Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

volken

Andarine ve cardarine kürü yaparken nelere dikkat etmeliyim?

Önerilen İletiler

volken    0

Merhabalar,

Andarine Cardarine kombinasyonuna başlayacağım dikkat etmem gereken hususları,bana feedback verecek tecrübe etmiş arkadaşlar varsa burada toplanalım.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


onlytrenbolone    187

Bu sarmlarla ne yapmak istiyorsun amacın ne? kullanım rehberleri kaategorilerde var en önemlisi karaciğere yük biniyor biraz ona dikkat edersin.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
volken    0

Definasyon için kullanacağım;düzenli diyet ve idman yapan birisiyim yakın zamanda aldığım fazlalık 7-8 kilo var ve süreci bunlarla götürmek istiyorum.Şuan elimde kingsize in black guardian'ı var karaciğer için yeterli olur mu yoksa bi önerin olur mu?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
onlytrenbolone    187
volken, 2 dakika önce yazdı:

Definasyon için kullanacağım;düzenli diyet ve idman yapan birisiyim yakın zamanda aldığım fazlalık 7-8 kilo var ve süreci bunlarla götürmek istiyorum.Şuan elimde kingsize in black guardian'ı var karaciğer için yeterli olur mu yoksa bi önerin olur mu?

ben nac600 veya 900 kullanıyorum hocam.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Egebedir    1
volken, 12 saat önce yazdı:

Merhabalar,

Andarine Cardarine kombinasyonuna başlayacağım dikkat etmem gereken hususları,bana feedback verecek tecrübe etmiş arkadaşlar varsa burada toplanalım.

Andarine s4 göze zararlı deniliyor bu problemi yaşayanlar olmuş daha bulanık,sarı görme gibi sorunlarla karşılaşabilirsin ve bunun için bir koruyucu vs sanırsam yok  bırakınca geçer diyorlardı ufak düzeyde testestron baskılar birde. bence definasyonda mk2866+cardarine daha mantıklı ama kullanıcaksanda dikkat et

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ArdaKarakurt    32

Sarms definasyon kürü yapacaksan, sr9009 ve cardarin kullanmalısın yanına yohimbine eklersem biraz daha güçlü ve iyi olur. Ancak definasyon için önce bi beslenmeni oturtup günlük 500 kalori daha az alman gerekiyor. Şuan fizigin yaşın boyun geçmişin tahlillerin hiç bişi yok biz neye göre ne konuşalım?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
volken    0
ArdaKarakurt, 19 saat önce yazdı:

Sarms definasyon kürü yapacaksan, sr9009 ve cardarin kullanmalısın yanına yohimbine eklersem biraz daha güçlü ve iyi olur. Ancak definasyon için önce bi beslenmeni oturtup günlük 500 kalori daha az alman gerekiyor. Şuan fizigin yaşın boyun geçmişin tahlillerin hiç bişi yok biz neye göre ne konuşalım?

tahlillerim ve formum bu şekilde,181 95 kiloyum suan ve dip form gecen sene 82 gördüm eski obez olarak diyet nasıl yapılır,bogazımı tutma vs vs her şeye hakimim.şuanki kalorim 1500-2000 arası.Aktif olarak urologun yazdigi nebido 250mg ve levotiron 25mg kullanıyorum. 

IMG_7136.png IMG_7137.png IMG_7138.png

IMG_7076.jpeg IMG_7077.jpeg

Egebedir, 19 saat önce yazdı:

Andarine s4 göze zararlı deniliyor bu problemi yaşayanlar olmuş daha bulanık,sarı görme gibi sorunlarla karşılaşabilirsin ve bunun için bir koruyucu vs sanırsam yok  bırakınca geçer diyorlardı ufak düzeyde testestron baskılar birde. bence definasyonda mk2866+cardarine daha mantıklı ama kullanıcaksanda dikkat et

hocam yohimbine aktif olarak kullanıyorum ama bi ekstrasını artık hissetmemeye başladım,belki mixte daha baskın olur.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ArdaKarakurt    32

Yohimbinede özellikle son 6-7 yıldır orjinal ilaç bulmak çok zor bu yurtdışı için bile geçerli. İlaç cenneti ingilterede dahil aynı sorunlar var. Kullandığın yohimbine bi miktar testlerin düzelene kadar kullanma. Total testosteron’un aşırı düşük bunu bu kadar baskılayacak ne kullanıyorsun? LH biraz düşük kalmış normalde LH daha yüksek iken FSH daha düşük olması beklenir büyük ihtimalle sperm kaliten zayıftır bi test yaptırıp öğrenebilirsin.

