Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

swange

8 haftalık rad-140 kullanımı sonrası pct yapmaya gerek var mı?

Önerilen İletiler

swange    0

Merhaba 8 hafta boyunca rad-140 kürü yapsam PCT yapmama gerek kalır mı? Kalırsa hangi ilaçları kullanmalıyım?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


oppomer    29

Ben mk677 ve rad140 kullandım 9 hafta sanırım pct yapmadım, libido düşmedi, kan testleride iyi çıktı ama birdaha sarm kullanmam

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
0xCurl    7
oppomer, 46 dakika önce yazdı:

Ben mk677 ve rad140 kullandım 9 hafta sanırım pct yapmadım, libido düşmedi, kan testleride iyi çıktı ama birdaha sarm kullanmam

Neden kullanmayı düşünmüyorsunuz? Ne gibi etkiler aldınız

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
oppomer    29

Mk677 bende açlık etkisi yapmadı, rad çok az güç verdi, şuan naturel olarak daha ağır çalışıyorum mesela, ürünler orjinaldi sitesinden teyit ettim, sarm a para verileceğine only testo bile daha mantıklı

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    125
oppomer, 13 dakika önce yazdı:

Mk677 bende açlık etkisi yapmadı, rad çok az güç verdi, şuan naturel olarak daha ağır çalışıyorum mesela, ürünler orjinaldi sitesinden teyit ettim, sarm a para verileceğine only testo bile 

Haklısın ve sonuçları ön görülemez oluyor, ilerde ne olacak belli değil. Yk11 iş görür nitelikteki tek sarm bence gerisi boş saçma geliyor. Parasının hakkını vermiyor.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
oppomer    29

S24 buldum ama çok zararlı olduğunu duydum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
swange    0
Fuhrer, 7 saat önce yazdı:

8 hafta kullanıp kan testi vermelisin yoksa bilemzsin

Peki hocam test verdikten sonra ilaçları doktor mu yazar benimmi bulmam gerek

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Wassat26    47
swange, 7 saat önce yazdı:

Peki hocam test verdikten sonra ilaçları doktor mu yazar benimmi bulmam gerek

Eczaneden tamoksifen ve klomen alabilirsin reçetesiz. Nasıl bir pct planı gerekiyor ona göre alırsın miligramları ve kutu sayılarını.

En basitinden klomen zaten 50mg tablet. ilk 2 hafta 50mg sonraki 2 hafta 25mg sonra kes. Tamoksifen ilk 2 hafta 20mg sonraki 2 hafta 10mg sonra kes.

Gibi.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
swange    0
Wassat26, 16 dakika önce yazdı:

Eczaneden tamoksifen ve klomen alabilirsin reçetesiz. Nasıl bir pct planı gerekiyor ona göre alırsın miligramları ve kutu sayılarını.

En basitinden klomen zaten 50mg tablet. ilk 2 hafta 50mg sonraki 2 hafta 25mg sonra kes. Tamoksifen ilk 2 hafta 20mg sonraki 2 hafta 10mg sonra kes.

Gibi.

Hocam internette reçetesiz satılmaz yazıyor 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Destroy9    4
oppomer, 11 saat önce yazdı:

S24 buldum ama çok zararlı olduğunu duydum

Sarmslardan steroid performansi bekleyemezsin tabii ki, kazanimlari da zararlari da ona göre sekilleniyor. Disiplinli olmayi, fitnessta dogru bir programla dogru bir sekilde calisiyorsan,  duzgun beslenmeyi, uyku duzenini sagladiysan bunlar ek fayda sagliyor zaten. Bir de benim bildigim sarmslar sivi forumda daha etkili, bir ürünün orjinal olmasi dolu oldugu anlamina da gelmeyebilir. Hammaddeleri daha az olabilir iceriginde. Ben sarmslar da Noxy’in iyi oldugunu duydum forumlar da ozellikle. Rad140, mk667 özelinde, eger rad140 kullandiginda kan degerlerin baskilanmadiysa bence urunun iceriginde ki hammaddelerin ne kadar mg konuldugunu bir gözden geçirmek lazim. Bu isin icinde olan hocalar daha iyi bilir tabii ki. Ben sarmslari guvenilir oldugunu dusundugum icin Burak Hocadan temin ediyorum. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
oppomer    29
Destroy9, 1 saat önce yazdı:

Sarmslardan steroid performansi bekleyemezsin tabii ki, kazanimlari da zararlari da ona göre sekilleniyor. Disiplinli olmayi, fitnessta dogru bir programla dogru bir sekilde calisiyorsan,  duzgun beslenmeyi, uyku duzenini sagladiysan bunlar ek fayda sagliyor zaten. Bir de benim bildigim sarmslar sivi forumda daha etkili, bir ürünün orjinal olmasi dolu oldugu anlamina da gelmeyebilir. Hammaddeleri daha az olabilir iceriginde. Ben sarmslar da Noxy’in iyi oldugunu duydum forumlar da ozellikle. Rad140, mk667 özelinde, eger rad140 kullandiginda kan degerlerin baskilanmadiysa bence urunun iceriginde ki hammaddelerin ne kadar mg konuldugunu bir gözden geçirmek lazim. Bu isin icinde olan hocalar daha iyi bilir tabii ki. Ben sarmslari guvenilir oldugunu dusundugum icin Burak Hocadan temin ediyorum. 

yurt dışında olduğum için Türkiye' den temin edemem, yaşadığım yerden temin ettim yetkili satıcıdan. Tablet kullandım rad140 20mg + mk677 20mg. Biaxol marka idi. Şu an elimde 90tablet rad 140 ve 40kapsül mk677 var dolapta boşa duruyor. PCT yapmadım hiçbir sorun da yaşamadım. Libido düşmedi, kan testleri normal çıktı. 10 yıl önce testo enanthate- rimobolan kürü yapmıştı (eczaneden temin edilebiliyordu o zamanlarda ne güzel :),  streoidle kıyaslanamaz tabi. Süperman olmuştum resmen ama kürden sonra kazanılanı korumak imkansıza yakın oluyor ve bu yüzden sanırım sürekli TRT kullanmak gerekiyor ama bu da ne derece sağlıklı bilmiyorum

Rma, 12 saat önce yazdı:

Haklısın ve sonuçları ön görülemez oluyor, ilerde ne olacak belli değil. Yk11 iş görür nitelikteki tek sarm bence gerisi boş saçma geliyor. Parasının hakkını vermiyor.

şimdi o zaman yaptırdığım tahlillere baktım, testosteron değerim 9,20 (referans aralığı: 2,4 - 8,7) - Testosteron değerim 17,34  (referans aralığı: 6,1-30,3) bunlardan hangisi serbest testosteron oluyor?    IGF1-SMC değerim 189    (referans aralığı: 86,2-214)   -  GH büyüme hormonu değerim 2,46     (referans aralığı: 0 - 2,54) yani mk677 çalışmış heralde ama bende hiç açlık yapmadı. büyüme hormonunun yüksek olması kas gelişimine ne derecede etki eder, ama testosteron kullanımı kadar etki eder mi?  

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    953
swange, 13 saat önce yazdı:

Peki hocam test verdikten sonra ilaçları doktor mu yazar benimmi bulmam gerek

doktor döngünün açılması için bir protokol uygulamaz, tanı koyar

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Destroy9    4
oppomer, 4 saat önce yazdı:

yurt dışında olduğum için Türkiye' den temin edemem, yaşadığım yerden temin ettim yetkili satıcıdan. Tablet kullandım rad140 20mg + mk677 20mg. Biaxol marka idi. Şu an elimde 90tablet rad 140 ve 40kapsül mk677 var dolapta boşa duruyor. PCT yapmadım hiçbir sorun da yaşamadım. Libido düşmedi, kan testleri normal çıktı. 10 yıl önce testo enanthate- rimobolan kürü yapmıştı (eczaneden temin edilebiliyordu o zamanlarda ne güzel :),  streoidle kıyaslanamaz tabi. Süperman olmuştum resmen ama kürden sonra kazanılanı korumak imkansıza yakın oluyor ve bu yüzden sanırım sürekli TRT kullanmak gerekiyor ama bu da ne derece sağlıklı bilmiyorum

