Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

ibrahiw

Geçtiğimiz mart ayında pct yapmama rağmen libido sorunları yaşıyorum! ne yapmalıyım?

Önerilen İletiler

ibrahiw    5

Arkadaşlar iyi günler,

Sene başında martta pct yaptıktan sonra kan değerlerimi atıyorum ilk önce. Bu süreçte prolaktin yüksek çıkması sonucu 15 günde bir dostinex almamı söyledi hocam dostinex 3 tablet olan 1 ilac 15 günde 1 tane olacak şekilde kullandım. Yeterli olacağını düşündü ve kullanımına devam etmedim bir daha testte vermedik.

Testo değerimde referans aralığında iyiydi. Ama testo ref değerleri yüksek olmasına rağmen libido problemlerim vardı. Uzun zaman geçmesine rağmen aynı sıkıntılar devam ediyor. İlk ilişki sırasında sıkıntı yok ama 2 de filan sertleşme sorunları oluyor. Bu ay tekrardan kan değerlerime baktırdım. Prolaktin 3 adet dostinex kullanmama rağmen sadece 17,4 lerden 16.3 kere düşmüş.

Öneriniz nedir bunu nasıl güzel bir değere çekeriz ve libidoyu etkileyen bu mudur ? 

KAN DEĞERLERİM:

IMG_1194.thumb.png.57268a66b1bab33c8a9ec1fa0732dda7.png IMG_1192.thumb.png.beff06938c113f2191f6add7c32a0453.png IMG_1191.thumb.png.5cce011d837fc1773f8f786f1949fe06.png IMG_1190.thumb.jpeg.a65552bf594446d258209a815f450aa1.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


BBurak    276

Güncel olanlar alttakiler diye yorum yapıyorum: prolaktin değerin Aİ almanı gerektirecek kadar yüksek değil, kan verirken hemşireye 5 dakika beğenerek bak zaten değerlerin hepsi değişir :D

Şaka bir yana kolestrol için sağlıklı yağlar: avakado, ceviz, tereyağı, yumurta sarısı, zeytinyağı, yağlı balıklar (omega3) tüketebilirsin. Hdl için doymuş, doymamış sağlıklı yağların hepsi olur. Ldl düşürmek için doymamışlara ihtiyaç var. En azından benim üzerimde böyle çalışıyor.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ibrahiw    5

Evet güncel olanlar alttakiler. 16.3 ptolaktin için bir şey kullanmaya gerek yok mu diyorsun ? Peki benim bu libidomu düşüren ne olabilir? Testo 2-8 ref atalığında 6.3 o da iyi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kisetet55    59

Ezbere yapılan işler ve sonuç ortada. 15 günde bir dostinex al demek tam bir akıl tutulması. Her iki test arasında 6 ay var prolaktin düşmemiş demek için dostinex aldıktan 1 hafta içinde kan tahlili vermen gerekiyordu. Dostinex çok güçlü bir ilaç şuanda 1 tabletin yarısını alsan dahi prolaktini ciddi derece de düşürür. Benim sana tavsiyem priviron alıp kullanman günlük 75 mg kullanim uygun olacaktır. 

  • 100 Puan 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ibrahiw    5
kisetet55, 21 dakika önce yazdı:

Ezbere yapılan işler ve sonuç ortada. 15 günde bir dostinex al demek tam bir akıl tutulması. Her iki test arasında 6 ay var prolaktin düşmemiş demek için dostinex aldıktan 1 hafta içinde kan tahlili vermen gerekiyordu. Dostinex çok güçlü bir ilaç şuanda 1 tabletin yarısını alsan dahi prolaktini ciddi derece de düşürür. Benim sana tavsiyem priviron alıp kullanman günlük 75 mg kullanim uygun olacaktır. 

Proviron neden ? prolaktin ile bir alakası var mı ? Testo için kullanılıyor diye biliyorum testo değeri 2/8 ref aralığında 6.3   Libido ile alakalı mı önerdin anlamadım.. Madem dostinex bu kadar güclü bir ilac 3 tablet kullanmama rağmen neden bu kadar az düşüş yaşamış ?

tarihinde ibrahiw tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kisetet55    59
ibrahiw, 9 dakika önce yazdı:

Proviron neden ? prolaktin ile bir alakası var mı ? Testo için kullanılıyor diye biliyorum testo değeri 2/8 ref aralığında 6.3   Libido ile alakalı mı önerdin anlamadım.. Madem dostinex bu kadar güclü bir ilac 3 tablet kullanmama rağmen neden bu kadar az düşüş yaşamış ?

Az önce söyledim her iki test arasında 6 ay var. Dostinex kullandıktan 1 hafta sonra tahlil vermen gerekiyordu. Herkesin biyokimyası farklı prolaktine duyarlı bir insan olabilirsin yada herhangi bir şey bunu tetiklemis olabilir. Tavsiyem yarım dostinex alıp 1 hafta sonra tahlil vermen olur. Priviron libido için kullanılır.

