Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

ceyhuninc

Mk-677+yk-11 sarm kürüne girme kararı aldım! yk-11 konusunda kararsızlıklarım var! bana yardımcı olur musunuz?

Önerilen İletiler

ceyhuninc    0

Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?

Daha öncede bu kombini yaparak etkili bir sonuç almıştım. Şimdide mk-677 ve yk-11 kullanacağım.

GEÇMİŞ SARM KÜRÜM:

  • MK-677
  • RAD-140

SORULARIM:

  1. YK-11 Beni endişelendiriyor kaygılanmalı mıyım kullanım hususunda?
  2. Yan etkileri nelerdir?
  3. Bu kürde dikkat etmemi gerektirecek ince noktalar var mı?

Tüm cevap, öneri ve tavsiyeler için şimdiden teşekkürler. :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


GHOST    940

Neden kaygılısın Ceyhun? Biz zihin okuyucu muyuz? Kaygılarım şunlar şunlar desene bizde yerli mi yersiz mi kaygıların ona göre cevap versek?

  • Beğen 1
  • ahahaha 3
  • Gülümse 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ceyhuninc    0

Araştırdığım zaman biraz tribe girdim daha önce böyle olmamıştı bilmiyorum ama, Sanırsam doğal testomu baskılayabilirmiş kalpte sorunlar çıkartabilirmiş gördüğüm şeyler biraz tribe soktu kısaca.

  • Şaşkın 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
GHOST    940
ceyhuninc, 4 dakika önce yazdı:

Araştırdığım zaman biraz tribe girdim daha önce böyle olmamıştı bilmiyorum ama, Sanırsam doğal testomu baskılayabilirmiş kalpte sorunlar çıkartabilirmiş gördüğüm şeyler biraz tribe soktu kısaca.

2264.png.99caf9e1002fb7716716ef3fdb612b70.png

  • ahahaha 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
gönderildi (düzenlendi)

Rad-140 ‘ da doğal testoyu baskılayacaktır. Benimkini 200 lere çekmişti. Yk da kullandım daha önce ama baskılama konusunda bilgim yok. Ama mkya rad yakışır. Yk yancı olur bence. 

tarihinde InternationalBeast tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sarpplement    0

yk11 rad140a göre dahada baskılayıcı bile olabilir rad140 da pct gerekebilirken yk da neredeyse şarttır üstelik yapacağınız kürde mk nın yanıda rad daha efektif olacaktır yk yerine rad tercih edin ve kan testlerini boşlamayın rad ın pct gerektirmediğide oluyor kişiden kişiye göre değişiyor ama yk da çok fark etmez %80 gerekir hedefiniz ve spor geçmişiniz nedir ? belkide sadece mk kullanmanız daha iyi olacaktır.

Edit: Yk herkesde iyi sonuç vermez ama rad genellikle garantilidir aynı zamanda rad da kas kalitesi sertliği daha iyidir aralarınsa bir miktar güç farkı var ama risk kazanım grafiğinde rad daha mantıklı yk yı rad san ayıran en büyük özelliği myostatin baskılayarak kas kazanımını zirveye taşıyor.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ceyhuninc    0

Yaklaşık 3 yıldır spor yapıyorum ara vererek ve düzensiz bir şekilde son 3 aydır disiplinli bir şekilde ilerliyorum bu dönemde 2 adet sarms kullandım çok verim alamadım maalesef çevremdekiler tarafından kafam kurcalanıyor küre girmekle alakalı fakat geleceğe dönük endişelerim var ilerde problemler çıkar diye bu konuyu bana detaylı bir şekilde anlatıcak abilerim var mıdır teşekkürler.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SPECTRE    1.189
ceyhuninc, 8 dakika önce yazdı:

Yaklaşık 3 yıldır spor yapıyorum ara vererek ve düzensiz bir şekilde son 3 aydır disiplinli bir şekilde ilerliyorum bu dönemde 2 adet sarms kullandım çok verim alamadım maalesef çevremdekiler tarafından kafam kurcalanıyor küre girmekle alakalı fakat geleceğe dönük endişelerim var ilerde problemler çıkar diye bu konuyu bana detaylı bir şekilde anlatıcak abilerim var mıdır teşekkürler.

Güncel formunu görmeden nasıl yorum yapalım veya öneride bulunalım kardeşim?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SPECTRE    1.189

Hacmin cok guzel zaten küre hic gerek bile yok. Ama beni motive eder birseyler kullanmak dersen yohimbe+fragment+winstrol ile 8 hafta guzel diyet antrenman ve kardiyo ile hatlar tamamen çıkabilir disari.

