Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Önerilen İletiler

SPECTRE    1.190
zoszos, 2 dakika önce yazdı:

Kolay gelsin herkese,

Reta ile özellikle kas yıkımının biraz da olsun önüne geçebilmek adına kombin edilebilecek peptid öneriniz ne olur? Kombin edilirse tıpkı steroidlerde olduğu gibi yüksek yağ oranı olan vucutlarda çalışmama/verimsiz olma durumları var mı? İnternetteki hesaplama araçlarında birinde yağ oranım 30 civarı birinde 24-25 arası çıktı. Boy 186 Kilo şu an 115. Fikirleriniz merak ettim. Teşekkürler.

Igf kullanabilirsin. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


polatpr    25
zoszos, 26 dakika önce yazdı:

Kolay gelsin herkese,

Reta ile özellikle kas yıkımının biraz da olsun önüne geçebilmek adına kombin edilebilecek peptid öneriniz ne olur? Kombin edilirse tıpkı steroidlerde olduğu gibi yüksek yağ oranı olan vucutlarda çalışmama/verimsiz olma durumları var mı? İnternetteki hesaplama araçlarında birinde yağ oranım 30 civarı birinde 24-25 arası çıktı. Boy 186 Kilo şu an 115. Fikirleriniz merak ettim. Teşekkürler.

Reta tarzı peptidler zaten obezite  tedavisinde kullanılmak için üretilmiş ilaçlar o yüzden çalışmama gibi durum olmaz

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Tarık34    175
polatpr, 2 saat önce yazdı:

Reta tarzı peptidler zaten obezite  tedavisinde kullanılmak için üretilmiş ilaçlar o yüzden çalışmama gibi durum olmaz

"Vücudumuz milyonlarca farklı genetik ve farklı sistemden oluşuyor her ne kadar yaratılma gayemizde birbirimize benzer huylarımız olsa da birisi 1 şişe rakı da bayılırken aynı masada olan başka arkadaşı 2 belki 3 şişede sarhoş oluyor doğru mu? İşte bunun gibi her metabolizma birbirinden çok ayrı ve çok farklı." 

Bu alıntıyı göz önünde bulundurmak lazım.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
polatpr    25
Tarık34, 1 saat önce yazdı:

"Vücudumuz milyonlarca farklı genetik ve farklı sistemden oluşuyor her ne kadar yaratılma gayemizde birbirimize benzer huylarımız olsa da birisi 1 şişe rakı da bayılırken aynı masada olan başka arkadaşı 2 belki 3 şişede sarhoş oluyor doğru mu? İşte bunun gibi her metabolizma birbirinden çok ayrı ve çok farklı." 

Bu alıntıyı göz önünde bulundurmak lazım.

tabiki haklısınız hocam ama arkadaşın yazdığı ilk kürden çok daha güvenli ve amacına uygun olacağıda kesin hocam en azından tren falan yerine daha iyi bir alternatif 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    97
zoszos, 5 saat önce yazdı:

Kolay gelsin herkese,

Reta ile özellikle kas yıkımının biraz da olsun önüne geçebilmek adına kombin edilebilecek peptid öneriniz ne olur? Kombin edilirse tıpkı steroidlerde olduğu gibi yüksek yağ oranı olan vucutlarda çalışmama/verimsiz olma durumları var mı? İnternetteki hesaplama araçlarında birinde yağ oranım 30 civarı birinde 24-25 arası çıktı. Boy 186 Kilo şu an 115. Fikirleriniz merak ettim. Teşekkürler.

CJC 1295 without dac + ipamorelin kullanabilirsin

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    339
zoszos, 8 saat önce yazdı:

Kolay gelsin herkese,

Reta ile özellikle kas yıkımının biraz da olsun önüne geçebilmek adına kombin edilebilecek peptid öneriniz ne olur? Kombin edilirse tıpkı steroidlerde olduğu gibi yüksek yağ oranı olan vucutlarda çalışmama/verimsiz olma durumları var mı? İnternetteki hesaplama araçlarında birinde yağ oranım 30 civarı birinde 24-25 arası çıktı. Boy 186 Kilo şu an 115. Fikirleriniz merak ettim. Teşekkürler.

