Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

SEVVAL

Retatrutide genel yorum ve bilgi gönderisi hk.

Önerilen İletiler

Fuhrer, 10.06.2026 - 15:11 yazdı:

kaç dolar verdiniz çin tirzepatidine? sahteci bir satıcıya denk geldiniz anlaşılan

Aglicam 180 dolar vermis olabilirim…😂🥲

Fuhrer, 10.06.2026 - 15:18 yazdı:

30mg benim satıcımda fiyatı 60$, size etiketi sökülmüş sahte bir ürün vermiş olabilirler. Sağlık olsun diyelim...

Ilk dolandırılmamı yaşamış oldum, hayırlı ve saglık olsun

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


scythe    7
emregun, 4 saat önce yazdı:

Bir siteden Reta aldım. 26 Nisan'da ilk dozu 0.5 mg olarak vurdum. Ertesi hafta 1.5, sonra sabit 3 mg.

1.5 ay oldu. Bir işe yaramadığını hissediyorum. Açlığım kapandı diyemem. Halen istedim mi kurt gibi yiyorum. Nitekim zaten iştahımın kapanmasına ihtiyacım yok. Ben uzun süreli su oruçları, aralıklı oruçlar tutabilen biriyim. Ancak göbeğimde bi değişim olmadı.

Kendimle ilgili bilgiler de vermeliyim sanırım bu noktada. Ya ş34 boy 1.70 kilo 68. 3-4 yıldır spor yapıyorum. Göbeğim dışında kalan kısımlarım yeterince kaslı. Kolumdan omzumdan vs memnunum. Yalnızca gitmeyen bir göbeğim var ne yaptıysam gitmedi. Son çare Retaya başvurdum.

Ayrıcca engelliyim Multipl Skleroz hastasıyım. Denge problemim var.

Şimdi bu ürün sahte mi onu anlamak istiyorum. Cevaplarınız için teşekkürler.

aynı kişi az kalsın benide dolandırıyordu buraya yazdım markayı sahte olduğunu öğrendim geçmiş olsun hocam muhtemelen reta bastığını sanarak saf su basıyorsun deri altına

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    27
bikiniwannabe, 3 saat önce yazdı:

Aglicam 180 dolar vermis olabilirim…😂🥲

Ben cin tirzeyi 30mg 100usd cin retayi 150usd 30mglik alıyorum fazlası verilmez 

  • Üzgün 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
RyokoHama    5

son 2 hafta bayram ve spor nedeniyle spora gidemedim kilom sabit kaldı 2 mg den 3mg retaya çıktım ve dayak yemiş gibiydim enjeksiyonun ertesi gün ve üst üste 2 gün baş ağrısı sorunu yaşadım ve yemek yemede zorlanıyordum sürekli tıkanıyordum. Enjeksiyondan 5 gün sonra normale dönebildim . Yağlı yiyince direk yan etkiler yaşıyordum ve direk uyuyakalıyordum. Bugün kalori takibi yapmadım ama ortalama 2k kalori aldım ve yemek yerken tıkanma yaşamadım ve kendime geldim diyebilirim. Sİzce 1.5 mg şeklinde 4 günde bir olucak şekilde enjeksiyon yapmam daha doğru olur yoksa haftada 1 gün 3 mg şeklinde mi yapmam daha doğru olur?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
atason    6
RyokoHama, 6 saat önce yazdı:

son 2 hafta bayram ve spor nedeniyle spora gidemedim kilom sabit kaldı 2 mg den 3mg retaya çıktım ve dayak yemiş gibiydim enjeksiyonun ertesi gün ve üst üste 2 gün baş ağrısı sorunu yaşadım ve yemek yemede zorlanıyordum sürekli tıkanıyordum. Enjeksiyondan 5 gün sonra normale dönebildim . Yağlı yiyince direk yan etkiler yaşıyordum ve direk uyuyakalıyordum. Bugün kalori takibi yapmadım ama ortalama 2k kalori aldım ve yemek yerken tıkanma yaşamadım ve kendime geldim diyebilirim. Sİzce 1.5 mg şeklinde 4 günde bir olucak şekilde enjeksiyon yapmam daha doğru olur yoksa haftada 1 gün 3 mg şeklinde mi yapmam daha doğru olur?

