Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Savaş sefil

6 aylık kür sürecimi tamamladım! şu noktada kürü sonlandırmalı mı yoksa trt olarak devam mı etmeliyim?

Önerilen İletiler

Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?

30 ocak 2025 tarihinde ilk enjeksiyonumu yaptım.

KÜR İÇERİĞİM:

  • Testosteron (Şubat-Mayıs 4 ay)
  • Masteron (Mayıs-ağustos 3 ay)
  • Boldenon
  • Npp (Temmuz-Ağustos)

SORULARIM:

  • Sağlık açısından bir engel yok sadece şuan kürü kesip pct mi yapmalıyım?
  • Kürüme devam edip cruise mu önerirsiniz?

Sürece nasıl devam etmem gerektiği konusunda kafam karışık fikrinizi almak istedim. :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


mamibolone    125

Merhaba hocam 2-3 ay sonra tekrar anabolik kullanacaksan pct yapmana gerek yok sistemi açıp tekrar kapatmış olacaksın kısa süre içinde vücudu yormana gerek yok. Cruise yapmalısın bu süreçte. Testislerdeki ufalma içinde ovitrelle kullanabilirsin.

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ferdikra    197

Npp etkileri 4 haftada çıkmıştır zaten en az bence 4 hafta daha npp devam edip en azından saglam 10 hafta gecirmis olursun sonra cruise mutlaka yap npp den sonra bir süre 4 5 hafta tekrar kür yapcaksan pct nin anlamı yok  2 ay için

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mamibolone, 19 dakika önce yazdı:

Merhaba hocam 2-3 ay sonra tekrar anabolik kullanacaksan pct yapmana gerek yok sistemi açıp tekrar kapatmış olacaksın kısa süre içinde vücudu yormana gerek yok. Cruise yapmalısın bu süreçte. Testislerdeki ufalma içinde ovitrelle kullanabilirsin.

hocam cruise da 250mg mı tutmalıyım testoyu ve ovitrelleyi nasıl kullanmalıyım teşekkürler cevabınız için.

Ferdikra, 18 dakika önce yazdı:

Npp etkileri 4 haftada çıkmıştır zaten en az bence 4 hafta daha npp devam edip en azından saglam 10 hafta gecirmis olursun sonra cruise mutlaka yap npp den sonra bir süre 4 5 hafta tekrar kür yapcaksan pct nin anlamı yok  2 ay için

Hocam kürü uzun tutmanın sonucu kısırlık ihtimali artıyor veya döngünün açılma süresi çok uzuyor diye biliyorum yanlışım varsa düzeltin bu durumlarda baş başa kalmamak için ne yapabilirim ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mamibolone    125
Savaş sefil, 9 dakika önce yazdı:

hocam cruise da 250mg mı tutmalıyım testoyu ve ovitrelleyi nasıl kullanmalıyım teşekkürler cevabınız için.

Hocam bende sizinle aynı süreçte kür yaptım önce testo bolde sonra boldeden npp geçtim dediğin gibi npp ile çok daha iyi verim aldım. Cruise döneminde 150-200 mg testesteron kullabilirsin fazlası mini blast olur. Ovitrelle ise erkek üreme sisteminde çok fazla etkili değil fakat yine de işe yarıyor. Haftada 2 kere 250iu yani 250x2 şeklinde uygulayabilirsin. 

Savaş sefil, 6 dakika önce yazdı:

Hocam kürü uzun tutmanın sonucu kısırlık ihtimali artıyor veya döngünün açılma süresi çok uzuyor diye biliyorum yanlışım varsa düzeltin bu durumlarda baş başa kalmamak için ne yapabilirim ?

Hocam kürü uzun tutmak tabiki daha kapsamlı pct süreci gerektiriyor, kısırlık ihtimali kısmı ise bana kalırsa tamamen safsata yıllarca kürden çıkmayan insanlar yarışmacılar var ve bir şekilde çocuk sahibi olabiliyor. (Bu durum kişiden kişiye değişebilir) şuan bende pct sürecindeyim 8 aylık kürden çıkmıştım. Döngünün açılma süresi de kişiden kişiye değişebilir pct sürecinde ilk ayın sonunda kan testi verip duruma göre pct ye devam edilebilir. Pct sürecine de kürden çıktığında kan tahlillerine bakılarak nasıl bir pct süreci yapman gerektiğini forumda söyleriz.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ferdikra    197
Savaş sefil, 34 dakika önce yazdı:

hocam cruise da 250mg mı tutmalıyım testoyu ve ovitrelleyi nasıl kullanmalıyım teşekkürler cevabınız için.

