Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

HayalleriOlanBirisi

Kürümü hangi markanın ilaçlarıyla tasarlamalıyım?

Önerilen İletiler

berkay16    336
SantoR, Şimdi yazdı:

Noxy labs masteron e zehir gibiydi hammadde bi gelsede kurtulsak artık mecbur zhpc bakcam umarım sahtesine düşmem

Zphc'nin sahtesi çok kolay belli oluyor satıcı dolandırıcı değilse direkt gelmezsin ama enanthate satmıyorlar galiba 30ml proplar uyguna geliyordu en son zamlanmadıysa

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Edizz    3

Mantıklıymış hocam 😂 deneyeceğim. 

Bilginiz var mı bilmiyorum ama yohimbine satışı  sıkıntıda olan bir ürün mü İran savaşından felan dolayı şuan bu ürünü arıyorum eğer bulmam zor ise boşuna aramayacagim onu öğrenmek istiyorum 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Xar    1
Edizz, Bir saat önce yazdı:

Mantıklıymış hocam 😂 deneyeceğim. 

Bilginiz var mı bilmiyorum ama yohimbine satışı  sıkıntıda olan bir ürün mü İran savaşından felan dolayı şuan bu ürünü arıyorum eğer bulmam zor ise boşuna aramayacagim onu öğrenmek istiyorum 

türkiye hakkında bilgim yok ancak kıbrısta rahatlıkla yohimbineye ulaşım var o yüzden sıkıntı olduğunu düşünmüyorum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
cladiusqwe    2
trenhex, 10 saat önce yazdı:

yemin ederim hazır patates alıp yağda kızartıp günde 2 paket yiyorum ifbb değilseniz dediği gibi beslenmeyi abartmamak lazım makro mikro cikro

tam benım kafadasın hocam valla :D

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
cladiusqwe    2
bikmiscan, Şimdi yazdı:

En iyisi böyle takılmak zaten yoksa kafayı yedirtiyo adama 

valla günlük 300 pirinç 700 tavuk 5 yumurta 60 gr whey 100 gr kadarda corn flakesle günü kapatıyorum eğer canım bişey çekerse gidip alıp yıyorum bende hocam

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
cladiusqwe    2
bikmiscan, Şimdi yazdı:

Bende 1 sene önce bi kaza geçirdim anca spora dönebildim haliyle forma dair bir şey kalmadı. Forma girene kdr diyet devam edicem sonra salıcam bende 

geçmiş olsun hocam dönersiniz kafanıza takmayın sağlık önemli

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
bikmiscan, 2 saat önce yazdı:

En iyisi böyle takılmak zaten yoksa kafayı yedirtiyo adama 

10-12 haftalık sert bir cut dönemi, önündeki 1 2 yılı bile çok iyi geçirmeni sağlar.  Ben de sert bir cut yapıp dibi görmek istiyorum ama yapamıyorum hayat şartları :D 

Son 8 ayda 2 haftadan uzun süre sabit bir diyette kalamadım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Episodees    13

İran testo 1000 tl 

pan pharma 1800

Epsilon 1700 tl

selliza 1700 tl

zphc 45$ 

Humax  35 $  

 

hepsi testo e hepsini orjinal kabul edersek en mantıklısı Hngisidir iran testo 2031/02 tarihli uid kodları kutuların farklı

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
makinist    12
KAVINSKI, 12 saat önce yazdı:

Masteron prop hala dolaşımda mevcut. Çalışıp çalışmadığıını anlamanın yöntemi şu testoya 1:1 oranla alındığında düşük e2 belirtileri gösterir ama tahlilde e2'yi düşürmez. Eğer masteronu vurduktan sonra e2 çok düşmüşse içine boldenon koymuşlardır.

Masteron prop hala dolaşımda mevcut. Masteron enanthate şu an asıl bulması zor olan ester. Hala dolaşımda olanlar muhtemelen fake veya hammadde problemi ortaya çıkmadan önce üretilmiş olanlardır. Testoya 1:1 oranında alındığında düşük e2 belirtileri olur ama tahlilde e2 düşmez oradan anlarsın. Eğer e2 yerin dibine girmişse boldenon koymuşlardır içine.

30 ml zphc mast prop kullanıp çalışmadı diyen görmedim ben 560 mg dvp medical  mast e 420 mast p beraber kullanıyorum net bir şekilde hissettiriyor kendini ikisi de.

