Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Witcher

Evogen pharma hk.

Önerilen İletiler

HesFlash    0
gokalaf, 2 saat önce yazdı:

Evogen 3 dozda decadick olmuştum hala etkilerini yaşıyorum 

Trenbolone unu kullandin mi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


gokalaf    132
HesFlash, 4 saat önce yazdı:

Trenbolone unu kullandin mi

Hayır testo bolde kullanmıştım inanılmaz doluydu 3. Haftadan sivilcelenmişti heryerim damar damar olmuştum, sonra ilaç beni korkuttu deca yüzünden, başka birşey olabileceğinden şüphelendim ve tamamen saldım ilacı. Hayatımda da birdaha öyle ilaca denk gelmedim, gerçi daha evogen kullanmadım ama sanırım tüm seriler dolu değil.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
HesFlash    0
the_escobar, 29.08.2025 - 17:21 yazdı:

doktor izinliymiş pazartesiye kaldı test

Nasıl çıktı hocam

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
HesFlash, Bir saat önce yazdı:

Nasıl çıktı hocam

sabah testi verdim daha çıkmadı, muhtemelen geceye doğru yada yarına çıkmış olur

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
HesFlash    0
the_escobar, 01.09.2025 - 19:38 yazdı:

sabah testi verdim daha çıkmadı, muhtemelen geceye doğru yada yarına çıkmış olur

Nasıl çıktı

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
HesFlash, 2.09.2025 - 20:01 yazdı:

Nasıl çıktı

dostum sonuçlar yeni çıktı, testo dolu iyi çıktı

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
HesFlash    0
the_escobar, 13 dakika önce yazdı:

dostum sonuçlar yeni çıktı, testo dolu iyi çıktı

Başka ne giriyordun diğer malzeme çalıştı mı

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
HesFlash, 5 dakika önce yazdı:

Başka ne giriyordun diğer malzeme çalıştı mı

npp bide mast e. ama çalışıp çalışmadığı çok belirsiz. Prolaktin hiç yükselmemiş aksine düşmüş

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
HesFlash    0
Mralone1838, 28.08.2025 - 17:16 yazdı:

çevrem ve ben full evogen kullanıyoruz şuana kadar testo tren boldenon masteron dianabol oxandrolone clen hepsini kullandık çalışmayana rastlamadık gerek kan testleri gerek etkileri olsun ama bir zphc deneyip fark olup olmayacağını bilmek istiyorum kendim de evogeni ilk elden alıyorum

Zphc medicine mi orjinal olan mı

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ferdikra    197
the_escobar, 4.09.2025 - 18:36 yazdı:

npp bide mast e. ama çalışıp çalışmadığı çok belirsiz. Prolaktin hiç yükselmemiş aksine düşmüş

Bazı kişilerde e2 düşük olunca prolaktin yükselmiyo muhtemel ondan bende de aynı durum

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
Ferdikra, 3 dakika önce yazdı:

Bazı kişilerde e2 düşük olunca prolaktin yükselmiyo muhtemel ondan bende de aynı durum

valla bilemiyorum iyi forma girdik ama bakalım. bide evogene zam geldi yurtdışı ilaçlarım gelene kadar evogen testoya devam, bir de brighton masteron enanthate buldum onu deneyeceğim. Bu ikisiyle 1 ay kadar devam

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ferdikra    197
the_escobar, 56 dakika önce yazdı:

valla bilemiyorum iyi forma girdik ama bakalım. bide evogene zam geldi yurtdışı ilaçlarım gelene kadar evogen testoya devam, bir de brighton masteron enanthate buldum onu deneyeceğim. Bu ikisiyle 1 ay kadar devam

Bende Over npp yi bitirdim bodytech e gectim bakalım fark nolcak

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Sefu888    10
Ferdikra, 7 saat önce yazdı:

Bende Over npp yi bitirdim bodytech e gectim bakalım fark nolcak

Overdose npp mi, nasıl eklemlerde ağrılara iyi geliyor mu 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ferdikra    197
Sefu888, 7 saat önce yazdı:

Overdose npp mi, nasıl eklemlerde ağrılara iyi geliyor mu 

Evet büyük oranda eklem sorunlarım vardı düzeldi sayılır ama verim olarak cok bi verim alamadım gibi çalışıyor ama nekadar  

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
parfait16    42
the_escobar, 04.09.2025 - 18:36 yazdı:

npp bide mast e. ama çalışıp çalışmadığı çok belirsiz. Prolaktin hiç yükselmemiş aksine düşmüş

200 humax npp ile benim prolaktinde yükselmedi. Sanırım düşük doz olmasından kaynaklı yoksa ilaç çalışıyor canavar gibi.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
HesFlash    0
parfait16, 7 dakika önce yazdı:

200 humax npp ile benim prolaktinde yükselmedi. Sanırım düşük doz olmasından kaynaklı yoksa ilaç çalışıyor canavar gibi.

Humax marka önerirmisiniz. Tren veya deca boldesi. Brighton pharmtech e de erişimim var

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
parfait16    42
HesFlash, Şimdi yazdı:

Humax marka önerirmisiniz. Tren veya deca boldesi. Brighton pharmtech e de erişimim var

Humax bence piyasada ki en iyi markalardan. Alacağın yere güveniyorsan düşünmeden al derim. Testo e, Masteron p, primobolan, npp bunları kullandım şimdiye kadar memnun kaldım. Hala da kullanıyorum.

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
HesFlash    0
parfait16, 13 dakika önce yazdı:

Humax bence piyasada ki en iyi markalardan. Alacağın yere güveniyorsan düşünmeden al derim. Testo e, Masteron p, primobolan, npp bunları kullandım şimdiye kadar memnun kaldım. Hala da kullanıyorum.

Tre e 2250 tl

Tren a 2000 tl

Testo e 1500 tl

 

Bana çekilen liste bu normal mi fiyatlar. Humax

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
parfait16    42
HesFlash, 34 dakika önce yazdı:

Tre e 2250 tl

Tren a 2000 tl

Testo e 1500 tl

 

Bana çekilen liste bu normal mi fiyatlar. Humax

Testo e için benimde aldığım fiyat bu ama trenler için birşey diyemiyorum kullanmadığım için

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ulashaksu    28
HesFlash, 2 saat önce yazdı:

Tre e 2250 tl

Tren a 2000 tl

Testo e 1500 tl

 

Bana çekilen liste bu normal mi fiyatlar. Humax

Ben de Tren E 2250 Testo C 1450den aldım yeni. Fiyatlar doğru görünüyor.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Sefu888    10
Ulashaksu, 23 dakika önce yazdı:

Ben de Tren E 2250 Testo C 1450den aldım yeni. Fiyatlar doğru görünüyor.

TR de ki birinci elden mi ulaşıyorsunuz, güvenilir sağlam mı tedarikçisi,, 

Mambex diye bir marka duydum geçen günlerde birde 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
parfait16, 7 saat önce yazdı:

200 humax npp ile benim prolaktinde yükselmedi. Sanırım düşük doz olmasından kaynaklı yoksa ilaç çalışıyor canavar gibi.

çalıştığını net belli eden etkiler neydi? Valla ben 300 alıyorum prolaktin oldukça düşük

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    953
the_escobar, 24 dakika önce yazdı:

çalıştığını net belli eden etkiler neydi? Valla ben 300 alıyorum prolaktin oldukça düşük

npp veya decada kan testine bakarak hele ki prolaktine bakarak yorum yapmak mantıksızdır, ilaçların çalıştığını belli eden durumlar formdur. nor19 grubu ilaçlar evet prolaktin arttırabilir ancak bu düzenli bir hormon değildir. gün içerisinde farklı sonuçlar verebilir. sonuç olarak npp amacı itibariyle anastrazol gibi hormona etki eden bir ilaç değil, prolaktin arttırması bir yan etkidir herkes de gözükmeyebilir.

