Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Önerilen İletiler

xLord_07    3

İlk tahlil yapıldığında 15 Eylül 2020'de ereksiyon olabiliyordum ama ocak 2021'den beri yani 1 yıldır ereksiyon olamıyorum testesteron ve prolaktin değerlerim aşağıda. Fikirlerinizi alayım, 300Mg/6ML norodol dekanoat iğnesinden sonra bu durum oldu. Aniden cinsel isteği ve ereksiyon kabiliyetini tamamen kesti. Testesteron artırıcı iğne sonrasında erekte edici hap ORCAFİL 5MG kullandım maalesef yeterli gelmedi... Ama ne yazık ki erkekliği kaybettik hadım edildik resmen. Allah kimsenin başına vermesin böyle bir durum ile karşılaşan var mıdır? Penil renkli doopler yaptıracağım ondan da bir şey çıkacağını zannetmiyorum açıkçası. 2008'den beri psikiyatrik tedaviler görüyorum çeşitli türlerde ve dozlarda birçok ilaç ve iğne kullandım hiç böyle bir etki olmamıştı, psikolojik diyemem yani. Sabah ereksiyonu az ve arada oluyor.


61e9c9696eff1_Testesteronesas.thumb.png.ffca5f57b319cb9def7188b60328b4fa.png

Prolaktin.thumb.png.4f129057d0585f6de4ec41fce863753e.png

        Güncel Tahlil Sonuçlarım:

61e9c89c7926a_SadeceTahlilKsm.thumb.png.d74520563ec10ab92caf72e308a8cadb.png

 

 

 

 

  • Üzgün 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


xLord_07    3

Şunu ilk kullandığımda erekte oldu demir gibi oldu bu süre içerisine sonrasında erekte olmadı, yalnız ilkin kalkınca indiremiyordum birde cinsel istek yine yoktur sonraki bir kaç kullanımda bana mısın demedi bile sadece yan etkileri görüldü faal olarak. (Erkexin Epimedyumlu Macun 2 Kutu x 240 gr) (Reklam değil tavsiye etmem kimyasallar olduğu içerisinde söylentileri var bu tarz ürünleri).

@steroidnediryahu Şimdilik o yok yaptırayım aklımda iken. Ürologlar hep bu iki (testesteron, prolaktin) hormonlara bakıyorlar nedense başka halt bilmiyorlar :S...

@agfitness ben kür veya farklı bir şey kullanmadım . İğne binde birden düşük yan etkiyi bana yaptı ondan beridir böyleyim. 5-6 ürolog gördü hala aynı durum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
xLord_07    3
rastlantisal, 2 saat önce yazdı:

Çok geçmiş olsun. 

Hipofiz bezine baktırdın mı hiç?

Psikiyatri doktorum baktır dedi Endokrin doktoru dememle bakar mı deyince direk bakar dedi ama maalesef endokrin doktoru sadece tahlillerime bakıp gelmesine gerek yok demiş.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rdm    2.496

Başka bir endokrinoloji uzmanından randevu al, durumunu anlat. Senin ürolojiden önce iyi bir endokrinoloji doktoruna görünmen şart.

Tüm hormon testlerine, hipofiz MR'ına, kan testlerine bakılmasını talep et, tabi bunu düzgün bir dille izah etmelisin ki doktor bana işimi öğretme diye odasından kovmasın.

Kullandığın ilaç nörolojik bir ilaç (ereksiyon problemleri gibi cinsellikle ilgili sorunlar, bazı erkeklerde göğüslerin şişmesi veya uzun ve ağrı verici ereksiyon, bazı kişilerde cinselliğe karşı ilginin kaybolması gibi hormonal değişiklikler.) gibi yan etkilere sahipmiş. Yani hormonal sistemin bozulmuş olabilir. Önce psikiyatri uzmanın ile görüşüp durumunu anlatıp ondan da hekim tavsiyesinde bulunmasını rica edebilirsin.

 

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
xLord_07, 9 dakika önce yazdı:

Psikiyatri doktorum baktır dedi Endokrin doktoru dememle bakar mı deyince direk bakar dedi ama maalesef endokrin doktoru sadece tahlillerime bakıp gelmesine gerek yok demiş.

