Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

HayalleriOlanBirisi

Kürümü hangi markanın ilaçlarıyla tasarlamalıyım?

Önerilen İletiler

makinist    12
Rma, 19 dakika önce yazdı:

İlk tren deneyimim zphc ile oldu 350mg acetata kadar çıktım neredeyse 1 ay kullandım çok az etki ve yan etki aldım hatta kendi günlüğumdede yazdım ilaç boş yada trenden yan etki almıyorum diye. Sonra enhatat formuna geçtim yan etkiler bir anda fırladı ve arttı etkide aynı şekilde arttı en son humax a geçtiğimde gördüm babayagayı 😂, ilk başlar bana öyle bir hype verdiki tren bana etki etmiyor zannediyordum gerçek dolu tren görene kadar. 
Şahsen zphc nin limited yazan masteron enhatatları ve trenleri en az verim aldığım ilaçlardı

200 acetatela hayatımın formunu tutmuştum zphcyle ama bi kere eski seri tren gelmişti arkadaşıma, tam anlamıyla hiçbir işe yaramadığını söyledi ama yeni seride trenler gayet iyi çalışıyor bence

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


KAVINSKI    21
hectordoyle, 1 saat önce yazdı:

Nessie genel olarak tüm anabolik gruplarını sayarsak ZPHC den bir adım önde. Herhangi bir ilacı hakkında bir şikayet görmedim ve duymadım. Tek sıkıntısı enjeksiyon sonrası ağrı ve onu da herkeste yapmıyor.  Nessie bulmakta o kadar zor değil. Biraz daha araştırmak gerekebilir

Şu an nessie testo tren(eski seri) kullanıyorum gayet memnunum. Bir satıcı yeni seri masteron enanthate paylaşmış hammadde kıtlığı sebebiyle acaba içine masteron prop mu koydular diye emin olamıyorum. Masteron enanthate olduğundan emin olsam hemen 5-6 şişe alıcam.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    929
KAVINSKI, Bir saat önce yazdı:

Şu an nessie testo tren(eski seri) kullanıyorum gayet memnunum. Bir satıcı yeni seri masteron enanthate paylaşmış hammadde kıtlığı sebebiyle acaba içine masteron prop mu koydular diye emin olamıyorum. Masteron enanthate olduğundan emin olsam hemen 5-6 şişe alıcam.

mast prop koymazlar da o da hammadde kıtlığı var, eğer E2 düşürüyorsa bil ki bolde var içinde.

hectordoyle, 1 saat önce yazdı:

Nessie genel olarak tüm anabolik gruplarını sayarsak ZPHC den bir adım önde. Herhangi bir ilacı hakkında bir şikayet görmedim ve duymadım. Tek sıkıntısı enjeksiyon sonrası ağrı ve onu da herkeste yapmıyor.  Nessie bulmakta o kadar zor değil. Biraz daha araştırmak gerekebilir

Nessie'yi Instagram'da gördüm ve üzüldüm, umarım kalitesini bozmaz. Nessie'yi bu forumda ilk deneyenlerdenim, benim ve bir kaç hocamın yorumları sonrası bir hype kazanmıştı ve satıcı bir süre satış yapmamıştı kimseye, aradığım satıcı profili bu idi. Bir ürün ne kadar kolay erişilebilir olursa Türk piyasasında o kadar bozulmaya meyilli oluyor. Dilerim ki çizgisinde ilerler...

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
KAVINSKI    21
bikmiscan, 12 dakika önce yazdı:

Turkiyede zphc disturbitoru var dostum peptidler ordan çıkıyor muthemelen anaboliklerde ordan çıkıyordur. Zphc peptidlerden neden şikayet geliyor o zaman? Retası neden çalışmıyor. Böyle yorum yapacağınıza biraz piyasada takılıp bilgi sahibi olabilirsiniz.

