Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

SEVVAL

Retatrutide genel yorum ve bilgi gönderisi hk.

Önerilen İletiler

ammocihe    1
M.O.K, 41 dakika önce yazdı:

Zphc retatrutide kullanımında bu sorunu yaşayan çok var, genelde verim alamıyor insanlar. Noxy kullanıp memnun kaldıysan neden ürünü değiştirdin?

Hocam ürün kalmamıştı ellerinde.

RyokoHama, 30 dakika önce yazdı:

Hocam bide açlık iştah sorunu geldiğinde kesinlikle su iç baya etkiliyor açlık ve iştah baskılanıyor anında bende mi öyle bilmiyorum su içmek bile karnı şişiriyor.

Hocam verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. Gün içerisinde kontrol edebiliyorum iştahı fakat gece şuursuz a uyanıp tatlı krizleri başladı gene. Düzenli kullandığım alerji hapı bunda etkinmidir bilemiyorum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


atason    6
ammocihe, 9 saat önce yazdı:

Hocam ürün kalmamıştı ellerinde.

Hocam verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. Gün içerisinde kontrol edebiliyorum iştahı fakat gece şuursuz a uyanıp tatlı krizleri başladı gene. Düzenli kullandığım alerji hapı bunda etkinmidir bilemiyorum

Hocam 4mg de daha verimli olduğunu soylemislerdi hic kullandiniz mi?

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
atason    6
ammocihe, 2 saat önce yazdı:

Hocam kademeli arttırmak istedim bu hafta 4 mg ye geçecem muhtemelen

Hocam ben de tatlı krizleri falan olmadı hiç.Ben kendi sürecimden bahsedecek olursam hiç bilmeden girdim reta işine ama bilmiyordum bile. 7bin tl verdim instada herhangi birine. Yolladı bioline marka reta 10mg. kullandım o şekil. 1.25mg falan kullandım ben haftada iki kere.İlk başlar aşırı baskılama oldu ama sıkıntı yaşamadım az yedim daha sonraları acıkmaya başladım ama tatlı krizi veya sağlıksız şeyler çekmedi yine canım. Zaten günlük yediğimi toplasan 1300 kalori anca yapıyordu ben de ekstrada 200-300 kaloriyle çok rahat doldurdum. 1 ay doldurdum. 3 haftada 6 kilo verdim sonra durdu kilo verme. Ama zaten 1 ayda 6-7 kilo benim kilomda birisi için gayet kabul edilebilir bir şey. Kilo verme yeniden başlayacaktır ama sabır gerekir. Sen 4mg ye çıktığında fayda görecek misin onu merak ediyorum. Bir de o hafif mide bulantısı bende de başladı 1 ay dolduktan sonra ama protein tozunu bırakınca 2 gün toparlandı mide arasındaki anlamı çözemedim

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ammocihe    1
atason, 41 dakika önce yazdı:

Hocam ben de tatlı krizleri falan olmadı hiç.Ben kendi sürecimden bahsedecek olursam hiç bilmeden girdim reta işine ama bilmiyordum bile. 7bin tl verdim instada herhangi birine. Yolladı bioline marka reta 10mg. kullandım o şekil. 1.25mg falan kullandım ben haftada iki kere.İlk başlar aşırı baskılama oldu ama sıkıntı yaşamadım az yedim daha sonraları acıkmaya başladım ama tatlı krizi veya sağlıksız şeyler çekmedi yine canım. Zaten günlük yediğimi toplasan 1300 kalori anca yapıyordu ben de ekstrada 200-300 kaloriyle çok rahat doldurdum. 1 ay doldurdum. 3 haftada 6 kilo verdim sonra durdu kilo verme. Ama zaten 1 ayda 6-7 kilo benim kilomda birisi için gayet kabul edilebilir bir şey. Kilo verme yeniden başlayacaktır ama sabır gerekir. Sen 4mg ye çıktığında fayda görecek misin onu merak ediyorum. Bir de o hafif mide bulantısı bende de başladı 1 ay dolduktan sonra ama protein tozunu bırakınca 2 gün toparlandı mide arasındaki anlamı çözemedim

