Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

SEVVAL

Retatrutide genel yorum ve bilgi gönderisi hk.

Önerilen İletiler

alibaba9    6

Yurtdışı menşei'Li besin desteklerini satan bir yerli sitede, zphc'nin kutularından çıkan 11ml olan BAC sıvısı tek olarak 999 TL'ye satılıyor.

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Buluut    0

Merhaba 3 haftadır reta kullanıyorum bugün 3. Enjeksiyonu oldum. İlk hafta pek bir etki göremedim. 2. Enjeksiyondan sonra iştahım kapanmaya başladı ama yine de bir şekilde gece yeme ataklarına vs engel olamadım. Yemek yiyorum, midem çok rahatsız oluyor hatta lahmacun vs yedigimde 2 gün boyunca sindirim sorunu yaşıyorum midem ağzıma geliyor diyebilirim ama yine de bi diyet düzeni oturtamadım. 3. Haftaya başlıyorum ve sadece -4Kg verebildim ki eskiden ilaçsız yaptığım dönemde daha iyi sonuçlar alıyordum. İlaçtan yana sorun yok güzel çalışan bir ilaç ama diyeceğim o ki ben bu işi beceremedim :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alibaba9, 16 dakika önce yazdı:

Yurtdışı menşei'Li besin desteklerini satan bir yerli sitede, zphc'nin kutularından çıkan 11ml olan BAC sıvısı tek olarak 999 TL'ye satılıyor.

dediğiniz site s ile başlıyor sanırım aynı siteden bahsediyorsak şuan niyeyse çıkmıyor arama kısmında zphc bac çıkmıyor

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    15
Buluut, 11 dakika önce yazdı:

Merhaba 3 haftadır reta kullanıyorum bugün 3. Enjeksiyonu oldum. İlk hafta pek bir etki göremedim. 2. Enjeksiyondan sonra iştahım kapanmaya başladı ama yine de bir şekilde gece yeme ataklarına vs engel olamadım. Yemek yiyorum, midem çok rahatsız oluyor hatta lahmacun vs yedigimde 2 gün boyunca sindirim sorunu yaşıyorum midem ağzıma geliyor diyebilirim ama yine de bi diyet düzeni oturtamadım. 3. Haftaya başlıyorum ve sadece -4Kg verebildim ki eskiden ilaçsız yaptığım dönemde daha iyi sonuçlar alıyordum. İlaçtan yana sorun yok güzel çalışan bir ilaç ama diyeceğim o ki ben bu işi beceremedim :)

Kaç Mg kullanıyorsun? Mide sorunları yaşaman normal bağırsakla ilişkili bir peptid olduğu için fakat reflü falan varsa sıkıntı

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    97
gönderildi (düzenlendi)
Buluut, 13 dakika önce yazdı:

Merhaba 3 haftadır reta kullanıyorum bugün 3. Enjeksiyonu oldum. İlk hafta pek bir etki göremedim. 2. Enjeksiyondan sonra iştahım kapanmaya başladı ama yine de bir şekilde gece yeme ataklarına vs engel olamadım. Yemek yiyorum, midem çok rahatsız oluyor hatta lahmacun vs yedigimde 2 gün boyunca sindirim sorunu yaşıyorum midem ağzıma geliyor diyebilirim ama yine de bi diyet düzeni oturtamadım. 3. Haftaya başlıyorum ve sadece -4Kg verebildim ki eskiden ilaçsız yaptığım dönemde daha iyi sonuçlar alıyordum. İlaçtan yana sorun yok güzel çalışan bir ilaç ama diyeceğim o ki ben bu işi beceremedim :)

Tam olarak ne gibi bir fikir bekliyorsun bizden bilmiyorum ama sen kendi sorununu ve sebebini söylemişsin dostum zaten. Retanın ne kadar mucize gibi etkileri olsa da senin elini tutup yemek yemeni engel olamıyor :) Konu fiziksel açlıktan çok alışkanlık, stres yönetimi veya yeme davranışıyla ilgili. Oto kontrol sahibi olup beslenme düzenini kurduğunda zaten sonuç gelecektir. 