Hocam kürü uzun tutmanın sonucu kısırlık ihtimali artıyor veya döngünün açılma süresi çok uzuyor diye biliyorum yanlışım varsa düzeltin bu durumlarda baş başa kalmamak için ne yapabilirim ?

Yani bu ihtimaller uzun da da kısa kür de de hep var zaten. testisleri aktif tutmak icin hcg veya Ovitrelle kullanıp küçülmeyi önleyen de mevcut yani belli baslı kür aralıklarıyla testisleri canlandırıp kürüne devam ediyolar istersen bunu da yapabilirsin yada pct sonu dinlenip tekrar yaparsın 8 aydır kürdeyim kendimde ama henuz oyle bi uygulama yapmadım

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mamibolone, Bir saat önce yazdı:

Hocam bende sizinle aynı süreçte kür yaptım önce testo bolde sonra boldeden npp geçtim dediğin gibi npp ile çok daha iyi verim aldım. Cruise döneminde 150-200 mg testesteron kullabilirsin fazlası mini blast olur. Ovitrelle ise erkek üreme sisteminde çok fazla etkili değil fakat yine de işe yarıyor. Haftada 2 kere 250iu yani 250x2 şeklinde uygulayabilirsin. 

Hocam kürü uzun tutmak tabiki daha kapsamlı pct süreci gerektiriyor, kısırlık ihtimali kısmı ise bana kalırsa tamamen safsata yıllarca kürden çıkmayan insanlar yarışmacılar var ve bir şekilde çocuk sahibi olabiliyor. (Bu durum kişiden kişiye değişebilir) şuan bende pct sürecindeyim 8 aylık kürden çıkmıştım. Döngünün açılma süresi de kişiden kişiye değişebilir pct sürecinde ilk ayın sonunda kan testi verip duruma göre pct ye devam edilebilir. Pct sürecine de kürden çıktığında kan tahlillerine bakılarak nasıl bir pct süreci yapman gerektiğini forumda söyleriz.

Hocam çok teşekkürler aklımda ki eksiklikleri doldurdunuz ilerleyen süreçte tekrardan konu açarım.

Ferdikra, 42 dakika önce yazdı:

Yani bu ihtimaller uzun da da kısa kür de de hep var zaten. testisleri aktif tutmak icin hcg veya Ovitrelle kullanıp küçülmeyi önleyen de mevcut yani belli baslı kür aralıklarıyla testisleri canlandırıp kürüne devam ediyolar istersen bunu da yapabilirsin yada pct sonu dinlenip tekrar yaparsın 8 aydır kürdeyim kendimde ama henuz oyle bi uygulama yapmadım

Hocam çok teşekkürler verdiğiniz bilgiler için.

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BBurak    276
Ferdikra, 3 saat önce yazdı:

Npp etkileri 4 haftada çıkmıştır zaten en az bence 4 hafta daha npp devam edip en azından saglam 10 hafta gecirmis olursun sonra cruise mutlaka yap npp den sonra bir süre 4 5 hafta tekrar kür yapcaksan pct nin anlamı yok  2 ay için

Tren acetat için de bu yorumu yapabilir misin, herhangi bir tecrüben var mı bu konuda? Neticede o da bir kısa ester 4 haftadır alıyorum: haftalık 120-150mg arası vurum yaptım. Yan etki hissetmiyorum ama vücudum son 1 haftada inanılmaz değişti trenle mi alakalıdır sence?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ferdikra    197
BBurak, 2 saat önce yazdı:

Tren acetat için de bu yorumu yapabilir misin, herhangi bir tecrüben var mı bu konuda? Neticede o da bir kısa ester 4 haftadır alıyorum: haftalık 120-150mg arası vurum yaptım. Yan etki hissetmiyorum ama vücudum son 1 haftada inanılmaz değişti trenle mi alakalıdır sence?