Hocam tecrübelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim.ben 2 marka arasında bu kadar fark çok garip geldi ,9 gün aradan sonra sıfır yan etki oldu hani verilen ara bir etken mi oldu bunda bilmiyorum çünkü bazı yabancı forumlarda insanlar kısa süreli ara verip tekrardan başladıklarında daha az yan etki ve çalışma anlamında da az etki aldıklarını yazmışlar bilemedim açıkçası.

 aslında mide bulantısı bende hiç olmadı ama bazı arkadaşlarda olmuş dediğiniz durumlar.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Repla63    0

2 yıldır antreman yapıyorum 120kg yım 20 kg verdim şu ana kadar ama bayağı yavaşladı kilo vermeye yardımcı olması için için peptit kullanmak istiyorum kas kaybetmemek için cjc ipamoralin ve reta kullanmayı düşünüyorum satıcı bulamadım grimlabs  dışında peptitlerde güvenilir mi forumu okudum ama çok farklı görüşler var testo vs kullanmak istemiyorum sağlık açısından basketbolcuyum yardımcı olabilecek arkadaşlar var mı

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    25
gönderildi (düzenlendi)
Repla63, 16 dakika önce yazdı:

2 yıldır antreman yapıyorum 120kg yım 20 kg verdim şu ana kadar ama bayağı yavaşladı kilo vermeye yardımcı olması için için peptit kullanmak istiyorum kas kaybetmemek için cjc ipamoralin ve reta kullanmayı düşünüyorum satıcı bulamadım grimlabs  dışında peptitlerde güvenilir mi forumu okudum ama çok farklı görüşler var testo vs kullanmak istemiyorum sağlık açısından basketbolcuyum yardımcı olabilecek arkadaşlar var mı

Zayıflama konusunda reta iyidir Çin veya zphc farketmez alabiirsiniz güvenilir birinden bulduysanız alırsınız ama fiyatlara dikkat edin çok yüksek vermeyin zphc için 150-160$ 20mg , 250-260$ 40mg , 350$ 60mg genel fiyatlar , çin 30mg retalarını 150-200$ arasında max fiyatları genelde gördüm satanlar ben zhpc kullanıyorum şuan için memnunum 4mg olarak 6mg geçiş yapacağım haftaya

tarihinde kinittifak tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Repla63    0
kinittifak, 8 dakika önce yazdı:

Zayıflama konusunda reta iyidir Çin veya zphc farketmez alabiirsiniz güvenilir birinden bulduysanız alırsınız ama fiyatlara dikkat edin çok yüksek vermeyin zphc için 150-160$ 20mg , 250-260$ 40mg , 350$ 60mg genel fiyatlar , çin 30mg retalarını 150-200$ arasında max fiyatları genelde gördüm satanlar ben zhpc kullanıyorum şuan için memnunum 4mg olarak 6mg geçiş yapacağım haftaya

işte nereden bulucağız güvenlilir birisini zphc kendi sitesinden mi intadan mı

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alibaba9    6
kinittifak, 8 dakika önce yazdı:

Zayıflama konusunda reta iyidir Çin veya zphc farketmez alabiirsiniz güvenilir birinden bulduysanız alırsınız ama fiyatlara dikkat edin çok yüksek vermeyin zphc için 150-160$ 20mg , 250-260$ 40mg , 350$ 60mg genel fiyatlar , çin 30mg retalarını 150-200$ arasında max fiyatları genelde gördüm satanlar ben zhpc kullanıyorum şuan için memnunum 4mg olarak 6mg geçiş yapacağım haftaya

Ben baya kazık yemişim o zaman. OxyGen'in 10 mg'ını satıyorlar 6400 liraya sitelerinde :/

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    25
alibaba9, 39 dakika önce yazdı:

Ben baya kazık yemişim o zaman. OxyGen'in 10 mg'ını satıyorlar 6400 liraya sitelerinde :/

O markanın reklamını yapan kişi belli fiyatlar saçma pahalı bence

Repla63, 39 dakika önce yazdı:

işte nereden bulucağız güvenlilir birisini zphc kendi sitesinden mi intadan mı

Yasak hocam forumda cevap vermek ama biraz araştırma yaparsanız bulursunuz nette 

Veya Noxy marka istiyorsanız sol attaki whatsapp bölümünden burak hocadan ürün alabilirsiniz.

