Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

atesylmz7

Zphc marka ilaçlar sahte mi?

Önerilen İletiler

atesylmz7    0

Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?

Zhpc ürünleri çalışıyor mu?

STOĞUMDAKİ ÜRÜNLERİ:

  • Testo prop
  • Tren Ace
  • Masteron

 Türk malı olabilir sadece öğrenmek istediğim çalışıyor mu? Teşekkürler. :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


SERKO    1.082
atesylmz7, 29 dakika önce yazdı:

ÜRÜNLER:

 ne hikmettir ki sahtesi orjinaliden daha iyi çalışıyor ben zhpc medicine tren acetat kullandım gayet iyi çalışmıştı ama genel olarak ürünlerin sahte.

  • ahahaha 1
  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    771
SERKO, 6 dakika önce yazdı:

 ne hikmettir ki sahtesi orjinaliden daha iyi çalışıyor ben zhpc medicine tren acetat kullandım gayet iyi çalışmıştı ama genel olarak ürünlerin sahte 

zhpc nin orijinaline bile %80 doludur diyorlar çakmasını almak daha mantıklı bence😄.

  • Cool 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ahmets    7
atesylmz7, 3 saat önce yazdı:

ÜRÜNLER:

Tr üretimi ama asıl önemli olan üretim yeri değil ürünün doluluğu 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Korba    3
SERKO, 6 saat önce yazdı:

 ne hikmettir ki sahtesi orjinaliden daha iyi çalışıyor ben zhpc medicine tren acetat kullandım gayet iyi çalışmıştı ama genel olarak ürünlerin sahte.

Öyle bir şey varsa ben de deniyim fiyatları acayip ucuz 😁

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.082

genel olarak söylüyorum ürünleri iyi çalışıyor ben orjinal acetatda kullandım medicine kadar çalışmadı :D

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Komutan    80
SERKO, 20 dakika önce yazdı:

genel olarak söylüyorum ürünleri iyi çalışıyor ben orjinal acetatda kullandım medicine kadar çalışmadı :D

peki sterillik konusunda ne dersin abi  :D 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.082

Ödem vs yapmadı bende fiyatlarda uygun denenebilir 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Korba    3
SERKO, 2 saat önce yazdı:

genel olarak söylüyorum ürünleri iyi çalışıyor ben orjinal acetatda kullandım medicine kadar çalışmadı :D

Hocam sizin sözünüze güvenerek deniycem haberiniz olsun :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.082

orjinal tren enant kullandım hoşuma gitmedi ama kardeşin biri çok ısrar etti medicine acetat kullandım gerçekten iyi çalıştı yoksa hiç biri babamın oğlu değil övmem neyse odur bende ..

  • Beğen 1
  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
badpich    0

ben de tıpatıp aynısının enantat bolde danabolünü kullanıyorum sen gibi şüphelerim vardı ancak dolu çıktı. An itibariyle kürümün 22. günü bu hafta ağırlıklarımda artış yaşadım üstüne de haftalık ölçümlerimde omuzum ve kollarım büyüdüğünü görünce içime su serpildi. Tabi üretim yerleri seninkiyle aynı mı bilemeyiz ya bir süre gözlemle ya da kan testi ver derim

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
fr0s1y    1
badpich, 5/10/2025 - 16:30 yazdı:

ben de tıpatıp aynısının enantat bolde danabolünü kullanıyorum sen gibi şüphelerim vardı ancak dolu çıktı. An itibariyle kürümün 22. günü bu hafta ağırlıklarımda artış yaşadım üstüne de haftalık ölçümlerimde omuzum ve kollarım büyüdüğünü görünce içime su serpildi. Tabi üretim yerleri seninkiyle aynı mı bilemeyiz ya bir süre gözlemle ya da kan testi ver derim

ZPhc mi kullanıyorsunuz?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
enxgin    7

Yan sanayi evde yapılan ürünlerden. Bunları kullanmanızı önermiyorum. Orjinali ile sahtesi arasında bir çok fark var. Biraz araştırırsanız ulaşabilirsiniz. Orjinalleri gayet iyi 5-6 ürününü kullandım.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    118