Ayrıca reta kullanırken bu beslenmen çok sağlıksız ve riskli. Ciddi sindirim ve bağırsak sorunları yaşayabilirsin. Ya reta kullanmayı bırak yada lahmacun yemeyi

tarihinde M.O.K tarafından düzenlendi
  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Seffa    11
M.O.K, 30 dakika önce yazdı:

Tam olarak ne gibi bir fikir bekliyorsun bizden bilmiyorum ama sen kendi sorununu ve sebebini söylemişsin dostum zaten. Retanın ne kadar mucize gibi etkileri olsa da senin elini tutup yemek yemeni engel olamıyor :) Konu fiziksel açlıktan çok alışkanlık, stres yönetimi veya yeme davranışıyla ilgili. Oto kontrol sahibi olup beslenme düzenini kurduğunda zaten sonuç gelecektir. 

Ayrıca reta kullanırken bu beslenmen çok sağlıksız ve riskli. Ciddi sindirim ve bağırsak sorunları yaşayabilirsin. Ya reta kullanmayı bırak yada lahmacun yemeyi

Dün sabah 2 mg çin vurdum mesela. İştah varla yok arasında. Oturup yesem yerim vs ama biraz da kendim idare ediyorum. Sadece iştah için semaglutide daha işe yarıyor gibi. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    949
alibaba9, 59 dakika önce yazdı:

Yurtdışı menşei'Li besin desteklerini satan bir yerli sitede, zphc'nin kutularından çıkan 11ml olan BAC sıvısı tek olarak 999 TL'ye satılıyor.

bac suyuna 1000 tl isteyene o parayı verende akıl ararım.

100 ml distile su, 1ml benzil alkol

elinizde artık 101ml bac water var, istediğiniz gibi kullanabilirsiniz. Bu kadar basit tariflere para falan ödemeyin

  • Beğen 1
  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer, 3 dakika önce yazdı:

bac suyuna 1000 tl isteyene o parayı verende akıl ararım.

100 ml distile su, 1ml benzil alkol

elinizde artık 101ml bac water var, istediğiniz gibi kullanabilirsiniz. Bu kadar basit tariflere para falan ödemeyin

internette satılan benzil alkolleri kullanabilir miyiz https://www.kimyadepom.com/urun/benzil-alkol

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer, 19 dakika önce yazdı:

evet, ama bence serum fizyolojik fazlasıyla yeterli. yani bir nevi gereksiz bac kullanman ama ille de olsun diyorsan bu olur

hocam kontaminasyon beni acayip korkutuyor açıkcası ne kadar ufak olursa olsun o riski almak istemiyorum serum fizyolojikle teorik bir bilgi olsa bile, bu linkteki değil de muhtemelen şu linkteki https://www.blabmarket.com/urun/kimyalab-benzil-alkol-500ml-benzyl-alcohol benzil alkolü temin edip majistiral yapan eczanemle anlaştım steril şekilde bac ürettireceğim gibi duruyor yardımınız için çok teşekkür ederim 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    949
kutukutupense, Şimdi yazdı:

hocam kontaminasyon beni acayip korkutuyor açıkcası ne kadar ufak olursa olsun o riski almak istemiyorum serum fizyolojikle teorik bir bilgi olsa bile, bu linkteki değil de muhtemelen şu linkteki https://www.blabmarket.com/urun/kimyalab-benzil-alkol-500ml-benzyl-alcohol benzil alkolü temin edip majistiral yapan eczanemle anlaştım steril şekilde bac ürettireceğim gibi duruyor yardımınız için çok teşekkür ederim 

dostum bir şişeye 100 ml su ölç ve 1 ml bac ekle hafif çalkala kullan eczanelik falan bir mesele yok. O kadar basit bir olay ki, bizim ülkemizde çok abartılıyor bu tip meseleler. Kontaminasyon saçmalıktan ibaret, 5-6 aylık peptidi kullandım serum fizyoyla 3 sene falan önce hiç bir şey olmamıştı.

