Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

kutukutupense

20 hafta testo-bolde-deca bulk kürüne giriyorum yardımcı olur musunuz?

Önerilen İletiler

Dostlar selamlar, forumu uzun zamandır takip ediyorum ilk gönderim olacak biraz heyecanlıyım tecrübenize çok ihtiyacım var. :D Yakın zamanda ikinci kürüme girmeyi planlıyorum ilk kürüm kendimi deneme amaçlı 12 hafta 250mg only testo yapmıştım yaklaşık 8 haftadır cut yapıyorum trt dozu alıyorum açıkcası yağ oranım da yüksekti only testoyu uzatabilirdim ama cut yapıp artık düzgün bir kür yapma kararı verdiğim için süreç böyle ilerledi.

Kişisel Bilgiler:

  • Yaş: 24
  • Boy: 1.87
  • Kilo: 81
  • Yağ Oranı: 14 (mezurayla 14 buldum)

Şimdi izninizle kafamdaki planı söylemek istiyorum,

Kür İçeriği:

  • 750mg Test E.
  • 500mg Bolde
  • 375mg Deca
  • 3 tablet Proviron ED

testo panpharma (sanırım iran eczanesi ürünü forumda öyle yazılmış nessieci satıcım da aynısını söylemişti), bolde ve deca nessie, proviron eczane

Açıkcası vücudum cidden fazla östrojen dönüşümü gerçekleştiriyor o yüzden boldeyi biraz fazla tercih ettim, ciddi manada kas kütlesine ihtiyacım olduğu için böyle uzun soluklu off season kafasında bir kür serüveninin bana iyi geleceğini hissediyorum 20 hafta en az gitmek istiyorum bu şekilde, Kafamdaki süre fazla olmasaydı belki npp tercih edebilirdim ama nandrolone seçimimi deca yapmak istedim hem açıkcası daha uygun olması da güzel diye düşünüyorum. test-deca oranını 2/1 ayarlayıp yanına dht türevi proviron alarak dht’min dhn’den fazla olmasını amaçlıyorum deca dick yaşamamak için keza düzenli olarak kan tahlillerimi de vereceğim. 

Sizin gözünüze takılan bir problem var mı, genel olarak anlattığım bu planlama için yorumlarınızı merak ediyorum tecrübeleriniz ve yorumlarınız benim için çok değerli bilmediğim bir cahilliğim varsa acısını çekmeden önceden haberim olmasını isterim açıkcası, :D bu şekil bir planlama ile güzel miktarda kas kütlesi koyabilir miyim yorumlarınızı bekliyorum dostlar. 🙏 @Fuhrer

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Fuhrer, 12 dakika önce yazdı:

selam, yağ oranınla ilgili yorum yapabilmemiz için forum paylaşma şansın var mı? 

hocam tabi şuan dediğim ölçülerdeyim aynada böyle gözüküyorum yağ oranı için takdir sizin

64349E32-8BB0-4445-AE78-5D621CBAB918.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    924

küre girsende doğal yapsanda emin ol aşağı yukarı aynı gelişeceksin, çünkü çok temeldesin daha dostum. Önceliğin ilaçtan ziyade antrenman ve beslenme olmalı, bence bunları düzene sok ardından ilaç ekle. 750mg testosteron gerçekten çok yüksek bir sayı başlangıç için, 750 ilk küründe alacaksan bundan 10 sene sonra kaç kullanmayı düşünüyorsun? Mesela patlak patlak adele inşa etmek için 3 gram testosteron mu kullanacaksın? Veya 5 gram testosteron? 

Emin ol, 250 mg ile gelişeceğin seviye ile 750 ile arasında fark yok. Veya deca eklemenle eklememen arasında, veya boldenon kullanmanla kullanmaman arasında. İlk kürde ne kadar kısa ester kullanırsan şu an o kadar iyi, mesela sana önerim gün aşırı 50mg npp ve 125 mg testosteron. Yani 375 testosteron ve 150 npp. Beslenmene ve antrenmanına odaklan, 375 testosteron ve 150 npp zaten sana %100 anabolik etkiyi verecektir bu seviyede. Büyük vücutlar için büyük miktarlar değil, büyük vücutlar için büyük adımlar atmalısın. 