Düzgün kaynaktan aldığınız sürece masteron yok vesaire gibi muhabbetlere girmeye gerek kalmaz diye düşünüyorum kavinskiye katılıyorum dediği şeylerden yola çıkarak gerçek masteronu bulabilirsiniz

Episodees, 16 dakika önce yazdı:

hepsi testo e hepsini orjinal kabul edersek en mantıklısı Hngisidir iran testo 2031/02 tarihli uid kodları kutuların farklı

f/p olarak iran denenebilir geliyor fiyat ve uid kodlarından yola çıkarak düşündüğüm satıcıysa ondaki ürünlerin sağlam olduğunu biliyorum ben yine de zphcden şaşmamayı tercih ederdim

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
beratbolone    0

Arkadaşlar hangi markayı kullanmak lazım dolu dolu olan bi marka öneriniz varmı ??

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
beratbolone, 39 dakika önce yazdı:

Arkadaşlar hangi markayı kullanmak lazım dolu dolu olan bi marka öneriniz varmı ??

biraz bakarsan bu konuya marka isimleri verilmiş ben humax ve nessie kullanıyorum şu aralar zphcde kullandım 3 markayıda öneririm ama piyasada güzel daha çok marka var

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SantoR    145
gönderildi (düzenlendi)
SantoR, 6/8/2026 - 12:35 yazdı:

Noxy labs masteron e zehir gibiydi hammadde bi gelsede kurtulsak artık mecbur zhpc bakcam umarım sahtesine düşmem

10 ml  Zhpc  için satıcı 90€ istiyor fiyatı geçtim güven meselesi malesef burak hoca dan sonra noxy labs tan sonra ben kimseye kolay kolay güvenemiyorum  sahtesine  de denk geldim eğer sahte olmazsa underdose ya da satıcı ciddiyetsiz simsar açıkçası..  hiç almasam daha iyi noxy labs beklicem ya da burak hoca ne zaman masteron varsa o zaman alcam sonuçta bu sağık..Bence Satıcı markadan fiyattan daha önemli!

tarihinde SantoR tarafından düzenlendi
  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
berkay16, 08.06.2026 - 12:39 yazdı:

Zphc'nin sahtesi çok kolay belli oluyor satıcı dolandırıcı değilse direkt gelmezsin ama enanthate satmıyorlar galiba 30ml proplar uyguna geliyordu en son zamlanmadıysa

Zphc 30 ml enanthate versiyonunu üretmiyor artık duyduğum kadarıyla. Şuanda zphc testo kullanıyorum, nessie testosu ağrı yapıyor diyordum zphc daha kötü çıktı :D 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336
hectordoyle, 23 dakika önce yazdı:

Zphc 30 ml enanthate versiyonunu üretmiyor artık duyduğum kadarıyla. Şuanda zphc testo kullanıyorum, nessie testosu ağrı yapıyor diyordum zphc daha kötü çıktı :D 

Muhtemelen maliyeti düşürmek için sentetik yağlar kullanıyorlar mct oil testodan pahalı olabilir testonun kilosu 450$ flakon başı 1,125$ tutuyor hammadde muhtemelen usp grade mct oil daha pahalıdır testonun kendisinden hatta şişesi bile testodan pahalı olabilir 😂

SantoR, 33 dakika önce yazdı:

10 ml  Zhpc  için satıcı 90€ istiyor fiyatı geçtim güven meselesi malesef burak hoca dan sonra noxy labs tan sonra ben kimseye kolay kolay güvenemiyorum  sahtesine  de denk geldim eğer sahte olmazsa underdose ya da satıcı ciddiyetsiz simsar açıkçası..  hiç almasam daha iyi noxy labs beklicem ya da burak hoca ne zaman masteron varsa o zaman alcam sonuçta bu sağık..Bence Satıcı markadan fiyattan daha önemli!

