Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Unrest

Cinnatropin kullanım sonrası test sonuçları hk. (ürün çalışma performansına dair)

Önerilen İletiler

berkay16    336

Teste boşa para vermişsin metod yanlış fuhrerin dediği gibi yapabilirsin

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


mete670    5
Fuhrer, 10 dakika önce yazdı:

ürünün içeriğinde yazanın %10'u kadar da olsa böyle sonuç alırsın, senin amacın dolu ürün mü yoksa içeriğinde bir miktar somatropin olan ürün mü? 

10iu kas içi enjeksiyon yapıp 2 saat 30 dakika sonra kan testi verip sonuıcu buraya atmalısın.

Hocam ürünü 900 e aldım iki test için 3000 tl ödedim , ürünün doluluğunu anlamanın farklı yolu var mı ? açıkçası 1500 tl daha koymak istemiyorum 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    929
mete670, Şimdi yazdı:

Hocam ürünü 900 e aldım iki test için 3000 tl ödedim , ürünün doluluğunu anlamanın farklı yolu var mı ? açıkçası 1500 tl daha koymak istemiyorum 

ürünü laboratuvar testine göndermek

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mete670    5
Fuhrer, Şimdi yazdı:

ürünü laboratuvar testine göndermek

1500 koymak daha kolay geldi teşekkür ederim , yeni sonuçlar çıkınca atarım buraya 🙏

  • ahahaha 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    119

Keşke ilk sorsaydın hocam konu açıp neyse tecrübe olur yapıcak birşey yok 😂

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mete670    5
Rma, 11 dakika önce yazdı:

Keşke ilk sorsaydın hocam konu açıp neyse tecrübe olur yapıcak birşey yok 😂

Sağlık olsun diyelim stok yapmayı düşünüyorum ürün boşsa yapmamın anlamı yok , şuan o 1500 tl yi koymak ilerde daha büyük zararların önüne geçer. Enjeksiyon için şırıngadan çekerken 0.5ml çekmeliyim doğru mudur ? ilaç 1.5ml 30iu 

ayrıca kalçadan vurucam bölge fark etmiyor sanırım ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336
mete670, 15 dakika önce yazdı:

Sağlık olsun diyelim stok yapmayı düşünüyorum ürün boşsa yapmamın anlamı yok , şuan o 1500 tl yi koymak ilerde daha büyük zararların önüne geçer. Enjeksiyon için şırıngadan çekerken 0.5ml çekmeliyim doğru mudur ? ilaç 1.5ml 30iu 

ayrıca kalçadan vurucam bölge fark etmiyor sanırım ?

Evet ama bana sorarsan 4ui ile de test yapabilirsin %100 saflıkta bir growth hormone 10ui ile yaklaşık 36 sonucunu veriyor 4ui 14 fln verir 10+ bir sonuç alıyorsan gayet iyi

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mete670    5
berkay16, 1 dakika önce yazdı:

Evet ama bana sorarsan 4ui ile de test yapabilirsin %100 saflıkta bir growth hormone 10ui ile yaklaşık 36 sonucunu veriyor 4ui 14 fln verir 10+ bir sonuç alıyorsan gayet iyi

Hocam teşekkür ederim, son bir sorum olacaktı. 5 ml'lik enjeksiyon ve siyah uç kullanacağım. Şırınganın pistonunu en dibe ittikten sonra iğnenin içinde kalan o ufak miktardaki ilaç, test sonuçlarında aşırı bir fark yaratır mı?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
62cmbiddelt    1
Fuhrer, Bir saat önce yazdı:

ürünün içeriğinde yazanın %10'u kadar da olsa böyle sonuç alırsın, senin amacın dolu ürün mü yoksa içeriğinde bir miktar somatropin olan ürün mü? 

