Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

SEVVAL

Retatrutide genel yorum ve bilgi gönderisi hk.

Önerilen İletiler

bcc1903    16

Noxy lab Retatrutide 3.hafta içerisindeyim, iştah için böyle bir etkisi olacağını asla tahmin edemezdim. Yağ oranım %20 civarında akşamları iştahım acayip açılıyordu. Toklukta bile sürekli yeme isteği vardı. Direkt kesti 3 haftadır sıfır kaçamak yapıyorum ve zorlada olsa bir şeyler yiyerek makrolarıma dikkat ediyorum. Yağ oranıjnı %14 seviyelerine çekene kadar retaya devam edeceğim.

Günde 400 gram çiğ protein grubu, 50 gram karb. tüketiyorum.

Haftada 3 push pull leg idman atıyorum şuan gidişattan çok memnunum 💪🏻

  • Beğen 2
  • Alkış 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


atason    6
RyokoHama, 16 saat önce yazdı:

çin reta mı yoksa başka marka reta mı kullanıyorsunuz

hocam instada birisinden almıştım biraz pahalıydı ama işe yaradı. aldığım kişi ilgili de değil. bi kere bile sorduğunu dahi hatırlamıyorum onu geçtim kendisine bir şey yazdığımda da 2-3 gün sürüyor cevap bulabilmem. şimdi bitmek üzere Burak Hocadan noxy sipariş etmeyi düşünüyorum

bcc1903, 13 saat önce yazdı:

Noxy lab Retatrutide 3.hafta içerisindeyim, iştah için böyle bir etkisi olacağını asla tahmin edemezdim. Yağ oranım %20 civarında akşamları iştahım acayip açılıyordu. Toklukta bile sürekli yeme isteği vardı. Direkt kesti 3 haftadır sıfır kaçamak yapıyorum ve zorlada olsa bir şeyler yiyerek makrolarıma dikkat ediyorum. Yağ oranıjnı %14 seviyelerine çekene kadar retaya devam edeceğim.

Günde 400 gram çiğ protein grubu, 50 gram karb. tüketiyorum.

Haftada 3 push pull leg idman atıyorum şuan gidişattan çok memnunum 💪🏻

hocam bu sürecte ne kadar kilo verdiniz?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    25

ZPHC Reta kardeşimde aşırı etkili oldu 1-4 hafta mounjaro sonraki süreçte 5-12. hafta zphc reta ile devam ediyoruz 4mg olarak 6 günde bir vuruyoruz. aktif spor yapıyor hafta 3-4 gün 115.5 kg dan 98.5kg düştü 70 gün gibi bir sürede. bende 116.5 kg dan aynı sürede aynı doz ile 104.5kg düştüm ben spor yapamıyorum diyet + yürüyüş vs.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
razonga    0
kinittifak, 4 saat önce yazdı:

ZPHC Reta kardeşimde aşırı etkili oldu 1-4 hafta mounjaro sonraki süreçte 5-12. hafta zphc reta ile devam ediyoruz 4mg olarak 6 günde bir vuruyoruz. aktif spor yapıyor hafta 3-4 gün 115.5 kg dan 98.5kg düştü 70 gün gibi bir sürede. bende 116.5 kg dan aynı sürede aynı doz ile 104.5kg düştüm ben spor yapamıyorum diyet + yürüyüş vs.

Beslenmeniz nasıl? kardeşinizde ne kadar kas kaybı oldu biliyor musunuz?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    25
razonga, 24 dakika önce yazdı:

Beslenmeniz nasıl? kardeşinizde ne kadar kas kaybı oldu biliyor musunuz?

Ben ortalama 80-100gr civarı protein alıyorum , kardeşim daha fazladır çok fazla protein agırlıklı besleniyor o zaten 10yıldır aktif spor yaptığı için kas kaybı minimum seviyede hedef 90kg altına inmek onunda.

