Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

serkanc._

Kürümde kullandığım ürünlerin çalıştığına %100 eminim fakat istediğim gibi gelişemiyorum! ne yapmalıyım?

Önerilen İletiler

serkanc._    2

Merhabalar iyi günler,

Kürüm ile ilgili bir destek almak istiyorum sizden.

KÜR İÇERİĞİM: (17 Haftalık-şuan 9. Hafta)

  • 750 Test E 
  • 600 Bolde 
  • 300 de npp alıyorum (4. Haftadayım)

ilaçlarımın çalıştığına eminim kesinlikle dolular bir şüphem yok fakat istediğim verimi alamıyorum. Antrenmanlarım dört dörtlük , beslenmem idare eder. Fakat istediğim verimi alamıyorum ve kürümdeki nppyi 8 haftaya tamamlayıp 200-300mg Tren Ace eklesem olur mu? Rbc artışı sıkıntı değil bir şekilde hallolur fakat deneyimleyen yada bilgisi olanların yardımcı olmasını rica ediyorum.

Şimdiden çok teşekkür ediyorum. (güncel formum maalesef yok)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


GHOST    939

Kaçıncı kürün bu? Yaşın kaç? Hangi marka ilaçlar kullanıyorsun? Senin bu kullandığın ilaç ölçütleriyle insanlar podyum yapıyor haberin var mı? Çok merak ettim o tam performans veren kefil olduğun markayı.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
serkanc._    2
GHOST, 2 dakika önce yazdı:

Kaçıncı kürün bu? Yaşın kaç? Hangi marka ilaçlar kullanıyorsun? Senin bu kullandığın ilaç ölçütleriyle insanlar podyum yapıyor haberin var mı? Çok merak ettim o tam performans veren kefil olduğun markayı.

  • 2. Kürüm 
  • 20 yaşındayım 
  • ilk kürüm Testo E Maste E Npp
  • Testo ile Npp markam Nessie
  • Bolde Canada300mg ile zphc 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
serkanc._    2
hectordoyle, 22 dakika önce yazdı:

Beslenmeni ayrıntılı bir şekilde yazar mısın? 

Sabah 5 yumurta beyazı 50-100gr arası yulaf 

Gün içi 3 parçaya bölüyorum 

çiğ 300 gr pirinç 400 gr hindi göğüs (aralarda kuruyemiş de yiyorum)

GHOST, 26 dakika önce yazdı:

Kaçıncı kürün bu? Yaşın kaç? Hangi marka ilaçlar kullanıyorsun? Senin bu kullandığın ilaç ölçütleriyle insanlar podyum yapıyor haberin var mı? Çok merak ettim o tam performans veren kefil olduğun markayı.

Buyrun hocam kefil olduğum ilaçlar 15 eylülde başladım küre testom 15. Günden açılmaya , E2 baskılanmaya başlamış bile :)

IMG_2097.jpeg IMG_2096.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
serkanc._, 1 dakika önce yazdı:

Sabah 5 yumurta beyazı 50-100gr arası yulaf 

Gün içi 3 parçaya bölüyorum 

çiğ 300 gr pirinç 400 gr hindi göğüs (aralarda kuruyemiş de yiyorum)

Aralarda yediğin kuruyemiş miktarını bilmemekle birlikte güncel boy, kilo ve tahmini yağ oranını da söylemeni rica edicem, çünkü istediğin verimi almama nedenin (ilaçlarının orijinal olduğunu varsayarsak) güncel yağ oranın ve beslenmede yaptığın kaçamaklardan dolayı.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
serkanc._    2
hectordoyle, 2 dakika önce yazdı:

Aralarda yediğin kuruyemiş miktarını bilmemekle birlikte güncel boy, kilo ve tahmini yağ oranını da söylemeni rica edicem, çünkü istediğin verimi almama nedenin (ilaçlarının orijinal olduğunu varsayarsak) güncel yağ oranın ve beslenmede yaptığın kaçamaklardan dolayı.

