Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Mefame

130 kg'dan 88'e düştüm! 10kg daha fazlam var! hangi kürü yapmamı önerisinizi?

Önerilen İletiler

Mefame    1

Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?

Yüksek kilolardan (130) şu an bulunduğum kiloya(88) düşerken gayet rahat şekilde sisteme uyarak kilo verdim yüzme ve koşu ile başardım bu işi. Fitness geçmişim vardır ama şu an küre girmek isteme sebebim vermem gereken bi 10 kilo var ve benim 8 haftam var. Bana önerebileceğiniz kür planlaması nedir süreç içerisinde ve sonrasında yapmam gereken bir şey olacak mı şimdiden çok teşekkür ederim. Beslenme ve antrenman tarafından değil sadece kür planlaması nasıl yapılmalı almak istediğim tavsiye budur.

Kür yapmayı kafaya koydum aksine bi yönlendirme yapacaksanız şimdiden teşekkürler :)

GÜNCEL FORM:

CF146FCA-F58D-4724-BF14-4DDEEBE14CD2.thumb.jpeg.a67701429862f25f88797bb7e159821e.jpeg

  • Yanlış Cevap 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Mefame    1

Miligramları ve hangi günler kullanmam gerektiği hakkında detaylı bilgi istesem ardından pct gerekecek mi hiçbir bilgim yok kusura bakma 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ferdikra    197
Mefame, 1 dakika önce yazdı:

Miligramları ve hangi günler kullanmam gerektiği hakkında detaylı bilgi istesem ardından pct gerekecek mi hiçbir bilgim yok kusura bakma 

Hiç bir bilgisi olmayana sahsen kür önermem biraz forumda takıl ve bi süre bişeyler öğrenmen yararına olur sıfır bilgiyle küre girersen zarardan bol bişey acmazsın basına

  • Beğen 1
  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Mefame    1
Ferdikra, Şimdi yazdı:

Hiç bir bilgisi olmayana sahsen kür önermem biraz forumda takıl ve bi süre bişeyler öğrenmen yararına olur sıfır bilgiyle küre girersen zarardan bol bişey acmazsın basına

Evet farkındayım, yapacağım şeyin ne kadar ciddi ve riskli bir şey olduğunu biliyorum o yüzden ince eleyip sık dokuma taraftarıyım. Sizin sunduğunuz bilgileri de direkt işlemek yerine önce elemek yararıma olacaktır çünkü bir sürü ilaç ve metot var. Yine de tavsiyede bulunmak isterseniz seve seve okurum.  

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ArdaKarakurt    32

Sol alttaki whatshap butonuna tıkla sarms kürü yap. Sen ilaç kullanacak durumda değilsin şuanlık. Sarmslar seni gerekli yere taşır extra yohimbine kullan.

  • Yanlış Cevap 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Mefame    1
ArdaKarakurt, 1 dakika önce yazdı:

Sol alttaki whatshap butonuna tıkla sarms kürü yap. Sen ilaç kullanacak durumda değilsin şuanlık. Sarmslar seni gerekli yere taşır extra yohimbine kullan.

Teşekkür ediyorum göz önünde bulunduracağım 🙏

  • Yanlış Cevap 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Mefame, 15 dakika önce yazdı:

Miligramları ve hangi günler kullanmam gerektiği hakkında detaylı bilgi istesem ardından pct gerekecek mi hiçbir bilgim yok kusura bakma 

Pct gerektirip gerektirmeyeceğini dahi bilmiyorsan kesinlikle küre girmeni önermiyorum dostum güzel bir şekilde araştırmanı yap daha sonra yine gireceğim küre diyorsan girersin, bu donanımsızlıkla iğneye başlarsan çok sorun yaşayacağın şüphesiz ama

  • Beğen 1
  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Mefame    1
magaraadami109, 1 dakika önce yazdı:

Pct gerektirip gerektirmeyeceğini dahi bilmiyorsan kesinlikle küre girmeni önermiyorum dostum güzel bir şekilde araştırmanı yap daha sonra yine gireceğim küre diyorsan girersin, bu donanımsızlıkla iğneye başlarsan çok sorun yaşayacağın şüphesiz ama

Harbiden de okuduğum kadarıyla ben bu işin çok başındayım gibi araştırma yapmam için biraz zamana ihtiyacım olacak teşekkür ederim zahmet edip yazmışsın 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Küre gerek yok. bulabiliyorsan semaglutide, Tirzepatide yada Retatrutide satın al. Yanına da HGH koyabilirsen tadından yenmez. Cut için steroid almana gerek yok. Peptide’ler ve HGH daha çok iş görüyor. 

