Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

SİYAHKUN

Dragon pharma test sonuçları hk. ilaç underdose mu?

Önerilen İletiler

SİYAHKUN    11

Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?

Şeklinde enjeksiyonlarımı yaptım ve 24 saat geçtikten sonra son enjeksiyonumdan kan verdim. Kan testi sonuçlarımda 1500> bekledim fakat hayal kırıklığına uğradım diyebilirim. Neredeyse 2 aydır bu markayı kullanıyorum.

ENJEKSİYON DETAYLARI:

  • 0.5 ml Pazartesi
  • 0.5 ml Cuma

KAN TESTİ SONUCUM:

IMG_8959.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


0xhex    68

merhaba,kürün kaçincı haftasını degerleri ? öncesinde kaç enjeksiyon yapmıştın.ilk 1-2 haftada yaptırdıysan testi normal acikcasi 3.haftadan sonra peak yapar genelde 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SİYAHKUN    11
0xhex, 1 saat önce yazdı:

merhaba,kürün kaçincı haftasını degerleri ? öncesinde kaç enjeksiyon yapmıştın.ilk 1-2 haftada yaptırdıysan testi normal acikcasi 3.haftadan sonra peak yapar genelde 

Normalde humax size max 450 kullanıyordum tek estere geçmek istemedim için enanht geçmiştim yaklaşık 2 aydır enanhat esterindeyim 😊🤷🏻‍♂️ ORTALAMA 8 -10 ml vurmuşumdur bu zamana kadar 8-9 haftada 

@Fuhrer @SERKO hocalarım değerlendirebilir misiniz şimdiden teşekkürler 😊

tarihinde SİYAHKUN tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
GHOST    940

Doğal ilaçsız kaçtı total testosteron?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    931

1 ml testosteron enanthate kullanıyorsun anladığım kadarıyla, kan testini ne zaman verdin ? Bence gayet normal bu durum, 250mg enanthate de 193 mg testosteron bulunur, ve bu uzun ester olduğundan peek seviyesi propa veya sustanona göre daha uzun ve istikrarlıdır. Herkes şunu sanıyor, 1ml testosteron vuruyorum ve büyüyeceğim, testosteronum referans üstü olacak. 1 ml testosteron ile sadece döngünüzü kapatırsınız ve genel sonuçlar bu yönde olur.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SİYAHKUN    11
Fuhrer, 54 dakika önce yazdı:

1 ml testosteron enanthate kullanıyorsun anladığım kadarıyla, kan testini ne zaman verdin ? Bence gayet normal bu durum, 250mg enanthate de 193 mg testosteron bulunur, ve bu uzun ester olduğundan peek seviyesi propa veya sustanona göre daha uzun ve istikrarlıdır. Herkes şunu sanıyor, 1ml testosteron vuruyorum ve büyüyeceğim, testosteronum referans üstü olacak. 1 ml testosteron ile sadece döngünüzü kapatırsınız ve genel sonuçlar bu yönde olur.

Cuma sabah 0.5 ml pazartesi sabah 0.5 ml salı 10-11 gibide test verdi. Hocam.

GHOST, 58 dakika önce yazdı:

Doğal ilaçsız kaçtı total testosteron?

565 hocam 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    931
SİYAHKUN, 24 dakika önce yazdı:

Cuma sabah 0.5 ml pazartesi sabah 0.5 ml salı 10-11 gibide test verdi. Hocam.

sorun yok dostum ilaç çalışıyor

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SPECTRE    1.190
the_escobar, 7 dakika önce yazdı:

bence gayet normal bir değer çıkan sonuç 

Aynı fikirde değilim. Başka markayla eczane sustanon al dene daha farklı sonuc göreceksin @SİYAHKUN veya iran test en dene bulursan

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ferdikra    197
SPECTRE, 39 dakika önce yazdı:

Aynı fikirde değilim. Başka markayla eczane sustanon al dene daha farklı sonuc göreceksin @SİYAHKUN veya iran test en dene bulursan

500 dragon testo vurdum total testo 10.6 cıkıyo 250 iran da 1500 üstü. Heleki dogal testoyla hiç alakası yok durumun cünkü benim kendi dogalım 3,14 filan dı 

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336
Ferdikra, 9 dakika önce yazdı:

500 dragon testo vurdum total testo 10.6 cıkıyo 250 iran da 1500 üstü

Seninki harbi boş da bu arkadaşınki biraz muallak başka markayla sonucunu görmeden boş demek hata olur bence sonuçta herkesin karaciğer enzimleri farklı 10 kişiye aynı anda 250 test e vurup aynanda kan örneği alsak herkeste farklı sonuç çıkar

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SİYAHKUN    11
SPECTRE, 36 dakika önce yazdı:

Aynı fikirde değilim. Başka markayla eczane sustanon al dene daha farklı sonuc göreceksin @SİYAHKUN veya iran test en dene bulursan

İran alıp deneyeceğim. Sipariş geçtim iran testo . Bakalım onda sonuç nasıl olucak 

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SPECTRE    1.190
SİYAHKUN, 2 dakika önce yazdı:

İran alıp deneyeceğim. Sipariş geçtim iran testo . Bakalım onda sonuç nasıl olucak 

Paylas burada lutfen

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SİYAHKUN    11
SPECTRE, 2 dakika önce yazdı:

Paylas burada lutfen

Tabikide. 

berkay16, 20 dakika önce yazdı:

Seninki harbi boş da bu arkadaşınki biraz muallak başka markayla sonucunu görmeden boş demek hata olur bence sonuçta herkesin karaciğer enzimleri farklı 10 kişiye aynı anda 250 test e vurup aynanda kan örneği alsak herkeste farklı sonuç çıkar

Humax size maks 450 kullandığımda test sonuçumu ekliyorum.

IMG_8961.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
0xhex    68

0,5 0,5 haftada 1ml yani 250 mg testesteron a göre fazla bile diyebilirim...

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336
SİYAHKUN, 54 dakika önce yazdı:

Tabikide. 

Humax size maks 450 kullandığımda test sonuçumu ekliyorum.

450 den 34 elde ediyorsak 250 den 18,8 elde etmemiz lazım ester ağırlıklarını dahil etmeden 161 mg testo e ile 12,2 sonucunu elde etmen gerekirdi biraz underdose olabilir ben de dp 270 susta ile eod 0,15ml trt yapıyorum bi ara test yaptırırım.

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    121

Knk dragon pharma yı nereden temin ettiğini bilmiyorum ama eğer orjinal dragonsa genelde çalışıyor çoğu ülkeye Avrupa'dan Amerika'ya çinden hindistana bile satışları var ben seviyorum şahsen markayı.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SİYAHKUN    11
Rma, 16 saat önce yazdı:

Knk dragon pharma yı nereden temin ettiğini bilmiyorum ama eğer orjinal dragonsa genelde çalışıyor çoğu ülkeye Avrupa'dan Amerika'ya çinden hindistana bile satışları var ben seviyorum şahsen markayı.

Orjinal hocam😊

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
onlytrenbolone    185
Fuhrer, 22 saat önce yazdı:

sorun yok dostum ilaç çalışıyor

İlaç çalışıyor mu sorusuna değil ilaç düşük doz mu sorusuna cevap arıyor adam galiba hocam :D

SİYAHKUN, 21 saat önce yazdı:

Tabikide. 

Humax size maks 450 kullandığımda test sonuçumu ekliyorum.

Buna bakacak olursak ilaç düşük doz.

berkay16, 20 saat önce yazdı:

450 den 34 elde ediyorsak 250 den 18,8 elde etmemiz lazım ester ağırlıklarını dahil etmeden 161 mg testo e ile 12,2 sonucunu elde etmen gerekirdi biraz underdose olabilir ben de dp 270 susta ile eod 0,15ml trt yapıyorum bi ara test yaptırırım.

Berkay'ın matematik hesabına göre öyle. Bende aynı sonuca ulaştım hesaplayınca.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SİYAHKUN    11
onlytrenbolone, 42 dakika önce yazdı:

İlaç çalışıyor mu sorusuna değil ilaç düşük doz mu sorusuna cevap arıyor adam galiba hocam :D

Buna bakacak olursak ilaç düşük doz.

Berkay'ın matematik hesabına göre öyle. Bende aynı sonuca ulaştım hesaplayınca.

Banada düşük doz geldi hocam 😊

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    931
onlytrenbolone, 1 saat önce yazdı:

İlaç çalışıyor mu sorusuna değil ilaç düşük doz mu sorusuna cevap arıyor adam galiba hocam :D

Buna bakacak olursak ilaç düşük doz.

