Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

HavC

Kür dönemi ilaç ve diğer grupların güncel fiyatları hk.

Önerilen İletiler

HavC    0
Pyschokiller, 3 dakika önce yazdı:

Kötü bir plan. 

Size göre nasıl olmalı?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


HavC    0
Pyschokiller, 31 dakika önce yazdı:

Yazdım yukarıda. Testosteron 500 mg 16 hafta. Sadece bu. 

Bilmediğimden soruyorum masteron ve primobolan kullanmayarak ne kaybederim?

Kür öncesi kan tahlilleri 

Bunun haricinde diğer tüm kan değerleri normal

IMG_6163.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    809
HavC, 8 dakika önce yazdı:

Bilmediğimden soruyorum masteron ve primobolan kullanmayarak ne kaybederim?

Yani teknik olarak ilk kürde istediğin ilacı kullanarak başlayabilirsin, buna deca ve tren de dahil ancak sen bu işe ilk defa gireceğin için ilk aşamada vücudunun bildiği biyolojik olarak özdeş bir hormonla başlayıp vücudunun testosterona verdiği tepkiyi kendinde görüp ona göre hareket edersen hem sonraki kürlerini daha iyi planlar hale gelirsin hem de kas kazanımı açısından gelişime açık olursun.

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
HavC    0
hectordoyle, 10 dakika önce yazdı:

Yani teknik olarak ilk kürde istediğin ilacı kullanarak başlayabilirsin, buna deca ve tren de dahil ancak sen bu işe ilk defa gireceğin için ilk aşamada vücudunun bildiği biyolojik olarak özdeş bir hormonla başlayıp vücudunun testosterona verdiği tepkiyi kendinde görüp ona göre hareket edersen hem sonraki kürlerini daha iyi planlar hale gelirsin hem de kas kazanımı açısından gelişime açık olursun.

Aslına bakarsanız hocam ben sadece fit olmak istiyorum çabam bu yönde bir daha kür işine girmeyide düşünmüyorum testo ile başladım evet doktor bana tek seferlik sustanon yapıp yolladı sonrada uzun ester olsun diye nebido ile devam ettirdi ama inanın toplam 2.5 aylık bu testo macerasında hiçbir yol kat edemedim o yüzden tek seferlik bu kür işini yapmak istiyorum 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    809
HavC, 7 dakika önce yazdı:

tek seferlik bu kür işini yapmak istiyorum 

Ciddi bir sağlık sorunu yaşanmadığı sürece tek seferlik kür diye bir şey yok. İlk kürü yaparsan diğerlerini de yaparsın.Küre başladığında bunu anlayacaksın zaten. İlk küre masteron ve rimobolan eklemeyerek emin ol hiç bir şey kaybetmezsin. Bu iki anabolizanın amacı genel olarak vücutta östrojenin etkilerini azaltmak ve ekstra anabolik etki sağlamak.  

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
HavC    0
hectordoyle, 11 dakika önce yazdı:

Ciddi bir sağlık sorunu yaşanmadığı sürece tek seferlik kür diye bir şey yok. İlk kürü yaparsan diğerlerini de yaparsın.Küre başladığında bunu anlayacaksın zaten. İlk küre masteron ve rimobolan eklemeyerek emin ol hiç bir şey kaybetmezsin. Bu iki anabolizanın amacı genel olarak vücutta östrojenin etkilerini azaltmak ve ekstra anabolik etki sağlamak.  

Yanlız test kullanırsam bulk sayılmaz mı? 3-4 kg yağ fazlam var mesela bunuda düşürmek için bu kürle birlikte recomp yapıp yağ vermek istiyorum ayrıca yanlızca test kullandığım zaman e2 yükselmez mi?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    809
HavC, 23 dakika önce yazdı:

Yanlız test kullanırsam bulk sayılmaz mı? 3-4 kg yağ fazlam var mesela bunuda düşürmek için bu kürle birlikte recomp yapıp yağ vermek istiyorum ayrıca yanlızca test kullandığım zaman e2 yükselmez mi?