aralarında en iyi Reta. Şöyle söyleyeyim her üçü de süper işe yarıyor ama Sema eğer VW ise, Tirze Mercedes ve Reta Ferrari. Tabi doğal olarak Reta Sena’nın 3-4 katı fiyata çıkabiliyor. Ama kullanımı en kolay, doz arttırman gerekmiyor ve yan etkileri en az olanı. 

hgh hem yağ yakımını destekler hem de kas kütleni korur. Steroid almadığın için hem topların küçülmez, sağlıklı kalır hem de hormonların değişmez. Pct’de gerekmiyor çünkü roid kullanmıyorsun. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
anlv    0
falconthered, 01.09.2025 - 23:45 yazdı:

Küre gerek yok. bulabiliyorsan semaglutide, Tirzepatide yada Retatrutide satın al. Yanına da HGH koyabilirsen tadından yenmez. Cut için steroid almana gerek yok. Peptide’ler ve HGH daha çok iş görüyor. 

aralarında en iyi Reta. Şöyle söyleyeyim her üçü de süper işe yarıyor ama Sema eğer VW ise, Tirze Mercedes ve Reta Ferrari. Tabi doğal olarak Reta Sena’nın 3-4 katı fiyata çıkabiliyor. Ama kullanımı en kolay, doz arttırman gerekmiyor ve yan etkileri en az olanı. 

hgh hem yağ yakımını destekler hem de kas kütleni korur. Steroid almadığın için hem topların küçülmez, sağlıklı kalır hem de hormonların değişmez. Pct’de gerekmiyor çünkü roid kullanmıyorsun. 

arayış yasakmı tam bilmiyorm ama tr de tedarigi çok zor diye biliyorum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
anlv, 18 saat önce yazdı:

arayış yasakmı tam bilmiyorm ama tr de tedarigi çok zor diye biliyorum

Gümrükte peptidlere sorun çıkmıyor diye biliyorum çünkü yasaklı, reçete ilaç kategorisinde değiller. Eğer istersen online yurtdışından almayı deneyebilirsin. Örneğin Sema 25-30 dolara, tirze 80’e bulunabiliyor. Kargo ise 20-35 arası değişiyor. Yani deneyip görmek istersen 50-100 dolar risk edebilirsin. Reçete ilaç kategorisinde olmadıkları için başının ağrıma ihtimali düşük. 

ama bu sadece bir fikir. Ben Türkiye’ye sipariş vermedim. Tirze ve Reta kullandım ama sipariş yurt dışında tr’ye değildi. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Mefame    1
falconthered, 21 dakika önce yazdı:

Gümrükte peptidlere sorun çıkmıyor diye biliyorum çünkü yasaklı, reçete ilaç kategorisinde değiller. Eğer istersen online yurtdışından almayı deneyebilirsin. Örneğin Sema 25-30 dolara, tirze 80’e bulunabiliyor. Kargo ise 20-35 arası değişiyor. Yani deneyip görmek istersen 50-100 dolar risk edebilirsin. Reçete ilaç kategorisinde olmadıkları için başının ağrıma ihtimali düşük. 

ama bu sadece bir fikir. Ben Türkiye’ye sipariş vermedim. Tirze ve Reta kullandım ama sipariş yurt dışında tr’ye değildi. 

Bi arkadaşım şu an yurtdışında ama nereden nasıl alacağını o da bilmiyor ben de bilmiyorum kendisi İsviçre’de. Tam olarak gidip herhangi bi eczaneden alabilir mi veya direkt ilaç firmasına mı gitmeli ne yapması yazım bilgi verebilir misin? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Mefame, 14 dakika önce yazdı:

Bi arkadaşım şu an yurtdışında ama nereden nasıl alacağını o da bilmiyor ben de bilmiyorum kendisi İsviçre’de. Tam olarak gidip herhangi bi eczaneden alabilir mi veya direkt ilaç firmasına mı gitmeli ne yapması yazım bilgi verebilir misin? 

Online satıcı web sitesi verebilirim bir kaç tane. Hepsi güvenli ve EU içinden yolluyorlar. Ama bu web sitesinde bu satıcıları paylaşmak yasak mı bilmiyorum. Haliyle başım ağrısın istemem. Siz araştırıp, modlar ile konuşup emin olup sorarsanız %100 gerçek ve sorunsuz yollayacak satıcı web sitelerini yazarım. Sanırım paylaşamam. 