Yukarıda yazdığım şeyi tekrar okursan zphcnin savunuculuğunu yapmadım. Ürünler çalışmıyor olabilir orasına bişey diyemem dedim. Benim derdim kutusu aynı şişesi aynı kodu onay veren ilaca sırf benim malım iyi diğerleri orjinal değil diyen satıcılardır. Orjinal ilaçta boş olabilir ama sonuçta orjinaldir yani o markaya aittir. Çok severek bahsettiğin pharmacom markasının üçüncü parti hplc testlerine bakarsan her bir serisi birebir aynı miligram gelmediğini görebilirsin hocam. Zphc bi partisi sorunludur öteki partisi değildir bunlar olabilir ama orjinal ilaç orjinaldir. Distribütörün dağıttığı ilaç iyi öteki kötü olmuyor.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
KAVINSKI    21
gönderildi (düzenlendi)
bikmiscan, 10 dakika önce yazdı:

Tamam o zaman zphcye soralım neden türkiyede peptid ürettiğini neden disturbitorluk verip 3 5 kuruş için uğraştığını bende merak ediyorum

Türkiyede peptid üretildiğine dair bugüne kadar hiçbir şey duymadım görmedim. Çinden türkiyeye getirilip buradan dünyaya dağıtıldığını biliyorum(örnek:lobster) Reta, tren gibi ürünler niye çalışmıyor bilmiyorum markanın satıcısı da değilim o yüzden ilgilenmiyorum. Zphcnin türk satıcılar ile işbirlik içinde olduğunu iddia ediyorsan 3-5 kuruş için bu forum bu tarz şeyleri ifşalamak için harika bir platform. Lütfen bizimle kanıtları paylaş bizde bilelim.

tarihinde KAVINSKI tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    929
bikmiscan, 11 dakika önce yazdı:

Tamam o zaman zphcye soralım neden türkiyede peptid ürettiğini neden disturbitorluk verip 3 5 kuruş için uğraştığını bende merak ediyorum

distribütör üretim yapmaz dostum, sadece belli bir miktarlık alış yapmış ve o markaya bağlı çalışıyor. Globaldeki tüm ZPHC'ler aynı kalitede merak etme, sadece piyasa şişirmesi olduğundan şu sıralar herkes %100 bekliyor. Ancak geçmişte de tren, trest, supedrol tarzı ürünlerinde kötü seriler vardı. EQ Mast Test gibi grupları yerli yerinde gayet güzel çalışıyor.

Şu an ZPHC'den alacağım tek ürün masteron veya boldenondur, onun dışında pek de ürün önermem. Oral serisini denemedim güncel, ancak bir kaç yıl önce anavarı iş yapıyordu spectrum ile ortak kullanmıştım aynı kaliteydi, zaten aynı üretim bandından çıkma.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
KAVINSKI    21
bikmiscan, 6 dakika önce yazdı:

Elinde telefon var biraz araştırma yaparsan rahatlıkla seninde bulabileceğin şeyler bunlar dostum. Zphc aldığın abilerinle aran iyiyse bizzat kendin sorabilirsin çoğu beraber çalışıyor. Şu an zphcde üretimi olmayan ürünler ne hikmetse tr satıcılarında fazlasıyla mevcut :D

Abilerinle falan derken neyi kastediyosun bilmiyorum. Hangi hayal dünyasında yaşadığın beni ilgilendirmiyor. Kanıt paylaş bilelim dedim bu şekil bi cevap vermeyi tercih ettin bence sebebi gayet açık. Bu arkadaşın amacının ne olduğunu siz forumdaki arkadaşlarıma bırakıyorum. Geçmiş postlarına bakarak tam olarak hangi amaç doğrultusunda hareket ettiğini ve kim olduğunu az çok tahmin edebilirsiniz diye düşünüyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
KAVINSKI    21
bikmiscan, 56 dakika önce yazdı:

Dostum benim zphcye harcadığın para mı zoruna gidiyor için mi yanıyor bilmiyorum kendimde kullandığım bi marka durduk yere laf atacak değilim .D

Daha yorum yok dostum. Medicine 

u-donusu-levhasi-b-53abilgi-isaretleri-63-bd0.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
makinist    12
KAVINSKI, 3 saat önce yazdı:

...

hadi sakince öpüşüp barışın gerilmeye gerek yok kanıt yoksa muhabbeti uzatmaya hiç gerek yok kavinskinin soruları yanıtsız kalmış şu an bir şeyi sonuca vardırmak için tartışmıyorsunuz boş bi muhabbet olmuş

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
weoji0    0

Masteron temin edeceğim optimum overdose masteron prop flakonu 2.4k, overdose masteron prop flakonu 3.1k bunlardan hangisini tercih etmeliyim. Daha önce sadece overdose testo enantat kullandım 3 flakon bitirdim her seferinde dolu ürün geldi ama masteron konusunda kafam karışık, sitedeki whatsapp butonundan mı temin etmeliyim herkese teşekkürler.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
weoji0, 1 dakika önce yazdı:

Masteron temin edeceğim optimum overdose masteron prop flakonu 2.4k, overdose masteron prop flakonu 3.1k bunlardan hangisini tercih etmeliyim. Daha önce sadece overdose testo enantat kullandım 3 flakon bitirdim her seferinde dolu ürün geldi ama masteron konusunda kafam karışık, sitedeki whatsapp butonundan mı temin etmeliyim herkese teşekkürler.

cop urunler tanesini 500 600den satıyorlar adelene bile sokma başka yer yoksa whatsappdan al

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alpxieg    11
weoji0, 5 dakika önce yazdı:

Masteron temin edeceğim optimum overdose masteron prop flakonu 2.4k, overdose masteron prop flakonu 3.1k bunlardan hangisini tercih etmeliyim. Daha önce sadece overdose testo enantat kullandım 3 flakon bitirdim her seferinde dolu ürün geldi ama masteron konusunda kafam karışık, sitedeki whatsapp butonundan mı temin etmeliyim herkese teşekkürler.

Zphc ulaşımın varsa zphc masteron alabilirsin bir kaç tane nessie masteron kullanan çevremde insan var onlarda memnun nessieye bakabilirsin

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
weoji0    0

Bir satıcı buldum. No name. Google'da "Nessie Instagram" diye aratınca çıkan, 1000 takipçiden az takipçisi olan bir Instagram sayfası. Yeni seri Nessie için fiyat olarak Testo'ya 45 dolar, Masteron'a ise 58 dolar dedi. Bu arkadaştan mı alsam acaba Masteron ve Testo'yu? Ya da benim gymde idman atan, yarışmacı ve bilinen bir abi var; Overdose tayfayla çalışmaya başlamış. Testo E'yi 53 dolara, Masteron Prop'u ise 68 dolara satıyor.

O kadar konu açıyorum da muhtemelen bu işin sonunda WhatsApp butonundan Noxy temin edeceğim, yoksa işin içinden çıkamayacağım.

Başlıksız.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
weoji0, 11 dakika önce yazdı:

Bir satıcı buldum. No name. Google'da "Nessie Instagram" diye aratınca çıkan, 1000 takipçiden az takipçisi olan bir Instagram sayfası. Yeni seri Nessie için fiyat olarak Testo'ya 45 dolar, Masteron'a ise 58 dolar dedi. Bu arkadaştan mı alsam acaba Masteron ve Testo'yu? Ya da benim gymde idman atan, yarışmacı ve bilinen bir abi var; Overdose tayfayla çalışmaya başlamış. Testo E'yi 53 dolara, Masteron Prop'u ise 68 dolara satıyor.

O kadar konu açıyorum da muhtemelen bu işin sonunda WhatsApp butonundan Noxy temin edeceğim, yoksa işin içinden çıkamayacağım.

Bahsettiğin fiyatlardan ucuza zphc ve humax bile bulabiliyorsun. Normalde nessie test e 30 dolara masteron 38 dolara bulunuyor ama bulamıyorsan direkt noxy al uğraşma

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
KAVINSKI    21
weoji0, 43 dakika önce yazdı:

Bir satıcı buldum. No name. Google'da "Nessie Instagram" diye aratınca çıkan, 1000 takipçiden az takipçisi olan bir Instagram sayfası. Yeni seri Nessie için fiyat olarak Testo'ya 45 dolar, Masteron'a ise 58 dolar dedi. Bu arkadaştan mı alsam acaba Masteron ve Testo'yu? Ya da benim gymde idman atan, yarışmacı ve bilinen bir abi var; Overdose tayfayla çalışmaya başlamış. Testo E'yi 53 dolara, Masteron Prop'u ise 68 dolara satıyor.

O kadar konu açıyorum da muhtemelen bu işin sonunda WhatsApp butonundan Noxy temin edeceğim, yoksa işin içinden çıkamayacağım.

