Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

cemokombo26

Testosteron+anavar ile parçalı vücut hedefim var! bana yardımcı olur musunuz?

Önerilen İletiler

cemokombo26    0

Arkadaşlar Selamün aleyküm,

Kullanacağım, definasyon dönemine gireceğim parçalı vücut istiyorum. İlk kürüm olacak salondaki hocadan temin ettim testo anavar vardı iki tane oxygen labs 1 ay boyunca only anavar yaptım biraz gelişme oldu salondaki hocada tek başına anavar kullanmamın bir işe yaramayacağını söyledi anavarin yanında bide cleanbuterol kullanıyordum sopharma balkan marka sabit 40mcg alıyordum (2hap) fakat salondaki hocaya söyleyince bana hayatında hiç hayatında cleanbuterol kullanmadığını ve benimde kullanmamam gerektiğini söyledi bende hemen bıraktım cleani toplam 1 ay kullandım.

KÜR İÇERİĞİM:

  • Testosteron
  • Anavar

Konuya gelelim hocayla konuştum bana yanında testo vuralım dedi haftalık 1ml uzun ester olur dedi sizce mantıklı mı amacım organlara çok hasar vermemek ve pct surecin kolay olması pct içinde hoca diye pct mix onerdi dedi tesro sonrası 1 ay bunu kullan hiç birşeyin olmaz dedi arkadaşlar hemen kendimden bahsedeyim. (eğer testo girersem amacım kilo vermek değil saf kütle kazanmak olacak o arada yağ yakımındı yüksek olacak)

KİŞİSEL BİLGİLERİM:

  • Yaş: 18
  • Spor geçmişi: 2 yıl
  • Boy: 176cm
  • Kilo: 64.5

SORULARIM:

  1. sizce testo girmeye değer mi? 
  2. mct için önerileniz nelerdir reçetesiz alabileceğim yada internetten? 

GÜNCEL FORMUM:

1000045624.thumb.jpg.dac8b6283d85f02086d50f32817ed9d7.jpg n5.png.9591e5b810ab8a5fee280ee9d12a1ab1.png

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


cemokombo26    0
Diver, 13 dakika önce yazdı:

Salondaki hocaların ilk amacı para kazanmak bunu aklında bulundur. Benim söylediklerimi onun söylemesi lazımdı. Yaşın çok küçük ve 2 yıldır disiplinli antrenman yapmış vücudu yok. Hem yaştan dolayı hemde formundan dolayı çok erken. Naturel olarak devam edip kütle eklemelisin. Ayrıca oxygen markası hakkında çok fazla şikayet var haberin olsun.

Peki hocam bu yasta girsem ne gibi sorunlar olabilir alt ast kan degerleri oynar hipofiz durur duruma gore hcg klomen vs kurtarmazmi 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    924
cemokombo26, 3 dakika önce yazdı:

Peki hocam bu yasta girsem ne gibi sorunlar olabilir alt ast kan degerleri oynar hipofiz durur duruma gore hcg klomen vs kurtarmazmi 

psikolojik yan etkileri hesaba katmalısın

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    771
cemokombo26, 54 dakika önce yazdı:

Peki hocam bu yasta girsem ne gibi sorunlar olabilir alt ast kan degerleri oynar hipofiz durur duruma gore hcg klomen vs kurtarmazmi 

bende o civarlarda başlamıştım güvenilir birini bulmadıktan sonra her şey daha da zor oluyor herkes zaten para peşinde yaşta genç olunca kime bir şey sorsan kendi çıkarını gözeterek sana bir şeyler söylüyor eğer illa başlıcam diyorsanda bence başlamadan önce iyice araştır kendini belli seviyeye getir neyin ne olduğunu öğren yani hem parana hem emeğine yazık olur şahsen ilk o yaşta başladığımda ilk 1 seneki yaptığım şeyler ne kadar saçmaymış diyorum. Yada gerçekten güvenilir birinden koçluk al çünkü salondaki hocadan ücretli koçluk almıyorsan adam boş beleş şeyler kullandırıp kendi yolunu bulmaya çalışır.