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
atason    6
ammocihe, 1 saat önce yazdı:

Hocam tecrübelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim.ben 2 marka arasında bu kadar fark çok garip geldi ,9 gün aradan sonra sıfır yan etki oldu hani verilen ara bir etken mi oldu bunda bilmiyorum çünkü bazı yabancı forumlarda insanlar kısa süreli ara verip tekrardan başladıklarında daha az yan etki ve çalışma anlamında da az etki aldıklarını yazmışlar bilemedim açıkçası.

 aslında mide bulantısı bende hiç olmadı ama bazı arkadaşlarda olmuş dediğiniz durumlar.

Kişiden kişiye değişiyor hocam herkeste aynı etkiyi bırakmıyor evet. Ben hiç 2mg ye çıkmadım ama tatlı falan canım çekmiyor. Düşünmüyorum bile. Acıktığım oluyor ama hiç tatlı çekmedi canım. Kilo durması bir süre sonra aşarsınız ama tatlı isteği garip geldi bana. Yemek porsiyonunu artırdınız mı hiç?Veya ne kadar su içiyorsunuz? Ben 4 litreye kadar çıkıyorum.

alibaba9, 33 dakika önce yazdı:

Ben baya kazık yemişim o zaman. OxyGen'in 10 mg'ını satıyorlar 6400 liraya sitelerinde :/

Hocam ben de 7000tl ye almıştım. Bilmeyince kazıklayan adam çok oluyor. Şimdi tecrubelendik, arayınca rastgeldi. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    948
atason, Bir saat önce yazdı:

Hocam ben de 7000tl ye almıştım. Bilmeyince kazıklayan adam çok oluyor. Şimdi tecrubelendik, arayınca rastgeldi. 

oxygen'i bedavaya verseler vücuduma sokmam, hi tech medicalsci dayımız yine bir ayak çevirmiştir. 3-5 ay böyle tokatlar sonra bir kaybolur

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
atason    6
Fuhrer, 1 dakika önce yazdı:

oxygen'i bedavaya verseler vücuduma sokmam, hi tech medicalsci dayımız yine bir ayak çevirmiştir. 3-5 ay böyle tokatlar sonra bir kaybolur

yok hocam benim aldığım kişinin sitesi falan yok. kendisi de vucut geliştiriyor. instada rastgele karşıma çıktı o sıralar yohimbine falan araştırıyordum. İlk onda gördüm retayı aldım. Biolinedı benim aldığım reta. Ama çok pahalı. Ondan fayda gördüysem şimdi zhpcden daha fazla fayda görürüm

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    948
atason, Şimdi yazdı:

zhpcden daha fazla fayda görürüm

valla o kadar emin olma bence ZPHC konusunda, birine yarıyor birine yaramıyor...

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alibaba9    6
Fuhrer, 7 dakika önce yazdı:

valla o kadar emin olma bence ZPHC konusunda, birine yarıyor birine yaramıyor...

Siz neyi tavsiye ediyorsunuz reta için?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    948
alibaba9, 3 dakika önce yazdı:

Siz neyi tavsiye ediyorsunuz reta için?

güncel çin reta kullanıyorum bulabilirsen onu kullan hem ucuz hem kaliteli

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alibaba9    6
Fuhrer, 1 dakika önce yazdı:

güncel çin reta kullanıyorum bulabilirsen onu kullan hem ucuz hem kaliteli

Nasıl bulabileceğimi bilmiyorum maalesef.. :/

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
atason    6
Fuhrer, Bir saat önce yazdı:

valla o kadar emin olma bence ZPHC konusunda, birine yarıyor birine yaramıyor...

bakalım hocam o da olmazsa çin retasına geçerim

alibaba9, 57 dakika önce yazdı:

Nasıl bulabileceğimi bilmiyorum maalesef.. :/

hocam biraz araştırın bulursunuz facebook da bile arayın ben şaşırtıcı bir şekilde orda buldum.

