Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

SEVVAL

Retatrutide genel yorum ve bilgi gönderisi hk.

Önerilen İletiler

Seffa    11

Geçen hafta 1.5 mg çin retasi kullandım. Düşük karb 0 karb vs yaptım rahat geçti. Dün de yüksek karbli(300-400 arası) beslendim sorun yaşamadım. Bugün 2 mg ile devam ediyorum bakalım. @M.O.K senin iştah durumu nasıl hocam çin retasinda ? Bir onceki çin retasini aynı kişiden almıştık senin ile. denemistim eşim kullanırken. O zaman fena kesmişti. Şimdiki kırmızı kapakli satan kişiden aldım.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


kinittifak    29
Seffa, 1 dakika önce yazdı:

Geçen hafta 1.5 mg çin retasi kullandım. Düşük karb 0 karb vs yaptım rahat geçti. Dün de yüksek karbli(300-400 arası) beslendim sorun yaşamadım. Bugün 2 mg ile devam ediyorum bakalım. @M.O.K senin iştah durumu nasıl hocam çin retasinda ? Bir onceki çin retasini aynı kişiden almıştık senin ile. denemistim eşim kullanırken. O zaman fena kesmişti. Şimdiki kırmızı kapakli satan kişiden aldım.

Ben pembe kapaklı kullanıyorum 6.günümdeyim 6mg dayım çok iyi gidiyor hala iştahım yok 6 günde bir alıyorum dozu bugün tekrar alacağım. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    97
Seffa, 2 dakika önce yazdı:

Geçen hafta 1.5 mg çin retasi kullandım. Düşük karb 0 karb vs yaptım rahat geçti. Dün de yüksek karbli(300-400 arası) beslendim sorun yaşamadım. Bugün 2 mg ile devam ediyorum bakalım. @M.O.K senin iştah durumu nasıl hocam çin retasinda ? Bir onceki çin retasini aynı kişiden almıştık senin ile. denemistim eşim kullanırken. O zaman fena kesmişti. Şimdiki kırmızı kapakli satan kişiden aldım.

Şu an bende kırmızı kapaklı reta'dan kullanıyorum haftalık 4mg olarak. artık 20. haftaya doğru gittiğim için bende iştah baskılaması azaldı doğrusu iyice. Dozu da arttırmak istemiyorum çok fazla, bu nedenle bu haftadan itibaren pazarları 4mg reta, perşembeleri 2.5mg tirze (çin ürünü) ile devam edeceğim. Spor şiddetini arttırdıkça kalori alma isteğim çok artmaya başladı, çift idman olduğu günler 2500 kalori yetmiyor. O nedenle böyle bir deneme yapacağım. Benim durumu düşünmezsek 12,13. haftaya kadar 1-2-4 mg larda ciddi iştah baskılaması yaşadım.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Seffa    11
M.O.K, 14 dakika önce yazdı:

Şu an bende kırmızı kapaklı reta'dan kullanıyorum haftalık 4mg olarak. artık 20. haftaya doğru gittiğim için bende iştah baskılaması azaldı doğrusu iyice. Dozu da arttırmak istemiyorum çok fazla, bu nedenle bu haftadan itibaren pazarları 4mg reta, perşembeleri 2.5mg tirze (çin ürünü) ile devam edeceğim. Spor şiddetini arttırdıkça kalori alma isteğim çok artmaya başladı, çift idman olduğu günler 2500 kalori yetmiyor. O nedenle böyle bir deneme yapacağım. Benim durumu düşünmezsek 12,13. haftaya kadar 1-2-4 mg larda ciddi iştah baskılaması yaşadım.

Bakalım yarın falan belli olur iştah kısmı. Arada mide bulantısı gibi yokladi sadece. 

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    97
Seffa, Şimdi yazdı:

Bakalım yarın falan belli olur iştah kısmı. Arada mide bulantısı gibi yokladi sadece. 