1.Hayır sayılmaz, bulk ya da definasyon dediğin şey temelde beslenmeye ve kür içindeki e2 kontrolüne bağlı bir durum. Bulkta e2 yi referans aralığında yüksek tarafta tutmak makulken (50 pg/ml civarı) definasyonda e2 yi referans aralığında düşük tarafta tutmak iyidir (20-25 pg/ml).

2. Diğer arkadaşlar da belirtti yukarıda, evet testosteron kullanırken e2 ye dönüşüm artacaktır, bunu dengelemek için de aromataz inhibitörlerini devreye sokarız. 

Gerekli bilgileri verdim ancak illa rimobolan, masteron veya boldenon da eklemek istiyorum diyorsan senin kararın.

  • Teşekkürler 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ulashaksu    28
HavC, 30 dakika önce yazdı:

Yanlız test kullanırsam bulk sayılmaz mı? 3-4 kg yağ fazlam var mesela bunuda düşürmek için bu kürle birlikte recomp yapıp yağ vermek istiyorum ayrıca yanlızca test kullandığım zaman e2 yükselmez mi?

Düzgün bir antreman ve disiplinli bir diyet ile dediğiniz 3-4kg yağdan kurtulmak hiç zor değilken bu tutarlılığı sağlayamadan kür işine girmek çok fayda sağlamaz. Testo'nun düşük olduğunu düşünüyorsan haftlaık 125mg TRT dozu bir 6-8ay tecrübe et. Ne fayda alacağını gör sonrasında yine kür fikrine geri dönersin. Burada da mentalite aslında TRT bana fayda sağlamadı daha fazlası gerekli değil tam tersi TRT'den fayda görüyorum nasıl bunu optimize ederim şeklinde olmalı. Eğer TRT size hiç fayda sağlamadıysa beslenme - idman - dinlenme 3geninde bir sıkıntı var demektir. Önce o sorunu tespit edip çözmek daha sağlıklı olur. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
HavC    0
Ulashaksu, 14 dakika önce yazdı:

Düzgün bir antreman ve disiplinli bir diyet ile dediğiniz 3-4kg yağdan kurtulmak hiç zor değilken bu tutarlılığı sağlayamadan kür işine girmek çok fayda sağlamaz. Testo'nun düşük olduğunu düşünüyorsan haftlaık 125mg TRT dozu bir 6-8ay tecrübe et. Ne fayda alacağını gör sonrasında yine kür fikrine geri dönersin. Burada da mentalite aslında TRT bana fayda sağlamadı daha fazlası gerekli değil tam tersi TRT'den fayda görüyorum nasıl bunu optimize ederim şeklinde olmalı. Eğer TRT size hiç fayda sağlamadıysa beslenme - idman - dinlenme 3geninde bir sıkıntı var demektir. Önce o sorunu tespit edip çözmek daha sağlıklı olur. 

Evet doğru bu üçgende kayboldum bir hocayla cut gittik sonra biriyke recomp denedik biri dedi bulk yapalım öyle gittik aylardır böyle sürünüp duruyoruz şimdi ünlü biriyle çalışmaya başladım istediği parayı ödedim ağırlık istasyonu satın aldım gerekli tüm supplement ve vitaminleri aldım yani kafaya koydum ben bunu başaracağım… umarım 🙏 

lafın kısası ben bu kürü yapacağım ya hocanın dediği ile yada sizlerin tecrübeleri ile revize edip en iyi planı oluşturarak

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    339
HavC, 20 saat önce yazdı:

Şuan daha önce sustanon yazdı doktor ve şuan nebido 7. Haftasındayım dr reçetesi ile kullanıyorum ayrıca genotropin kullanıyorum 0.6 mg günlük ama bunların bana bir katkısı olmadı ve kan tahlillerimde herhangi bir sıkıntı çıkarmadı yaklaşık 3 aydır

kas içine enjeksiyon yolu ile alınanların karaciğere yük bindirmediğini biliyorum yanlış mı bu bilgi?