Büyük adımdan kastım, beslenme ve antrenmanını ayarlamaktır. Bunları ayarladıktan sonra dozlar çocuk oyuncağı zaten, şırıngaya 1 ml çekmekle 3 ml çekmek arasında fark yok. Ama 2000 kalori almakla 4500 kalori almak, ya da 300 carb 200 protein 30 yağ ile 200 carb 50 protein 190 yağ arasında çok büyük fark vardır. 

İşin en kolayı ilaç satın almak, 1 flakon ilaç 30-50$ arası. Sen 1 flakon ilacı al her hafta kullan, ayda 200$ eder bu da ortalama 1 protein tozu parası. Eğer gerçekten ilaç seviyeleri belirleyici olsaydı herkes flakon flakon ilaç toplardı ve vücudunu kolayca şekillendirirdi. Gerçekten en kolay kısım ilaç. Odağın ilaçta olmasın, odağın senin o seti nası çıkarttırığında olsun, odağın senin o yemeğin makrolarında olsun, odağın ne kadar temiz ilerlediğinde olsun.

bu dediklerimi bir kaç defa oku, eğer dediğime gitmezsen bir süre sonra aklına gelecektir zaten bu dediğim dilerim ki bunu deneyip de anlama. Bunu yaşama lütfen, gerçekten ilaçlardan çok beklentin olmasın, parası sağlığı bir yana o hayalini hiç bir zaman gerçekleştirmeyecek yüksek doz ilaçlar. Belki bu sene bulk yaptığında ufaktan yapın oturacak, sonra diyet yapacaksın geri gidecek, diğer bulkundan diyetinden sonra tamamen olacak. Bu bir maraton, uzun bir yol. Depar ile başlarsan erken pes edersin. Senin için en iyisi olsun.

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

hocam tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim beslenme, antreman ve uyku disiplinime güveniyorum öğünlerimi planladım antremanımı da tükeniş ağırlıklı sert olarak yapıyorum.

hocam açıkcası ben eq ve decayı biraz stoklamıştım :D kısa kür önermenizin sebebi nedir hocam? bide hocam benim seviyemde illa bu 3 ilaçla gireceksem hangi dozlarla girmemi önerirsiniz ne kadar düşüreyim eq ve deca kullanarak kürümü yapmak isterim sizin söyleyeceğiniz ideal doz aralığında, elimde kalmasını pek istemem çünkü flakonların açıkcası yoksa eq ve decayı direkt kenara atıp flakonları bekletip npp ile sizin dediğiniz şekilde mi ilerleyeyim 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336
kutukutupense, 3 saat önce yazdı:

hocam tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim beslenme, antreman ve uyku disiplinime güveniyorum öğünlerimi planladım antremanımı da tükeniş ağırlıklı sert olarak yapıyorum.

hocam açıkcası ben eq ve decayı biraz stoklamıştım :D kısa kür önermenizin sebebi nedir hocam? bide hocam benim seviyemde illa bu 3 ilaçla gireceksem hangi dozlarla girmemi önerirsiniz ne kadar düşüreyim eq ve deca kullanarak kürümü yapmak isterim sizin söyleyeceğiniz ideal doz aralığında, elimde kalmasını pek istemem çünkü flakonların açıkcası yoksa eq ve decayı direkt kenara atıp flakonları bekletip npp ile sizin dediğiniz şekilde mi ilerleyeyim 

Bu kadar ilacın tutunacağı androjen reseptörüne sahip değil kasların, kullandığın ilaçlar saçına, derindeki yağ hücrelerine, organlarına, beynine tutulacak. 250-300mg ile çok uzun süreler bulk yapabilirsin elinde eq varsa 250 test 50 eq gibi bir şey yapabilirsin ai derdin olmaz 24-28 hafta gayet güzel kas geliştirirsin trt+ takılmış olursun ki bu dozla bile ortalama natural birinden 4-5 kat daha fazla anabolik hormon oluyor vücudunda dozu hiç küçümseme.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16, 18 dakika önce yazdı:

Bu kadar ilacın tutunacağı androjen reseptörüne sahip değil kasların, kullandığın ilaçlar saçına, derindeki yağ hücrelerine, organlarına, beynine tutulacak. 250-300mg ile çok uzun süreler bulk yapabilirsin elinde eq varsa 250 test 50 eq gibi bir şey yapabilirsin ai derdin olmaz 24-28 hafta gayet güzel kas geliştirirsin trt+ takılmış olursun ki bu dozla bile ortalama natural birinden 4-5 kat daha fazla anabolik hormon oluyor vücudunda dozu hiç küçümseme.

hocam 375 test 200eq 200deca yapsam o da mı çok olur kürde eq ve deca kullanmak istiyorum elimde çok flakon var 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
trenhex    27

yap ya bu kadar kasmayın yap dostum bi şey olmaz reseptörmüş falan filan olimpik miyiz biz vur geç 500 test 200 eq 200-300 deca mis gibi 15-30 hafta kadar dozları oynaya oynaya devam et kan testlerinle.. ben ilk kürde tren kullandım 48 kiloydum aahhaj

tarihinde trenhex tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kutukutupense, 28 dakika önce yazdı:

hocam 375 test 200eq 200deca yapsam o da mı çok olur kürde eq ve deca kullanmak istiyorum elimde çok flakon var 

Bence de bu kadar kasma 400 testo 200 eq 200 deca ama proviron 3 fazla gelir çok su atarsın onun dışında np 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

kürümün verimini arttıracağını düşündüğünüz başka bir tavsiye var mı acaba farmakolojik(öneri) ya da genel bir tavsiye bi fikir değişikliğim olmazsa 500 test 300eq 250 deca 3 proviron şeklinde ilerleyeceğim hatta belki süreç içi yaşadığım şeyleri + - yönünde günlük şeklinde konu açarak sizlerle de paylaşabilirim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Hologlv, 5 saat önce yazdı:

Kürde proviron alınması şart mı?

deca dick yaşamamak amacıyla alacağım @metinav hocamız bahsetmişti geçmişteki konularda belki bulabilirsiniz deca’nın belli miktarı dht’den güçsüz olan dhn’ye dönüşüyor dhn dht’den fazla olursa vücutta sıkıntı çıkıyor bu yüzden testoyu decadan fazla alarak ve proviron alarak dht miktarının fazla olmasını amaçlıyorum proviron yerine başka dht türevi de tercih edilebilir proviron ezbere olmak zorunda değil

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    117
Hologlv, 6 saat önce yazdı:

Kürde proviron alınması şart mı?

Kürden küre değişir genelde, Deca kullanıcıları proviron ekleyerek decanın dick etkisinden kaçmak için alır ama çoğu kürde gereksizdir, masteron anavar yada başka dht türevi bir ilać varsa boşa ektra yüktür. Provironun bio yararlanım oranı çok az olduğundan shgb baskılamada da pek etkili sayılmaz, ayrıca nedense pahalı

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kutukutupense, 6/18/2026 - 19:47 yazdı:

Dostlar selamlar, forumu uzun zamandır takip ediyorum ilk gönderim olacak biraz heyecanlıyım tecrübenize çok ihtiyacım var. :D Yakın zamanda ikinci kürüme girmeyi planlıyorum ilk kürüm kendimi deneme amaçlı 12 hafta 250mg only testo yapmıştım yaklaşık 8 haftadır cut yapıyorum trt dozu alıyorum açıkcası yağ oranım da yüksekti only testoyu uzatabilirdim ama cut yapıp artık düzgün bir kür yapma kararı verdiğim için süreç böyle ilerledi.