@Fuhrer Selam sana imparator 🙋‍♂️. Hocam siz testosteron enhatat ın doluluğunu kan ile nasıl test ediyordunuz bunun yöntemi nedir detaylı anlatabilirmisiniz birkaç ürüne bu yönde test yapıcam artık çünki piyasa canımı çok sıkıyor elimi attığım ürün boş çıkmaya başladı. Kendimce mesala zphc 30ml i test ettim bu gün. Haftalım 525mg normalde testo alırdım 1 hafta enjeksiyon yapmadım sonra tek seferde dün sabah 0.7ml 175mg enjekte ettim derin etten. Bu sabah test verdim 1250mg testo çıktî mesala. Natural totalim 850 1000 arası benim. Bunun tam doğru yöntemini biraz anlayabilirsem birkaç testoda daha denemek istiyorum yks bitti işim yok canım sıkılıyor agrasyon olur bana 😁. Daha önce aynı şekil zphc test ettiğimde daha fazla total test çıkmıştı diye hatırlıyirum ama testimi bulamadım çok test var hangisi hatırlayamadım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    924
Rma, 46 dakika önce yazdı:

@Fuhrer Selam sana imparator 🙋‍♂️. Hocam siz testosteron enhatat ın doluluğunu kan ile nasıl test ediyordunuz bunun yöntemi nedir detaylı anlatabilirmisiniz birkaç ürüne bu yönde test yapıcam artık çünki piyasa canımı çok sıkıyor elimi attığım ürün boş çıkmaya başladı. Kendimce mesala zphc 30ml i test ettim bu gün. Haftalım 525mg normalde testo alırdım 1 hafta enjeksiyon yapmadım sonra tek seferde dün sabah 0.7ml 175mg enjekte ettim derin etten. Bu sabah test verdim 1250mg testo çıktî mesala. Natural totalim 850 1000 arası benim. Bunun tam doğru yöntemini biraz anlayabilirsem birkaç testoda daha denemek istiyorum yks bitti işim yok canım sıkılıyor agrasyon olur bana 😁. Daha önce aynı şekil zphc test ettiğimde daha fazla total test çıkmıştı diye hatırlıyirum ama testimi bulamadım çok test var hangisi hatırlayamadım

image.png.1b035f7a16da7ee8373ac60de3cfb4c1.png

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
gönderildi (düzenlendi)
Rma, Bir saat önce yazdı:

@Fuhrer Selam sana imparator 🙋‍♂️. Hocam siz testosteron enhatat ın doluluğunu kan ile nasıl test ediyordunuz bunun yöntemi nedir detaylı anlatabilirmisiniz birkaç ürüne bu yönde test yapıcam artık çünki piyasa canımı çok sıkıyor elimi attığım ürün boş çıkmaya başladı. Kendimce mesala zphc 30ml i test ettim bu gün. Haftalım 525mg normalde testo alırdım 1 hafta enjeksiyon yapmadım sonra tek seferde dün sabah 0.7ml 175mg enjekte ettim derin etten. Bu sabah test verdim 1250mg testo çıktî mesala. Natural totalim 850 1000 arası benim. Bunun tam doğru yöntemini biraz anlayabilirsem birkaç testoda daha denemek istiyorum yks bitti işim yok canım sıkılıyor agrasyon olur bana 😁. Daha önce aynı şekil zphc test ettiğimde daha fazla total test çıkmıştı diye hatırlıyirum ama testimi bulamadım çok test var hangisi hatırlayamadım

Elimdeki 30 ml zphc yi daha kullanmaya başlamadan böyle bir şey söylemen bi tık üzdü 

tarihinde hectordoyle tarafından düzenlendi
  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    12
hectordoyle, 15 dakika önce yazdı:

Elimdeki 30 ml zphc yi daha kullanmaya başlamadan böyle bir şey söylemen bi tık üzdü 

Vallahi beni de biraz üzdü. Prop esteri için nasıl oluyordu kan testi? Ben genelde 1-2 hafta kullanım sonrası tahlilden bir önceki gece vurup sabah veriyorum.