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Zngrie    11

30mglık çin tirzesinin ilk dozunu dün akşam oldum. Gece pek bir şey hissetmedim doz artırmama rağmen, yabancı forumlardaki eczane ve çin ürünü karşılaştırmaları gibi oldu. duvara çarpan bir iştah kesilmesi olmadı kademeli ilerledi sabaha doğru evet iştah yok diyebildim. Şuan sıfır iştahım var ama eczane ürünü gibi taş gibi bir mideye sahip değilim yesem yer var gibi ama canım istemiyor hissi diyebilirim. Bu daha yumuşak geçişi çok beğendim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
gazomika    4

Herkese merhaba arkadaşlar, Formumu ve güncel durumumu aşağıya ekliyorum. Amacım hızlı ve etkili bir yağ yakımı sürecine girmek ve bu süreçte Retatrutide kullanmayı düşünüyorum. Ancak ilk defa deneyimleyeceğim için kafamda netleştiremediğim bazı sorular var. Tecrübeli üyelerin ve hocaların desteğini bekliyorum. @M.O.K

Merak ettiğim ve sormak istediğim detaylar şunlar:

  1. Gerek Var mı? / Mantıklı mı?: Mevcut formumu incelediğinizde, sizce bu aşamada Retatrutide kullanmama gerçekten gerek var mı? Yoksa alternatif yöntemlere mi yönelmeliyim?
  2. Başlangıç Dozu Nedir?: Retatrutide için haftalık başlangıç dozu genellikle kaç mg olarak belirleniyor? (Örn: 2 mg ile mi başlanmalı?)
  3. Dozaj Artırımı Neye Göre Yapılır?: Haftalık dozu artırırken hangi kriterlere bakmalıyız? Belirli bir hafta doldurulduğunda mı (örneğin 4 haftada bir) artırılır, yoksa kilo kaybının durmasına veya iştah durumuna göre mi karar verilir?
  4. Enjeksiyon Sıklığı: Haftada tek bir enjeksiyon yeterli oluyor mu, yoksa dozu bölerek mi vurmak daha verimli?
  5. Yan Etkiler ve Koruyucular: İlk haftalarda yaşanabilecek mide bulantısı, halsizlik veya kalp ritminde hızlanma gibi yan etkilere karşı ne gibi önlemler almalıyım? Yanında kullanmamı önereceğiniz bir destek var mı?

Güncel form görsellerimi ve detaylarımı aşağıda görebilirsiniz. Yorumlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum, şimdiden teşekkürler! Arkadaşlar özellikle belirtmek istediğim  bir problemim var: Bel bölgemdeki yağlardan aşırı derecede rahatsızım. Şu an 170 boyunda ve 70 kiloyum. Geçmişte diet yapıp 62 kiloya kadar düştüğüm dönemlerde bile bel bölgemdeki o yağ tabakası gitmedi, alt karın ve bel çevresi çok fazla yağlı kaldı ve hiçbir şekilde karın kaslarım görünmedi. Yani inanılmaz dirençli bir bölgesel yağlanma söz konusu.

B155A004-822D-4729-BAA0-03DCB3948583.jpeg IMG_8885.jpeg IMG_8884.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    97

Selam dostum @gazomika

Ben de yaklaşık 16 haftadır retatrutide kullanmaktayım, sorularını elimden geldiğince cevaplıyım;

  1. Bir çok farklı diyet, antrenman metodu, günlük düzen denesem de yıllarca veremediğim kiloları ben retatrutide ile verdim. Eğer herhangi bir sağlık, tansiyon sorunun yoksa kaliteli bir ürün bulduğun sürece doğru beslenmeyle sonuç almaman imkansız bana göre. Alternatif yolları daha önce denedin ve verim alamadıysan kesin çözüm olarak önerebilirim.
  2. Benim de uyguladığım bence çok ideal olan dozajlama şekli: 0-4 hafta 1mg, 4-8 hafta 2mg, 8-12 hafta 4mg ile devam etmektir eğer rahatsız edici bir yan etki yaşamıyorsan. 2mg ile başlamak olası yan etkilerin kontrolünü zorlaştırır ve yüksekten başlıyıp daha fazla etki alıyım mantığı işe yaramaz. Önce vücuda metobolik adaptasyon için zaman tanımak lazım.
  3. Üstte kısmen cevapladım. Formuna 12 hafta %12-13 yağ oranına inmek için yeterli olacaktır beslenme ve antrenmanını doğru yaptığın sürece. 12-16 haftada dozu 2mg a düşürüp daha sonra 16-20 1mg ile bırakılabilir.
  4. Haftada 1 enjeksiyon yapılmasını daha uygun buluyorum. Mikro doz yapanlar var ama bence doğru bir kullanım şekli değil, bunu bir anabolik ve gh türü peptid olarak düşünmemek lazım.
  5. Genel alman gereken magnezyum, omega3, d3k2, creatine gibi temel ve önemli takviyeleri alabilirsin. Tuz,elektrolit ve potasyum alımına dikkat edilmeli

