Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

kutukutupense

20 hafta testo-bolde-deca bulk kürüne giriyorum yardımcı olur musunuz?

Önerilen İletiler

klorsex    11
Rma, 8 dakika önce yazdı:

Yok hocam yasak değil site atabilirsiniz sağolun 😄. Hocam acetat her gün yada eod olsa daha iyi mesala haftada 4 enjeksiyon çok saçma geliyor bana pazar ile pazartesi ard arda geliyor ztn. Ben haftada 3 de denedim 4 de en iyi sistem Eod sistemi. Yani haftanın günleri bağlı olmadan yapılan sistem. Dozaj ayarlaması yapmakta kolay. 
 

Pazartesi çarşamba cuma pazar salı perşembe… diye gider yazarsın önceden unutmazsın bir gün ara bir gün enjeksiyon en iyisi bu tüm ilaçlarda bunu uygula propada uygun enhatat a da. Acetat için günlük en iyisi olsada yonede Eod yapabilirsin. İlaç miktarını haftalık dozaj ayarlamak için 3,5x ile çarp yani pazartesi 0,5 testo 125mg vuruyorsun diyelim eod yapınca haftanın günleri karışacaği için haftada 3,5 vurum yapmış olcaksın / 3,5x 125 yaparsan örnek olarak 437,5 testo aktif olucak kanda 1 haftada ( bu testo örneğini anlayın diye verdim ) 

Teşekkürler söylediğiniz sistemde o zaman her enjeksiyon günü 85mg almam gerekecek treni. 3.5 ile çarpınca 300 yapar. bu sistem daha mantıklı geldi gözüme şuanda. Enjektör için site asmmedikalmarket 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


kisetet55    60
klorsex, Bir saat önce yazdı:

Evet Masteron olan kürlerde kullanım işe yarar ama gereksiz kaçar. Trenin yan etkilerini bu kürümde aza indirgemek için 4 enjeksiyon yapacağım ekteki enjektörden 80li paket aldım. Her gün mü yapmam daha iyi olur yoksa 4 iyi midir Pazartesi, Çarşamba, cuma, pazar şeklinde

Ne kadar sık enjeksiyon o kadar iyi. @Rmanin da dediği gibi eod'da yapabilirsin. Benim tavsiyem günlük yapılan enjeksiyon en güzeli.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    806
Rma, 5 saat önce yazdı:

@KAVINSKIcano ben provironu eczanede yok sanıyordum ya varmış 😂 ne bilim görmemiştimde ucuzmuş 100tl mi ne bende mi başlasam. Bu proviron konusunda deneyimim çok yok sen biliyorsundur anlayamadığım bir ilaç

Günlük 1 tablet kullanırım, uzun süredir de kullandığım bir şeydir. Shbg'yi düşük tarafa yakın tutmayı tercih ediyorum ve günde 1 tablet işimi görüyor. Normalde dışarıdan testosteron alan birinin shbg değeri düşer ama benim tam aksine yükseliyor, o yüzden dolayı kullanıyorum ben

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    117
hectordoyle, 11 dakika önce yazdı:

Günlük 1 tablet kullanırım, uzun süredir de kullandığım bir şeydir. Shbg'yi düşük tarafa yakın tutmayı tercih ediyorum ve günde 1 tablet işimi görüyor. Normalde dışarıdan testosteron alan birinin shbg değeri düşer ama benim tam aksine yükseliyor, o yüzden dolayı kullanıyorum ben

benimde shgb masteronsuz yükseliyor ama 1 yeterlimi aceba 1 tablet ne kadar baskılıyor. 2 mi alsam bilemedim

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
KAVINSKI    19
Rma, 6 saat önce yazdı:

@KAVINSKIcano ben provironu eczanede yok sanıyordum ya varmış 😂 ne bilim görmemiştimde ucuzmuş 100tl mi ne bende mi başlasam. Bu proviron konusunda deneyimim çok yok sen biliyorsundur anlayamadığım bir ilaç