Ben bundan once farkli bir reta kullaniyordum bioline diye bi sey. 4 gune bir 1.25 mg vuruyordum gayet yeterliydi. Son zamanlar etkisi dustu. En son zhpc tedarik ettim. 2mg olarak aldim ilk dozumu bugün beşinci gün ve hala günlük 1500kalori gayet yetiyor bana.Halsizlik yok mide bulantisi yok. Acikma var mi var. Mesela sabah 9.30 da yedim diyelim aksam 5 e doğru acikiyorum ve yiyorum lakin fazla yiyemiyorum. Dedigim gibi yediklerimin hepsini toplasam 1500 e zor geliyor.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
webumut    0
kinittifak, 16 saat önce yazdı:

Ben cin tirzeyi 30mg 100usd cin retayi 150usd 30mglik alıyorum fazlası verilmez 

Zhpc markasi mi acaba

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    27
webumut, Bir saat önce yazdı:

Zhpc markasi mi acaba

Çin diye gecen zphc degil 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alibaba9    6
bikiniwannabe, 23 saat önce yazdı:

Ilk dolandırılmamı yaşamış oldum, hayırlı ve saglık olsun

Hocam dolandırıldığını kesin bilmek yine iyi... zararın bir yerinden dönmüş oluyorsunuz :)

Bundan daha kötüsü dolandırılıp dolandırılmadığını tam anlamadan aldığın sıvıyı vücuduna halen enjekte ediyor olmak :(

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Koales    1

Öncelikle herkese hayırlı günler dilerim

zphc marka Retatrutide aldım kargosu geldi 20mg 4x5 liklerden kutusunu açtığımda toz formunda topaklanmalar oluşmuş bazı flakonlarda çok bir fikrim yok yardımcı olursanız sevinirim hayırlı günler dilerim tekrardan

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless    92
Koales, Bir saat önce yazdı:

Öncelikle herkese hayırlı günler dilerim

zphc marka Retatrutide aldım kargosu geldi 20mg 4x5 liklerden kutusunu açtığımda toz formunda topaklanmalar oluşmuş bazı flakonlarda çok bir fikrim yok yardımcı olursanız sevinirim hayırlı günler dilerim tekrardan

Tozların dağılması problem olmaz hocam taşınırken olabiliyor, orijinal zphc ise sorunsuz kullanabilirsiniz benim de ilk aldığım zphcde bu şekilde geldi flakonlar ama sorun yaşamadım. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alibaba9    6
Koales, Bir saat önce yazdı:

Öncelikle herkese hayırlı günler dilerim

zphc marka Retatrutide aldım kargosu geldi 20mg 4x5 liklerden kutusunu açtığımda toz formunda topaklanmalar oluşmuş bazı flakonlarda çok bir fikrim yok yardımcı olursanız sevinirim hayırlı günler dilerim tekrardan

ZPHC'nin sitesinden aldığınız ürünün orjinalliğini sorgulayabiliyorsunuz. Bilginiz olsun..

  • Yıldız 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Koales    1
alibaba9, Bir saat önce yazdı:

ZPHC'nin sitesinden aldığınız ürünün orjinalliğini sorgulayabiliyorsunuz. Bilginiz olsun..