Östrojen ve prolaktinde çok düşük geldi bana ayrıca troidlerindede sorun var. Dostum senin şuan yapman gereken ilk şey endokrinoloji doktoruna gitmek ve en detaylısından test yaptırmak ve bütün değerlerini tek tek detaylı sormak ve bunu bizlerlede paylaşırsan sevinirim.

Şuanki durumunda kesinlikle ilaç kullanmamalısın. Kreatin yüksek iken ast alt değerlerin iyi geliyorsa böbreklerde bişiler düşündürtüyor beni her neyse umarım ciddi bir şeyler değildir. Lütfen bi abin olarak beni dinle ve önce doktora git sonra gereken her şeyde elimizden geleni yaparız.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
volken    0
ArdaKarakurt, 5 saat önce yazdı:

Yohimbinede özellikle son 6-7 yıldır orjinal ilaç bulmak çok zor bu yurtdışı için bile geçerli. İlaç cenneti ingilterede dahil aynı sorunlar var. Kullandığın yohimbine bi miktar testlerin düzelene kadar kullanma. Total testosteron’un aşırı düşük bunu bu kadar baskılayacak ne kullanıyorsun? LH biraz düşük kalmış normalde LH daha yüksek iken FSH daha düşük olması beklenir büyük ihtimalle sperm kaliten zayıftır bi test yaptırıp öğrenebilirsin.

Östrojen ve prolaktinde çok düşük geldi bana ayrıca troidlerindede sorun var. Dostum senin şuan yapman gereken ilk şey endokrinoloji doktoruna gitmek ve en detaylısından test yaptırmak ve bütün değerlerini tek tek detaylı sormak ve bunu bizlerlede paylaşırsan sevinirim.

Şuanki durumunda kesinlikle ilaç kullanmamalısın. Kreatin yüksek iken ast alt değerlerin iyi geliyorsa böbreklerde bişiler düşündürtüyor beni her neyse umarım ciddi bir şeyler değildir. Lütfen bi abin olarak beni dinle ve önce doktora git sonra gereken her şeyde elimizden geleni yaparız.

hocam ilginiz için teşekkür ederim,hem endokrin hem üroloğa 3-4 hafta öncesinden göründüm gerekli tedaviye başlanıldı doktorun tavsiyesiyle nebido iğne yazıldı,tiroidim de genetik ilaç kullanıyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
ArdaKarakurt, 6 saat önce yazdı:

Yohimbinede özellikle son 6-7 yıldır orjinal ilaç bulmak çok zor bu yurtdışı için bile geçerli. İlaç cenneti ingilterede dahil aynı sorunlar var. Kullandığın yohimbine bi miktar testlerin düzelene kadar kullanma. Total testosteron’un aşırı düşük bunu bu kadar baskılayacak ne kullanıyorsun? LH biraz düşük kalmış normalde LH daha yüksek iken FSH daha düşük olması beklenir büyük ihtimalle sperm kaliten zayıftır bi test yaptırıp öğrenebilirsin.

Östrojen ve prolaktinde çok düşük geldi bana ayrıca troidlerindede sorun var. Dostum senin şuan yapman gereken ilk şey endokrinoloji doktoruna gitmek ve en detaylısından test yaptırmak ve bütün değerlerini tek tek detaylı sormak ve bunu bizlerlede paylaşırsan sevinirim.

Şuanki durumunda kesinlikle ilaç kullanmamalısın. Kreatin yüksek iken ast alt değerlerin iyi geliyorsa böbreklerde bişiler düşündürtüyor beni her neyse umarım ciddi bir şeyler değildir. Lütfen bi abin olarak beni dinle ve önce doktora git sonra gereken her şeyde elimizden geleni yaparız.