Markanın şeffaflığı çok önemli mesela driada alırken susam yağı kullanıldığını belirtiyorlar ama çoğu marka kapalı kutu, noxy yağı söylüyor mu bilmiyorum ama zaten çok niche bir marka yurt dışında bile pek satıcısı yok benim bildiğim yalnızca amerikada ve burak hocada var 😂

Ben en son baboon pharma aldım testo flakonu 11.25$ bakalım pip vs yapacak mı dünyanın en ucuz markası olabilir birsürü kullanıcı janoshik testi var hepsi de dolu pip crp yapmazsa benim için 30-40$ a testo boldenone satan tüm markalar dolandırıcıdır bundan sonra 😂

  • Nazar Değmesin 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SantoR    145
berkay16, 6 dakika önce yazdı:

Markanın şeffaflığı çok önemli mesela driada alırken susam yağı kullanıldığını belirtiyorlar ama çoğu marka kapalı kutu, noxy yağı söylüyor mu bilmiyorum ama zaten çok niche bir marka yurt dışında bile pek satıcısı yok benim bildiğim yalnızca amerikada ve burak hocada var 😂

İşte Marka Ürünlerini herkeze vermiyor satıcı ve dağıtımcısına dikkat ediyor belli Noxy benim içim kingtir! 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
berkay16, 8 dakika önce yazdı:

Muhtemelen maliyeti düşürmek için sentetik yağlar kullanıyorlar mct oil testodan pahalı olabilir testonun kilosu 450$ flakon başı 1,125$ tutuyor hammadde muhtemelen usp grade mct oil daha pahalıdır testonun kendisinden hatta şişesi bile testodan pahalı olabilir 😂

Olabilir, şuanlık 10 ml zphc test e yi kullanıyorum bi de 30 ml versiyonu da var onu ne yapıcam bilmiyorum 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336
hectordoyle, 1 dakika önce yazdı:

Olabilir, şuanlık 10 ml zphc test e yi kullanıyorum bi de 30 ml versiyonu da var onu ne yapıcam bilmiyorum 

Pharmacom hilma şuan alternatifler galiba

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    931
berkay16, 15 dakika önce yazdı:

Muhtemelen maliyeti düşürmek için sentetik yağlar kullanıyorlar mct oil testodan pahalı olabilir testonun kilosu 450$ flakon başı 1,125$ tutuyor hammadde muhtemelen usp grade mct oil daha pahalıdır testonun kendisinden hatta şişesi bile testodan pahalı olabilir 😂

Markanın şeffaflığı çok önemli mesela driada alırken susam yağı kullanıldığını belirtiyorlar ama çoğu marka kapalı kutu, noxy yağı söylüyor mu bilmiyorum ama zaten çok niche bir marka yurt dışında bile pek satıcısı yok benim bildiğim yalnızca amerikada ve burak hocada var 😂

Ben en son baboon pharma aldım testo flakonu 11.25$ bakalım pip vs yapacak mı dünyanın en ucuz markası olabilir birsürü kullanıcı janoshik testi var hepsi de dolu pip crp yapmazsa benim için 30-40$ a testo boldenone satan tüm markalar dolandırıcıdır bundan sonra 😂

testonun kilosu 450$ değil %85-90 saflıkta 1.7-2000$'dan aşağı bulamıyor piyasada kimse artık

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
berkay16, Şimdi yazdı:

Pharmacom hilma şuan alternatifler galiba

Hilma markasına ulaşamadım, pharmacom içinse bilmiyorum elimde yeterince testosteron var, 1 2 ay sonra tekrardan yıllık testo stoğu yaparsam o zaman değerlendiririm. Tercihim noxy test cyp ve nessie den yana olucak yüksek ihtimal

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336
Fuhrer, 44 dakika önce yazdı:

testonun kilosu 450$ değil %85-90 saflıkta 1.7-2000$'dan aşağı bulamıyor piyasada kimse artık

2025 12. Ay pricelistinde 450$ test 11500$ primo 700$ boldenone 3000$ masteron enanthate ama 6 ay öncesinin fiyatları tabi

Şuan güncel bi fiyat listesi buldum %93.6 saflık test cyp 1650$ 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
berkay16, 6 saat önce yazdı:

2025 12. Ay pricelistinde 450$ test 11500$ primo 700$ boldenone 3000$ masteron enanthate ama 6 ay öncesinin fiyatları tabi

Şuan güncel bi fiyat listesi buldum %93.6 saflık test cyp 1650$ 

Şuan aldığımız ürünler eski fiyattan alınmış raw powder lardan yapılma ürünler zannedersem, bundan bi minimum 6 7 ay sonra asıl sıkıntı o zaman gözle görülür hale gelir diye düşünüyorum.

Tren ve testo stoğu yapmanın vakti geldi anlaşılan, herkes kendini kollasın :D 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    931
hectordoyle, 1 saat önce yazdı:

Şuan aldığımız ürünler eski fiyattan alınmış raw powder lardan yapılma ürünler zannedersem, bundan bi minimum 6 7 ay sonra asıl sıkıntı o zaman gözle görülür hale gelir diye düşünüyorum.

