Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Reklam

  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

Wassat26

Üye
  • İçerik sayısı

    188
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Günler

    2

Wassat26 kullanıcısının paylaşımları

  1. Günlük 5mg tadalafil kullanımı hk.

    Denedim çalışıyor. Direk 20mg attım çalışıyor mu diye, gecesinde hafif burun tıkanıklığı, ertesi sabah hafif baş ağrısı, hafif bel ağrısı. Bütün karakteristik yan etkileri verdi. Ama beklediğim gibi birşey değil. Hani öyle hapı atalım patlayalım gibi bi dünya değilmiş. Cihazı kullanmaya başlayınca fark anlaşılıyor. Keser sapı gibi oluyor Onun dışında günlük yaşantını etkilemiyor iyi birşey aslında. Tek sıkıntı pill cutter/tablet kırıcı ile kestiğimde tebeşir gibi darmadağın oluyor. Yani bunu 4e bölüp günlük 5mg kullanmak zor bir iş. Yapılabilir ama zahmetli.
  2. 6 ay süren kür sürecim hk.

    Bu arada TSH değerin demir eksikliğine bağlı olarak yüksek olabilir. Anemi (Kansızlık, (hgb,hct,rbc,wbc düşüklüğü) + Demir eksikliği + TSH yüksekliği + B12 eksikliği genelde beraberinde seyreder. Demir ve B12'yi düzeltirsen ötekiler otomatik düzelir. Kan değerlerinin düşük olması demir eksikliğini bariz gösteriyor. B12 için dil altı formları çok işe yarar metilkobalamin ben solgar 1000mcg kullanıyordum 1 ay içinde 1000 değerinin üzerine atar Demir için ise demir bisglisinat formları iyi (osende demir C kullandım) gün aşırı 2 tablet alabilirsin sabah kalkar kalkmaz. Gün aşırı alınmasının sebebi hergün alırsan hepsidin yüksekliyor ve emilimi yavaşlatıyor. Demir takviyesi alınca süt ve süt ürünleri ve kafein (kalsiyum + kafein) en az 2 saat yasak. Dipnot olarak kesinlikle ferritin depolarını çok doldurma, alt-orta sınıra yakın olsun, sakın kürdeyken demir takviyesi alma. Vücut deli gibi kan yapar hematokrit (hct) yükselir hgb yükselir. Tansiyon başlar risk başlar. kan bağışı yapmak zorunda kalırsın.
  3. Niye aromatize olsun yanına DHT koymuşsun ya masteron var? Only testo olsa E2 yükselir arimidex vs müdahale edersin. Masteronun özelliği zaten DHT olduğu için SHGB yi agresif düşürüp serbest testoyu yükseltmesi, bu sebeple E2 ye dönüşecek total testo, serbest testo olarak yükseliyor. Zaten masteronun amacı bu niye şaşırdın
  4. Benim E2 ve prolaktinin cinsel etkilerini araştırdığmıda öğrendiğim şu, İstek var ama sertlik ereksiyon bozukluğu vs gibi olaylar E2 ile ilgili. İstek yok hayata karşı doymuşluk başladıysa Prolaktin ile ilgili.
  5. Zphc marka ilaç aldım ürünler gerçek mi?

    Bence reta çalışmıyor diyenler ilk etki olarak iştah baskılanması bekliyor. Ama benim araştırmalarıma göre retanın tirzepatid ve semaglutid gibi belirgin bir iştah baskılama özelliği yok. Reta kullananlar kan şekeri ve kolestrol kontrolü/takibi yaparlar ise çalışıp çalışmadığını daha net anlayabilirler. Tabi burada dozaj da önemli. Ben haftalık 1mg retayı metabolik kalibrasyon için kullanıyorum, insülin direncim, grade1 karaciğer yağlanmam var. Başta cılız kalırım yemek yiyemem diye korktum ancak iştahımda pek değişme olmadı, açlık kan şekerim 120 seviyelerinde gelirken şu anda 90 bantlarına indi. (20mg ZPHC kullanıyorum.)
  6. Peptid kurulumu için kullanılan serum fizyolojik su hk.

    Bu konuda benim tam anlamadığım konu; BAC olmayan suyun peptidi mi bozma ihtimali mi var yoksa sorun sadece enfeksiyondan korunma mı? Burada peptidin bozulma ihtimali söz konusuysa çoğu kişi bundan sakınmak ister, ama enfeksiyon riski var ise durum daha da ciddi.
  7. 6 ay süren kür sürecim hk.

