Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Dmnzx0

4.5 aylık definasyon değişimim

Önerilen İletiler

Dmnzx0    19

43057D4B-76E4-433E-84D9-FAA3E81A0F8B.thumb.jpeg.4d148698f3d35228862e2e7d281e5e90.jpegIMG_9181.thumb.jpeg.184bda6115430b6417ed436e2877bdbf.jpeg

Merhabalar, 4.5 Aylık definasyon süreçinde yaşadığım değişimim başladığımda yağ oranım %28 -30 arasıydı şuan %10, başladığımda 90 kiloydum şuanda 79 kiloyum, boyum 1.70

kür boyu kullandığım ilaçlar ve markaları

İlaçların markaları: Noxy ve sp labs

kullandığım ilaçlar: 4.5 aydır 300 testo prop kullanıyorum. İlk ay 30-40 mg arası anavar ekledim. 2.ay anavarı kestim onun yerine 300 masteron prop ekledim. 12 haftada testo maste şeklinde ilerledim. Son 2 haftadır sadece 300 only prop şeklinde ilerliyorum ve diyete devam ediyorum. 2 hafta içinde testo propuda kesip 175 testo enanthate ile cruise yapmaya başlıyıcam.

1-1.5 ay arası cruise yapıp bulka girmek istiyorum. Şuanlık bulkta yapacağım planlama için kafam karışık. Bu konuda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

20 -24 hafta arası bulk yapmayı düşünüyorum
Aklımda birkaç plan var 

 

1. kür planım

20 hafta 500 testo enanthate 

ilk 12 hafta 250 npp

 

2. kür planım

20 hafta 500 testo enanthate 

ilk 12 hafta 250 npp

ilk 12 hafta 250 masteron prop

 

3. kür planım

20 hafta 500 testo enanthate

ilk 12 hafta 250 npp

ilk 12 hafta 300 boldenon 12-20 hafta arası 400 boldenon 

 

4. Kür planım

23 hafta 500 testo enanthate 

ilk 12 hafta 250 npp

ilk 12 hafta 250 masteron prop

10-23 hafta 300 rimobolan 

 

5. Kür planım

20 hafta testo enanthate 

ilk 12 hafta 250 npp

ilk 12 hafta 250 masteron prop

son 8 hafta 40 mg anavar

 

sizce nasıl ilerlemeyelim farklı kombinasyon önerilerinizede açığım, okuduğunuz için teşekkürler, iyi akşamlar.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Fuhrer    950

gayet başarılı değişim, mantıklı planlama, mantıklı marka ve gözle görülür büyük bir değişim. Bence hangi ilacı kullanırsan kullan şu formda aşağı yukarı aynı sonuçları alacaksın, bu cümlemden kasıt npp mast ile alacağın verim neredeyse aynı olacaktır rimobolan ile alacağından. Bence boldenon işine hiç bulaşmadan piramit şeklinde 150-250-350 npp 375-500 testosteron ve eklemek istersen masteron işini fazlasıyla görecektir. 

 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Dmnzx0    19
Fuhrer, 2 dakika önce yazdı:

gayet başarılı değişim, mantıklı planlama, mantıklı marka ve gözle görülür büyük bir değişim. Bence hangi ilacı kullanırsan kullan şu formda aşağı yukarı aynı sonuçları alacaksın, bu cümlemden kasıt npp mast ile alacağın verim neredeyse aynı olacaktır rimobolan ile alacağından. Bence boldenon işine hiç bulaşmadan piramit şeklinde 150-250-350 npp 375-500 testosteron ve eklemek istersen masteron işini fazlasıyla görecektir. 

 

Aslında hiç boldenone bulaşmak istemiyorum. Anavar gereksiz yük olucak, Rimobolan bulması zaten zor dediğiniz gibi en mantıklısı testo npp ve masteron benimde düşüncem bu yöndeydi, teşekkürler🙏

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alpxieg    12

Hocam muazzam değişim azmini tebrik ederim.

