Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

SEVVAL

Retatrutide genel yorum ve bilgi gönderisi hk.

Önerilen İletiler

Snakeeyes    3
Ruthless, 5 saat önce yazdı:

Çin reta satıcılarından pazartesiden itibaren fiyatın bir tık düştüğü bilgisini alan oldu mu, normalde zam bilgisi alırız hele ki böyle talebi çok olan bi üründe 😅 

evet benim satıcımda da düşmüş. aracı olarak veriyodu,toplu alım yaptığını söyledi, kendisi direkt kargolayacakmıs artık 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


kinittifak    27
Ruthless, 6 saat önce yazdı:

Çin reta satıcılarından pazartesiden itibaren fiyatın bir tık düştüğü bilgisini alan oldu mu, normalde zam bilgisi alırız hele ki böyle talebi çok olan bi üründe 😅 

Fiyatlar ne durumda peki belki çok stok gelmiştir ondan olabilir

Snakeeyes, 43 dakika önce yazdı:

evet benim satıcımda da düşmüş. aracı olarak veriyodu,toplu alım yaptığını söyledi, kendisi direkt kargolayacakmıs artık 

Fiyatlar ne durumda şuan 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kerimk    0

merhaba, bu ürünler orjinal mi? Bi arkadaşım internetten sipariş vermiş. Kendim noxy reta kullanıyorum, aralarında çok fark olur mu?

1a76c056-6a94-4943-9842-78b29e5ee5c7.thumb.jpeg.149ce87c7cb257c95c75b6790de3e678.jpeg caf8d170-55c2-4fc1-96e4-15ac3ae274eb.thumb.jpeg.07030091d0493495bc6564ea8a18dad4.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Snakeeyes    3
kinittifak, 52 dakika önce yazdı:

Fiyatlar ne durumda peki belki çok stok gelmiştir ondan olabilir

Fiyatlar ne durumda şuan 

20mg 90, 30 mg 110 dolar son aldığım fiyat 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    27
kerimk, 17 dakika önce yazdı:

merhaba, bu ürünler orjinal mi? Bi arkadaşım internetten sipariş vermiş. Kendim noxy reta kullanıyorum, aralarında çok fark olur mu?

Ürün orjinaldir reta daha iyi tabi 3lü etkisi sebebiyle, tirzenin tek avantajı tokluk hissiyatı daha fazla ama genel olarak reta daha iyi ve etkilidir.

Snakeeyes, 10 dakika önce yazdı:

20mg 90, 30 mg 110 dolar son aldığım fiyat 

Fiyatlar iyimiş.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Zngrie    11

Bir satıcıdan aldığım 10 flakonluk kit fiyatları bu şekilde piyasada alışveriş yapacak arkadaşların bilgisine. Aktif olarak tirzesini kullanıyorum çinden aldığım flakonlar ile aynı etki hatta bir tık iyi diyebilirim diğerleri hakkında bilgim yok kullanmadım.

Screenshot_20260621_140945_WhatsApp.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    27
Zngrie, 12 dakika önce yazdı:

Bir satıcıdan aldığım 10 flakonluk kit fiyatları bu şekilde piyasada alışveriş yapacak arkadaşların bilgisine. Aktif olarak tirzesini kullanıyorum çinden aldığım flakonlar ile aynı etki hatta bir tık iyi diyebilirim diğerleri hakkında bilgim yok kullanmadım.

Türkiye fiyatımı bunlar ? çin de satıcı fiyatlarımı ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alpxieg    12
Zngrie, 12 dakika önce yazdı:

Bir satıcıdan aldığım 10 flakonluk kit fiyatları bu şekilde piyasada alışveriş yapacak arkadaşların bilgisine. Aktif olarak tirzesini kullanıyorum çinden aldığım flakonlar ile aynı etki hatta bir tık iyi diyebilirim diğerleri hakkında bilgim yok kullanmadım.

Türkiyede mots-c 10viali nasıl 90 dolara veriyor shippingle beraber zaten 120 dolara falan geliyor hadi hepsini toplu aldı diyelim yinede akıl işi değil

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Zngrie    11
kinittifak, 1 dakika önce yazdı:

Türkiye fiyatımı bunlar ? çin de satıcı fiyatlarımı ?

Türkiye fiyatı hocam 10mg tirze kitini 80 dolara aldım. Çin flakonları bırakıp ona geçtim daha iyi diye.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    97
Zngrie, 13 dakika önce yazdı:

Bir satıcıdan aldığım 10 flakonluk kit fiyatları bu şekilde piyasada alışveriş yapacak arkadaşların bilgisine. Aktif olarak tirzesini kullanıyorum çinden aldığım flakonlar ile aynı etki hatta bir tık iyi diyebilirim diğerleri hakkında bilgim yok kullanmadım.