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
cemokombo26    0
ardas, 1 saat önce yazdı:

bende o civarlarda başlamıştım güvenilir birini bulmadıktan sonra her şey daha da zor oluyor herkes zaten para peşinde yaşta genç olunca kime bir şey sorsan kendi çıkarını gözeterek sana bir şeyler söylüyor eğer illa başlıcam diyorsanda bence başlamadan önce iyice araştır kendini belli seviyeye getir neyin ne olduğunu öğren yani hem parana hem emeğine yazık olur şahsen ilk o yaşta başladığımda ilk 1 seneki yaptığım şeyler ne kadar saçmaymış diyorum. Yada gerçekten güvenilir birinden koçluk al çünkü salondaki hocadan ücretli koçluk almıyorsan adam boş beleş şeyler kullandırıp kendi yolunu bulmaya çalışır.

Hocam ilaçlarin çok boş olacagina sanmiyorun salondaki bircok kiside kurde ve ilaclar guzel calismis hatta salondaki hocanin yarismacisi avrupa milli takim secmelerinde 1. olmus barselonaya gitti bir kac yil once 2022 atlefik fixik sampiyonu 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Mehmet96    33

Kanka yaşın çok genç ergenliğe 13 yaşında girdiğini varsaysak hormonların tam olarak çalışıp vücuduna adapte olmaları yeni yeni başlamıştır. Bence 23-25’li yaşlara kadar beklersen hormonların sistemi vücuduna iyice oturur ve 5-6 ay kür 5-6 ay off şeklinde sürekli kullanırsın. Şuan için formuna gelirsek çok zayıfsın yağ oranında hiç bişi yok. Naturel olarak zaten şuanki yağ seviyenin altına inemezsin. Birileri çıkıp boş boş bana karşılık verecektir ama umurumda değil yağ oranın güzel ama kas oranın çok az. Kendine bi 5 yıl ver bu süre zarfında kas çekirdeklenmen iyice dolsun. Antrenman yapmayı düzenli beslenmeyi hayatının bir parçası haline getir. hormonların ufaktan düşsün. Gece boşalmadan yatırmayan yumurtaların biraz sakinleşsin. Alt yapını iyice oturtduğun zaman inan ki küre girdiğin ilk ayda her yerin öyle bi patlayacak ki öyle güzel verimler alacaksın ki aynada kendini çok farklı hissedeceksin ama alt yapın şuan için çok düşük ve daha önemlisi dogal hormonların çok tecrübesiz. Onlara ve kendine biraz süre ver.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    771
cemokombo26, 9 saat önce yazdı:

Hocam ilaçlarin çok boş olacagina sanmiyorun salondaki bircok kiside kurde ve ilaclar guzel calismis hatta salondaki hocanin yarismacisi avrupa milli takim secmelerinde 1. olmus barselonaya gitti bir kac yil once 2022 atlefik fixik sampiyonu 

boş olucağını söylemedim zaten demek istediğim eğer adam senden koçluk parası almıyorsa gerekli gereksiz ilaç eklettirip küre para kazanmaya çalışabilir dedim yada pahalıdan satabilir.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Adrian    113

Kardeşim merhaba, bu işi ciddi anlamda kafaya koyduysan ve kemiklerinde ki epifiz plakların kapalıysa yani boz uzaman durduysa only testo + anavar kürü ile başlangıç mantıklı olur, hocan kasap değilmiş sanırım 250mg ile başlatmış, yalnız burada ki sorun ilacı bıraktıktan sonra ki yaşanabilecek muhtemel durumlar, hem fiziki hem psikolojik olarak zor bir süreç kimse aksini iddia edemez, ilacı bıraktıktan sonra uzun bir süre düşük libido ve hatta sertleşme problemleri ile karşılaşabilirsin, genetik faktöre bağlı olarak iyileşme süreci uzun sürerse bu durum psikolojik olarak seni yoracaktır.. Bunları iyice düşünüp taşınman lazım senin yerinde olsam 1-2 sene daha naturel devam eder 20 den sonra ilaca bulaşırdım fakat ilk iğnemi liseye giderken eczaneden aldıgım sustanon ile olmuştum seni gayet iyi anlıyorum :) Bu arada aldığın ilaç oxy2gen mi yoksa oxygen labs mı ikisi çok karıştırılıyor.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Bucky    3