Şu an bulunuyor eczanelerde. SHBG düşürme konusunda dikkatli olmanı öneririm. Çok düştümü vücudunda hormon yokmuş gibi hissediyorsun adeta. Ben ilk kürümde leblebi gibi ezbere proviron kullandım günde 3 tablet shbgim 30dan 4e düştü 6 hafta sonra. Serm kullanıp yükseltince dünya varmış dedim. Bazı bünyelerde shbg düşüklüğü iyi olmuyor benim bünyemdeki en ideal seviye 25-30 seviyesi. Ayrıca eklemekte fayda var proviron her ne kadar dht türevi bir ilaçta olsa eğer kür içinde yüksek e2 problemi yaşıyor iseniz shbg düşürmesi sebebiyle yüksek e2 probleminizi daha da fazla arttırabilir. Provirona e2 kontrolü için güvenmemek lazım.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Ziraatci
      Herkese selamlar, iyi forumlar dilerim.
      Yakın zamanda başlayacağım bulk kürü için enjeksiyon sıklığı, günleri ve ml paylaşımları konusunda forumdaki tecrübeli hocalarımın ve arkadaşların fikirlerine ihtiyacım var.
      Kür Planım ve Haftalık Dozajlarım şu şekilde:
      Testosteron Enanthate: 500 mg (Haftalık 2.5 ml)
      NPP (Nandrolone Phenylpropionate): 400 mg (Haftalık 4 ml)
      DHB (Dihydroboldenone Cypionate): 300 mg (Haftalık 3 ml)
      Toplamda haftalık 9.5 ml gibi ciddi bir yağ hacmi sisteme girecek.
      Şöyle bir strateji düşündüm: NPP’nin (kısa/orta ester) doğal üretimi aniden kapatıp kanda "Testo açılana kadar" dominant kalmasını (Deca dick, libido ve mod düşüklüğü riskini) engellemek adına; ilk 2 hafta sadece Testo Enanthate + DHB girip bir androjen duvarı örmeyi, 3. haftadan itibaren NPP'yi sisteme dahil etmeyi planlıyorum.
      Sormak istediğim sorular şunlar:
      NPP'nin ester yapısı gereği stabil bir kan seviyesi için haftada en az 3 enjeksiyon (Pazartesi - Çarşamba - Cuma) yapmayı düşünüyorum. Bu 9.5 ml'lik toplam hacmi bu 3 güne bölersem, enjeksiyon başına ortalama 3 ml'den fazla yağ düşüyor. Sizce gün paylaştırılması nasıl olmalı?
      Testo E ve DHB uzun esterli olduğu için onları haftada 2 güne (Pazartesi - Perşembe) sabitleyip, NPP'yi ayrı günlerde mi vurmalıyım, yoksa hepsini aynı enjektörde mixleyerek haftada 3 güne mi yaymalıyım?
      İlk 2 haftalık "Only Testo + DHB" başlangıç stratejim hakkındaki görüşleriniz nelerdir?
      Boy, kilo ve spor geçmişi olarak altyapım hazırdır. Koruyucu olarak karaciğer, böbrek ve insülin hassasiyeti için enginar, deve dikeni, NAC 600 ve Berberin (ALA destekli) içeren kompleks supplement rotasyonum hazırlandı.
      Tecrübeli üyelerin ve hocalarımın değerli yorumlarını bekliyorum. Herkese keyifli forumlar ve kazançlı kürler dilerim!
    • Yazan: whiteface
      Herkese merhaba,
      İlk defa testosterone kürüne başlayacağım. Yaklaşık 2-3 haftadır gerek bu forumda gerekse diğer platformlarda araştırma yapıyor, bilgi ediniyorum. Sürece "Only Testo" (Sadece Testosteron) olarak başlama kararı aldım. Sizlerden öğrendiklerim ve gördüklerim kadarıyla benim için ulaşması en güvenilir ve en kolay seçenek Sustanon 250 mg oldu. Tanıdık bir eczane buldum; ancak kendisi, beni tanıdığı ve güvendiği için şimdilik sadece 1 kutu verebileceğini söyledi.