Spor yaparak kas kaybının önüne geçiyorsun zaten o %40-45 kas kayıpları sedanter bireyler oluyor fakat aşırı kalori deficite düşersen yine de kas kaybı yaşarsın. Kas kaybını engelleyecek bir peptid yok malesef kas kaybını engellemek için glukokortikoid antagonisti etki gösteren anabolizanlara ihtiyacın var.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hascey27    46

Zphc marka reta aldım ilk defa peptide kullanacağım yanında çözeltisiyle geliyor lakin bunu nasıl çözeceğim konusunda yardımlarınızı bekliyorum konu açmamın asıl sebebi ise bu retada topaklanma var gibi normalmi bu durum?

image.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Zngrie    11

Yeni başlayacak biri olarak ben de merak ediyorum bilgili arkadaşlara şimdiden teşekkürler

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SPECTRE    1.190
hascey27, Bir saat önce yazdı:

Zphc marka reta aldım ilk defa peptide kullanacağım yanında çözeltisiyle geliyor lakin bunu nasıl çözeceğim konusunda yardımlarınızı bekliyorum konu açmamın asıl sebebi ise bu retada topaklanma var gibi normalmi bu durum?

Suyu içine koyacaksın sonra hazir zaten. Satan adam anlatmadı mi nasil olacak? 2 3 ml su koy sonra ne kadar enjekte edeceksen insulinle iğnesiyle deri altı vuracaksın. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hascey27    46
SPECTRE, 17 dakika önce yazdı:

Suyu içine koyacaksın sonra hazir zaten. Satan adam anlatmadı mi nasil olacak? 2 3 ml su koy sonra ne kadar enjekte edeceksen insulinle iğnesiyle deri altı vuracaksın. 

hocam topaklanma konusunda bir sorun olurmu çözülmeyi etkileyen herhangi bir durum vs?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SPECTRE    1.190
gönderildi (düzenlendi)
hascey27, 5 dakika önce yazdı:

hocam topaklanma konusunda bir sorun olurmu çözülmeyi etkileyen herhangi bir durum vs?

Gayet normal kardeşim olur kup gibi durur yarısı toz olur ona takılma çok. Normalde küp gibi durur hepsi ama indir kaldır derken toz olur veya parçalanır. 

Ne kadar vuracağını bilmiyorsan sitenin hesap makinesi var linki koyayım https://peptidturkiye.com/peptides-dosage-calculator.html buradan sec herseyini oyle yap.

tarihinde SPECTRE tarafından düzenlendi
  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hascey27    46
SPECTRE, 27 dakika önce yazdı:

Gayet normal kardeşim olur kup gibi durur yarısı toz olur ona takılma çok. Normalde küp gibi durur hepsi ama indir kaldır derken toz olur veya parçalanır. 

Ne kadar vuracağını bilmiyorsan sitenin hesap makinesi var linki koyayım https://peptidturkiye.com/peptides-dosage-calculator.html buradan sec herseyini oyle yap.

eyvallah hocam yardımlarınız için gözümüz kapalı enjeksiyon yapıyorum ama ilk defa peptid kullanacağım.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
polatpr    25
hascey27, 2 saat önce yazdı:

Zphc marka reta aldım ilk defa peptide kullanacağım yanında çözeltisiyle geliyor lakin bunu nasıl çözeceğim konusunda yardımlarınızı bekliyorum konu açmamın asıl sebebi ise bu retada topaklanma var gibi normalmi bu durum?

