Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Ouzhannn

Yeni kür sürecime dair (ilaç, beslenme ve dahası)

Önerilen İletiler

Ouzhannn    173

Merhaba abilerim kardeşlerim dostlarım,

Bilenler bilir beni çoğu eski kullanıcılar diyelim uzun süredir buralarda yoktum şimdi tekrar dönüş yapıyorum hayatin bize bazen neler yaşatacağını bilemiyoruz ama her şeye karşı mücadeleye devam ediyoruz 4-5 aya yakındır komple bıraktığım sporuma tekrar başladım mental olarak sorunlarımıda bırakıp çünkü boşanma sürecinden geçtim ve bu sürede her şeyi tükettim şimdi tekrardan @Loving Hocamın destekleriyle NOXY LAB. ürünleriyle harika form tutmuşken bıraktığımı geri kazanıp yerine yepyeni benle başlayacağım inşallah. Yine @Loving hocam ve NOXY LAB. gruplarıyla başlıyorum.

GEÇMİŞ KÜR DENEYİMLERİM:

YENİ KÜR İÇERİĞİM:

  • Deca
  • Testosteron
  • Dainabol

Şuan 4.Haftadayım ve Bırakmadan önceki formum.

d0422da4-3006-4886-9733-c3d1f6715847.thumb.jpeg.124c1f9a377ff6a02e328eee7c87ea98.jpeg 

Bırakıp 4-5Ay sonra başlangıcım:

IMG_6109.thumb.jpeg.3a4171b030dcd5ffe99b4c27b3dee334.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Wassat26    47

Geçmişte inanılmaz kütle koymuşsun hocam, bu sefer daha da iyisini başaracağına emimin tebrikler yeni başlangıcın için 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ouzhannn    173
Wassat26, 47 dakika önce yazdı:

Geçmişte inanılmaz kütle koymuşsun hocam, bu sefer daha da iyisini başaracağına emimin tebrikler yeni başlangıcın için 

Çok teşekkür ederim insallah daha iyileri olacak 🙏🏼

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    809

Abi hoşgeldin, dönüşün çok hızlı olucak ondan eminim konuyu güncellemeyi unutma  🙏🏼

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ouzhannn    173
hectordoyle, 1 dakika önce yazdı:

Abi hoşgeldin, dönüşün çok hızlı olucak ondan eminim konuyu güncellemeyi unutma  🙏🏼

Kısa Değil ama uzun yeterli aralıklarla güncelleme yapicam kardeşim 🙏🏼

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

İlk fotodan 2. Fotoya,, 4-5 ay gibi bir sürede nasıl geliyor form lütfen yanlış anlamayın tamamen merak üstteki fotoda form gerçekten farklı bir seviyede, bu kadar geriye gitmesi şaşırttı.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ouzhannn    173
GomuGomuFuseN, 16 dakika önce yazdı:

İlk fotodan 2. Fotoya,, 4-5 ay gibi bir sürede nasıl geliyor form lütfen yanlış anlamayın tamamen merak üstteki fotoda form gerçekten farklı bir seviyede, bu kadar geriye gitmesi şaşırttı 

ilaclarin sihirli rüyası olduğu kadar açı dönüşüde oluyor dostum emin bide tabi beslenme ve spor komple o sürede sıfır alkol tüketimide maksimum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    953
Ouzhannn, 2 dakika önce yazdı:

ilaclarin sihirli rüyası olduğu kadar açı dönüşüde oluyor dostum emin bide tabi beslenme ve spor komple o sürede sıfır alkol tüketimide maksimum

bence başta dediğin pek doğru sayılmaz, ancak son söylediğin beslenme sıfır, spor sıfır, alkol sıfırdan kaynaklı sebeptir. 4-5 ay ufaktan spor ve ufaktan düzenli beslenme yapsan bence aşırı aman aman geriye gidilmezdi. Ek olarak birisi ışık, pump ayarlanmış bir fotoğraf diğeri ise kamera karşısına geçilip çekilmiş bir fotoğraf.

