Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

HayalleriOlanBirisi

Kürümü hangi markanın ilaçlarıyla tasarlamalıyım?

Önerilen İletiler

hectordoyle    807
Rma, 8 dakika önce yazdı:

Hocam gariptir ben ucuza nessie bulamamıştım 😂 zphc, humax ve driadayı daha uyguna buluyorum, siz kaç dolar fiyat aldınız nessie ve humax için

Fiyat listesini atmaya üşendim kusura bakma :D zphc humax ve driada gibi markalara ulaşabiliyorsan, özellikle driada ya ulaşımın varsa nessie yi boşver 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Rma    118
hectordoyle, 46 dakika önce yazdı:

Fiyat listesini atmaya üşendim kusura bakma :D zphc humax ve driada gibi markalara ulaşabiliyorsan, özellikle driada ya ulaşımın varsa nessie yi boşver 

Atmana gerek yok abi ztn ya 😂 merak etmiştim sadece. Bizim führer abi mesala 40 dolara zphc tren enhatat alıyor, ben 55 dolara almıştım driada da enhatat stoğu yok olsa ordan alırdım aslında, hurmadayım 50 dolara geliyor bana.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
62cmbiddelt    1

merhabalar herkese hayırlı cumalar diliyorum şimdi durum şöyleki dün gece ani kararla şehır dışına çıktım ve doğal olarak ilaçlarım vs yanımda değil yanına geldiğim arkadaşımda tıpa tıp aynı ürünleri kullanıyor kendiside istersem kendi ürünlerini geçici süreliğine kullanabiliceğimi söyledi ama kullandığımız marka genel olarak farklı herhangi bir sorun yaşarmıyım?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SPECTRE    1.190
62cmbiddelt, 7 dakika önce yazdı:

merhabalar herkese hayırlı cumalar diliyorum şimdi durum şöyleki dün gece ani kararla şehır dışına çıktım ve doğal olarak ilaçlarım vs yanımda değil yanına geldiğim arkadaşımda tıpa tıp aynı ürünleri kullanıyor kendiside istersem kendi ürünlerini geçici süreliğine kullanabiliceğimi söyledi ama kullandığımız marka genel olarak farklı herhangi bir sorun yaşarmıyım?

Kullanabilirsin senin ilaçların hangi markaydı arkadaşınınkiler ne marka?

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
62cmbiddelt    1
gönderildi (düzenlendi)
SPECTRE, 3 dakika önce yazdı:

Kullanabilirsin senin ilaçların hangi markaydı arkadaşınınkiler ne marka?

ben humax tren ace kullanıyorum 
arkadaş science pharma tren ace kullanıyor 

sadece 3yada4 gün kullancağım sadece

tarihinde 62cmbiddelt tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    928
62cmbiddelt, 2 saat önce yazdı:

ben humax tren ace kullanıyorum 
arkadaş science pharma tren ace kullanıyor 

sadece 3yada4 gün kullancağım sadece

bana kalırsa kullanma, her ne kadar arkadaşın da olsa. Sonuç olarak flakon ilaç, aynı iğneyi belki vücuduna sokup geri flakona sokmuş olabilir. Diş fırçasını bile kişiye özgü olduğunu ve başka birisine kullandırtmazken ne gerek var yani? 3-4 gün ilacı almazsan pek de bir şey farkedeceğini sanmıyorum

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Movemeent    2

Arkadaşlar merhaba, yurtdışı sitelerden sipariş verip getirebilme imkanım var. Driadadan sipariş vermiştim fakat şimdi stok sorunu var. Masteron ellerinde yok. Temiz güvenilir site ve marka önerir misiniz?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    118

Pharmaqo 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Sedat1903    3

Herkese iyi akşamlar arkadaşlar uzun bir aradan sonra tekrar bulk kürüne girmek istiyorum bir çok marka var hangisini kullanacağım konusunda kararsızım selliza pharma bulamadım. rezz lab buldum acaba bu konu hakkında yardımcı olabilirmisiniz kullanan veya farklı bir marka önerebilecek var mı 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
asirhann    2

iyi bayramlar oncelikle test primo kuru planliyorum primoyu hangi markadan kullanmaliyim humax zphc nessie sp selliza markalari arasindan 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Melihcdmr    10
asirhann, 2 dakika önce yazdı:

iyi bayramlar oncelikle test primo kuru planliyorum primoyu hangi markadan kullanmaliyim humax zphc nessie sp selliza markalari arasindan 

Zphc bulabiliyosan humax fena değilmiş burda okumuştum yakın çevremden birisi başladı 2. Haftası bi 8 hafta sonra dönerim buraya 😊