Knk nerden aldın bunu  yanjnda zphc nin kendi çözeltisi geliyor diye biliyorum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Seffa    11
polatpr, 2 dakika önce yazdı:

Knk nerden aldın bunu  yanjnda zphc nin kendi çözeltisi geliyor diye biliyorum

Evet öyle ve kutuda geliyor. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Reduex    0

Bir sosyal medya platformundan birisi ile iletişime geçtim, reta almak istiyorum dikkat etmem gereken hususlar nelerdir, saticidan hangi bilgileri istemeliyim nasıl teyit edebilirim 10grama 6k gibi bir fiyat çekti sizce uygun mu?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
zoszos    4
Reduex, 4 dakika önce yazdı:

Bir sosyal medya platformundan birisi ile iletişime geçtim, reta almak istiyorum dikkat etmem gereken hususlar nelerdir, saticidan hangi bilgileri istemeliyim nasıl teyit edebilirim 10grama 6k gibi bir fiyat çekti sizce uygun mu?

bende aynı fiyata aldım. açıkcası memnunum. TR şartlarında yüksek gelebilir ama hedeflerin doğrultusunda başarılı bir ürün.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SPECTRE    1.190
Reduex, 4 dakika önce yazdı:

Bir sosyal medya platformundan birisi ile iletişime geçtim, reta almak istiyorum dikkat etmem gereken hususlar nelerdir, saticidan hangi bilgileri istemeliyim nasıl teyit edebilirim 10grama 6k gibi bir fiyat çekti sizce uygun mu?

Alacağın markayı arastir ne zaman kurulmuş nerenin ilaci o marka ve urunu hakkında kullanıcı yorumlarına bak internette markanın Web sitesini sor check kodu var mi onu sor. Anlamak cok zor zaten artik herseyi kılıfına uyduruyorlar

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
scythe    7
zoszos, 50 dakika önce yazdı:

bende aynı fiyata aldım. açıkcası memnunum. TR şartlarında yüksek gelebilir ama hedeflerin doğrultusunda başarılı bir ürün.

Normalde 6 ayda yakacağın yağı reta ile 2-2.5 ayda yakıyorsun bence diyet falan derken direkt reta alıp 2 ayda işi çözmek daha karlı 

Reduex, 56 dakika önce yazdı:

Bir sosyal medya platformundan birisi ile iletişime geçtim, reta almak istiyorum dikkat etmem gereken hususlar nelerdir, saticidan hangi bilgileri istemeliyim nasıl teyit edebilirim 10grama 6k gibi bir fiyat çekti sizce uygun mu?

İlk dozu yüksek vurma hocam ben ilk dozu yüksek vurdum yazan bütün yan etkileri yaşadım midende ülser reflü gibi birşey varsada kullanmadan önce tedavisini olup kullan ben dahil kimse dikkat etmiyor bunlara ama 3 gün cehennemi yaşattı ülser yüzünden 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Reduex    0
scythe, 3 dakika önce yazdı:

Normalde 6 ayda yakacağın yağı reta ile 2-2.5 ayda yakıyorsun bence diyet falan derken direkt reta alıp 2 ayda işi çözmek daha karlı 

İlk dozu yüksek vurma hocam ben ilk dozu yüksek vurdum yazan bütün yan etkileri yaşadım midende ülser reflü gibi birşey varsada kullanmadan önce tedavisini olup kullan ben dahil kimse dikkat etmiyor bunlara ama 3 gün cehennemi yaşattı ülser yüzünden 

hocam gastrit var ama senelerdir tedavisini olmuyorum ayda yilda bir anca yanma yapiyor 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hascey27    46

brom isim vermek yasak o yüzden söyleyemiyorum bunu satan kişi büyük ihtimalle zphc retay flakon olarak toplu kutuda alıyor çıkarıp tek tek satıyor daha karlı oluyor yanında oxygen pharmanın steril suyunu göndermiş.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
polatpr    25
hascey27, 19 dakika önce yazdı:

brom isim vermek yasak o yüzden söyleyemiyorum bunu satan kişi büyük ihtimalle zphc retay flakon olarak toplu kutuda alıyor çıkarıp tek tek satıyor daha karlı oluyor yanında oxygen pharmanın steril suyunu göndermiş.