Eğitim araştırmalar bu konuda daha iyiler. Sürekli artan prolaktinin sebeplerinden biri hipofiz bezi olabiliyor. Olmadı mecburen özel hastaneye gitmende fayda var.

Prolaktin yüksek ikende ereksiyon vs hayal olabiliyor. 

Durumu anlamak için 1 tane dostinex alıp evelsi gün ereksiyon durumuna bakabilirsiniz.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metinav    4.978

Antidepresan ve psikotrop ilaçların cinsel yaşamı olumsuz etkilemesi ve geçici olarak bloke etmesi bilinen bir gerçek.Bunun için alim olmaya gerek yok :) 

Doktorunla konuş ilacın ardından böyle olduğunu söyle.Sana ek bir ilaç yada tamamen başka bir ilaca geçiş şeklinde öneri yapar.Ereksiyon problemin libido yokluğundan kaynaklanıyor.Antidepresanlar vucutta seratonin prolaktin ve gaba denilen hormonel yapıyı arttırarak parasempatik sistemin etkisine sokarlar insanı.Dolayısıyla ereksiyon ve libido sorunları bol miktarda yaşatır.

Uzun süreler steroid kullanıp da ereksiyon olamayanların doplerr çektirmesi elzem bir durum.Penil dokuda yırtık ve kaçaklar bu sayede ortaya çıkar.Aşırı su tutumu ve yüksek basınç veya zamanla damar içlerindeki plak-kireç gibi durumlardan emin olunması için gerekli.Nox üretimini arttırıcı ilaçlarla ereksiyon kalitesi artmıyorsa bu o yönde şüphe uyandırmalı.

Geçmiş olsun.

  • Beğen 3
  • Vayyyy!! 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
xLord_07    3
metinav, 2 saat önce yazdı:

Antidepresan ve psikotrop ilaçların cinsel yaşamı olumsuz etkilemesi ve geçici olarak bloke etmesi bilinen bir gerçek.Bunun için alim olmaya gerek yok :) 

Doktorunla konuş ilacın ardından böyle olduğunu söyle.Sana ek bir ilaç yada tamamen başka bir ilaca geçiş şeklinde öneri yapar.Ereksiyon problemin libido yokluğundan kaynaklanıyor.Antidepresanlar vucutta seratonin prolaktin ve gaba denilen hormonel yapıyı arttırarak parasempatik sistemin etkisine sokarlar insanı.Dolayısıyla ereksiyon ve libido sorunları bol miktarda yaşatır.

Uzun süreler steroid kullanıp da ereksiyon olamayanların doplerr çektirmesi elzem bir durum.Penil dokuda yırtık ve kaçaklar bu sayede ortaya çıkar.Aşırı su tutumu ve yüksek basınç veya zamanla damar içlerindeki plak-kireç gibi durumlardan emin olunması için gerekli.Nox üretimini arttırıcı ilaçlarla ereksiyon kalitesi artmıyorsa bu o yönde şüphe uyandırmalı.

Geçmiş olsun.

@metinav İğneyi kullanalı 12 ay oluyor. Şu an kullandığım psikiatrik ilaçların öyle bir etkisi yok. 10 yıllık psikiatik geçmişi olan erekte hâli tavanda olan birisi olarak antidepresanların v.s. ilaçların bende o yönde olumsuz durum oluşturmadığını biliyorum.

Rdm, 5 saat önce yazdı:

Başka bir endokrinoloji uzmanından randevu al, durumunu anlat. Senin ürolojiden önce iyi bir endokrinoloji doktoruna görünmen şart.

Tüm hormon testlerine, hipofiz MR'ına, kan testlerine bakılmasını talep et, tabi bunu düzgün bir dille izah etmelisin ki doktor bana işimi öğretme diye odasından kovmasın.

