Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

legend

Skiny fat sorununu çözmek için planladığım peptid kürüm hk.

Önerilen İletiler

legend    1

Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?

Daha önce hiç steroid kullanmamış, düzenli  bir yıl disiplinli ağırlık + hafif kardio + 250-400 kalori açığı bırakan biri olarak göbek ve bel çevresindeki inatçı yağlardan hiç bir şekilde kurtulamadım. Bir yıl içinde azda olsa kas kazanımı oldu, poturum büyük oranda düzeldi. Yaptığım kan testinde testesteron, ldl gibi hormonlarım hep normal düzeyde kaldı Vitamin D magnezyum gibi takviyeleri eksik etmedim, protein alımını aksatmadım. Fakat İnatçı yağlarlardan ötürü maalesef vücudum skiny fat halden çıkartamıyorum. Aşağıda düşündüğüm programı ekledim değerli yorumlarınızı bekliyorum.

KİŞİSEL BİLGİLERİM:

  • Yaş 31
  • Kg 82 
  • Boy 185
  • Bel 93 cm

KÜR İÇERİĞİM:

  • SABAH (aç karnına)
  • Fragment 176-191 → 250 mcg
  • 20 dk kardio 1 saat sonra kahvaltı 
  • GECE (yatmadan 1 saat  önce)
  • CJC-1295 + Ipamorelin → 100 mcg + 100 mcg
  • Haftada 4 gün ağırlık antrenmanı + hafif kardio 

Fikir ve düşüncelerini paylaşan herkse şimdiden teşekkürler. :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


GHOST    940
gönderildi (düzenlendi)

Skinny fat çok baş belası bi durum @legend ne şişmansın ne zayıf fakat bel göbek alanı sanki kilolu gibisin. Yüzünü koymadan formu eklersen daha yapıcı kür planlaması için yorum yapabilirim.

tarihinde GHOST tarafından düzenlendi
  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    97

Selam dostum hoşgeldin.

Fragment yerine ben olsam direkt düşük doz Reta + CJC1295/Ipamorelin giderdim. Fragment’ın gerçek hayatta etkisi çoğu kişide çok hafif kalıyor, özellikle inatçı bel/göbek yağında beklediğin etkiyi göremezsin. Retayı ben dahil birçok kişi kullandı/kullanıyor, yağ kaybı tarafında çok daha verimli bulan fazla kişi var. Ben şu an elime ucuz geçtiği için Fragment kullanıyorum (ZPHC) 250mcg sabah + akşam ama ekstra bir yağ yakımı etkisi açıkçası görmedim.

Reta tarafı sadece iştah kapatmak gibi çalışmıyor. İnsülin duyarlılığı, kan şekeri stabilitesi, açlık kontrolü tarafında da ciddi fark yaratıyor. Özellikle skinny fat kişilerde gün içinde sürekli acıkma, ani carb isteği, düşük enerji ve kolay yağ depolama problemi oluyor. Reta bunları ciddi ciddi fayda sağlıyor. Bu yüzden bel/göbek bölgesinde zamanla çok daha temiz görüntü veren kişiler fazla.

CJC + Ipamorelin de kaliteli markaysa uyku, recovery, GH pulsları ve recomposition tarafında destek olur.

IGF-1 LR3 de düşünülebilir. Özellikle antrenman performansı, pump, nutrient partitioning ve daha dolu görünüm tarafında güzel hissettiren bir peptid, ben de kullanıyorum. Doğru antrenman ve doğru beslenme ile güzel sonuçlar alırsın.

Yada hepsini boşverip hocam Reta + günlük 4 unite orjinal GH kullanırsan çok daha fazla verim alırsın :) 

  • Minnettarım 1
  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
legend    1
GHOST, 53 dakika önce yazdı:

Skinny fat çok baş belası bi durum @legend ne şişmansın ne zayıf fakat bel göbek alanı sanki kilolu gibisin. Yüzünü koymadan formu eklersen daha yapıcı kür planlaması için yorum yapabilirim.

Hocam güncel formu ekledim. Basenler ikinci resimde daha çok belli oluyor. 82 kilodan daha fazla görünme sebebi skiny fat aslında. Yorumlarınız için teşekkür ederim.

IMG_20260515_231625.png

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    125
legend, 13 dakika önce yazdı:

Hocam güncel formu ekledim. Basenler ikinci resimde daha çok belli oluyor. 82 kilodan daha fazla görünme sebebi skiny fat aslında. Yorumlarınız için teşekkür ederim.