Kanka ben İherb'den nutricost yohimbine hcl almıştım. Arkadaşıma verdim o kullanıyor şimdi. Neden orjinal yohimbine bulunmuyor dedin ki? Bir sürü köklü marka var, bence sağlamlar vardır illa. Bir de hammaddesi zor bir ürün değil diye biliyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    339
the_escobar, Bir saat önce yazdı:

Kanka ben İherb'den nutricost yohimbine hcl almıştım. Arkadaşıma verdim o kullanıyor şimdi. Neden orjinal yohimbine bulunmuyor dedin ki? Bir sürü köklü marka var, bence sağlamlar vardır illa. Bir de hammaddesi zor bir ürün değil diye biliyorum.

Beni de nutricost yohimbine soğuk terletiyor titretiyor çalışıyor gibi ben de iherbden almıştım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
berkay16, 7 saat önce yazdı:

Beni de nutricost yohimbine soğuk terletiyor titretiyor çalışıyor gibi ben de iherbden almıştım

10mg mı alıyorsun bir de hcl demi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ArdaKarakurt    32
the_escobar, 9 saat önce yazdı:

Kanka ben İherb'den nutricost yohimbine hcl almıştım. Arkadaşıma verdim o kullanıyor şimdi. Neden orjinal yohimbine bulunmuyor dedin ki? Bir sürü köklü marka var, bence sağlamlar vardır illa. Bir de hammaddesi zor bir ürün değil diye biliyorum.

Nutricost en azından diğer markalara göre daha iyi ama ben rus eczanesinden alınan yohimbine etkisinin çeyreğini alamadım. Ya eczanenin bize verdigi yohimbine degildi yada yohimbine adı altında satılan her şey belli karışımlardan ibaret. Nutricost yohimbine 10 mg kullandım bende pek bi etki yapmadı oldumu oldu ama tatmin etmedi. Rus eczanesinden aldıgım yohimbine migdemi inanılmaz yakıyordu tuvalete gittigimde adeta ateş çıkıyordu ve libidom cidden artmıştı ben hep bu etkileri aradığım için belkide beni hiç tatmin etmiyorlar. Adelpi ve rohms markalarıda aynı şekilde hiç tatmin etmediler.

volken, 10 saat önce yazdı:

hocam ilginiz için teşekkür ederim,hem endokrin hem üroloğa 3-4 hafta öncesinden göründüm gerekli tedaviye başlanıldı doktorun tavsiyesiyle nebido iğne yazıldı,tiroidim de genetik ilaç kullanıyorum.

Gerekli tedavilerini ol iyileş sağlıklı beslen güzel günler gör dostum. Şuan ki fiziğin bile gayet güzel sadece diyet yapıp uzun kardiyolarla hedefine ulaşırsın ancak insanoglu maalesef doyumsuz bir varlık. İyileştiğin zaman planlarını tekrar yaparız.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    339
the_escobar, 4 saat önce yazdı:

10mg mı alıyorsun bir de hcl demi

Hcl 15 alıyorum

ArdaKarakurt, 4 saat önce yazdı:

Nutricost en azından diğer markalara göre daha iyi ama ben rus eczanesinden alınan yohimbine etkisinin çeyreğini alamadım. Ya eczanenin bize verdigi yohimbine degildi yada yohimbine adı altında satılan her şey belli karışımlardan ibaret. Nutricost yohimbine 10 mg kullandım bende pek bi etki yapmadı oldumu oldu ama tatmin etmedi. Rus eczanesinden aldıgım yohimbine migdemi inanılmaz yakıyordu tuvalete gittigimde adeta ateş çıkıyordu ve libidom cidden artmıştı ben hep bu etkileri aradığım için belkide beni hiç tatmin etmiyorlar. Adelpi ve rohms markalarıda aynı şekilde hiç tatmin etmediler.

Gerekli tedavilerini ol iyileş sağlıklı beslen güzel günler gör dostum. Şuan ki fiziğin bile gayet güzel sadece diyet yapıp uzun kardiyolarla hedefine ulaşırsın ancak insanoglu maalesef doyumsuz bir varlık. İyileştiğin zaman planlarını tekrar yaparız.

