Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

mur4tkilic

Istenilen yağ oranına ulaşma konusunda doğru yolda mıyım?

Önerilen İletiler

mur4tkilic    0

Merhabalar kesime gireli 15 gün oldu karşılaştırma aşağıdaki gibi;

21 Eylül

  • 77 kg
  • 16.6 yağ
  • 57.2 kas

6 Ekim

  • 75.4 kg
  • 15.9 yağ 
  • 56.3 kas
Sonuç 1.6 kg vermişim 900 gram kas 600 gram yağ bu normal mi? Yağ oranım şuan %21 hedefim %15 bu yolda aldıklarımı zaten yaktımda amacım daha kötü olmasın 
 
  • Günlük açığım -400
  • Günlük protein 170-200 gram arası
  • Haftada 5 gün ağırlık antrenmanı 
  • Haftada 7 gün kardiyo
  • 3 gün HIIT (20 dk)
  • 4 gün LISS (30-40 dk)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


BBurak    276

Muhtemelen buradaki kas kaybından gözüken kayıp doku kaybı değil. Karbonhidrat tüketimine bağlı azalan glikoken rezervleri ile alakalı. Yani diyet sonunda kilo koruma kakorine geçtiğinde vücudunun tutacağı 1-2 kg sudan ibaret. O yüzden endişe etme düzgün beslen, düzgün antrenman yap, düzgün dinlen devamı gelecektir. 

  • Teşekkürler 1
  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mur4tkilic    0
BBurak, 12 dakika önce yazdı:

Muhtemelen buradaki kas kaybından gözüken kayıp doku kaybı değil. Karbonhidrat tüketimine bağlı azalan glikoken rezervleri ile alakalı. Yani diyet sonunda kilo koruma kakorine geçtiğinde vücudunun tutacağı 1-2 kg sudan ibaret. O yüzden endişe etme düzgün beslen, düzgün antrenman yap, düzgün dinlen devamı gelecektir. 

Teşekkür ederim geçen hafta doktor sustanon yaptırdı 250 mg tek seferlik onunla bir kutarma olur mu acaba ayrıca tuz hiç kullanmıyordum oda etki ediyoruş su kaybına sanırım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BBurak    276
mur4tkilic, Bir saat önce yazdı:

Teşekkür ederim geçen hafta doktor sustanon yaptırdı 250 mg tek seferlik onunla bir kutarma olur mu acaba ayrıca tuz hiç kullanmıyordum oda etki ediyoruş su kaybına sanırım

Tuz alımına dikkat et, tuzu kesmek vücut geliştirmeden ziyade zaten sağlığa zararlı. Ölçülü tüketmek gerek. Tek seferlik tedavi için vurulan Sustanonun kas gelişimine ya da korunmasına herhangi bir etkisi olmaz. Testosteron düşüklüğü sorunun varsa bence düzgün bir testosteron bulup uzun ester formlarla TRT yapman daha mantıklı. En azından bu şekilde dalgalanma en aza iner ve kas gelişimine de faydası olur. Örneğin sporcu TRT dediğimiz 200-250 testolar yeterli olacaktır. Mesela benim ilacım güvenilir ve dolu 160 vuruyordum haftalık. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mur4tkilic    0
BBurak, 57 dakika önce yazdı:

Tuz alımına dikkat et, tuzu kesmek vücut geliştirmeden ziyade zaten sağlığa zararlı. Ölçülü tüketmek gerek. Tek seferlik tedavi için vurulan Sustanonun kas gelişimine ya da korunmasına herhangi bir etkisi olmaz. Testosteron düşüklüğü sorunun varsa bence düzgün bir testosteron bulup uzun ester formlarla TRT yapman daha mantıklı. En azından bu şekilde dalgalanma en aza iner ve kas gelişimine de faydası olur. Örneğin sporcu TRT dediğimiz 200-250 testolar yeterli olacaktır. Mesela benim ilacım güvenilir ve dolu 160 vuruyordum haftalık. 

Ben spora yeni başladım hocam spordan önceki testim 543 dü sonra 314e düştü muhtemelen yağ oranım arttığı için yağ oranını düşürüp bir seferlik küre başlayayım dedim ama yağ oranı şuan ilk engel ayrıca sustanonun etkisi geçtiğinde test yaptırıp normal seviyelerimede bakmak istiyorum 543 seviyelerinde giderse belki gerek kalmaz 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
abartach    64
mur4tkilic, 6 saat önce yazdı:

543 dü sonra 314e düştü

diğer postunu da okudum. doktor sanki sen ondan testosteron yazmanı istediğini düşünüp yazmış gibi hissettim. sana 1 defalığına kıyak yapıyormuş gibide konuşmuş.314 düşük değil 543 zaten düşük değildi yazmasınada gerek yokmuş. bunu doktorda biliyor. bu rakamların üstüne arada sırada çıkabilirsin düşeblirsin steroid kullanılmasının nedeni zaten bu. hiç panik yapma 1-2 iğneden büyük ihtimalle birşey olmayacaktır. sustanon son iğneden sonra ne kadar süre gerekiyorsa öğren birşey kullanmadan bekle. test ver. hatta 2 hafta süre ver tekrar test ver. sonra buradan paylaş. bizde nasiplenelim bu tecrübeden. yardımcı olunacak yol gösterilecektir deneyimli arkadaşlar tarafından. daha sonra kür deneyimi yapmaya karar verirsende panik korku hep gelecek kontrol altında tutman lazım bunu. bitkiselkür 1 olmalı epimedium içermeyen versiyon onunla da destek yap. 

ayrıca ölçüm sistemlerine çok güvenme. kardiyo fazla gibi görünüyor bana ama ben sıfır kardiyo yaptığımdan kaynaklı olabilir :) kalori açığını artırıp karb günlerini ayarlayıp kardiyoların bazılarını bacak antrenmanı ile değiştirebilirsin. istikrarlı inatla devam et karşılığını alırsın. kas kayetmek çok kolay değil. yeterki overtraining olmasın.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mur4tkilic    0
abartach, 57 dakika önce yazdı:

diğer postunu da okudum. doktor sanki sen ondan testosteron yazmanı istediğini düşünüp yazmış gibi hissettim. sana 1 defalığına kıyak yapıyormuş gibide konuşmuş.314 düşük değil 543 zaten düşük değildi yazmasınada gerek yokmuş. bunu doktorda biliyor. bu rakamların üstüne arada sırada çıkabilirsin düşeblirsin steroid kullanılmasının nedeni zaten bu. hiç panik yapma 1-2 iğneden büyük ihtimalle birşey olmayacaktır. sustanon son iğneden sonra ne kadar süre gerekiyorsa öğren birşey kullanmadan bekle. test ver. hatta 2 hafta süre ver tekrar test ver. sonra buradan paylaş. bizde nasiplenelim bu tecrübeden. yardımcı olunacak yol gösterilecektir deneyimli arkadaşlar tarafından. daha sonra kür deneyimi yapmaya karar verirsende panik korku hep gelecek kontrol altında tutman lazım bunu. bitkiselkür 1 olmalı epimedium içermeyen versiyon onunla da destek yap. 

ayrıca ölçüm sistemlerine çok güvenme. kardiyo fazla gibi görünüyor bana ama ben sıfır kardiyo yaptığımdan kaynaklı olabilir :) kalori açığını artırıp karb günlerini ayarlayıp kardiyoların bazılarını bacak antrenmanı ile değiştirebilirsin. istikrarlı inatla devam et karşılığını alırsın. kas kayetmek çok kolay değil. yeterki overtraining olmasın.

Teşekkür ederim hocam sizler sayesinde öğreniyorum evet doktor kıyak geçmiş olabilir çünkü ben spor yaptığımı o yüzden test istediğimi söyledim zaten ikinci kez yanına gitmeden düşük olduğunu öğrenmiştim başka bir postta bir arkadaş testo nun çok önemli olmadığından bahsetmişti yani ben düşük olunca kas yapamam yağ eritemem olarak algılıyorum hatta yapay zekada bu yönde anlatıyor sistemin çalışma mantığını henüz kavrayamadım yani sürekli değişken doğal testo ile kürün farkını kavrayamadım henüz 

ben saat tartı sağlık uygulaması üçlüsü ile takip ediyorum herşeyi kas kütlesinde azalma olunca insan acaba diyor

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mur4tkilic    0

Merhabalar artık çaresizliğe doğru gittiğim için sizden fikir / yardım istiyorum 

Baştan sonra herşeyi disiplin ve titizlikle yapmaya çalıştım tüm süreçte saat ile yaktığım kaloriyi hesaplayıp yediklerimi uygulamaya kalem kalem girdim tartı ile düzenli ölçüm yaptım bunlara hakimim
3 ay önce spora başladım (75 kg %19 yağ) kuzenimin programı ile kesim başladık ama çok ağır geldi onu bıraktım sonra kickboks yapan arkadaşım vesilesiyle bulk dönemine başladık yağ oranım çıktı %23e tabi 1 kiloda kas aldım bu sefer tekrar geçtik kesime o 1 kg kas fazlası ile gitti yağ oranı hızlı bir şekilde %21e düştü bu arada kan tahlilinde testosteron oranımın düştüğünü gören doktor vurdu sustanon 250 mg yaklaşık 2 haftadır ne yağ yakıyorum ne kas kaybediyorum her salatalık diyene tuz kapıp koşuyorum yapay zekadan başka hocamda kalmadı şuan 75 kg %21 yağ oranı ile başbaşayım anlayacağınız şuan haftanın 5 günü birkaç hareket ile ağırlık antrenmanı yapıyorum sabah 40 dk liss akşam 15 dk hiit yapıyorum pazar günü komple dinlenme bırakmak istemiyorum hatta hedefim %15 yağa düşüp küre girmek bana yol gösterin 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
onlytrenbolone    185