Hocam en son vücut analizimde kilom 93 çıktı bu kilonun 60kg ı kas denildi kesinlikle hatırlıyorum ne kadar doğrudur bilemem yağ oranım ise %19 çıkmıştı boy 180 üstte tahlil sonuçlarımdan kesitler paylaştım

tarihinde serkanc._ tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
serkanc._, 8 dakika önce yazdı:

Hocam en son vücut analizimde kilom 93 çıktı bu kilonun 60kg ı kas denildi kesinlikle hatırlıyorum ne kadar doğrudur bilemem yağ oranım ise %19 çıkmıştı boy 180 üstte tahlil sonuçlarımdan kesitler paylaştım

Bence gelişiyorsun ama yağ oranından kaynaklı olsa gerek o gelişimi göremiyorsun, antrenman yaparken farkedersin pump ve damarlanmadan vs ama normal halinde anlayamıyorsun. Yağ oranını düşürmeye odaklan belli bir süre. Fazla kalori açığı vermene de ilaç dozajını da değiştirmene gerek yok.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
serkanc._    2
hectordoyle, Şimdi yazdı:

Bence gelişiyorsun ama yağ oranından kaynaklı olsa gerek o gelişimi göremiyorsun, antrenman yaparken farkedersin pump ve damarlanmadan vs ama normal halinde anlayamıyorsun. Yağ oranını düşürmeye odaklan belli bir süre. Fazla kalori açığı vermene de ilaç dozajını da değiştirmene gerek yok.

Teşekkür ederim hocam peki bu en sonda dediğim 8. Hafta npp bitişine 4 haftalık kısa bir süre dahi olsa tren ace eklenir mi ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
serkanc._, Şimdi yazdı:

Teşekkür ederim hocam peki bu en sonda dediğim 8. Hafta npp bitişine 4 haftalık kısa bir süre dahi olsa tren ace eklenir mi ?

2.küründe bu kadar ilaca başlamışsın zaten, trene gerek yok. Ağır gelebilir. Diğer kürlerine saklamak en mantıklısı

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
0xhex    68

 Antrenmanlarım dört dörtlük diyorsun,kime göre neye göre ? 
20 yaşında küre girip gelişemiyorum diyen adam ya antreman bilmiyordur yada dinlenmeyi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
serkanc._    2
0xhex, 1 dakika önce yazdı:

 Antrenmanlarım dört dörtlük diyorsun,kime göre neye göre ? 
20 yaşında küre girip gelişemiyorum diyen adam ya antreman bilmiyordur yada dinlenmeyi

Antrenmanım dört dörtlük hocam herkese göre dört dörtlüktüe girdiğim kilolar negatif pozitif tekrar dikkatleri vs vs :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Jöhtürk    62

benimde uykum kötü, günde mecburiyetten 4 5 saat uyuyorum ve kürümün faydasını yarı yarıya düşürüyor. seninde elbet birinde sıkıntı vardır. sana iyi gelen birşey belli ki yetersiz olabilir 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
serkanc._    2

Arkadaşlar merhaba,Bu sabah rutin kan tahlili vermeye gittim sonuçlar açıklandı herşey beklediğim gibiydi fakat , prolaktin değerimde çok absürt bir olay yaşadım. Prolaktin değerim 12lerden 1 lere çöktü. Hiçbir antidepresan yada belli başlı ilaçlardan kullanmadım yakın zamanda.

IMG_2162.png IMG_2165.jpeg IMG_2164.png

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
GHOST    939
serkanc._, 8 dakika önce yazdı:

Arkadaşlar merhaba,Bu sabah rutin kan tahlili vermeye gittim sonuçlar açıklandı herşey beklediğim gibiydi fakat , prolaktin değerimde çok absürt bir olay yaşadım. Prolaktin değerim 12lerden 1 lere çöktü. Hiçbir antidepresan yada belli başlı ilaçlardan kullanmadım yakın zamanda.

dostinex veya cabaser aldın mı hiç?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
serkanc._    2
GHOST, Şimdi yazdı:

dostinex veya cabaser aldın mı hiç?

kür boyu sadece ezbere libido düşüklüğünden 1 tablet arimidex 0.5 tab dostinex kullandım bu kadar başka hiçbirşey yok.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
serkanc._, 2 saat önce yazdı:

kür boyu sadece ezbere libido düşüklüğünden 1 tablet arimidex 0.5 tab dostinex kullandım bu kadar başka hiçbirşey yok.