ben npp kullandığımda gücüm artar, tansiyon konusunda bir sorun yaşamam, adelem daha dolu olur ve sulanmam /deca kadar/

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
parfait16    42
the_escobar, Bir saat önce yazdı:

çalıştığını net belli eden etkiler neydi? Valla ben 300 alıyorum prolaktin oldukça düşük

Yukarda Ferdrika arkadaşımızında dediği gibi E2 düşük olanlarda prolaktin yükselmiyor kanısı sanırım doğru çünkü 500 testo e 500 rimo 200 npp ile E2 referans aralığında çıktı 16 gibi prolaktinimde o şekilde referans aralığında.

Npp nin bende etkisi şöyle 3. 4. Haftadan itibaren belirgin güç artışı, pump ve eklem rahatlığı sağladı ağırlıkları daha rahat kaldırabiliyorum sanki spotterim varmış gibi. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Kaankun    2
parfait16, 08.09.2025 - 18:15 yazdı:

Yukarda Ferdrika arkadaşımızında dediği gibi E2 düşük olanlarda prolaktin yükselmiyor kanısı sanırım doğru çünkü 500 testo e 500 rimo 200 npp ile E2 referans aralığında çıktı 16 gibi prolaktinimde o şekilde referans aralığında.

Npp nin bende etkisi şöyle 3. 4. Haftadan itibaren belirgin güç artışı, pump ve eklem rahatlığı sağladı ağırlıkları daha rahat kaldırabiliyorum sanki spotterim varmış gibi. 

Parfait16 hocam merhaba, siz de mi evogen kullanıyorsunuz ? Evogen npp mi bu etkileri sağladı sizde ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Arnoldswazz
      Merhaba arkadaşlar, selamlar.
      Ürünü kullananlar yardım güzel bir yönlendirme tarafından aldım sizce tercih edilir mi?
        
    • Yazan: Emrey0y0
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Evogen marka testosteron ve boldenon aldım sitesinden doğrulattım orijinal tr de üretildiğini biliyorum bir arkadaş kullanıyordu verim aldı ama yine de sormak istiyorum kullanan var mı?
      Tüm cevaplar için teşekkürler.
    • Yazan: emnakin1
      Arkadaşım bundan almış. Testo e. 250mg/ml, 10 ml'lik. Fiyatı 1200 tl. Çalıştığını söylüyor. Fiyatı normal mi? Fiyatına göre değerlendirdiğimizde ucuz mu?
      Sahte midir acaba?

    • Yazan: Tyler Durden
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Magnus ya da evogen pharma’dan oxandrolone ya da oxanabol almayı düşünüyorum(950₺) sizce ürün nasıldır, kullanan var mı ? 
      Tüm cevaplar için teşekkürler.
    • Yazan: lonelygod
      Herkese selamlar, 
      Yaşım 20, boyum 180, kilo 95, 2 yıl fitness 4 yıl futbol gecmisim var.
      Forumda onlarca içerik okudum, cevabımı bulamadığım soruları size sormak isterim.
      Elimde 20 ampul iran test e 250mg, evogen pharma 100 adet 10mg tablet stanozol ve 100 adet 10mg tablet oxandrolone var, bir tane de pregnyl 5000iu var fakat resimde göreceğiniz üzere beyazlamış, yaninda bir ampul daha vardı o normal, hangisini basmam gerekiyor, bozulmuş diye düşünüyorum ben.
      Amacim definasyon.
      1- Baya arastirdim ama bunların planlı halini goremedim, kac hafta, haftada kaç ml, yani kısaca nasil bir kur yapmaliyim
      2-kur içi kan tahlili ne zaman verilmeli, kur bittikten 14 gün sonra tekrar tahlil vermek istiyorum, tahlil için ücretsiz nerelerde yaptirabilirim? @rastlantisal @metinav
      3-kur sonrasi nasıl pct yqpmaliyim, kur içinde vereceğim tahlille kur içi pct yapılacağını öğrendim.
        

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×