Nessie burada fazla övüldüğünden dolayı fırsattan istifade böyle yüksek fiyat veren arkadaşları ciddiye almayın. Testo 30 Masteron 40-45 doları geçmez. Overdose gelecek olursak testosuna 20 dolardan fazla para vermem masteronunu bedava verseler bile kullanmam içinde ne olduğunu bilmediğim için . Overdose ilaçlarının 1 tane hplc testi yok. En azından nessienin eski seri ürünlerinin bazıları test edilmiş ürünlerdi.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Edizz    3

Herkese merhaba, iyi formlar arkadaşlar

Ben 21 yaşında bir bireyim ve kür yapmayı düşünüyorum bunun zararlı ve aslında benim için belki de gereksiz bir şey olduğunun farkındayım ancak yaptığım uzun düşünme sonucunda bu kararı verdim ve bunu bilinçsiz şekilde yapmak istemediğim için bir koçluk aldım. kendisi ilaç teminide yapıyor ve bana   ben kür tavsiye etmem bence gereksiz senin için ancak yapalım dersen de senin bileceğin bir iş bu en azından benim gibi birisine denk gelmişsin piyasada özellikle satıcılar sahte ilaçlarla ve ya gerçek ilaçlarla küçük yaştaki kişilere satış yapıyor benim amacım bu değil gibi konuştu ister istemez bi güven duydum kendisine ve koçluk aldım koçluktan sonra benden bir form doldurmamı bir de güncel formumu atmamı istedi buna göre de beslenme antrenman ve kür planı yapacağını söyledi ancak benden başlangıç kan tahlili istemedi ben kendim tahlil  vereceğim sana atarım dedim ve bana tahlilde bakacağımız değerler sunlar diye bir yazı gönderdi belki kendisi isteycekti ben önce  dedim bilmiyorum ama kendisinin program yapmadan istemesini beklerdim her neyse daha sonra ben ilaç fiyatlarını sordum bana bir fotoğraf attı rezzlab adında bir marka bende tamamdır siz kür planı yapın sonra sipariş geçeriz dedim. ben bu markayı araştırdım ve gerçekten cok az bilgiye ulaştım şuan iki marka ilaca erişimim var birisi bu rezzlab diğeride allien adında bir marka ( salonda birisi satıyor bunuda ) ben bu iki marka hakkında da pek bir şey göremedim. zaten kür sıkıntılı zor ve ciddi sonuçlar doğurabilecek bir şeyken bilmediğim bir sıvıyı vücuduma sokmak istemem ancak bu adama ödeme yaptım koçluk aldım şuan kendisine güvensem dediklerini yapsam mı yapmasam mı ( yapmazsam param da boşa gidecek ) bilmiyorum . kendisi benim kür takibimi kan değerlerimin analizimi felan yapacak sattığı marka 5 para etmez bir markaysa eğer bu adamın hocalığına ne kadar güven olur ki ? 

SORULARIN ÖZETİ ::

  • 21 yaşındayım kür için çok erken yaş sayılır mı?
  • Bu markalar hakkında görüşünüz nedir ? 
  • Anlattığım olaylara baktığınızda kendi görüşünüz ve bana tavsiyeniz nedir ? 

Henüz ilaç satın almadım sadece 12 haftalık koçluk ücreti ödedim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    929
Edizz, 1 dakika önce yazdı:

benim kür takibimi kan değerlerimin analizimi felan yapacak

"kardeşim e2 yükselmiş enjeksiyon günleri arimidex", "kardeşim alt ast yükselmiş oral keselim", "kardeşim suyu arttır" dışı ne diyebilir acaba? En çıkmaz durumda chatgpt'ye yazacak. 

Adam antrenörlük yapıyor, eczacılık yapıyor, doktorluk yapıyor, diyetisyenlik yapıyor... Bir işi yapsın adam gibi yapsın yeter, Alien ve Rezz ürünleri beş para etmez ürünlerdir. Kaliteli bir ürün kendini kanıtlayacaksa Instagram reklamları yerine Janoshik laboratuvarları testleriyle gelir. Laboratuvar testleri olan, yıllardır bu piyasada olan bir markanın sence reklama ihtiyacı var mı? 

Kaliteli ürün 100 liraya mal oluyorsa kalitesiz ürün 10 liraya mal olur ve 20 liralık reklam yapar. Kaliteli ürün 50 lira laboratuvara harcarsa kalitesiz ürün 20 lira daha reklama harcar. Her zaman dediğim gibi, boş teneke çok ses çıkartır, eskici bağrır kuyumcu bağırmaz. Özellikle Instagram'a düşmüş ürünlerden uzak durun.