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ceyhuninc    0

Hocam yan etkilerden çekiniyorum açıkcası konuştuğum çoğu kişi yaşımın genç olduğu için vücudumun tolare ediceğini söylüyor

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SPECTRE    1.189
ceyhuninc, Şimdi yazdı:

Hocam yan etkilerden çekiniyorum açıkcası konuştuğum çoğu kişi yaşımın genç olduğu için vücudumun tolare ediceğini söylüyor

Yan etkileri tabi var yohimbe hafif çarpıntı yapabilir frag masum diyebiliriz winstrol kramp girer bol bol guzel sac döker :D bunlari göze alamıyorsan zaten sakin ha baslama

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
AREN    364

1. Evet kaygılanmalısın.

2. Yan etkilerini asla kestiremezsin.

3. Evet dikkat etmen gereken çok büyük nokta var, o da sarmslardan uzak dur.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ceyhuninc    0

Kürümün 5. haftasına gireceğim. Yeni sayılabilecek bir ilişkim vardı fakat ona çok bağlanmıştım. Son zamanlarda bazı konularda şüpheleniyordum. Küre başladıktan sonra bu şüphelerim daha da arttı. Sürekli beni manipüle ediyor, kafamı karıştırıyor ve ruh halimi olumsuz etkiliyordu. Şüphelerimde haklı çıktım; başka biri varmış ve aldatıldım. Şu an moralim çok bozuk, kendimi aşırı duygusal hissediyorum. Her şey üst üste gelmiş gibi geliyor ve sürekli bunu düşünüyorum. Bu durum beni yiyip bitiriyor. Ne yapmam gerektiği konusunda yardımcı olabilir misiniz?

Not: Haftalık 300 mg testosteron propiyonat ve günlük 30 mg oxandrolone kullanıyorum. Bu süreçte yaşadığım duygusal durum üzerinde bunların da etkisi olup olmadığını merak ediyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Human    5

duygusallık durumu e2 den kaynaklı olabilir e2 seviyene baktırdınmı?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Komutan    80
ceyhuninc, 11 saat önce yazdı:

 Şu an moralim çok bozuk, kendimi aşırı duygusal hissediyorum. Her şey üst üste gelmiş gibi geliyor

Merhaba, çok geçmiş olsun kardeşim.

Öncelikle sakin kal ve git hastaneden e2 ve prolaktin testi yap. Sonrasına bakarız. Al-kol kullanmak gibi Yanlış hareketlerde bulunma olur mu? Kürde çok zarar verir.

Yaşını Boyunu ve Kilonu iletir misin?

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    122
ceyhuninc, 15 saat önce yazdı:

Not: Haftalık 300 mg testosteron propiyonat ve günlük 30 mg oxandrolone kullanıyorum. Bu süreçte yaşadığım duygusal durum üzerinde bunların da etkisi olup olmadığını merak ediyorum.

Hayat gerçekleri takma cano yapıcak birşey yok nedenlerle değil sonuçlarla ilgilen. E2 testi ver muhtemelen yükselmiştir duygusallıkta ondandır. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ceyhuninc    0
Komutan, 6 saat önce yazdı:

Merhaba, çok geçmiş olsun kardeşim.

Öncelikle sakin kal ve git hastaneden e2 ve prolaktin testi yap. Sonrasına bakarız. Al-kol kullanmak gibi Yanlış hareketlerde bulunma olur mu? Kürde çok zarar verir.

Yaşını Boyunu ve Kilonu iletir misin?

Yaşım 19 boyum 178 kilom 80 abi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Komutan    80
ceyhuninc, 18 saat önce yazdı:

Yaşım 19 boyum 178 kilom 80 abi

formunu görmedim ama sanıırm yağ oranın biraz fazla. Yüksek e2 ile sorun olur. En yakın zaman da istenen kan testlerini yap. Geçmiş olsun.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: LegendFingerst
      merhaba definasyona giricem ardından tekrar bulk için envanterimi topluyorum enjekte olarak sadece testo kullanıcam onun dışında;
      define için - mlo fat burner, mk2866 ostarine sarms, clenbuterol
      bulk için - danabol veya anapolon, mk677, rad140 
      extra olarak elimde arimidex, milk thistle ve proviron var bu envanteri neyleri neyle kombine etmeliyim, extra bir sıvı steroid düşünmüyorum 
       