Tren tecrubem yok ama npp den daha güçlü oldugu bariz belli trenin zaten gün gün değişimleri bariz ortada yan etki profili aynı olsada her bünye de yan etki durumu aynı olmayabilir bu konuda sanslısın demekki keza bende öyle npp de hiç yan etki hissetmiyorum zaten 3 4 haftada vücutta peek yapıp etkileri göstermesi lazım tren cok sac döküyor diyolar zaten dökülmeler cok bende oyuzden tren girmiyorum 😂

Ferdikra, 1 saat önce yazdı:

Tren tecrubem yok ama npp den daha güçlü oldugu bariz belli trenin zaten gün gün değişimleri bariz ortada yan etki profili aynı olsada her bünye de yan etki durumu aynı olmayabilir bu konuda sanslısın demekki keza bende öyle npp de hiç yan etki hissetmiyorum zaten 3 4 haftada vücutta peek yapıp etkileri göstermesi lazım tren cok sac döküyor diyolar zaten dökülmeler cok bende oyuzden tren girmiyorum 😂

@BBurak bu arada hangi marka ilaçlar 

  • ahahaha 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BBurak    276
Ferdikra, 1 dakika önce yazdı:

@BBurak bu arada hangi marka ilaçlar 

Testosteron ve boldenon zphc.com, tren ve clen optimum overdose bunlar dışında eczane proviron ve tiromel.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BBurak    276
Ferdikra, Şimdi yazdı:

Zphc testosu nasıl dolumu libido hissiyatı falan

Güzel yarım ml vurdum 2 gün sonra test verdim 1450 çıktı total. Zaten 13-14 haftadır libido problemi 1 gün bile yaşamadım.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BBurak    276
Ferdikra, 4 dakika önce yazdı:

45 50 dolar fiyat cekmişti biri

6000 e 30 ml testo 10 ml deca aldım.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
BBurak, 18 dakika önce yazdı:

6000 e 30 ml testo 10 ml deca aldım.

enanthate 50$, npp 55$, 30mllik testosuda 120 dolar benim bulduğum fiyatlar. Bakalım bende yeni siparişimi bunlardan vermeyi düşünüyorum yurtdışı ürünlerim gelene kadar 😄

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ferdikra    197
the_escobar, 3 dakika önce yazdı:

enanthate 50$, npp 55$, 30mllik testosuda 120 dolar benim bulduğum fiyatlar. Bakalım bende yeni siparişimi bunlardan vermeyi düşünüyorum yurtdışı ürünlerim gelene kadar 😄

Banada reklamı düşen biri o fiyatı vermişti

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
Ferdikra, Bir saat önce yazdı:

Banada reklamı düşen biri o fiyatı vermişti

valla onu bilmiyorum ama benim bulduğum eleman samimi geliyor. Sağlam üründür heralde. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Husoyz
      Öncelikle selamlar,
      19 yaşındayım 1 yıldır spor yapıyorum 17-18 yaşlarımda da  libidom ve cinsel isteksizlik ve  sertleşme gibi konularda bayağı sıkıntım vardı 19 yaşımın başında 6 aylık spor geçmişimle salondaki bir abinin telkini sayesinde küre girdim küre girmeden önceki kan değerlerimi aşağıya bırakıyorum 3 aylık bir kür süreciydi ilk ay 300 mg testo prop 350-400mg civarındada masteron prop kullandım    sonraki ayda haftalık 150mg npp ekledim  kalan son ayda testo enanthat masteron entathat olarak devam ettim  kürümde de çok güzel verim aldım hem kurudum hem kütle koydum ve şuan kürü bitirmiş bulunmaktayım.
      Ayriyeten birşey fark ettim sanki vücudumda gerçekten bir testosteron eksikliği varmış gibiydi kullanmaya başladıktan sonra fark ettim  harbide kendimi erkek gibi hissetim bi keyfim hayat enerjim yerine geldi libidom ve ereksiyon sorunlarım düzeldi bu cinsel sorunlarım düzelince flörtöz yeteneklerimde gerçekten değişiklik oldu ve özgüvenimi tamamladım gibi oldu işte şuan kür sürecini bitirdim sayılır   3 ayın sonuna geldim fakat ağustos eylül gibi üniversiteye gideceğim o sıralar tekrar küre girmek istiyorum şimdi  eylüle kadar 3 ay var zaten bu 3 ayda düşük doz haftalık 100mg gibi testosteron kullansam sonra tekrar küre girsem ne gibi sıkıntılar yaşarım çünkü testo kullanımı gerçekten bırakmak istemiyorum spordan bağımsız olarak üroloji doktoruna git diyenler olacaktır 3 farklı üroloji doktoruna gittim  çoğu benimle dalga geçti bu yaşta ne  libidosu sanki düzenli sex hayatın var gibi şeyler söyleyip gönderdiler çok kafana takma dediler kür bitiminde yaptırdığım kan tahlillerimde aşağıya bırakıyorum ne yapmam gerektiği hakkında açıkçası pek bir fikrim yok bana yardımcı olurumsunuz lütfen  ne yapmam gerekiyor pct süreci hakkında da pek bir bilgim yok  kullandığım markalar doluydu ondan eminim önce evogen kullandım sonra science pharmaya geçtim gayet memnundum.
      KAN TESTLERİM:
        