  • Yıldız 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Edizz    3
Fuhrer, 1 dakika önce yazdı:

"kardeşim e2 yükselmiş enjeksiyon günleri arimidex", "kardeşim alt ast yükselmiş oral keselim", "kardeşim suyu arttır" dışı ne diyebilir acaba? En çıkmaz durumda chatgpt'ye yazacak. 

Adam antrenörlük yapıyor, eczacılık yapıyor, doktorluk yapıyor, diyetisyenlik yapıyor... Bir işi yapsın adam gibi yapsın yeter, Alien ve Rezz ürünleri beş para etmez ürünlerdir. Kaliteli bir ürün kendini kanıtlayacaksa Instagram reklamları yerine Janoshik laboratuvarları testleriyle gelir. Laboratuvar testleri olan, yıllardır bu piyasada olan bir markanın sence reklama ihtiyacı var mı? 

Kaliteli ürün 100 liraya mal oluyorsa kalitesiz ürün 10 liraya mal olur ve 20 liralık reklam yapar. Kaliteli ürün 50 lira laboratuvara harcarsa kalitesiz ürün 20 lira daha reklama harcar. Her zaman dediğim gibi, boş teneke çok ses çıkartır, eskici bağrır kuyumcu bağırmaz. Özellikle Instagram'a düşmüş ürünlerden uzak durun.

hocam evet size katılıyorum başta bi acele ile kendisinden koçluk almış bulundum ve bu markaları kullanmak istemiyordum sizinde bu yorumunuz üstüne kesinlikle kullanmam ancak tek başıma kendi kan analizimi nasıl yaparım bilmiyorum ne zaman kür e başlayıp ne zaman ara vermeliyim bilmiyorum en önemlisi güvenilir markalar nelerdir bilmiyorum nerden bulunur hiç sormuyorum forum kurallarına aykırı. bunca sorun varken ben nasıl kür e başlayacağım bana bir tavsiyeniz varmı ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    929
Edizz, Bir saat önce yazdı:

hocam evet size katılıyorum başta bi acele ile kendisinden koçluk almış bulundum ve bu markaları kullanmak istemiyordum sizinde bu yorumunuz üstüne kesinlikle kullanmam ancak tek başıma kendi kan analizimi nasıl yaparım bilmiyorum ne zaman kür e başlayıp ne zaman ara vermeliyim bilmiyorum en önemlisi güvenilir markalar nelerdir bilmiyorum nerden bulunur hiç sormuyorum forum kurallarına aykırı. bunca sorun varken ben nasıl kür e başlayacağım bana bir tavsiyeniz varmı ?

bu forum üzerinde bir konu oluştur ve neler istediğini yaz, veya steroidturkiye.com üzerinden yardım iste

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    119
gönderildi (düzenlendi)
Edizz, 11 saat önce yazdı:

Herkese merhaba, iyi formlar arkadaşlar

İade iste paşa paşa yapıcak, yapmıyorsa yada uzak bakıyorsa bahane uydurup yumşatmaya çalış adamı yakının öldü yd gidicem uzun süre gelmicem fln de paranı geri al 😁 

Bana sorarsan koçluğuna zerre güven olmaz sağdan soldan bilgiler ile tavsiyeler vericeğine eminim ve sana şunu net söyleyeyim Bu formda biraz tatlı dil güzel konuşma ve rica ile daha deneyimli hocalarımdan çok daha iyi tavsiyeler ile devam edebilirsin küre ve spora

Edizz, 11 saat önce yazdı:

hocam evet size katılıyorum başta bi acele ile kendisinden koçluk almış bulundum ve bu markaları kullanmak istemiyordum sizinde bu yorumunuz üstüne kesinlikle kullanmam ancak tek başıma kendi kan analizimi nasıl yaparım bilmiyorum ne zaman kür e başlayıp ne zaman ara vermeliyim bilmiyorum en önemlisi güvenilir markalar nelerdir bilmiyorum nerden bulunur hiç sormuyorum forum kurallarına aykırı. bunca sorun varken ben nasıl kür e başlayacağım bana bir tavsiyeniz varmı ?