Konudan bağımsız olarak makroların nasıldı kaç kalori civarında beslendin acaba bende yaklaşım 8 aydır diyetteyim 50 kiloya yakın verdim şuan 2-3 haftadır 90 kiloda tıkandım 2300 kalori civarı besleniyorum 45 yağ 195 karb 245 protein makrolarım bu şekilde

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    16

Hocam çok başarılı bir değişim olmuş tebrik ederim. Cidden Boğazını tutanların elde edebileceği bir değişim. Ben genelde Primabolan sever birisi olduğum için çok isterim prima demeyi fakat çoğu marka boş veriyor zaten köklü markalarda bile şuan stok yok bir kaç marka vardır o da pahalı. Sizin için En iyisi benimde bu kış gireceğim küre çok yakın olan npp kürü olacaktır boldenon hiç girmeyin max 250mg - 350 npp size gözle görülür bir fark yaratacaktır üstüne gerek yok masteronu da muhakkak ekleyin derim.

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    16
alpxieg, 54 dakika önce yazdı:

Hocam muazzam değişim azmini tebrik ederim.

Konudan bağımsız olarak makroların nasıldı kaç kalori civarında beslendin acaba bende yaklaşım 8 aydır diyetteyim 50 kiloya yakın verdim şuan 2-3 haftadır 90 kiloda tıkandım 2300 kalori civarı besleniyorum 45 yağ 195 karb 245 protein makrolarım bu şekilde

Hocam tıkanmanız normal 90 kilo için 2300 fazla daha gözle görülür kilo verimi için aktiviteden aktiviteye değişir ama 1700-1800 almanızı öneririm.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Dmnzx0    19
alpxieg, 1 saat önce yazdı:

Hocam muazzam değişim azmini tebrik ederim.

Konudan bağımsız olarak makroların nasıldı kaç kalori civarında beslendin acaba bende yaklaşım 8 aydır diyetteyim 50 kiloya yakın verdim şuan 2-3 haftadır 90 kiloda tıkandım 2300 kalori civarı besleniyorum 45 yağ 195 karb 245 protein makrolarım bu şekilde

Günlük Kalori ihtiyaçım 3000 

2400 kalori başladım yüzde %20 lere indiğimde 2200 kaloriye çektim %15 e geldiğimde 2000 kaloriye düştüm şuan %10'um diyeti bu kaloride bitircem 

yağ olarak 2400 kaloride kilo x1 alıyordum,2200 e indiğimde kilo çarpı 0.75 aldım 2000 kaloride kilo x0.5 aldım 

proteini kilo x2 aldım

lifi 25 gram aldım

tuzu 8 gram sabit aldım

suyu 3.6 lt başladım şuan 5 litreye sabitledim kademeli artırdım

karbonhidrat 200 -300 arası aldım

 

tarihinde Dmnzx0 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Dmnzx0    19
klorsex, 46 dakika önce yazdı:

Hocam çok başarılı bir değişim olmuş tebrik ederim. Cidden Boğazını tutanların elde edebileceği bir değişim. Ben genelde Primabolan sever birisi olduğum için çok isterim prima demeyi fakat çoğu marka boş veriyor zaten köklü markalarda bile şuan stok yok bir kaç marka vardır o da pahalı. Sizin için En iyisi benimde bu kış gireceğim küre çok yakın olan npp kürü olacaktır boldenon hiç girmeyin max 250mg - 350 npp size gözle görülür bir fark yaratacaktır üstüne gerek yok masteronu da muhakkak ekleyin derim.

teşekkürler ederim, evet bu şekilde yapmayı düşünüyorum bende,, 20 hafta testo enanthate, ilk 12 hafta 250 npp ve 250 masteron şeklinde ilerleyip 8 haftada only testo devam edip bitiricem bulkı

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Hakandmn
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Önümüzdeki pazartesi günü küre giriyorum.
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate (zphc) 500mg Masteron (Humax) SORULARIM:
      Masteron yerine NPP kullansam nasıl olur? Testosteron haftalık toplam enjeksiyon miktarı yeterli mi veya fazla mı? Testosteron+masteron küründe hangi koruyucuları kullanmamı tavsiye edersiniz? GÜNCEL FORM:

      Konuya katılım gösteren, tecrübelerini paylaşan herkese şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: crazymero
      Selamlar, Sopharma Clenbuterol kullanan tecrübe eden birisi var mıdır? Yağ oranım %25, boy 1.90 kilo 120. Dozaj ayarlaması konusunda bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim. Teşekkürler.
    • Yazan: MrJoker
      Herkese merhabalar,
      Bir koç ile çalışmaya başladım bir planlama yaptık ancak kafamı kurcalayan bazı durumlar var.
      KÜR İÇERİĞİM:
      Test propionate [ 1_10 haftalar ]
      Pazartesi 1 ml Cars 1 ml Cuma 1 ml Superdrol tablet [ 1_7 haftalar ]
      Her gün sabah tok 1 tablet 8 saat sonra 1 tablet Masteron [ 1_10 ] haftalar
      Pztsi 1 ml Persembe 1 ml Oxandrolon tablet [ 1-10 haftalar]
      Sabah 2 tablet 8 saat sonra 2 tablet MCT GRUPLARI:
      Nac 600 sabah 1 efervesan tab ve yatarken Milkthistle komplex : 1 servis sabah 1 servis yatarken Zma : 1 servis yatarken Omega 3 : 1 gr sabah 1 gr son öğünden sonra Q enzim q10 : 200 mg günde öğünle bir Vitamin d3 + k2 1 servis sabah tok Armidex 3 hafta baslar 5 gunde bir , bir tablet Bu planlama hakkında eksik yerleri, karşılaşabileceğim sorunları ve var ise düzeltmem gereken yerleri paylaşabilir misiniz? Şimdiden değerli yorumlarınız hakkında teşekkür ediyorum.
    • Yazan: Berko
      Merhabalar daha önce küre giren bi arkadaşımın koçuyla birlikte bende küre girmiş bulunmaktayım İlaçlar vitaminler ve kullanım şekilleri aşağıda ki gibi yanlış bir durum yada yapmam gereken farklı birşey varsa bilgi verirseniz çok sevinirim. Spor geçmişim var fakat vücudum yağlı. Fit ve parçalı durmak için bu küre girdim.
      İlaçları siteden sorguladım ve orijinal çıktı umarım öyledir
      KÜR İÇERİĞİM:
      Optimum Pharma Testo Prop Optimum Pharma Masteron Optimum Pharma Clenbuterol KÜR MG DETAYLARI:
      Pazartesi  1 ml testo  0.7 ml masto  Çarşamba  1 ml testo  0.7 ml masto  Cuma  1 ml testo  0.7 ml masto  Sabah aç karına 1 adet clen MCT GRUPLARI:
      2 adet proviron hergün  1 adet nac600 Pazartesiden pazartesiye 1 adet armidex Sabah kahvaltıdan sonra 2 adet cystone  2 adet speman 2 adet Liv 52  1 adet c vitamini  1 multivitamin Öğlen  2 adet omega 3  Akşam yatmadan önce  2 adet çinko  1 adet magnezyum
    • Yazan: aelmas
      Herkese merhaba!
      35 yaşında haftada 3 gün fullbody antrenmanı yapan genelde oturarak çalışan günlük 10k adımı tamamlayan bir bireyim. uzun süredir ağırlık antrenmanı yapıyorum çalışma felsefesi olarak Mike Mentzer tarzı HITT Antrenman Sistemini tercih ediyorum. bu güne kadar hep doğal ilerledim kendime yapacağım özeleştiri beslenme konusuna yeterince dikkat edememem oldu her zaman. son donemde retanın gündeme gelmesi ile bel bölgemde bir türlü kurtulamadığım yağlardan kurtulma fıkrı kafamda belirdi. suan yağ oranım %22 sevıyelerınde bunu 15-18 bandına çekebilirsem yaz ıcın idealime ulaşırım diye ümit ediyorum. daha önce tecrübe etmiş bu yollardan geçmiş kardeş ve abilerimin tavsiyesine açığım herkese iyi forumlar.
      VÜCÜT ÖLÇÜLERİ
      boy 1.78 kilo 86 Omuz 124 Göğüs 105 Sağ kol 35 Sol kol 35 Göbek 100 Kalça 106 GÜNCEL FORM:
       

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×