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
asirhann, 46 dakika önce yazdı:

iyi bayramlar oncelikle test primo kuru planliyorum primoyu hangi markadan kullanmaliyim humax zphc nessie sp selliza markalari arasindan 

humax ve nessie primoları dolu bulabiliyorsan onları alabilirsin. Selliza için bişey diyemiyorum yeni piyasaya girdi ama bana göre rastgele bi avrupa markası  masteron enathateti ve primosunu çok ucuz rakamlara satıyorlar bu iki ürünün hammadde kıtlığı ve masrafı varken bu lkadar ucuz olması şüpheli bana göre

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
micheal11    1

Abiler selamlar, 25 yaşındayım ve ilk enjeksiyonumu yapma kararı aldım. Şu an 85 kilo civarında seyrediyorum, ilk only testom için marka tercihi yapmakta zorlanıyorum. Şu an Oxy2gen bulabilecek bir kaynak var diyebilirim ama bu sitede oxy2gen hakkında çok çerçöp yorumu gördüm. Hangi markayı kullanmam daha garanti olur? , ve o markayı nasıl satın almak adına araştırabilirim ? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
micheal11, 43 dakika önce yazdı:

Abiler selamlar, 25 yaşındayım ve ilk enjeksiyonumu yapma kararı aldım. Şu an 85 kilo civarında seyrediyorum, ilk only testom için marka tercihi yapmakta zorlanıyorum. Şu an Oxy2gen bulabilecek bir kaynak var diyebilirim ama bu sitede oxy2gen hakkında çok çerçöp yorumu gördüm. Hangi markayı kullanmam daha garanti olur? , ve o markayı nasıl satın almak adına araştırabilirim ? 

oxygen çer çöp tam olarak merdivenaltı ürünlerden biri önerilcek çok marka var bana sorarsan zphc humax ve nessie aktif kullandığım ve burda herkesin aşağı yukarı iyi geri dönüş verdiği markalar. tabi dostlarımız baska kaliteli markalarda önereceklerdir.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336
Movemeent, 9.05.2026 - 09:58 yazdı:

EU-EU Satıcı lazım.

Hangi ürünü arıyorsun ona göre söyleyeyim

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
r2maru1    1
gönderildi (düzenlendi)

Merhaba. Oxy2gen markanin urunleri gercekmidir  daha once kullanan varmi oradan hgh fragment ve ghk cu aldim fragda tamam kilo verdim ama spor ve diyetde yapiyorum yan etki olarak bir etki gormedm

tarihinde r2maru1 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
r2maru1, 14 dakika önce yazdı:

Merhaba. Oxy2gen markanin urunleri gercekmidir  daha once kullanan varmi oradan hgh fragment ve ghk cu aldim fragda tamam kilo verdim ama spor ve diyetde yapiyorum yan etki olarak bir etki gormedm

bos merdiven altı ürün

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    928
r2maru1, 6 saat önce yazdı:

Merhaba. Oxy2gen markanin urunleri gercekmidir  daha once kullanan varmi oradan hgh fragment ve ghk cu aldim fragda tamam kilo verdim ama spor ve diyetde yapiyorum yan etki olarak bir etki gormedm

kaliteli bir kişilik değil, reta yerine sema koysa anlaşılmaz. Geçmişte bu tip bolca girişimi oldu, hi-tech medicals :D 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
KAVINSKI    20
bikmiscan, 15 dakika önce yazdı:

Boş dostum bulabilirsen çin ya da zphc al. Zphcnin izmirde üreteleni değil ama

Hocam medicine olanı kastetmiyorsun zannediyorum. Rica ediyorum bizi bi aydınlat zphcnin izmir versiyonu nasıl oluyomuş? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    928
KAVINSKI, 13 saat önce yazdı:

Hocam medicine olanı kastetmiyorsun zannediyorum. Rica ediyorum bizi bi aydınlat zphcnin izmir versiyonu nasıl oluyomuş? 

izmir trabzon istanbul ankara hakkari fark etmez, kalitesiz ürün istiyorsa hamburg'da üretilsin beş para etmez. K

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
KAVINSKI    20
gönderildi (düzenlendi)
Fuhrer, Bir saat önce yazdı:

izmir trabzon istanbul ankara hakkari fark etmez, kalitesiz ürün istiyorsa hamburg'da üretilsin beş para etmez. K