Kullandığın ilaç nörolojik bir ilaç (ereksiyon problemleri gibi cinsellikle ilgili sorunlar, bazı erkeklerde göğüslerin şişmesi veya uzun ve ağrı verici ereksiyon, bazı kişilerde cinselliğe karşı ilginin kaybolması gibi hormonal değişiklikler.) gibi yan etkilere sahipmiş. Yani hormonal sistemin bozulmuş olabilir. Önce psikiyatri uzmanın ile görüşüp durumunu anlatıp ondan da hekim tavsiyesinde bulunmasını rica edebilirsin.

 

1000'de bir den az kişide görülebilen yan etki bizde göründü nasıl olduysa :(.

Norodol Dekanoat' ın Citoles ile kullanımı mı tetikledi yoksa yan etkiyi ? (Antidepresanlar tek başına etkilemiyor bende ereksiyonu.) Bulunduğum ilde Endokrin doktoru yok memlekete geldi burada vardı o da bakmadı bize. Dediğinzi gibi bir durumsa nörolojiksel soruhn oluşmuşsa endokrin doktoru çözebilir mi bunu mecburen özele gideceğiz gibi de bakalım.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Lobster    31

Dostum hepimizde bu durum mevcut düzelir gibi oluyor düzelmiyor geçen 5 hafta önce küre girdim 3 haftada eski günlerime döndüm sonra 2 haftadır tekrar aynı noktadayım bana kalırsa androjen ve adrenal bezlerle alakalı hipofizin eskisi gibi bağlantı kuramaması tekrar küre girdiğinde sistem erken kapanıyor sonuç yine aynı açılan baslıkların çoğu libido ereksiyon sorunu seni çok iyi anlıyorum bunun tedavisi cialis viagra o bu değil bizim kan akımıyla ilgili bi problemimiz yok 3 anahtar kelime androjen adrenal korteks ve hipofiz…

  • Vayyyy!! 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
xLord_07    3

Sorunun olduğu süre zarfı içerisindeki diğer kan tahlillerini ekledim. ( Kolestrolden kaynaklı değil ereksiyon sorunu şu an Depakin 1000MG ve Rexapin 2.5 mg kullanıyorum bunlardan da değil...).
Bugün SGK' ya bizzat dilekçe ile başvurarak geçmişe dönük ilaç raporu bilgilerini aldım 11 yıllık verdiler 8 sayfa ve gördüm ki 6 sene öncesinde de 200 MG/4ML Norodol Dekanoat iğne vurunmuşum o zaman hiç bu türde bir yan etki yapmamış.

2021 Ocak Ayında Norodl Dekanoat iğnesinden sonra şehvet cinsel istek tamamen sıfırlandı benim gibi cinsel isteğin fazla olan ve fazlalıktan şikayetçi olan birisi için çok ters bir durumdu.

Bazı şeyler söylenmez ama yazayım...
İlk gittiğim üroloji doktoru testesteron artsın diye iğne yazdı  biraz artırmıştı testesteronu ve prollaktini düşürmüştü ama maalesef cinsel iste hiç yoktu ve afedersiniz hassas bölgeye dokunduğumda
hiç his zevk alma durumu yoktu ereksiyon zaten yoktu O Doktor Orcafil yazdı sonrasında bu seferde biraz sertleşme oluyor sabahları da biraz sertleşiyordu yalnız cinsel istek(libido) hiç yoktu hâlâ ve hassas bölgeden uyarılmıyordu.

Doktora gide gele bir hal oldum derken büyüden de olabilir düşüncesi ile çünkü daha öncesinde olmuştu; bir mübareğin kabri şerifinde dua ettim bu sefer hassas bölgede uyarılma başladı az biraz da cinsel birleşme için yeterli olmasa da sertleşme başladı.
Bu durum ile karşılaşınca tekrar büyü yapılmış olabileceği aklıma gelmiyor değil ama iğnenin vurulma sonrasına denk gelme ihtimali biraz zor.

Büyü mevzusuna inanmayabilirsiniz ama bundan 2 yıl öncesinde de kim olduğunu çözemediğim bir kalleş tarafından erkeklik organım bağlanmış kafayı yiyecek duruma gelmiştim; nihayetinde büyüden kurtulduk derken birde bu şekilde durum çıktı :D...
 