Biliyorum sorgulattımda hocam ilk pepdit tecrübem etkisi azalırmı formu bozulmusmu die merak ettim

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alibaba9, 3 saat önce yazdı:

Hocam dolandırıldığını kesin bilmek yine iyi... zararın bir yerinden dönmüş oluyorsunuz :)

Bundan daha kötüsü dolandırılıp dolandırılmadığını tam anlamadan aldığın sıvıyı vücuduna halen enjekte ediyor olmak :(

Hocam ahhahaha iki ucu….😂😂😂

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Zngrie    11
bikiniwannabe, 10.06.2026 - 14:11 yazdı:

Hocam ben de çin tirzesi aldım da yani pek bir şey anlamadım. 4 hafta eczane tirzesi kullandım 2,5/3mg’da dayak yemiş gibi oluyodum. Bundan bi 2,5 vurdum tık yok, 2 daha vurdum ve 4,5’da TIK YOK. Dozu da 10mg tirzeye 100 unitelik insulinle 1ml bac su ile hazırlayıp, 25 sonra 20iu cektim ne diyosunuz? 🥲🧐

Bozulmuş olabilir. Sahte ürün olabilir. Ben çin kullanırken evet dayak yemiş gibi hissini kaybettim ama kesinlikle tokum dozu artırarak ve gün sayısını azaltarak kendime uygun dozu yakaladım. 10mg 10 flakon satan biri var ondan mı aldınız? Tanıdığım biri önerdi kendisine çok da güvenirim ama 80 dolar olması aklımı çeliyor.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Zngrie, 2 dakika önce yazdı:

Bozulmuş olabilir. Sahte ürün olabilir. Ben çin kullanırken evet dayak yemiş gibi hissini kaybettim ama kesinlikle tokum dozu artırarak ve gün sayısını azaltarak kendime uygun dozu yakaladım. 10mg 10 flakon satan biri var ondan mı aldınız? Tanıdığım biri önerdi kendisine çok da güvenirim ama 80 dolar olması aklımı çeliyor.

Yok hocam ben 5 tanesine 180 dolar verdim aglayarak noxy reta alacagim sanirimxD

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Zngrie    11
gönderildi (düzenlendi)
bikiniwannabe, 6 dakika önce yazdı:

Yok hocam ben 5 tanesine 180 dolar verdim aglayarak noxy reta alacagim sanirimxD

Geçmiş olsun hocam. Noxy çok güzel temiz üretmiş gönül rahatlığıyla kullanabilirsin. Ben de buradaki arkadaşlar sağolsun hem sahtesinden hem pahalasından kurtuldum bir kaç defa. Şimdi 10mg 10 flakon 80 dolara buldum türkiyede alıp deneyeceğim bakalım

tarihinde Zngrie tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Zngrie, 9 dakika önce yazdı:

Geçmiş olsun hocam. Noxy çok güzel temiz üretmiş gönül rahatlığıyla kullanabilirsin. Ben de buradaki arkadaşlar sağolsun hem sahtesinden hem pahalasından kurtuldum bir kaç defa. Şimdi 10mg 10 flakon 80 dolara buldum türkiyede alıp deneyeceğim bakalım

Hayırlı olsun şimdiden gelişmeleri bekliyoruz🤌🏻

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
makinist    12
kinittifak, 10.06.2026 - 18:32 yazdı:

Ben cin tirzeyi 30mg 100usd cin retayi 150usd 30mglik alıyorum fazlası verilmez 

max 175 e kadar 30mg çin reta okey diyebiliriz tabi daha ucuza bulabiliyosanız ne ala benim için o paraya kadar değer açıkçası tirzeye para vermeme taraftarıyım reta varken

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    27
makinist, 1 saat önce yazdı:

max 175 e kadar 30mg çin reta okey diyebiliriz tabi daha ucuza bulabiliyosanız ne ala benim için o paraya kadar değer açıkçası tirzeye para vermeme taraftarıyım reta varken

Reta her türlü daha iyi ama bazıları retadaki açlık kesimini yetersiz buldukları için tirze kullanıyor.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
makinist    12
kinittifak, 55 dakika önce yazdı:

Reta her türlü daha iyi ama bazıları retadaki açlık kesimini yetersiz buldukları için tirze kullanıyor.

