Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Reklam

  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

hectordoyle

Üye
  • İçerik sayısı

    1.861
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Günler

    15

hectordoyle kullanıcısının paylaşımları

  1. Kısa soluklu bulk kürü

    Daha öncesinde kaç kür geçmişin oldu ve kullandığın ilaçlar hangileriydi? Eski kürlerini baz alarak bir kür kombinasyonu oluşturman daha mantıklı olur
  2. Haziriz başliyoruz ! ilk kür :)

    Aldığın ilaçlar hakiki orijinal olunca gerisi geliyor zaten
  3. Bayer trenbolone

    Şimdi farkettim 'Androgene hormone' yazıp alt kısma 'Adeleye zerk edilir' yazmış, Yardımcı madde yerine 'Yardimci'
  4. Bayer trenbolone

    Bi ara bunun gibi Pfizer markası adı altında steroid satmaya çalışmışlardı. Benzer işler
  5. Haziriz başliyoruz ! ilk kür :)

    aradan biraz vakit geçmiş ama küründen memnun kaldınmı? Sonrasında düşüş yaşadın mı?
  6. Tozdan kendi kürümü yapmak

    Bu iş sanıldığı gibi mct yağı üzüm çekirdeği yağının içine hammaddeyi katıp vurmakla olsaydı neden o zaman yurtdışındaki hem underground laboratuvarlara hem de devlet onaylı laboratuvarlara ilacı yapmak için binlerce hatta onbinlerce dolar yatırım yapılıyor?
  7. Düşük e2 yükseltmek

    500 testoda olmana rağmen estrodial hala düşük mü? Yazdığına göre öyle geldi büyük ihtimal genetik olarak aromatizasyona yatkın bir vücudun yok
  8. Kür sonrası pct destek

    Metin abi söylemiş gerekeni bir de ben ekleme yapayım eğer kürdeki kazandığın güç ve kütleyi stabil bir hale getirmek istiyorsan MK-677, imkanın varsa da büyüme hormonu kullanman mantıklı olur
  9. Kan değerleri

    Yani normal insan derken neyi kastettin? Tabii ki değerlerin sedanter bir bireye kıyasla normal olması beklenemez, mesela testosteron kullanıyorsan total testosteronunun referans aralığını geçmesini ve FSH LH gibi değerlerin 0 lara inmesini bekleriz. Estrodial in de aşırı fazla olmamak şartıyla referans aralığını biraz geçmesi de çok sorun olmayacaktır. Ama aldığımız ilaçlar karaciğer ve böbreklerimize olması gerekenden çok yük bindiriyorsa burada müdahale etmemiz gerekir. Eğer ilaç kullanırken karaciğer ve böbrek değerlerimizde sıkıntı yok ise o zaman tahlil sonuçlarımıza normal dememizde çok bir sakınca yok zaten bahsettiğim diğer değerlerin ( Testo FSH LH Estradiol) değişmesi anormal bir durum olduğunu göstermez sonuçta dışarıdan hormon alıyoruz
  10. Primadrol kullanan bilgisi olan var mı

    Sustanon 500 veya üstü (seviyene göre) primo 400-600 mg arası, östrojenini kontrol ettir, gerekirse arimidex al
  11. Salonlar kapandı mı?

    Aynı ben valla yavaştan şahlanmaya başlıyor benimkiler kapanırsa kötü olacak
  12. Boldenon'dan dhb'ye geçilir mi ?

    Dostum şuanki durumda orijinal DHB yi nereden bulacaksın alacağın DHB nin içinde büyük ihtimal testo vardır çünkü yurtdışında da o kadar kolay bulunan bir steroid değil, boldenon devam etmen daha mantıklı fikrimce. Alacağın DHB orijinal olsa bile boldenondan dhb ye geçmen mantıklı değil zaten
  13. 200mg deca enjeksiyonundan 30 saat sonra lh ve fsh seviyeleri

    Sanmıyorum bundan dolayı olduğunu. Bu adamın kafa yapısı ezelden beri böyle Biri kendi markasının trenbolonuna çalışmıyor diye yorum atmıştı kendisi de şu cevabı vermişti tiroidler yaşlanmış prolaktin yükselmiş ondan çalışmamıştır yoksa orijinal diye. İlginç...
  14. 200mg deca enjeksiyonundan 30 saat sonra lh ve fsh seviyeleri

    Peki testosteron enantat kullanan birinin lh ve fsh'ı 0 lara inmesi ne kadar sürer?
  15. Erken steroidin zararları

    Her bünyenin verdiği tepki farklı oluyor, başkası testo alır egosu tavan olur insanlarla empati kurma yeteneğinde kayıp olur, başkası da testo alır hiç etkilenmez bile
  16. Blace labs kullananlar yorum yapabilir mi?

    Bence kullanma
  17. Peptidler hakkında bilgi almam gerekli

    Böyle diyorsun da şöyle bir gerçek var. 18-19 yaşında veya 20 lerinde olsun, eğer ilaç kullanmayı kafasına koyduysa onu kararından geri döndüremiyorsun ne yapar eder ilaç kullanır yani
  18. Peptidler hakkında bilgi almam gerekli

    dostum şahsi fikrim daha yaşın 19 anabolizan ile güzel yol kat edersin peptid ve growth a gerek yok şimdiki aşamada
  19. Testo propi - tren acet - masteron (black) - clenb

    Valla kararından dönmene çok sevindim ilaç alacaksan bu forumdan temin edebilirsin
  20. Testo propi - tren acet - masteron (black) - clenb

    İlaçların kanadadan ve almanyadan getirildiğine şahsen inanmıyorum yabancı ülkenin forumlarında da rastlamadım yüksek ihtimal türkiye üretimi ilaçlar
  21. Testo propi - tren acet - masteron (black) - clenb

    Bilmiyorum bu markalara nasıl ulaşıyorsunuz ilk defa duydum bu 2 markayı ama kombinasyon gayet iyi küründe başarılar
  22. Testo propi - tren acet - masteron (black) - clenb

    Masteron black derken ne demek istedin? marka mı yoksa başka bir şey mi
  23. Oxandrolone hk. - kullanım rehberi

    Kullandığın marka zannedersem Iran Hormone. Günlük 4 tablet 10 mg bu dozda genelde kadınların kullanması gerekiyor biz erkekler için 30 üstü olması gerekiyor
  24. Eskişehir'de salonlar kapatıldı

    Kapatılmadan ziyade denetimin sıkılaştırılması daha mantıklı mesela gün içinde salonda bulunan kişi sayısı kısıtlandırılmalı, salona girmeden önce ısı ölçüm aletiyle kontrol yapılmalı bunu yapan salonlar var ama yapmayan daha fazla gibime geliyor. Bunu da yapacaklarını sanmıyorum koronavirüs sürecini çok iyi yönettik diye halka yutturmaya çalışıyorlar aslında tam tersi hiç iyi yönetilmedi.
  25. Eskişehir'de salonlar kapatıldı

    Marttan hazirana kadar kapalı olan süreç ben de dahil bir sürü kişi için kabus gibi geçti ya Benim yaşadığım yerde çok fazla koronavirüs vaka sayısı yok ama endişeyle bekliyoruz bakalım

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×