şöyle bir uyarı var forum kuralları kısmında: Satıcı ismi veya kısaltması veya satıcıya nasıl ulaşılacağı konusunda imada bulunmak YASAKTIR

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Reikai    0
falconthered, 05.09.2025 - 21:29 yazdı:

Online satıcı web sitesi verebilirim bir kaç tane. Hepsi güvenli ve EU içinden yolluyorlar. Ama bu web sitesinde bu satıcıları paylaşmak yasak mı bilmiyorum. Haliyle başım ağrısın istemem. Siz araştırıp, modlar ile konuşup emin olup sorarsanız %100 gerçek ve sorunsuz yollayacak satıcı web sitelerini yazarım. Sanırım paylaşamam. 

şöyle bir uyarı var forum kuralları kısmında: Satıcı ismi veya kısaltması veya satıcıya nasıl ulaşılacağı konusunda imada bulunmak YASAKTIR

neden yasak hocam vallahi bilmiyorum tüm forumu didikliyorum bitane satıcı falan bulabilirmiyim diye :D

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SPECTRE    1.189
Reikai, 13 dakika önce yazdı:

neden yasak hocam vallahi bilmiyorum tüm forumu didikliyorum bitane satıcı falan bulabilirmiyim diye :D

Bildirimlerinide mi okumuyorsun daha yeni attı @Loving tüm kullanıcılara. 

Yazmış adam burada

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Reikai    0
SPECTRE, 22 saat önce yazdı:

Bildirimlerinide mi okumuyorsun daha yeni attı @Loving tüm kullanıcılara. 

Yazmış adam burada

Hocam, örneğin Reta gibi ürünler almayı düşünüyorum fakat marka araştırması yapılan başlıklarda doğru ve yeterli bilgiye ulaşamadım. Bilgi toplamak amacıyla bir başlık açsam, kurallar gereği büyük ihtimalle kapatılacağını düşünüyorum. Bu durumda gerekli bilgiyi nasıl edinebilirim? Avrupa ve Amerika için Çinli birçok satıcı biliyorum (henüz alışveriş yapmadım), ancak Türkiye için yeterli bir bilgim yok. Bazı eski başlıklarda benzer durumda olan kullanıcıların sonradan kaynak bulduklarını görmüştüm, fakat mevcut yasaklar nedeniyle onlara nereden aldıklarını soramıyorum. Elbette bu forum Loving hocamın topluluğu ve kuralları doğrultusunda hareket eder, ben yalnızca görüşlerimi belirtmek istedim :D

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
lome    10
Reikai, 8 saat önce yazdı:

Hocam, örneğin Reta gibi ürünler almayı düşünüyorum fakat marka araştırması yapılan başlıklarda doğru ve yeterli bilgiye ulaşamadım. Bilgi toplamak amacıyla bir başlık açsam, kurallar gereği büyük ihtimalle kapatılacağını düşünüyorum. Bu durumda gerekli bilgiyi nasıl edinebilirim? Avrupa ve Amerika için Çinli birçok satıcı biliyorum (henüz alışveriş yapmadım), ancak Türkiye için yeterli bir bilgim yok. Bazı eski başlıklarda benzer durumda olan kullanıcıların sonradan kaynak bulduklarını görmüştüm, fakat mevcut yasaklar nedeniyle onlara nereden aldıklarını soramıyorum. Elbette bu forum Loving hocamın topluluğu ve kuralları doğrultusunda hareket eder, ben yalnızca görüşlerimi belirtmek istedim :D

Gideon mounjaro kullandım 4 5 flankon hepsi çalışıyordu 2.5mg dozda hiç arttirmadan iştahı kesti aynı markanın retasinida kullandım 5mg altında etki etmedi fiyat performans olarak mounjaroyu tercih ederim eczanede mounjaro ztn direk satılıyor ama fiyat biraz tuzlu Bulgaristan dan filan alanlar var daha ucuzmuş orada eczanede ama reçete gerekiyor hastaneden boy kütle endeksinden obez çıkana yaziyolarmis