61eab8a59d398_TamKanHemogram.thumb.png.3addd29eb5c73698a22171975d692f93.png61eab8af7a2f3_TamKan.thumb.png.745ba504fe9a6cd81b84c4254bab1dea.png

tarihinde xLord_07 tarafından düzenlendi
  • Üzgün 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metinav    4.978
xLord_07, Bir saat önce yazdı:

İğneyi kullanalı 12 ay oluyor. Şu an kullandığım psikiatrik ilaçların öyle bir etkisi yok. 10 yıllık psikiatik geçmişi olan erekte hâli tavanda olan birisi olarak antidepresanların v.s. ilaçların bende o yönde olumsuz durum oluşturmadığını biliyorum.

Kardeşim bilmediğin çok şey var.Onun için bana etkisi olmuyordu falan deme...Kullandığın iğnenin esteri çok uzun, benzer esterde anabolikler de var ve deca dick denilen durumlara neden oluyor bazı bünyelerde.Vucuttan öyle hemen atılıp çıkan şeyler değil bu kimyasallar.Sen doktoruna git ve durumunu anlat sana ya welbutrin etken maddeli bir ilaç verir yada komple başka bir ilaca geçirir.

Durup dururken ereksiyon sıkıntısı olmaz.Anlatmadığın bir şeyler varsa bilemem tabiii.Hormonel düzenin bozuk ve libido dolayısıyla ereksiyon sorunu geç boşalma vb. yaşatır.

  • Beğen 3
  • Vayyyy!! 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
xLord_07    3
metinav, 1 dakika önce yazdı:

Kardeşim bilmediğin çok şey var.Onun için bana etkisi olmuyordu falan deme...Kullandığın iğnenin esteri çok uzun, benzer esterde anabolikler de var ve deca dick denilen durumlara neden oluyor bazı bünyelerde.Vucuttan öyle hemen atılıp çıkan şeyler değil bu kimyasallar.Sen doktoruna git ve durumunu anlat sana ya welbutrin etken maddeli bir ilaç verir yada komple başka bir ilaca geçirir.

Durup dururken ereksiyon sıkıntısı olmaz.Anlatmadığın bir şeyler varsa bilemem tabiii.Hormonel düzenin bozuk ve libido dolayısıyla ereksiyon sorunu geç boşalma vb. yaşatır.

Tamam da o iğneyi 12 ay önce vurundum ondan sonra vurulmadım devamlı kullandığım iğne değil yani Psikiatri Doktorum şükür çok iyi kendisi ile 15 dk görüştük bu mevzuyu iğnenin kalıcı etki yapmayacağı görüşünü bildirdi bana ve endokrine gözükmemi istedi maalesef endokrin doktoru da bizi sallamadı :D...
 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metinav    4.978
Lobster, Bir saat önce yazdı:

Dostum hepimizde bu durum mevcut düzelir gibi oluyor düzelmiyor geçen 5 hafta önce küre girdim 3 haftada eski günlerime döndüm sonra 2 haftadır tekrar aynı noktadayım bana kalırsa androjen ve adrenal bezlerle alakalı hipofizin eskisi gibi bağlantı kuramaması tekrar küre girdiğinde sistem erken kapanıyor sonuç yine aynı açılan baslıkların çoğu libido ereksiyon sorunu seni çok iyi anlıyorum bunun tedavisi cialis viagra o bu değil bizim kan akımıyla ilgili bi problemimiz yok 3 anahtar kelime androjen adrenal korteks ve hipofiz…

Kan basıncı, damar sorunları, penil dokuda kaçak durumu gibi sorunlar varsa kişi de, cialis ve diğerleri içilse de tam ereksiyon sağlanamaz.Ereksiyon da sıkıntı yoksa gerisi libido ve hormonel sorunlarla ilgilidir, doktorların da bakış açısı bu yönde...

Steroid kürlerinde yüksek testosteron alarak hipofizi 3-5 ay devredışı bırakıyoruz.Bu durum dediğin gibi, sonradan eski seviyelere ulaşamamasına ve bu seviyenin yeterli gelmemesine neden olabilir.