    • Yazan: Deas
      Yaklaşık 6 ay süren ilk kürümde haftalık 500 mg Testosteron ve 300 mg Rimobolan kullandım; kürün son ayına ise 150 mg NPP ekledim. Süreçte kullandığım markaların (Evogen ve Magnus) içerik olarak beklentimin altında kalmasına rağmen, diyetim sayesinde ciddi bir form yakaladım. 49 kg %7 Yağ oranı ile başladığım süreci, 75 kg %12 (TAHMİNİ) seviyesine kadar taşıdım. bu süreçte hiç cheat yapmadım, vitaminlerimi ve koruyucularımı eksik etmedim.
      Yan Etkiler ve Tedavi Süreci:
      Şiddetli Akne: Kürün tamamlanmasıyla birlikte agresif bir sivilcelenme sorunu baş gösterdi. Topikal kremlerden sonuç alamayınca doktor kontrolünde Zoretanin tedavisine başladım ve bu sayede cildimi kontrol altına aldım.
      TRT Geçişi: Kür bitiminde standart bir PCT (Kür Sonrası Terapi) uygulamak yerine, haftalık 125 mg (Overdose marka) ile TRT dozuna geçtim. İlginç bir şekilde, bu düşük dozun psikolojik ve fiziksel etkisi, kürde kullandığım yüksek dozlu ürünlerden çok daha verimli hissettirdi.
      İlacı Kesme Kararı: Testislerdeki hacim kaybı (atrofi) hissi ve sürekli enjeksiyon yapmanın getirdiği mental yorgunluk nedeniyle TRT dozunu da tamamen sonlandırdım.
      Güncel Durum:
      İlacı tamamen bırakmamın üzerinden yaklaşık 2.5 ay geçti. Bu süreçte hem ilaçların sistemden çıkışı hem de yaşadığım ayrılık süreci gibi duygusal faktörler birleşince, kısa süreli bir libido kaybı yaşadım. Doğal hormon üretimimin ne durumda olduğunu anlamak adına yaptırdığım güncel test sonuçlarım aşağıdadır.(şuan her şey yolunda hissetiriyor bu arada) (yazıyı ai ile düzenledim) bu süreçte forumu sürekli takip ettiğimden paylaşmak istedim soru cevaplarla daha anlaşılabilir bir konu olabilir.
        