Yüksek bir kas kütlesi olmadığı için retatrutide ile birlikte protein alımına ve haftada minimum 4 gün ağırlık idmanını mutlaka aksatmamalısın, kardiyo ve günlük adım sayısı bu süreçte çok önemli aynı şekilde. Bel bölgesinde bahsettiğin yağları bende 36 yaşıma kadar bir türlü doğru metodu bulup verememiştim, bu süreçte neredeyse tamamen oradaki yağdan kurtuldum. O yüzden mutlaka istediğin etkiyi alacaksındır. Sürece destek olarak yohimbine ekleyebilirsin, ben düzenli kullandım ve çok verim aldım.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alibaba9    6
atason, 02.06.2026 - 15:35 yazdı:

oxygen marka reta kullanan oldu mu acaba? memnun musunuz?

Ben de merak ediyorum bu markayı. Çok da araştırmadan 1 flakon almış bulundum. Oxy-R diye satılıyor bir sporcuç

Mecbur deneyeceğim ama kesin çöp derseniz kullanmam...

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
atason    6
alibaba9, 34 dakika önce yazdı:

Ben de merak ediyorum bu markayı. Çok da araştırmadan 1 flakon almış bulundum. Oxy-R diye satılıyor bir sporcuç

Mecbur deneyeceğim ama kesin çöp derseniz kullanmam...

ben almadım hocam,bi tanıdık elinde ihtiyaç fazlası reta varmış ondan aldım sağolsun. noxy için en verimlisi diyorlar ama kullanmak nasip olmadı. bundan önce bioline kullanmışım bilmeden ama faydasını gördüm. şimdi zhpc gelecek onu kullanacam. sizde faydasını görürsünüz ama daha uygun yerler bulursunuz araştırarak

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alibaba9    6

Bahsettiğim marka ile başladım dün. 1,5 mg aldım ilk doz, akşam aldım yemekten sonra.

Boy:1,85  Kilo:104  Yağ oranı: 32.4

İlk anda biraz değişik hisler oldu, biraz böyle içten bir ateş basması gibi bir hal oldu 2-3 dk. 

Sonra gece biraz çarpıntım oldu (normalde olmaz).. Biraz da plasebo etkisi sanırım, anksiyete oldu grey market ürün enjekte ettiğim için :)

Uykum çok hafif ve kesintilerle dolu geçti. Baya hafif oldu yani. Ama sabah baktım RHR ve HRV kötüleşmemiş..

Sabah ise hafif bir anhedoni dedikleri durum var. Yani inşallah bütün olayı bu değildir reta'nın. Sadece yemek konusu değil yani, hiç birşeyi yapmak istememe hali, antidepresan kullananlar bilir, mal gibi oluyorsun. olsada olur, olmasa da modunda.. Biraz elekrolit tozu yaptım canlanmak için..

İlk tecrübem bu kadar. Dediğim gibi OxyGen almıştım. Bu flakon bitince Noxy ya da ZPHC denerim muhtemelen.

selamlar

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
atason    6
alibaba9, 4 saat önce yazdı:

Bahsettiğim marka ile başladım dün. 1,5 mg aldım ilk doz, akşam aldım yemekten sonra.

Boy:1,85  Kilo:104  Yağ oranı: 32.4

İlk anda biraz değişik hisler oldu, biraz böyle içten bir ateş basması gibi bir hal oldu 2-3 dk. 

Sonra gece biraz çarpıntım oldu (normalde olmaz).. Biraz da plasebo etkisi sanırım, anksiyete oldu grey market ürün enjekte ettiğim için :)

Uykum çok hafif ve kesintilerle dolu geçti. Baya hafif oldu yani. Ama sabah baktım RHR ve HRV kötüleşmemiş..

Sabah ise hafif bir anhedoni dedikleri durum var. Yani inşallah bütün olayı bu değildir reta'nın. Sadece yemek konusu değil yani, hiç birşeyi yapmak istememe hali, antidepresan kullananlar bilir, mal gibi oluyorsun. olsada olur, olmasa da modunda.. Biraz elekrolit tozu yaptım canlanmak için..