O nası oluyor knk ürünün zphcnin olduğuna emin misin herhangi bi check yok bişey yok

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hascey27    46
polatpr, 9 saat önce yazdı:

O nası oluyor knk ürünün zphcnin olduğuna emin misin herhangi bi check yok bişey yok

ürün zphc üstünde yazıyor check kodu kutusunda olabilir bana kutu gelmedi satıcıya güveniyorum brom sorun yok yanında hilma tren e ve dvp testo e aldım gayet orjinal ikiside kendi sitelerinde checkte ettim zaten çok tanınan biri ve çevremden tanıdığım biri tren e yi 100 dolar dvp yi 50 dolara aldım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    339
hascey27, Bir saat önce yazdı:

ürün zphc üstünde yazıyor check kodu kutusunda olabilir bana kutu gelmedi satıcıya güveniyorum brom sorun yok yanında hilma tren e ve dvp testo e aldım gayet orjinal ikiside kendi sitelerinde checkte ettim zaten çok tanınan biri ve çevremden tanıdığım biri tren e yi 100 dolar dvp yi 50 dolara aldım

100 dolara tren e 50 dolara testo e mi olur güvendiğin başka satıcı varsa kesinlikle o adamdan bir şey alma

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hascey27    46
berkay16, 2 saat önce yazdı:

100 dolara tren e 50 dolara testo e mi olur güvendiğin başka satıcı varsa kesinlikle o adamdan bir şey alma

tren e nin fiyatı zphc 85 dolardı elinde yoktu hilmayı tercih ettim oda iyi bir marka hocam burda sorun benim için tutar değil ben çalışan ilaç buldummu bakmıyorum parasına 1000 fazla olsun sağlam olsun zamanında o kadar boş ilaçtan sonra düşünmüyor insan orasını normalde noxy kullanıyorum stoksuz kaldığım için tercihim bu yönde oldu.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Wassat26    47
Askabar, 2/13/2026 - 18:45 yazdı:

Ben iştah kapama diyet vs için değilde insülin direncine olan etkisi kolestrol e olan etkisi ve bulkta biraz iştah kontrolü için kullanıyorum. Haftalık 1 mg ile başlamıştım. 10. Haftadayım 2 mg devam ediyorum. 

Biz de arkadaşla pazartesi başlayacağız. haftalık 250mg testo enanthate olacak + 1mg reta olacak.

İkimizde de insülin direnci (3 aylık kan şekeri %6 civarı, açlık kan şekeri 120 civarı, açlık insülin 10 civarı) grade2 karaciğer yağlanması ve yüksek kolesterol var.

Ortak ZPHC 20mg olandan aldık 10 10 paylaşacağız ve 10 hafta 1'er mg vuracağız. Etkili olur mu?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Wassat26
      Merhaba,
      Yağ yakım amacıyla haftalık 2mg reta kullanıyorum. 78kg den 10 haftada 74kg ye düştüm ama kiloyu 74te tutmakta zorlanıyorum. Vücudum iyice flatlaştı.Yüksek karbonhidrat beslenmeme rağmen kasları dolduramıyorum.
      Maltodekstrin takviye alsak bu sürece destek olur mu? Ekstra enerji ekstra kalori açısından kullanılması nasıl olur size?
    • Yazan: Trextoron
      Selam arkadaşlar, nasılsınız?
      Anabolik steroid kürüne girmeyi düşünmüyorum artık bu yüzden peptitlere yöneldim sizden de tavsiye almak istiyorum retatrutide ve tesamorelin kürü nasıl olur ne yapmalıyım ne eklemeliyim yorumunuz var mıdır?
    • Yazan: aelmas
      Herkese merhaba!
      35 yaşında haftada 3 gün fullbody antrenmanı yapan genelde oturarak çalışan günlük 10k adımı tamamlayan bir bireyim. uzun süredir ağırlık antrenmanı yapıyorum çalışma felsefesi olarak Mike Mentzer tarzı HITT Antrenman Sistemini tercih ediyorum. bu güne kadar hep doğal ilerledim kendime yapacağım özeleştiri beslenme konusuna yeterince dikkat edememem oldu her zaman. son donemde retanın gündeme gelmesi ile bel bölgemde bir türlü kurtulamadığım yağlardan kurtulma fıkrı kafamda belirdi. suan yağ oranım %22 sevıyelerınde bunu 15-18 bandına çekebilirsem yaz ıcın idealime ulaşırım diye ümit ediyorum. daha önce tecrübe etmiş bu yollardan geçmiş kardeş ve abilerimin tavsiyesine açığım herkese iyi forumlar.
      VÜCÜT ÖLÇÜLERİ
      boy 1.78 kilo 86 Omuz 124 Göğüs 105 Sağ kol 35 Sol kol 35 Göbek 100 Kalça 106 GÜNCEL FORM:
       