10iu kas içi enjeksiyon yapıp 2 saat 30 dakika sonra kan testi verip sonuıcu buraya atmalısın.

hocam bu method için minimum kullanım süresi gibi bir sınır varmı örneğin 2 hafta düzenli kullanım sonrası gibi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    929
62cmbiddelt, 2 dakika önce yazdı:

hocam bu method için minimum kullanım süresi gibi bir sınır varmı örneğin 2 hafta düzenli kullanım sonrası gibi

hayır istediğin zaman verebilirsin

mete670, 18 dakika önce yazdı:

Hocam teşekkür ederim, son bir sorum olacaktı. 5 ml'lik enjeksiyon ve siyah uç kullanacağım. Şırınganın pistonunu en dibe ittikten sonra iğnenin içinde kalan o ufak miktardaki ilaç, test sonuçlarında aşırı bir fark yaratır mı?

aşırı fark yaratır

  • Teşekkürler 1
  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
62cmbiddelt    1
Fuhrer, 1 dakika önce yazdı:

aşırı fark yaratır

şırınganın en üstünde birazcık hava boşluğu bırakarak onunun önüne geçilebilirmi peki bazı yabancılar öyle yaptığını görmüştüm özellikle günlük tren enjeksiyonu yapanlarda

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    929
62cmbiddelt, Şimdi yazdı:

şırınganın en üstünde birazcık hava boşluğu bırakarak onunun önüne geçilebilirmi peki bazı yabancılar öyle yaptığını görmüştüm özellikle günlük tren enjeksiyonu yapanlarda

5ml yerine 1 ml kullanılırsa pek fark olmaz

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hayatixd    2
Fuhrer, 04.03.2026 - 23:49 yazdı:

J299EP kalemlerinden elimde bir kaç adet var, şimdi inceledim bence dediğin gibi bantlar sökülebilir bir halde ve çoğunun etiketlendirmesi birbirinden farklı. yani dediğin doğru. @m41a4 bence bu seri numarasından elinde var ise süreyi 100 dakikaya ayarlayıp tekrar kan testi verebilir misin?

sizce j299ep ler çevirme mi elime bi 10 tane geçti bugün satıcıdan değiştirmeli miyim?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336
mete670, 1 saat önce yazdı:

Hocam teşekkür ederim, son bir sorum olacaktı. 5 ml'lik enjeksiyon ve siyah uç kullanacağım. Şırınganın pistonunu en dibe ittikten sonra iğnenin içinde kalan o ufak miktardaki ilaç, test sonuçlarında aşırı bir fark yaratır mı?

Kesinlikle kullanma mümkünse tek parça enjektör kullan 13mm zor da olsa bulunabiliyor eğer bulamazsan 1ml insülin iğnesi kullan iğnesi ayrı takılanlardan önce yağ steroidleri çek en son growth hormone çek zaten growth hormone en tepede kalır sonra kasa vur 0.06ml kadar zaiyat oluyor 1ml insülin iğnelerinde dahi.

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Swizzz    3
mete670, 2 saat önce yazdı:

Hocam ürünü 900 e aldım iki test için 3000 tl ödedim , ürünün doluluğunu anlamanın farklı yolu var mı ? açıkçası 1500 tl daha koymak istemiyorum 

Cinnatropinmi?

m41a4, 05.03.2026 - 00:09 yazdı:

Hocam test 560 tl kalem 800 tl ustune test yaptirmak icin 2 aktarma gidiyorum ugrasir miyim bir daha.bilmiyorum devlet hastanesinde alt ast i bile olcmuyolar zaten

Yag oranim 11 12 civari ama omuzlarim yag oranima gore kalın diyebilirim acaba subkutan gitmis olma ihtimali var mı ?

Hocam testi devlet hastanesindemi yaptırdın yoksa özel bir hastanemi bende şu sıralar soruşturuyorum 2500tl altında test yapan yer bulamıyorum :D

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
yhy789    1
hayatixd, 35 dakika önce yazdı:

sizce j299ep ler çevirme mi elime bi 10 tane geçti bugün satıcıdan değiştirmeli miyim?