Bu fiyatlar gerçek mi 😄 bu fiyatlardan bulabilsem 1 yıllık stoğumu yaparım.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    27
Zngrie, 8 dakika önce yazdı:

Türkiye fiyatı hocam 10mg tirze kitini 80 dolara aldım. Çin flakonları bırakıp ona geçtim daha iyi diye.

valla hocam fiyatlar çin ile aynı kargosu vs olmadan siz nerden buldunuz bu satıcıyı ? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Zngrie    11
M.O.K, 1 dakika önce yazdı:

Bu fiyatlar gerçek mi 😄 bu fiyatlardan bulabilsem 1 yıllık stoğumu yaparım.

Ben de öyle yaptım valla hocam ne yalan söyleyim şansıma ürün fiyatına göre iyi çıktı 😄

alpxieg, 10 dakika önce yazdı:

Türkiyede mots-c 10viali nasıl 90 dolara veriyor shippingle beraber zaten 120 dolara falan geliyor hadi hepsini toplu aldı diyelim yinede akıl işi değil

Valla bilgim yok hocam kendi aldığım ürün de çin fiyatına çok yakın ama iyi çıktı belki diğer ilaçları farklıdır.

kinittifak, 2 dakika önce yazdı:

valla hocam fiyatlar çin ile aynı kargosu vs olmadan siz nerden buldunuz bu satıcıyı ? 

Ünlü bir satıcının ismiyle dolandırılmıştım hocam ona ulaşıp haber verdim durumu o da acıdı mı artık ne yaptı 😄 bu arkadaşı önerdi şimdilik memnunum 20 tane 2ml bac water hediye etti şaka gibi ama memnunum şimdilik.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    97
Zngrie, 6 dakika önce yazdı:

Ben de öyle yaptım valla hocam ne yalan söyleyim şansıma ürün fiyatına göre iyi çıktı 😄

Valla bilgim yok hocam kendi aldığım ürün de çin fiyatına çok yakın ama iyi çıktı belki diğer ilaçları farklıdır.

Ünlü bir satıcının ismiyle dolandırılmıştım hocam ona ulaşıp haber verdim durumu o da acıdı mı artık ne yaptı 😄 bu arkadaşı önerdi şimdilik memnunum 20 tane 2ml bac water hediye etti şaka gibi ama memnunum şimdilik.

Şanslıymışsın hocam valla çok iyi fiyatlar şaka gibi

  • Nazar Değmesin 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alpxieg    12
Zngrie, 10 dakika önce yazdı:

Ben de öyle yaptım valla hocam ne yalan söyleyim şansıma ürün fiyatına göre iyi çıktı 😄

Valla bilgim yok hocam kendi aldığım ürün de çin fiyatına çok yakın ama iyi çıktı belki diğer ilaçları farklıdır.

Ünlü bir satıcının ismiyle dolandırılmıştım hocam ona ulaşıp haber verdim durumu o da acıdı mı artık ne yaptı 😄 bu arkadaşı önerdi şimdilik memnunum 20 tane 2ml bac water hediye etti şaka gibi ama memnunum şimdilik.

Ünlü satici dediğiniz humax zphc mi satıyor böyle bir olay duydum bende 150 dolar gibi bir miktar dolandırılmıştı satıcının kendisi yardımcı olmuştu

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Zngrie    11
alpxieg, 3 dakika önce yazdı:

Ünlü satici dediğiniz humax zphc mi satıyor böyle bir olay duydum bende 150 dolar gibi bir miktar dolandırılmıştı satıcının kendisi yardımcı olmuştu

Yok hocam ben kripto gönderecektim dolandırıcıya 10 dolar deneme amaçlı gönderdim o ara anladım dolandırıcı olduğunu sonra ismin sahibine ulaştım bir şekilde haberi olsun diye öyle kapanmıştı konu. bir kaç gün sonra kendisi yazdı bu kişiden alabilirsin diyerek. Zphc yada humax ürün yok ismin sahibinde farklı kişiler bahsettiklerimiz.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless    92
kinittifak, 5 saat önce yazdı:

Fiyatlar ne durumda peki belki çok stok gelmiştir ondan olabilir

Fiyatlar ne durumda şuan 

Daha önce konuşmuştuk wpden, Reta 30mg pazartesiden itibaren  115$ olacak dedi hocam yalnız aynı satıcıya başka hesapla sosyal medyadan ilk kez yazdığımda 120 olacak dedi 😂 bu arkadaştan sipariş verip deneyeceğim sanırım 