Belki de çok yüksek miktarda yohimbe bark vardır içinde ondan mideni yakıyordur hcl formu etki/yan etki bakımından daha iyi.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ArdaKarakurt    32
Ferdikra, 4 saat önce yazdı:

@ArdaKarakurt adelpi markasının ilaçlarına cok saglam diyorlar deneyimlemiş.miydin

Valla kanka ben yohimbine ile viagrasını beraber aldım. 20 Gün kadar yohimbine kullandım biraz terleme yaptı başkada bi numarasını görmedim. Viagraya gelince 100 mg 50 tablet 32 £ aldım baya ucuz geldi bu yüzden bi numarası olacağına inanmadım ama 100 mg sildenafil’de hani boru degil illa ki bir şeylerde yapar en azından 20-30 mg simdenafil koymuşlardır o kadarda namussuz degillerdir dedim ama ha kullanmışım ha kullanmamışım zerre etkisi olmadı. Ben şu hayatta 2 markayı gördüm adam gibi çalışan 1.’si 2014 yılında kullandığım gamma, 2.’si pharmaqo gerisi hikaye benim için. Gelecek ay tekrar büyüme kürü yapıcam ultima markasını deneyecektim, ifbb yarışan arkadaşlar bile ultima öneriyordu ama sonra düşündüm abi ne gerek var yaw sen zaten audi’den memnunsun porsche binsen ne olur ferrariye binsen ne olur? En doğru yol bildiğin yoldur dedim kendime ve yine pharmaqo kullancam.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ferdikra    197
ArdaKarakurt, 2 saat önce yazdı:

Valla kanka ben yohimbine ile viagrasını beraber aldım. 20 Gün kadar yohimbine kullandım biraz terleme yaptı başkada bi numarasını görmedim. Viagraya gelince 100 mg 50 tablet 32 £ aldım baya ucuz geldi bu yüzden bi numarası olacağına inanmadım ama 100 mg sildenafil’de hani boru degil illa ki bir şeylerde yapar en azından 20-30 mg simdenafil koymuşlardır o kadarda namussuz degillerdir dedim ama ha kullanmışım ha kullanmamışım zerre etkisi olmadı. Ben şu hayatta 2 markayı gördüm adam gibi çalışan 1.’si 2014 yılında kullandığım gamma, 2.’si pharmaqo gerisi hikaye benim için. Gelecek ay tekrar büyüme kürü yapıcam ultima markasını deneyecektim, ifbb yarışan arkadaşlar bile ultima öneriyordu ama sonra düşündüm abi ne gerek var yaw sen zaten audi’den memnunsun porsche binsen ne olur ferrariye binsen ne olur? En doğru yol bildiğin yoldur dedim kendime ve yine pharmaqo kullancam.

Tr de sildenafiller cok iyi eczanede ben artık önerilere de inanmıyorum burda bir cok insanın önerdigi markalar denedim denettirdim boş cıkıyor tecrube ettigin yerden devam etmek en dogrusu

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ArdaKarakurt    32
Ferdikra, 10 saat önce yazdı:

Tr de sildenafiller cok iyi eczanede ben artık önerilere de inanmıyorum burda bir cok insanın önerdigi markalar denedim denettirdim boş cıkıyor tecrube ettigin yerden devam etmek en dogrusu

Türk eczanelerinden aldığım 50 mg sildenafil bile beni patlayacak gibi hissettiriyordu. Steroid üreten markalardan tedavi ilaçları almak bence en büyük hatalardan birisi.

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Tuna59baba    14
volken, 21.09.2025 - 13:22 yazdı:

Merhabalar,

Andarine Cardarine kombinasyonuna başlayacağım dikkat etmem gereken hususları,bana feedback verecek tecrübe etmiş arkadaşlar varsa burada toplanalım.

kürünü tamamladın mı deneyimlerin neler s4ü min 50mg kullanmadan pek adam akıllı etki alınamıyor diye biliyorum ve kullanırken gece görme sorunları sarı filtre varmış gibi görme durumlarını okudum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
volken    0
Tuna59baba, 18.01.2026 - 22:16 yazdı:

kürünü tamamladın mı deneyimlerin neler s4ü min 50mg kullanmadan pek adam akıllı etki alınamıyor diye biliyorum ve kullanırken gece görme sorunları sarı filtre varmış gibi görme durumlarını okudum

hocam ürün boş çıktı maalesef,arada bi sarımtırak şeyler görmüştüm de placebo mu değil mi anlamadım ama ürünün boş olması da etken olabilir