Bende en çok iştah baskılamasını 2. ve 3.günde yaşıyorum, 5 ve 6.günde etkileri giderek azalıyor

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

ya hocam benim elimde şimdi 30 reta 100 ghkcu var da elimde bac yok bunları serum fizyolojikle çözsem peptitler bozulur mu bakteri kapar mıyım ikiside 1 ayda bitecek serum fizyolojik ile çözen var mı aramızda yapay zekalar korkuta korkuta sakın kullanma diyor

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    97
kutukutupense, 16 dakika önce yazdı:

ya hocam benim elimde şimdi 30 reta 100 ghkcu var da elimde bac yok bunları serum fizyolojikle çözsem peptitler bozulur mu bakteri kapar mıyım ikiside 1 ayda bitecek serum fizyolojik ile çözen var mı aramızda yapay zekalar korkuta korkuta sakın kullanma diyor

Forumdaki herkes bu şekilde kullanıyor neredeyse. Flakona enjeksiyonu sokmadan önce mutlaka steril hale getir, bu şekilde 12 hafta reta kullandım herhangi bir dorun yaşamadım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
webumut    0
RyokoHama, 22.06.2026 - 15:23 yazdı:

Hocam böyle bir şey olucak 130 dolara sipariş ettim benim aldığım kişi aracı 

Bu hafta açık olan flakonumda (zphc reta ) 3 mg dozumu yaptıktan sonra biticek ve çin retası deneyeceğim. Çin retasında 2 mg doz mu yapmalıyım yoksa 3 mg mı zphc retada 3 mg açlığımı baya bastırdı kalori tamamlamak yorucu hale geldi diyebilirim.

Nasıl gidiyor, denediniz mi?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K, 12 saat önce yazdı:

Forumdaki herkes bu şekilde kullanıyor neredeyse. Flakona enjeksiyonu sokmadan önce mutlaka steril hale getir, bu şekilde 12 hafta reta kullandım herhangi bir dorun yaşamadım

hocam serum fizyolojikle 12 hafta çok değil mi tek flakon için bakteri vs hiç mi korkmuyorsunuz acaba ben napacağımı şaşırdım açıkcası bac bulamıyorum serum da kullanmak istemiyorum ürün bozulsa bozulmasa mevzusunu geçtim bakteri konusunda çok korkutuyor açıkcası

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless    94
Fuhrer, 18.06.2026 - 20:04 yazdı:

ilk el 30 mg 100$ ghkcu 100mg 30$, ona göre bir pazarlık yapın dostum zaten piyasa al sat yapan çocuklarla doldu. Nessie'de de aynısı yapılıyordu buraya da sıçramış demek ki.

Hocam bu Ghk-cu 100mg 30$ olan satıcıda 82mg Ghk-cu'da var mi biliyor musunuz? 

kutukutupense, 8 saat önce yazdı:

hocam serum fizyolojikle 12 hafta çok değil mi tek flakon için bakteri vs hiç mi korkmuyorsunuz acaba ben napacağımı şaşırdım açıkcası bac bulamıyorum serum da kullanmak istemiyorum ürün bozulsa bozulmasa mevzusunu geçtim bakteri konusunda çok korkutuyor açıkcası

Bakteri üremesi belli olur hocam, ilacın rengi değişmeye başlar, enjeksiyon bölgesinde yanma, kızarıklık gibi etkileri olur o durumda anında bırakırsın. Bac bulunamıyorsa rahatlıkla serum fizyolojik kullanılabilir bence, ben de 4 hafta kullandım sorun yaşamadım yalnız hijyene dikkat etmek lazım, flakon plastiğini iğne girişinden önce ve çıkışında sonra alkolle sterilize etmeyi ihmal etmemek lazım bu arada sosyal medyada reçeteyle elde hazırlama ilaç yapan bir eczacı ile görüştüm bac da yaptığını söyledi ama fiyatları hakkına detaylı görüşmedim işine yararsa biraz araştır bulursun. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    29
Ruthless, 6 dakika önce yazdı:

Hocam bu Ghk-cu 100mg 30$ olan satıcıda 82mg Ghk-cu'da var mi biliyor musunuz? 