Hocam bu aralar bazı satıcılar sadece kendilerinin sattığı zphcnin gerçek zphc olduğunu diğerlerinin check codu çalışsa bile sahte olduğunu iddia etmeye başladı. Böyle saçma sapan dedikodular ile bu işlere yeni başlayan arkadaşların kafası karışıyor. Burada kastettiğim şey şudur zphcnin içeriği iyi olmayabilir underdosedur overdosedur vs. ürünün saflığı iyi değildir bunlar tartışmaya açık konular ama eğer zphc.com veya zphc.hk üzerinde check kodu çalışıyorsa o ürün zphcnin ürünü demektir. Ürünlerini beğenip beğenmemek kullanan adamın karar vereceği şey orası başka.  Zphc on milyonlarca dolarlık ve belki yüz milyonlarca dolarlık ticaret hacmi olan bir oluşum. Gidip de 3-5 tane yerli satıcıya sırf daha çok kar etmesi için check kodlarını vermesi ne kadar mantıklı buna cevap verebiliyosa eğer bu dedikoduyu yayan satıcılar çok sevinicem. Özellikle genç arkadaşlarımız zaten bu marka konularında çok tecrübesiz. Şu an erişimi kolay eli yüzü düzgün yabancı menşei bir marka var onu da almaya çekiniyolar artık böyle yersiz iddialar yüzünden.

tarihinde KAVINSKI tarafından düzenlendi
  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    928
KAVINSKI, 1 saat önce yazdı:

Hocam bu aralar bazı satıcılar sadece kendilerinin sattığı zphcnin gerçek zphc olduğunu diğerlerinin check codu çalışsa bile sahte olduğunu iddia etmeye başladı. Böyle saçma sapan dedikodular ile bu işlere yeni başlayan arkadaşların kafası karışıyor. Burada kastettiğim şey şudur zphcnin içeriği iyi olmayabilir underdosedur overdosedur vs. ürünün saflığı iyi değildir bunlar tartışmaya açık konular ama eğer zphc.com veya zphc.hk üzerinde check kodu çalışıyorsa o ürün zphcnin ürünü demektir. Ürünlerini beğenip beğenmemek kullanan adamın karar vereceği şey orası başka.  Zphc on milyonlarca dolarlık ve belki yüz milyonlarca dolarlık ticaret hacmi olan bir oluşum. Gidip de 3-5 tane yerli satıcıya sırf daha çok kar etmesi için check kodlarını vermesi ne kadar mantıklı buna cevap verebiliyosa eğer bu dedikoduyu yayan satıcılar çok sevinicem. Özellikle genç arkadaşlarımız zaten bu marka konularında çok tecrübesiz. Şu an erişimi kolay eli yüzü düzgün yabancı menşei bir marka var onu da almaya çekiniyolar artık böyle yersiz iddialar yüzünden.

valla dostum, ZPHC olunca 10/10 olmuyor. Gerçekten öyle bir algı oluştu ki ZPHC ise kesin garantilidir ıvır zıvır... Hayır, ZPHC'de normal bir firma. ZPHC için hep ucuz çin yağları diyorum, sadece fabrikasyon üretim yapıyor. Bizim satıcılarımız su fiyatına ZPHC alıp millete satıyor. Evet, işe yarayan ürünleri var ama bazı ürünleri rezil ötesi. 

Zaten bir ürün aşırı hype alıyorsa emin ol bozuluyor, bunu bolca görüyoruz. Bu ZPHC'ye de vurmuş anlaşılan, ZPHC tren grubunu beceremiyor. Sadece bir tren kullanmıştım önceden o zehirdi, şu an güncel piyasada yok ZPHC'nin. Bana kalırsa ZPHC'den bolde masteron alırsan bir de testosteron ötesine gerçekten gerek yok. Aldığınız fiyat da 40$ olmalı maksimum. 

Satıcılarımızın dediği kısma gelirsek, ben de duydum o mevzuyu. "O ZPHC Iran'dan geliyor bizimki Italyadan" olayından bahsediyorsun sanırım. Valla yalan parayla değil ki be güzel kardeşim, firma check kodlarını satmıyor. Ürün neyse o, git Kanada'da aynı markayı al yine aynı ürün yine aynı seri yine aynı hissiyat. Ondan dolayı bu yalana inanmayın. Kaldı ki bizim satıcılarımız öyle paketleme yapacak donanıma sahip değil, en donanımlı dediğin satıcı sigara paketi ambalajında ürünü satıyor. Yani ZPHC'den verim alamadıysan ve o sana iyi gelmediyse gidip de başka satıcıdan aynı ürünü almanın hiç bir mantığı yok.