şimdi o zaman yaptırdığım tahlillere baktım, testosteron değerim 9,20 (referans aralığı: 2,4 - 8,7) - Testosteron değerim 17,34  (referans aralığı: 6,1-30,3) bunlardan hangisi serbest testosteron oluyor?    IGF1-SMC değerim 189    (referans aralığı: 86,2-214)   -  GH büyüme hormonu değerim 2,46     (referans aralığı: 0 - 2,54) yani mk677 çalışmış heralde ama bende hiç açlık yapmadı. büyüme hormonunun yüksek olması kas gelişimine ne derecede etki eder, ama testosteron kullanımı kadar etki eder mi?  

Hocam aslinda bir laboratuvar olacak bagimsiz bireysel, ilaclari kullanmadan once gonderecegiz ona cuzi bir miktar karsiliginda ilacin icerigini teste sokacak. Bunu instagramda vitaminler ve protein tozu vs. Uzerinde inceleme yapip sonuclari paylasan ogrenci bir arkadas vardi. Piyasada ki cogu insanin endisesi dolu mu bos mu, kullandiktan sonra kan degerlerinde ki degisimlerden icerigini cozmeye calisiyor insanlar. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alpxieg    12
gönderildi (düzenlendi)
swange, 7 saat önce yazdı:

Hocam internette reçetesiz satılmaz yazıyor 

İnternette çoğu ilaç için reçete gerektiği söyleniyor reçeteye gerek yok bu iki ilaç için eczaneye gidip alabilirsin

tarihinde alpxieg tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: BqRide
      Selamlar herkese. @Fuhrer @berkay16 @GHOST @metinav
      24 haftalık kürümden çıktım. Son testo enjeksiyonumdan 5 hafta geçti. Kan testi verdim. Pct için yardıma ihtiyacım var. 
      Kür içeriğim şöyle;
      0-12 hafta testo en 500 0-12 hafta bolde 400  0-6 hafta dbol (günlük 3 tablet) Sonra hiç ara vermeden:
      12-24 hafta testo en 500 12-24 hafta rimo 400 12-24 hafta ox (günlük 5 tablet) Testisler için 24. Hafta 2ye bölerek 5.000 iu iran prglyn  25.Hafta 5e bölerek 5.000 iu iran prglyn kullandım. 25.Hafta itibariyle 2 kutu klomen aldım. İlk 7 gün günlük 2 adet. Sonraki 6 gün günlük 1 adet Bununla beraber 1 kutu proviron aldım  Son 7-8 gündür @SERKO hocamın bitkisel kür1 ini tüketiyorum. 
      Pct için neler yapmam; neler kullanmam gerekiyor ?
         