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ammocihe    1
alibaba9, 1 saat önce yazdı:

Nasıl bulabileceğimi bilmiyorum maalesef.. :/

Şartlar elveriyorsa kesinlikle Noxy tavsiye ederim. 

atason, 3 saat önce yazdı:

Kişiden kişiye değişiyor hocam herkeste aynı etkiyi bırakmıyor evet. Ben hiç 2mg ye çıkmadım ama tatlı falan canım çekmiyor. Düşünmüyorum bile. Acıktığım oluyor ama hiç tatlı çekmedi canım. Kilo durması bir süre sonra aşarsınız ama tatlı isteği garip geldi bana. Yemek porsiyonunu artırdınız mı hiç?Veya ne kadar su içiyorsunuz? Ben 4 litreye kadar çıkıyorum.

Bende de su içme konusunda 4 litre civarı içiyorum. Bakalım ilerleyen günlerde durum net belli olur. Devam edip tecrübe edecez artık:) 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Repla63    0

4mg 3bin 12mg 4bin 20mg 10bin fiyat aldım bir satıcıdan zphc marka birde sellize 10mg 8500tl dedi alınır mı iyi midir fiyat?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
atason    6
ammocihe, 26 dakika önce yazdı:

Şartlar elveriyorsa kesinlikle Noxy tavsiye ederim. 

Bende de su içme konusunda 4 litre civarı içiyorum. Bakalım ilerleyen günlerde durum net belli olur. Devam edip tecrübe edecez artık:) 

haberleşelim hocam ilerleme durumlarını buraya yazarak destekleşiriz

Repla63, 16 dakika önce yazdı:

4mg 3bin 12mg 4bin 20mg 10bin fiyat aldım bir satıcıdan zphc marka birde sellize 10mg 8500tl dedi alınır mı iyi midir fiyat?

hocam 2-3 bin lira daha pahalı baktığınız yer

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Repla63, 19 dakika önce yazdı:

4mg 3bin 12mg 4bin 20mg 10bin fiyat aldım bir satıcıdan zphc marka birde sellize 10mg 8500tl dedi alınır mı iyi midir fiyat?

Sellize 10mg 7k fiyat cektiler bana 1 hafta once 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    948
bikiniwannabe, 4 dakika önce yazdı:

Sellize 10mg 7k fiyat cektiler bana 1 hafta once 

bu fiyatlar haram bu markalara, çin 12mg reta 60$ ilk el fiyatı

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer, Şimdi yazdı:

bu fiyatlar haram bu markalara, çin 12mg reta 60$ ilk el fiyatı

Kesinlikle hayatta almam, aldırmam 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ernesto    1
Fuhrer, 5 dakika önce yazdı:

bu fiyatlar haram bu markalara, çin 12mg reta 60$ ilk el fiyatı

Çıtlatın hocam en azından gidiş yolunu. TR satıcıları zaten çoğunluğu güvenilmez, alıcıların satıcılar hakkında tecrübelerini paylaştıkları bu forumdan başka bir yer yok onda da bunun konuşulmaması garip. Zphc retadan etki görmeyen çok gördüm forumda büyük ihtimalle kazık yemişler mesela tecrübe paylaşmayınca böyle mağdurluklar çok oluyor, o satıcıların piyasadan silinmesi lazım.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Wassat26
      Merhaba,
      Yağ yakım amacıyla haftalık 2mg reta kullanıyorum. 78kg den 10 haftada 74kg ye düştüm ama kiloyu 74te tutmakta zorlanıyorum. Vücudum iyice flatlaştı.Yüksek karbonhidrat beslenmeme rağmen kasları dolduramıyorum.
      Maltodekstrin takviye alsak bu sürece destek olur mu? Ekstra enerji ekstra kalori açısından kullanılması nasıl olur size?
    • Yazan: Trextoron
      Selam arkadaşlar, nasılsınız?
      Anabolik steroid kürüne girmeyi düşünmüyorum artık bu yüzden peptitlere yöneldim sizden de tavsiye almak istiyorum retatrutide ve tesamorelin kürü nasıl olur ne yapmalıyım ne eklemeliyim yorumunuz var mıdır?
    • Yazan: aelmas
      Herkese merhaba!
      35 yaşında haftada 3 gün fullbody antrenmanı yapan genelde oturarak çalışan günlük 10k adımı tamamlayan bir bireyim. uzun süredir ağırlık antrenmanı yapıyorum çalışma felsefesi olarak Mike Mentzer tarzı HITT Antrenman Sistemini tercih ediyorum. bu güne kadar hep doğal ilerledim kendime yapacağım özeleştiri beslenme konusuna yeterince dikkat edememem oldu her zaman. son donemde retanın gündeme gelmesi ile bel bölgemde bir türlü kurtulamadığım yağlardan kurtulma fıkrı kafamda belirdi. suan yağ oranım %22 sevıyelerınde bunu 15-18 bandına çekebilirsem yaz ıcın idealime ulaşırım diye ümit ediyorum. daha önce tecrübe etmiş bu yollardan geçmiş kardeş ve abilerimin tavsiyesine açığım herkese iyi forumlar.
      VÜCÜT ÖLÇÜLERİ
      boy 1.78 kilo 86 Omuz 124 Göğüs 105 Sağ kol 35 Sol kol 35 Göbek 100 Kalça 106 GÜNCEL FORM:
       
    • Yazan: burbas26
      Selamlar herkse,
      Şans eseri nette karşıma çıkan linkte gene tamamen şans eseri tanıştığım Burak hoca ile planlayarak başladığımız ve 1. ayağını tamamladığımız 8 haftalık süreç ile ilgili detayları paylaşmak istedim. En sonda söylenecek detayı ilk başta söyleyeyim kullandığım ilaçlardan HİÇBİR YAN ETKİ VE RAHATSIZLIK YAŞAMADIM!
      Spor geçmişim mevcut lakin ilerleyen yaş (50 ye merdiven ) ve yaşanan tendon kopma (rüptür) problemi ve takibindeki açık ameliyat süreci ve zorlu iyileşme periyodu sonrası bırakmak zorunda kaldığım spor ve 2 yıl süren kısır döngü sonucu 123 kilo ile tekrar başlangıç.
      Kullanılan ürünler ve Markası : (8 Hafta)
      Noxy Lab - Retatrutide Noxy Lab GW501516 & SR 9009 (mix) Yohimbine Sürecin görsel ve rakamsal değerlerine geçmeden önce haftanın 5-6 günü güç ve kondisyondan oluşan 2 aşamalı ortalama dinlenmeler ile 1 saat süren antreman programı uyguladım.
      Bulgular:
      Yoğun spor esnasında iştah kontrolünde zorlandım Kilo kaybı esnasında güç kaybı çok yaşamadım Retatrutide ilk 2 gün halsizlik yaptı ardından vücut alıştı             11 Mart        8 Nisan-       8 mayıs
      Göğüs   115               112              110 Boyun    41                38                37 Kalça    122               115              113 Bel       110               103              102 Üst bac. 63                 61              60 Kol        40                 37              37 Kilo      123                115             106 Planlanan küre tamamen uydum , günlük 100 gr proteini korumaya çalıştım , karb oldukça düşürdüm muz ve zaman zaman basmati ve badem ile destekledim. Düzenli multivitamin ve balıkyağı almaya devam ettim, magnezyum ve melatonin ile destekledim, reta 1. ay itibari ile uyku ve karb düzenini zaten kendi sağladı. Planlanan  kilo 85 civarları önümüzdeki süreç planlaması Burak Hocada , gelişmeler oldukça bu konu üzerinden güncellerim.
      Burak Hoca'ya bu kolay ve hızlı süreç için teşekkür ederim. En önemli kısım ! aradığım ve onu daralttığım her zaman olabildiğince sakinliğini koruyarak destek olmaya çalıştı sonsuz TEŞEKKÜRLER.
      ÖNCESİ VE SONRASI:
        