Hocam ilk işiniz o adamdan iade almak olsun koçla devam etmek çok daha iyi burda biraz karışıklık oluyor. Birisi bolde seviyor diğeri sevmiyor birbirine giriyor insanlar TR meclise dönüyor bura 😂

0 bilgi sahibiseniz bir koçla devam edin ama üyelik almadan tüm konuları ilk başta konuşun adamlarla yada kaliteli ilaç satan birini bulursanız humax zphc pharmacom noxy nessie gibi konu açarsınız planlamanıza yardımcı olup size tavsiyeler veririz

tarihinde Rma tarafından düzenlendi
  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Edizz    3
Rma, 8 saat önce yazdı:

Hocam ilk işiniz o adamdan iade almak olsun koçla devam etmek çok daha iyi burda biraz karışıklık oluyor. Birisi bolde seviyor diğeri sevmiyor birbirine giriyor insanlar TR meclise dönüyor bura 😂

0 bilgi sahibiseniz bir koçla devam edin ama üyelik almadan tüm konuları ilk başta konuşun adamlarla yada kaliteli ilaç satan birini bulursanız humax zphc pharmacom noxy nessie gibi konu açarsınız planlamanıza yardımcı olup size tavsiyeler veririz

hocam ilginiz için teşekkür ederim. bugün bana beslenme ve antrenman programı hazırlamış ve bu programı anlatan 40 dk lık bir video göndermiş şuan iade istesem bana iade yapmaya bilir ve sizin dediğinz gibi sosyal medyadan başka koçluk veren insanlara yazdım 15-20  kişiye rahat yazmışımdır ve çoğu adını ilk defa duyduğum marka ilaçlar temin ediyor verdiğiniz marka ilaç çok aradım satana daha rastlayamadım maalesef şuan sanırım mantıklı olan rezzlab kullanıp kan tahlillerimi iyi kontrol edip normal olmayan en ufak değerde bu markayı kullanmayı bırakmak gibi duruyor. bana yazdığı enjeksiyonlar/ koruyucu haplar ve bunların doazlarını şu şekilde vermiş

  • testo enanthate 0,5ml/125mg pazartesı / çarşamba / cuma
  • masterone propıonete 1ml/100mg  pazartesı / çarşamba / cuma
  • yohimbıne 1 kapsül sabah kardiyodan 30 dk önce ve ya antrenman önce 

KORUYUCULAR VE VİTAMİNLER 

SABAH KAHVALTI İLE BİRLİKTE 

  • C Vitamini 1000mg 
  • multi vitamin 1 servis 
  • omega 3 2000mg 
  • d3k2 3000iu 
  • nac 600 1 adet 
  • lvr formula 2 tablet 
  • kdny formula 2 tablet 
  • rezzlab liverin 2 tablet 
  • rezzlab curcumin 2 tablet 
  • glutamine  5gr 
  • creatine 5 gr

ANT. SONRASI ::

  • EAA 
  • glutamine 5gr 

SON ÖĞÜNLE BİRLİKTE  

  • omega 3 2000mg
  • glutamine 5gr 
  • zinc 30mg
  • magnezyum 400mg 

bana bu tablo bu konuda bilgisiz olsam bile biraz gereksiz yere ağır geldi bu konuda görüşünüzü bekliyorum testo v.s. dozları başlangıç için iyi duruyor gibi ama koruyucu ve vitamin tablosu garibime gitti ve testo uzun ester sanırım haftada 3 gün gereksiz olmaz mı  bunca soru soruyorum vallahi kusura bakmayın hakkınızı helal edin belki bu koçun hazırladığı prgram biraz olsa iyidir de içim acımaz diye soruyorum size 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    119

Valla garip tablo 😂 kidney ve liveri ele direk faydası yok nac600 e de gerek yok, c vitamini ztn galiba en gereksiz şeylerden, multi vitaminde çok bir işe yaramaz bunları ele kafa karışıklığı olmasın. Yohambinde alma rezz lab yohambine boş ztn burda birisi konu açmıştı. Sadece D3k2, Omega 3, Magnezyum, kreatin kullansan yeter geri kalanların etkisi yokken boşa masraf yapar tr de her vitamin mineral pahalı pahalı satılıyor gereksiz şeylere para verme, Yumurtaya tavuğa sebze meyveye harca paranı. Pump için intrawork yapabilirsin kendine prework taurin ve citrulin ile