Kişisel Bilgiler:

  • Yaş: 24
  • Boy: 1.87
  • Kilo: 81
  • Yağ Oranı: 14 (mezurayla 14 buldum)

Şimdi izninizle kafamdaki planı söylemek istiyorum,

Kür İçeriği:

  • 750mg Test E.
  • 500mg Bolde
  • 375mg Deca
  • 3 tablet Proviron ED

testo panpharma (sanırım iran eczanesi ürünü forumda öyle yazılmış nessieci satıcım da aynısını söylemişti), bolde ve deca nessie, proviron eczane

Açıkcası vücudum cidden fazla östrojen dönüşümü gerçekleştiriyor o yüzden boldeyi biraz fazla tercih ettim, ciddi manada kas kütlesine ihtiyacım olduğu için böyle uzun soluklu off season kafasında bir kür serüveninin bana iyi geleceğini hissediyorum 20 hafta en az gitmek istiyorum bu şekilde, Kafamdaki süre fazla olmasaydı belki npp tercih edebilirdim ama nandrolone seçimimi deca yapmak istedim hem açıkcası daha uygun olması da güzel diye düşünüyorum. test-deca oranını 2/1 ayarlayıp yanına dht türevi proviron alarak dht’min dhn’den fazla olmasını amaçlıyorum deca dick yaşamamak için keza düzenli olarak kan tahlillerimi de vereceğim. 

Sizin gözünüze takılan bir problem var mı, genel olarak anlattığım bu planlama için yorumlarınızı merak ediyorum tecrübeleriniz ve yorumlarınız benim için çok değerli bilmediğim bir cahilliğim varsa acısını çekmeden önceden haberim olmasını isterim açıkcası, :D bu şekil bir planlama ile güzel miktarda kas kütlesi koyabilir miyim yorumlarınızı bekliyorum dostlar. 🙏 @Fuhrer

 

kürün gayet güzel ama bu kürün hakkını vermek için çok iyi antrman kardio ve beslenme yapman lazım eğer hakkını verirsen senden 2-3 tane koyarsın ortaya dümenden yaparsan yağ ve sulu saçma sapan bir fizik cıkar fazla ilaç alıyorum diye sacma salak beslenip bos idmanlar yapma büyük hayal kırıklıgına ugrarsın ve bu arada  prolaktin e2 ve kan değerlerini takip et gerekli yerlerde müdahaleleri yap hakkını verirsen  güzel sonuç alırsın 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
KAVINSKI    19
Rma, 7 dakika önce yazdı:

Kürden küre değişir genelde, Deca kullanıcıları proviron ekleyerek decanın dick etkisinden kaçmak için alır ama çoğu kürde gereksizdir, masteron anavar yada başka dht türevi bir ilać varsa boşa ektra yüktür. Provironun bio yararlanım oranı çok az olduğundan shgb baskılamada da pek etkili sayılmaz, ayrıca nedense pahalı

Proviron anabolik ilaçlar içerisinde (her ne kadar en zayıf anabolik ilaçta olsa) shbgyi en kuvvetli düşüren ilaçtır.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    117
KAVINSKI, Bir saat önce yazdı:

Proviron anabolik ilaçlar içerisinde (her ne kadar en zayıf anabolik ilaçta olsa) shbgyi en kuvvetli düşüren ilaçtır.

Hocam bilemiyorum bu proviron mevzusu bana çok garip geliyor, bu baskılama ne kadar işe yarar muamma. Bide pahalı ya ben bayerin tr deki provironlarına güvenmiyorum zphc fln 3 4k para nerdeyse. O paranın hakkını ne kadar verebilecekki ?

Masteron bio yararlanım oranı daha fazla olduğundan daha fazla baskılıyor bu arada. Proviron kagit üstü iyi ağızdan alınınca 25mg ın 5 i kalıtor ztn

tarihinde Rma tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kisetet55    60
kutukutupense, 19.06.2026 - 12:39 yazdı:

hocam 375 test 200eq 200deca yapsam o da mı çok olur kürde eq ve deca kullanmak istiyorum elimde çok flakon var 

bence bu şekilde başlamak en iyisi zamanla arttırırsın. masteron bana göre her kürde olmazsa olmaz bir ilaç muhakkak eklemelisin. proviron 2 adet yeterli olacaktır ayrıca ürolojide reçete edilebiliyor reçete ettirebilirsin 50 liraya alırsın. daha önce npp tecrübem oldu proviron orada çok işime yaradı kullanmadan öncesi ve sonrası muazzam bir fark gördüm

kışın bende yazmış olduğun küre yakın bir kür yapacağım 750 testo 400 deca 400 masteron ve 200 bolde. boldeyi kan tahlillerine göre takipli arttırmayı planlıyorum ayrıca direkt yazdığım dozajlarda başlamayacağım yavaş yavaş arttırmak en güzeli. ayrıca enjeksiyon sıklığı ne kadar sık olursa o kadar iyi olur senin için yapabiliyorsan her gün yapamıyorsan 2 güne bir yapmanı şiddetle tavsiye ederim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    117