Sana katkısı olmadığını söylüyorsun da ne kadar süre kullandın trt + gh ile doğal birinden çok daha iyi gelişirsin ama kür yapan biri gibi de gelişemezsin kas yapma işi uzun bir süreç gh yi cinnatropin kullanıp maliyeti ordan düşürüp sabah 2 gece 2 yapmanı tavsiye ederim nebidoyu da prospektüsünde yazdığı gibi 10-14 hafta aralıkla değil haftalık vurmanı öneririm 10 haftada 1 kez 1000mg enjeksiyonla alıcağın grafik bu

IMG_9627.thumb.png.45fd8653ff9704198e29ea6385e5b45a.png

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
HavC    0
berkay16, 30 dakika önce yazdı:

Sana katkısı olmadığını söylüyorsun da ne kadar süre kullandın trt + gh ile doğal birinden çok daha iyi gelişirsin ama kür yapan biri gibi de gelişemezsin kas yapma işi uzun bir süreç gh yi cinnatropin kullanıp maliyeti ordan düşürüp sabah 2 gece 2 yapmanı tavsiye ederim nebidoyu da prospektüsünde yazdığı gibi 10-14 hafta aralıkla değil haftalık vurmanı öneririm 10 haftada 1 kez 1000mg enjeksiyonla alıcağın grafik bu

 

7 hafta doldu 8e giriyorum son kalem bitmek üzere ben ilk kürüm diye başlayan bir çok konu görüyorum ve hepsinde şöyle yap böyle yap diyen tecrübeli kişiler oluyor benim konumda nedense hep vazgeçirmeye çalışan var hocanın kürüne herkes yanlış diyor ama doğrusu bu diyen yok

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
trenhex    27
HavC, 5 dakika önce yazdı:

7 hafta doldu 8e giriyorum son kalem bitmek üzere ben ilk kürüm diye başlayan bir çok konu görüyorum ve hepsinde şöyle yap böyle yap diyen tecrübeli kişiler oluyor benim konumda nedense hep vazgeçirmeye çalışan var hocanın kürüne herkes yanlış diyor ama doğrusu bu diyen yok

dostum yazdım ya sana yukarıda ? kimsenin seni vazgeçirme durumu yok sağlığını düşünüyorlar, illa yapacaksan rimo+test+ düzenli kan tahlilleriyle ilerle 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    339
HavC, 8 dakika önce yazdı:

7 hafta doldu 8e giriyorum son kalem bitmek üzere ben ilk kürüm diye başlayan bir çok konu görüyorum ve hepsinde şöyle yap böyle yap diyen tecrübeli kişiler oluyor benim konumda nedense hep vazgeçirmeye çalışan var hocanın kürüne herkes yanlış diyor ama doğrusu bu diyen yok

300mg test 300mg rimo 4ui gh ile ilk kür yapabilirsin e2 değeri düşük gelirse test 400mg çıkarılabilir veya rimo 200mg indirilebilir yanına oral olarak 8 hafta anavar eklenebilir 30mg biraz sana kalmış ama kesinlikle 1:1 bolde kullanılmaz eğer sende ilaç insanların genelinden daha az baskılama yapmıyorsa bu da çok nadir bir durum. Rimo yerine masteron da kullanabilirsin ama masteron kullanırken lipidlerine daha çok dikkat etmen gerekir.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
HavC    0
berkay16, 3 saat önce yazdı:

300mg test 300mg rimo 4ui gh ile ilk kür yapabilirsin e2 değeri düşük gelirse test 400mg çıkarılabilir veya rimo 200mg indirilebilir yanına oral olarak 8 hafta anavar eklenebilir 30mg biraz sana kalmış ama kesinlikle 1:1 bolde kullanılmaz eğer sende ilaç insanların genelinden daha az baskılama yapmıyorsa bu da çok nadir bir durum. Rimo yerine masteron da kullanabilirsin ama masteron kullanırken lipidlerine daha çok dikkat etmen gerekir.