Screenshot_20260621_170732_WhatsApp.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    27
Ruthless, Bir saat önce yazdı:

Daha önce konuşmuştuk wpden, Reta 30mg pazartesiden itibaren  115$ olacak dedi hocam yalnız aynı satıcıya başka hesapla sosyal medyadan ilk kez yazdığımda 120 olacak dedi 😂 bu arkadaştan sipariş verip deneyeceğim sanırım 

Fiyatlar iyi aynı satıcıdan bende zphc almıstım sanırım o fiyatlar aynı yazmış çin de vardı hiç almadım ama bpc157 ve tb500 hiç 15mg görmedim 5-10-20mg olarak satılıyor çindeki fabrikalarda.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless    92
kinittifak, Bir saat önce yazdı:

Fiyatlar iyi aynı satıcıdan bende zphc almıstım sanırım o fiyatlar aynı yazmış çin de vardı hiç almadım ama bpc157 ve tb500 hiç 15mg görmedim 5-10-20mg olarak satılıyor çindeki fabrikalarda.

Valla siparişi oluşturduk hocam bakalim gelsin deneyeceğim çin ile zphc arasında fark var mi diye, noxyde dinlendik nabız biraz artıyordu ama zphcde artış olmadı ama iştah baskılaması ve doyma hissinin çabuk gelmesi iyiydi zaten iştahı çok kesmesini de istemiyorum iki öğün yediğim için öğünler büyük ve retasiz bile yemek yoruyor 😅  mg farklılıklarina da birkac satıcı denk geldim ama markasız ürünler olduğu için çok önemsemedim açıkçası, galiba üreticiler kafasına göre seri yapıyor 😂 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
zairx    2
Ruthless, 5 saat önce yazdı:

Daha önce konuşmuştuk wpden, Reta 30mg pazartesiden itibaren  115$ olacak dedi hocam yalnız aynı satıcıya başka hesapla sosyal medyadan ilk kez yazdığımda 120 olacak dedi 😂 bu arkadaştan sipariş verip deneyeceğim sanırım 

zphc reta kalemi de mi çıktı 

M.O.K, 18.06.2026 - 22:43 yazdı:

yabancı kaynaklarda abartıldığı gibi MOTS-c’nin öyle sihirli bir "şişedeki egzersiz" veya mucizevi bir yağ yakıcı olduğunu ben pek düşünmüyorum. 

hocam yaş 23 kilo 95, mart ayında 115tim. zhpc ve oxy reta kullandım. rusyada olacagim bu yaz, semax selank ve yohimbine dusunuyorum, motsa gerek yok gibi

  • 100 Puan 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    97
zairx, 5 dakika önce yazdı:

hocam yaş 23 kilo 95, mart ayında 115tim. zhpc ve oxy reta kullandım. rusyada olacagim bu yaz, semax selank ve yohimbine dusunuyorum, motsa gerek yok gibi

bence de gerek yok dostum. araştırdığım kadarıyla mots-c genç yaştaki kişilere eğer klinik bir ihtiyacı yoksa bir fayda sağlamaması, aksine daha çok bitkinlik ve yorgunluk hissinin oluştuğuna dair geri dönüşler var. Semax ve selank doğrudan kilo vermeye destek sağlamasa da bilişsel fonksiyonlar için güzel sonuçlar alırsın diye düşünüyorum. Bu ikiliyi ben de denemek istiyorum ama daha sıra gelmedi onlara :) 

  • Teşekkürler 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
r2maru1    1
Fuhrer, 19.06.2026 - 19:48 yazdı:

hgh sarı kapak gelmişti, kırmızı kapak retatrutide 30 onun dışında başka ürün almadım satıcıdan zaten satıcı ürün resmiyle adresinizin yazılı olduğu bir kağıt atıyor size 

aynı satıcıdan aldık hocam bende o kısıden aldım tirzesı cok saglam ıstah kesıyor bpc aldım oda 2 haftadır sorunlu elımı duzelttı resmen 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Zngrie    11
bikiniwannabe, 17 dakika önce yazdı:

Hocalarım ne dusunuyosunuz, tek flakon fiyatları. Satici hakkinda hic bir bilgim yok tabii…

Piyasaya göre normal gibi hocam. Ben olsam fotoğraf isterdim isminin yazdığı flakonlarla beraber

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    27
zairx, 10 saat önce yazdı:

zphc reta kalemi de mi çıktı 

hocam yaş 23 kilo 95, mart ayında 115tim. zhpc ve oxy reta kullandım. rusyada olacagim bu yaz, semax selank ve yohimbine dusunuyorum, motsa gerek yok gibi

ZPHC'nin bayadır var tirze ve retada kalemi ama çok riskli ürünün üretildiği yerden buraya kadar ne kadar sağlıklı koşullarda geldiği meçhul. Toz tercih etmek lazım.