ince bi trick 2mg retayla başlayıp iştah etkilerini kaybedince 3e çıkıp sonra yine iştah etkisi azalırsa 1 2 mg tirze ekleyin ve formunuza adım adım yaklaşın. Tirzenin benim için tek kullanım amacı bu olur

  • Yıldız 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hsynkryl    0
kinittifak, 10.06.2026 - 18:32 yazdı:

Ben cin tirzeyi 30mg 100usd cin retayi 150usd 30mglik alıyorum fazlası verilmez 

Yurtdışında mısınız nasıl getirttiriyorsunuz yurt dışında değilseniz ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    125
Zngrie, 7.06.2026 - 22:23 yazdı:

2.5 ile başla hocam ben 150 kilo ve 60 insülin direnci ile başladım bu işe. 4 doz 2.5mg 4 doz 5mg 4 doz 7.5 ile gidiliyor ben 10 geçmeden 7.5 ile 2 ay geçirdim yeni yeni geçiyorum o dozlara. Ayrıca 0 5ml yazdığına bakma tam olarak 0.6 ml var içinde ona göre çek flakonlardan. 0.5ml iğne ile 15 ünite çeksen 2.5mg yapar haberin olsun

Hocam haklıymışsınız ya cuma oldu daha yeni yemek yiyebildim enerji girdiremedim vücuda 😂 bu hafta böyle oldu sizce bundan sonra kaç kaç devam etsem bu doz çok geldi 3 4 gündür ne karb ne yağ sadece protein tozu ve gronola bar yiyebildim, diğer flakonlarda dediğiniz gibi 0,6 geliyor. Sizce nasıl devam edeyim 

  • Nazar Değmesin 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    27
hsynkryl, 7 saat önce yazdı:

Yurtdışında mısınız nasıl getirttiriyorsunuz yurt dışında değilseniz ?

Elbet yurtdışından almak daha kolay ancak tr  de bir çok satıcı satışını yapıyor arastırsanız bulursunuz.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Zngrie    11
gönderildi (düzenlendi)
Rma, 5 saat önce yazdı:

Hocam haklıymışsınız ya cuma oldu daha yeni yemek yiyebildim enerji girdiremedim vücuda 😂 bu hafta böyle oldu sizce bundan sonra kaç kaç devam etsem bu doz çok geldi 3 4 gündür ne karb ne yağ sadece protein tozu ve gronola bar yiyebildim, diğer flakonlarda dediğiniz gibi 0,6 geliyor. Sizce nasıl devam edeyim 

Hocam aynı doz devam et bence vücut alıştıkça yeterli gelmemeye başlayacak ha dersen ki gerçekten olmuyor dozu yarıya indir. 4 haftada bir artırabilirsin çok kilolu değilsen 5mg biraz fazlaysan 7.5mg ulaştıktan sonra hep orada kal. Sağlıklı kilona ulaşınca yavaşça azaltarak bırak bir anda kesinlikle kesme ilacı

tarihinde Zngrie tarafından düzenlendi
  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
armak47    2