Sürecinde başarılar diliyorum, eminim önceki formuna kolay bir şekilde erişeceksin

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ouzhannn    173
Fuhrer, 2 saat önce yazdı:

bence başta dediğin pek doğru sayılmaz, ancak son söylediğin beslenme sıfır, spor sıfır, alkol sıfırdan kaynaklı sebeptir. 4-5 ay ufaktan spor ve ufaktan düzenli beslenme yapsan bence aşırı aman aman geriye gidilmezdi. Ek olarak birisi ışık, pump ayarlanmış bir fotoğraf diğeri ise kamera karşısına geçilip çekilmiş bir fotoğraf.

Sürecinde başarılar diliyorum, eminim önceki formuna kolay bir şekilde erişeceksin

ilk söylediğim yaşayan bilir dostum herkesin kendi görüşü tabi ama işte dediğim gibi spor ve beslenmede sıfırlaninca sonuc bu oluyor ister istemez.

iyi temennilerin icin teşekkür ederim insallah daha ilerisini yapmaya calisicam eskisinden.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ouzhannn, 53 dakika önce yazdı:

ilk söylediğim yaşayan bilir dostum herkesin kendi görüşü tabi ama işte dediğim gibi spor ve beslenmede sıfırlaninca sonuc bu oluyor ister istemez.

iyi temennilerin icin teşekkür ederim insallah daha ilerisini yapmaya calisicam eskisinden.

Süreçte başarılar, daha önce yapmışsınız yine yaparsınız mutlaka... ama bu kadar risk alıp maddi manevi emek verip, vucudu bırakmak salmak doğru bulmuyorum. gerekli bir sebebiniz illaki vardır,, başarılar. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ouzhannn    173
GomuGomuFuseN, Bir saat önce yazdı:

Süreçte başarılar, daha önce yapmışsınız yine yaparsınız mutlaka... ama bu kadar risk alıp maddi manevi emek verip, vucudu bırakmak salmak doğru bulmuyorum. gerekli bir sebebiniz illaki vardır,, başarılar. 

dediğim gibi hocam boşanma süreci yüzünden ve o zaman ki eşimin zorunda bırakmasıyla bırakmak durumunda kaldim pisman da olduk artik durmadan devam yola

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
Ouzhannn, 21 dakika önce yazdı:

dediğim gibi hocam boşanma süreci yüzünden ve o zaman ki eşimin zorunda bırakmasıyla bırakmak durumunda kaldim pisman da olduk artik durmadan devam yola

hocam valla şuan sizdeki hırs herhalde kimsede yoktur umarım süreci istediğiniz gibi yönetir güzel bi sonuca ulaşırsınız

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hascey27    46

Hocam hayırlı olsun yeni kür yaşanan olumsuzluklara rağmen tekrar dönmeniz çok uzun sürmez bence ilaç olarak  noxy yazmışsınız stoğunuz varmı burak hoca yurt dışında diye biliyorum.

  • Gülümse 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ouzhannn    173
sven, 12 saat önce yazdı:

hocam valla şuan sizdeki hırs herhalde kimsede yoktur umarım süreci istediğiniz gibi yönetir güzel bi sonuca ulaşırsınız

valla dostum öyle hayata ve spora açım suan kaybettiğimi kazanmak icinde ayri hirsli ama mantikla olacak yinede kaybetmeden akli :))

hascey27, 3 saat önce yazdı:

Hocam hayırlı olsun yeni kür yaşanan olumsuzluklara rağmen tekrar dönmeniz çok uzun sürmez bence ilaç olarak  noxy yazmışsınız stoğunuz varmı burak hoca yurt dışında diye biliyorum.

Ben burak hocadan bir kerede alabildigim max stogu alip tutuyorum hocam o yüzden duran cok ilacim var :) 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hascey27    46
Ouzhannn, 2 saat önce yazdı:

valla dostum öyle hayata ve spora açım suan kaybettiğimi kazanmak icinde ayri hirsli ama mantikla olacak yinede kaybetmeden akli :))

Ben burak hocadan bir kerede alabildigim max stogu alip tutuyorum hocam o yüzden duran cok ilacim var :)

Valla hocam ben orasını düşünemedim stoksuz kaldım hoca döndüğünde baya bir stok depolayacağım. Kür sürecinde başarılar çok iyi form tutmuşsunuz zamanında. Ben, güzel bir disiplinle o formlara tekrar dönmenizin çok uzun sürmeyeceğini düşünüyorum. Takipteyim Başarılar.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ouzhannn    173
hascey27, 2 saat önce yazdı:

Valla hocam ben orasını düşünemedim stoksuz kaldım hoca döndüğünde baya bir stok depolayacağım. Kür sürecinde başarılar çok iyi form tutmuşsunuz zamanında. Ben, güzel bir disiplinle o formlara tekrar dönmenizin çok uzun sürmeyeceğini düşünüyorum. Takipteyim Başarılar.

teşekkürler bencede stokla gidilmesi cok daha iyi ben senelik yada 2senelik vadede depo yapiyorum insallah seninde istediğin gibi olur biran önce eski forma donup ustune koymayi cok arzuluyorum bilemezsin.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ouzhannn    173

4. Haftadayız ufak ufak kendini göstermeye başladı pump üst düzey bazen kramlarla baş bile etmeye çalışıyorum daha önceler gibi yan etki 0 denecek kadar az sadece terleme

güncel kilo 90 

IMG_6311.thumb.jpeg.a82e05439ec48822c6ad4d3baec36751.jpeg

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ouzhannn    173

IMG_6421.thumb.jpeg.64061c5e5d09368f43ff02c807e32a67.jpeg

büyük ölçüde toparlandıkkk 💪🏽

  • Beğen 1
  • 100 Puan 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
GHOST    940
Ouzhannn, 9 saat önce yazdı:

büyük ölçüde toparlandıkkk 💪🏽

hızlı toplamışsın

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ouzhannn    173

Evet arkadaşlar Decanın son haftasına girmiş bulunmaktayım suanlik devami Tren+Testo olarak devam edeceğim 💪🏽

  • Şerefe 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    338
Ouzhannn, 59 dakika önce yazdı:

Evet arkadaşlar Decanın son haftasına girmiş bulunmaktayım suanlik devami Tren+Testo olarak devam edeceğim 💪🏽

Decayı 8 hafta kullanıp bırakıyo musun 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ouzhannn, 20 saat önce yazdı:

Evet arkadaşlar Decanın son haftasına girmiş bulunmaktayım suanlik devami Tren+Testo olarak devam edeceğim 💪🏽

Güncel formu ev aynasında görme şansımız var mı decalı son halini merak ediyorum 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ouzhannn    173

IMG_6514.thumb.jpeg.e0cf5fb66d1a7db585914181f143034b.jpeg

Verdanteaglet, 28.03.2026 - 16:47 yazdı:

Güncel formu ev aynasında görme şansımız var mı decalı son halini merak ediyorum 

Bu soğuk ve 4-5gün öncesinden

berkay16, 27.03.2026 - 21:02 yazdı:

Decayı 8 hafta kullanıp bırakıyo musun 

Deca 10haftaya yakın oldu simdi pazartesi itibari testo+tren

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
GHOST    940
Ouzhannn, 19 dakika önce yazdı:

Bu soğuk ve 4-5gün öncesinden

Deca 10haftaya yakın oldu simdi pazartesi itibari testo+tren

Deca hakkını vermiş artık cut zamanı hazirana pek zaman kalmadı zaten tren seni 2 aya heykel yapar

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Dess
      Herkese selamlar,
      55 kilo olarak spora başladım ve doğal şekilde 2 yılda 80 kiloya çıktım, ardından testo bolde kürü yaptım kür sonunda 89 kiloya ulaştım. Sonrasında askeri personel olduğum için görev yerim kaynaklı 1 yıl spor yapamayıp 73 kiloya kadar düşüp, ardından şimdi tekrar 2 aydır sporumu beslenmemi başlatıp 80 kiloya yeniden ulaştım. Bu sporla alakalı ciddi hedeflerim var, bu yüzden tekrar ilaca başlamak ve uzun bir süre blast cruze yaparak 2 yıl sonra yarışmayı hedefliyorum. Sonrasında kan değerlerim ve sağlığım izin verirse eğer bir süre 200 mg testo ile cruze dönemine geçmeyi planlıyorum. Antrenman sistemim ppl, her bölge 2 kez çalışıyor ve haftalık set sayım düşük. (kas başı 12-15 civarı toplam iki antrenmanda)
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş : 28 Boy : 1.80 Kilo : 80 Yağ : %13 YENİ KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate 24 hafta 400 mg Npp 6-7 hafta 250 mg Boldenon 24 hafta 250 mg FORM:
       