İlk tecrübem bu kadar. Dediğim gibi OxyGen almıştım. Bu flakon bitince Noxy ya da ZPHC denerim muhtemelen.

selamlar

bunları yaşamadım hocam ben hiç. sadece iştah baskılaması hissetmiştim. ama kişiden kişiye değişiyor da olabilir

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alibaba9    6
atason, 5 dakika önce yazdı:

bunları yaşamadım hocam ben hiç. sadece iştah baskılaması hissetmiştim. ama kişiden kişiye değişiyor da olabilir

dediğim gibi hocam, benim ki psikosomatik 'tir kesin. Hassas bir sinir sistemim var. Bazen bir şeyi yapmadan yapmış kadar etki oluşturabiliyorum kafamda devamlı düşünerek :)  O kadar çok şey okudum ki reta hakkında.. öyle mi böyle mi, ya o olursa, ya bu olursa diye.. O yüzden hepsini yaşamaya şartlanmış olabilirim. Aslında hiç bişey okumayıp araştırmayan, kafaya çok takmayan adama da birşey olmuyor gerçekten. Sakınılan göze çöp batar atasözümüz gibi :) 

  • Teşekkürler 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
makro1178    102

Herkese merhabalar. Süreç için önerinizi almak isterim.

5 nisanda 104.2 kg ile başladığım sürecimde 26 mayısta 89.6 kg 'e ulaşmıştım. Bozma kaçamak pek yapmamama , günlük kalorime dikkat etmeme karşın 04.06.2026 sabah aç karnına hala 89.6 kg çıkıyorum.

  • Reta başlangıç dozum haftalık 1mg
  • sonrasında 1.5mg
  • ardından 2mg
  • Reta da mevcut dozum haftalık 2.5mg
  • Süreç içinde günlük 12-15k adım
  • Ağırlık antrenmanı
  • Antrenman sonu 30 dakika 5 eğim 5.5 hız yürüyüş
  • Günlük ortalama 400-500gr çiğ beyaz et tüketiyorum
  • ekstra 2 ölçek whey içiyorum.

Buna karşın 10 gündür hiç oynama olmaması biraz kafamı kurcalıyor. @M.O.K

  • Voov!! 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alibaba9    6

Hocam 2 ayda 15 kilo vermişsiniz. Tebrikler, Bu bile baya hızlı açıkçası.. @makro1178

Daha fazlasını hedeflemek bence yanlış, çünkü zarar verebilir safra kesesine, böbreklere felan.. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
atason    6

öyle hocam. ben reta bilmiyordum bile instada denk geldim rastgele biri yolladı baya da pahalıydı. bioline yollamış markalara da hakim değilim. aldım kullandım dediği ölçekte. daha sonra aynı enjektoru 3 kere kullandım. daha sonra keşfettim nasıl olduğunu ve markaları. bende işe yaradı mı yaradı . bir sıkıntı da çekmedim. 1.25 mg ile 1 ayı doldurdum. haftada 2 kere yapıyordum. iyiydi. son haftalar açlık hissettim ama yine de günlük kaloriyi geçmiyordum lakin 3 haftada 6kilo verip son hafta tıkandım şimdi yeni reta geldi hafta sonu ona başlayacam 2mg çıkıp.

makro1178, 17 dakika önce yazdı:

Herkese merhabalar. Süreç için önerinizi almak isterim.

5 nisanda 104.2 kg ile başladığım sürecimde 26 mayısta 89.6 kg 'e ulaşmıştım. Bozma kaçamak pek yapmamama , günlük kalorime dikkat etmeme karşın 04.06.2026 sabah aç karnına hala 89.6 kg çıkıyorum.

  • Reta başlangıç dozum haftalık 1mg
  • sonrasında 1.5mg
  • ardından 2mg
  • Reta da mevcut dozum haftalık 2.5mg
  • Süreç içinde günlük 12-15k adım
  • Ağırlık antrenmanı
  • Antrenman sonu 30 dakika 5 eğim 5.5 hız yürüyüş
  • Günlük ortalama 400-500gr çiğ beyaz et tüketiyorum
  • ekstra 2 ölçek whey içiyorum.