Rma, 1 saat önce yazdı:

@Fuhrer Selam sana imparator 🙋‍♂️. Hocam siz testosteron enhatat ın doluluğunu kan ile nasıl test ediyordunuz bunun yöntemi nedir detaylı anlatabilirmisiniz birkaç ürüne bu yönde test yapıcam artık çünki piyasa canımı çok sıkıyor elimi attığım ürün boş çıkmaya başladı. Kendimce mesala zphc 30ml i test ettim bu gün. Haftalım 525mg normalde testo alırdım 1 hafta enjeksiyon yapmadım sonra tek seferde dün sabah 0.7ml 175mg enjekte ettim derin etten. Bu sabah test verdim 1250mg testo çıktî mesala. Natural totalim 850 1000 arası benim. Bunun tam doğru yöntemini biraz anlayabilirsem birkaç testoda daha denemek istiyorum yks bitti işim yok canım sıkılıyor agrasyon olur bana 😁. Daha önce aynı şekil zphc test ettiğimde daha fazla total test çıkmıştı diye hatırlıyirum ama testimi bulamadım çok test var hangisi hatırlayamadım

Hocam valla prop ve Masteronu yeni başladım zphc de bakalım ben verim alabilecek miyim. Bu yorumları çok sık görmeye başladık artık

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
klorsex, 2 dakika önce yazdı:

Vallahi beni de biraz üzdü. Prop esteri için nasıl oluyordu kan testi? Ben genelde 1-2 hafta kullanım sonrası tahlilden bir önceki gece vurup sabah veriyorum.

Prop değil enanthate var 30 ml lik, şuan 10 ml lik zphc enanthate ı kullanıyorum biticek yakında. PIP dışında bir sorun yaşamadım. Eğer 30 ml enanthate gerçekten underdose ise ya 750 mg kullanıp bitiricem 10 haftada ya da trt zamanı 250 mg kullanıcam 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    12
hectordoyle, Şimdi yazdı:

Prop değil enanthate var 30 ml lik, şuan 10 ml lik zphc enanthate ı kullanıyorum biticek yakında. PIP dışında bir sorun yaşamadım. Eğer 30 ml enanthate gerçekten underdose ise ya 750 mg kullanıp bitiricem 10 haftada ya da trt zamanı 250 mg kullanıcam 

Hocam masteronu da Zphc tercih ettiğim şuan bir kararsızlık var bende de. Paradan ziyade vakit daha önemli güzel bir form yakalamak istiyordum yaz bitmeden şu sıralar zphc hakkında o kdar kötü yorum okudum ki. Umarım dolusu denk gelmiştir

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Lightweight
      Selam arkadaşlar bu ZPHC markasına dair olumlu şeyler duymaya başladım.(Yan markası Spectrum Pharma bana Balkan ve SP'nin ilişkisi gibi geldi)
      İnternet sitesinde T-shirt siparişi verir gibi Anabolik steroid söyleyebiliyorsunuz bu biraz garibime gitti ama internet siteleride bir o kadar ciddi gözüküyor ki Adres ve telefon bilgisi de verilmiş sitesinde. Belki bir avlama politikasıdır ve bende yemişimdir bunu ama siz ne düşünüyorsunuz.
      Kullanan edeniniz varsa tecrübelerini aktarabilir mi ?
    • Yazan: Samedbumstead
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate 500 mg Npp 300 mg Haftalık yükleme yapıyorum! Kürüme trenbolone enanthate eklemek istiyorum sizce zphc nasıldır?
      Tüm yorumlar için şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: 6arrows
      iranlı bir satıcıdan aldığım fiyat listeleri bunlar. fiyatlar çok ucuz gözüküyor gerçekçi olma ihtimali var mı? 
         
    • Yazan: murta
      Merhabalar,
      Elimde 4 tane marka seçeneği var sizce hangisini tercih etmeliyim?
      Zphc - Humax - Spectrum - Canada
      1x testo e  1x deca  Almayı planlıyorum hangi markayı tercih edeyim?
    • Yazan: Gordo
      Şu sıralar çok fazla önüme çıkmaya başladı, kullanacağımdan değil ancak forumda arşiv olsun, belki markayı görüp kullanmak isteyen vardır ve bilgi sahibi olmak istiyordur diye açmak istedim.
      UGL olduğu kanaatindeyim, çinden buraya ilaç geleceği hikayesi pek inandırıcı gelmiyor, kullanan tanıdığınız varsa, kullandıysanız iyi/kötü tecrübelerinizi paylaşırsanız, fason bir ilaçsa belki kullanacak arkadaşlara caydırıcı bir konu olur, şimdiden cevap veren herkese teşekkür ederim.
      https://tk.zphcgroup.com/products/ 

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×