      Forumdaki konularda genellikle 20 haftalık kürlerden bahsediliyor. Sustanon'un 1 kutusunda 1 ml ampul olduğu düşünülürse, benim bu süreç için yaklaşık 20 kutuya ihtiyacım olacak. Nasıl bir yol izlememi önerirsiniz? Tavsiyeleriniz benim için çok değerli.
      Şimdiden herkese çok teşekkürler.
    • Yazan: GorkemD
      Şuanda pharmtec marka testo enth kullanıyorum yanınada primobolan kullanıyorum 
      haftalık 200mg testo 200mg primobolan alıyorum pctyi proviron ile yapıcağım nasıl kullanabilirim ne önerirsiniz
    • Yazan: Deas
      Yaklaşık 6 ay süren ilk kürümde haftalık 500 mg Testosteron ve 300 mg Rimobolan kullandım; kürün son ayına ise 150 mg NPP ekledim. Süreçte kullandığım markaların (Evogen ve Magnus) içerik olarak beklentimin altında kalmasına rağmen, diyetim sayesinde ciddi bir form yakaladım. 49 kg %7 Yağ oranı ile başladığım süreci, 75 kg %12 (TAHMİNİ) seviyesine kadar taşıdım. bu süreçte hiç cheat yapmadım, vitaminlerimi ve koruyucularımı eksik etmedim.
      Yan Etkiler ve Tedavi Süreci:
      Şiddetli Akne: Kürün tamamlanmasıyla birlikte agresif bir sivilcelenme sorunu baş gösterdi. Topikal kremlerden sonuç alamayınca doktor kontrolünde Zoretanin tedavisine başladım ve bu sayede cildimi kontrol altına aldım.
      TRT Geçişi: Kür bitiminde standart bir PCT (Kür Sonrası Terapi) uygulamak yerine, haftalık 125 mg (Overdose marka) ile TRT dozuna geçtim. İlginç bir şekilde, bu düşük dozun psikolojik ve fiziksel etkisi, kürde kullandığım yüksek dozlu ürünlerden çok daha verimli hissettirdi.
      İlacı Kesme Kararı: Testislerdeki hacim kaybı (atrofi) hissi ve sürekli enjeksiyon yapmanın getirdiği mental yorgunluk nedeniyle TRT dozunu da tamamen sonlandırdım.
      Güncel Durum:
      İlacı tamamen bırakmamın üzerinden yaklaşık 2.5 ay geçti. Bu süreçte hem ilaçların sistemden çıkışı hem de yaşadığım ayrılık süreci gibi duygusal faktörler birleşince, kısa süreli bir libido kaybı yaşadım. Doğal hormon üretimimin ne durumda olduğunu anlamak adına yaptırdığım güncel test sonuçlarım aşağıdadır.(şuan her şey yolunda hissetiriyor bu arada) (yazıyı ai ile düzenledim) bu süreçte forumu sürekli takip ettiğimden paylaşmak istedim soru cevaplarla daha anlaşılabilir bir konu olabilir.
        
    • Yazan: AtesTamer
      Değerli hocalarım öncelikle selamlar saygılar.
      Yakın bir zamanda ilk kürüme gireceğim,kürüm 10 hafta 500mg testo,10 hafta 250mg deca,5 hafta günlük 30mg danabol olacak şekilde.Bunun için uygulayacağım pct kürünü de sizlerle paylaştım görsel olarak.Kürümle ilgili eklememi çıkarmamı istediğiniz şeyleri söyleyebilirsiniz değerli tavsiyelerinize bilgilerinize ihtiyacım var deca dick problemiyle karşılaşmak istemiyorum bunun için ne gibi tavsiyeleriniz olur.Ve ayrıca kafamda testo ve danabol içeren başka bir kür daha var hangisini tercih etmeliyim açıkçası kararsız kaldım,cehaletimi mazur görün ilk kürüm araştırma sürecindeyim.Şimdiden yardımcı olan olmayan herkese teşekkürler:)

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×