Hocamlar merhaba reta ikinci enjeksiyonumu yaptim ilkini 0.5 yapmistim ikinciyi de 0.5 yaptim ama istah baskilanmasi vs. hissetmiyorum ilk hafta gibi ikinci gundeyim.  sizce bi 0.5 daha vurayim mi yoksa 5.gunu bekleyip direkt 1 mi vurayim?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Wassat26
      Merhaba,
      Yağ yakım amacıyla haftalık 2mg reta kullanıyorum. 78kg den 10 haftada 74kg ye düştüm ama kiloyu 74te tutmakta zorlanıyorum. Vücudum iyice flatlaştı.Yüksek karbonhidrat beslenmeme rağmen kasları dolduramıyorum.
      Maltodekstrin takviye alsak bu sürece destek olur mu? Ekstra enerji ekstra kalori açısından kullanılması nasıl olur size?
    • Yazan: Trextoron
      Selam arkadaşlar, nasılsınız?
      Anabolik steroid kürüne girmeyi düşünmüyorum artık bu yüzden peptitlere yöneldim sizden de tavsiye almak istiyorum retatrutide ve tesamorelin kürü nasıl olur ne yapmalıyım ne eklemeliyim yorumunuz var mıdır?
    • Yazan: aelmas
      Herkese merhaba!
      35 yaşında haftada 3 gün fullbody antrenmanı yapan genelde oturarak çalışan günlük 10k adımı tamamlayan bir bireyim. uzun süredir ağırlık antrenmanı yapıyorum çalışma felsefesi olarak Mike Mentzer tarzı HITT Antrenman Sistemini tercih ediyorum. bu güne kadar hep doğal ilerledim kendime yapacağım özeleştiri beslenme konusuna yeterince dikkat edememem oldu her zaman. son donemde retanın gündeme gelmesi ile bel bölgemde bir türlü kurtulamadığım yağlardan kurtulma fıkrı kafamda belirdi. suan yağ oranım %22 sevıyelerınde bunu 15-18 bandına çekebilirsem yaz ıcın idealime ulaşırım diye ümit ediyorum. daha önce tecrübe etmiş bu yollardan geçmiş kardeş ve abilerimin tavsiyesine açığım herkese iyi forumlar.
      VÜCÜT ÖLÇÜLERİ
      boy 1.78 kilo 86 Omuz 124 Göğüs 105 Sağ kol 35 Sol kol 35 Göbek 100 Kalça 106 GÜNCEL FORM:
       
    • Yazan: burbas26
      Selamlar herkse,
      Şans eseri nette karşıma çıkan linkte gene tamamen şans eseri tanıştığım Burak hoca ile planlayarak başladığımız ve 1. ayağını tamamladığımız 8 haftalık süreç ile ilgili detayları paylaşmak istedim. En sonda söylenecek detayı ilk başta söyleyeyim kullandığım ilaçlardan HİÇBİR YAN ETKİ VE RAHATSIZLIK YAŞAMADIM!
      Spor geçmişim mevcut lakin ilerleyen yaş (50 ye merdiven ) ve yaşanan tendon kopma (rüptür) problemi ve takibindeki açık ameliyat süreci ve zorlu iyileşme periyodu sonrası bırakmak zorunda kaldığım spor ve 2 yıl süren kısır döngü sonucu 123 kilo ile tekrar başlangıç.
      Kullanılan ürünler ve Markası : (8 Hafta)
      Noxy Lab - Retatrutide Noxy Lab GW501516 & SR 9009 (mix) Yohimbine Sürecin görsel ve rakamsal değerlerine geçmeden önce haftanın 5-6 günü güç ve kondisyondan oluşan 2 aşamalı ortalama dinlenmeler ile 1 saat süren antreman programı uyguladım.
      Bulgular:
      Yoğun spor esnasında iştah kontrolünde zorlandım Kilo kaybı esnasında güç kaybı çok yaşamadım Retatrutide ilk 2 gün halsizlik yaptı ardından vücut alıştı             11 Mart        8 Nisan-       8 mayıs
      Göğüs   115               112              110 Boyun    41                38                37 Kalça    122               115              113 Bel       110               103              102 Üst bac. 63                 61              60 Kol        40                 37              37 Kilo      123                115             106 Planlanan küre tamamen uydum , günlük 100 gr proteini korumaya çalıştım , karb oldukça düşürdüm muz ve zaman zaman basmati ve badem ile destekledim. Düzenli multivitamin ve balıkyağı almaya devam ettim, magnezyum ve melatonin ile destekledim, reta 1. ay itibari ile uyku ve karb düzenini zaten kendi sağladı. Planlanan  kilo 85 civarları önümüzdeki süreç planlaması Burak Hocada , gelişmeler oldukça bu konu üzerinden güncellerim.
      Burak Hoca'ya bu kolay ve hızlı süreç için teşekkür ederim. En önemli kısım ! aradığım ve onu daralttığım her zaman olabildiğince sakinliğini koruyarak destek olmaya çalıştı sonsuz TEŞEKKÜRLER.
      ÖNCESİ VE SONRASI:
        