  • Teşekkürler 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alibaba9    6

Bende ishal başladı.. 2-3 gündür.

Çok sık olmuyor ama her tuvalete çıkmam ishal şeklinde. Yapılabilecek birşey var mı acaba? Destek ya da önlem olarak felan..?

Bu da bilinen ve beklenen yan etiker arasında sanırım. Ama ilk ay hiç olmamıştı, 5.hafta başladı. 3mg haftalık dozum zphc.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Wassat26
      Merhaba,
      Yağ yakım amacıyla haftalık 2mg reta kullanıyorum. 78kg den 10 haftada 74kg ye düştüm ama kiloyu 74te tutmakta zorlanıyorum. Vücudum iyice flatlaştı.Yüksek karbonhidrat beslenmeme rağmen kasları dolduramıyorum.
      Maltodekstrin takviye alsak bu sürece destek olur mu? Ekstra enerji ekstra kalori açısından kullanılması nasıl olur size?
    • Yazan: Trextoron
      Selam arkadaşlar, nasılsınız?
      Anabolik steroid kürüne girmeyi düşünmüyorum artık bu yüzden peptitlere yöneldim sizden de tavsiye almak istiyorum retatrutide ve tesamorelin kürü nasıl olur ne yapmalıyım ne eklemeliyim yorumunuz var mıdır?
    • Yazan: aelmas
      Herkese merhaba!
      35 yaşında haftada 3 gün fullbody antrenmanı yapan genelde oturarak çalışan günlük 10k adımı tamamlayan bir bireyim. uzun süredir ağırlık antrenmanı yapıyorum çalışma felsefesi olarak Mike Mentzer tarzı HITT Antrenman Sistemini tercih ediyorum. bu güne kadar hep doğal ilerledim kendime yapacağım özeleştiri beslenme konusuna yeterince dikkat edememem oldu her zaman. son donemde retanın gündeme gelmesi ile bel bölgemde bir türlü kurtulamadığım yağlardan kurtulma fıkrı kafamda belirdi. suan yağ oranım %22 sevıyelerınde bunu 15-18 bandına çekebilirsem yaz ıcın idealime ulaşırım diye ümit ediyorum. daha önce tecrübe etmiş bu yollardan geçmiş kardeş ve abilerimin tavsiyesine açığım herkese iyi forumlar.
      VÜCÜT ÖLÇÜLERİ
      boy 1.78 kilo 86 Omuz 124 Göğüs 105 Sağ kol 35 Sol kol 35 Göbek 100 Kalça 106 GÜNCEL FORM:
       
    • Yazan: burbas26
      Selamlar herkse,
      Şans eseri nette karşıma çıkan linkte gene tamamen şans eseri tanıştığım Burak hoca ile planlayarak başladığımız ve 1. ayağını tamamladığımız 8 haftalık süreç ile ilgili detayları paylaşmak istedim. En sonda söylenecek detayı ilk başta söyleyeyim kullandığım ilaçlardan HİÇBİR YAN ETKİ VE RAHATSIZLIK YAŞAMADIM!
      Spor geçmişim mevcut lakin ilerleyen yaş (50 ye merdiven ) ve yaşanan tendon kopma (rüptür) problemi ve takibindeki açık ameliyat süreci ve zorlu iyileşme periyodu sonrası bırakmak zorunda kaldığım spor ve 2 yıl süren kısır döngü sonucu 123 kilo ile tekrar başlangıç.
      Kullanılan ürünler ve Markası : (8 Hafta)
      Noxy Lab - Retatrutide Noxy Lab GW501516 & SR 9009 (mix) Yohimbine Sürecin görsel ve rakamsal değerlerine geçmeden önce haftanın 5-6 günü güç ve kondisyondan oluşan 2 aşamalı ortalama dinlenmeler ile 1 saat süren antreman programı uyguladım.
      Bulgular:
      Yoğun spor esnasında iştah kontrolünde zorlandım Kilo kaybı esnasında güç kaybı çok yaşamadım Retatrutide ilk 2 gün halsizlik yaptı ardından vücut alıştı             11 Mart        8 Nisan-       8 mayıs
      Göğüs   115               112              110 Boyun    41                38                37 Kalça    122               115              113 Bel       110               103              102 Üst bac. 63                 61              60 Kol        40                 37              37 Kilo      123                115             106 Planlanan küre tamamen uydum , günlük 100 gr proteini korumaya çalıştım , karb oldukça düşürdüm muz ve zaman zaman basmati ve badem ile destekledim. Düzenli multivitamin ve balıkyağı almaya devam ettim, magnezyum ve melatonin ile destekledim, reta 1. ay itibari ile uyku ve karb düzenini zaten kendi sağladı. Planlanan  kilo 85 civarları önümüzdeki süreç planlaması Burak Hocada , gelişmeler oldukça bu konu üzerinden güncellerim.
      Burak Hoca'ya bu kolay ve hızlı süreç için teşekkür ederim. En önemli kısım ! aradığım ve onu daralttığım her zaman olabildiğince sakinliğini koruyarak destek olmaya çalıştı sonsuz TEŞEKKÜRLER.
      ÖNCESİ VE SONRASI:
        