Bulabiliyorsan now markasının testojack 200 denemeni tavsiye ederim.Bana gerçekten çok yüksek libido vermişti...

  • Beğen 5

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Lobster    31

@metinav evet hocam penil dopplerden tutun venöz yetmezliğe bir sürü kan tanlili yaptırdım hiç bir problem yok ama dediğim gibi cialis viagra bu süreçte sadece hamallık yaptı elim yüzüm kan basıncından patlayacak gibi oluyor ama cinsel dürtüler olmadan acaba bugün bu sevişmeden galip çıkabilcek miyim düşüncesinden ereksiyon kalitesiz oluyor olsada hissiyat düşüyor demek istediğim hocam sizinde dediğiniz gibi 1 sene sonra testo bolde danabol kürüne girdim 3 hafta sanki 18 yasıma döndüm kür yapmamıs halimden daha iyidim böyle oluyum milyonlara değişmem dedim demez olaydım yine sistem bosa döndü ne ereksiyon kaldı ne libido tekrar bir hoca tanıdığım sabah akşam 2-2 klomen al 2 hafta sonra küre tekrar devam et normale döner dedi bu dediğini mantıklı bulmadım e2 zaten dahada yükselcek psikolojim bozulcaktı suan ovitrelle 5. Hafta molası yapıyorum belki bir ümit tekrar hipofiz açılır diye artık deney maymununa döndük testojack su seviyede denenir mi hocam onuda alabilirim.. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metinav    4.978
Lobster, 19 saat önce yazdı:

@metinav evet hocam penil dopplerden tutun venöz yetmezliğe bir sürü kan tanlili yaptırdım hiç bir problem yok ama dediğim gibi cialis viagra bu süreçte sadece hamallık yaptı elim yüzüm kan basıncından patlayacak gibi oluyor ama cinsel dürtüler olmadan acaba bugün bu sevişmeden galip çıkabilcek miyim düşüncesinden ereksiyon kalitesiz oluyor olsada hissiyat düşüyor demek istediğim hocam sizinde dediğiniz gibi 1 sene sonra testo bolde danabol kürüne girdim 3 hafta sanki 18 yasıma döndüm kür yapmamıs halimden daha iyidim böyle oluyum milyonlara değişmem dedim demez olaydım yine sistem bosa döndü ne ereksiyon kaldı ne libido tekrar bir hoca tanıdığım sabah akşam 2-2 klomen al 2 hafta sonra küre tekrar devam et normale döner dedi bu dediğini mantıklı bulmadım e2 zaten dahada yükselcek psikolojim bozulcaktı suan ovitrelle 5. Hafta molası yapıyorum belki bir ümit tekrar hipofiz açılır diye artık deney maymununa döndük testojack su seviyede denenir mi hocam onuda alabilirim.. 

Kürde olduğunu bilmiyordum :)

Muhtemelen kullandığın danabolden dolayı böyle olmuştur.Östrojene hassas bir bünyeye sahip olabilirsin.Testo+bolde ikilisi, ilk 7-8 hafta bu şekilde problem çıkarmaz genelde.Şuan test yaptırabiliyorsan östrojene baktır, yoksa da haftada iki defa yarım tablet arimidex işini görür.Kürü devam ettirebilirsin bu şekilde.Ama pct yapacaksan o zaman klomen kullanırsan yeterli olur 2-3 hafta...

Önerdiğim testo jack kür dışı için, pct sonrası kullanabilirsin.Normal bir erkeğin libidosunu maksimize edebilen bir ürün...

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Endanger    82
xLord_07, 20.01.2022 - 23:42 yazdı:

İlk tahlil yapıldığında 15 Eylül 2020'de ereksiyon olabiliyordum ama ocak 2021'den beri yani 1 yıldır ereksiyon olamıyorum testesteron ve prolaktin değerlerim aşağıda. Fikirlerinizi alayım, 300Mg/6ML norodol dekanoat iğnesinden sonra bu durum oldu. Aniden cinsel isteği ve ereksiyon kabiliyetini tamamen kesti. Testesteron artırıcı iğne sonrasında erekte edici hap ORCAFİL 5MG kullandım maalesef yeterli gelmedi... Ama ne yazık ki erkekliği kaybettik hadım edildik resmen. Allah kimsenin başına vermesin böyle bir durum ile karşılaşan var mıdır? Penil renkli doopler yaptıracağım ondan da bir şey çıkacağını zannetmiyorum açıkçası. 2008'den beri psikiyatrik tedaviler görüyorum çeşitli türlerde ve dozlarda birçok ilaç ve iğne kullandım hiç böyle bir etki olmamıştı, psikolojik diyemem yani. Sabah ereksiyonu az ve arada oluyor.