Çevirme değil dostum j299ep ler ben test yaptırmıştım test yaptıran arkadaş süreyi ayarlayamamış büyük ihtimal

Swizzz, 17 dakika önce yazdı:

Hocam testi devlet hastanesindemi yaptırdın yoksa özel bir hastanemi bende şu sıralar soruşturuyorum 2500tl altında test yapan yer bulamıyorum :D

İstanbuldaysan deniz tıp merkezi var sancaktepede 1 k tl civarıydı en son gh testi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hayatixd    2
yhy789, 2 dakika önce yazdı:

Çevirme değil dostum j299ep ler ben test yaptırmıştım test yaptıran arkadaş süreyi ayarlayamamış büyük ihtimal

oh be içim rahatladı bugün bi 42 tane daha gelicek bende olmadı bir test daha veririm bu batch için

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
yhy789    1
hayatixd, Şimdi yazdı:

oh be içim rahatladı bugün bi 42 tane daha gelicek bende olmadı bir test daha veririm bu batch için

Sen genede yaptır dostum her türlü çakallıl var belki bana denk gelen doludur

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    929
hayatixd, 56 dakika önce yazdı:

sizce j299ep ler çevirme mi elime bi 10 tane geçti bugün satıcıdan değiştirmeli miyim?

evet

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hayatixd    2
Fuhrer, 9 dakika önce yazdı:

evet

Allah Allah herkes farklı birşey diyor peki hocam siz j299ep ile test vermiş miydiniz 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.083

2 ünite az en az 8-10 iu yapmaliydin

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mete670    5
Swizzz, 19 saat önce yazdı:

Cinnatropinmi?

Hocam testi devlet hastanesindemi yaptırdın yoksa özel bir hastanemi bende şu sıralar soruşturuyorum 2500tl altında test yapan yer bulamıyorum :D

Evet Cinnatropin , özel hastanede yaptırdım hocam devletle uğraşamam 😅

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
r2maru1    1

6a2d1070af98e_ghtest.png.82cdcaa7587d78dbf8bd663b59102919.png

gh testim 3 iu vurup 2 saat sonra teste gıttım arada açıkma oldugu ıcın yemek yıyıp gıttım test böyle ürün sahte galıba ama söyle söyliyim yan etkılerı hepsini dolu dolu yaşadım sabahları ellerimi yumruk yapıp acamıyordum ellerim sisiyordu parmaklar hareket etmıyordu  sporda bile itiş hareketleri yapamıycak kadar kötüydüm 2 3 gun yapamadım sonra ilaçı kestim yan etkıden dolayı bu kadar yan etkıye bu kadar dusuk cıkması sebebı nedır 3 ıu azmı geldi doz olarak deri altına yaptım 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    929
r2maru1, 6 saat önce yazdı:

6a2d1070af98e_ghtest.png.82cdcaa7587d78dbf8bd663b59102919.png

gh testim 3 iu vurup 2 saat sonra teste gıttım arada açıkma oldugu ıcın yemek yıyıp gıttım test böyle ürün sahte galıba ama söyle söyliyim yan etkılerı hepsini dolu dolu yaşadım sabahları ellerimi yumruk yapıp acamıyordum ellerim sisiyordu parmaklar hareket etmıyordu  sporda bile itiş hareketleri yapamıycak kadar kötüydüm 2 3 gun yapamadım sonra ilaçı kestim yan etkıden dolayı bu kadar yan etkıye bu kadar dusuk cıkması sebebı nedır 3 ıu azmı geldi doz olarak deri altına yaptım 

sahte olduğuna bu kan testine göre karar vermen büyük saçmalık. 10iu kas içi yap ve 2 saat 30 dakika sonra kan testi ver

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
r2maru1    1
Fuhrer, Bir saat önce yazdı:

sahte olduğuna bu kan testine göre karar vermen büyük saçmalık. 10iu kas içi yap ve 2 saat 30 dakika sonra kan testi ver

Hocam kalem icindekini nasil cekerim siringaya veya kalemin ucune takilan buyuk igneminvar 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: neON
      Merhabalar, elimde 30UI (10mg/1.5ml) Somatin marka GH mevcut. Günlük 3UI vurmak istiyorum. Kalem üzerinde ki ayar sayacı toplam 60'a kadar ayarlanabiliyor. Bu durumda sayıyı kaça getirip vurmam gerekiyor? 
      0.5 gibi ince ayar yok, birer birer gidiyor bilginize. 
        