Daha doğal olarak ulaşabileceğin noktaya ciddi bir süre olduğunu düşünüyorum. Bir noktaya kadar doğal ilerleyip en azından ciddi bir platoya takılmadan ilaç kullanman çok mantıksız. Doğal limitlerini zorlamalısın. En azından şuan olduğun yağ oranına yakın düzeylerde 75 kilolara ulaşmaya çalış. Ki bahsettiğin dozajlar seni tahmin ettiğin boyutlara taşımayacak. Vücuduna biraz daha süre vermelisin. Ama illa kullanacam diyorsan hocan yanlış söylememiş. Bahsettiğin ürünlerin yanına testo koymalısın.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mustafaskh    111
Adrian, 2 saat önce yazdı:

Kardeşim merhaba, bu işi ciddi anlamda kafaya koyduysan ve kemiklerinde ki epifiz plakların kapalıysa yani boz uzaman durduysa only testo + anavar kürü ile başlangıç mantıklı olur, hocan kasap değilmiş sanırım 250mg ile başlatmış, yalnız burada ki sorun ilacı bıraktıktan sonra ki yaşanabilecek muhtemel durumlar, hem fiziki hem psikolojik olarak zor bir süreç kimse aksini iddia edemez, ilacı bıraktıktan sonra uzun bir süre düşük libido ve hatta sertleşme problemleri ile karşılaşabilirsin, genetik faktöre bağlı olarak iyileşme süreci uzun sürerse bu durum psikolojik olarak seni yoracaktır.. Bunları iyice düşünüp taşınman lazım senin yerinde olsam 1-2 sene daha naturel devam eder 20 den sonra ilaca bulaşırdım fakat ilk iğnemi liseye giderken eczaneden aldıgım sustanon ile olmuştum seni gayet iyi anlıyorum :) Bu arada aldığın ilaç oxy2gen mi yoksa oxygen labs mı ikisi çok karıştırılıyor.

Valla bu önemli 18 yaşından sonra 3cm uzadım, kür sonrası plaklarıma baktırmıştım kapanmamış demişti belki de ilaç kullanmasam daha da uzardım.

  • Üzgün 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
cemokombo26    0

Evet arkadaşlar kendimden bahsedeyim 18 yasinda 2 yildri spora gidiyorum ama adam akilli gitmeye 1 sene basladim 

  • Boy:175cm
  • Kilo:65kg
  • Yaş:18

Evet yaza malum 2 ay kaldı define olmam lazım ve ne yapmam lazım aklim çok karışık normalde trsro vuracaktım fakat araştırmamla boy uzamasını durduruyormuş şuanda günümüzdeki kızlar hepsi hormonlu benim boyumu geçenlerde var buda benim sinirimi bozuyor ve  sinav senem olduğu için seneye üniversiteye hazırlanacağım psikolojik olarakta bunu kaldıramam sporada ara verecegim yazin full izmirde olacagim her gun sahildeyim benim bu takviyelerle ne yapabilirim kombinasyon olarak benim dusuncem gece yatmadan once 1 hap mk677,20mg anavar,mix efedrin+yohimbine+cleanbutrrol 2 hap ,rad140 gunde 1 veya 2 kez ,cla gunde 2 hap  

Takviye olarakta 

  • Omega3 
  • multivitamin
  • B vitamini eczane olan bemiks 
  • Enginar suyu 
  • Klomen (pct için belki rad140 icin) 
  • Sivilce cikarsa kukurt sabunu

Bide bunlar bitince de @SERKO hocamızın bitkisel kurunu kullanıcım ne olur ne olmaz yazın tesro uçması lazım izmjrdeyiz 3 ay icinde nasil bir yol izleyeyim kalorim nasil olsun kardiyo vs beni aydınlatacak. Varsa çok makbule geçer şimdiden herkese hayırlı aksamlar.

20250328_183652.thumb.jpg.d5c228f723853a248825d55d0b525e9a.jpg 67ed66082e5ce_b45.png.7bc9a4a26f03482bc0a4b08ccf64c7fd.png

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
GHOST    939

Çorba olmuş sanki biraz? Bu kadar ilaca gerek var mı zaten vücudun çok güzel ve parçalı? Ne olmak istiyorsun sen daha?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
cemokombo26    0
GHOST, 2 dakika önce yazdı:

Çorba olmuş sanki biraz? Bu kadar ilaca gerek var mı zaten vücudun çok güzel ve parçalı? Ne olmak istiyorsun sen daha?