Gh tam olarak ne işe yarıyor? Genotropin kullanıyorum şuan ama bir faydasını görmedim sanki 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    339
HavC, 2 saat önce yazdı:

Gh tam olarak ne işe yarıyor? Genotropin kullanıyorum şuan ama bir faydasını görmedim sanki 

Igf-1 denen bir moleküle çevriliyor karaciğerde anabolik bir molekül başka faydaları da var yağ yakımı vs.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ulashaksu    28
HavC, 9 saat önce yazdı:

Gh tam olarak ne işe yarıyor? Genotropin kullanıyorum şuan ama bir faydasını görmedim sanki 

İşte tam da bunun için seni vazgeçirmeye çalışıyoruz. Önce 3lü döngüyü bir rayına oturt. Sonrasında her bir ilacın ne olup olmadığını oku araştır. Bunları öğrendikten sonra kullanacaksan yine kullan ama 7-8 haftadır Gh kullanıp sonrasında ne işe yarıyor demen endişe verici. Büyüme hormonu 2-3ui olarak alındığında yağ yaktırır cildi güzelleştirir, gençleştirir. 8ui kadar kas ve kemik gelişimini arttırır ama... eğer genetik veya farkında olmadığın bir kanser riskin varsa bunu da 10larca kat arttırır. Büyüme hormonunu uygulama zamanına büyük önem arzeder bu arada. En uygun zaman gece yatmadan önce (o da uyku rutinin saat 22 gibiyse çünkü vücut en yüksek hormonu 22.30-01:00 arası salgılar) ya da sabah kalkınca aç karın ile ve sonrasında da 45dk birşey yemeden. 

Yani diyeceğim vücudu ve zihni terbiye etmedikçe bunların yararını göremezsin harcadığın para ve zaman ziyan olur. Daha kötüsü sağlığından da olursun.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
HavC    0

Teşekkür ederim cevaplar için bu durumu hocaylada bir konuşayım gerekirse %15 yağ oranına kadar kesim yapıp sonrasında dozları ekleyelim ama benim gönlümde hala test e - masteron - primo üçlüsü var  @Ulashaksu @berkay16

— Güncelleme — 

İlaçlar haftada 3 gün enjeksiyonmuş ve marka protonmuş markayı kullanan varsa bilgi alabilir miyim 

ptesi çarş cuma 

  • İlk 2 hafta 0.5 üçüde
  • 2-4 hafta 0.75 üçüde
  • sonraki 10 hafta 1 ml üçüde

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    339

Bu dozları düşük girip arttırma çok saçma, ya kullanıcağın dozu gir en baştan ya da ilaçlar hızlı açılsın istiyorsan front load yapıp ilk hafta dozların 2 katını kullanabilirsin ama titrate yapmanın hiç bir faydası yok glp-1,clenbuterol ve tiroid hormonlarında mantıklı sadece titrate yapmak.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
HavC    0
berkay16, 26 dakika önce yazdı:
berkay16, 26 dakika önce yazdı:

Bu dozları düşük girip arttırma çok saçma, ya kullanıcağın dozu gir en baştan ya da ilaçlar hızlı açılsın istiyorsan front load yapıp ilk hafta dozların 2 katını kullanabilirsin ama titrate yapmanın hiç bir faydası yok glp-1,clenbuterol ve tiroid hormonlarında mantıklı sadece titrate yapmak.

İlk 4 hafta sabah 2 akşam 2 anavar var ama yinede farkeder mi?

tarihinde HavC tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
HavC, 12.12.2025 - 09:12 yazdı:

Teşekkür ederim cevaplar için bu durumu hocaylada bir konuşayım gerekirse %15 yağ oranına kadar kesim yapıp sonrasında dozları ekleyelim ama benim gönlümde hala test e - masteron - primo üçlüsü var  @Ulashaksu @berkay16

— Güncelleme — 

İlaçlar haftada 3 gün enjeksiyonmuş ve marka protonmuş markayı kullanan varsa bilgi alabilir miyim 

ptesi çarş cuma 

  • İlk 2 hafta 0.5 üçüde
  • 2-4 hafta 0.75 üçüde
  • sonraki 10 hafta 1 ml üçüde

Yukarda çoğu arkadaş güzelce fikrini belirtmiş. Çoğuna katılmakla beraber, kendi tecrübelerime ve aldığım sonuçlara dayanarak şunu söylemek istiyorum, lütfen aceleci olma ve okuyup araştıran ol. Süreci uzun vadede ve sabırla elinden geldikçe kaliteli ve prof götürmeye çalış. Burda ne kadar ilaç markası, ilaç dozajı ve diğer destekleyiciler koruyucular ne kadar önemli olsa da,,, temelinde sürdürebilceğin büyük oranda uyabilceğin kaliteli beslenme planın olmalı... 

