Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

fane12

Ilk kürüme girme kararı aldım! süreci nasıl yönetmeliyim?

Önerilen İletiler

fane12    0

Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?

İlk kürüme girmeyi planlıyorum ve ağır bir kür olsun istemiyorum.

KÜR İÇERİĞİM:

  • Only  Testosteron

SORULARIM:

  1. Küre girmeden önce hangi kan testlerini yaptırmalıyım?
  2. Kür içinde hangi mct gruplarını (koruyucuları) tercih etmeliyim?

Kür konularında oldukça yeni olduğum için soruları mazur görün. :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


onlytrenbolone    185

Bu aşağıdaki testleri yaptırabilirsin. 

f3.thumb.jpg.7ea87adb3e88026385ff7d574f1ec92c.jpg

c vitamini

çinko

omega3

Bu üsttekileri alabilirsin ama tek başına kür yapma bilen biriyle yap yoksa deneyimsizlikten yanlış şeyler  başına iş açar.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
fane12    0

@onlytrenbolone cok tesekkur ederim verdiginiz bilgi icin tanıdıgım biri yok bu is icin burada yardımcı olan insanlar varmı yada ücreti karşılığıyla koçluk yapan birisi birde enjeksiyon konusunda tereddütlerim var kendim mi yapayım hastanede mi yaptırayım?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    930
fane12, 7 dakika önce yazdı:

@onlytrenbolone cok tesekkur ederim verdiginiz bilgi icin tanıdıgım biri yok bu is icin burada yardımcı olan insanlar varmı yada ücreti karşılığıyla koçluk yapan birisi birde enjeksiyon konusunda tereddütlerim var kendim mi yapayım hastanede mi yaptırayım?

e biz boşuna mı buradayız babayiğit?

  • Beğen 1
  • ahahaha 2
  • Cool 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
fane12    0

@Fuhrer dogru diyosun. seyi sorucam özel bi hastaneye gidip enjeksiyon istesem yaparmılar ücreti karşılığında.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    930
fane12, 24 dakika önce yazdı:

@Fuhrer dogru diyosun. seyi sorucam özel bi hastaneye gidip enjeksiyon istesem yaparmılar ücreti karşılığında.

tabi ki de yaparlar, bunun için özel labaratuvarlar var oraları da tercih edebilirsin. Fiyat olarak hangisi uygun gelirse. Buraya aldığın fiyatları yazarak forumdaki diğer kişilerin yaptırdığı test ücretleriyle karşılaştırabilirsin.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mamibolone    125
fane12, 24 dakika önce yazdı:

@Fuhrer dogru diyosun. seyi sorucam özel bi hastaneye gidip enjeksiyon istesem yaparmılar ücreti karşılığında.

Hocam yakınlarında sağlık kabini varsa orda yaptır. Makul ücret alıyorlar genelde 50-100 arası.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mamibolone    125
fane12, 1 saat önce yazdı:

çok teşekkürler @Fuhrer @mamibolone ilaç olarakda 400mg testo cypionate düşünüyorum sizce nasıl bir karar olur 

Only testo mu yapacaksın ? Yerinde olsam testo enanthate kullanırdım ama tabi sana kalmış. İki esterinde kas yapıcı etkisi aynı.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    930
fane12, 4 saat önce yazdı:

çok teşekkürler @Fuhrer @mamibolone ilaç olarakda 400mg testo cypionate düşünüyorum sizce nasıl bir karar olur 

yanına oral eklemeni tavsiye ederim, mantıklı planlama.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
fane12    0

@Fuhrer kütle kazanıyım birde ağırlıklarım artsın yeter formu

WhatsApp Image 2025-09-14 at 14.26.49 (1).jpeg WhatsApp Image 2025-09-14 at 14.26.49.jpeg

@mamibolone e2 kontrol konusunda çok sıkıntı yaşarmıyım 400 test de birde kaç hafta yapmalıyım kürü birde baska tavsiyeleriniz varsa verirseniz cok sevinirim hocam forumda geziniyorum elimden geldigince bilgi almak icin biraz panik oldumda 

@Fuhrer@mamibolone hangi iğne ucunu kullanmalıyım birde hangi tip şırınga almam gerekiyor acaba kalçadan enjeksiyon için haftalık 1ml pzt 1ml perşembe olcak şekilde vurucam da

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mamibolone    125

e2 konusunda sıkıntı yaşamamak sana bağlı bir durum, düzenli tahlil verirsen ve buna göre gard alırsan sıkıntı yaşamazsın. İlk etapta sadece only testo yapacaksan bence 16-20 hafta aralığında yap. Yerinde olsam yanına en azından primobolan eklerdim. İğne ucu olarak da 3 ml şırınga uygundur, yeşil veya siyah uç kullanabilirsin ben genelde yeşil uç kullanıyorum.

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ahmettones    18

400 testo eğer only ise e2 konusunda sıkıntı yaşaman çok muhtemel ya biraz düşür ya da yanına bir anabolizan ilaç ekle

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
fane12    0

@BBurak@Fuhrer   vurdum ilaci bugun masteron da ekledim beslenmeyi falan nasıl yapayım birde koruyucu vitamin neler kullanmam gerek kür sürecinde

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BBurak    276
fane12, 1 dakika önce yazdı:

@BBurak@Fuhrer   vurdum ilaci bugun masteron da ekledim beslenmeyi falan nasıl yapayım birde koruyucu vitamin neler kullanmam gerek kür sürecinde

Omega-3, D vitamini, multivitamin, karaciğer koruyucu bir ürün (devedikeni, enginar içerikli vb.), NAC 600, ZMA, prebiyotik gibi destekler kullanılabilir.