Ben GHKCU Çin fabrikaları dahil 50-100mg dışında farklı mg olarak satan görmedim hiç

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless    94
kinittifak, Bir saat önce yazdı:

Ben GHKCU Çin fabrikaları dahil 50-100mg dışında farklı mg olarak satan görmedim hiç

Ayni fiyatları veren bir satıcı denk geldi hocam ama elinde 100mg kalmamış 82mg 25$ diyor 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alibaba9    6

Günaydın herkese,

Toparlandım çok şükür.. Epey korktum açıkçası.

Açlık kan şekerim 94, Dinlenme nabzım 65'lerden 73'e çıkmış.

Bu seferinde kesin Reta kullandığıma emin olmuş oldum.. Ama 2,5mg çok geldi.

Demek ki önceki kullandıklarım tam reta değilmiş, yoksa böyle sert bir çarpılma yaşamazdım, aynı dozları kullanıyordum çünkü.

Biraz daha rahatlayınca belki 1 ya da 1,5mg devam edebilirim. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless, 5 dakika önce yazdı:

Ayni fiyatları veren bir satıcı denk geldi hocam ama elinde 100mg kalmamış 82mg 25$ diyor 

hayır hocam yanlış anlamışsınız o satıcı verdiği 100mg ghkcu’nun şuan ki güncel jano testi 82mg çıktığı için içinden müşteri memnuniyeti hesabı 30’dan 25’e düşürdü fiyatı 100mg 25 önceden alım yapana da sonraki siparişine tanesi başına 5 dolar indirim yapacakmış normalde janoları dolu çıkıyordu

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless    94
kutukutupense, Bir saat önce yazdı:

hayır hocam yanlış anlamışsınız o satıcı verdiği 100mg ghkcu’nun şuan ki güncel jano testi 82mg çıktığı için içinden müşteri memnuniyeti hesabı 30’dan 25’e düşürdü fiyatı 100mg 25 önceden alım yapana da sonraki siparişine tanesi başına 5 dolar indirim yapacakmış normalde janoları dolu çıkıyordu

Şu kırmızı kapakların 82mg olduğunu söyledi hocam o zaman 82ye göre dozu ayarlasak problem olsam sanırım 

IMG_20260625_08133908.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless, Bir saat önce yazdı:

Şu kırmızı kapakların 82mg olduğunu söyledi hocam o zaman 82ye göre dozu ayarlasak problem olsam sanırım 

doğrudur hocam satıcıyı tanıyorum bende kendisinden alıyorum tercih sizin 100mg olarak geçiyor ama janosu 82 çıktı güncel o yüzden 25’e bırakıyor ben günlük 2.5mg kullanmak için 3ml atıp 0.1 çekicem 3.33mg %80’i dolu desek günlük 2.5mg yaklaşık alıcam 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless    94
kutukutupense, 8 dakika önce yazdı:

doğrudur hocam satıcıyı tanıyorum bende kendisinden alıyorum tercih sizin 100mg olarak geçiyor ama janosu 82 çıktı güncel o yüzden 25’e bırakıyor ben günlük 2.5mg kullanmak için 3ml atıp 0.1 çekicem 3.33mg %80’i dolu desek günlük 2.5mg yaklaşık alıcam 

Anladım hocam, direkt 2.5mg mi başladınız ne kadar zamandır kullanıyorsunuz, ben ilk kez kullanacağım da 1mg başlayıp herhangi bir sorun yaşamazsam haftaya 2mg olarak sabit devam etmeyi düşünüyorum 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless, 6 dakika önce yazdı:

Anladım hocam, direkt 2.5mg mi başladınız ne kadar zamandır kullanıyorsunuz, ben ilk kez kullanacağım da 1mg başlayıp herhangi bir sorun yaşamazsam haftaya 2mg olarak sabit devam etmeyi düşünüyorum 

flakonlar elimde ama suyum yok kurmak için hocam başlayamadım yani :D ilk seferim benimde ama ben direkt 2.5 atıcam

şimdi sizin eczane tavsiyesi üzerine majistral eczaneleri 1000’de 9 benzil alkol içeren steril su’ya ihtiyacım var diye sormak için aramaya başlayacam 9’da açılıyorlar bakalım bac water yapabiliyorlar mı

tarihinde kutukutupense tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless    94
kutukutupense, 1 dakika önce yazdı:

flakonlar elimde ama suyum yok kurmak için hocam başlayamadım yani :D 

şimdi sizin eczane tavsiyesi üzerine majistral eczaneleri 1000’de 9 benzil alkol içeren steril su’ya ihtiyacım var diye sormak için aramaya başlayacam 9’da açılıyorlar bakalım bac water yapabiliyorlar mı

Sosyal medyadaki eczacı yapıyorsa yapan başka yerlerde vardır hocam inşallah bulursun, bende su an zphcden kalan bac var onu kullanacağım, zphc ürünleri satan bi supplement sitesi vardi sadece bac da satıyordu 11ml 1000tl ye ama güncel stok durumunu bilmiyorum 

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless, 5 dakika önce yazdı:

Sosyal medyadaki eczacı yapıyorsa yapan başka yerlerde vardır hocam inşallah bulursun, bende su an zphcden kalan bac var onu kullanacağım, zphc ürünleri satan bi supplement sitesi vardi sadece bac da satıyordu 11ml 1000tl ye ama güncel stok durumunu bilmiyorum 

son çarem ordan almak olacak bakalım hocam serum fizyolojik kullanmaktan çekiniyorum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    955
Ruthless, 2 saat önce yazdı:

Hocam bu Ghk-cu 100mg 30$ olan satıcıda 82mg Ghk-cu'da var mi biliyor musunuz? 

evet, durumunda gördüm valla helal olsun dedim. Şu piyasada içeriği bilinmedik o kadar ürün kullanıyoruz şaşırdım artık, adam bir de üstüne rapor analizi eksik çıktı diye indirim uygulamış. Nessie anabolik grubu %10 eksik ve satıcılar eksiği yok fazlası var diye geziyor :D 

alibaba9, Bir saat önce yazdı:

Günaydın herkese,

Toparlandım çok şükür.. Epey korktum açıkçası.

Açlık kan şekerim 94, Dinlenme nabzım 65'lerden 73'e çıkmış.

Bu seferinde kesin Reta kullandığıma emin olmuş oldum.. Ama 2,5mg çok geldi.

Demek ki önceki kullandıklarım tam reta değilmiş, yoksa böyle sert bir çarpılma yaşamazdım, aynı dozları kullanıyordum çünkü.

Biraz daha rahatlayınca belki 1 ya da 1,5mg devam edebilirim. 

sen kesin retaya denk gelmişsin o zaman, oxygen ve zphc sanırım boştu. Açlık kan şekerin ve nabzın bir kaç günde bu kadar fark ettiyse sen dozlamanı 1mg ile başla. 