Buna karşın 10 gündür hiç oynama olmaması biraz kafamı kurcalıyor. @M.O.K

hocam reta sürecini bilmiyorum ama daha önce 140kilodan 80 e düştüğüm zamanda reta kullanmıyorum 4 yıl falan oldu ama o zamanda 10kilo verip aynı kiloda 2 hafta kalıyordum can sıkıcı ama 2 hafta sonra tekrar hızlanıyordu. Siz de iyi vermişssiniz maşaallah. ben şimdi reta kullanıyorum 94 den 88 e düştüm ama 1 hafta takılı kaldım. ilk baş o kadar hızlı gidiyordu ki herhalde eriyip bitecem dedimç Maşaallah 2 ayda 15 kilo gayet iyi hiç moral bozmayın devam edin kilolar düşmeye devam edecektir

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SPECTRE    1.190
atason, 5 dakika önce yazdı:

öyle hocam. ben reta bilmiyordum bile instada denk geldim rastgele biri yolladı baya da pahalıydı. bioline yollamış markalara da hakim değilim. aldım kullandım dediği ölçekte. daha sonra aynı enjektoru 3 kere kullandım. daha sonra keşfettim nasıl olduğunu ve markaları. bende işe yaradı mı yaradı . bir sıkıntı da çekmedim. 1.25 mg ile 1 ayı doldurdum. haftada 2 kere yapıyordum. iyiydi. son haftalar açlık hissettim ama yine de günlük kaloriyi geçmiyordum lakin 3 haftada 6kilo verip son hafta tıkandım şimdi yeni reta geldi hafta sonu ona başlayacam 2mg çıkıp.

Rakam ne dedi?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
atason    6
SPECTRE, Şimdi yazdı:

Rakam ne dedi?

1 ay önce 7bin tl vermiştim hocam.

  • Şaşkın 1
  • Voov!! 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alibaba9, 2 saat önce yazdı:

dediğim gibi hocam, benim ki psikosomatik 'tir kesin. Hassas bir sinir sistemim var. Bazen bir şeyi yapmadan yapmış kadar etki oluşturabiliyorum kafamda devamlı düşünerek :)  O kadar çok şey okudum ki reta hakkında.. öyle mi böyle mi, ya o olursa, ya bu olursa diye.. O yüzden hepsini yaşamaya şartlanmış olabilirim. Aslında hiç bişey okumayıp araştırmayan, kafaya çok takmayan adama da birşey olmuyor gerçekten. Sakınılan göze çöp batar atasözümüz gibi :) 

Çok iyi anliyorum sadece old anksiyeteliler bilir bu hissiyatları 😂

  • ahahaha 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    97
makro1178, 1 saat önce yazdı:

Herkese merhabalar. Süreç için önerinizi almak isterim.

5 nisanda 104.2 kg ile başladığım sürecimde 26 mayısta 89.6 kg 'e ulaşmıştım. Bozma kaçamak pek yapmamama , günlük kalorime dikkat etmeme karşın 04.06.2026 sabah aç karnına hala 89.6 kg çıkıyorum.

  • Reta başlangıç dozum haftalık 1mg
  • sonrasında 1.5mg
  • ardından 2mg
  • Reta da mevcut dozum haftalık 2.5mg
  • Süreç içinde günlük 12-15k adım
  • Ağırlık antrenmanı
  • Antrenman sonu 30 dakika 5 eğim 5.5 hız yürüyüş
  • Günlük ortalama 400-500gr çiğ beyaz et tüketiyorum
  • ekstra 2 ölçek whey içiyorum.

Buna karşın 10 gündür hiç oynama olmaması biraz kafamı kurcalıyor. @M.O.K

Süreç içinde kilonun değişmediği süreç olması normaldir. Zaten 1,5 ay 15kiloya yakın vermişsin. Benim de sürecin başlarında 2 hafta kilomun hiç oynamadığı bir dönem oldu, daha sonra daha hızlı şekilde kilo vermem devam etti. Eğer yaptığınız rutinin doğru olduğundan eminseniz devam edin, mutlaka kilo verme devam edecektir.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
scythe    7
alibaba9, 5 saat önce yazdı:

dediğim gibi hocam, benim ki psikosomatik 'tir kesin. Hassas bir sinir sistemim var. Bazen bir şeyi yapmadan yapmış kadar etki oluşturabiliyorum kafamda devamlı düşünerek :)  O kadar çok şey okudum ki reta hakkında.. öyle mi böyle mi, ya o olursa, ya bu olursa diye.. O yüzden hepsini yaşamaya şartlanmış olabilirim. Aslında hiç bişey okumayıp araştırmayan, kafaya çok takmayan adama da birşey olmuyor gerçekten. Sakınılan göze çöp batar atasözümüz gibi :) 