Hocam parcali degilim alt karin yagli 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
fatman    59

Efedrini çıkar bir kere dostum clen ve efedrin beraber olmaz nac600 ve serko hocanın bitkisel kür v1 ekleyebilirsin 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
cemokombo26    0
fatman, Şimdi yazdı:

Efedrini çıkar bir kere dostum clen ve efedrin beraber olmaz nac600 ve serko hocanın bitkisel kür v1 ekleyebilirsin 

Hocam efedrini cikaramam mix urun direkt icinde yohimbin+efedrin+cleanbutrrol var

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
fatman    59
cemokombo26, 1 dakika önce yazdı:

Hocam efedrini cikaramam mix urun direkt icinde yohimbin+efedrin+cleanbutrrol var

anladım o zaman dikkatli kullan yüksek mgler kullanma 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
cemokombo26    0
fatman, Şimdi yazdı:

anladım o zaman dikkatli kullan yüksek mgler kullanma 

Peki bu surecte diyeti nasil yapabilirim varmi tavsiyeniz

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
fatman    59
cemokombo26, 1 dakika önce yazdı:

Peki bu surecte diyeti nasil yapabilirim varmi tavsiyeniz

yağ oranın düşük fotoda tam belli olmuyor ama 15 civarı normal sporcu beslenmen ile devam et acele etme kg x1.5-2g arası proteinin 300gr carbin zeytinyağını eksik etme şekersiz bol lifli beslenmeni yap 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
cemokombo26    0
fatman, 4 dakika önce yazdı:

yağ oranın düşük fotoda tam belli olmuyor ama 15 civarı normal sporcu beslenmen ile devam et acele etme kg x1.5-2g arası proteinin 300gr carbin zeytinyağını eksik etme şekersiz bol lifli beslenmeni yap 

Tesekur ederim hocam 2 ay sonra degisimi buataya atacagim hatta hafta hafta atacagim siz ve forum arkadaslarda degisimi gozlemlemis olur 

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
fatman    59
cemokombo26, 34 dakika önce yazdı:

Tesekur ederim hocam 2 ay sonra degisimi buataya atacagim hatta hafta hafta atacagim siz ve forum arkadaslarda degisimi gozlemlemis olur 

Kullandığın haplar total tesonu düşürebilir test ver takip et.

Gençsin testo kullanma sakın ,bütçen varsa cok hevesliysen 2ui günlük gh olabilir 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
cemokombo26    0
fatman, 16 dakika önce yazdı:

Gençsin testo kullanma sakın ,bütçen varsa cok hevesliysen 2ui günlük gh olabilir 

Yok hocam testo kullancaktimda boy uzamasi durmasin diye kullanmiycam bi muddet hocam peki bu peptidler hakkinda ne dusunuyorsunuz iş gorurmu.

Iran gh olurmu

67ed6f73a4051_Screenshot_20250402_200951_SamsungNotes.thumb.jpg.379d48ecc1f4890e65c4eda579f9c3ce.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
fatman    59

Dediğim şey iran gh zaten ama güvenilir olmasina dikkat et gennotropin yazmış mesala piyasasi 3800 nasil 2200e veriyor ilginç satıcı ismi paylaşmak yasak bilgine

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
h4runx    54
fatman, 29 dakika önce yazdı:

Dediğim şey iran gh zaten ama güvenilir olmasina dikkat et gennotropin yazmış mesala piyasasi 3800 nasil 2200e veriyor ilginç satıcı ismi paylaşmak yasak bilgine

1500'e genotropin satan var :D

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
fatman    59
h4runx, 31 dakika önce yazdı:

1500'e genotropin satan var :D

Hikâye cinnatropin olur da geno zor

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Ziraatci
      Herkese selamlar, iyi forumlar dilerim.
      Yakın zamanda başlayacağım bulk kürü için enjeksiyon sıklığı, günleri ve ml paylaşımları konusunda forumdaki tecrübeli hocalarımın ve arkadaşların fikirlerine ihtiyacım var.
      Kür Planım ve Haftalık Dozajlarım şu şekilde:
      Testosteron Enanthate: 500 mg (Haftalık 2.5 ml)
      NPP (Nandrolone Phenylpropionate): 400 mg (Haftalık 4 ml)
      DHB (Dihydroboldenone Cypionate): 300 mg (Haftalık 3 ml)
      Toplamda haftalık 9.5 ml gibi ciddi bir yağ hacmi sisteme girecek.
      Şöyle bir strateji düşündüm: NPP’nin (kısa/orta ester) doğal üretimi aniden kapatıp kanda "Testo açılana kadar" dominant kalmasını (Deca dick, libido ve mod düşüklüğü riskini) engellemek adına; ilk 2 hafta sadece Testo Enanthate + DHB girip bir androjen duvarı örmeyi, 3. haftadan itibaren NPP'yi sisteme dahil etmeyi planlıyorum.
      Sormak istediğim sorular şunlar:
      NPP'nin ester yapısı gereği stabil bir kan seviyesi için haftada en az 3 enjeksiyon (Pazartesi - Çarşamba - Cuma) yapmayı düşünüyorum. Bu 9.5 ml'lik toplam hacmi bu 3 güne bölersem, enjeksiyon başına ortalama 3 ml'den fazla yağ düşüyor. Sizce gün paylaştırılması nasıl olmalı?
      Testo E ve DHB uzun esterli olduğu için onları haftada 2 güne (Pazartesi - Perşembe) sabitleyip, NPP'yi ayrı günlerde mi vurmalıyım, yoksa hepsini aynı enjektörde mixleyerek haftada 3 güne mi yaymalıyım?
      İlk 2 haftalık "Only Testo + DHB" başlangıç stratejim hakkındaki görüşleriniz nelerdir?
      Boy, kilo ve spor geçmişi olarak altyapım hazırdır. Koruyucu olarak karaciğer, böbrek ve insülin hassasiyeti için enginar, deve dikeni, NAC 600 ve Berberin (ALA destekli) içeren kompleks supplement rotasyonum hazırlandı.
      Tecrübeli üyelerin ve hocalarımın değerli yorumlarını bekliyorum. Herkese keyifli forumlar ve kazançlı kürler dilerim!
    • Yazan: kutukutupense
      Dostlar selamlar, forumu uzun zamandır takip ediyorum ilk gönderim olacak biraz heyecanlıyım tecrübenize çok ihtiyacım var. Yakın zamanda ikinci kürüme girmeyi planlıyorum ilk kürüm kendimi deneme amaçlı 12 hafta 250mg only testo yapmıştım yaklaşık 8 haftadır cut yapıyorum trt dozu alıyorum açıkcası yağ oranım da yüksekti only testoyu uzatabilirdim ama cut yapıp artık düzgün bir kür yapma kararı verdiğim için süreç böyle ilerledi.
      Kişisel Bilgiler:
      Yaş: 24 Boy: 1.87 Kilo: 81 Yağ Oranı: 14 (mezurayla 14 buldum) Şimdi izninizle kafamdaki planı söylemek istiyorum,
      Kür İçeriği:
      750mg Test E. 500mg Bolde 375mg Deca 3 tablet Proviron ED testo panpharma (sanırım iran eczanesi ürünü forumda öyle yazılmış nessieci satıcım da aynısını söylemişti), bolde ve deca nessie, proviron eczane
      Açıkcası vücudum cidden fazla östrojen dönüşümü gerçekleştiriyor o yüzden boldeyi biraz fazla tercih ettim, ciddi manada kas kütlesine ihtiyacım olduğu için böyle uzun soluklu off season kafasında bir kür serüveninin bana iyi geleceğini hissediyorum 20 hafta en az gitmek istiyorum bu şekilde, Kafamdaki süre fazla olmasaydı belki npp tercih edebilirdim ama nandrolone seçimimi deca yapmak istedim hem açıkcası daha uygun olması da güzel diye düşünüyorum. test-deca oranını 2/1 ayarlayıp yanına dht türevi proviron alarak dht’min dhn’den fazla olmasını amaçlıyorum deca dick yaşamamak için keza düzenli olarak kan tahlillerimi de vereceğim. 
      Sizin gözünüze takılan bir problem var mı, genel olarak anlattığım bu planlama için yorumlarınızı merak ediyorum tecrübeleriniz ve yorumlarınız benim için çok değerli bilmediğim bir cahilliğim varsa acısını çekmeden önceden haberim olmasını isterim açıkcası,  bu şekil bir planlama ile güzel miktarda kas kütlesi koyabilir miyim yorumlarınızı bekliyorum dostlar. 🙏 @Fuhrer