Neden tavsiye ettim progesteron değerinden dolayı. Çok mu kötü hayır değil tam sınırda. Sırasıyla şu şekilde gitmen de fayda var. Yarım dostinex kullanıp 1 hafta sonra kan tahlili vermen ve sonuçları izlemen. Prolaktin düşmesine rağmen sorun devam ediyorsa privirona geçmen olur. Her ikisi çözüm olmadıysa tekrar yazıp farklı çözüm önerileri sunulur.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336

Antidepresan veya başka bir ilaç kullanıyor musun, nasıl bir kür uyguladın ilaçların neydi ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ibrahiw    5
berkay16, 12 dakika önce yazdı:

Antidepresan veya başka bir ilaç kullanıyor musun, nasıl bir kür uyguladın ilaçların neydi ?

Olfrex ve misol kullanıyordum 2 ay olmuştur bırakalı. Testo bolde turunabol 

tarihinde ibrahiw tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ibrahiw    5
bombardini gussini, Bir saat önce yazdı:

Hocam bu kür öncesinde kür geçmişin var mı

Var aynı kürden 2 kere yaptım 4 hafta kadarda tren yapmıştım aklım gitti diye daha nor19 grubu kullanmıyorum. Bahsettiğim kürlerin arasında 1er 2 ser sene var

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ibrahiw    5
bombardini gussini, 20 saat önce yazdı:

Hocam bu kür öncesinde kür geçmişin var mı

Neden sordun brom

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ahmettones    18
ibrahiw, 21 saat önce yazdı:

Var aynı kürden 2 kere yaptım 4 hafta kadarda tren yapmıştım aklım gitti diye daha nor19 grubu kullanmıyorum. Bahsettiğim kürlerin arasında 1er 2 ser sene var

Hocam meraktan soruyorum ''aklım gitti'' derken nor-19 grubundan nasıl bir etki aldınız ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ibrahiw    5
ahmettones, 19 dakika önce yazdı:

Hocam meraktan soruyorum ''aklım gitti'' derken nor-19 grubundan nasıl bir etki aldınız ?

Deli gibi paranoyalar ve deli gibi sinir

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
armagedon    0
kisetet55, 19.09.2025 - 11:23 yazdı:

Ezbere yapılan işler ve sonuç ortada. 15 günde bir dostinex al demek tam bir akıl tutulması. Her iki test arasında 6 ay var prolaktin düşmemiş demek için dostinex aldıktan 1 hafta içinde kan tahlili vermen gerekiyordu. Dostinex çok güçlü bir ilaç şuanda 1 tabletin yarısını alsan dahi prolaktini ciddi derece de düşürür. Benim sana tavsiyem priviron alıp kullanman günlük 75 mg kullanim uygun olacaktır. 

hocam privoron üretilmiyor galiba nereden bulabilirim 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ferdikra    197
armagedon, 4 dakika önce yazdı:

hocam privoron üretilmiyor galiba nereden bulabilirim 

Her eczanede var

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kisetet55    59

evet her eczane de var ama artık Reçeteli satılıyor. Bazı eczanelerin reçeteli olmadığı döneme ait stoklarında varsa ancak o şekilde bulunabilir. @Ferdikra

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
bestdop    0
ibrahiw, 9/20/2025 - 21:32 yazdı:

Deli gibi paranoyalar ve deli gibi sinir

Ozel degilse antidepresan ilaclari kullaniyor olmana ragmen neden Tren kullandin? Tren kullanmadan once forumlari falan okuyasaydin keske Nor19 turevleri ne yapar ne eder? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ferdikra    197
kisetet55, 49 dakika önce yazdı:

evet her eczane de var ama artık Reçeteli satılıyor. Bazı eczanelerin reçeteli olmadığı döneme ait stoklarında varsa ancak o şekilde bulunabilir. @Ferdikra

Acıkcası cogu yerden alıyodum ama eskisi gibi etkisi hissedilmiyor proviron normalde ciddi sertlesme saglıyordu simdi hiç öyle değil kullanma yı bıraktım zaten

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ibrahiw    5
bestdop, 13 saat önce yazdı:

Ozel degilse antidepresan ilaclari kullaniyor olmana ragmen neden Tren kullandin? Tren kullanmadan once forumlari falan okuyasaydin keske Nor19 turevleri ne yapar ne eder? 

Tren kullanırken antidepresan kullanmıyordum tren kullanımından sonra antidepresana basladım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ibrahiw    5

Bir tane dostinex aldım ve durum şuan buqkt9spq.jpeg prolaktini sıfırlamış libido problemleri için proviron kullanmayı düşünüyorum yorumunuz nedir ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    922

serbest testosteronunu da ölçtürüp kullan, prolaktini sıfırlamışsın dostinexi bir daha kullanma artık.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kisetet55    59

Yarım dostinex almanı tavsiye etmiştim ben ama sen 1 tam almışsın. Günlük 75 mg priviron hızlı bir şekilde toparlar. @SERKO hocamın bitkisel 1 kürünü de kullanabilirsin. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ibrahiw    5
kisetet55, 18 saat önce yazdı:

Yarım dostinex almanı tavsiye etmiştim ben ama sen 1 tam almışsın. Günlük 75 mg priviron hızlı bir şekilde toparlar. @SERKO hocamın bitkisel 1 kürünü de kullanabilirsin. 