Hocam reta bağırsakları yavaşlattığı için aşırı gaz ve dışkı birikimi oluyor midede, aort damarı ve diyaframda mide ile çok yakın olduğu için baskı yapınca çarpıntı nefes alamama hissi sırtta göğüste aşırı ağrı oluyordu yani aslında kalpte çarpıntı olmuyor şişkinlik yüzünden öyle hissediliyor bende kalp krizi sanıp sayısız kez acile gittim 😅 o içten yanmada bende oluyordu pangastrit ve reflü teşhisi koyuldu ona bağlıyorum içten yanmayıda. sen sanırım benim yazılarımı okuyup anksiyete yapmışsın ama ciddi bir sorunum çıkmadı relaks olabilirsin (:

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ammocihe    1

Arkadaşlar merhaba.Ben daha önce @Loving burak hocadan noxy marka Retatrutide aldım kullandım 3.haftasında hastalandım pek bir yan etki yaşamadım ve iştah baskılaması benim için çok iyidi.3.haftanın sonunda ağır bir hastalık geçirdim ve arkasından bayram  tabi reta ve hastalık süreci dahil reta ile 113 kilodan 102 kiloya düştüm.

Elimde orjinal zhpc reta vardı bayramda 9 günlük aradan sonra  retaya başladım gene gün bu arada enfeksiyonları 4 günde bir yapıyorum.2 ile başlayıp şuan 3.4 haftalık doz olarak kullanıyorum.

Sııkıntı şu İştahımı neredeyse hiç baskılamıyor sürekli tatlı birşey istiyor canım ve kilom sabitlendi  normal mi ne önerirsiniz ? @M.O.K

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    97
ammocihe, 34 dakika önce yazdı:

Arkadaşlar merhaba.Ben daha önce burak hocadan noxy marka reta aldım kullandım 3.haftasında hastalandım pek bir yan etki yaşamadım ve iştah baskılaması benim için çok iyidi.3.haftanın sonunda ağır bir hastalık geçirdim ve arkasından bayram  tabi reta ve hastalık süreci dahil reta ile 113 kilodan 102 kiloya düştüm.

Elimde orjinal zhpc reta vardı bayramda 9 günlük aradan sonra  retaya başladım gene gün bu arada enfeksiyonları 4 günde bir yapıyorum.2 ile başlayıp şuan 3.4 haftalık doz olarak kullanıyorum.

Sııkıntı şu İştahımı neredeyse hiç baskılamıyor sürekli tatlı birşey istiyor canım ve kilom sabitlendi  normal mi ne önerirsiniz ? @M.O.K

Zphc retatrutide kullanımında bu sorunu yaşayan çok var, genelde verim alamıyor insanlar. Noxy kullanıp memnun kaldıysan neden ürünü değiştirdin?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
RyokoHama    5

Bende zphc reta kullanıyorum ara ara iştah sorunu yaşadım 2 hafta 0.5 mg 2 hafta 1 mg 4 hafta 2 mg. İlk defa bu hafta iştah sorunu yaşamadım sınavdayken midem çok sesli gürlediği için acıktığımı farkettim.Tam etkisini bu hafta gördüm. Normalde yediğim öğünleri 3 oturuşta yemeye başladım , yemekten sonra aşırı geğirme, karnımdan dolayı oluşan şişkinlikten zor nefes alma sindirim sıkıntıları çekiyorum geçen hafta bu sorunları yaşamıyordum.Sanırım zphc reta belli bir süre düzenli kullanımda etki gösteriyor. Elindekini bitirenene kadar temiz beslenme sürecine alışmak için idare edip noxy retaya geri dönebilirsin.İştah sorunu yaşadığım zamanlar temiz beslenirsem o gün iştah konusunda daha az sorun yaşadım. @ammocihe