 

Prolaktinin yüksek farkında mısın bilmiyorum da muhtelemen östrojen seviyen de yüksektir.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
Endanger, 31 dakika önce yazdı:

Prolaktinin yüksek farkında mısın bilmiyorum da muhtelemen östrojen seviyen de yüksektir.

Burada onun için dostinex tavsiye etmiştim ama sanıyorum arkadaş uygulamadı. Muhtemelen sorununu çözecekti.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
xLord_07    3

@Endanger Ötrojene bir ara baktırmıştım o normaldi.

@rastlantisal dostinex reçetesiz alabiliyor muyuz veya doktor yazar mı rica etsem birde dışarıdan müdahale olan hap olduğu için zararı olur mu?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
xLord_07, 14 dakika önce yazdı:

@Endanger Ötrojene bir ara baktırmıştım o normaldi.

@rastlantisal dostinex reçetesiz alabiliyor muyuz veya doktor yazar mı rica etsem birde dışarıdan müdahale olan hap olduğu için zararı olur mu?

Reçetesiz alabiliyorsun. Doktorun yazacağını sanmıyorum. Senin prolaktinin yüksek. En bariz etkisi ereksiyon sorunudur. Dostinexte prolaktini düşürüyor ama haftada sadece 1 tane al. Durumu gözlemle. Sürekli kullanma.

 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
xLord_07, 3 dakika önce yazdı:

@rastlantisal Prolaktin düşük (normal değerlerde) olduğu evrede de ereksiyon yoktu ama :S

Kardeşim şuan kürde değil misin?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
xLord_07, 2 saat önce yazdı:

@rastlantisal Kür mür kullanmıyorum ki ben :S  

Bolde - testo - danabol kürüne girdiğini söylemişsin yahu

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: h4runx
      Merhaba, Yaklaşık 3 aydır ereksiyon sorunu, karşı cinsten zevk alamama, uyarılma, cinsel dürtü kaybı, sertleşememe, dokununca bile boşalma sorunu yaşıyorum. 4 ay önce kürüme boldenon ekledim, 2 ay önce deca kullandım. Son deca enjeksiyonunu 20 gün önce yaptım. Bu yaşadığım sorun nedeniyle kız arkadaşım tarafından terk edildim. Cidden son noktadayım. Ürolojiye defalarca kez gittim. Kan değerlerim prolaktin e2 referans aralığında. Pt-141, kisspeptin ve melatonan 2 kullanacağım. Bu sorun nedeniyle 2 aydır spor yapamıyorum, ciddi depresyon içindeyim.
      Yardımlarınızı rica ediyorum. 
    • Yazan: whasancan
      Hepinize iyi formlar, 3 4 ay önce BodyTech firmasına ait rad 140 kullanıyordum yaklaşık 1 ay kullandım. Sperm sayısı 4de 1ine indi ve rengi su gibi oldu, ereksiyon çok kötü hale geldi. Yeniden Rad140 kullanmak istiyorum yağlandım ve spora ara verdim yeniden kullanmak istiyorum. bu ereksiyon sorununu nasıl çözerim yanına ne eklemem lazım yardımcı olabilir misiniz lütfen
    • Yazan: Vezuchiy
      16 ekimden bu yana 10 hafta 500 testo devamında 500 testo 500 bolde 2 gnüde bir 100 masteron devam ediyorum. başlarda bu sorunu yaşamıyordum libidomda ereksiyonumda mükkemmeldi ilk kürün son haftalarında doğru ereksiyonumda libidomda bariz azalmıştı. gel gelelim şu ana geçen test verdim 18 ocakta değerler şu şekilde
      Total testo referans üstü
      e2: 60 dolaylarında
      prolaktin: 3.46 civarıydı çeyrek dostinex kullanmıştım.
      ardından boşalma sorunum prolaktini düşürmemle geçti ve şuan hala düzgün boşalabiliyorum lakin ereksiyonum bir gün çok güzel bir gün kötü partnerimin içinden çıktıktan 20-30 saniye sonra sönüyorum ve öpüşürken sevişirken çok az hissediyorum o günlerde libidom çok düşüyor.
      Efedrin ve clenbuterol'de kullanıyorum bunların etkileri olabilri mi? e2 için blokere ihtiyacım var mı masteron varken? @rastlantisal @Rdm @metinav
    • Yazan: Tormali
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Bilinçsizce uzun süreli kür yaptım.
      MEVZU BAHİS KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate Trenbolone Enanthate Boldenon Kullandım onu kestikten 2 ay sadece only testosteron 500mg yaptım pct konusunda bana sadece 2 hafta tamoksifen kullanmamı söylediler kullandım ve tahlilim şuan bu sabah verdim.
      SORULARIM:
      Ereksiyonum ve libidom 0 ne yapmam gerek? Sizce kendi başına düzelir mi? Düzelmezse hangi ilacı ne kadar süre kullanmalıyım? KAN TESTİM:

    • Yazan: fuckinblackfrost
      Özetle: Redditte bulduğum bir gönderi, gönderideki kişi küçükken (14 yaşında) ağır depresyon ilaçları kullanmış ve testestoronu onun demesine ve test sonuçlarına göre ciddi miktarda düşük çıkmış. İlk başlarda penisinden şikayetçiymiş ince olduğu için ve Jelqing egzersizi ve penis pompası denemiş. Sonrasında testesteron ve hcg tedavisine başlamış başladıktan sonra jelqing egzersizi ve penis pompasını bırakıp sadece testesterone ve hcgnin etkisini gözlemlemek istemiş. haftalık 500iu hcg kullanmış ve penisinde uzunluk ve kalınlık olarak ciddi miktarda büyüme yaşamış. Ayrıca haftalık 125 mg testesterone cypionat kullanıyormuş.
      İsteyen için gönderinin linkini bırakayım fakat +18 içerik var (gönderi sahibinin penisi) 
      https://www.reddit.com/r/gettingbigger/comments/ovum81/ive_been_on_testosterone_and_hcg_for_3_months_now/
      Ayrıca arkadaş ergenlikte düşük testesterona sahip olduğu için penis gelişiminin düşük olduğunu ve bu yüzden testesteron ve hcg kullandıktan sonra bu kadar büyüdüğünü söylemiş. Ben natural olduğum için steroid ve hcg kullanmadım. Kullanan hocalarımdan arkadaşlarımdan böyle etki yaşayan var mı. Sadece penis büyümesi için değil orgazm ereksiyon vb gibi etkileri oldu mu. HCG testeronla birlikte sizce kullanılmalı mı vücut adapte olur mu?
      BPEL: Penis uzunluğu MSEG: Penisin en kalın yerinin çapı Gönderinin çevrilmiş hali:
      PE'ye (PENİS BÜYÜTME) ilk olarak 2017'de başladım. Başlangıç ölçümlerim 6,5 "BPEL (16.51 cm) x 4.5" (11.43cm) ( MSEG idi. (Burada bahsettiği ölçüler penis pompası ve Jelqing egzersizleri öncesi ölçüler) Penisim orta milden inceliyor ve resimlerde görebileceğiniz gibi uca doğru inceliyor. Penis başımın altındaki çevre, aletimin yaklaşık 3/4 yolu sadece 4.1 "olarak ölçüldü ve penis başım sadece 3.75" ile en ince olanıydı. Bu yüzden bu kadar ince görünüyordu. Çünkü öyleydi. PE'ye BathMate kullanarak başladım, duşta olabildiğince sık jelqing egzersizleri yaptım ve ayrıca belki bir yıl kadar biraz kelepçeleme yaptım. Gerçekten belirli bir rutinim yoktu. Reddit'teki insanlar rutinimin ne olduğunu sorup duruyorlar ve benim bir rutinim yoktu. Egzersizleri ne sıklıkta yaptığımı takip etmedim ve yapılandırılmış bir planım veya programım yoktu. Canım ne zaman isterse o zaman egzersiz yapıyordum. Bazen tembelleştim 😅.