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    118

İlk tren deneyimim zphc ile oldu 350mg acetata kadar çıktım neredeyse 1 ay kullandım çok az etki ve yan etki aldım hatta kendi günlüğumdede yazdım ilaç boş yada trenden yan etki almıyorum diye. Sonra enhatat formuna geçtim yan etkiler bir anda fırladı ve arttı etkide aynı şekilde arttı en son humax a geçtiğimde gördüm babayagayı 😂, ilk başlar bana öyle bir hype verdiki tren bana etki etmiyor zannediyordum gerçek dolu tren görene kadar. 
Şahsen zphc nin limited yazan masteron enhatatları ve trenleri en az verim aldığım ilaçlardı

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
KAVINSKI, 2 saat önce yazdı:

Hocam bu aralar bazı satıcılar sadece kendilerinin sattığı zphcnin gerçek zphc olduğunu diğerlerinin check codu çalışsa bile sahte olduğunu iddia etmeye başladı. Böyle saçma sapan dedikodular ile bu işlere yeni başlayan arkadaşların kafası karışıyor. Burada kastettiğim şey şudur zphcnin içeriği iyi olmayabilir underdosedur overdosedur vs. ürünün saflığı iyi değildir bunlar tartışmaya açık konular ama eğer zphc.com veya zphc.hk üzerinde check kodu çalışıyorsa o ürün zphcnin ürünü demektir. Ürünlerini beğenip beğenmemek kullanan adamın karar vereceği şey orası başka.  Zphc on milyonlarca dolarlık ve belki yüz milyonlarca dolarlık ticaret hacmi olan bir oluşum. Gidip de 3-5 tane yerli satıcıya sırf daha çok kar etmesi için check kodlarını vermesi ne kadar mantıklı buna cevap verebiliyosa eğer bu dedikoduyu yayan satıcılar çok sevinicem. Özellikle genç arkadaşlarımız zaten bu marka konularında çok tecrübesiz. Şu an erişimi kolay eli yüzü düzgün yabancı menşei bir marka var onu da almaya çekiniyolar artık böyle yersiz iddialar yüzünden.

Nessie genel olarak tüm anabolik gruplarını sayarsak ZPHC den bir adım önde. Herhangi bir ilacı hakkında bir şikayet görmedim ve duymadım. Tek sıkıntısı enjeksiyon sonrası ağrı ve onu da herkeste yapmıyor.  Nessie bulmakta o kadar zor değil. Biraz daha araştırmak gerekebilir

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Husoyz
      Öncelikle selamlar,
      19 yaşındayım 1 yıldır spor yapıyorum 17-18 yaşlarımda da  libidom ve cinsel isteksizlik ve  sertleşme gibi konularda bayağı sıkıntım vardı 19 yaşımın başında 6 aylık spor geçmişimle salondaki bir abinin telkini sayesinde küre girdim küre girmeden önceki kan değerlerimi aşağıya bırakıyorum 3 aylık bir kür süreciydi ilk ay 300 mg testo prop 350-400mg civarındada masteron prop kullandım    sonraki ayda haftalık 150mg npp ekledim  kalan son ayda testo enanthat masteron entathat olarak devam ettim  kürümde de çok güzel verim aldım hem kurudum hem kütle koydum ve şuan kürü bitirmiş bulunmaktayım.
      Ayriyeten birşey fark ettim sanki vücudumda gerçekten bir testosteron eksikliği varmış gibiydi kullanmaya başladıktan sonra fark ettim  harbide kendimi erkek gibi hissetim bi keyfim hayat enerjim yerine geldi libidom ve ereksiyon sorunlarım düzeldi bu cinsel sorunlarım düzelince flörtöz yeteneklerimde gerçekten değişiklik oldu ve özgüvenimi tamamladım gibi oldu işte şuan kür sürecini bitirdim sayılır   3 ayın sonuna geldim fakat ağustos eylül gibi üniversiteye gideceğim o sıralar tekrar küre girmek istiyorum şimdi  eylüle kadar 3 ay var zaten bu 3 ayda düşük doz haftalık 100mg gibi testosteron kullansam sonra tekrar küre girsem ne gibi sıkıntılar yaşarım çünkü testo kullanımı gerçekten bırakmak istemiyorum spordan bağımsız olarak üroloji doktoruna git diyenler olacaktır 3 farklı üroloji doktoruna gittim  çoğu benimle dalga geçti bu yaşta ne  libidosu sanki düzenli sex hayatın var gibi şeyler söyleyip gönderdiler çok kafana takma dediler kür bitiminde yaptırdığım kan tahlillerimde aşağıya bırakıyorum ne yapmam gerektiği hakkında açıkçası pek bir fikrim yok bana yardımcı olurumsunuz lütfen  ne yapmam gerekiyor pct süreci hakkında da pek bir bilgim yok  kullandığım markalar doluydu ondan eminim önce evogen kullandım sonra science pharmaya geçtim gayet memnundum.
      KAN TESTLERİM:
        