Hocam bide açlık iştah sorunu geldiğinde kesinlikle su iç baya etkiliyor açlık ve iştah baskılanıyor anında bende mi öyle bilmiyorum su içmek bile karnı şişiriyor.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Wassat26
      Merhaba,
      Yağ yakım amacıyla haftalık 2mg reta kullanıyorum. 78kg den 10 haftada 74kg ye düştüm ama kiloyu 74te tutmakta zorlanıyorum. Vücudum iyice flatlaştı.Yüksek karbonhidrat beslenmeme rağmen kasları dolduramıyorum.
      Maltodekstrin takviye alsak bu sürece destek olur mu? Ekstra enerji ekstra kalori açısından kullanılması nasıl olur size?
    • Yazan: Trextoron
      Selam arkadaşlar, nasılsınız?
      Anabolik steroid kürüne girmeyi düşünmüyorum artık bu yüzden peptitlere yöneldim sizden de tavsiye almak istiyorum retatrutide ve tesamorelin kürü nasıl olur ne yapmalıyım ne eklemeliyim yorumunuz var mıdır?
    • Yazan: aelmas
      Herkese merhaba!
      35 yaşında haftada 3 gün fullbody antrenmanı yapan genelde oturarak çalışan günlük 10k adımı tamamlayan bir bireyim. uzun süredir ağırlık antrenmanı yapıyorum çalışma felsefesi olarak Mike Mentzer tarzı HITT Antrenman Sistemini tercih ediyorum. bu güne kadar hep doğal ilerledim kendime yapacağım özeleştiri beslenme konusuna yeterince dikkat edememem oldu her zaman. son donemde retanın gündeme gelmesi ile bel bölgemde bir türlü kurtulamadığım yağlardan kurtulma fıkrı kafamda belirdi. suan yağ oranım %22 sevıyelerınde bunu 15-18 bandına çekebilirsem yaz ıcın idealime ulaşırım diye ümit ediyorum. daha önce tecrübe etmiş bu yollardan geçmiş kardeş ve abilerimin tavsiyesine açığım herkese iyi forumlar.
      VÜCÜT ÖLÇÜLERİ
      boy 1.78 kilo 86 Omuz 124 Göğüs 105 Sağ kol 35 Sol kol 35 Göbek 100 Kalça 106 GÜNCEL FORM:
       
    • Yazan: burbas26
      Selamlar herkse,
      Şans eseri nette karşıma çıkan linkte gene tamamen şans eseri tanıştığım Burak hoca ile planlayarak başladığımız ve 1. ayağını tamamladığımız 8 haftalık süreç ile ilgili detayları paylaşmak istedim. En sonda söylenecek detayı ilk başta söyleyeyim kullandığım ilaçlardan HİÇBİR YAN ETKİ VE RAHATSIZLIK YAŞAMADIM!
      Spor geçmişim mevcut lakin ilerleyen yaş (50 ye merdiven ) ve yaşanan tendon kopma (rüptür) problemi ve takibindeki açık ameliyat süreci ve zorlu iyileşme periyodu sonrası bırakmak zorunda kaldığım spor ve 2 yıl süren kısır döngü sonucu 123 kilo ile tekrar başlangıç.
      Kullanılan ürünler ve Markası : (8 Hafta)
      Noxy Lab - Retatrutide Noxy Lab GW501516 & SR 9009 (mix) Yohimbine Sürecin görsel ve rakamsal değerlerine geçmeden önce haftanın 5-6 günü güç ve kondisyondan oluşan 2 aşamalı ortalama dinlenmeler ile 1 saat süren antreman programı uyguladım.
      Bulgular:
      Yoğun spor esnasında iştah kontrolünde zorlandım Kilo kaybı esnasında güç kaybı çok yaşamadım Retatrutide ilk 2 gün halsizlik yaptı ardından vücut alıştı             11 Mart        8 Nisan-       8 mayıs
      Göğüs   115               112              110 Boyun    41                38                37 Kalça    122               115              113 Bel       110               103              102 Üst bac. 63                 61              60 Kol        40                 37              37 Kilo      123                115             106 Planlanan küre tamamen uydum , günlük 100 gr proteini korumaya çalıştım , karb oldukça düşürdüm muz ve zaman zaman basmati ve badem ile destekledim. Düzenli multivitamin ve balıkyağı almaya devam ettim, magnezyum ve melatonin ile destekledim, reta 1. ay itibari ile uyku ve karb düzenini zaten kendi sağladı. Planlanan  kilo 85 civarları önümüzdeki süreç planlaması Burak Hocada , gelişmeler oldukça bu konu üzerinden güncellerim.
      Burak Hoca'ya bu kolay ve hızlı süreç için teşekkür ederim. En önemli kısım ! aradığım ve onu daralttığım her zaman olabildiğince sakinliğini koruyarak destek olmaya çalıştı sonsuz TEŞEKKÜRLER.
      ÖNCESİ VE SONRASI:
        