    1- PCT yaptın mı? Yapmadan 2.5 ayda FSH, LH ve total testo bu değelere geldi ise çok iyi. 6 ay kürde kalıp PCT'siz döngü bu kadar kolay açılıyorsa süper. 2- Tam kan da hiç kürden çıkma ibareleri yok HGB ve HCT çok düşük. Ya demir eksikliğin var ya da kan bağışı yapmışsın gibi. Ferritin, B12, serum demir, demir bağlama kapasitesi değerlerine de baktır. 3- Tiroid TSH yüksek düşürmenin yollarına bak hipotiroid seviyesinde. Metabolizma yavaşlar kitlenir. 4- E2 ve prolaktin de güzel seviyede bu ikisi libidoyu etkileyecek parametre gibi durmuyor. Ama serbest testo değerin düşük. Günlük 10 gram boron takviyesi alarak SHGB değerini düşürerek serbest testonu artırabilirsin. Alabilirsen gece yatmadan 600mg KSM-66 (ashwaganda) al.
  8. Günlük 5mg tadalafil kullanımı hk.

    Hocam bunu normal bir eczacıyla yapamayız sanırım normalde 4k fiyatı olan birşeyi 700'e nasıl verecek. Tanıdık eczacı mı olması lazım yoksa depodan direk satış yapabilirler mi method nasıl var mıdır bunun bir short cut ı
  9. Günlük 5mg tadalafil kullanımı hk.

    Çok yüksek doz bu ne ben böyle bir ürün görmedim açıkçası. İçinde gerçekten 100mg varsa sakın içme. AI falan olmasın bu görsel
  10. Zphc marka ilaç aldım ürünler gerçek mi?

    Ben 20mg ZPHC reta kullanıyorum. Haftalık 1mg kalibrasyon için, kan şekerini, kolestrolü, yağlı karaciğeri toparlasın diye. İştah kesmedi ama sabah ölçtüğüm kan şekeri 120 lerden 90-100 bantlarına düştü ve karın bölgesinde gözle görülür incelme var 7. haftadayım. Kilo kaybetmemek için yiyorum.
  11. Günlük 5mg tadalafil kullanımı hk.

    Tabi eczanedeki gibi çalışır mı henüz bilmiyorum bugün geldi. Ama sonuçta ZPHC kalitesi. Dediğin gibi çok çok ucuz. Şu anda eczanede Cialis 5mg * 28 tablet 4k TL.
  12. Günlük 5mg tadalafil kullanımı hk.

    2000TL. 20mg*100 tablet.
  13. Hocam sen direk serum suyu mu olarak kullandın bahsettiğin uzun süreli kullanımları, yoksa anlattığın gibi bac yaparak mı kullandınız?
  14. Peptidler hk. BAC ile sulandırılsa bile dolapta bekleme ömrü olarak 4 hafta biçiyorlar sonra da etkisinin haftadan haftaya düştüğünü belirtiyorlar. Bu konu hk. ne düşünüyorsun? BAC ile 4 hafta stabil kalabilen bir peptid, serum suyu ile sulandırırsak sence ne kadar dayanabilir. Bu konular bilinmiyor çoğu kişi merak ediyor söylenenler doğru mudur? Sizlerin de bilgi ve görüşlerini beklerim. (Ben peptid olarak reta kullanıcısıyım.)
  15. Sırt bölgesinde yaşadığım sivilce sorunu hk.