    • Yazan: Husoyz
      Öncelikle selamlar,
      19 yaşındayım 1 yıldır spor yapıyorum 17-18 yaşlarımda da  libidom ve cinsel isteksizlik ve  sertleşme gibi konularda bayağı sıkıntım vardı 19 yaşımın başında 6 aylık spor geçmişimle salondaki bir abinin telkini sayesinde küre girdim küre girmeden önceki kan değerlerimi aşağıya bırakıyorum 3 aylık bir kür süreciydi ilk ay 300 mg testo prop 350-400mg civarındada masteron prop kullandım    sonraki ayda haftalık 150mg npp ekledim  kalan son ayda testo enanthat masteron entathat olarak devam ettim  kürümde de çok güzel verim aldım hem kurudum hem kütle koydum ve şuan kürü bitirmiş bulunmaktayım.
      Ayriyeten birşey fark ettim sanki vücudumda gerçekten bir testosteron eksikliği varmış gibiydi kullanmaya başladıktan sonra fark ettim  harbide kendimi erkek gibi hissetim bi keyfim hayat enerjim yerine geldi libidom ve ereksiyon sorunlarım düzeldi bu cinsel sorunlarım düzelince flörtöz yeteneklerimde gerçekten değişiklik oldu ve özgüvenimi tamamladım gibi oldu işte şuan kür sürecini bitirdim sayılır   3 ayın sonuna geldim fakat ağustos eylül gibi üniversiteye gideceğim o sıralar tekrar küre girmek istiyorum şimdi  eylüle kadar 3 ay var zaten bu 3 ayda düşük doz haftalık 100mg gibi testosteron kullansam sonra tekrar küre girsem ne gibi sıkıntılar yaşarım çünkü testo kullanımı gerçekten bırakmak istemiyorum spordan bağımsız olarak üroloji doktoruna git diyenler olacaktır 3 farklı üroloji doktoruna gittim  çoğu benimle dalga geçti bu yaşta ne  libidosu sanki düzenli sex hayatın var gibi şeyler söyleyip gönderdiler çok kafana takma dediler kür bitiminde yaptırdığım kan tahlillerimde aşağıya bırakıyorum ne yapmam gerektiği hakkında açıkçası pek bir fikrim yok bana yardımcı olurumsunuz lütfen  ne yapmam gerekiyor pct süreci hakkında da pek bir bilgim yok  kullandığım markalar doluydu ondan eminim önce evogen kullandım sonra science pharmaya geçtim gayet memnundum.
      KAN TESTLERİM:
        
    • Yazan: GorkemD
      Şuanda pharmtec marka testo enth kullanıyorum yanınada primobolan kullanıyorum 
      haftalık 200mg testo 200mg primobolan alıyorum pctyi proviron ile yapıcağım nasıl kullanabilirim ne önerirsiniz
    • Yazan: AtesTamer
      Değerli hocalarım öncelikle selamlar saygılar.
      Yakın bir zamanda ilk kürüme gireceğim,kürüm 10 hafta 500mg testo,10 hafta 250mg deca,5 hafta günlük 30mg danabol olacak şekilde.Bunun için uygulayacağım pct kürünü de sizlerle paylaştım görsel olarak.Kürümle ilgili eklememi çıkarmamı istediğiniz şeyleri söyleyebilirsiniz değerli tavsiyelerinize bilgilerinize ihtiyacım var deca dick problemiyle karşılaşmak istemiyorum bunun için ne gibi tavsiyeleriniz olur.Ve ayrıca kafamda testo ve danabol içeren başka bir kür daha var hangisini tercih etmeliyim açıkçası kararsız kaldım,cehaletimi mazur görün ilk kürüm araştırma sürecindeyim.Şimdiden yardımcı olan olmayan herkese teşekkürler:)

    • Yazan: Wassat26
      Merhaba,
      20 haftadır haftalık 250mg only testo küründeyim pazartesi ve perşembe 125mg + 125mg enanthate aldım ZPHC.
      Normalde 20. hafta kesip 21 gün bekledikten sonra klomen + tamoksifen ile PCT yaparak süreci tamamlamayı düşünüyordum.
      Ancak only testo hayal ettiğim patlaklığı vermedi, formumu hatlarımı gayet güzel belirginleşti sertlik verdi. 
      Hacim için 10 hafta da 250mg testo + 250mg bolde (ZPHC) gitsem kür 35 haftaya kadar uzayacak (son 4-5 hafta only testo gitmek gerekecek boldeyi kestikten sonra.)
      Bu süreç sizce riskli mi olur yoksa 20. hafta kesip PCT yapıp vücut dinlendikten sonra mı testo + boldeye girmek mantıklı olur.
      Açıkçası korkum testis atrofisi zaten sistem 20 haftadır kapalı. 35 haftaya kadar kapalı tutarsam bu psikolojiyi yönetebilir miyim? Testisler elden gidecek kaygısı olur mu bilmiyorum. Elimde HCG'de yok şu anda.
      Değerli görüşlerinizi bekliyorum.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×