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Buluut    0
M.O.K, 2 saat önce yazdı:

Tam olarak ne gibi bir fikir bekliyorsun bizden bilmiyorum ama sen kendi sorununu ve sebebini söylemişsin dostum zaten. Retanın ne kadar mucize gibi etkileri olsa da senin elini tutup yemek yemeni engel olamıyor :) Konu fiziksel açlıktan çok alışkanlık, stres yönetimi veya yeme davranışıyla ilgili. Oto kontrol sahibi olup beslenme düzenini kurduğunda zaten sonuç gelecektir. 

Ayrıca reta kullanırken bu beslenmen çok sağlıksız ve riskli. Ciddi sindirim ve bağırsak sorunları yaşayabilirsin. Ya reta kullanmayı bırak yada lahmacun yemeyi

Kendi tecrübelerimi aktardım internette gördüklerime göre ilaç alıp spor yapmadan 20-30 kilo verdiğini iddia edenlere karşı yeme düzenini değiştirmediğin sürece bişey olmayacağını aktarmak istedim. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Zngrie    11
gönderildi (düzenlendi)
Buluut, 2 saat önce yazdı:

Kendi tecrübelerimi aktardım internette gördüklerime göre ilaç alıp spor yapmadan 20-30 kilo verdiğini iddia edenlere karşı yeme düzenini değiştirmediğin sürece bişey olmayacağını aktarmak istedim. 

Sporsuz sadece iğne ile 35 kilo verdim spor yaparak 20 daha vermeyi düşünüyorum. Her yaşam farklıdır hocam kendi yolunu kendin bulmalısın çünkü önündeki süreçte kilo vermen de duracak doz da yetmeyecek her şey harika da gidecek, biraz yaşayarak göreceksin

tarihinde Zngrie tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ayıboğan    0
atason, 19.06.2026 - 19:50 yazdı:

anladım hocam dün pembe kapaktan vurdum 30mg idi zaten. Çin retası. İştahım gayet baskılı nabız yükselmesi de yaşadım ama bilemiyorum sizin satıcılara rastlamadım hiç

Hocam bende pembe kapaklı satan bir satıcı buldum 30 mg için,önerirmisiniz veya başka kullanan varsa aydınlatsın

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    25
Buluut, 8 saat önce yazdı:

Merhaba 3 haftadır reta kullanıyorum bugün 3. Enjeksiyonu oldum. İlk hafta pek bir etki göremedim. 2. Enjeksiyondan sonra iştahım kapanmaya başladı ama yine de bir şekilde gece yeme ataklarına vs engel olamadım. Yemek yiyorum, midem çok rahatsız oluyor hatta lahmacun vs yedigimde 2 gün boyunca sindirim sorunu yaşıyorum midem ağzıma geliyor diyebilirim ama yine de bi diyet düzeni oturtamadım. 3. Haftaya başlıyorum ve sadece -4Kg verebildim ki eskiden ilaçsız yaptığım dönemde daha iyi sonuçlar alıyordum. İlaçtan yana sorun yok güzel çalışan bir ilaç ama diyeceğim o ki ben bu işi beceremedim :)