    • Yazan: akcaoglu
      Herkese merhabalar, tecrübeli üyelerin fikirlerine ve yönlendirmelerine ihtiyacım olan bir süreçteyim. Kısaca geçmişimden, başarısız olan ilk peptit deneyimimden ve güncel durumumdan bahsedip değerli tavsiyelerinizi almak istiyorum.
      Spor Geçmişim ve Kilo Alım Süreci Yaklaşık 3 sene öncesine kadar her gün aktif olarak spor yapan ve powerlifting ile uğraşan biriydim. Ağırlıklarım sürekli artıyordu, 2 yıl boyunca durmadan çok verimli idmanlar çıkardım. O dönem genelde 110-120 kg bandındaydım. Ancak iş gereği evden çalışmaya başlamamla birlikte sporu tamamen bıraktım. 3 yıllık hareketsizlik sonucunda 155 kg'a kadar çıktım ve kas kütlemin altına inanılmaz bir yağ tabakası eklendi.
      Mounjaro Deneyimim Geçtiğimiz aylarda Mounjaro kullanmaya karar verdim. İştahımı ve açlık ataklarımı gerçekten muazzam kesti. Günde maksimum 2 öğün yiyordum, genelde 1 öğün bile fazlasıyla yetiyordu ve zerre açlık hissetmiyordum. İlk ay 2.5 mg ile başladım, ikinci ay 5 mg'a yükselttim. Fakat bu süreçte iki büyük sorun yaşadım:
      Spora gitmedim. Hiçbir şey yemememe rağmen tartıda bir türlü kilo veremedim. İlaç bittikten sonra yenisini alamadım çünkü fiyatlar çok yüksekti (5 mg'ı eczaneden yaklaşık 14.000 TL'ye almıştım). Güncel Durumum İlacı bıraktıktan sonra tekrar spora yazıldım ancak 3 sene önceki istikrarım henüz yok, haftada 3-4 gün gidebiliyorum. Beslenme tarafında ise güncel kilom (155 kg) için kalori ihtiyacım çok yüksek çıkmasına rağmen ben günlük 2000 kalori bandında kalıyorum. Makro dağılımımda proteini çok yüksek tutuyorum; günde ortalama 250 gr - 300 gr arası protein alıyorum. Buna rağmen 1.5 hafta geçmesine rağmen yine kilo veremedim. Düz taban olduğum ve kilom çok yüksek olduğu için kardiyo beni inanılmaz zorluyor, bu yüzden yapmıyorum. Sadece ağırlık idmanlarını (eski altyapımın da etkisiyle) hakkını vererek yapıyorum. Şimdi ise Retatrutide kullanmayı planlıyorum. Bu ilacı kullanırken eskisinin aksine kesinlikle sporla desteklemem gerektiğinin bilincindeyim. @M.O.K @m41a4 @berkay16 @scythe @Ruthless @Wassat26 @RyokoHama
      Siz değerli üyelere sorularım şunlar:
      Beslenme: Bu kadar yüksek protein alıp 2000 kaloride kalmama rağmen neden kilo verememiş olabilirim? Retatrutide kullanırken beslenme ve makro planlamamı (özellikle protein/karbonhidrat/yağ dağılımı) nasıl yapmalıyım? Antrenman: Kardiyo yapamayan, ağır kilolu ve eski bir powerlifter olarak bu süreçte nasıl bir antrenman sistemi izlemeliyim? (Ağırlık antrenmanlarının şiddeti, set-tekrar aralıkları vb.) Peptit Kullanımı: Retatrutide sürecinde nelere dikkat etmeliyim? Dozajlama ve spor adaptasyonu konusunda tavsiyeleriniz nelerdir? Şimdiden vakit ayırıp cevap yazan herkese teşekkür ederim.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×