Ya sen zaten hormonlarından şikayetçisin ne yaptığını bile bilmiyorsun daha küre giricem diyorsun nasıl olacak? ne yaptığından daha kendinin haberi yok gibi geliyor bana

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mur4tkilic    0
onlytrenbolone, 5 dakika önce yazdı:

Ya sen zaten hormonlarından şikayetçisin ne yaptığını bile bilmiyorsun daha küre giricem diyorsun nasıl olacak? ne yaptığından daha kendinin haberi yok gibi geliyor bana

Hormonlardan nasıl şikayetçiyim anlamadım?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ferdikra    197

Dalgalı karb yapmayı dene günlük 50 100 150 200 sabah kardıyosuna devam 200 gr da proteinini al imkan varsa akşam da 30 dk koşu bandı fazla olaya gerek yok bence. Tek sustanon biraz östrojeni yükseltmiştir ondan dolayı yag yakımı durmuştur

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mur4tkilic    0
Ferdikra, 13 dakika önce yazdı:

Dalgalı karb yapmayı dene günlük 50 100 150 200 sabah kardıyosuna devam 200 gr da proteinini al imkan varsa akşam da 30 dk koşu bandı fazla olaya gerek yok bence. Tek sustanon biraz östrojeni yükseltmiştir ondan dolayı yag yakımı durmuştur

Teşekkürler hocam günlük sabit 160 gram şuan karb hergün aynı şeyleri yediğim için protein 200 sabit 220-230lara ulaşıyor bugün sustanon 11. gün ben etkisi geçene kadar daha iyi yağ yakar sanıyordum yanlış biliyormuşum 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ferdikra    197
mur4tkilic, 57 dakika önce yazdı:

Teşekkürler hocam günlük sabit 160 gram şuan karb hergün aynı şeyleri yediğim için protein 200 sabit 220-230lara ulaşıyor bugün sustanon 11. gün ben etkisi geçene kadar daha iyi yağ yakar sanıyordum yanlış biliyormuşum 

Yeterli protein zaten yağ yakımına katkı verir devam et

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mur4tkilic    0
Ferdikra, 6 dakika önce yazdı:

Yeterli protein zaten yağ yakımına katkı verir devam et

Sağolun hocam son bir şey sorayım sustanon etkisi ne zaman geçer östrojeni yükselttiğini varsayarak veya ben birşey kullanmalı mıyım bunu düşürmek için 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ferdikra    197
mur4tkilic, 13 dakika önce yazdı:

Sağolun hocam son bir şey sorayım sustanon etkisi ne zaman geçer östrojeni yükselttiğini varsayarak veya ben birşey kullanmalı mıyım bunu düşürmek için 

Gerek yok bısey kullanmana 10 güne biter  en fazla

  • Teşekkürler 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mur4tkilic    0

İyi günler 37 yaş 178 boy 75 kg %21 yağ oranım var.

Fragment tek başına bana fayda sağlar mı?

Hepsiburada gibi platformlardan alırsam sahte olma ihtimali nedir ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SPECTRE    1.190
mur4tkilic, 43 dakika önce yazdı:

İyi günler 37 yaş 178 boy 75 kg %21 yağ oranım var.

Fragment tek başına bana fayda sağlar mı?

Hepsiburada gibi platformlardan alırsam sahte olma ihtimali nedir ?

Yanına yohimb ile destek yapabilirsin 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mur4tkilic    0
SPECTRE, 31 dakika önce yazdı:

Yanına yohimb ile destek yapabilirsin 

Ben onuda araştırmıştım ama yan etkileri riskleri çok fazlaymış ayrıca onuda bulabilecek güvenilir bir kaynak yok muhtemelen tongkat ali ashwaganda gibi ürünler gibi çok fazla sahtesi var 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mur4tkilic    0
Tarık34, 23 dakika önce yazdı:

Yohimbine'in mi riskleri çok fazla ? 🙃

Benim için diye belirtmeyi unutmuşum geçmişte karaciğer ile ilgili bir sorun yaşamıştım birde sürekli lityum kullanıyorum yapay zeka benim için riskli görüyor ayrıca sahtesi çok diye biliyorum ashwagandayı bile olimp aldım ama yorumlarında sahte olduğundan şüpheleniyor insanlar 

Fragment veya yohimbine için güvenilir bir yer var mı yoksa sizde şansa diyerek mi alıyorsunuz 

tarihinde mur4tkilic tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Bucky    3