Dikkat etmelisin yediklerine ilaç sayesinde çok rahat düzen alabilirsin sonrasında rahat kilo verebilirsin bende 3 ay gibi sürede 16 kg verdim gayet memnunum 6mg kullanıyorum 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Wassat26
      Merhaba,
      Yağ yakım amacıyla haftalık 2mg reta kullanıyorum. 78kg den 10 haftada 74kg ye düştüm ama kiloyu 74te tutmakta zorlanıyorum. Vücudum iyice flatlaştı.Yüksek karbonhidrat beslenmeme rağmen kasları dolduramıyorum.
      Maltodekstrin takviye alsak bu sürece destek olur mu? Ekstra enerji ekstra kalori açısından kullanılması nasıl olur size?
    • Yazan: Trextoron
      Selam arkadaşlar, nasılsınız?
      Anabolik steroid kürüne girmeyi düşünmüyorum artık bu yüzden peptitlere yöneldim sizden de tavsiye almak istiyorum retatrutide ve tesamorelin kürü nasıl olur ne yapmalıyım ne eklemeliyim yorumunuz var mıdır?
    • Yazan: aelmas
      Herkese merhaba!
      35 yaşında haftada 3 gün fullbody antrenmanı yapan genelde oturarak çalışan günlük 10k adımı tamamlayan bir bireyim. uzun süredir ağırlık antrenmanı yapıyorum çalışma felsefesi olarak Mike Mentzer tarzı HITT Antrenman Sistemini tercih ediyorum. bu güne kadar hep doğal ilerledim kendime yapacağım özeleştiri beslenme konusuna yeterince dikkat edememem oldu her zaman. son donemde retanın gündeme gelmesi ile bel bölgemde bir türlü kurtulamadığım yağlardan kurtulma fıkrı kafamda belirdi. suan yağ oranım %22 sevıyelerınde bunu 15-18 bandına çekebilirsem yaz ıcın idealime ulaşırım diye ümit ediyorum. daha önce tecrübe etmiş bu yollardan geçmiş kardeş ve abilerimin tavsiyesine açığım herkese iyi forumlar.
      VÜCÜT ÖLÇÜLERİ
      boy 1.78 kilo 86 Omuz 124 Göğüs 105 Sağ kol 35 Sol kol 35 Göbek 100 Kalça 106 GÜNCEL FORM:
       
    • Yazan: burbas26
      Selamlar herkse,
      Şans eseri nette karşıma çıkan linkte gene tamamen şans eseri tanıştığım Burak hoca ile planlayarak başladığımız ve 1. ayağını tamamladığımız 8 haftalık süreç ile ilgili detayları paylaşmak istedim. En sonda söylenecek detayı ilk başta söyleyeyim kullandığım ilaçlardan HİÇBİR YAN ETKİ VE RAHATSIZLIK YAŞAMADIM!
      Spor geçmişim mevcut lakin ilerleyen yaş (50 ye merdiven ) ve yaşanan tendon kopma (rüptür) problemi ve takibindeki açık ameliyat süreci ve zorlu iyileşme periyodu sonrası bırakmak zorunda kaldığım spor ve 2 yıl süren kısır döngü sonucu 123 kilo ile tekrar başlangıç.
      Kullanılan ürünler ve Markası : (8 Hafta)
      Noxy Lab - Retatrutide Noxy Lab GW501516 & SR 9009 (mix) Yohimbine Sürecin görsel ve rakamsal değerlerine geçmeden önce haftanın 5-6 günü güç ve kondisyondan oluşan 2 aşamalı ortalama dinlenmeler ile 1 saat süren antreman programı uyguladım.
      Bulgular:
      Yoğun spor esnasında iştah kontrolünde zorlandım Kilo kaybı esnasında güç kaybı çok yaşamadım Retatrutide ilk 2 gün halsizlik yaptı ardından vücut alıştı             11 Mart        8 Nisan-       8 mayıs
      Göğüs   115               112              110 Boyun    41                38                37 Kalça    122               115              113 Bel       110               103              102 Üst bac. 63                 61              60 Kol        40                 37              37 Kilo      123                115             106 Planlanan küre tamamen uydum , günlük 100 gr proteini korumaya çalıştım , karb oldukça düşürdüm muz ve zaman zaman basmati ve badem ile destekledim. Düzenli multivitamin ve balıkyağı almaya devam ettim, magnezyum ve melatonin ile destekledim, reta 1. ay itibari ile uyku ve karb düzenini zaten kendi sağladı. Planlanan  kilo 85 civarları önümüzdeki süreç planlaması Burak Hocada , gelişmeler oldukça bu konu üzerinden güncellerim.
      Burak Hoca'ya bu kolay ve hızlı süreç için teşekkür ederim. En önemli kısım ! aradığım ve onu daralttığım her zaman olabildiğince sakinliğini koruyarak destek olmaya çalıştı sonsuz TEŞEKKÜRLER.
      ÖNCESİ VE SONRASI:
        