Hocam aslında çok skinny fat durumu yok. Var ama yine abartılacak kadar değil. Güzel diyet ile gidici gibi duruyor. Ama kas kütlesi kesin eklemeniz lazm kas kütlesi eksikligindende bu durum olabiliyor çünki.

aşırı abartılı olmadığından sadece yohambine spor + diyet çözer işi aşırı para harcamana gerek yok istersen yohambine + gh kombine et gerisi çok işine yaramaz ztn. Diyette sağlık durumunda sorun yoksa önemli tek şey kalori gerisini takmaya bile gerek yok 

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Wassat26    47
legend, 16 saat önce yazdı:

Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?

Daha önce hiç steroid kullanmamış, düzenli  bir yıl disiplinli ağırlık + hafif kardio + 250-400 kalori açığı bırakan biri olarak göbek ve bel çevresindeki inatçı yağlardan hiç bir şekilde kurtulamadım. Bir yıl içinde azda olsa kas kazanımı oldu, poturum büyük oranda düzeldi. Yaptığım kan testinde testesteron, ldl gibi hormonlarım hep normal düzeyde kaldı Vitamin D magnezyum gibi takviyeleri eksik etmedim, protein alımını aksatmadım. Fakat İnatçı yağlarlardan ötürü maalesef vücudum skiny fat halden çıkartamıyorum. Aşağıda düşündüğüm programı ekledim değerli yorumlarınızı bekliyorum.

Fotolarda gördüğüm kadarıyla skinny fat durumunu biraz düzeltmişsin. (Önceden varsa)

  • Öncelikle insülin direncin veya diyabetin olup olmadığına baktır. (Açlık insülin - Açlık kan şekeri - 3 Aylık kan şekeri - HOMA-IR)
  • İkincisi tiroid değerlerine baktır. (TSH - T3 - T4)
  • Üçüncüsü anemi profiline baktır. (Ferritin - Serum Demir - Demir bağlama kapasitesi - B12 - Tam Kan)
  • Dördüncüsü lipid profiline baktır. (HDL - LDL - Trigiliserid - Total kolestrol)
  • Beşincisi karaciğer yağlanmana baktır (ALT - AST - ALP - GGT - Karaciğer ultrasonu)

Genelde insülin direnci varsa yediklerin kaslara taşınamadığı için tonları da kaldırsan 10 sene sporda yapsan kaslar dolmuyor ve vücut hep yağlı ve yağlanmaya devam ediyor. Böyle bir şey çıkarsa benim önerim haftalık 1-2mg arası Retatrutide kullanımı olur. Yanına haftalık 250mg testosteron enanthate koyabilirsin.

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
pablito1616    9

buna benzer bi süreçteyim bende hocam başarılar. Fragmente bugün başlıyorum bakalım bi etkisi olacak mı.

  • Yıldız 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
legend    1
gönderildi (düzenlendi)
Wassat26, 5 saat önce yazdı:

Fotolarda gördüğüm kadarıyla skinny fat durumunu biraz düzeltmişsin. (Önceden varsa)

  • Öncelikle insülin direncin veya diyabetin olup olmadığına baktır. (Açlık insülin - Açlık kan şekeri - 3 Aylık kan şekeri - HOMA-IR)
  • İkincisi tiroid değerlerine baktır. (TSH - T3 - T4)
  • Üçüncüsü anemi profiline baktır. (Ferritin - Serum Demir - Demir bağlama kapasitesi - B12 - Tam Kan)
  • Dördüncüsü lipid profiline baktır. (HDL - LDL - Trigiliserid - Total kolestrol)
  • Beşincisi karaciğer yağlanmana baktır (ALT - AST - ALP - GGT - Karaciğer ultrasonu)

Genelde insülin direnci varsa yediklerin kaslara taşınamadığı için tonları da kaldırsan 10 sene sporda yapsan kaslar dolmuyor ve vücut hep yağlı ve yağlanmaya devam ediyor. Böyle bir şey çıkarsa benim önerim haftalık 1-2mg arası Retatrutide kullanımı olur. Yanına haftalık 250mg testosteron enanthate koyabilirsin.