Üyeliğini dondurma şansın varsa dondur knk bu ilaçları ara yapamiyorsan bi rezz ile şansımı denerim diyorsan dene yapacak birşey yok, ama koçluk hizmeti verdiği için sana dolu ilaç gönderebilirler dene. Testte yanlış olursa hesap sorarîz ztn Bu supplement konusunda bazı arkadaşlar atlayıp bana kızabilirler onlara baştan söylemek istiyorum, suppelement ihtiyaca göre kullanılır neden deli gibi gidip c vitamini, multi vitamin kullanayımki, günde 1.5 2 kilo sebze yiyorum 😂 vitamin mineralle pek işim olmuyor. D3k2 magnezyum omega3 kreatin ve intrawork suppelementleri harici işe yaramayan şeyler gerisi, he adamda belki eksiklik vardır ki sebze fln tüketiyorsa çok zor o zaman kullanır.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
asirhann    2

zphc test e 30ml 90 euro humax test e 10ml 35 dolar nessie test e 10ml 35 dolar totale bakinca zphc saha uyguna denk geliyor ilk kur icin hangi marka ve yanina ekstra olarak bolde veyahut primo eklemek mantikli mi primo olarak nessie (70$)ve humaxa (80$)erisimim var fiyatlarina gore kazanclari deger mi

  • Voov!! 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.083
tahaiwnl, 16.01.2026 - 10:55 yazdı:

testo bolde npp kürümde hangi markaları tercih etmeliyim?

  • overdose
  • glin
  • hellas
  • optimum overdose
  • peak x pharma
  • ultimate labs
  • evogen
  • hitech
  • meditech
  • white tiger
  • opiox
  • alien
  • benelux 
  • gideon

Hiç biri belki over eskisi gibiyse alınabilir 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.083

Orjinal getiren birini tanıyorum 

Npp 2500

Bolde 2800 

Testo 2500 e satıyor en son 2014 de kullandım çok iyiydi ama şuan ne durumda bilmiyorum 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Husoyz
      Öncelikle selamlar,
      19 yaşındayım 1 yıldır spor yapıyorum 17-18 yaşlarımda da  libidom ve cinsel isteksizlik ve  sertleşme gibi konularda bayağı sıkıntım vardı 19 yaşımın başında 6 aylık spor geçmişimle salondaki bir abinin telkini sayesinde küre girdim küre girmeden önceki kan değerlerimi aşağıya bırakıyorum 3 aylık bir kür süreciydi ilk ay 300 mg testo prop 350-400mg civarındada masteron prop kullandım    sonraki ayda haftalık 150mg npp ekledim  kalan son ayda testo enanthat masteron entathat olarak devam ettim  kürümde de çok güzel verim aldım hem kurudum hem kütle koydum ve şuan kürü bitirmiş bulunmaktayım.
      Ayriyeten birşey fark ettim sanki vücudumda gerçekten bir testosteron eksikliği varmış gibiydi kullanmaya başladıktan sonra fark ettim  harbide kendimi erkek gibi hissetim bi keyfim hayat enerjim yerine geldi libidom ve ereksiyon sorunlarım düzeldi bu cinsel sorunlarım düzelince flörtöz yeteneklerimde gerçekten değişiklik oldu ve özgüvenimi tamamladım gibi oldu işte şuan kür sürecini bitirdim sayılır   3 ayın sonuna geldim fakat ağustos eylül gibi üniversiteye gideceğim o sıralar tekrar küre girmek istiyorum şimdi  eylüle kadar 3 ay var zaten bu 3 ayda düşük doz haftalık 100mg gibi testosteron kullansam sonra tekrar küre girsem ne gibi sıkıntılar yaşarım çünkü testo kullanımı gerçekten bırakmak istemiyorum spordan bağımsız olarak üroloji doktoruna git diyenler olacaktır 3 farklı üroloji doktoruna gittim  çoğu benimle dalga geçti bu yaşta ne  libidosu sanki düzenli sex hayatın var gibi şeyler söyleyip gönderdiler çok kafana takma dediler kür bitiminde yaptırdığım kan tahlillerimde aşağıya bırakıyorum ne yapmam gerektiği hakkında açıkçası pek bir fikrim yok bana yardımcı olurumsunuz lütfen  ne yapmam gerekiyor pct süreci hakkında da pek bir bilgim yok  kullandığım markalar doluydu ondan eminim önce evogen kullandım sonra science pharmaya geçtim gayet memnundum.
      KAN TESTLERİM:
        