    • Yazan: akcaoglu
      Herkese merhabalar, tecrübeli üyelerin fikirlerine ve yönlendirmelerine ihtiyacım olan bir süreçteyim. Kısaca geçmişimden, başarısız olan ilk peptit deneyimimden ve güncel durumumdan bahsedip değerli tavsiyelerinizi almak istiyorum.
      Spor Geçmişim ve Kilo Alım Süreci Yaklaşık 3 sene öncesine kadar her gün aktif olarak spor yapan ve powerlifting ile uğraşan biriydim. Ağırlıklarım sürekli artıyordu, 2 yıl boyunca durmadan çok verimli idmanlar çıkardım. O dönem genelde 110-120 kg bandındaydım. Ancak iş gereği evden çalışmaya başlamamla birlikte sporu tamamen bıraktım. 3 yıllık hareketsizlik sonucunda 155 kg'a kadar çıktım ve kas kütlemin altına inanılmaz bir yağ tabakası eklendi.
      Mounjaro Deneyimim Geçtiğimiz aylarda Mounjaro kullanmaya karar verdim. İştahımı ve açlık ataklarımı gerçekten muazzam kesti. Günde maksimum 2 öğün yiyordum, genelde 1 öğün bile fazlasıyla yetiyordu ve zerre açlık hissetmiyordum. İlk ay 2.5 mg ile başladım, ikinci ay 5 mg'a yükselttim. Fakat bu süreçte iki büyük sorun yaşadım:
      Spora gitmedim. Hiçbir şey yemememe rağmen tartıda bir türlü kilo veremedim. İlaç bittikten sonra yenisini alamadım çünkü fiyatlar çok yüksekti (5 mg'ı eczaneden yaklaşık 14.000 TL'ye almıştım). Güncel Durumum İlacı bıraktıktan sonra tekrar spora yazıldım ancak 3 sene önceki istikrarım henüz yok, haftada 3-4 gün gidebiliyorum. Beslenme tarafında ise güncel kilom (155 kg) için kalori ihtiyacım çok yüksek çıkmasına rağmen ben günlük 2000 kalori bandında kalıyorum. Makro dağılımımda proteini çok yüksek tutuyorum; günde ortalama 250 gr - 300 gr arası protein alıyorum. Buna rağmen 1.5 hafta geçmesine rağmen yine kilo veremedim. Düz taban olduğum ve kilom çok yüksek olduğu için kardiyo beni inanılmaz zorluyor, bu yüzden yapmıyorum. Sadece ağırlık idmanlarını (eski altyapımın da etkisiyle) hakkını vererek yapıyorum. Şimdi ise Retatrutide kullanmayı planlıyorum. Bu ilacı kullanırken eskisinin aksine kesinlikle sporla desteklemem gerektiğinin bilincindeyim. @M.O.K @m41a4 @berkay16 @scythe @Ruthless @Wassat26 @RyokoHama
      Siz değerli üyelere sorularım şunlar:
      Beslenme: Bu kadar yüksek protein alıp 2000 kaloride kalmama rağmen neden kilo verememiş olabilirim? Retatrutide kullanırken beslenme ve makro planlamamı (özellikle protein/karbonhidrat/yağ dağılımı) nasıl yapmalıyım? Antrenman: Kardiyo yapamayan, ağır kilolu ve eski bir powerlifter olarak bu süreçte nasıl bir antrenman sistemi izlemeliyim? (Ağırlık antrenmanlarının şiddeti, set-tekrar aralıkları vb.) Peptit Kullanımı: Retatrutide sürecinde nelere dikkat etmeliyim? Dozajlama ve spor adaptasyonu konusunda tavsiyeleriniz nelerdir? Şimdiden vakit ayırıp cevap yazan herkese teşekkür ederim.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×