    • Yazan: whiteface
      Herkese merhaba,
      İlk defa testosterone kürüne başlayacağım. Yaklaşık 2-3 haftadır gerek bu forumda gerekse diğer platformlarda araştırma yapıyor, bilgi ediniyorum. Sürece "Only Testo" (Sadece Testosteron) olarak başlama kararı aldım. Sizlerden öğrendiklerim ve gördüklerim kadarıyla benim için ulaşması en güvenilir ve en kolay seçenek Sustanon 250 mg oldu. Tanıdık bir eczane buldum; ancak kendisi, beni tanıdığı ve güvendiği için şimdilik sadece 1 kutu verebileceğini söyledi.
      Forumdaki konularda genellikle 20 haftalık kürlerden bahsediliyor. Sustanon'un 1 kutusunda 1 ml ampul olduğu düşünülürse, benim bu süreç için yaklaşık 20 kutuya ihtiyacım olacak. Nasıl bir yol izlememi önerirsiniz? Tavsiyeleriniz benim için çok değerli.
      Şimdiden herkese çok teşekkürler.
    • Yazan: Deas
      Yaklaşık 6 ay süren ilk kürümde haftalık 500 mg Testosteron ve 300 mg Rimobolan kullandım; kürün son ayına ise 150 mg NPP ekledim. Süreçte kullandığım markaların (Evogen ve Magnus) içerik olarak beklentimin altında kalmasına rağmen, diyetim sayesinde ciddi bir form yakaladım. 49 kg %7 Yağ oranı ile başladığım süreci, 75 kg %12 (TAHMİNİ) seviyesine kadar taşıdım. bu süreçte hiç cheat yapmadım, vitaminlerimi ve koruyucularımı eksik etmedim.
      Yan Etkiler ve Tedavi Süreci:
      Şiddetli Akne: Kürün tamamlanmasıyla birlikte agresif bir sivilcelenme sorunu baş gösterdi. Topikal kremlerden sonuç alamayınca doktor kontrolünde Zoretanin tedavisine başladım ve bu sayede cildimi kontrol altına aldım.
      TRT Geçişi: Kür bitiminde standart bir PCT (Kür Sonrası Terapi) uygulamak yerine, haftalık 125 mg (Overdose marka) ile TRT dozuna geçtim. İlginç bir şekilde, bu düşük dozun psikolojik ve fiziksel etkisi, kürde kullandığım yüksek dozlu ürünlerden çok daha verimli hissettirdi.
      İlacı Kesme Kararı: Testislerdeki hacim kaybı (atrofi) hissi ve sürekli enjeksiyon yapmanın getirdiği mental yorgunluk nedeniyle TRT dozunu da tamamen sonlandırdım.
      Güncel Durum:
      İlacı tamamen bırakmamın üzerinden yaklaşık 2.5 ay geçti. Bu süreçte hem ilaçların sistemden çıkışı hem de yaşadığım ayrılık süreci gibi duygusal faktörler birleşince, kısa süreli bir libido kaybı yaşadım. Doğal hormon üretimimin ne durumda olduğunu anlamak adına yaptırdığım güncel test sonuçlarım aşağıdadır.(şuan her şey yolunda hissetiriyor bu arada) (yazıyı ai ile düzenledim) bu süreçte forumu sürekli takip ettiğimden paylaşmak istedim soru cevaplarla daha anlaşılabilir bir konu olabilir.
        
    • Yazan: AtesTamer
      Değerli hocalarım öncelikle selamlar saygılar.
      Yakın bir zamanda ilk kürüme gireceğim,kürüm 10 hafta 500mg testo,10 hafta 250mg deca,5 hafta günlük 30mg danabol olacak şekilde.Bunun için uygulayacağım pct kürünü de sizlerle paylaştım görsel olarak.Kürümle ilgili eklememi çıkarmamı istediğiniz şeyleri söyleyebilirsiniz değerli tavsiyelerinize bilgilerinize ihtiyacım var deca dick problemiyle karşılaşmak istemiyorum bunun için ne gibi tavsiyeleriniz olur.Ve ayrıca kafamda testo ve danabol içeren başka bir kür daha var hangisini tercih etmeliyim açıkçası kararsız kaldım,cehaletimi mazur görün ilk kürüm araştırma sürecindeyim.Şimdiden yardımcı olan olmayan herkese teşekkürler:)

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×