Son olarak hocanızı tanımam  bilmem, bilgisi kariyeri vs sorgulamam ama proton markayı tavsiye etmem... 

Ben Türkiye de onlarca marka var (( proton  swiss, optimum, enovo, whitetiger, exbiotech, elysien, Watson, aklıma gelmiyor bir sürü var böyle!! overdose glin rezz lab reklamlarını iyi sporculara felan yaptırıyorlar şahsen ben bu yazdığım son 3 markayı da tavsiye etmem ama muhatabınız güvenilir kaliteli biriyse zaten size gerekli bilgilendirmeyi yapacaktır. 

Başarılar... 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
HavC    0
GomuGomuFuseN, 40 dakika önce yazdı:

Yukarda çoğu arkadaş güzelce fikrini belirtmiş. Çoğuna katılmakla beraber, kendi tecrübelerime ve aldığım sonuçlara dayanarak şunu söylemek istiyorum, lütfen aceleci olma ve okuyup araştıran ol. Süreci uzun vadede ve sabırla elinden geldikçe kaliteli ve prof götürmeye çalış. Burda ne kadar ilaç markası, ilaç dozajı ve diğer destekleyiciler koruyucular ne kadar önemli olsa da,,, temelinde sürdürebilceğin büyük oranda uyabilceğin kaliteli beslenme planın olmalı... 

Son olarak hocanızı tanımam  bilmem, bilgisi kariyeri vs sorgulamam ama proton markayı tavsiye etmem... 

Ben Türkiye de onlarca marka var (( proton  swiss, optimum, enovo, whitetiger, exbiotech, elysien, Watson, aklıma gelmiyor bir sürü var böyle!! overdose glin rezz lab reklamlarını iyi sporculara felan yaptırıyorlar şahsen ben bu yazdığım son 3 markayı da tavsiye etmem ama muhatabınız güvenilir kaliteli biriyse zaten size gerekli bilgilendirmeyi yapacaktır. 

Başarılar... 

Teşekkürler hocam marka seçme şansım yok çünkü  başkada tanıdığım vs yok hocanın satışında da fiyatlar yüksek (35k civarı) ama ben bu işi bir kerelik deneyeceğim inanın beslenme + antrenman + dinlenme kısına harfiyen gramajı gramajına uyuyorum hatta bunun için eve ağırlık istasyonu makinesi bile aldım çok disiplinli ve kararlıyım anlayacağınız 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    339
HavC, 46 dakika önce yazdı:

İlk 4 hafta sabah 2 akşam 2 anavar var ama yinede farkeder mi?

Dozlarını normal başla sabah 2 akşam 2 günlük 40mg anavar yapar haftalık 280mg anavar ediyor enjeksiyon ilaçlardan daha yüksek doz anavar almak fayda/fiyat olarak ne kdar mantıklı tartışılır 16 hafta kullanıcağın masteron veya primonun dozunu arttırıp anavarı ya kullanmamak ya da antrenman olmayan günler sabah akşam 1 antrenman olan günler sabah akşam 1, antrenmandan önce dil altı 1 şeklinde kullanabilirsin. İlk kür için test + 1 tane enjeksiyon yan etki kontrolü açısından daha mantıklı anavar hdl yi enjeksiyon steroidlerden daha güçlü düşürür, hdl düşünce ldl artar karaciğer değerlerin de bozulur oral ilaçlarla. Anavar yerine haftalık 100-200mg daha fazla primo koyulabilir.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
HavC    0
berkay16, 9 dakika önce yazdı:

Dozlarını normal başla sabah 2 akşam 2 günlük 40mg anavar yapar haftalık 280mg anavar ediyor enjeksiyon ilaçlardan daha yüksek doz anavar almak fayda/fiyat olarak ne kdar mantıklı tartışılır 16 hafta kullanıcağın masteron veya primonun dozunu arttırıp anavarı ya kullanmamak ya da antrenman olmayan günler sabah akşam 1 antrenman olan günler sabah akşam 1, antrenmandan önce dil altı 1 şeklinde kullanabilirsin. İlk kür için test + 1 tane enjeksiyon yan etki kontrolü açısından daha mantıklı anavar hdl yi enjeksiyon steroidlerden daha güçlü düşürür, hdl düşünce ldl artar karaciğer değerlerin de bozulur oral ilaçlarla. Anavar yerine haftalık 100-200mg daha fazla primo koyulabilir.

Okuduklarımdan anladığım kadarıyla ilaçlar açılana kadar anavar hızlı başlangıç için var bazı yorumlarda 3 haftada belirgin kas gelişimi artan ölçülerden vs bahsedilmiş primo 8 haftadan sonra çalışmaya başlıyor anladığım kadarıyla 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Husoyz
      Öncelikle selamlar,
      19 yaşındayım 1 yıldır spor yapıyorum 17-18 yaşlarımda da  libidom ve cinsel isteksizlik ve  sertleşme gibi konularda bayağı sıkıntım vardı 19 yaşımın başında 6 aylık spor geçmişimle salondaki bir abinin telkini sayesinde küre girdim küre girmeden önceki kan değerlerimi aşağıya bırakıyorum 3 aylık bir kür süreciydi ilk ay 300 mg testo prop 350-400mg civarındada masteron prop kullandım    sonraki ayda haftalık 150mg npp ekledim  kalan son ayda testo enanthat masteron entathat olarak devam ettim  kürümde de çok güzel verim aldım hem kurudum hem kütle koydum ve şuan kürü bitirmiş bulunmaktayım.
      Ayriyeten birşey fark ettim sanki vücudumda gerçekten bir testosteron eksikliği varmış gibiydi kullanmaya başladıktan sonra fark ettim  harbide kendimi erkek gibi hissetim bi keyfim hayat enerjim yerine geldi libidom ve ereksiyon sorunlarım düzeldi bu cinsel sorunlarım düzelince flörtöz yeteneklerimde gerçekten değişiklik oldu ve özgüvenimi tamamladım gibi oldu işte şuan kür sürecini bitirdim sayılır   3 ayın sonuna geldim fakat ağustos eylül gibi üniversiteye gideceğim o sıralar tekrar küre girmek istiyorum şimdi  eylüle kadar 3 ay var zaten bu 3 ayda düşük doz haftalık 100mg gibi testosteron kullansam sonra tekrar küre girsem ne gibi sıkıntılar yaşarım çünkü testo kullanımı gerçekten bırakmak istemiyorum spordan bağımsız olarak üroloji doktoruna git diyenler olacaktır 3 farklı üroloji doktoruna gittim  çoğu benimle dalga geçti bu yaşta ne  libidosu sanki düzenli sex hayatın var gibi şeyler söyleyip gönderdiler çok kafana takma dediler kür bitiminde yaptırdığım kan tahlillerimde aşağıya bırakıyorum ne yapmam gerektiği hakkında açıkçası pek bir fikrim yok bana yardımcı olurumsunuz lütfen  ne yapmam gerekiyor pct süreci hakkında da pek bir bilgim yok  kullandığım markalar doluydu ondan eminim önce evogen kullandım sonra science pharmaya geçtim gayet memnundum.
      KAN TESTLERİM:
        