    • Yazan: burbas26
      Selamlar herkse,
      Şans eseri nette karşıma çıkan linkte gene tamamen şans eseri tanıştığım Burak hoca ile planlayarak başladığımız ve 1. ayağını tamamladığımız 8 haftalık süreç ile ilgili detayları paylaşmak istedim. En sonda söylenecek detayı ilk başta söyleyeyim kullandığım ilaçlardan HİÇBİR YAN ETKİ VE RAHATSIZLIK YAŞAMADIM!
      Spor geçmişim mevcut lakin ilerleyen yaş (50 ye merdiven ) ve yaşanan tendon kopma (rüptür) problemi ve takibindeki açık ameliyat süreci ve zorlu iyileşme periyodu sonrası bırakmak zorunda kaldığım spor ve 2 yıl süren kısır döngü sonucu 123 kilo ile tekrar başlangıç.
      Kullanılan ürünler ve Markası : (8 Hafta)
      Noxy Lab - Retatrutide Noxy Lab GW501516 & SR 9009 (mix) Yohimbine Sürecin görsel ve rakamsal değerlerine geçmeden önce haftanın 5-6 günü güç ve kondisyondan oluşan 2 aşamalı ortalama dinlenmeler ile 1 saat süren antreman programı uyguladım.
      Bulgular:
      Yoğun spor esnasında iştah kontrolünde zorlandım Kilo kaybı esnasında güç kaybı çok yaşamadım Retatrutide ilk 2 gün halsizlik yaptı ardından vücut alıştı             11 Mart        8 Nisan-       8 mayıs
      Göğüs   115               112              110 Boyun    41                38                37 Kalça    122               115              113 Bel       110               103              102 Üst bac. 63                 61              60 Kol        40                 37              37 Kilo      123                115             106 Planlanan küre tamamen uydum , günlük 100 gr proteini korumaya çalıştım , karb oldukça düşürdüm muz ve zaman zaman basmati ve badem ile destekledim. Düzenli multivitamin ve balıkyağı almaya devam ettim, magnezyum ve melatonin ile destekledim, reta 1. ay itibari ile uyku ve karb düzenini zaten kendi sağladı. Planlanan  kilo 85 civarları önümüzdeki süreç planlaması Burak Hocada , gelişmeler oldukça bu konu üzerinden güncellerim.
      Burak Hoca'ya bu kolay ve hızlı süreç için teşekkür ederim. En önemli kısım ! aradığım ve onu daralttığım her zaman olabildiğince sakinliğini koruyarak destek olmaya çalıştı sonsuz TEŞEKKÜRLER.
      ÖNCESİ VE SONRASI:
        
    • Yazan: SEVVAL
      Hocalarım ben 26 yaşında masa başı işte çalışan haftada 3 gün spora gitmeye çalışan bi kadınım. Boyum 1.61 ve kilom da 105. Çocukken de hep kiloluydum üniversiteden önce 30 kg verip ideal kiloma ulaşmıştım ama üniversite korono bv derken iyice aldım sonra da hayatıma biri girdi ve mutlu ilişkimiz bana iyice kilo aldırdı  şuan nişan ve düğün sürecine girmek üzereyiz ve kilo vermem lazım. İnsülin direncim var iğneye başlamayı düşünüyorum. Retatrutide kullanları gördüm araştırdım bu siteden fakat benim hayatım işim dolayısıyla çok aktif değil nasıl ilerlemeliyim sporumda neye önem vermeliyim bilmiyorum. Bu arada -30kg verdiğim zamanlarda iyi antrenman attığım için vücudumda kas oranım yüksek.
      Desteklerinizi rica ediyorum.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×