      Bir süre PE yapmayı bıraktım ve geçen yıl tekrar başladım. Bir BathMate HydroXtreme7 aldım ve haftada birkaç kez duşta kullanmaya başladım. 15 dakikalık seanslar 5 dakikalık aralıklara bölündü. 2021 geldiğinde manuel egzersizler de yapmaya başladım. Sadece normal jelqing ve sonra kegel yaptığınız ve penisinize olabildiğince fazla kan topladığınız, sonra tabanda sıkıp tuttuğunuz bir egzersiz. Hiçbir zaman uzunluğa odaklanmadım; çevre kazanmak her zaman ana odağım olmuştur, bu yüzden yaptığım egzersizlerin çoğu çevre kazanmak içindi.
      Mayıs 2021'de TRT ve hCG'ye başladım. Testosteron ve hCG kullanmamın nedeni maalesef çocukken opioid bağımlısı olmam. Sadece 14 yaşındaydım. Temelde tüm ergenlik dönemi boyunca kullandım. Şimdi temizim bu arada lol. Opioidler aslında testosteronu baskılar ve ne kadar kullandığınıza bağlı olarak, testosteronunuz hadım edilmiş biri kadar düşük olabilir. Ergenlik döneminde vücudunuzun ne kadar T ürettiği, penisinizin ne kadar büyüdüğünde büyük rol oynar, bu yüzden düşük T'ye sahip olduğum için ergenlik döneminde düzgün bir şekilde gelişmedim. Penisim hiç kalınlaşmadı. Yaş 20'te, 13 yaşında olduğu gibi aynı çevreydi. Düşük T'nin tüm semptomlarını yaşadım ve sadece geçen yıl doktora gidip kan testleri yaptırdım. Söylemeye gerek yok, düşük çıktılar, bu yüzden TRT'deyim.
      Soldaki resim Mayıs 2020'de çekildi. Sanırım orada yaklaşık 7" x 4,75" boyutlarındaydım. Ayrıca 7" yerine 7,5" BPEL de olabilirdim. Uzunluk konusunda tam olarak emin değilim ama 4,75 inç MSEG olduğumdan eminim. Bundan daha ince görünüyor çünkü penis gövdesi penis başından önce 4,3 inç'e kadar inceldi (ilk başladığımda 4,1 inç'e kıyasla) ve penis başının kendisi sadece 3,9 inç'ti (3,75 inç'e kıyasla). Mayıs 2021'de TRT'ye başlamadan hemen önceki ölçümlerim 7.5 "x 4.92" idi. Manuel egzersizler yapmayı ve BathMate'imi kullanmayı bırakmaya karar verdim çünkü sadece hormonlardan ne kadar büyüme elde edebileceğimi görmek istedim. Yani, eğer herhangi bir büyüme elde edersem. Kesinlikle öyle oldu. Testosteron kullanıyor olmak penisimi daha damarlı hale getirdi ve sarkıklığım çok daha büyük. HCG de testislerimi büyüttü ve eskisinden çok daha fazla boşalıyorum. Sadece mastürbasyon yapmak da mutluluk gibi hissettiriyor. Bu kadar iyi hissetmenin mümkün olduğunu hiç bilmiyordum, çünkü her zaman libido ve penisime uygun kan akışı ile ilgili sorunlarım oldu. Seks sırasında orgazma ulaşmak her zaman çok zordu. Her zaman sonsuza kadar sürerdi. Seks sırasında sık sık boşalmazdım ama kız arkadaşım her zaman 2 veya 3 kez boşalırdı. Yorgunluktan pes ederdik. Ama şimdi, orgazma ulaşmam için gereken süre kesinlikle çok daha kısa.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×