Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Dmnzx0

3.5 aylık definasyon değişimim sizce nasıl?

Önerilen İletiler

Dmnzx0    20

8 mayıs küre başlangıç tarihi ( şuanda hala küre devam ediyorum bugün 30 haziran, agustos sonunda kürü bitiricem )

Kullandığım ilaçlar ;

  • Kür boyunca testo propionat ( haftada 300 mg )
  • İlk 13 hafta primobolan ( haftada 200 mg )
  • Son 6 haftadır masteron propionat ( haftada 300 mg )
  • Son 20 gündür clenbuterol
  • Son 15 gündür iran yohimbine ( günde 3 tablet )

Kür öncesi formum ;

Screenshot_20240630-170130_Gallery.thumb.jpg.48deff464d31ac8740a87427c5909146.jpg

Şuan ki formum ;

1000071941-01.thumb.jpeg.48edcc80bbf62cbf6ccead8b87867015.jpeg 1000073479-03.thumb.jpeg.f5213c8063800ec8f8f1f8118c80c5c1.jpeg1000072591-01.thumb.jpeg.49d216cc3f9a181108c4485748e70fc6.jpeg1000073788-01.thumb.jpeg.67ab915d2029f6a676a007a59a806b35.jpeg

  • Beğen 6
  • Alkış 3
  • Ödül 1
  • 100 Puan 3
  • Şerefe 1
  • +1 1
  • Yıldız 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Zodi    26

Süreci muazzam yönetmişsiniz hocam tebrik ederim çok temiz form. 

Beslenme ve kardiyo şeklinizden de kısaca bahseder misiniz? 

tarihinde Zodi tarafından düzenlendi
  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Dmnzx0    20
Zodi, 2 saat önce yazdı:

Süreci muazzam yönetmişsiniz hocam tebrik ederim çok temiz form. 

Beslenme ve kardiyo şeklinizden de kısaca bahseder misiniz? 

Öncelikle çok teşekkür ederim yorumun için :)

Haftada 6 gün antreman yaptım her bölgeyi haftada 2 çalıştırdım ve her antreman sonu 30 dakika İncline yürüyüş yaptım

2000 - 2200 kalori arası beslendim kür boyunca

  • Beğen 1
  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
seytan9    9

Hayatımda böyle bir değişim inanın görmedim. Gerçekten beni motive etti. Açıkça söyleyeyim 3.5 ayda neredeyse imkansıza yakını başarmışsınız. Tamam güzel bir görüntü elde edilir fakat six-pack beklemediğim bir görüntü idi. %100 çok kabarık bir spor geçmişiniz var. Yoksa neredeyse imkansıza yakın bir sonuç o sürede.

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SantoR    145

Çok güzel kardeşim tebrikler.. 

Son 20 gündür clenbuterol

ve Son 15 gündür iran yohimbine ( günde 3 tablet ) demişsin asıl abs için patlamayı  hangisinde hissettin ya da hissettin mi? kalp atış hızın çarpıntı nasıl bu kombinde yan etki var mı? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Waxorion    40

harika bir değişim olmuş tebrik ederim markaları neydi ilaçların

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Gerçekten bu emeğinizi tebrik ederim çok güzel olmuş. Bu kadar kısa sürede bu kadar büyük bir değişim, ben bile bu kadar olacağını tahmin etmemiştim. 

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Dmnzx0    20
SantoR, 31.07.2024 - 03:22 yazdı:

Çok güzel kardeşim tebrikler.. 

Son 20 gündür clenbuterol

ve Son 15 gündür iran yohimbine ( günde 3 tablet ) demişsin asıl abs için patlamayı  hangisinde hissettin ya da hissettin mi? kalp atış hızın çarpıntı nasıl bu kombinde yan etki var mı? 

clenbuterolde daha çok olabilir. Yan etki olarak sadece uyuyamıyordum enerjiden artık günde 4 5 saat zorla uyutmaya çalışıyordum

Waxorion, 31.07.2024 - 09:51 yazdı:

harika bir değişim olmuş tebrik ederim markaları neydi ilaçların

Teşekkür ederim yorumun için İlk testo olarak vortexle başladım daha sonra htp ile devam ettim primobolan eczaneydi, Masteronu ilk evogen kullandım sonra htp ile devam ettim, clenbuterol htp , yohimbine iran yohimbineydi 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
5am5unlu    74
Dmnzx0, 5 saat önce yazdı:

Teşekkür ederim yorumun için İlk testo olarak vortexle başladım daha sonra htp ile devam ettim primobolan eczaneydi, Masteronu ilk evogen kullandım sonra htp ile devam ettim, clenbuterol htp , yohimbine iran yohimbineydi 

