Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Reklam

  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

Savaş sefil

Üye
  • İçerik sayısı

    19
  • Katılım

  • Son ziyaret

PLATFORM TECRÜBE PUANI

4 Nötr

Savaş sefil Hakkında

  • Yaş 21
  • Derece
    YENİ ÜYE
  • Doğum Günü 01-01-2005

Platform İstatistikleri

  • Yaş 21
  • Bizi nasıl buldun?:
    Google Aramalarında

Profil Bilgileri

  • Yaş 21
  • Meslek:
    Öğrenci
  • Konum:
    İstanbul
  • Cinsiyet:
    Erkek

İlgi Alanların:

  • Yaş 21
  • Favori Spor Dalın:
    Vücut Geliştirme

Güncel Profil Ziyaretleri

207 profil görüntüleme
  1. Hocam çok teşekkürler aklımda ki eksiklikleri doldurdunuz ilerleyen süreçte tekrardan konu açarım.
  2. hocam cruise da 250mg mı tutmalıyım testoyu ve ovitrelleyi nasıl kullanmalıyım teşekkürler cevabınız için.
  3. Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? 30 ocak 2025 tarihinde ilk enjeksiyonumu yaptım. KÜR İÇERİĞİM: Testosteron (Şubat-Mayıs 4 ay) Masteron (Mayıs-ağustos 3 ay) Boldenon Npp (Temmuz-Ağustos) SORULARIM: Sağlık açısından bir engel yok sadece şuan kürü kesip pct mi yapmalıyım? Kürüme devam edip cruise mu önerirsiniz? Sürece nasıl devam etmem gerektiği konusunda kafam karışık fikrinizi almak istedim.
  4. Sertleşme sorunları yaşıyorum! sebebi ve çözümü ne olabilir?

    Teşekkürler hocam önümüzdeki hafta tekrar test verip ona göre bir yol çizeceğim.
  5. Sertleşme sorunları yaşıyorum! sebebi ve çözümü ne olabilir?

    Tedarik edebilirsem deneyeceğim teşekkür ederim güncelleme geçerim kullandığım durumda
  6. Sertleşme sorunları yaşıyorum! sebebi ve çözümü ne olabilir?

    Hcg kullanımı nasıl olmalı ?
  7. Sertleşme sorunları yaşıyorum! sebebi ve çözümü ne olabilir?

    Çok teşekkürler siz ne yapmamı önerirsiniz ? Peki şuanda dediğiniz gibi birini çıkarayım mı yoksa doz mu azaltayım hocam
  8. Sertleşme sorunları yaşıyorum! sebebi ve çözümü ne olabilir?

    Hocam peki e2nin çok düşük olmasının yan etkileri nedir, olumsuz etkileri desem daha doğru olur.
  9. Sertleşme sorunları yaşıyorum! sebebi ve çözümü ne olabilir?

    @rastlantisal hocam merhabalar tekrardan güncelleme yapmak istedim ve fikrinizi almak istiyorum only testo devam ediyordum sizinle konuştuğumdan beri sonra Masteron ve boldenon ekledim 2 Haziran tarihinde ereksiyon problemi devam ediyor ve testte total Testo çok düşük çıktı 200mg Masteron prop (overdose) 375mg boldenon (Humax) 500 mg Testo c (Humax) kullanıyorum şuanda Masteron çalışıyor gibi sertlik flan geldi ama Testo hayal kırıklığı boldenonun etkisini de henüz göremedim doğal olarak.Ereksiyon problemi için başka ne yapabilirim ve ilaçlarım çalışıyor mu tam olarak nasıl anlarım ? (Konunun başında attığım test sonuçlarında dragon pharma Testo e kullanıyordum.)
  10. Sertleşme sorunları yaşıyorum! sebebi ve çözümü ne olabilir?

    Teşekkür ederim konunun üstüne gidiyorum.
  11. Sertleşme sorunları yaşıyorum! sebebi ve çözümü ne olabilir?

    Anladım hocam teşekkür ederim değerli bilgileriniz için.
  12. Sertleşme sorunları yaşıyorum! sebebi ve çözümü ne olabilir?

    Haklısınız hocam.Son olarak aklımdakini sorayım boldenon da anti-östrojen diye biliyorum yanılıyorsam düzeltin.Bir arkadaşım da bu sebeple kürüne eklemişti fakat onda işe yaramamıştı denemeye değer mi,kullanması masterondan daha makul geliyor.
  13. Sertleşme sorunları yaşıyorum! sebebi ve çözümü ne olabilir?

    Hocam merhabalar dediğiniz gibi yaptım ve sorun tamamen çözüldü teşekkür ederim öncelikle,fakat Masteron kullanmaktan biraz çekiniyorum açıkçası yan etkileri düşündürüyor saçlarım dökülsün hiç istemiyorum önerebileceğiniz başka bir şey var mıdır bu konuda ?
  14. Sertleşme sorunları yaşıyorum! sebebi ve çözümü ne olabilir?

    Tamamdır teşekkürler şuan alıyorum sizi bilgilendireceğim
  15. Sertleşme sorunları yaşıyorum! sebebi ve çözümü ne olabilir?

    Sağlık açısından bu güne kadar bir probleme rastlamadım bildiğim bir hastalığım yok hocam. 188 91 kg’ım şuan da kür geçmişim hiç yok ilk defa deneyimliyorum ve sporu da düzenli olarak hiç devam ettiremedim hep başla bırak başla bırak şeklindeydi kür öncesi ve kürdeyken ki sonuçları da ekledim referans aralığında olmayan sonuçların bazılarında referans aralığı diyor sanırsam sistemsel bir hata ama değerleri gözüküyor durum bu şekilde

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×