Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

atesylmz7

Zphc marka ilaçlar sahte mi?

Önerilen İletiler

hectordoyle    806
klorsex, Şimdi yazdı:

Hocam masteronu da Zphc tercih ettiğim şuan bir kararsızlık var bende de. Paradan ziyade vakit daha önemli güzel bir form yakalamak istiyordum yaz bitmeden şu sıralar zphc hakkında o kdar kötü yorum okudum ki. Umarım dolusu denk gelmiştir

Zphc Masteronunda boşuna denk gelmen zor. Etki alayım diyorsan ve kısmen yağ oranın düşük bir formda masterona başlayacaksan günlük 50 mg (haftalık 350 mg) masteron kullanmaya başla. Bi 2 3 hafta sonra anlarsın zaten.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


klorsex    11
hectordoyle, Şimdi yazdı:

Zphc Masteronunda boşuna denk gelmen zor. Etki alayım diyorsan ve kısmen yağ oranın düşük bir formda masterona başlayacaksan günlük 50 mg (haftalık 350 mg) masteron kullanmaya başla. Bi 2 3 hafta sonra anlarsın zaten.

Yağ oranım kısmen düşük karın bölgesi dışında. Şuanda haftada 300mg olacak şekilde başladım. Testo 300 maste 300 tren 300 şeklinde start verdim. Tren spectrum bu arada

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    117
hectordoyle, 28 dakika önce yazdı:

Elimdeki 30 ml zphc yi daha kullanmaya başlamadan böyle bir şey söylemen bi tık üzdü 

Dolu ama doluluk oranı az 0,5 yerine 0,6 0,7 kullansan dengeler bence ben öyle yapıcam mecburen.

@klorsexRahat ol knk dolu ama oranı az sadece normalden. En az %80 doluluğu yine var ürünün bence

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    11
Rma, 1 dakika önce yazdı:

Dolu ama doluluk oranı az 0,5 yerine 0,6 0,7 kullansan dengeler bence ben öyle yapıcam mecburen.

@klorsexRahat ol knk dolu ama oranı az sadece normalden. En az %80 doluluğu yine var ürünün bence

Kanka haklısın o iğneyi totoya yeterli sayıda yemeden anlayamayız dolu mu boş mu

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    806
klorsex, 11 dakika önce yazdı:

Yağ oranım kısmen düşük karın bölgesi dışında. Şuanda haftada 300mg olacak şekilde başladım. Testo 300 maste 300 tren 300 şeklinde start verdim. Tren spectrum bu arada

Spectrum treni ne kadara aldın deneyemedim bi türlü

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
KAVINSKI    19
gönderildi (düzenlendi)
klorsex, 21 dakika önce yazdı:

Hocam masteronu da Zphc tercih ettiğim şuan bir kararsızlık var bende de. Paradan ziyade vakit daha önemli güzel bir form yakalamak istiyordum yaz bitmeden şu sıralar zphc hakkında o kdar kötü yorum okudum ki. Umarım dolusu denk gelmiştir

Zphc masteron hem 10 ml hem 30 ml kullandım gayet dolu gibiydi. Zphc sp gibi markaların üretim serileri çok yüksek adetli oluyor yani eğer bir seride problem varsa onu hepimiz hissediyor olurduk(örnek: zphc tren ace) ama masteronundan şikayet edeni pek duymadım. Kendimde verim aldım.

tarihinde KAVINSKI tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    11
hectordoyle, 35 dakika önce yazdı:

Spectrum treni ne kadara aldın deneyemedim bi türlü

33 dolara denk geldi tanesi hocam

KAVINSKI, 30 dakika önce yazdı:

Zphc masteron hem 10 ml hem 30 ml kullandım gayet dolu gibiydi. Zphc sp gibi markaların üretim serileri çok yüksek adetli oluyor yani eğer bir seride problem varsa onu hepimiz hissediyor olurduk(örnek: zphc tren ace) ama masteronundan şikayet edeni pek duymadım. Kendimde verim aldım.

hocam zaten zphc tren ace konusunu ben çözemedim salonda kullanan ve yanımda damarlanıp şekle girenler var ama kullandığı peptidlerden kaynaklı mı bilmiyorum 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hascey27    46

ZPHC 10 luk test enanthatelardan kullandım bende haftalık 250 mg ile 6. günde test verdim 1500> çıkmıştı.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
levenna    2
Rma, 2 saat önce yazdı:

@Fuhrer Selam sana imparator 🙋‍♂️. Hocam siz testosteron enhatat ın doluluğunu kan ile nasıl test ediyordunuz bunun yöntemi nedir detaylı anlatabilirmisiniz birkaç ürüne bu yönde test yapıcam artık çünki piyasa canımı çok sıkıyor elimi attığım ürün boş çıkmaya başladı. Kendimce mesala zphc 30ml i test ettim bu gün. Haftalım 525mg normalde testo alırdım 1 hafta enjeksiyon yapmadım sonra tek seferde dün sabah 0.7ml 175mg enjekte ettim derin etten. Bu sabah test verdim 1250mg testo çıktî mesala. Natural totalim 850 1000 arası benim. Bunun tam doğru yöntemini biraz anlayabilirsem birkaç testoda daha denemek istiyorum yks bitti işim yok canım sıkılıyor agrasyon olur bana 😁. Daha önce aynı şekil zphc test ettiğimde daha fazla total test çıkmıştı diye hatırlıyirum ama testimi bulamadım çok test var hangisi hatırlayamadım

Zphc boşsa biz yandık demek hocam 😔 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    117
gönderildi (düzenlendi)
levenna, 1 saat önce yazdı:

Zphc boşsa biz yandık demek hocam 😔 

Yok hocam boş değil eski testimi buldum en az %90 dolu eski testte 1350 gelmiş aynı şekil denememde sizi panik ettirdiysem kusura bakmayın 😂

@hectordoyle knk kullan sorun yok eski testimide buldum en az 90 dolu. Ben şu iran enhatatları merak ediyorum biraz aslında onlarında deneyesim var. Sen denedinmi onları ?

tarihinde Rma tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    11
Rma, 20 dakika önce yazdı:

Yok hocam boş değil eski testimi buldum en az %90 dolu eski testte 1350 gelmiş aynı şekil denememde sizi panik ettirdiysem kusura bakmayın 😂

@hectordoyle knk kullan sorun yok eski testimide buldum en az 90 dolu. Ben şu iran enhatatları merak ediyorum biraz aslında onlarında deneyesim var. Sen denedinmi onları ?

Hocam İran konusu biraz karmaşık bir tane seri var o seri denk gelirse pek memnun olacağını zannetmiyorum şu an salonumdaki bir İranlı arkadaş aburaihan için pek güzel şeyler söylemedi geçen sene o arkadaş sayesinde dört kutu bitirdim gayet güzeldi ama şu an kötü yorumlar var en azından bir serisi öyle

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
KAVINSKI    19
Rma, Bir saat önce yazdı:

Yok hocam boş değil eski testimi buldum en az %90 dolu eski testte 1350 gelmiş aynı şekil denememde sizi panik ettirdiysem kusura bakmayın 😂

@hectordoyle knk kullan sorun yok eski testimide buldum en az 90 dolu. Ben şu iran enhatatları merak ediyorum biraz aslında onlarında deneyesim var. Sen denedinmi onları ?

SHBG ve Serbest Testosteron kontrol ettir hocam bence. Daha kesin bir yorum yapabilirsin o zaman. Muhtemelen SHBG düşük olduğu için total düşük serbest yüksek.

klorsex, 49 dakika önce yazdı:

Hocam İran konusu biraz karmaşık bir tane seri var o seri denk gelirse pek memnun olacağını zannetmiyorum şu an salonumdaki bir İranlı arkadaş aburaihan için pek güzel şeyler söylemedi geçen sene o arkadaş sayesinde dört kutu bitirdim gayet güzeldi ama şu an kötü yorumlar var en azından bir serisi öyle

2031 sktli 5-6 hafta önce piyasaya çıkmış yeni iranlar var. Bu ilaçlar dolu hatta bir arkadaş burada tahlil paylaştı muhtemelen %130 falan dolu ama eminim eczane ürünü değil. Ben 10 kutu aldım bu ürünlerden henüz kullanmaya başlamadım.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    117
KAVINSKI, 5 dakika önce yazdı:

2031 sktli 5-6 hafta önce piyasaya çıkmış yeni iranlar var. Bu ilaçlar dolu hatta bir arkadaş burada tahlil paylaştı muhtemelen %130 falan dolu ama eminim eczane ürünü değil. Ben 10 kutu aldım bu ürünlerden henüz kullanmaya başlamadım.

500mg da 4500 total almışlar

tarihinde Rma tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    11
Rma, 9 dakika önce yazdı:

500mg da 4500 total almışlar

Eczane ürününden imkansız bu değerler hocam iki ihtimal ya ölçüm yanlış yada felaket bir üretim sağlanmış 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Lightweight
      Selam arkadaşlar bu ZPHC markasına dair olumlu şeyler duymaya başladım.(Yan markası Spectrum Pharma bana Balkan ve SP'nin ilişkisi gibi geldi)
      İnternet sitesinde T-shirt siparişi verir gibi Anabolik steroid söyleyebiliyorsunuz bu biraz garibime gitti ama internet siteleride bir o kadar ciddi gözüküyor ki Adres ve telefon bilgisi de verilmiş sitesinde. Belki bir avlama politikasıdır ve bende yemişimdir bunu ama siz ne düşünüyorsunuz.
      Kullanan edeniniz varsa tecrübelerini aktarabilir mi ?
    • Yazan: Samedbumstead
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate 500 mg Npp 300 mg Haftalık yükleme yapıyorum! Kürüme trenbolone enanthate eklemek istiyorum sizce zphc nasıldır?
      Tüm yorumlar için şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: 6arrows
      iranlı bir satıcıdan aldığım fiyat listeleri bunlar. fiyatlar çok ucuz gözüküyor gerçekçi olma ihtimali var mı? 
         
    • Yazan: murta
      Merhabalar,
      Elimde 4 tane marka seçeneği var sizce hangisini tercih etmeliyim?
      Zphc - Humax - Spectrum - Canada
      1x testo e  1x deca  Almayı planlıyorum hangi markayı tercih edeyim?
    • Yazan: Gordo
      Şu sıralar çok fazla önüme çıkmaya başladı, kullanacağımdan değil ancak forumda arşiv olsun, belki markayı görüp kullanmak isteyen vardır ve bilgi sahibi olmak istiyordur diye açmak istedim.
      UGL olduğu kanaatindeyim, çinden buraya ilaç geleceği hikayesi pek inandırıcı gelmiyor, kullanan tanıdığınız varsa, kullandıysanız iyi/kötü tecrübelerinizi paylaşırsanız, fason bir ilaçsa belki kullanacak arkadaşlara caydırıcı bir konu olur, şimdiden cevap veren herkese teşekkür ederim.
      https://tk.zphcgroup.com/products/ 

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×