  • Minnettarım 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer, 1 dakika önce yazdı:

evet, durumunda gördüm valla helal olsun dedim. Şu piyasada içeriği bilinmedik o kadar ürün kullanıyoruz şaşırdım artık, adam bir de üstüne rapor analizi eksik çıktı diye indirim uygulamış. Nessie anabolik grubu %10 eksik ve satıcılar eksiği yok fazlası var diye geziyor :D 

 

sen kesin retaya denk gelmişsin o zaman, oxygen ve zphc sanırım boştu. Açlık kan şekerin ve nabzın bir kaç günde bu kadar fark ettiyse sen dozlamanı 1mg ile başla. 

hocam nessie humax zphc arasından sizin tercihiniz hangi marka olurdu nessie demişken fikrinizi almak istedim

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    955
kutukutupense, Şimdi yazdı:

hocam nessie humax zphc arasından sizin tercihiniz hangi marka olurdu nessie demişken fikrinizi almak istedim

valla nessie konusunda güncel fikrim yok, yanlış yönlendirme yapmak istemem. Humax grubunu da en son şubat ayında masteron denemiştim, güncel kürümde sadece ZPHC masteron var o da iş görüyor. Partiden partiye çok farklı işler döndüğünden ne desem boş, kumar işi...

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless, 5 saat önce yazdı:

Hocam bu Ghk-cu 100mg 30$ olan satıcıda 82mg Ghk-cu'da var mi biliyor musunuz? 

Bakteri üremesi belli olur hocam, ilacın rengi değişmeye başlar, enjeksiyon bölgesinde yanma, kızarıklık gibi etkileri olur o durumda anında bırakırsın. Bac bulunamıyorsa rahatlıkla serum fizyolojik kullanılabilir bence, ben de 4 hafta kullandım sorun yaşamadım yalnız hijyene dikkat etmek lazım, flakon plastiğini iğne girişinden önce ve çıkışında sonra alkolle sterilize etmeyi ihmal etmemek lazım bu arada sosyal medyada reçeteyle elde hazırlama ilaç yapan bir eczacı ile görüştüm bac da yaptığını söyledi ama fiyatları hakkına detaylı görüşmedim işine yararsa biraz araştır bulursun. 

ya hocam hiçbir majistral yapan eczanede benzil alkol yok 30 tane eczane aramışımdır sizin bu eczane istanbulda mı acaba ilaç satıcısı değil sonuçta söylerseniz kural ihlali olmuyordur bence eczaneyi söyleme şansınız var mı benzil alkolü olsa eczanenin yaptırıcam kimsede benzil alkol yok piyasadaki bac’lere de güvenmiyorum serum fizyolojiki bac diye kakalıyorlar

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless    94
kutukutupense, Bir saat önce yazdı:

ya hocam hiçbir majistral yapan eczanede benzil alkol yok 30 tane eczane aramışımdır sizin bu eczane istanbulda mı acaba ilaç satıcısı değil sonuçta söylerseniz kural ihlali olmuyordur bence eczaneyi söyleme şansınız var mı benzil alkolü olsa eczanenin yaptırıcam kimsede benzil alkol yok piyasadaki bac’lere de güvenmiyorum serum fizyolojiki bac diye kakalıyorlar

