-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
-
Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!
Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.
-
İçerik sayısı
85 -
Katılım
-
Son ziyaret
AnimalPower kullanıcısının paylaşımları
-
Driada medicals - para pharma - pharmaqo markaları hakkında görüşleriniz nelerdir?
AnimalPower, the_escobar kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Teşekkürlerler primo testo alacağım , ortalama ne kadar sürede geliyor ?- 564 yanıt
-
- driada medicals
- para pharma
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Driada medicals - para pharma - pharmaqo markaları hakkında görüşleriniz nelerdir?
AnimalPower, the_escobar kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Gençler ben Almanya da yaşıyorum deuschemden aldığım ürünler 3 ay oldu hala gelmedi, stokta yok. Driada iyi mi ? Yada daha hızlı kargolayan ve deneyimlediğiniz başka marka varsa önerir misiniz ?- 564 yanıt
-
- driada medicals
- para pharma
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Yeni kür planlaması yaptım! bana yardımcı olur musunuz?
AnimalPower bir konuya içerik ekledi : Steroid Kürleri / Genel
Selam dostlar, Yaklaşık 1 yıl aradan sonra tekrar spora başladım. Daha önce toplamda 6 farklı kür geçmişim oldu ama her zaman bilen birinin yönlendirmesiyle ilerlemiştim. Bu sefer ilk kez süreci kendi başıma yöneteceğim ve hem planımı paylaşmak hem de sizlerden yorum almak istiyorum. 1. Aşama – SARM Kürü (8 Hafta): RAD-140 Cardarine Ostarine (Standart dozlarda, günde 1’er doz – 8 hafta) Hedef: Yağ oranını düşürmek, kondisyonu geri kazanmak, kas kaybı yaşamamak. 2. Aşama – En iyi verim aldığım kür (15 Hafta): Daha önce kullandım, çok iyi sonuç almıştım. Şimdi tekrar uygulamayı planlıyorum. Testosteron Propionat: EoD 1 ml (yaklaşık 100 mg) – 15 hafta DHB (1-Test Cypionate): Haftada 2x1 ml (Pzt & Per) – 10-12 hafta Turinabol: Günde 2 tablet (sabah ve akşam) – 8-10 hafta Arimidex: 0.5 mg E3D Levitron (Levotiroksin 100 mcg): Sabah aç karna Supplement olarak: D vitamini Omega-3 Çinko Picolinate Magnezyum C Vitamini B Complex Sorum şu: Bu yapının SARM sonrası uygulanması sizce mantıklı mı? Vücut 8 haftalık SARM’dan sonra bu enjeksiyon sistemine hazır olur mu? Araya kısa bir “cruise” ya da bridge gerekir mi? Yapıcı yorumlara ve önerilerinize açığım. Özellikle DHB + Tbol kombinasyonu konusunda tecrübesi olanların fikirlerini duymak isterim. Teşekkürler 🙏 -
Yeni kür planlaması yaptım! bana yardımcı olur musunuz?
AnimalPower, AnimalPower kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
2 yıl önce kullanmıştım , E.K dan satın almıştım crypto markaydı sanırım ilk piyasaya sürülen seriden di. Hayatımda aldığım en büyük verimi bu ilaçtan aldım diyebilirim, o yüzden tekrar aynı ilacı kullanmak istiyorum ve şuan avrupa da yaşadığım için daha kaliteli içeriklere ulaşabiliyorum. -
Yeni kür planlaması yaptım! bana yardımcı olur musunuz?
AnimalPower, AnimalPower kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Görüşün için teşekkür ederim , hali hazırda sarmlara sahip olduğum için deneyeceğim. -
Taşınıyorum – steroid ve pct teminini almanya'da nereden sağlayabilriim?
AnimalPower bir konuya içerik ekledi : Steroid / Genel
Selam arkadaşlar, Önümüzdeki hafta Almanya’ya taşınıyorum ve orada steroid temini konusunda bilgisi olanlardan yardım almak istiyorum. Türkiye’de düzenli olarak kür yapıyordum ve PCT ürünlerimi de ona göre temin ediyordum. Ancak Almanya’da bu tarz ürünleri nasıl temin edebileceğim konusunda pek fikrim yok. SORULARIM: Buradan giderken steroid ve PCT ürünlerimi yanıma almam mantıklı mı? Yoksa Almanya’da temin etmek daha mı kolay olur? Orada yaşayan veya bu konuda tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler! -
Taşınıyorum – steroid ve pct teminini almanya'da nereden sağlayabilriim?
AnimalPower, AnimalPower kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Eczane ürünü değil, yerli marka ama çok fayda gördüğüm ürünler. Nadir valizlerdeki ilaçlara bakıyorlar diye duydum. En kötü ihtimal el koyup para cezası mı ? Eğer öyleyse, daha büyük bir yaptırımı yok ise denemeye değer diye düşündüm. -
Bu firmayı bilen, duyan, kullanan kimse var mı?
-
Merhaba, yaklaşık 20 dk önce 1 ml testo p.+1 ml solvent çekip 26g iğne ile bacaktan enjeksiyon yaptık fakat fotodaki gibi bir tepkime oldu derimde ilk kez başıma geliyor bana yardımcı olurmusunuz? Gerçekten panik yaptım.
-
Merhabalar elime 2017 tarihli Helix Labs ürünü ulaştı, bu yıl sonu tüketim tarihi doluyor. O yıllarda Helix kullanan ve sonuç alan var mı? O tarihde ilaçların overdosage olduğunu duydum?