Tren ve testo stoğu yapmanın vakti geldi anlaşılan, herkes kendini kollasın :D 

valla açık konuşayım, piyasadan gördüğüm kadarıyla bu fiyatları verenler aracılar. Yoksa şu an bile testosteron hammaddesi 600-700$'a bulunuyor Çin kaynaklarında. Ancak artık ürün sokmak eskisi gibi kolay olmadığından, hele ki Çin üzerinden gelen ürünlerin daha detaylı incelendiğini düşünürsek bu durum sadece Amerika'lı evinde 400-500 gram testosteron cypionate hammaddesi bulunduran Hank'i ilgilendirecek.

Bize ne olacak sorusuna gelirsek; Ülkemizde zaten üretilen ürünler %90'ından fazlası underdose, geri kalan başlı markalar zaten çoğu Çin üretimi. Ha ne olur, şu olur; Eğer overdose kullanıyorsan ki homebrew'in zirve noktasıdır kendisi, flakonlara ilacı bile filtrelemeyen arkadaşımız sadece ürünlerini ya underdose üretir ya da başka başka ürünler ekler.

Şu an açık konuşayım, yüksek doz testosteron ve yüksek doz hgh dışı bir şey kullanmıyorum (elde kalan zphc masteronlarım hariç). Çünkü bir ürün alıyorsun adamdan ikinciyi aldığın zaman aynı ürünü göndermiyor, Humax alıyorsun patlıyor, ZPHC alıyorsun patlıyor, Nessie'de bir arkadasın dedigine gore patlama noktasında... Bana kalırsa sadece testosteron ile idare edin, satıcılara bedavadan para kazandırmayın. Hele şu kıtlık varken, zaten yurt dışı adam akıllı ürün yok. Ülkedeki üretici kesim de bu kıtlıktan nasibini alıyor. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    12
Fuhrer, 10 saat önce yazdı:

valla açık konuşayım, piyasadan gördüğüm kadarıyla bu fiyatları verenler aracılar. Yoksa şu an bile testosteron hammaddesi 600-700$'a bulunuyor Çin kaynaklarında. Ancak artık ürün sokmak eskisi gibi kolay olmadığından, hele ki Çin üzerinden gelen ürünlerin daha detaylı incelendiğini düşünürsek bu durum sadece Amerika'lı evinde 400-500 gram testosteron cypionate hammaddesi bulunduran Hank'i ilgilendirecek.

Bize ne olacak sorusuna gelirsek; Ülkemizde zaten üretilen ürünler %90'ından fazlası underdose, geri kalan başlı markalar zaten çoğu Çin üretimi. Ha ne olur, şu olur; Eğer overdose kullanıyorsan ki homebrew'in zirve noktasıdır kendisi, flakonlara ilacı bile filtrelemeyen arkadaşımız sadece ürünlerini ya underdose üretir ya da başka başka ürünler ekler.

Şu an açık konuşayım, yüksek doz testosteron ve yüksek doz hgh dışı bir şey kullanmıyorum (elde kalan zphc masteronlarım hariç). Çünkü bir ürün alıyorsun adamdan ikinciyi aldığın zaman aynı ürünü göndermiyor, Humax alıyorsun patlıyor, ZPHC alıyorsun patlıyor, Nessie'de bir arkadasın dedigine gore patlama noktasında... Bana kalırsa sadece testosteron ile idare edin, satıcılara bedavadan para kazandırmayın. Hele şu kıtlık varken, zaten yurt dışı adam akıllı ürün yok. Ülkedeki üretici kesim de bu kıtlıktan nasibini alıyor. 

Marka meselesinde biraz sert davrandın hocam. Kendi deneyiminizse bir şey diyemem, ama lab testi olmadan marka kötülemek haksızlık olur diye düşünüyorum. Ben Humax ile şimdiye kadar 3 kür yaptım, hepsinde güzel verim aldım son kürümde tablet ürünler sanki istediğimi veremedi ama zaten stok yok şuan satıcılarda .