@KAVINSKIcano ben provironu eczanede yok sanıyordum ya varmış 😂 ne bilim görmemiştimde ucuzmuş 100tl mi ne bende mi başlasam. Bu proviron konusunda deneyimim çok yok sen biliyorsundur anlayamadığım bir ilaç

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
trenhex    27
gönderildi (düzenlendi)
Rma, Bir saat önce yazdı:

@KAVINSKIcano ben provironu eczanede yok sanıyordum ya varmış 😂 ne bilim görmemiştimde ucuzmuş 100tl mi ne bende mi başlasam. Bu proviron konusunda deneyimim çok yok sen biliyorsundur anlayamadığım bir ilaç

yeni aldım 200 tl kanka 3 mü 2 mi kullansam 

tarihinde trenhex tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    11
Rma, 59 dakika önce yazdı:

@KAVINSKIcano ben provironu eczanede yok sanıyordum ya varmış 😂 ne bilim görmemiştimde ucuzmuş 100tl mi ne bende mi başlasam. Bu proviron konusunda deneyimim çok yok sen biliyorsundur anlayamadığım bir ilaç

Hocam ben her enjeksiyon günü 1 adet içiyordum eski spor salonu hocamın tavsiyesi ile etki gördüğümü söyleyebilirim masteron ne kadar abisi olarak adlandırılsa da birisi doğrudan bir amaç uğruna yapılmış diğeri birden fazla amaca hizmet etmesi için yapılmış

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    117
trenhex, 1 dakika önce yazdı:

yeni aldım 200 tl kanka 3 mü 2 mi kullansam 

Bence 2 yeter burdaki yarışmacılar öyle alıyordu.

klorsex, Şimdi yazdı:

Hocam ben her enjeksiyon günü 1 adet içiyordum eski spor salonu hocamın tavsiyesi ile etki gördüğümü söyleyebilirim masteron ne kadar abisi olarak adlandırılsa da birisi doğrudan bir amaç uğruna yapılmış diğeri birden fazla amaca hizmet etmesi için yapılmış

Masteron varken gereksiz ama masteron yok şu an kürümde belki işe yarar diye düşünüyorum bende.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    11

 

Rma, 27 dakika önce yazdı:

Bence 2 yeter burdaki yarışmacılar öyle alıyordu.

Masteron varken gereksiz ama masteron yok şu an kürümde belki işe yarar diye düşünüyorum bende.

Evet Masteron olan kürlerde kullanım işe yarar ama gereksiz kaçar. Trenin yan etkilerini bu kürümde aza indirgemek için 4 enjeksiyon yapacağım ekteki enjektörden 80li paket aldım. Her gün mü yapmam daha iyi olur yoksa 4 iyi midir Pazartesi, Çarşamba, cuma, pazar şeklinde

image.png

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    117

Hocam tren acetat estermi enhatat mı ? bide bu turuncu uçtan banada lazm nerden aldınız ben bulamıyorum ya @klorsex

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    11
Rma, Şimdi yazdı:

Hocam tren acetat estermi enhatat mı ? bide bu turuncu uçtan banada lazm nerden aldınız ben bulamıyorum ya @klorsex

Tren Acetat hocam spectrum marka ağrı ödem yapmadı. Enjektör için Site adı vermek yasak mı bilmiyorum fakat 

Aşı Enjektörü Turuncu Uçlu 2 ml 50 Adetlik

Yazdığınız zaman çıkması lazım çıkmazsa site adını atarım size

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    117
klorsex, 12 dakika önce yazdı:

Tren Acetat hocam spectrum marka ağrı ödem yapmadı. Enjektör için Site adı vermek yasak mı bilmiyorum fakat 

Yazdığınız zaman çıkması lazım çıkmazsa site adını atarım size

Yok hocam yasak değil site atabilirsiniz sağolun 😄. Hocam acetat her gün yada eod olsa daha iyi mesala haftada 4 enjeksiyon çok saçma geliyor bana pazar ile pazartesi ard arda geliyor ztn. Ben haftada 3 de denedim 4 de en iyi sistem Eod sistemi. Yani haftanın günleri bağlı olmadan yapılan sistem. Dozaj ayarlaması yapmakta kolay. 
 