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: crazymero
      Selamlar, Sopharma Clenbuterol kullanan tecrübe eden birisi var mıdır? Yağ oranım %25, boy 1.90 kilo 120. Dozaj ayarlaması konusunda bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim. Teşekkürler.
    • Yazan: MrJoker
      Herkese merhabalar,
      Bir koç ile çalışmaya başladım bir planlama yaptık ancak kafamı kurcalayan bazı durumlar var.
      KÜR İÇERİĞİM:
      Test propionate [ 1_10 haftalar ]
      Pazartesi 1 ml Cars 1 ml Cuma 1 ml Superdrol tablet [ 1_7 haftalar ]
      Her gün sabah tok 1 tablet 8 saat sonra 1 tablet Masteron [ 1_10 ] haftalar
      Pztsi 1 ml Persembe 1 ml Oxandrolon tablet [ 1-10 haftalar]
      Sabah 2 tablet 8 saat sonra 2 tablet MCT GRUPLARI:
      Nac 600 sabah 1 efervesan tab ve yatarken Milkthistle komplex : 1 servis sabah 1 servis yatarken Zma : 1 servis yatarken Omega 3 : 1 gr sabah 1 gr son öğünden sonra Q enzim q10 : 200 mg günde öğünle bir Vitamin d3 + k2 1 servis sabah tok Armidex 3 hafta baslar 5 gunde bir , bir tablet Bu planlama hakkında eksik yerleri, karşılaşabileceğim sorunları ve var ise düzeltmem gereken yerleri paylaşabilir misiniz? Şimdiden değerli yorumlarınız hakkında teşekkür ediyorum.
    • Yazan: Berko
      Merhabalar daha önce küre giren bi arkadaşımın koçuyla birlikte bende küre girmiş bulunmaktayım İlaçlar vitaminler ve kullanım şekilleri aşağıda ki gibi yanlış bir durum yada yapmam gereken farklı birşey varsa bilgi verirseniz çok sevinirim. Spor geçmişim var fakat vücudum yağlı. Fit ve parçalı durmak için bu küre girdim.
      İlaçları siteden sorguladım ve orijinal çıktı umarım öyledir
      KÜR İÇERİĞİM:
      Optimum Pharma Testo Prop Optimum Pharma Masteron Optimum Pharma Clenbuterol KÜR MG DETAYLARI:
      Pazartesi  1 ml testo  0.7 ml masto  Çarşamba  1 ml testo  0.7 ml masto  Cuma  1 ml testo  0.7 ml masto  Sabah aç karına 1 adet clen MCT GRUPLARI:
      2 adet proviron hergün  1 adet nac600 Pazartesiden pazartesiye 1 adet armidex Sabah kahvaltıdan sonra 2 adet cystone  2 adet speman 2 adet Liv 52  1 adet c vitamini  1 multivitamin Öğlen  2 adet omega 3  Akşam yatmadan önce  2 adet çinko  1 adet magnezyum
    • Yazan: aelmas
      Herkese merhaba!
      35 yaşında haftada 3 gün fullbody antrenmanı yapan genelde oturarak çalışan günlük 10k adımı tamamlayan bir bireyim. uzun süredir ağırlık antrenmanı yapıyorum çalışma felsefesi olarak Mike Mentzer tarzı HITT Antrenman Sistemini tercih ediyorum. bu güne kadar hep doğal ilerledim kendime yapacağım özeleştiri beslenme konusuna yeterince dikkat edememem oldu her zaman. son donemde retanın gündeme gelmesi ile bel bölgemde bir türlü kurtulamadığım yağlardan kurtulma fıkrı kafamda belirdi. suan yağ oranım %22 sevıyelerınde bunu 15-18 bandına çekebilirsem yaz ıcın idealime ulaşırım diye ümit ediyorum. daha önce tecrübe etmiş bu yollardan geçmiş kardeş ve abilerimin tavsiyesine açığım herkese iyi forumlar.
      VÜCÜT ÖLÇÜLERİ
      boy 1.78 kilo 86 Omuz 124 Göğüs 105 Sağ kol 35 Sol kol 35 Göbek 100 Kalça 106 GÜNCEL FORM:
       
    • Yazan: LegendFingerst
      merhaba definasyona giricem ardından tekrar bulk için envanterimi topluyorum enjekte olarak sadece testo kullanıcam onun dışında;
      define için - mlo fat burner, mk2866 ostarine sarms, clenbuterol
      bulk için - danabol veya anapolon, mk677, rad140 
      extra olarak elimde arimidex, milk thistle ve proviron var bu envanteri neyleri neyle kombine etmeliyim, extra bir sıvı steroid düşünmüyorum 
       

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×