    • Yazan: whiteface
      Herkese merhaba,
      İlk defa testosterone kürüne başlayacağım. Yaklaşık 2-3 haftadır gerek bu forumda gerekse diğer platformlarda araştırma yapıyor, bilgi ediniyorum. Sürece "Only Testo" (Sadece Testosteron) olarak başlama kararı aldım. Sizlerden öğrendiklerim ve gördüklerim kadarıyla benim için ulaşması en güvenilir ve en kolay seçenek Sustanon 250 mg oldu. Tanıdık bir eczane buldum; ancak kendisi, beni tanıdığı ve güvendiği için şimdilik sadece 1 kutu verebileceğini söyledi.
      Forumdaki konularda genellikle 20 haftalık kürlerden bahsediliyor. Sustanon'un 1 kutusunda 1 ml ampul olduğu düşünülürse, benim bu süreç için yaklaşık 20 kutuya ihtiyacım olacak. Nasıl bir yol izlememi önerirsiniz? Tavsiyeleriniz benim için çok değerli.
      Şimdiden herkese çok teşekkürler.
    • Yazan: canbekcan
      Arkadaşlar selamlar.
      Spor geçmişim var. Yaş 42. Only testo + sarm kürü düşünüyorum. Anabolik (bolde +tren) girmeyi düşünmüyorum. Geçmişte bir kere de only testo, sarm yaptım verim aldım. Fakat beni düşündüren nokta yaz aylarında bu kürü yapmak. Eşim hamile ve artık küre girmem için engel kalmadı. Aklımda olan haftalık 400 testo, 4 ay. 3 hafta dan itibaren rad 140 +mk 677. Toplam 2 ay. 3. ay cardarine. Ve sonrası pct. Evimde tüm ekipmanlar var. Yaz aylarında küre girmek verim veririmi.
      Zorlukları fazla mı? Fotoğraf 3 yıl önceki kür pctden sonra 

    • Yazan: kadireis01
      Merhaba arkadaşlar,
      Uzun bir dönemdir gerek hayat gerek askerlik(yedek sb. olarak ıraktaydım.) ciddi bir düşüş yaşadım.Yaklaşık 2,5 senedir. 2021 yılında mk677 kullandım tamamen düzensizdi. E2 yükseldi memeden hafif bazen sıkınca sıçrayan su gelmeye başlamıştı. Sağlıkçıyım baya korkuttu ancak alıştım ve hala geliyor sıkınca. O süreçte haftada 4 gün olmak üzere 3 yıllık bir geçmişim vardı ancak tamamen gitmedim tabi o da düzensizdi. Şuan tekrar hayatım normale döndü ve artık bırakmamak üzere spora adım atıyorum tekrardan yaklaşık bir ay oldu ve fullbody girmeye çalışıyorum 5*5 powerlifting gibi temel hareketlere yöneldim.
      KİLOM 104 BOY 178 Bel ve karın bölgesi yağlı çok çirkin bir görüntü var. Özgüven çok düşük. Psikiyatri hemşiresiyim ilaçları detaylı olarak biliyorum kullansam bile dopamine serotonine etki ettiricem diye bu kez yağlanmayı arttıyor. Bu yüzden bana iyi gelen tek şeye yani spora ağırlık vermek istiyorum. Kızılacaktır belki ama artık başla bırak başla bırak yapmaktan emeklerin karşılığınız zerre göremedim.
      Ürün kullanmak istiyorum. Bana yol göstermenize ihtiyacım var
    • Yazan: keydigger
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      2 aylık süre içerisinde aktif only testosteron kullanımındayım. 6 hafta boyunca 500mg son 2 haftadır 750mg testosteron kullanıyorum. 
      SORUNLAR:
      İlaca başladıktan 2 hafta sonra kan testi yaptırdım ve total testosteron seviyem : 44.35µg/L çıktı referans aralığı 1,75 - 7,81! Bu hafta tekrardan kan testi yaptırdım tal testom 16.67 µg/L çıktı! Aynı hastanede yaptırdım iki testide. Testi enjeksiyonun hemen ertesi günü yaptırdım. Marka aynı ama şuan yeni aldığım flakonu kullanıyorum. SORULARIM:
      Doz arttırmama rağmen bu oran neden böyle çıkmış olabilir Kullandığım ilaç underdose olabilir mi? Yorum yapan, konuya katılım gösteren herkse teşekkürler.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×