    Çok az kan testi koymuşsun ama buradan anladığım insülin direncin olabilir, insülin direnci varsa zaten karaciğer yağlanması da kaçınılmaz oluyor. ALT ve AST değerlerin karaciğer yağlanması + spor kaynaklı yüksek olabilir. Kontrol etsen sende ürik asit de yüksek çıkar ve kolestrol değerlerin de bozuktur. Yani burada bir metabolik sendrom olabilir. İnsülin Direnci + Karaciğer yağlanması + Ürik asit yüksekliği. Bunlara bağlı da lipid profilin (kolestrol değerlerinin) bozuk olduğunu düşünüyorum. İnsülin direnci ve diyabet kontrolü için: Açlık insülin + Açlık kan şekeri + 3 aylık kan şekeri (Hba1c) +HOMA-IR değerlerini kontrol ettir. Karaciğer yağlanması var mı yok mu kontrolü için ultrasona gir. ALT + AST + ALP + GGT baktır. Ürik asit yüksekliği için böbrek değerlerine baktır: BUN + Kreatinin + Ürik asit + eGFR Lipid profil için: HDL + LDL + Total kolestrol + Trigliserid Bu süreçte doymuş yağlardan, hayvansal yağlardan olabildiğince uzak dur. (Kaymak, tereyağı, yumurta sarısı, yağlı süt-peynir-yoğurt, yağlı et/kırmızı et grubu, vs vs vs) Bunların dışında meyvelere dikkat et fruktoz almamaya çalış. Basit şekeri atom bombası gibi vücuduna sokma. Olabildiğince kompleks karbonhidrat. Proteinler olabildiğince yağsız. Yağ çok az al onları da doymamış yağlardan al. Kilon 100 ise 50gram gibi. (Zeytinyağı, ceviz, omega3 vs.) Test sonuçlarından sonra bozuk olanları tamir etmeye başlarsın.
  16. Çok geçmiş olsun, diğer arkadaşların dediği gibi tozların hiçbirini kullanma bu süreçte ve bol bol su iç. Proteini minimuma indir. Böbreğin su içmekten başka aksiyonu yok gibi birşey. Verdikleri ürikoliz adlı ilaç yan etkisiz uzun vade kullanımı için güvenli bir ilaç ve senin ürik asit değerini 5'lere kadar indirebilir. Ürik asit böbrekler için büyük bir yük. O ilacı ürik asit değerin 5-6 aralığına gelene kadar bırakma, gut hastası olma riskin var ürik asit eklemlerde kristalize şekilde birikiyor çok ağrılı sancılı bir süreç olur. Zaten ürik asit düştüğünde börek üzerindeki baskı da azalır.
  17. FSH düşük gerçekten, klomen denenebilir 2 hafta 50mg - 2 hafta 25mg 4 hafta ara sonra kan testi gibi. Hatta klomen + tamoksifen daha sinerjik olur. ilk 2 hafta birer tablet klomen 50mg + tamoksifen 20mg, sonraki 2 hafta yarım doz, 4 hafta ara sonra kan testi. LH da baktırmak lazım. Ama CRP de yüksek vücudunda kronik bir enfeksiyon var da bu seni halsiz mi bırakıyor acaba Bir de hgb ve hct de natural birine göre yüksek. 1 ünite kan bağışı yaparsan biraz daha rahatlarsın.
  18. Anemi profiline baktırdın mı? Serum demir - Ferritin - Demir Bağlama Kapasitesi - Transferrin satürasyonu - Tam Kan (Hgb, Hct, Rbc, Wbc)
  19. Zphc marka ilaç aldım ürünler gerçek mi?

    Ben 30ml sarı renkli olan Testo E kullanıyorum. Hiçbir yan etki görmedim. Batch no: Z30TE-1, SKT: 08-2028
  20. İnsülin hassasiyetin müthiş seviyede, bol bol şeker tüketebilirsin büyük avantaj Yediğin kasa gider Yapabileceğin şey bol bol karbonhidrat tüketmen. Bolde zaten yedirir
  21. 10 ml kapasiteli kapaklı boş flakon nereden bulabilirim?

    Ben geçen Eskişehir'de medikallerde, eczanelerde, laborsanda, detsan kimya da aradım bulamadım. İnternette de bulamadım. Bu iş tam bir fiyasko. En sonunda elimde 10ml testosteron prop vardı, prop kullanmadığım için o şişeyi mecbur boşalttım. Arkadaş ile boldenon paylaşacaktık onun içine bolde doldurdum.
  22. Merhaba, 20 haftadır haftalık 250mg only testo küründeyim pazartesi ve perşembe 125mg + 125mg enanthate aldım ZPHC. Normalde 20. hafta kesip 21 gün bekledikten sonra klomen + tamoksifen ile PCT yaparak süreci tamamlamayı düşünüyordum. Ancak only testo hayal ettiğim patlaklığı vermedi, formumu hatlarımı gayet güzel belirginleşti sertlik verdi. Hacim için 10 hafta da 250mg testo + 250mg bolde (ZPHC) gitsem kür 35 haftaya kadar uzayacak (son 4-5 hafta only testo gitmek gerekecek boldeyi kestikten sonra.) Bu süreç sizce riskli mi olur yoksa 20. hafta kesip PCT yapıp vücut dinlendikten sonra mı testo + boldeye girmek mantıklı olur. Açıkçası korkum testis atrofisi zaten sistem 20 haftadır kapalı. 35 haftaya kadar kapalı tutarsam bu psikolojiyi yönetebilir miyim? Testisler elden gidecek kaygısı olur mu bilmiyorum. Elimde HCG'de yok şu anda. Değerli görüşlerinizi bekliyorum.
  23. Kürü 35-40 haftaya uzatmak pct sürecini riske atar mı?

    Şu anda nasıl durumlar hocam peki, toparladın mı sonradan
  24. Metformin kas gelişimini durdurur. Reta öneririm.
  25. Abi demir ne kadar azsa o kadar iyi, ama bu konu iki yanı keskin bıçak, düşük demirin de bir bedeli olur. Vücut demir var diye habire kan üretiyor, RCB, HGB, HCT değerleri daha hızlı yükselir. Kan bağışı ile bu süreci yönetmek mesele. Ama sürekli de kan bağışı yapamazsın çok dengeli dikkatli gidilmeli

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×