-
Herkese sağlıklı günler dilerim ; Son dönemde Helix pharma kullanan var mı? Güvenilir bir satıcıdan alacağım ilaçları fakat pharmanın son ürünlerini deneyen var mı, overdosage deniyor ama? Fiyatlar ve alacağım ürünler aşağıdaki gibi İlk bulk kürü olacak hangisini tercih etmeliyim sizce? 1.Tercih 10 Hafta Helix ▪SUPER BULK-550 : *380 tl* Testosterone Decanoate-300mg Trenbolone Enanthate 150 mg Drostanolone Enanthate 100 mg Helix ▪DECABULK-500 : *360 tl* Nandrolone Decanoate 200mg Testosterone Decanoate 200mg Drostanolone Enanthate 100 mg 1x Helix Tbol : 250₺ Toplam 990 ₺ Veya 12 hafta HELİX Testo E. 210₺ x2 HELİX Bolde 240₺ x2 HELIX Turinabol 250₺ Toplam 1150₺ Yorumları bekliyorum, şuan testo p+oxan küründeyim, ara vermeden bu ikisinden birine geçeceğim.
-
Helix pharma, bulk kür seçimi [yardim]
AnimalPower, AnimalPower kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Kardeşim Burak hocanın ürünlerini biliyorum. Ama benim bu konuda sorduğum soru ve öğrenmek istediğim fikirlerimi yukarıda açıkca belirttiğimi düşünüyorum. -
Helix pharma, bulk kür seçimi [yardim]
AnimalPower, AnimalPower kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
@Equipoise @metinav @agfitness -
Ben bu ürünü TY den aldım ki, EE ve TY nin ürünleri bunlar over dosage diye sattı, underdosage çıktı testlerde bilginize.
-
Testosteron seviyesi
AnimalPower, Holyvodka kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Hocalar daha iyi bilir ama bence kür planlamasında ciddi hata var gibi elimizde bu var bunuda vuralım diye bir mantık çok saçma geldi bana. Sonuçta ciddi ilaçlar bunlar aspirin değil ki. -
Testosteron seviyesi
AnimalPower, Holyvodka kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Kürünüz de Testo E. Varken neden Sustanon vuruyorsunuz? Merakımdan soruyorum sadece? -
Kardeşim konuyla ilgili bilgi paylaşımını buradan paylaşırsan çok sevinirim. Benimde aynı şekilde durumum.
-
E.K isimli hoca ve crypto medicine hakkında yardim
AnimalPower, ELITE kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Tam olarak aşağıdaki arkadaşın dediği gibi olabilir. Markayı üretenler kendi öğrencisi zaten. Ona özel overdosage yapmış olabilirler. Ama çalışmayan ilaç satmaz bu hoca. Ki ilaç satmıyordu da hiç bir şekilde, ilk kez yapıyor bu işi yaklaşık 30 yıldır bu piyasada -
E.K isimli hoca ve crypto medicine hakkında yardim
AnimalPower, ELITE kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Kardeşim E. K bu ilaçlar ile wabba nac hazırlanmış kendisine de sorabilirsin, bu piyasada güvendiğim tek hocadır. Çok iyi bir insandır ayrıca. Herhangi bir sorun yaşamazsın, olursada her türlü telafi eder. -
Bacaktan enjeksiyon şişme. yardım lütfen
AnimalPower, AnimalPower kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Evet hocam ekstradan ücretsiz gönderdiler, fakat ilaçların iyi çalıştığını gözlemlediğim için sipariş verdim buradan, arkadaş çok iyi verim aldı ve test sonuçları çok iyiydi. Fakat üretildiği yer hiç streil bir yer değilmiş gibime geldi benimde. Merdiven altı olduğu kesin. -
Bacaktan enjeksiyon şişme. yardım lütfen
AnimalPower, AnimalPower kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
İçimi rahatlattınız hocam çok teşekkür ederim. Bende ilk kez kullandım bu Solventi. Solventi, veren kişi böyle bir açıklama yaptı. Solvent steroid degildir Zararli bir bileske degildir İlaclarin icinde bulunan benzilalkol ve benzilbenzoat vardir Bu ilacin emilip yayilmasini ve odem yapmamasini saglar. -
Bacaktan enjeksiyon şişme. yardım lütfen
AnimalPower, AnimalPower kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Teşekkür ederim, @metinav, @Equipoisehocalarım buradaysa bilirler muhtemelen ne olduğunu -
Bacaktan enjeksiyon şişme. yardım lütfen
AnimalPower, AnimalPower kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Daha öncede bacaktan enjeksiyon yaptım genelde hep buradan vuruyordum, sorun yaşamadım. 26G iğne ucu. Kanama kontrolü yaptım hava geldi, daha sonra yavaş yavaş verdim ilacı. -
Crypto medicine kullanan bilen var mı?
AnimalPower, ELITE kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Dostum sana kesinlikle katılmıyorum, güven konusunda kısmen haklısın, piyasa dolandırıcılığı çok açık ve bunu yapan ülkemizde bir çok kişi var. Ama bu demek değilki bi yerlerde işini hakkıyla, dürüstçe yapan kimse yok. Babana bile güvenmeyeceksin deyimini kullandığına göre iyi kazıklar yemiş bir arkadaşımızsın. Ama benim inandığım şudur ki, hayat bu şekilde hiç kimseye güvenemem, herşeye şüphe ile yaklaşarım şeklinde geçmeyeceğidir.Hatalarından ders çıkarıp güveneceğin insanları iyi belirleyebilir ve hayatın bu şekilde daha yaşınalabilir bir hal aldığını görebilirsin. -
Crypto medicine kullanan bilen var mı?
AnimalPower, ELITE kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Kesinlikle bende kendisine olan güvenimden dolayı sorgusuz sipariş verdim. Bende deneyimlerimi paylaşırım kullanım sonrası
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