Hocam evogen nasıldı ve ne kadara aldın ?

bir de vortex hakkında kötü yorum yapan var sen beğendin mi?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Dmnzx0    20

43057D4B-76E4-433E-84D9-FAA3E81A0F8B.thumb.jpeg.4d148698f3d35228862e2e7d281e5e90.jpeg IMG_9181.thumb.jpeg.184bda6115430b6417ed436e2877bdbf.jpeg

Merhabalar, 4.5 Aylık definasyon süreçinde yaşadığım değişimim başladığımda yağ oranım %28 -30 arasıydı şuan %10, başladığımda 90 kiloydum şuanda 79 kiloyum, boyum 1.70

kür boyu kullandığım ilaçlar ve markaları

İlaçların markaları: Noxy ve sp labs

kullandığım ilaçlar: 4.5 aydır 300 testo prop kullanıyorum. İlk ay 30-40 mg arası anavar ekledim. 2.ay anavarı kestim onun yerine 300 masteron prop ekledim. 12 haftada testo maste şeklinde ilerledim. Son 2 haftadır sadece 300 only prop şeklinde ilerliyorum ve diyete devam ediyorum. 2 hafta içinde testo propuda kesip 175 testo enanthate ile cruise yapmaya başlıyıcam.

1-1.5 ay arası cruise yapıp bulka girmek istiyorum. Şuanlık bulkta yapacağım planlama için kafam karışık. Bu konuda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. 20 -24 hafta arası bulk yapmayı düşünüyorum

Aklımda birkaç plan var 

1. kür planım

  • 20 hafta 500 testo enanthate 
  • ilk 12 hafta 250 npp

2. kür planım

  • 20 hafta 500 testo enanthate 
  • ilk 12 hafta 250 npp
  • ilk 12 hafta 250 masteron prop

3. kür planım

  • 20 hafta 500 testo enanthate
  • ilk 12 hafta 250 npp
  • ilk 12 hafta 300 boldenon 12-20 hafta arası 400 boldenon 

4. Kür planım

  • 23 hafta 500 testo enanthate 
  • ilk 12 hafta 250 npp
  • ilk 12 hafta 250 masteron prop
  • 10-23 hafta 300 rimobolan 

5. Kür planım

  • 20 hafta testo enanthate 
  • ilk 12 hafta 250 npp
  • ilk 12 hafta 250 masteron prop
  • son 8 hafta 40 mg anava

sizce nasıl ilerlemeyelim farklı kombinasyon önerilerinizede açığım, okuduğunuz için teşekkürler, iyi akşamlar.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    953

gayet başarılı değişim, mantıklı planlama, mantıklı marka ve gözle görülür büyük bir değişim. Bence hangi ilacı kullanırsan kullan şu formda aşağı yukarı aynı sonuçları alacaksın, bu cümlemden kasıt npp mast ile alacağın verim neredeyse aynı olacaktır rimobolan ile alacağından. Bence boldenon işine hiç bulaşmadan piramit şeklinde 150-250-350 npp 375-500 testosteron ve eklemek istersen masteron işini fazlasıyla görecektir. 

 

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Dmnzx0    20
Fuhrer, 9 saat önce yazdı:

gayet başarılı değişim, mantıklı planlama, mantıklı marka ve gözle görülür büyük bir değişim. Bence hangi ilacı kullanırsan kullan şu formda aşağı yukarı aynı sonuçları alacaksın, bu cümlemden kasıt npp mast ile alacağın verim neredeyse aynı olacaktır rimobolan ile alacağından. Bence boldenon işine hiç bulaşmadan piramit şeklinde 150-250-350 npp 375-500 testosteron ve eklemek istersen masteron işini fazlasıyla görecektir. 

Aslında hiç boldenone bulaşmak istemiyorum. Anavar gereksiz yük olucak, Rimobolan bulması zaten zor dediğiniz gibi en mantıklısı testo npp ve masteron benimde düşüncem bu yöndeydi, teşekkürler🙏

  • Gülümse 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alpxieg    12

Hocam muazzam değişim azmini tebrik ederim.

Konudan bağımsız olarak makroların nasıldı kaç kalori civarında beslendin acaba bende yaklaşım 8 aydır diyetteyim 50 kiloya yakın verdim şuan 2-3 haftadır 90 kiloda tıkandım 2300 kalori civarı besleniyorum 45 yağ 195 karb 245 protein makrolarım bu şekilde

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    17

Hocam çok başarılı bir değişim olmuş tebrik ederim. Cidden Boğazını tutanların elde edebileceği bir değişim. Ben genelde Primabolan sever birisi olduğum için çok isterim prima demeyi fakat çoğu marka boş veriyor zaten köklü markalarda bile şuan stok yok bir kaç marka vardır o da pahalı. Sizin için En iyisi benimde bu kış gireceğim küre çok yakın olan npp kürü olacaktır boldenon hiç girmeyin max 250mg - 350 npp size gözle görülür bir fark yaratacaktır üstüne gerek yok masteronu da muhakkak ekleyin derim.

alpxieg, 4 saat önce yazdı:

Hocam muazzam değişim azmini tebrik ederim.