    • Yazan: kadireis01
      Merhaba arkadaşlar,
      Uzun bir dönemdir gerek hayat gerek askerlik(yedek sb. olarak ıraktaydım.) ciddi bir düşüş yaşadım.Yaklaşık 2,5 senedir. 2021 yılında mk677 kullandım tamamen düzensizdi. E2 yükseldi memeden hafif bazen sıkınca sıçrayan su gelmeye başlamıştı. Sağlıkçıyım baya korkuttu ancak alıştım ve hala geliyor sıkınca. O süreçte haftada 4 gün olmak üzere 3 yıllık bir geçmişim vardı ancak tamamen gitmedim tabi o da düzensizdi. Şuan tekrar hayatım normale döndü ve artık bırakmamak üzere spora adım atıyorum tekrardan yaklaşık bir ay oldu ve fullbody girmeye çalışıyorum 5*5 powerlifting gibi temel hareketlere yöneldim.
      KİLOM 104 BOY 178 Bel ve karın bölgesi yağlı çok çirkin bir görüntü var. Özgüven çok düşük. Psikiyatri hemşiresiyim ilaçları detaylı olarak biliyorum kullansam bile dopamine serotonine etki ettiricem diye bu kez yağlanmayı arttıyor. Bu yüzden bana iyi gelen tek şeye yani spora ağırlık vermek istiyorum. Kızılacaktır belki ama artık başla bırak başla bırak yapmaktan emeklerin karşılığınız zerre göremedim.
      Ürün kullanmak istiyorum. Bana yol göstermenize ihtiyacım var
    • Yazan: Altay1995
      Arkadaşlar merhaba,
      Kür olarak bu kombinasyonu kullanmayı düşünüyorum , sizin de fikir ve görüşlerinize değer veriyorum yardımcı olur musunuz , kullanan var mı sizce etkili olur mu?
      PLANLADIĞIM KÜR İÇERİĞİ:
      GW-501516 LGD-4033 MK-677 RAD-140  Bana ne kazandırır +sı -si  ne olur merak ediyorum teşekkürler.
    • Yazan: Gulyabani
      Selamlar,
      Ürünlerin tamamı ve planlama Burak hocamdan. Burak hocanın planlamasına tam anlamıyla uyduğum söylenemez ama dikkat etmeye çalışıyorum.
      Güncel Durum: 
      Yaş: 26  Boy: 187   Kilo: 119  Yağ Oranı: 29 (hastane ortamında makine ölçümü)  Geçmiş:
      16 ay kadar önce 170 kiloydum ve tüp mide operasyonu geçirdim, 14 ayda 116 lara kadar düştüm ve sonrasında sigara bırakma denemesi ve iştahın geri gelmesi sonucu 128 lere kadar çıktım. İlk 6 ay göbek fıtığını riski için 3 ay sadece beslenme ve iyileşme süreci, sonraki aylarda kadar hafta 3 gün 1,5 saat yüzme/yürüyüş şeklinde ilerledim. Son 5 aydır da ciddi şekilde ağırlık antrenmanı yapıyorum (haftada 5 gün ortalama). 3 ay kadar sigarayı bırakma denemem sonucunda kilo vermem durduğu hatta geri aldığım için bir daha kilo almayı göze alamam diyerek sarm + peptid kürüne başladım.  
      Şimdilik 8 hafta kadar sürmesini planladığım kür içeriğim :
      Sarm Noxy
      SR-9009 | 8 Hafta GW-501516 | 8 Hafta Peptid Noxy:
      Hgh frag (176-191) | 8 Hafta Retatrutide | 8 Hafta Cjc 1295 DAC | 4-8 Hafta Diğer:
      Yohimbine (İran) Beslenme:
      1700-1900 Kalori 60-100 Yağ 80-100 Carb 120-160 Protein 128 kilo ile başladım ilk 4 hafta 120-121 lere indim 5. haftanın içindeyim 119 lara düştüm. Bu değerlere normalde de inerdin diyenler için 2200 kalori üstü kilo alıyorum (haftada 3 gün hareketli olduğum dönemde) ve 170 kilolardan buralara geldiğimi hatırlatmak isterim. Mesleğim gereği tüm gün oturuyorum ve nispeten az hareketli bir hayatım var. Hareket edebildiğim tüm vaktimi de en verimli şekilde geçirmek istiyorum. Dozajlar konusunda bilgi vermeyeceğim yanlış yönlendirme olmaması için kişiden kişiye değişir ama artır veya azalt önerilerinize açığım.

      Kan Değerleri:
          
      CRP HS değeri korkuttu açıkçası ve DHEA-S için de aşırı kilolu olduğum yıllarda (4+) sırtım başta olmak üzere vücudumun bir çok yerinde sivilceler çıktı ve hala varlar (karaciğer yağlanması ve kan değerleri bozukluğu vb.) ayrıca son 1 haftadır artış var acaba DHEA dan mı diye düşünüyorum önceden baktırdığımda normal aralıklardaymış SARM lar yükseltmiş olabilir mi ? Bayramda el bileğimi sakatladım ve 4 gün kadar aktif antrenman yapmadım. Kreatin Kinaz değeri öncesi günün akşamı antrenman yapmıştım ondan dolayı yüksek. Süreç boyunca normalde yaşadığım enerji düşüklüğünü hiç yaşamadım desem yeridir haftada 5-6 gün antrenman normalde benim gibi biri için gayet yorucu olması gerekirken sarm lardan olsa gerek deli gibi bir enerjik hissediyorum.
      Genel gidişat ve kan testi yorumlamalarınız için desteğinizi bekliyorum.
      İyi Forumlar.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×