Büyük ihtimal kullandığın dostinexten kaynaklı olabilir ama GGT değerin yüksek çıkmış, bu da karaciğerde bi problem olduğunu gösterir. Yerinde olsam karaciğer için ayrıntılı bir test yaparım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ENFAL    4

Aynı sorun bendede var, benim sabah akşam tost, dürüm yiyen antrenmanı dümenden atan arkadaşım hayvan gibi oluyordu aynı ilaçla ben gelişemiyordum hemde beslenme ve antrenmanım daha iyiydi, nerde böyle bi sorun varsa direk beslenme yazıyorlar beslenme uyku vs. dedikleri kadar önemli değil abartıyorlar. Senin sorun androjen reseptörlerinde. Onun içinde adam akıllı bilgi yok internette kendim bazı protokoller deneyeceğim işe yarayacak mı bakacağım. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
serkanc._    2
ENFAL, 10 dakika önce yazdı:

Aynı sorun bendede var, benim sabah akşam tost, dürüm yiyen antrenmanı dümenden atan arkadaşım hayvan gibi oluyordu aynı ilaçla ben gelişemiyordum hemde beslenme ve antrenmanım daha iyiydi, nerde böyle bi sorun varsa direk beslenme yazıyorlar beslenme uyku vs. dedikleri kadar önemli değil abartıyorlar. Senin sorun androjen reseptörlerinde. Onun içinde adam akıllı bilgi yok internette kendim bazı protokoller deneyeceğim işe yarayacak mı bakacağım. 

Katılıyorum ilaç tedarikçim de bu tarz birşey söyledi kan tahlilimi görünce ilaçları kes 45gün pct yap ve  tekrardan gir dedi üstelemedim pek neden vs diye. NovoRapid kullanmaya başladım 2. Günümdeyim bakalım besinleri daha iyi kasa taşıyabileceğimi düşünüyorum göreceğiz zamana göre 

tarihinde serkanc._ tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336
levinkevrone, 19.11.2025 - 20:01 yazdı:

750 ml testo e'ye 3462 cikmasi az degil mi ? Ilaclarin buyuk ihtimalle yari dolu

Esterden kaynaklı 250mg test enanthate ile beklenen peak 1500ng/dl olur haftalık 250mg testosterone prop ile gün aşırı 71,4mg enjeksiyon yaptığını varsayarsak fotodaki gibi bir testosterone eğrisi elde edersin zamana göre kan testinde 2.5k ng/dl sonuç da gelebilir 1700-1800 de gelebilir. Mavi grafik 3.5 günde bir 125mg enanthate mor grafik gün aşırı 71,4mg propionate.

IMG_9462.thumb.png.fb1085837186d1defbff1db35a7dc106.png

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ENFAL    4
serkanc._, 4 dakika önce yazdı:

Katılıyorum ilaç tedarikçim de bu tarz birşey söyledi kan tahlilimi görünce ilaçları kes 45gün pct yap ve  tekrardan gir dedi üstelemedim pek neden vs diye. NovoRapid kullanmaya başladım 2. Günümdeyim bakalım besinleri daha iyi kasa taşıyabileceğimi düşünüyorum göreceğiz zamana göre 

Benimkide beslenme uyku kalori diye saçmalayıp duruyor hala :D Pct yapacakmısın peki? Ben kürden olması gereken verimi alamadığım için pct den vazgeçtim onun yerine cruise yapıp Reseptörler için bazı protokoller deneyeceğim 2 ay vs. sonra tekrar küre gireceğim bakalım işe yarayacak mı. Takipteyim haberleşiriz yöntemler işe yararsa, iyi şanslar! 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
serkanc._    2
ENFAL, 2 dakika önce yazdı:

Benimkide beslenme uyku kalori diye saçmalayıp duruyor hala :D Pct yapacakmısın peki? Ben kürden olması gereken verimi alamadığım için pct den vazgeçtim onun yerine cruise yapıp Reseptörler için bazı protokoller deneyeceğim 2 ay vs. sonra tekrar küre gireceğim bakalım işe yarayacak mı. Takipteyim haberleşiriz yöntemler işe yararsa, iyi şanslar! 

