Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Reklam

SawaDa

Üye
  • İçerik sayısı

    36
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Days Won

    1

SawaDa kullanıcısının son zaferi 18 Haziran

SawaDa en beğenilen içeriğe sahiptir

Topluluk Puanı

31 Mükemmel

1 Takipçi

SawaDa Hakkında

  • Derece
    Çaylak

Profil Bilgileri

  • Meslek:
    ÖĞRENCİ
  • Konum:
    İST-GİRESUN
  • Cinsiyet
    Erkek

Güncel Profil Ziyaretleri

134 profil görüntüleme
  1. Natural olarak yarışmak ?

    Yarı finale kadar yarışabildim. İlk 6 final yapamadım. İlk tecrübe natural ilk yarışma yine gayet iyiydi benim için... Formumu bu hale getirerek ben yarışmayı çoktan kazandım. Formumu podyuma aynı şekilde taşıyabildim. İnanan bilgi veren yardımı olan herkese teşekkür ederim.
  2. Natural olarak yarışmak ?

    Herkese merhaba 24 ünde podyum. Şimdi yarışmaya yakın süreçle ilgili soru sorucam tecrübeli hocalarım cevap verirse sevinirim. Günler 19-20-21 sıfır karbonhidrat. 22-23 yükleme. 24 podyum. Sıfır karbonhidrat gününün sonuna kadar su minimum 7 litre devam edecek... Yükleme günleri sanırım su dahada az olacak suyun en iyi ayarlamasını nasıl yaparım derinin kalınlaşmaması için... ?
  3. Natural olarak yarışmak ?

    Bu ilk yarışım olacak... ilk yarışmayı natural yapmak istedim derece falan beklemiyorum kendimle olan yarışı vücudumu değiştirerek gördüm... ilerleyen süreçte bu yarışma serüvenini seversem devam ettirecek olursam ilaç kullanırım hiç kullanmayacam demiyorum. Naturalsem naturalim değilsem değilim söylerim... zaten şuanda natural olduğumu inandırmayacak bir vücut yok ortada ileri seviye falan değilim.Benim amacım aslında şu naturalde bir şeyler yapılabiliyor mu onu görmek profesyonel olmasada naturalde bir şeyler yapılabilir mi bu
  4. Natural olarak yarışmak ?

    Konu dağalmasında natural olduğumu çoğunlukla inanılmıyor. ilk fotoğrafımada bak şimdiki fotoğrafımada bak vücudumda 1 tane bile sivilce yok göğüs ucum büyük değil jinokomasti yok sesim kalın değil yaş 28 olacak saçım dökük değil. boy 174 kg 70 kol pumsız 38.5 eğer kullanıyorsam kendime boşa zarar verdim.
  5. Natural olarak yarışmak ?

    Herkese merhabalar, Geçtiğimiz 1-1.5 ay bulgur bilavı tükettim 3 gündür 800 gr pişmiş pirinç tüketiyorum, yarın son kez 800 gr pirinç tüketeceğim.Sonra karbonhidratı düşürüp sıfıra kadar ineceğim şuana kadar hiç sıfırlamadım aldığım su geçtiğimiz günlerde 9lt. idi şimdi 6-7 seviyelerinde havanın serin olmasındanda kaynaklı olabilir. yarışma gününe ortalama 2-3 gün kala ki süreçte su azalıp karbonhidratı arttıracağım. Suyu 1 gün önceden sıfırlayacağım. Yarışmış tecrübeli kişilerden tavsiyeleri bekliyorum hepinize teşekkür ediyorum.
  6. Natural olarak yarışmak ?

    Konu eski değil sıkıntı yok sürekli takip ediyorum yakın zamanda bir kaç formda atarım. Bulgurla hala devam ediyorum hata mı ? Pirince mi geçeyim ?
  7. Natural olarak yarışmak ?

    Bulgur pilavı ile devam ediyorum herhangi bir olumsuz durum yok. Onun dışında yumurta hala 6 tam, şalgam suyuna devam, fıstık ezmesi devam, hurma devam... bunlara karşı herhangi bir alerjen sorunlarım yok. Son zamanlarda ödemimi azaltma çabalarım ise 7 litre su, karahindiba çayı ve bir marka ödem atmaya fayda sağlayan kapsül... (de...fit) marka paylaşmak yasak vs. olabilir diye yazmadım. Şuanki tek sıkıntım kardiyom.. bayadır kardiyo yapmıyorum eve bir spining bisikleti alırsam o işte tamamdır.
  8. Natural olarak yarışmak ?