Pazartesi çarşamba cuma pazar salı perşembe… diye gider yazarsın önceden unutmazsın bir gün ara bir gün enjeksiyon en iyisi bu tüm ilaçlarda bunu uygula propada uygun enhatat a da. Acetat için günlük en iyisi olsada yonede Eod yapabilirsin. İlaç miktarını haftalık dozaj ayarlamak için 3,5x ile çarp yani pazartesi 0,5 testo 125mg vuruyorsun diyelim eod yapınca haftanın günleri karışacaği için haftada 3,5 vurum yapmış olcaksın / 3,5x 125 yaparsan örnek olarak 437,5 testo aktif olucak kanda 1 haftada ( bu testo örneğini anlayın diye verdim ) 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Ziraatci
      Herkese selamlar, iyi forumlar dilerim.
      Yakın zamanda başlayacağım bulk kürü için enjeksiyon sıklığı, günleri ve ml paylaşımları konusunda forumdaki tecrübeli hocalarımın ve arkadaşların fikirlerine ihtiyacım var.
      Kür Planım ve Haftalık Dozajlarım şu şekilde:
      Testosteron Enanthate: 500 mg (Haftalık 2.5 ml)
      NPP (Nandrolone Phenylpropionate): 400 mg (Haftalık 4 ml)
      DHB (Dihydroboldenone Cypionate): 300 mg (Haftalık 3 ml)
      Toplamda haftalık 9.5 ml gibi ciddi bir yağ hacmi sisteme girecek.
      Şöyle bir strateji düşündüm: NPP’nin (kısa/orta ester) doğal üretimi aniden kapatıp kanda "Testo açılana kadar" dominant kalmasını (Deca dick, libido ve mod düşüklüğü riskini) engellemek adına; ilk 2 hafta sadece Testo Enanthate + DHB girip bir androjen duvarı örmeyi, 3. haftadan itibaren NPP'yi sisteme dahil etmeyi planlıyorum.
      Sormak istediğim sorular şunlar:
      NPP'nin ester yapısı gereği stabil bir kan seviyesi için haftada en az 3 enjeksiyon (Pazartesi - Çarşamba - Cuma) yapmayı düşünüyorum. Bu 9.5 ml'lik toplam hacmi bu 3 güne bölersem, enjeksiyon başına ortalama 3 ml'den fazla yağ düşüyor. Sizce gün paylaştırılması nasıl olmalı?
      Testo E ve DHB uzun esterli olduğu için onları haftada 2 güne (Pazartesi - Perşembe) sabitleyip, NPP'yi ayrı günlerde mi vurmalıyım, yoksa hepsini aynı enjektörde mixleyerek haftada 3 güne mi yaymalıyım?
      İlk 2 haftalık "Only Testo + DHB" başlangıç stratejim hakkındaki görüşleriniz nelerdir?
      Boy, kilo ve spor geçmişi olarak altyapım hazırdır. Koruyucu olarak karaciğer, böbrek ve insülin hassasiyeti için enginar, deve dikeni, NAC 600 ve Berberin (ALA destekli) içeren kompleks supplement rotasyonum hazırlandı.
      Tecrübeli üyelerin ve hocalarımın değerli yorumlarını bekliyorum. Herkese keyifli forumlar ve kazançlı kürler dilerim!
    • Yazan: whiteface
      Herkese merhaba,
      İlk defa testosterone kürüne başlayacağım. Yaklaşık 2-3 haftadır gerek bu forumda gerekse diğer platformlarda araştırma yapıyor, bilgi ediniyorum. Sürece "Only Testo" (Sadece Testosteron) olarak başlama kararı aldım. Sizlerden öğrendiklerim ve gördüklerim kadarıyla benim için ulaşması en güvenilir ve en kolay seçenek Sustanon 250 mg oldu. Tanıdık bir eczane buldum; ancak kendisi, beni tanıdığı ve güvendiği için şimdilik sadece 1 kutu verebileceğini söyledi.