Hayır pct düşünmüyorum heleki bolde gibi bir ilaçta kesinlikle yapmam 8-9 hafta boşuna beklemiş olacağım tek kurtarıcım novorapid olacağını düşünüyorum herşeyim dört dörtlük olmasına rağmen. Son 4-6 hafta tren ace eklemeyi düşünüyorum küre :)

tarihinde serkanc._ tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ENFAL    4
serkanc._, 10 dakika önce yazdı:

Hayır pct düşünmüyorum heleki bolde gibi bir ilaçta kesinlikle yapmam 8-9 hafta boşuna beklemiş olacağım tek kurtarıcım novorapid olacağını düşünüyorum herşeyim dört dörtlük olmasına rağmen. Son 4-6 hafta tren ace eklemeyi düşünüyorum küre :)

Bence tren kullanma, treni bende kullandım eğer reseptörlerde zaten sorun varsa dahada çok öldürüyor reseptörleri, NovoRapid'te eğer diyabetin yoksa çok tehlikeli diye biliyorum şekerine vs. dikkat et. Baktın o ilaç işe yarıyor ve problemi çözdü o zaman tren ekleyebilirsin.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
berkay16, 50 dakika önce yazdı:

Esterden kaynaklı 250mg test enanthate ile beklenen peak 1500ng/dl olur haftalık 250mg testosterone prop ile gün aşırı 71,4mg enjeksiyon yaptığını varsayarsak fotodaki gibi bir testosterone eğrisi elde edersin zamana göre kan testinde 2.5k ng/dl sonuç da gelebilir 1700-1800 de gelebilir. Mavi grafik 3.5 günde bir 125mg enanthate mor grafik gün aşırı 71,4mg propionate.

İlacın yarılanma ömürleri kişiden kişiye göre ufakta olsa değişiklik gösteriyor bu arada. Benim vücut enanthate esterini daha hızlı işliyor, 4.5 gün yarılanma ömrü varsa benim vücutta onun süresi 3 gün civarı. Hem tren enanhtate hem de testo enanthate ta aynı, o yüzden enjeksiyonlarımı 2 günde 1 yapıyorum 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Husoyz
      Öncelikle selamlar,
      19 yaşındayım 1 yıldır spor yapıyorum 17-18 yaşlarımda da  libidom ve cinsel isteksizlik ve  sertleşme gibi konularda bayağı sıkıntım vardı 19 yaşımın başında 6 aylık spor geçmişimle salondaki bir abinin telkini sayesinde küre girdim küre girmeden önceki kan değerlerimi aşağıya bırakıyorum 3 aylık bir kür süreciydi ilk ay 300 mg testo prop 350-400mg civarındada masteron prop kullandım    sonraki ayda haftalık 150mg npp ekledim  kalan son ayda testo enanthat masteron entathat olarak devam ettim  kürümde de çok güzel verim aldım hem kurudum hem kütle koydum ve şuan kürü bitirmiş bulunmaktayım.
      Ayriyeten birşey fark ettim sanki vücudumda gerçekten bir testosteron eksikliği varmış gibiydi kullanmaya başladıktan sonra fark ettim  harbide kendimi erkek gibi hissetim bi keyfim hayat enerjim yerine geldi libidom ve ereksiyon sorunlarım düzeldi bu cinsel sorunlarım düzelince flörtöz yeteneklerimde gerçekten değişiklik oldu ve özgüvenimi tamamladım gibi oldu işte şuan kür sürecini bitirdim sayılır   3 ayın sonuna geldim fakat ağustos eylül gibi üniversiteye gideceğim o sıralar tekrar küre girmek istiyorum şimdi  eylüle kadar 3 ay var zaten bu 3 ayda düşük doz haftalık 100mg gibi testosteron kullansam sonra tekrar küre girsem ne gibi sıkıntılar yaşarım çünkü testo kullanımı gerçekten bırakmak istemiyorum spordan bağımsız olarak üroloji doktoruna git diyenler olacaktır 3 farklı üroloji doktoruna gittim  çoğu benimle dalga geçti bu yaşta ne  libidosu sanki düzenli sex hayatın var gibi şeyler söyleyip gönderdiler çok kafana takma dediler kür bitiminde yaptırdığım kan tahlillerimde aşağıya bırakıyorum ne yapmam gerektiği hakkında açıkçası pek bir fikrim yok bana yardımcı olurumsunuz lütfen  ne yapmam gerekiyor pct süreci hakkında da pek bir bilgim yok  kullandığım markalar doluydu ondan eminim önce evogen kullandım sonra science pharmaya geçtim gayet memnundum.
      KAN TESTLERİM:
        