    • Yazan: akcaoglu
      Herkese merhabalar, tecrübeli üyelerin fikirlerine ve yönlendirmelerine ihtiyacım olan bir süreçteyim. Kısaca geçmişimden, başarısız olan ilk peptit deneyimimden ve güncel durumumdan bahsedip değerli tavsiyelerinizi almak istiyorum.
      Spor Geçmişim ve Kilo Alım Süreci Yaklaşık 3 sene öncesine kadar her gün aktif olarak spor yapan ve powerlifting ile uğraşan biriydim. Ağırlıklarım sürekli artıyordu, 2 yıl boyunca durmadan çok verimli idmanlar çıkardım. O dönem genelde 110-120 kg bandındaydım. Ancak iş gereği evden çalışmaya başlamamla birlikte sporu tamamen bıraktım. 3 yıllık hareketsizlik sonucunda 155 kg'a kadar çıktım ve kas kütlemin altına inanılmaz bir yağ tabakası eklendi.
      Mounjaro Deneyimim Geçtiğimiz aylarda Mounjaro kullanmaya karar verdim. İştahımı ve açlık ataklarımı gerçekten muazzam kesti. Günde maksimum 2 öğün yiyordum, genelde 1 öğün bile fazlasıyla yetiyordu ve zerre açlık hissetmiyordum. İlk ay 2.5 mg ile başladım, ikinci ay 5 mg'a yükselttim. Fakat bu süreçte iki büyük sorun yaşadım:
      Spora gitmedim. Hiçbir şey yemememe rağmen tartıda bir türlü kilo veremedim. İlaç bittikten sonra yenisini alamadım çünkü fiyatlar çok yüksekti (5 mg'ı eczaneden yaklaşık 14.000 TL'ye almıştım). Güncel Durumum İlacı bıraktıktan sonra tekrar spora yazıldım ancak 3 sene önceki istikrarım henüz yok, haftada 3-4 gün gidebiliyorum. Beslenme tarafında ise güncel kilom (155 kg) için kalori ihtiyacım çok yüksek çıkmasına rağmen ben günlük 2000 kalori bandında kalıyorum. Makro dağılımımda proteini çok yüksek tutuyorum; günde ortalama 250 gr - 300 gr arası protein alıyorum. Buna rağmen 1.5 hafta geçmesine rağmen yine kilo veremedim. Düz taban olduğum ve kilom çok yüksek olduğu için kardiyo beni inanılmaz zorluyor, bu yüzden yapmıyorum. Sadece ağırlık idmanlarını (eski altyapımın da etkisiyle) hakkını vererek yapıyorum. Şimdi ise Retatrutide kullanmayı planlıyorum. Bu ilacı kullanırken eskisinin aksine kesinlikle sporla desteklemem gerektiğinin bilincindeyim. @M.O.K @m41a4 @berkay16 @scythe @Ruthless @Wassat26 @RyokoHama
      Siz değerli üyelere sorularım şunlar:
      Beslenme: Bu kadar yüksek protein alıp 2000 kaloride kalmama rağmen neden kilo verememiş olabilirim? Retatrutide kullanırken beslenme ve makro planlamamı (özellikle protein/karbonhidrat/yağ dağılımı) nasıl yapmalıyım? Antrenman: Kardiyo yapamayan, ağır kilolu ve eski bir powerlifter olarak bu süreçte nasıl bir antrenman sistemi izlemeliyim? (Ağırlık antrenmanlarının şiddeti, set-tekrar aralıkları vb.) Peptit Kullanımı: Retatrutide sürecinde nelere dikkat etmeliyim? Dozajlama ve spor adaptasyonu konusunda tavsiyeleriniz nelerdir? Şimdiden vakit ayırıp cevap yazan herkese teşekkür ederim.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×