    • Yazan: onlytrenbolone
      Arkadaşlar 3 hafta oldu gh kullanmaya başladım ama her sabah dayak yemiş gibi uyanıyorum.
      Sabah “dayak yemiş gibi” uyanma Kaslarda sertlik ve doluluk hissi Tendon/eklem çevresinde gerginlik Su tutulumuna bağlı baskı hissi Yorgunluk ve halsizlik Eller-parmaklarda uyuşma/karıncalanma Bel, sırt, omuz ağrıları Bunları yaşıyorum ama en çok gerginlik ve sanki bi 10 kişiden dayak yemiş gibiyim  Bu ne zaman veya nasıl geçer?
    • Yazan: Dortmunt
      Herkese merhabalar,
      Bilgisi olan ve kullanım yapanların burada yorum yapmalarını rica edeceğim genellikle 1-3 ünite kullanımı tavsiye ediliyor fakat bu dozajlamalarda bile insülin hassasiyeti gibi olumsuzluklar görmekteyim yan etki açısından.
      SORULARIM:
      Anti-aging için Gh kullanımı ne kadar ne süre ile yapılmalı? Doz yükleme oranı ne olmalı? Konuya katılım gösteren, yorum yapan herkese şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: arnold ciwardanegezer
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Daha önce 2 kür yaptım testosteron+masteron ile yağ yakım sürecim oldu ve sonrasında testo, masteron dhb ile recomp. Bundan sonraki hedefim yağlanmadan kas kütlesi arttırmak.
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş: 44 Boy: 1.73 Kilo: 68,5 Bel: 71,5 Kol: 38 KÜR İÇERİĞİM : (16 Hafta - Zphc / Novatis)
      Testosteron e 500mg (Pazartesi-Cuma bölerek) Dihydroboldenone c 225mg (Pazartesi-Cuma bölerek) Primobolan 200 mg (Pazartesi-Cuma bölerek) Tren ace 140 mg (günlük 20mg) Gh 6iu (Sabah, antrenman öncesi ve yatarken) Humulin r 4iu (antrenmandan hemen sonra) Lantus 10 iu (sabah gh ile beraber) BESLENME PLANIM:
      440gr basmati pirinç 3 adet tam yumurta 400gr tavuk göğüs 30gr whey protein  1 adet muz 20gr zeytinyağı 4-5 lt su 6-7 gr tuz Toplam kalori: 2580 Karb: 378,8     Protein: 164,7     Yağ: 40 SUPPLEMENT & VİTAMİN GRUPLARIM:
      Omega 3 balık yağı 2000mg Nac600 500mg Ester c vitamini 10 gr Eaa Kreatin 8gr Glutamine 10 -gr Magnezyum Bsiglinat  Kolajen D3k2 Alfa lipoik asit 600mg Çinko Demir Lipomozal berberin E vitamini B kompleks Biotin Ubiquinol 100mg Milk Thistle Lipomozal Glutatyon Citrulline malat Beta Alanine FORM CHECK:
       
      @GHOST @SPECTRE @Fuhrer @hectordoyle @Askabar @metinav @Rma @berkay16 @AnabolikLover @sven
      Öneri ve eleştirilerinizi bekliyorum.
    • Yazan: nattybuilder
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Artık biraz daha kür olarak yapmak istediğimden bir tik daha fazla mg testosteron ve biraz da büyüme hormonu eklemek istiyorum. Testosteronu her 2 haftada bir 50 mg arttıracağım en sonunda 375 mg da duracağım ve öyle devam edeceğim ayriyeten 3 iu da cinnatropin eklemeyi planlıyorum hem yağ yakımı hem de uyku kalitesini arttırma gibi özelliklerinden dolayı denemek istiyorum.
      AKTİF KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron 200mg Büyüme hormonu 3iu (Eklemeyi planlıyorum) SORULARIM:
      Sizce bu modifikasyon mantıklı mı? Kullanacağım 3iu yeterli olur mu? Konuya katılım gösteren fikir ve düşüncelerini paylaşan herkese şimdiden teşekkürler.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×