Hocam tiktokta gördüm eczacı bi kadın, dutasterid mi ne yapıyordu diğer videolarına baktım bac yok yine de bi sorayım dedim yaparız dedi detay için wp yaz diyor ama şimdilik ihtiyacım olmadığı için yazmadım. Burak hoca isim verme konusunda katı kuralcı araya gitmek istemem o yüzden ismini vermiyim ama konuyu görüyordur zaten sorun olmayacağını belirtirse yazarım 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Wassat26
      Merhaba,
      Yağ yakım amacıyla haftalık 2mg reta kullanıyorum. 78kg den 10 haftada 74kg ye düştüm ama kiloyu 74te tutmakta zorlanıyorum. Vücudum iyice flatlaştı.Yüksek karbonhidrat beslenmeme rağmen kasları dolduramıyorum.
      Maltodekstrin takviye alsak bu sürece destek olur mu? Ekstra enerji ekstra kalori açısından kullanılması nasıl olur size?
    • Yazan: Trextoron
      Selam arkadaşlar, nasılsınız?
      Anabolik steroid kürüne girmeyi düşünmüyorum artık bu yüzden peptitlere yöneldim sizden de tavsiye almak istiyorum retatrutide ve tesamorelin kürü nasıl olur ne yapmalıyım ne eklemeliyim yorumunuz var mıdır?
    • Yazan: aelmas
      Herkese merhaba!
      35 yaşında haftada 3 gün fullbody antrenmanı yapan genelde oturarak çalışan günlük 10k adımı tamamlayan bir bireyim. uzun süredir ağırlık antrenmanı yapıyorum çalışma felsefesi olarak Mike Mentzer tarzı HITT Antrenman Sistemini tercih ediyorum. bu güne kadar hep doğal ilerledim kendime yapacağım özeleştiri beslenme konusuna yeterince dikkat edememem oldu her zaman. son donemde retanın gündeme gelmesi ile bel bölgemde bir türlü kurtulamadığım yağlardan kurtulma fıkrı kafamda belirdi. suan yağ oranım %22 sevıyelerınde bunu 15-18 bandına çekebilirsem yaz ıcın idealime ulaşırım diye ümit ediyorum. daha önce tecrübe etmiş bu yollardan geçmiş kardeş ve abilerimin tavsiyesine açığım herkese iyi forumlar.
      VÜCÜT ÖLÇÜLERİ
      boy 1.78 kilo 86 Omuz 124 Göğüs 105 Sağ kol 35 Sol kol 35 Göbek 100 Kalça 106 GÜNCEL FORM:
       
    • Yazan: burbas26
      Selamlar herkse,
      Şans eseri nette karşıma çıkan linkte gene tamamen şans eseri tanıştığım Burak hoca ile planlayarak başladığımız ve 1. ayağını tamamladığımız 8 haftalık süreç ile ilgili detayları paylaşmak istedim. En sonda söylenecek detayı ilk başta söyleyeyim kullandığım ilaçlardan HİÇBİR YAN ETKİ VE RAHATSIZLIK YAŞAMADIM!
      Spor geçmişim mevcut lakin ilerleyen yaş (50 ye merdiven ) ve yaşanan tendon kopma (rüptür) problemi ve takibindeki açık ameliyat süreci ve zorlu iyileşme periyodu sonrası bırakmak zorunda kaldığım spor ve 2 yıl süren kısır döngü sonucu 123 kilo ile tekrar başlangıç.
      Kullanılan ürünler ve Markası : (8 Hafta)
      Noxy Lab - Retatrutide Noxy Lab GW501516 & SR 9009 (mix) Yohimbine Sürecin görsel ve rakamsal değerlerine geçmeden önce haftanın 5-6 günü güç ve kondisyondan oluşan 2 aşamalı ortalama dinlenmeler ile 1 saat süren antreman programı uyguladım.
      Bulgular:
      Yoğun spor esnasında iştah kontrolünde zorlandım Kilo kaybı esnasında güç kaybı çok yaşamadım Retatrutide ilk 2 gün halsizlik yaptı ardından vücut alıştı             11 Mart        8 Nisan-       8 mayıs
      Göğüs   115               112              110 Boyun    41                38                37 Kalça    122               115              113 Bel       110               103              102 Üst bac. 63                 61              60 Kol        40                 37              37 Kilo      123                115             106 Planlanan küre tamamen uydum , günlük 100 gr proteini korumaya çalıştım , karb oldukça düşürdüm muz ve zaman zaman basmati ve badem ile destekledim. Düzenli multivitamin ve balıkyağı almaya devam ettim, magnezyum ve melatonin ile destekledim, reta 1. ay itibari ile uyku ve karb düzenini zaten kendi sağladı. Planlanan  kilo 85 civarları önümüzdeki süreç planlaması Burak Hocada , gelişmeler oldukça bu konu üzerinden güncellerim.
      Burak Hoca'ya bu kolay ve hızlı süreç için teşekkür ederim. En önemli kısım ! aradığım ve onu daralttığım her zaman olabildiğince sakinliğini koruyarak destek olmaya çalıştı sonsuz TEŞEKKÜRLER.
      ÖNCESİ VE SONRASI:
        