    • Yazan: Dortmunt
      Evet muhtemelen yeni başlayanların yaptığı gibi çoğu kişinin genel hatası olarak farkettiğim bir durumu sizinler paylaşmak istiyorum. Bu durum yurt dışında TRT protokolünde çok sıklıkla yapılan ve haftaya bölünen testosteronun yan etki profilini ciddi oranda azaltmakta ama neden?
      Vücut tek seferde üretemeyeceği 200-250mg> ve daha fazla mg testosteron vücut içerisine aldığında yaşanan durum büyük bir kaos ve dalgalanmalardan oluşan bir ŞOK dalgasını atlatmaya çalışmakta ciddi oranda afallama ve vücudun alarm moduna sokmakta ve kan testi profilinde en sık görülen kardiyovasküler problemlerde aslında burada yatıyor haftalık tek dozaj ve büyük yemek yani tek dozaj yüksek mg Testo!
      Neden mikro dozajlama?
      Aslında vücudun üretim kapasitesinden bir tık daha fazla Testo enjeksiyonu vücudu büyük bir strese sokmadan yavaşça hormonu yükseltmektir insülin iğnesi ile kas içine enjeksiyon gerekmeden deri altında kasa girmeden küçük dozajlama yapmak hem enjeksiyon rahatlığı sağlar hemde kan profilinde anlık yükselme yaşamadan tüm eko-sistemi kontrol altına alabiliriz!
      Haftada 1 değil ise kaç günde 1 ?
      En çok merak edilen durumlardan biride belki bu haftada 1 değilse ne kadar sık olmalı Testo öğününü kaça bölmeliyiz? İşin en güzel tarafı enjektörün küçük olması ve can acıtmaması bu yüzden 1 gün arayla ml enjektörlere bölerek streril bir şekilde muhafaza edebilir haftalık anabolik menünüzü ayarlayabilirsiniz en sık tavsiye edilen metot günlük en çok tercih edilen 1 gün enjeksiyon 1 gün off olacak şekilde haftaya testoyu bölmek.
      Gerçek anlamda ne kadar fayda görülür?
      Östrojen dengesinden tutun kan yoğunlaşmasının azalmasına kadar bir çok profilin ne kadar düzlediğini ruhsal anlamda dengesizliğin ciddi anlamda azaldığını daha kaliteli ve sağlıklı bir şekilde süreci devam ettirdiğinize sizde şaşıracaksınız vücudun döngüsünü taklit etmek alacağınız yan etkiyi ciddi oranda düşürecektir. Elbette ki bu sadece bir dozajlama protokolünün önerisidir bilinçli olan sporcu veya TRT yapan kişilerin kendi kurallarınca ilerlemesi daha doğrudur amaç genel kitleyi bilgilendirmek amacıyla hazırlanmıştır okuduğunuz ve zaman ayırdığınız için teşekkürler 🙏🏻
    • Yazan: Blade438
      Merhaba Arkadaşlar,
      Öncelikle burada yeniyim ve açıkçası ilaç işinden oldukça korkuyorum ancak Tır Şoförü (düzensiz uykular) olmamdan ve zannediyorum genetik etkilerden ötürü testom ne zaman tahlil versem 200 ila 300 bandı arasında uzun süredir ağırlık çalışıyorum haftada 3-4 gün kadar bacak da çalışıyorum ancak testomun düşüklüğünü gün içinde hep hissediyorum libido haricinde her şey sıkıntı, halsizlik, sürekli oturma isteği, 2 dakika önce konuşulanları unutma, göbek de yağlanma vs. Spor hocam (kendisine oldukça güvenirim) sadece only testo (enantat) kullanmamın trt sınırları içerisinde mantıklı olacağını söylüyor ben ise kullanmayı çok fazla istiyorum ancak  bir yandan da korkuyorum aranızda oldukça tecrübeli kişilerin olduğunu gördüm sizlerden de fikir almak istedim.
      SORULARIM:
      Korkmak da fazlamı abartıyorum? Olurda sahtesini kullanırsam ciddi sıkıntı yaşanır mı? Bunu olurda bırakırsam psikolojik olarak çok etkilenir miyim? Konuya katılım gösteren, yorum yapan herkse şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: grey50
      Hocalarım, herkese merhabalar.
      Uzun süredir düşük testosteron sorunuyla mücadele ediyorum. 2023 sonunda hem üroloji hem de endokrinoloji doktorlarıyla görüştüm. O dönem 132 kiloydum ve doktorlar kilo vermem gerektiğini söyledi. Aradan geçen sürede disiplinli bir şekilde 28 kilo vererek 104 kiloya düştüm ancak buna rağmen testosteron değerlerimde bir düzelme olmadı; seviyeler hep düşük seyrediyor.
      Bu süreçte düzenli Çinko ve Testoxx gibi takviyeler de kullandım fakat sonuç değişmedi. Son olarak yeni görüştüğüm doktorum, artık TRT protokolüne geçmemiz gerektiğini belirterek 2 haftada bir 250mg Sustanon reçete etti. 3 aylık bir kullanım sonrası tekrar test verip süreci değerlendireceğiz, muhtemelen uzun vadeli bir TRT yolculuğu olacak.
      Konuyla ilgili sadece forumlarda okuduğum kadarıyla bilgi sahibiyim, tecrübem yok.
      Bazı spesifik sorularım var:
      Reta (Retatrutide) Kullanımı: Yaklaşık 1,5 aydır Reta kullanıyorum ve çok memnunum (5 kilo verdim, iştah kontrolü sağladı). Sustanon ile birlikte Reta kullanmaya devam etmemin tıbbi veya etkileşimsel bir sakıncası olur mu? Koruyucular: TRT dozunda (250mg/14 gün) herhangi bir koruyucu (AI, karaciğer desteği vb.) kullanmam gerekir mi? Kombinasyon: Madem artık doğal sınırı geride bırakıp dışarıdan hormon alımına başladım; bu süreçte Sustanon ile birlikte kullanıldığında yağ yakımını veya kas kütlesini destekleyecek, TRT protokolünü bozmayacak başka bir ürün/takviye önerir misiniz?   
      Tecrübeli hocalarımın ve bu yoldan geçmiş arkadaşların değerli yorumlarını bekliyorum. Teşekkür ederim.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×