Kür için bunlar olabilir. Supplement olarak ise gainer, whey protein ve kreatin kilo alma döneminde faydalıdır.

Beslenme:

  • Kalori fazlası alabilirsin (400-500 kalori kadar).

  • Önce günlük koruma kalorini bul, ardından haftalık olarak artır.

  • Haftalık dozajlama planın ve ürünlerin neler, onları da belirt.

Makro dağılım:

  • Protein: kilo × 2 (günlük)

  • Yağ: kilo × 0.5 (günlük)

  • Karbonhidrat: kalan kalori → kilo × 4-5 gram ile başla, kilo durumuna göre ayarlama yap.

 Senin bu beslenme, suplement, antrenman işini ilaçtan önce çözüp uygulaman lazımdı en azından beslenmeyi, suplementi bari sağa sola sormayacak seviyede ol önce ya...

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
fane12    0

@BBurak bildiğim şeyler zaten kaç senedir bu sporu yapıyorum sadece kürde özel bir şey yapmam gerekiyormu onu sormuştum birde dün enjeksiyon yaptıkdan sonra akşama doğru kalça ağrım inanılmaz derecede arttı yürüyememeye başladım antrenman sonrası giyinme odasında başım döndü bir anda bayılmışım ilaç bu kadar yaparmı yoksa enjeksiyon hatası mı hala da ağrım var doğru dürüst yürüyemiyorum hastanede kaldım 6 saat boyunca

@Fuhrerrahatsiz etmiyorum insallah bi bakabilirmisiniz yukardaki mesaja

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
fane12    0

aspirasyon yaptım sp labs ilaç ankara şehir hastanesinde doku zedelenmesi var dediler tomografi rontgen birde kan verdim değerlerimde bozukluk yokmuş @Fuhrer

tarihinde fane12 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    930
fane12, Bir saat önce yazdı:

aspirasyon yaptım sp labs ilaç ankara şehir hastanesinde doku zedelenmesi var dediler tomografi rontgen birde kan verdim değerlerimde bozukluk yokmuş @Fuhrer

crp değerini paylaşır mısın?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ahmettones    18
fane12, 7 saat önce yazdı:

@BBurak bildiğim şeyler zaten kaç senedir bu sporu yapıyorum sadece kürde özel bir şey yapmam gerekiyormu onu sormuştum birde dün enjeksiyon yaptıkdan sonra akşama doğru kalça ağrım inanılmaz derecede arttı yürüyememeye başladım antrenman sonrası giyinme odasında başım döndü bir anda bayılmışım ilaç bu kadar yaparmı yoksa enjeksiyon hatası mı hala da ağrım var doğru dürüst yürüyemiyorum hastanede kaldım 6 saat boyunca

@Fuhrerrahatsiz etmiyorum insallah bi bakabilirmisiniz yukardaki mesaja

Enjektöre evigen çekmeyi deneyebilirsin.

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Ugurbenx1
      Merhaba iyi akşamlar Peptid Türkiye,
      Yarıda kestiğim bu kürümde 4,5 kg aldım ve pct protokolü uygulamadım. Şimdi 2. bir kür düşünüyorum.
      YARIDA KESTİĞİM KÜRÜM: (Kürü 25inci günde kesmek zorunda kaldım)
      Testosteron Enanthate 400mg Dianabol 20mg 1. ALTERNATİF KÜR SEÇENEĞİM:
      Testosteron Enanthate Turinabol 2. ALTERNATİF KÜR SEÇENEĞİM:
      Testosteron Enanthate Masteron Turinabol 16-12 hafta arası düşünüyorum, sizin ekstra önerileriniz varsa dinlemek isterim.
    • Yazan: PesimisTR
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      İlk kürümü yapma kararı aldım aşağıdaki ilaçları temin ettim.
      KÜR İÇERİĞİM: (10 hafta)
      Testosteron Enanthate Deca Masteron SORULARIM:
      İlk kür için uygun mu tercih ettiğim ilaçlar? PCT nasıl yapmalıyım? Korucuyu olarak ne kullanmalıyım? Enjeksiyon sıklığı ve ölçüsü nasıl olmalı? Beni kür boyunca bekleyen sürpriziler nelerdir? Tüm öneri, cevap ve yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: ahmetselami
      Merhabalar herkese,
      Daha önce hiç Steroid türevi kullanmadım. Biraz kaslanmak istiyorum, düzenli hafif ağırlıklı çalışma yapıyorum.
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş:41 Boy: 1.80 Kilo: 77 Yağ: %19 BANA DAİR:
      Sağlıklı sayılır biriyim sadece kolesterol sınırda yüksek. Total Testosteron seviyem 400 civarı 2 çocuk var SORULARIM:
      Vücuda zarar vermeden primobolan + proviron Kullanılabilir mi? Etkileri ne olur?   Forumda yeniyim. Bilgi almak için buradayım arkadaşlar yargılamayın lütfen hatam varsa.
    • Yazan: trenhex
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Kürümün kaçıncı haftasında olduğumu bilmiyorum.
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate 750mg Deca durabolin 750mg Kullanıyorum marka nessie tahlillerin hepsi çıkmamış devamı çıkınca atarım muhtemelen demir eksikliği var, aklıma takılan bi soru var alt niye bu kadar yüksek çıkmış normalde 40-50 çıkardı zphc kullandığım dönemler.
      KAN TESTLERİM:
         
    • Yazan: Sönmezzz
      Merhaba 
      Testo ve masteron  4 aylık kür sonu tahliller ektedir. Sizce durum nasıl değerlendirebilir misiniz? Trt devam edeceğim yaz boyunca.
          

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×