Konudan bağımsız olarak makroların nasıldı kaç kalori civarında beslendin acaba bende yaklaşım 8 aydır diyetteyim 50 kiloya yakın verdim şuan 2-3 haftadır 90 kiloda tıkandım 2300 kalori civarı besleniyorum 45 yağ 195 karb 245 protein makrolarım bu şekilde

Hocam tıkanmanız normal 90 kilo için 2300 fazla daha gözle görülür kilo verimi için aktiviteden aktiviteye değişir ama 1700-1800 almanızı öneririm.

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Dmnzx0    20
alpxieg, 4 saat önce yazdı:

Hocam muazzam değişim azmini tebrik ederim.

Konudan bağımsız olarak makroların nasıldı kaç kalori civarında beslendin acaba bende yaklaşım 8 aydır diyetteyim 50 kiloya yakın verdim şuan 2-3 haftadır 90 kiloda tıkandım 2300 kalori civarı besleniyorum 45 yağ 195 karb 245 protein makrolarım bu şekilde

Günlük Kalori ihtiyaçım 3000 

2400 kalori başladım yüzde %20 lere indiğimde 2200 kaloriye çektim %15 e geldiğimde 2000 kaloriye düştüm şuan %10'um diyeti bu kaloride bitircem 

  • yağ olarak 2400 kaloride kilo x1 alıyordum,2200 e indiğimde kilo çarpı 0.75 aldım 2000 kaloride kilo x0.5 aldım 
  • proteini kilo x2 aldım
  • lifi 25 gram aldım
  • tuzu 8 gram sabit aldım
  • suyu 3.6 lt başladım şuan 5 litreye sabitledim kademeli artırdım
  • karbonhidrat 200 -300 arası aldım
klorsex, 3 saat önce yazdı:

Hocam çok başarılı bir değişim olmuş tebrik ederim. Cidden Boğazını tutanların elde edebileceği bir değişim. Ben genelde Primabolan sever birisi olduğum için çok isterim prima demeyi fakat çoğu marka boş veriyor zaten köklü markalarda bile şuan stok yok bir kaç marka vardır o da pahalı. Sizin için En iyisi benimde bu kış gireceğim küre çok yakın olan npp kürü olacaktır boldenon hiç girmeyin max 250mg - 350 npp size gözle görülür bir fark yaratacaktır üstüne gerek yok masteronu da muhakkak ekleyin derim.

teşekkürler ederim, evet bu şekilde yapmayı düşünüyorum bende,, 20 hafta testo enanthate, ilk 12 hafta 250 npp ve 250 masteron şeklinde ilerleyip 8 haftada only testo devam edip bitiricem bulkı

tarihinde Dmnzx0 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Husoyz
      Öncelikle selamlar,
      19 yaşındayım 1 yıldır spor yapıyorum 17-18 yaşlarımda da  libidom ve cinsel isteksizlik ve  sertleşme gibi konularda bayağı sıkıntım vardı 19 yaşımın başında 6 aylık spor geçmişimle salondaki bir abinin telkini sayesinde küre girdim küre girmeden önceki kan değerlerimi aşağıya bırakıyorum 3 aylık bir kür süreciydi ilk ay 300 mg testo prop 350-400mg civarındada masteron prop kullandım    sonraki ayda haftalık 150mg npp ekledim  kalan son ayda testo enanthat masteron entathat olarak devam ettim  kürümde de çok güzel verim aldım hem kurudum hem kütle koydum ve şuan kürü bitirmiş bulunmaktayım.
      Ayriyeten birşey fark ettim sanki vücudumda gerçekten bir testosteron eksikliği varmış gibiydi kullanmaya başladıktan sonra fark ettim  harbide kendimi erkek gibi hissetim bi keyfim hayat enerjim yerine geldi libidom ve ereksiyon sorunlarım düzeldi bu cinsel sorunlarım düzelince flörtöz yeteneklerimde gerçekten değişiklik oldu ve özgüvenimi tamamladım gibi oldu işte şuan kür sürecini bitirdim sayılır   3 ayın sonuna geldim fakat ağustos eylül gibi üniversiteye gideceğim o sıralar tekrar küre girmek istiyorum şimdi  eylüle kadar 3 ay var zaten bu 3 ayda düşük doz haftalık 100mg gibi testosteron kullansam sonra tekrar küre girsem ne gibi sıkıntılar yaşarım çünkü testo kullanımı gerçekten bırakmak istemiyorum spordan bağımsız olarak üroloji doktoruna git diyenler olacaktır 3 farklı üroloji doktoruna gittim  çoğu benimle dalga geçti bu yaşta ne  libidosu sanki düzenli sex hayatın var gibi şeyler söyleyip gönderdiler çok kafana takma dediler kür bitiminde yaptırdığım kan tahlillerimde aşağıya bırakıyorum ne yapmam gerektiği hakkında açıkçası pek bir fikrim yok bana yardımcı olurumsunuz lütfen  ne yapmam gerekiyor pct süreci hakkında da pek bir bilgim yok  kullandığım markalar doluydu ondan eminim önce evogen kullandım sonra science pharmaya geçtim gayet memnundum.
      KAN TESTLERİM:
        