    • Yazan: whiteface
      Herkese merhaba,
      İlk defa testosterone kürüne başlayacağım. Yaklaşık 2-3 haftadır gerek bu forumda gerekse diğer platformlarda araştırma yapıyor, bilgi ediniyorum. Sürece "Only Testo" (Sadece Testosteron) olarak başlama kararı aldım. Sizlerden öğrendiklerim ve gördüklerim kadarıyla benim için ulaşması en güvenilir ve en kolay seçenek Sustanon 250 mg oldu. Tanıdık bir eczane buldum; ancak kendisi, beni tanıdığı ve güvendiği için şimdilik sadece 1 kutu verebileceğini söyledi.
      Forumdaki konularda genellikle 20 haftalık kürlerden bahsediliyor. Sustanon'un 1 kutusunda 1 ml ampul olduğu düşünülürse, benim bu süreç için yaklaşık 20 kutuya ihtiyacım olacak. Nasıl bir yol izlememi önerirsiniz? Tavsiyeleriniz benim için çok değerli.
      Şimdiden herkese çok teşekkürler.
    • Yazan: canbekcan
      Arkadaşlar selamlar.
      Spor geçmişim var. Yaş 42. Only testo + sarm kürü düşünüyorum. Anabolik (bolde +tren) girmeyi düşünmüyorum. Geçmişte bir kere de only testo, sarm yaptım verim aldım. Fakat beni düşündüren nokta yaz aylarında bu kürü yapmak. Eşim hamile ve artık küre girmem için engel kalmadı. Aklımda olan haftalık 400 testo, 4 ay. 3 hafta dan itibaren rad 140 +mk 677. Toplam 2 ay. 3. ay cardarine. Ve sonrası pct. Evimde tüm ekipmanlar var. Yaz aylarında küre girmek verim veririmi.
      Zorlukları fazla mı? Fotoğraf 3 yıl önceki kür pctden sonra 

    • Yazan: kadireis01
      Merhaba arkadaşlar,
      Uzun bir dönemdir gerek hayat gerek askerlik(yedek sb. olarak ıraktaydım.) ciddi bir düşüş yaşadım.Yaklaşık 2,5 senedir. 2021 yılında mk677 kullandım tamamen düzensizdi. E2 yükseldi memeden hafif bazen sıkınca sıçrayan su gelmeye başlamıştı. Sağlıkçıyım baya korkuttu ancak alıştım ve hala geliyor sıkınca. O süreçte haftada 4 gün olmak üzere 3 yıllık bir geçmişim vardı ancak tamamen gitmedim tabi o da düzensizdi. Şuan tekrar hayatım normale döndü ve artık bırakmamak üzere spora adım atıyorum tekrardan yaklaşık bir ay oldu ve fullbody girmeye çalışıyorum 5*5 powerlifting gibi temel hareketlere yöneldim.
      KİLOM 104 BOY 178 Bel ve karın bölgesi yağlı çok çirkin bir görüntü var. Özgüven çok düşük. Psikiyatri hemşiresiyim ilaçları detaylı olarak biliyorum kullansam bile dopamine serotonine etki ettiricem diye bu kez yağlanmayı arttıyor. Bu yüzden bana iyi gelen tek şeye yani spora ağırlık vermek istiyorum. Kızılacaktır belki ama artık başla bırak başla bırak yapmaktan emeklerin karşılığınız zerre göremedim.
      Ürün kullanmak istiyorum. Bana yol göstermenize ihtiyacım var
    • Yazan: keydigger
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      2 aylık süre içerisinde aktif only testosteron kullanımındayım. 6 hafta boyunca 500mg son 2 haftadır 750mg testosteron kullanıyorum. 
      SORUNLAR:
      İlaca başladıktan 2 hafta sonra kan testi yaptırdım ve total testosteron seviyem : 44.35µg/L çıktı referans aralığı 1,75 - 7,81! Bu hafta tekrardan kan testi yaptırdım tal testom 16.67 µg/L çıktı! Aynı hastanede yaptırdım iki testide. Testi enjeksiyonun hemen ertesi günü yaptırdım. Marka aynı ama şuan yeni aldığım flakonu kullanıyorum. SORULARIM:
      Doz arttırmama rağmen bu oran neden böyle çıkmış olabilir Kullandığım ilaç underdose olabilir mi? Yorum yapan, konuya katılım gösteren herkse teşekkürler.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×