    • Yazan: akcaoglu
      Herkese merhabalar, tecrübeli üyelerin fikirlerine ve yönlendirmelerine ihtiyacım olan bir süreçteyim. Kısaca geçmişimden, başarısız olan ilk peptit deneyimimden ve güncel durumumdan bahsedip değerli tavsiyelerinizi almak istiyorum.
      Spor Geçmişim ve Kilo Alım Süreci Yaklaşık 3 sene öncesine kadar her gün aktif olarak spor yapan ve powerlifting ile uğraşan biriydim. Ağırlıklarım sürekli artıyordu, 2 yıl boyunca durmadan çok verimli idmanlar çıkardım. O dönem genelde 110-120 kg bandındaydım. Ancak iş gereği evden çalışmaya başlamamla birlikte sporu tamamen bıraktım. 3 yıllık hareketsizlik sonucunda 155 kg'a kadar çıktım ve kas kütlemin altına inanılmaz bir yağ tabakası eklendi.
      Mounjaro Deneyimim Geçtiğimiz aylarda Mounjaro kullanmaya karar verdim. İştahımı ve açlık ataklarımı gerçekten muazzam kesti. Günde maksimum 2 öğün yiyordum, genelde 1 öğün bile fazlasıyla yetiyordu ve zerre açlık hissetmiyordum. İlk ay 2.5 mg ile başladım, ikinci ay 5 mg'a yükselttim. Fakat bu süreçte iki büyük sorun yaşadım:
      Spora gitmedim. Hiçbir şey yemememe rağmen tartıda bir türlü kilo veremedim. İlaç bittikten sonra yenisini alamadım çünkü fiyatlar çok yüksekti (5 mg'ı eczaneden yaklaşık 14.000 TL'ye almıştım). Güncel Durumum İlacı bıraktıktan sonra tekrar spora yazıldım ancak 3 sene önceki istikrarım henüz yok, haftada 3-4 gün gidebiliyorum. Beslenme tarafında ise güncel kilom (155 kg) için kalori ihtiyacım çok yüksek çıkmasına rağmen ben günlük 2000 kalori bandında kalıyorum. Makro dağılımımda proteini çok yüksek tutuyorum; günde ortalama 250 gr - 300 gr arası protein alıyorum. Buna rağmen 1.5 hafta geçmesine rağmen yine kilo veremedim. Düz taban olduğum ve kilom çok yüksek olduğu için kardiyo beni inanılmaz zorluyor, bu yüzden yapmıyorum. Sadece ağırlık idmanlarını (eski altyapımın da etkisiyle) hakkını vererek yapıyorum. Şimdi ise Retatrutide kullanmayı planlıyorum. Bu ilacı kullanırken eskisinin aksine kesinlikle sporla desteklemem gerektiğinin bilincindeyim. @M.O.K @m41a4 @berkay16 @scythe @Ruthless @Wassat26 @RyokoHama
      Siz değerli üyelere sorularım şunlar:
      Beslenme: Bu kadar yüksek protein alıp 2000 kaloride kalmama rağmen neden kilo verememiş olabilirim? Retatrutide kullanırken beslenme ve makro planlamamı (özellikle protein/karbonhidrat/yağ dağılımı) nasıl yapmalıyım? Antrenman: Kardiyo yapamayan, ağır kilolu ve eski bir powerlifter olarak bu süreçte nasıl bir antrenman sistemi izlemeliyim? (Ağırlık antrenmanlarının şiddeti, set-tekrar aralıkları vb.) Peptit Kullanımı: Retatrutide sürecinde nelere dikkat etmeliyim? Dozajlama ve spor adaptasyonu konusunda tavsiyeleriniz nelerdir? Şimdiden vakit ayırıp cevap yazan herkese teşekkür ederim.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×