      Genel anlamda tavsiye, öneri ve yorumlarıyla destek olan herkse şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: shotpowertr
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Aşağıda belirttiğim kürüne girmeyi düşünüyorum fakat son 1 yıldır birkaç problemden dolayı spora ara verdim ve bu süreçte yağlandım forumdaki bilgili ve sağlam kür geçmişi olan arkadaşlardan yorum bekliyorum öneriye göre ilaç değişikliği yapabilirim aklımda küre ilk 6 hafta turinabol da eklemek var amacım yağ oranımı düşürüp 100kg larda güzel bir vücut inşa etmek yağ oranımı düşürmek. 
      KÜR İÇERİĞİM: (16 Hafta)
      Testosteron Enanthate 400mg Boldenon 300mg KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Boy: 1.90cm Kilo: 95kg Yaş: 23 Yağ: %20-25 arası MCT GRUPLARIM:
      Arimidex NAC C Vitamini Omega3 Multivitamin Deve dikeni Yorumları ile konuya katılım gösteren, tecrübelerini paylaşan herkse şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: Murattt
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      2 senedir spor yapıyorum çok büyük bir değişim olmadı hatta son aylar ağırlıklarla da platoya girdim, geçen sene hafif testo+boldenon kürü yaptım ama çok işe yaradığı sanmıyorum belki de sahte ürünleri kullanmışım.
      KİŞİSEL BİLGİLER:
      Yaş: 32 Boy: 1.78 Kg: 73 Yağ: %20 KÜR MAKSADIM:
      73 kiloda kalmak 4-5 kilo yağ yakıp 4-5 kas kazanmak Şuan 2 haftadır 500 kalori açığı yapıyorum sağlıklı beslenmeyle yağ yakmak için be kaslarımı korumak için günde 170-190g protein yiyorum (73*2,2) Ama tabiiki sürekli yeni küre mi başlayım diye düşünüyorum, sizden tavsiye almak istiyorum.
    • Yazan: ascendxt
      Hocalarım merhaba,
      4.kürümü yapacağım en son kürümü 7 ay önce,
      GEÇMİŞTE YAPTIĞIM KÜR İÇERİĞİ:
      Testosteron Boldenon Npp Dinabol Şeklinde yaptım genellikle hep sporu yap bırak yap bırak yapan birisiyim dengesizliğimin bende farkındayım ama psikolojik etkenler erkek hali ergenlik hali derken maddiyat bu tür hareketlerde bulundu 6 aydır spora gitmiyordum son 1 aydır spora gidiyorum ve tekrardan kendimi mental olacak topladığımı ve hazır olduğumu hissediyorum artık spor bir hayat parçam olacak hep gideceğim her neyse. Hiçbir kürümde arimidex olsun dostinex tarzı bir şey kullanmadım tahlillerim kürlerimde olması gerektiği gibi çıktı Jinekomasti sorunuyla hiçbir zaman karşılaşmadım ama e2 bir ilaç markası vermeyeceğim boldenon yüzünden sıfırlandı tüm kemiklerim kıtlaya kıtlaya yürüyordum.
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş: 23 Boy: 1.76 Kg: 64 YENİ DENEMEYİ PLANLADIĞIM KÜR İÇERİĞİ: (24 hafta)
      Testosteron 300 (1 ay sonra 500) Boldenon 300 (1 ay sonra 500) Npp 300 Anapolon 30 Planlıyorum yüksek dozdan ziyade stabil şekilde gitmek daha mantıklı bence! npp kür sonu son 5-6 hafta 150-200 şeklinde kullanmayı düşünüyorum totalde 30 haftalık bir kür var 80 kilolara çıkma hedefim var!
      MCT GRUPLARIM:
      hepasafe Meryem Ana Dikeni Ekstresi Enginar Ekstresi Kadın Tuzluğu ekstresi Safran ekstresi C vitamini Multi vitamin liv52 nac600 İleride düşünebilirim her sabah enginar suyu özü iciyorum genel hayatımda kolajen ve sığır jelatini opsiyonel beslenme konusunda sabit bir beslenme rutinim vardır eskiden beridir sizler olsun hocalarım olsun öğrendiğim fazla çeşitlilik yok has bir şekilde.