Bence %21 %19 falan bu oranlara takılmamalısın. Burada önemli olan istikrar. 1 ay 2 ay çok kısa süre. İstikrarı sağla hayatını bu düzene tamamen adapte et her şekilde istediğin düzeye geleceksin zaten. 15e düşüp küre girmekten bahsetmişsin 15e düşüp küre girersen şuanki düzene kat kat fazla uymak zorunda kalacaksın. Buna hazır mısın? Tek sustanonun bir yağ yakım efekti sağlayacağını düşünmen bence hazır olmadığına bir işaret. Bence net bir ağırlık antrenmanı bul bu istikrara uzun süre arak uydur. Ondan sonra duruma bak.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mur4tkilic    0
Bucky, 37 dakika önce yazdı:

Bence %21 %19 falan bu oranlara takılmamalısın. Burada önemli olan istikrar. 1 ay 2 ay çok kısa süre. İstikrarı sağla hayatını bu düzene tamamen adapte et her şekilde istediğin düzeye geleceksin zaten. 15e düşüp küre girmekten bahsetmişsin 15e düşüp küre girersen şuanki düzene kat kat fazla uymak zorunda kalacaksın. Buna hazır mısın? Tek sustanonun bir yağ yakım efekti sağlayacağını düşünmen bence hazır olmadığına bir işaret. Bence net bir ağırlık antrenmanı bul bu istikrara uzun süre arak uydur. Ondan sonra duruma bak.

Teşekkür ederim mesaj için hani derler ya bazen cahil olmak iyidir diye ben ilk başta çok güzeldim ne yağ bilirdim ne testo antrenman ve beslenme iyi gidiyordu mezurada her cm büyüme beni mutlu ediyordu ama şimdi herşey birbirine karıştı cut bulk recomp derken şuan antrenman bile yapamıyorum ama beni en çok bozan ilk gün 75 kg %19 yağ iken şuan 75 kg %21 yağ olmam en iyisi başa sarıp sıfırdan başlamak herhalde 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mur4tkilic, 20 saat önce yazdı:

Ben onuda araştırmıştım ama yan etkileri riskleri çok fazlaymış ayrıca onuda bulabilecek güvenilir bir kaynak yok muhtemelen tongkat ali ashwaganda gibi ürünler gibi çok fazla sahtesi var 

Swansonun çakmaları fazla tonkgat alisini kullandım bi türk sitesinden almıştım 1 kapsül uzun bi süre gram faydası olmadı 2 kapsğle geçtim yine faydası olmadı

Yine başka bir türk mağazadan ostrovit diye bir marka var onun ashwagandasını kullandım süper çalışıyordu diğer ürünler gibi kapsül değil bitki ekstraktının sıkıştırılmış haliydi kortizolum o kadar düşmüştü ki yaptığım en basit şeylerden deli gibi zevk alabiliyordum yanına biraz da dopamin detoksu yaptım gerçekten stres konusunda etkilerini hissettim ama ashwagandhaya testesteron arttırıcı demek pek doğru olmaz testesteronu arttırması yan etki asıl hedef stresi düşürmekse ostrovit marka kullanabilirsin

hatta kutusu bitti kutunun dibinde kalan tozu çay yapıp içtim o bile uyku öncesi aşırı rahatlattı 

Yohimbin hakkında bi fikrim yok arkadaşım grimlabsınkini kullandım işe yaradı demişti ama grimlabs ya parti parti boş dolu ilaç satıyor yada çok underdose kimisi çok fayda alıyor kimisi hiç plesebo etkisi olduğunu düşünüyorum daha önce grimlabsın fadogia agrestisini kullandım gram etki görmedim aldığım yere sordum 2 kapsül kullanmalısın dedi ama kutunun üstünde öyle birşey yazmıyor üstüne üstük kutu üzerinde yazan besin değeri zaten kişinin alması gereken miktarla ya başa baş yada çok yakın 2 kapsül olduğu zaman yan etki göstermesi gerekirken aksine asıl etkisini gösterdğini söylüyor Bana boş marka geldi ama istersen deneyebilirsin

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mur4tkilic    0

Olimp ashwaganda 600 sport aldım iş görür mü bilmiyorum 

ayrıca yohimbine nin ne faydası var metabolizma hızlandırma gibi bir şey mi 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
forbit    875
mur4tkilic, 4 saat önce yazdı:

Olimp ashwaganda 600 sport aldım iş görür mü bilmiyorum 

ayrıca yohimbine nin ne faydası var metabolizma hızlandırma gibi bir şey mi 

Yohimbine doğal ilaçlardan birisi. Eczane olanlardan denersin vereceği tepkiye göre kesebilirsin hemen. Ben hiç yan etki yaşamadım kullanırken mesela.

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×