Hocam tesptiniz çok doğru aslında ailede bu genetik yatkınlık mevcut, düşük karbonhidrat yüksek protein tüketiminde dahi yağ oranının hep yüksek kaldığını yada az mitarda azaldığını fark ettik. Eksik testlerim var yakın zamanda tamamlarım.  Skiny fat durumu 1 yıl önce daha fazla idi postür ve 1 yıllık çaba ile biraz düzeldi aslında. Retatrutide ile Growth kombinasyonu daha mantıklı geldi. 

tarihinde legend tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    97
legend, 19 dakika önce yazdı:

Hocam tesptiniz çok doğru aslında ailede bu genetik yatkınlık mevcut, düşük karbonhidrat yüksek protein tüketiminde dahi yağ oranının hep yüksek kaldığını yada az mitarda azaldığını fark ettik. Eksik testlerim var yakın zamanda tamamlarım.  Skiny fat durumu 1 yıl önce daha fazla idi postür ve 1 yıllık çaba ile biraz düzeldi aslında. Retatrutide ile Growth kombinasyonu daha mantıklı geldi. 

Hocam o zaman Retatrutide'dan mutlaka çok fazla verim alacaksın, ben de skinny fat durumu yoktu ancak her şeyi doğru yapmama rağmen yağ kaybı inanılmaz minimumda ilerliyordu. Sürecin 14. haftasında 20 yıl önceki kilomdayım şu an :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
legend    1
M.O.K, 3 dakika önce yazdı:

Hocam o zaman Retatrutide'dan mutlaka çok fazla verim alacaksın, ben de skinny fat durumu yoktu ancak her şeyi doğru yapmama rağmen yağ kaybı inanılmaz minimumda ilerliyordu. Sürecin 14. haftasında 20 yıl önceki kilomdayım şu an :)

Hocam testlerden sonra başlamayı düşünüyorum, dediğiniz gibi growth ile kombinasyon yapmak daha mantıklı. Orijinal Retatrutide ürünü için tedarikçi önereniz varmı 

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    97
legend, 1 dakika önce yazdı:

Hocam testlerden sonra başlamayı düşünüyorum, dediğiniz gibi growth ile kombinasyon yapmak daha mantıklı. Orijinal Retatrutide ürünü için tedarikçi önereniz varmı 

isim vermek yasak hocam

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    338

Cjc/ipa ve fragmentin tüm etkilerini hgh veriyor zaten test, gh, reta en mantıklı kombinasyon.

  • 100 Puan 1
  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
noktaw1    1
berkay16, 16.05.2026 - 20:36 yazdı:

Cjc/ipa ve fragmentin tüm etkilerini hgh veriyor zaten test, gh, reta en mantıklı kombinasyon.

Merhaba Pazartesi İtibariyle Bende CJC dac vve ipomerelen kombinasyonuna başladım 0,5 cjc pzt perşembe hafta içi hergün 0,5 ipamorelen vuracağım dozajlama sizce doğru mudur 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: fthozr
      Öncelikle herkese merhaba forumu yeni keşfettim ve üye oldum. 
      Kullanmak istediğim ürünler CJC-1295 NO_DAC ve IPAMORELIN. İlk defa böyle bir ürün kullanacağım. Daha önce hiç steroid olsun peptid olsun sarms olsun hiçbir şey kullanmadım. 23 yaşındayım yaklaşık 5 senedir düzenli düzensiz spor yapıyorum. Bu iki peptidi seçme nedenim hem bir ilk ayak olsun hem de en az yan etkiyle işin içinden çıkıp tecrübem olsun istiyorum. 
      Kişisel Bilgilerim: 
      Boy: 178 cm Kilo: 81 cm Bel: 82 cm Boyun: 40.5 cm  Kullanımı nasıl olmalı haftalık mı enjeksiyon olacak yoksa günlük mü hiçbir konu hakkında adam akıllı bilgiye sahip değilim. Şimdi ben daha önce hiç bu işlere girmedim. Sizce bu tarz ilaçlardan önce doğal olarak iyice kuruyup başlamam daha mı mantıklı? Şu an yağ oranımı 14-15 gibi tahmin ediyorum. 3 haftadır definasyondayım belimi 86.5 cm'den 82 cm'e düşürmeyi başardım. Ben %11 yağ oranı civarına inip başlamayı düşünüyorum. Daha sonrasında bu peptidlerle aşırı bir kas kütlesi koyma derdim yok dediğim gibi ilk olarak bir tecrübe yaşamak istiyorum. Nasıl bir yol izlemeliyim ? @Fuhrer @GHOST @berkay16 Pumplı ve pumpsız fotoğraflarımı ekledim. Çok iyi fotoğraflar değil ama mentörlüğünüzü bekliyorum. @M.O.K @hectordoyle @Rma @Askabar
      GÜNCEL FORM:
        