    • Yazan: whiteface
      Herkese merhaba,
      İlk defa testosterone kürüne başlayacağım. Yaklaşık 2-3 haftadır gerek bu forumda gerekse diğer platformlarda araştırma yapıyor, bilgi ediniyorum. Sürece "Only Testo" (Sadece Testosteron) olarak başlama kararı aldım. Sizlerden öğrendiklerim ve gördüklerim kadarıyla benim için ulaşması en güvenilir ve en kolay seçenek Sustanon 250 mg oldu. Tanıdık bir eczane buldum; ancak kendisi, beni tanıdığı ve güvendiği için şimdilik sadece 1 kutu verebileceğini söyledi.
      Forumdaki konularda genellikle 20 haftalık kürlerden bahsediliyor. Sustanon'un 1 kutusunda 1 ml ampul olduğu düşünülürse, benim bu süreç için yaklaşık 20 kutuya ihtiyacım olacak. Nasıl bir yol izlememi önerirsiniz? Tavsiyeleriniz benim için çok değerli.
      Şimdiden herkese çok teşekkürler.
    • Yazan: canbekcan
      Arkadaşlar selamlar.
      Spor geçmişim var. Yaş 42. Only testo + sarm kürü düşünüyorum. Anabolik (bolde +tren) girmeyi düşünmüyorum. Geçmişte bir kere de only testo, sarm yaptım verim aldım. Fakat beni düşündüren nokta yaz aylarında bu kürü yapmak. Eşim hamile ve artık küre girmem için engel kalmadı. Aklımda olan haftalık 400 testo, 4 ay. 3 hafta dan itibaren rad 140 +mk 677. Toplam 2 ay. 3. ay cardarine. Ve sonrası pct. Evimde tüm ekipmanlar var. Yaz aylarında küre girmek verim veririmi.
      Zorlukları fazla mı? Fotoğraf 3 yıl önceki kür pctden sonra 

    • Yazan: kadireis01
      Merhaba arkadaşlar,
      Uzun bir dönemdir gerek hayat gerek askerlik(yedek sb. olarak ıraktaydım.) ciddi bir düşüş yaşadım.Yaklaşık 2,5 senedir. 2021 yılında mk677 kullandım tamamen düzensizdi. E2 yükseldi memeden hafif bazen sıkınca sıçrayan su gelmeye başlamıştı. Sağlıkçıyım baya korkuttu ancak alıştım ve hala geliyor sıkınca. O süreçte haftada 4 gün olmak üzere 3 yıllık bir geçmişim vardı ancak tamamen gitmedim tabi o da düzensizdi. Şuan tekrar hayatım normale döndü ve artık bırakmamak üzere spora adım atıyorum tekrardan yaklaşık bir ay oldu ve fullbody girmeye çalışıyorum 5*5 powerlifting gibi temel hareketlere yöneldim.
      KİLOM 104 BOY 178 Bel ve karın bölgesi yağlı çok çirkin bir görüntü var. Özgüven çok düşük. Psikiyatri hemşiresiyim ilaçları detaylı olarak biliyorum kullansam bile dopamine serotonine etki ettiricem diye bu kez yağlanmayı arttıyor. Bu yüzden bana iyi gelen tek şeye yani spora ağırlık vermek istiyorum. Kızılacaktır belki ama artık başla bırak başla bırak yapmaktan emeklerin karşılığınız zerre göremedim.
      Ürün kullanmak istiyorum. Bana yol göstermenize ihtiyacım var
    • Yazan: keydigger
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      2 aylık süre içerisinde aktif only testosteron kullanımındayım. 6 hafta boyunca 500mg son 2 haftadır 750mg testosteron kullanıyorum. 
      SORUNLAR:
      İlaca başladıktan 2 hafta sonra kan testi yaptırdım ve total testosteron seviyem : 44.35µg/L çıktı referans aralığı 1,75 - 7,81! Bu hafta tekrardan kan testi yaptırdım tal testom 16.67 µg/L çıktı! Aynı hastanede yaptırdım iki testide. Testi enjeksiyonun hemen ertesi günü yaptırdım. Marka aynı ama şuan yeni aldığım flakonu kullanıyorum. SORULARIM:
      Doz arttırmama rağmen bu oran neden böyle çıkmış olabilir Kullandığım ilaç underdose olabilir mi? Yorum yapan, konuya katılım gösteren herkse teşekkürler.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×