    Çok teşekkürker, Zaten benim natural bir sporcu olarak kendini övme yüceltme gibi bir durumum yok ve aynı şekilde natural olmayanlarlada bir problemim yok.. Adamlar kazandıklarında natural değiller falan demem zaten tercih meselesi o kullanarak birinci olmuş ben olamamışım yapacak bir şey yok. Sadece naturalim yarışma seviyesinde bilgim yetersiz bu kadar...konunun başlığıda o yüzden bu şekilde...Bir kelime dahi bana yardımcı olunsa bir şeyler öğrensem yeter bana...
  9. Natural olarak yarışmak ?

    27 yaşındayım hocam.
  10. Natural olarak yarışmak ?

    Merhabalar istediğim form ve kondisyon gelirse, umarım yarışma yolcusuyuz... Boy: 174-175 Kg: 75 Bel : 76 Pirinci bıraktım. Yeni 2-3 gündür bulgura geçtim. Çünkü pirinç insülini çok sarstığı için öğün olmayan vakitler sürekli bir şeyler yeme isteğim çok fazla oluyor ağıza hep bir şeyler attırıyor. Bulgura karşı bir sindirim problemim yok gaz falan çıkartmıyorum midemde bir şişkinlikte yaşamıyorum bir süre onu deneyeceğim dezavantajı sanırım vücudu dolu göstermeyecek ama pirincinde çok dolu gösterdiğini söyleyemem çünkü tükettiğim gr düşük 500- 1 kg falan yemiyorum yani... yanlış yapıyorsam yardımcı olursanız sevinirim. Hala hiç kimseden pt lik vs almıyorum kendi çabalarımla zorluyorum. Yarışabilmek için bir spor klübünden lisansım olması lazım sanırım doğru mu ? Eğer öyleyse en kolay lisansı nasıl yaparım nereden bulurum ?
  11. Natural olarak yarışmak ?

    Verdiğimiz öğüt ve bilgiler için teşekkürler şuanda zaten mens atletik fizikte yarışmayı düşünüyorum. Body ya da classic fizik değil ilk olarak natural bir tecrübe ile başlamak istedim. Her neyse başka bir şey yazmama gerek yok beni biraz yanlışta anlamışsınız. Söylediklerinizde haksızsınız diyemem. İnadına natural hayır natural da olur da demiyorum zaten. Konuyu bu amaçla açmadım ben
  12. Natural olarak yarışmak ?

    Bu yorumun için çok teşekkürler hocam beni mutlu etti 🙏 irtibatı kesmiyeceğim. Açıkçası hiç bir şey kullanmak istemiyorum clen falan... kurumak için elimden geleni yapacam. Kondisyon durumuna göre tekrar değerlendirirsiniz teşekkürler.
  13. Natural olarak yarışmak ?

    Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim...@rastlantisal benim kimseye kızdığım yok hocam... arkadaşın yorumuna bakıyorum konunun steroidlerle hiç bir alakası yok kimseye kafa tuttuğumda yok bana egolu yazmış egolu bir cevapımda yok direk baltalıyıcı yorumuyla kendisi egolu davranmış ya da beni yanlış anlamış... Bu konunun başınada dönersek benim bu forumda başlığı açma amacım yarışma seviyesine kadar olan bilgimin yetersiz olması yarışma tecrübem hiç olmadı ve de çevremdede hiç yarışan olmadı. (Suyu kesme karbonhidratı sıfırlama tekrar yükleme vs vs.evreleri) Yarışan tecrübesi olan hocalarımızın yardımına ihtiyacım olduğu için konuyu açtım... Belki son demlere geldi çok az bir dokunuşu kalmış düşüncesiyle yardımıcı olabilecek hocamız olur diye konuyu açtım...Maddi durumu iyi olan biride değilim internette ki popüler yarışma hazırlayıcı hocalardan PT de alamam. (Fiyatlardan haberimde yok hiç araştırmadım bakmadım sonlara doğru almak zorunda da kalabilirim)
  14. Natural olarak yarışmak ?

    Biraz güldüm... ilaç kullanıp kullanmamakla alakası yok şuanda konunun ben profesyonel değilim... beni zaten onlarla kıyaslama... kullanıpta yapamayanlarıda görüyoruz forumda bile 100 lerce örneği vardır... kullanıpta yapanlara ilaçla bende yaparım ya da ilaçla yaptı demem...bu sporun ne kadar zor bir spor olduğunu daha öğrenememişsin.
  15. Natural olarak yarışmak ?

    Aynadan bir form, çok ayrıntılı olmasada... hedefe devam yavaş yavaş 👍

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; info@peptidturkiye.com Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet ve benzerine başlamayınız.
×