    • Yazan: akcaoglu
      Herkese merhabalar, tecrübeli üyelerin fikirlerine ve yönlendirmelerine ihtiyacım olan bir süreçteyim. Kısaca geçmişimden, başarısız olan ilk peptit deneyimimden ve güncel durumumdan bahsedip değerli tavsiyelerinizi almak istiyorum.
      Spor Geçmişim ve Kilo Alım Süreci Yaklaşık 3 sene öncesine kadar her gün aktif olarak spor yapan ve powerlifting ile uğraşan biriydim. Ağırlıklarım sürekli artıyordu, 2 yıl boyunca durmadan çok verimli idmanlar çıkardım. O dönem genelde 110-120 kg bandındaydım. Ancak iş gereği evden çalışmaya başlamamla birlikte sporu tamamen bıraktım. 3 yıllık hareketsizlik sonucunda 155 kg'a kadar çıktım ve kas kütlemin altına inanılmaz bir yağ tabakası eklendi.
      Mounjaro Deneyimim Geçtiğimiz aylarda Mounjaro kullanmaya karar verdim. İştahımı ve açlık ataklarımı gerçekten muazzam kesti. Günde maksimum 2 öğün yiyordum, genelde 1 öğün bile fazlasıyla yetiyordu ve zerre açlık hissetmiyordum. İlk ay 2.5 mg ile başladım, ikinci ay 5 mg'a yükselttim. Fakat bu süreçte iki büyük sorun yaşadım:
      Spora gitmedim. Hiçbir şey yemememe rağmen tartıda bir türlü kilo veremedim. İlaç bittikten sonra yenisini alamadım çünkü fiyatlar çok yüksekti (5 mg'ı eczaneden yaklaşık 14.000 TL'ye almıştım). Güncel Durumum İlacı bıraktıktan sonra tekrar spora yazıldım ancak 3 sene önceki istikrarım henüz yok, haftada 3-4 gün gidebiliyorum. Beslenme tarafında ise güncel kilom (155 kg) için kalori ihtiyacım çok yüksek çıkmasına rağmen ben günlük 2000 kalori bandında kalıyorum. Makro dağılımımda proteini çok yüksek tutuyorum; günde ortalama 250 gr - 300 gr arası protein alıyorum. Buna rağmen 1.5 hafta geçmesine rağmen yine kilo veremedim. Düz taban olduğum ve kilom çok yüksek olduğu için kardiyo beni inanılmaz zorluyor, bu yüzden yapmıyorum. Sadece ağırlık idmanlarını (eski altyapımın da etkisiyle) hakkını vererek yapıyorum. Şimdi ise Retatrutide kullanmayı planlıyorum. Bu ilacı kullanırken eskisinin aksine kesinlikle sporla desteklemem gerektiğinin bilincindeyim. @M.O.K @m41a4 @berkay16 @scythe @Ruthless @Wassat26 @RyokoHama
      Siz değerli üyelere sorularım şunlar:
      Beslenme: Bu kadar yüksek protein alıp 2000 kaloride kalmama rağmen neden kilo verememiş olabilirim? Retatrutide kullanırken beslenme ve makro planlamamı (özellikle protein/karbonhidrat/yağ dağılımı) nasıl yapmalıyım? Antrenman: Kardiyo yapamayan, ağır kilolu ve eski bir powerlifter olarak bu süreçte nasıl bir antrenman sistemi izlemeliyim? (Ağırlık antrenmanlarının şiddeti, set-tekrar aralıkları vb.) Peptit Kullanımı: Retatrutide sürecinde nelere dikkat etmeliyim? Dozajlama ve spor adaptasyonu konusunda tavsiyeleriniz nelerdir? Şimdiden vakit ayırıp cevap yazan herkese teşekkür ederim.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×