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Tuna59baba    14
gönderildi (düzenlendi)
volken, Bir saat önce yazdı:

hocam ürün boş çıktı maalesef,arada bi sarımtırak şeyler görmüştüm de placebo mu değil mi anlamadım ama ürünün boş olması da etken olabilir

hangi markaydı büyük ihtimal underdose olmasından sarımtırak falan diyorsun

tarihinde Tuna59baba tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
volken    0
Tuna59baba, Şimdi yazdı:

hangi markaydı büyük ihtimal underdose olmasından sarımtırak falan diyorsun

hocam grimlabsti asla önermem

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Tuna59baba    14
volken, Şimdi yazdı:

hocam grimlabsti asla önermem

haha onların gruplarında insanları uyardığım için banlanmıştım bide genç çocuklar mksını kullanıp deli gibi acıkıyormuş alayı placebo

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
volken    0
Tuna59baba, Şimdi yazdı:

haha onların gruplarında insanları uyardığım için banlanmıştım bide genç çocuklar mksını kullanıp deli gibi acıkıyormuş alayı placebo

forum yanılttı beni valla bazıları yarıyor diyordu allahtan ucuza almıştım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Tuna59baba    14
volken, 1 dakika önce yazdı:

forum yanılttı beni valla bazıları yarıyor diyordu allahtan ucuza almıştım

ben lawlessi merak ediyorum deneme fırsatım olmadı forum iyi diyor yd forumlar underdose ve ug diyor ama bizim forumda güzel etki aldıklarını söyleyenler var

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: zamt
      Merhabalar, yeni bir definasyon sürecine başladım ve size detaylı bilgileri aktararak fikirlerinizi almak istedim.
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş: 19 Boy: 170 cm Yağ Oranım ( Tahmini): %25-30 (mezura ölçüsü almadım) Başlangıç Kilosu: 96 kg BESLENME PROGRAMIM:
      Günlük ort. kalori ve makrolarım: 2000 kcal - 170-180 gr protein - 120-130 gr karb. - 70-75 gr yağ, minimum 3 litre su Beslenmem 2 öğün spor öncesi ve sonrası olmak üzere Kahvaltı: 50gr un, 1 yumurta, 10gr bal, 30gr fıstık ezmesi, 100ml süt, 5-10gr kakao, 1 ölçek whey protein tozu, 2 şişe sade maden suyu, 2 limon Akşam Yemeği: 2 adet tam buğday lavaş, 500gr tavuk göğsü veya yağsız kıyma, 5-15gr zeytinyağı ( tavuk veya et yememe göre değişiyor), baharat, turşu, (eğer tavuk yiyeceksem + olarak 50gr salça ve 50ml sütten marine sosu hazırlıyorum) SÜREÇ İÇİNDE KULLANILANLAR:
      Sabah kahvaltıdan sonra: 4.000 ui d3k2, 2000mg omega 3, 1000mg c vitamini İdmandan 1 saat önce: 20mg cardarine, 200mg kafein Akşam yemeğinden sonra: 500mg metformin, 1 kapsül liv52 Yatmadan önce: 250mg magnezyum complex, 20mg b6, 15mg çinko pikolinat, 1 kapsül milk thistle, 1 tablet nac600 Günde 7-9 saat kadar uyuyorum. İdman konusuna değinmek gerekirse haftada 5 gün low volume high intensity bir program uyguluyorum. (push-pull-legs-off-push-pull-off olmak üzere) bacak günü dışında 4 gün 20 dakika 12 eğim 4 hız yürüyüş bandı kullanıyorum. 2 haftadır bu düzendeyim ve 93kg bandına düştüm yağ oranımı %13-15lere çekene kadar devam etme niyetindeyim. 3 yıllık keyfe keder bir spor geçmişim var yağ oranıma takılmadan güçlenme odaklı ilerleyerek keyif almaya bakıyordum ama artık bir forma girmek istiyorum.
      Her türlü eleştiri ve yoruma açığım sormak istediğiniz başka detaylar varsa yazabilirsiniz, şimdiden teşekkür ediyorum.
    • Yazan: pullover8
      Arkadaşlar herkese selam,
      Aşağıdaki sarmları kullanmaya karar verdim 1 aylığına. İlk gün sabah aldıktan saatler sonra eczaneden karaciğer koruyucu alacaktım. Sıra beklerken bir anda başımdan yıldırım çarpmışa döndüm ve hafif bi dengem bozuldu 1 saniye sonra da düzeldim. Sonrasında herhalde daha fazla kullanmam deyip eczacıya sonra gelirim deyip çıktım.
      KÜR İÇERİĞİM:
      Ostarine - mk2866 Cardarine - gw501516 Şu anda diyet dönemindeyim daha evvel 2 kez daha olmuştu kendimi çok aç bıraktığım zamanda. Lakin bu iki sarmsla ile bir ilgisi var mıdır çözemedim. Cardarine zaten daha evvel 2 kez kullanmıştım faydasını da görmüştüm bu ostarine'i ilk defa deneyeceğim ilk gün böyle bir deneyimim oldu.
      SORULARIM:
      Sadece 1 ay kullan bırak yapsam bir zararı olur mu? Ecznaeden alacağım bir karaciğer koruyucu beni yeterince korur mu? Sonrasında karaciğer toksitesini artırabilecek bir kullanacağım ilaç var o da medikinet onu da vize final dönemlerimde doktorum yazdığında kullanabiliyorum öyle bir bilgiyi de prospektüsde görmüştüm. Karaciğer değeri sıkıntı olmasa bile 1 aylık kullanımdan sonra pct'lik bir şey olur mu sizce? Tüm cevap, yorum ve analizler için şimdiden herkese teşekkürler.
    • Yazan: jarviss
      Öncelikle herkese merhaba,
      Bel ve göğüs bölgemde bulunan yağlardan kurtulmak istiyorum bir sonraki hedefim kütlemi arttırmak. İlk kürüm olacak eleştirilere ve önerilere fazlasıyla açığım. Definasyon yapacağım fakat önceliğim enjeksiyon ürünleri kullanmamak. Araştırmalarım sonucu şuanlık Cardarine kullanmayı düşünüyorum. Stenabolic ve Yohimbine ile beraber kombin yapmak daha etkili oluyormuş sanırım.
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaşım: 24 Boy: 187 Kilo: 83 GÜNCEL FORM:
       