Berkay'ın matematik hesabına göre öyle. Bende aynı sonuca ulaştım hesaplayınca.

testosteron enanthate ile 5 farklı esterin karışımı olan bir ilacı karşılaştırarak hesap kurmak mantıksızdır dostum. Testosteron acetate esterinin bile bulunduğu ve içeriğinde 200mg'a yakın kısa ester bulunan bir ilacın matematiğiyle enanthateyi bir tutamazsın. Örneğin sustanon tedavilerinde 10 günde 1 sustanon ile referansın üst sınırında testosteron değerleri tutulur genelde, bünyeye göre farklılık gösteren durumlar barındırır tabi, ancak şunu bilmeliyiz ki 1 ampül sustanonda 170 mg testosteron var iken 250mg testosteron enanthate'nin 1 ml içeriğinde 193 mg testosteron bulunur ester bağını çıkınca, bu doz TRT dozudur. Belki biraz daha yüksek olabilir, ancak bünyeye göre değişiklik gösterebiliyor bu ilaçlar, bundan dolayı geçmiş izlenimlerimem göre bunu normal olarak karşılıyorum. Kan testiyle doluluğa tamamen şudur budur diyemeyiz ancak ben bu ilacın içeriğinin dolu olduğunu düşünüyorum.

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
oguuzars    21

Haftalık 150mg prop kullanıyorum Dragon

pzartesi çarşamba cuma 0,5ml vuruyorum

testi 12 saat sonra verdim

IMG_2992.jpeg

  • Teşekkürler 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: fatman
      Merhaba
      Dragon pharma tren e aldım 95 dolar civarına , ürünü yaklaşık 10 gündür kullanıyorum şuanlık herhangi bir etki alamadım büyük ihtimal enantat olmasından ötürü ürünün sahte ve orjinal olmadığı hakkında şüphelerim var daha önce kullanan beğenen beğenmeyenler bilgilendirebilir mi ? Yöneleceğim bir marka önerisi olan varmı 
      Dragon ve bodytech satan Malum satıcıdan aldım.
    • Yazan: parabellum
      Merhabalar, küre girme kararı aldım ve instagramda birisinden (çoğunuz biliyordur) trenbolone, boldenon ve testosteron enantat aldım. Hiç araştırma yapmamıştım açıkcası, kendisine güveniyordum. Aldığım markalar dragon pharma trenbolone, dragon pharma enantat ve bodytech boldenon. Bu ürünler gerçekten sıkıntılı mı? Daha enjeksiyonlara başlamadım.

      Beni detaylı bir şekilde yeşillendirir misiniz lütfen?
    • Yazan: Adrian
      Herkese merhaba, forumda çoğu zaman markalar hakkında tecrübelerimi, çevremdeki insanların tecrübelerini ve bildiklerimi paylaşır yorum yaparım fakat ilk kez bir marka hakkında konu açma gereği hissetim.
      Geçen sene Dragon Pharma boldenon trebolon ve dihidroboldenon + dianabol kullanmıştım, her enjeksiyondan 2 yada 3 gün sonra halsizlik ateş boğazda yanma yapıyordu fakat bu durumu soğuk havalara bağlıyordum, 1 ay 2 ay derken ben bir türlü iyileşemedim ve bu 2 aylık süreçte haftada sadece 1-2 kere spora gidebiliyordum bende bu yüzden ilaca ara verdim. İlaca ara verince iyileşmiştim ve tam iyileştim derken tekrar enjeksiyonla beraber yine kırgınlık boğazda yanma ateş yükselmesi başladı fakat durumu inatla ilaca bağlamıyordum. Geçenlerde bir arkadaşımla yaptığım sohbette kendisinde de bu durumun aynısını yaşadığını ne zaman ki ilaca 1-2 hafta ara verse iyileştiğini ne zaman tekrar başlarsa yine nüksetettiğini bu yüzden ilacı yarıda kesip bıraktığını anlattı. (ilaçları aynı kişiden temin etmiştik) velhasıl kelam 3-4 ay boyunca geçmeyen hastalığımın sebebi steril olmayan ilaçlardı bunu ancak bugün anlayabiliyorum buda benim için acı bir tecrübe oldu.
      Başımdan geçen durumu objektif bir şekilde anlatmaya çalıştım amacım kimseyi karalama yada kötülemek değildir.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×