    • Yazan: bnvfrn
      Merhaba arkadaşlar,
      Yaklaşık 2 yıldır yüksek prolaktin problemi yaşıyorum. Kür geçmişim yok, hayatım boyunca anabolik steroid kullanmadım. Sigara ve alkol kullanmıyorum. Düzenli kullandığım hiçbir ilaç yok. 175 cm boyunda, 80 kg ağırlığındayım ve yaklaşık 2 yıldır fitness ile uğraşıyorum. Yağ oranım yüksek değil. Kan tahlillerimin tamamı cinsel perhiz sonrası verildi. Stresli biri olduğumu da düşünmüyorum. Gilbert sendromum var.Farklı tarihlerde prolaktin değerlerim 40.6, 32.7, 31.4 ve son olarak 32.1 µg/L olarak ölçüldü (referans 4.04-15.2). @metinav
      Total testosteronum genellikle 500-530 ng/dL civarında. TSH, Serbest T4, LH, FSH, Estradiol ve IGF-1 gibi diğer hormonlarım referans aralığında. Daha önce prolaktin havuz testi de yapıldı. 30 dakika arayla iki kez kan verildi ve sonuçlar 32 ve 31 µg/L çıktı. Hipofiz MR'ında Rathke kisti tespit edildi ancak görüştüğüm doktorlar bunun prolaktin yüksekliğini açıklamadığını, strese bağlı olabileceğini söylediler. Son görüştüğüm doktor ise Dostinex başlamak konusunda çekimser davrandı ve tekrar prolaktin havuz testi istedi. Belirgin bir libido problemim yok, cinsel ilişkide ereksiyon sorunu yaşamıyorum. Ancak sabah ereksiyonları uzun süredir yok denecek kadar az.
      SORULARIM:
      Benzer durum yaşayan veya Rathke kisti ile birlikte prolaktin yüksekliği olan var mı? Sizce Dostinex düşünülmeli mi, yoksa araştırılması gereken başka nedenler olabilir mi?    
    • Yazan: whiteface
      Herkese merhaba,
      İlk defa testosterone kürüne başlayacağım. Yaklaşık 2-3 haftadır gerek bu forumda gerekse diğer platformlarda araştırma yapıyor, bilgi ediniyorum. Sürece "Only Testo" (Sadece Testosteron) olarak başlama kararı aldım. Sizlerden öğrendiklerim ve gördüklerim kadarıyla benim için ulaşması en güvenilir ve en kolay seçenek Sustanon 250 mg oldu. Tanıdık bir eczane buldum; ancak kendisi, beni tanıdığı ve güvendiği için şimdilik sadece 1 kutu verebileceğini söyledi.
      Forumdaki konularda genellikle 20 haftalık kürlerden bahsediliyor. Sustanon'un 1 kutusunda 1 ml ampul olduğu düşünülürse, benim bu süreç için yaklaşık 20 kutuya ihtiyacım olacak. Nasıl bir yol izlememi önerirsiniz? Tavsiyeleriniz benim için çok değerli.
      Şimdiden herkese çok teşekkürler.
    • Yazan: Hakandmn
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Önümüzdeki pazartesi günü küre giriyorum.
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate (zphc) 500mg Masteron (Humax) SORULARIM:
      Masteron yerine NPP kullansam nasıl olur? Testosteron haftalık toplam enjeksiyon miktarı yeterli mi veya fazla mı? Testosteron+masteron küründe hangi koruyucuları kullanmamı tavsiye edersiniz? GÜNCEL FORM:

      Konuya katılım gösteren, tecrübelerini paylaşan herkese şimdiden teşekkürler.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×