Bahsettiğimiz hammadde krizinin fiyat bazlı olduğunu düşünürsek, bundan en çok etkilenecek olanların underground küçük üreticiler olacak. Toptan ürün alan lab bazlı üreticilere ayrı fiyatlandırma yapılmak zorunda. Hindistan hammaddesi şu an en pahalısı, bu yüzden Çin'den toplu almak her marka için daha avantajlı fakat Cooper'ı da kullandım Hindistan üretimi diye geçiyor uzun yıllardır piyasada. Ama ödemden yürüyemiyordum sıkıntı yaşadım ilaçlar çalışıyorda sivilce yapıyordu humaxta böyle bir sorun yaşamadım. Saflık ve kullanılan yağın da aslında çok önemli olduğunu düşünüyorum hammadde + kullanılan bağlayıcılar vs derken fiyatlar alıyor başını gidiyor ona rağmen türkiyede primabolan testo p fiyatında. Hepsine testo p dayayıp geçiyorlar heralde kafası güzel yapıyor zaten izmir tayfa aaa buna maste koyacaktık neyse bu seri böyle olsun kafasındalar 

ZPHC'yi şimdiye kadar hiç kullanmamıştım, salonda bana normalin 3 katı fiyat biçenler vardı. Ama şu an 50 euro bandında tren ace bulabildim, bu ay kullanacağım. Senin yerinde olsam zphc trene şans vermem demiştiniz ama bu ay sonuna doğru ekleyeceğim ileti yaparım verim alırsam.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
yhy789    1
KAVINSKI, 31.05.2026 - 18:10 yazdı:

Şu an nessie testo tren(eski seri) kullanıyorum gayet memnunum. Bir satıcı yeni seri masteron enanthate paylaşmış hammadde kıtlığı sebebiyle acaba içine masteron prop mu koydular diye emin olamıyorum. Masteron enanthate olduğundan emin olsam hemen 5-6 şişe alıcam.

Kullandığınız tren ace mi hocam

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
KAVINSKI    21
gönderildi (düzenlendi)
yhy789, 13 dakika önce yazdı:

Kullandığınız tren ace mi hocam

Evet tren ace kullandım flakon yeni bitti. humax tren ace devam ediyorum. yeni seri nessie tren acede aldım humax bitince yeni seriyi kullanacağım.

tarihinde KAVINSKI tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Husoyz
      Öncelikle selamlar,
      19 yaşındayım 1 yıldır spor yapıyorum 17-18 yaşlarımda da  libidom ve cinsel isteksizlik ve  sertleşme gibi konularda bayağı sıkıntım vardı 19 yaşımın başında 6 aylık spor geçmişimle salondaki bir abinin telkini sayesinde küre girdim küre girmeden önceki kan değerlerimi aşağıya bırakıyorum 3 aylık bir kür süreciydi ilk ay 300 mg testo prop 350-400mg civarındada masteron prop kullandım    sonraki ayda haftalık 150mg npp ekledim  kalan son ayda testo enanthat masteron entathat olarak devam ettim  kürümde de çok güzel verim aldım hem kurudum hem kütle koydum ve şuan kürü bitirmiş bulunmaktayım.
      Ayriyeten birşey fark ettim sanki vücudumda gerçekten bir testosteron eksikliği varmış gibiydi kullanmaya başladıktan sonra fark ettim  harbide kendimi erkek gibi hissetim bi keyfim hayat enerjim yerine geldi libidom ve ereksiyon sorunlarım düzeldi bu cinsel sorunlarım düzelince flörtöz yeteneklerimde gerçekten değişiklik oldu ve özgüvenimi tamamladım gibi oldu işte şuan kür sürecini bitirdim sayılır   3 ayın sonuna geldim fakat ağustos eylül gibi üniversiteye gideceğim o sıralar tekrar küre girmek istiyorum şimdi  eylüle kadar 3 ay var zaten bu 3 ayda düşük doz haftalık 100mg gibi testosteron kullansam sonra tekrar küre girsem ne gibi sıkıntılar yaşarım çünkü testo kullanımı gerçekten bırakmak istemiyorum spordan bağımsız olarak üroloji doktoruna git diyenler olacaktır 3 farklı üroloji doktoruna gittim  çoğu benimle dalga geçti bu yaşta ne  libidosu sanki düzenli sex hayatın var gibi şeyler söyleyip gönderdiler çok kafana takma dediler kür bitiminde yaptırdığım kan tahlillerimde aşağıya bırakıyorum ne yapmam gerektiği hakkında açıkçası pek bir fikrim yok bana yardımcı olurumsunuz lütfen  ne yapmam gerekiyor pct süreci hakkında da pek bir bilgim yok  kullandığım markalar doluydu ondan eminim önce evogen kullandım sonra science pharmaya geçtim gayet memnundum.
      KAN TESTLERİM:
        