    • Yazan: akcaoglu
      Herkese merhabalar, tecrübeli üyelerin fikirlerine ve yönlendirmelerine ihtiyacım olan bir süreçteyim. Kısaca geçmişimden, başarısız olan ilk peptit deneyimimden ve güncel durumumdan bahsedip değerli tavsiyelerinizi almak istiyorum.
      Spor Geçmişim ve Kilo Alım Süreci Yaklaşık 3 sene öncesine kadar her gün aktif olarak spor yapan ve powerlifting ile uğraşan biriydim. Ağırlıklarım sürekli artıyordu, 2 yıl boyunca durmadan çok verimli idmanlar çıkardım. O dönem genelde 110-120 kg bandındaydım. Ancak iş gereği evden çalışmaya başlamamla birlikte sporu tamamen bıraktım. 3 yıllık hareketsizlik sonucunda 155 kg'a kadar çıktım ve kas kütlemin altına inanılmaz bir yağ tabakası eklendi.
      Mounjaro Deneyimim Geçtiğimiz aylarda Mounjaro kullanmaya karar verdim. İştahımı ve açlık ataklarımı gerçekten muazzam kesti. Günde maksimum 2 öğün yiyordum, genelde 1 öğün bile fazlasıyla yetiyordu ve zerre açlık hissetmiyordum. İlk ay 2.5 mg ile başladım, ikinci ay 5 mg'a yükselttim. Fakat bu süreçte iki büyük sorun yaşadım:
      Spora gitmedim. Hiçbir şey yemememe rağmen tartıda bir türlü kilo veremedim. İlaç bittikten sonra yenisini alamadım çünkü fiyatlar çok yüksekti (5 mg'ı eczaneden yaklaşık 14.000 TL'ye almıştım). Güncel Durumum İlacı bıraktıktan sonra tekrar spora yazıldım ancak 3 sene önceki istikrarım henüz yok, haftada 3-4 gün gidebiliyorum. Beslenme tarafında ise güncel kilom (155 kg) için kalori ihtiyacım çok yüksek çıkmasına rağmen ben günlük 2000 kalori bandında kalıyorum. Makro dağılımımda proteini çok yüksek tutuyorum; günde ortalama 250 gr - 300 gr arası protein alıyorum. Buna rağmen 1.5 hafta geçmesine rağmen yine kilo veremedim. Düz taban olduğum ve kilom çok yüksek olduğu için kardiyo beni inanılmaz zorluyor, bu yüzden yapmıyorum. Sadece ağırlık idmanlarını (eski altyapımın da etkisiyle) hakkını vererek yapıyorum. Şimdi ise Retatrutide kullanmayı planlıyorum. Bu ilacı kullanırken eskisinin aksine kesinlikle sporla desteklemem gerektiğinin bilincindeyim. @M.O.K @m41a4 @berkay16 @scythe @Ruthless @Wassat26 @RyokoHama
      Siz değerli üyelere sorularım şunlar:
      Beslenme: Bu kadar yüksek protein alıp 2000 kaloride kalmama rağmen neden kilo verememiş olabilirim? Retatrutide kullanırken beslenme ve makro planlamamı (özellikle protein/karbonhidrat/yağ dağılımı) nasıl yapmalıyım? Antrenman: Kardiyo yapamayan, ağır kilolu ve eski bir powerlifter olarak bu süreçte nasıl bir antrenman sistemi izlemeliyim? (Ağırlık antrenmanlarının şiddeti, set-tekrar aralıkları vb.) Peptit Kullanımı: Retatrutide sürecinde nelere dikkat etmeliyim? Dozajlama ve spor adaptasyonu konusunda tavsiyeleriniz nelerdir? Şimdiden vakit ayırıp cevap yazan herkese teşekkür ederim.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×