    • Yazan: kemalettinn
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Bulk kürüne gireceğim ve sizinle fikir alışverişi yapmak istedim.
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Cypionate 100mg Turinabol 30mg KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Boy: 1.75 Kilo: 80 SORULARIM:
      Bulk kürü için bu kombinasyon ideal mi? Bulk küründe uygun gördüğüm bu kombinasyondaki mg ölçüleri ideal mi? Ekstra eklemek, söylemek istedikleriniz nelerdir? Konuya katılım gösteren, değerli tecrübelerini paylaşan herkese şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: whiteface
      Herkese merhaba,
      İlk defa testosterone kürüne başlayacağım. Yaklaşık 2-3 haftadır gerek bu forumda gerekse diğer platformlarda araştırma yapıyor, bilgi ediniyorum. Sürece "Only Testo" (Sadece Testosteron) olarak başlama kararı aldım. Sizlerden öğrendiklerim ve gördüklerim kadarıyla benim için ulaşması en güvenilir ve en kolay seçenek Sustanon 250 mg oldu. Tanıdık bir eczane buldum; ancak kendisi, beni tanıdığı ve güvendiği için şimdilik sadece 1 kutu verebileceğini söyledi.
      Forumdaki konularda genellikle 20 haftalık kürlerden bahsediliyor. Sustanon'un 1 kutusunda 1 ml ampul olduğu düşünülürse, benim bu süreç için yaklaşık 20 kutuya ihtiyacım olacak. Nasıl bir yol izlememi önerirsiniz? Tavsiyeleriniz benim için çok değerli.
      Şimdiden herkese çok teşekkürler.
    • Yazan: kisetet55
      Sevgili dostlar, selamlar..
      Şuanda definasyondayım amacım %8 yağ oranına düşmek şuanda %12 civarında. Kışın bulk kürü yapmayı düşünüyorum 
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testo enanth 375 mg Deca 400 mg Masteron 300 mg Günde 2 tablet piriviron dahil etmeyi düşünüyorum. En çok çekindiğim konu deca dick olmak. En kararsız kaldığım konulardan birisi deca mı npp mi kullanmalıyım? Kür planımı beraber şekillendirelim dostlar. İlk defa bulk kürü yapacağım.
      Daha iyi bir plan varsa tecrübelerinizi yoruma bekliyorum.
    • Yazan: LegendFingerst
      merhaba definasyona giricem ardından tekrar bulk için envanterimi topluyorum enjekte olarak sadece testo kullanıcam onun dışında;
      define için - mlo fat burner, mk2866 ostarine sarms, clenbuterol
      bulk için - danabol veya anapolon, mk677, rad140 
      extra olarak elimde arimidex, milk thistle ve proviron var bu envanteri neyleri neyle kombine etmeliyim, extra bir sıvı steroid düşünmüyorum 
       

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×