      SABAH 2 yumurta 100  yulaf 200 ml süt ÖĞLEN 200 pirinç 200 tavuk 15 gram badem AKŞAM 200 pirinç 200 tavuk 15 gram badem Spor sonrası gece bir öğünüm oluyor 100 gram makarna her öğünümde yeşillik vardır sabit olarak günlük 40 gram protein tozu içiyorum gerektiği kadar beslenme listesinde total olarak 20-25gram zeytinyağı bulunuyor köyümden kendim ağaçtan toplayıp çıkarıyorum önerileniniz nelerdir?
    • Yazan: Rma
      Hocalarım hepinize Selamlar öncelikle iyi günler dilerim,
      Size basit bir özet geçmek isterim geçmişle alakalı testo + masteron biçimde gittiğim kürde ne yazık ki başıma gelen talihsiz olaylar kaybettiğim yakınlarım ve sınav stresi birleşince iyice mental açıdan çökmüştüm mevcut kürümü sonlandırıp TRT doz hayatıma devam etmeye başladım bu süreçte sporu fln saldım iyici haftada 1 gün fullbody idmana kadar düştüm aşırı pis beslendim 90 kilolardan 97 98 kilolara çıktım şimdi tekrardan birşeyler yapma isteği var içimde bu iğrenç yaşantımdan bıktım zaten. Diyet dönemime tekrar adım attım şu an ilaçları devreye sokmadığım için karb biraz yüksek toplam 2250 kalori 210 karb 250 protein 40 yağ alıyorum ilaçlar kana girince yağ protein sabit karbı 130 140 fln yapabilirim daha da inebilirim hatta yağdan da kısıp ilk başta mounjaro ile başladım bu arada diyete bu sadece süreç başlangıcında kullanacağım bir ilaçtır.
      Şu anda yapmak istediğim kür boldenon + testosteron enhantat kürü dozajlamalar için sizden tavsiye almak istiyorum net dozaj belirlemedim kafamda ve östrojen kontrolümü ben normalde 500 testo kullanırken haftada 2 arimidex ile 30larda tutuyordum bu yeni süreçte nasıl olucak ne yapmam gerek bir tavsiye vermeniz benim için çok kıymetli. Başlangıç olarak tren acetat ile haftada 200 yada 250 mg kullanmak istiyorum bu sadece hem trenin kendi üzerimde nasıl bir etkisi olduğunu gözlemlemek için hem de kick mantığında olması için. Kan tahlillerimi verdim fakat e nabza giremiyorum şu an fotoğraf çekmiştim hastanedeyken onları da yükleyemiyorum 8k fotoğraf çekmişim aptal gibi o yüzden birkaç değerimi yazayım siz ona göre bana öneride bulunun teşekkür ediyorum.
      KAN TESTİ VERİLERİ HK:
      Alt 33 Ast 40 Üre 15 Total testo 1133 E2 53  Başka referans dışı değerim bulunmuyor tamamen hepsi referans için sizin bana yardım için istediğiniz bir değer varsa ekleyebilirim. Form olarak birkaç foto ekleyebiliyorum sadece bu berbat formda utancımdan mazur görün. Son olarak definasyon da artım masteron vs. kullanmak istemiyorum çünkü pahalı ve etki almak için gerçekten yüksek doz kullanmam gerekiyor bütçe için zor bir durum primo zaten almış başını gitmiş bana tek seçenek EQ kalıyor geriye yapabilecek birşeyim yok isterdim primo ile kür yapmayı ama yapamam bu yüzden bana lütfen bu kür saçma bunun yerine primo masteron kullan falan demeyin lütfen. @Fuhrer @hectordoyle @AS1L @berkay16 @sven @GHOST @Askabar @SPECTRE @Ruthless @zoszos
      KULLANMAYI PLANLADIĞIM MARKALAR:
      Zphc testosteron Zphc boldenon Spectrum trenbolone PLANLADIĞIM KÜR İÇERİĞİM:
      1-24 hafta Testo / dozajı size bırakıyorum 1-24 hafta Bolde / dozajı size bırakıyorum 1-10 hafta tren 200 yada 250 hafta tam belli değil GÜNCEL FORM:
        

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×