      Herkese şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: eraygrn
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Yakın bir zaman içinde hgh fragment kullanımım olacak. Ortalama 3 ay kadar kullanmayı planlıyorum. Bu süreçte hgh fragment'i hangi kombinasyon ile zenginleştirmem sürece katkıda bulunur?
      AKLIMA GELENLER:
      Yohimbine? Termojenik ürünler? Konuya katılım gösteren yorum ve cevaplarıyla katkı sunan herkese şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: Zakkozo1
      Merhaba değerli abilerim kardeşlerim,
      Definasyon da mantıklı ve çok etkili yağ yakmam için bir süredir kür arayışındayım önceden frag 176-191 kullanmıştım ama dolu olduğuna inandığım ilaçlardan değildi şuan ikisi arasında kararsızım Fragment bildiğimiz üzere retatdan daha çok bilinen ve bilimsel olarak kanıtlanmış bi ilaç hangisi etkili olur sizlerden bilgi almak isterim. 
      Gelelim amacımıza amacım 4-6 haftalık bir definasyon kürü kas kazanımı az (kaybetmeden koruyarak) yağ yakımını minimuma çıkarmayı hedefliyorum şuanda hali hazırda yohimbine kullanıyorum.
      BESLENME:
      2 öğün ara öğün yok evet biraz sınırlı ama bu disiplinli beslenmeye kendimi çok benimsedim bilmiyorum yanlış mıdır şöyle tavuk pirinç arada mevsim salata belki meyve 2 öğünü bölüyorum birini 2 gibi yiyorum diğerini 8 gibi yanlışım varsa ekleme yapabilirsiniz ama unutmayın amacım yağ yakmak.
      Memlekette bulduğum birinden almayı düşündüm ilacı ekte bıraktım sizce bu ürün orijinal ve dolu mu? ilaç piyasası ve güvenirligi hakkında sizden yardım istiyorum evet konuda yasak ama yardımın dokunacak biri varsa beklerim.

    • Yazan: HUBRIS
      Selamün aleyküm değerli hocalarım ve tecrübeli abilerim,
      İlk kürümü yapıyorum. Hali hazırda haftalık 250mg Testosterone Enantat kullandığım bir sürecin 4. haftasındayım (8. enjeksiyonu oldum). Yaşım 18, boyum 185 cm, kilom 113 ve yağ oranım %25-28 civarında. Beslenmemde oldukça disiplinli bir şekilde düşük karbonhidrat (50-100g) ve yüksek protein (200g) odaklı hard diyet uyguluyorum.
      Öncelikli hedefim göbek bölgesindeki yağlardan kurtulmak ve daha sert bir form yakalamak. Sağlığımı korumak adına ağır steroidler yerine, yağ yakımı odaklı Peptid, Growth Hormon (GH) veya SARMs seçeneklerini değerlendirmek istiyorum.Daha önce Cardarine, Yohimbine HCL gibi ürünler kullandım ancak beklediğim verimi alamadım.
      Siz değerli büyüklerime şu soruları sormak isterim:
      Bu yağ oranıyla definasyon sürecimi destekleyecek en etkili peptid kombinasyonu (Fragment 176-191 vb.) ne olmalıdır?
      Growth Hormon (GH) kullanımı bu yaşta ve bu yağ oranında (düşük doz yağ yakımı hedefli) mantıklı mıdır? Yoksa peptidlerle mi devam etmeliyim?
      Mevcut kürüme SARMs (Ostarine, Cardarine veya SR9009 gibi) eklemek, peptidlere kıyasla yağ yakımı ve kas sertliği açısından ne kadar fark yaratır? SARMs ve Testo kombinasyonu 18 yaşında biri için yönetilebilir mi?
      Peptidleri hazırlarken (bakteriyostatik su kullanımı vb.) ve muhafaza ederken (soğuk zincir) dikkat edilmesi gereken püf noktalar nelerdir?
      Daha önce Yohimbine gibi ürünlerden verim alamama sebebim yağ oranımın yüksekliği olabilir mi? Bu dirençli yağları kırmada Peptid mi yoksa SARMs mı daha öndedir?
      Sizce sadece hard diyete devam mı etmeliyim, yoksa bu süreci Peptid/GH/SARMs üçlüsünden hangisiyle desteklemek en doğru adım olur? Değerli bilgileriniz için şimdiden çok teşekkür ederim. Saygılarımla.

      Tahlilim testo e. başlamadan önce yapıldı:

    • Yazan: HavC
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      34 yaşındayım genel olarak fit vücudum ama göbek bölgesinde yağlarım var bugün nebido 1000 mg yapıldı yanına cjc-1295 + ipamorelin düşünüyorum.
      Kullananlardan görüş rica ediyorum.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×