    • Yazan: whiteface
      Herkese merhaba,
      İlk defa testosterone kürüne başlayacağım. Yaklaşık 2-3 haftadır gerek bu forumda gerekse diğer platformlarda araştırma yapıyor, bilgi ediniyorum. Sürece "Only Testo" (Sadece Testosteron) olarak başlama kararı aldım. Sizlerden öğrendiklerim ve gördüklerim kadarıyla benim için ulaşması en güvenilir ve en kolay seçenek Sustanon 250 mg oldu. Tanıdık bir eczane buldum; ancak kendisi, beni tanıdığı ve güvendiği için şimdilik sadece 1 kutu verebileceğini söyledi.
      Forumdaki konularda genellikle 20 haftalık kürlerden bahsediliyor. Sustanon'un 1 kutusunda 1 ml ampul olduğu düşünülürse, benim bu süreç için yaklaşık 20 kutuya ihtiyacım olacak. Nasıl bir yol izlememi önerirsiniz? Tavsiyeleriniz benim için çok değerli.
      Şimdiden herkese çok teşekkürler.
    • Yazan: canbekcan
      Arkadaşlar selamlar.
      Spor geçmişim var. Yaş 42. Only testo + sarm kürü düşünüyorum. Anabolik (bolde +tren) girmeyi düşünmüyorum. Geçmişte bir kere de only testo, sarm yaptım verim aldım. Fakat beni düşündüren nokta yaz aylarında bu kürü yapmak. Eşim hamile ve artık küre girmem için engel kalmadı. Aklımda olan haftalık 400 testo, 4 ay. 3 hafta dan itibaren rad 140 +mk 677. Toplam 2 ay. 3. ay cardarine. Ve sonrası pct. Evimde tüm ekipmanlar var. Yaz aylarında küre girmek verim veririmi.
      Zorlukları fazla mı? Fotoğraf 3 yıl önceki kür pctden sonra 

    • Yazan: kadireis01
      Merhaba arkadaşlar,
      Uzun bir dönemdir gerek hayat gerek askerlik(yedek sb. olarak ıraktaydım.) ciddi bir düşüş yaşadım.Yaklaşık 2,5 senedir. 2021 yılında mk677 kullandım tamamen düzensizdi. E2 yükseldi memeden hafif bazen sıkınca sıçrayan su gelmeye başlamıştı. Sağlıkçıyım baya korkuttu ancak alıştım ve hala geliyor sıkınca. O süreçte haftada 4 gün olmak üzere 3 yıllık bir geçmişim vardı ancak tamamen gitmedim tabi o da düzensizdi. Şuan tekrar hayatım normale döndü ve artık bırakmamak üzere spora adım atıyorum tekrardan yaklaşık bir ay oldu ve fullbody girmeye çalışıyorum 5*5 powerlifting gibi temel hareketlere yöneldim.
      KİLOM 104 BOY 178 Bel ve karın bölgesi yağlı çok çirkin bir görüntü var. Özgüven çok düşük. Psikiyatri hemşiresiyim ilaçları detaylı olarak biliyorum kullansam bile dopamine serotonine etki ettiricem diye bu kez yağlanmayı arttıyor. Bu yüzden bana iyi gelen tek şeye yani spora ağırlık vermek istiyorum. Kızılacaktır belki ama artık başla bırak başla bırak yapmaktan emeklerin karşılığınız zerre göremedim.
      Ürün kullanmak istiyorum. Bana yol göstermenize ihtiyacım var
    • Yazan: keydigger
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      2 aylık süre içerisinde aktif only testosteron kullanımındayım. 6 hafta boyunca 500mg son 2 haftadır 750mg testosteron kullanıyorum. 
      SORUNLAR:
      İlaca başladıktan 2 hafta sonra kan testi yaptırdım ve total testosteron seviyem : 44.35µg/L çıktı referans aralığı 1,75 - 7,81! Bu hafta tekrardan kan testi yaptırdım tal testom 16.67 µg/L çıktı! Aynı hastanede yaptırdım iki testide. Testi enjeksiyonun hemen ertesi günü yaptırdım. Marka aynı ama şuan yeni aldığım flakonu kullanıyorum. SORULARIM:
      Doz arttırmama rağmen bu oran neden böyle çıkmış olabilir Kullandığım ilaç underdose olabilir mi? Yorum yapan, konuya katılım gösteren herkse teşekkürler.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×