Ne kadar süre bi kutu mu kullanmalıyım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kisetet55    59
ibrahiw, 3 saat önce yazdı:

Ne kadar süre bi kutu mu kullanmalıyım

Bu süreyi senin vücudunun vereceği geri dönüş ve kan tahlilleri belirler.

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: BqRide
      Selamlar herkese. @Fuhrer @berkay16 @GHOST @metinav
      24 haftalık kürümden çıktım. Son testo enjeksiyonumdan 5 hafta geçti. Kan testi verdim. Pct için yardıma ihtiyacım var. 
      Kür içeriğim şöyle;
      0-12 hafta testo en 500 0-12 hafta bolde 400  0-6 hafta dbol (günlük 3 tablet) Sonra hiç ara vermeden:
      12-24 hafta testo en 500 12-24 hafta rimo 400 12-24 hafta ox (günlük 5 tablet) Testisler için 24. Hafta 2ye bölerek 5.000 iu iran prglyn  25.Hafta 5e bölerek 5.000 iu iran prglyn kullandım. 25.Hafta itibariyle 2 kutu klomen aldım. İlk 7 gün günlük 2 adet. Sonraki 6 gün günlük 1 adet Bununla beraber 1 kutu proviron aldım  Son 7-8 gündür @SERKO hocamın bitkisel kür1 ini tüketiyorum. 
      Pct için neler yapmam; neler kullanmam gerekiyor ?
         
    • Yazan: Husoyz
      Öncelikle selamlar,
      19 yaşındayım 1 yıldır spor yapıyorum 17-18 yaşlarımda da  libidom ve cinsel isteksizlik ve  sertleşme gibi konularda bayağı sıkıntım vardı 19 yaşımın başında 6 aylık spor geçmişimle salondaki bir abinin telkini sayesinde küre girdim küre girmeden önceki kan değerlerimi aşağıya bırakıyorum 3 aylık bir kür süreciydi ilk ay 300 mg testo prop 350-400mg civarındada masteron prop kullandım    sonraki ayda haftalık 150mg npp ekledim  kalan son ayda testo enanthat masteron entathat olarak devam ettim  kürümde de çok güzel verim aldım hem kurudum hem kütle koydum ve şuan kürü bitirmiş bulunmaktayım.
      Ayriyeten birşey fark ettim sanki vücudumda gerçekten bir testosteron eksikliği varmış gibiydi kullanmaya başladıktan sonra fark ettim  harbide kendimi erkek gibi hissetim bi keyfim hayat enerjim yerine geldi libidom ve ereksiyon sorunlarım düzeldi bu cinsel sorunlarım düzelince flörtöz yeteneklerimde gerçekten değişiklik oldu ve özgüvenimi tamamladım gibi oldu işte şuan kür sürecini bitirdim sayılır   3 ayın sonuna geldim fakat ağustos eylül gibi üniversiteye gideceğim o sıralar tekrar küre girmek istiyorum şimdi  eylüle kadar 3 ay var zaten bu 3 ayda düşük doz haftalık 100mg gibi testosteron kullansam sonra tekrar küre girsem ne gibi sıkıntılar yaşarım çünkü testo kullanımı gerçekten bırakmak istemiyorum spordan bağımsız olarak üroloji doktoruna git diyenler olacaktır 3 farklı üroloji doktoruna gittim  çoğu benimle dalga geçti bu yaşta ne  libidosu sanki düzenli sex hayatın var gibi şeyler söyleyip gönderdiler çok kafana takma dediler kür bitiminde yaptırdığım kan tahlillerimde aşağıya bırakıyorum ne yapmam gerektiği hakkında açıkçası pek bir fikrim yok bana yardımcı olurumsunuz lütfen  ne yapmam gerekiyor pct süreci hakkında da pek bir bilgim yok  kullandığım markalar doluydu ondan eminim önce evogen kullandım sonra science pharmaya geçtim gayet memnundum.
      KAN TESTLERİM:
        
    • Yazan: trenhex
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Kürümün kaçıncı haftasında olduğumu bilmiyorum.
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate 750mg Deca durabolin 750mg Kullanıyorum marka nessie tahlillerin hepsi çıkmamış devamı çıkınca atarım muhtemelen demir eksikliği var, aklıma takılan bi soru var alt niye bu kadar yüksek çıkmış normalde 40-50 çıkardı zphc kullandığım dönemler.
      KAN TESTLERİM:
         
    • Yazan: GorkemD
      Şuanda pharmtec marka testo enth kullanıyorum yanınada primobolan kullanıyorum 
      haftalık 200mg testo 200mg primobolan alıyorum pctyi proviron ile yapıcağım nasıl kullanabilirim ne önerirsiniz
    • Yazan: Sönmezzz
      Merhaba 
      Testo ve masteron  4 aylık kür sonu tahliller ektedir. Sizce durum nasıl değerlendirebilir misiniz? Trt devam edeceğim yaz boyunca.
          

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×