      Forumdaki konularda genellikle 20 haftalık kürlerden bahsediliyor. Sustanon'un 1 kutusunda 1 ml ampul olduğu düşünülürse, benim bu süreç için yaklaşık 20 kutuya ihtiyacım olacak. Nasıl bir yol izlememi önerirsiniz? Tavsiyeleriniz benim için çok değerli.
      Şimdiden herkese çok teşekkürler.
    • Yazan: GorkemD
      Şuanda pharmtec marka testo enth kullanıyorum yanınada primobolan kullanıyorum 
      haftalık 200mg testo 200mg primobolan alıyorum pctyi proviron ile yapıcağım nasıl kullanabilirim ne önerirsiniz
    • Yazan: Deas
      Yaklaşık 6 ay süren ilk kürümde haftalık 500 mg Testosteron ve 300 mg Rimobolan kullandım; kürün son ayına ise 150 mg NPP ekledim. Süreçte kullandığım markaların (Evogen ve Magnus) içerik olarak beklentimin altında kalmasına rağmen, diyetim sayesinde ciddi bir form yakaladım. 49 kg %7 Yağ oranı ile başladığım süreci, 75 kg %12 (TAHMİNİ) seviyesine kadar taşıdım. bu süreçte hiç cheat yapmadım, vitaminlerimi ve koruyucularımı eksik etmedim.
      Yan Etkiler ve Tedavi Süreci:
      Şiddetli Akne: Kürün tamamlanmasıyla birlikte agresif bir sivilcelenme sorunu baş gösterdi. Topikal kremlerden sonuç alamayınca doktor kontrolünde Zoretanin tedavisine başladım ve bu sayede cildimi kontrol altına aldım.
      TRT Geçişi: Kür bitiminde standart bir PCT (Kür Sonrası Terapi) uygulamak yerine, haftalık 125 mg (Overdose marka) ile TRT dozuna geçtim. İlginç bir şekilde, bu düşük dozun psikolojik ve fiziksel etkisi, kürde kullandığım yüksek dozlu ürünlerden çok daha verimli hissettirdi.
      İlacı Kesme Kararı: Testislerdeki hacim kaybı (atrofi) hissi ve sürekli enjeksiyon yapmanın getirdiği mental yorgunluk nedeniyle TRT dozunu da tamamen sonlandırdım.
      Güncel Durum:
      İlacı tamamen bırakmamın üzerinden yaklaşık 2.5 ay geçti. Bu süreçte hem ilaçların sistemden çıkışı hem de yaşadığım ayrılık süreci gibi duygusal faktörler birleşince, kısa süreli bir libido kaybı yaşadım. Doğal hormon üretimimin ne durumda olduğunu anlamak adına yaptırdığım güncel test sonuçlarım aşağıdadır.(şuan her şey yolunda hissetiriyor bu arada) (yazıyı ai ile düzenledim) bu süreçte forumu sürekli takip ettiğimden paylaşmak istedim soru cevaplarla daha anlaşılabilir bir konu olabilir.
        
    • Yazan: AtesTamer
      Değerli hocalarım öncelikle selamlar saygılar.
      Yakın bir zamanda ilk kürüme gireceğim,kürüm 10 hafta 500mg testo,10 hafta 250mg deca,5 hafta günlük 30mg danabol olacak şekilde.Bunun için uygulayacağım pct kürünü de sizlerle paylaştım görsel olarak.Kürümle ilgili eklememi çıkarmamı istediğiniz şeyleri söyleyebilirsiniz değerli tavsiyelerinize bilgilerinize ihtiyacım var deca dick problemiyle karşılaşmak istemiyorum bunun için ne gibi tavsiyeleriniz olur.Ve ayrıca kafamda testo ve danabol içeren başka bir kür daha var hangisini tercih etmeliyim açıkçası kararsız kaldım,cehaletimi mazur görün ilk kürüm araştırma sürecindeyim.Şimdiden yardımcı olan olmayan herkese teşekkürler:)

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×