      SORULARIM:
      Aynı anda almaya değecek kadar fark yaratır mı? Yoksa şu anlık sadece Cardarine ile işimi görür müyüm?  Yerine kullanabileceğim daha iyi etkisini göreceğim bir şey var mıdır? Ayrıca fotoğraftaki zphc marka Cardarine orijinal sanırım zphc.com yazması gerekliymiş doğru mudur? ÜRÜN GÖRSELİ CHECK:

      Tüm cevap, tavsiye ve öneriler içini şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: JonSnow
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      30 tabletlik Oxy Cardarine aldım. Spor yaklaşık 8-10 yıldır hayatımın bir parçası dönem dönem ara vermiş olsamda devam ediyorum. Naturelim herhangi birşey kullanmadım aman amanda bi gelişim olmadı. Bel bölgemdeki Yağlanmayı azaltmak için Kardio ağırlıklı idman atıyorum.
      SORULARIM:
      Cardarine nasıl kullanmalıyım? Sadece idman günlerimi yoksa her gün mü? Preworkout ile birlikte almak sıkıntı çıkarır mı bu süreçte pre almayı keseyim mi? Değerli cevaplarınız için çok teşekkür ederim şimdiden.
    • Yazan: bunuyazanTosun
      Selam kıymetli dostlarım,
      Kilo vermesi gereken bir yakınım var kolesterol yüksek, karaciğer yağlı, cardarine kötü kolesterolu düşürüp iyi kolesterolu yükseltiyormuş + yağ yakıyor tam onluk. Lakin Otoimmün hastalığı var, ikisi de ciltle ilgili: biri döküntülü, diğeri iltihaplı seyrediyor. Yaklaşık 4 yıldır Humira kullanıyor. Küfe karşı alerjisi var; zaman zaman nefes darlığı, burun akıntısı ve alerjik belirtiler yaşıyor.
      Bu kişi cardarine Kullanabilir mi ?

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×