Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Estel

Motor kazası yaptığım için kürümü 6.Ayında bitirmek zorunda kaldım! nasıl pct yapmalıyım?

Önerilen İletiler

Estel    16

Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?

Bir motor kazası sonucu kolum kırıldı arkadaşlar o yüzden kürü bırakmak zorunda kaldım.

KÜR İÇERİĞİM:

  • 1-4 only testo e 250mg
  • 4-16 250 testo e  300primo
  • 16-24 250testo e 200 tren e

KAN TESTİ SONUCUM:

Screenshot_20250915-191535.jpg.107eb88693245e1ad37ee0d2f1cd0a9e.jpg

3 haftadır ilaçları kesmiş durumdayım, testis atrofisi olmadı olduysa da gözle görülür değil, bugün test verdim sonuçları bu şekilde nasıl bir pct süreci izlemeliyim teşekkürler şimdiden.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


0xhex    68

lh fsh açık şuan,yaşın kaç acaba genç misin? iyi toparlamış

  • 1 hafta günlük 20 mg tamoksifen 
  • 3 hafta 1 klomen kullanman yeterli olur 
  • ilk hafta klomen + tamoksifen 

e2 ve prolaktin değerlerinde önemli libido için.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Estel    16

33 yaş aktif olarak libido sorunu yok şuan. Hocaya dedim ekleyelim E2 prolaktin dedi döngüye bakmak için bu yeterli bende uzatmak istemedim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
0xhex    68
Estel, 45 dakika önce yazdı:

33 yaş 

Aktif olarak libido sorunu yok şuan. Hocaya dedim ekleyelim E2 prolaktin dedi döngüye bakmak için bu yeterli bende uzatmak istemedim

kaçıncı kürün peki? Prolaktin yüksekse yarım dostinex içebilirsin 1 tane yeterli olur ama libidom yerinde diyorsan bunlara çok takılmana gerek yok, ilk hafta klomen + tamoksifen sonrasında klomen ile devam etmen yeterli olur zaten açık sistem.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Estel    16
0xhex, 11 dakika önce yazdı:

kaçıncı kürün peki? Prolaktin yüksekse yarım dostinex içebilirsin 1 tane yeterli olur ama libidom yerinde diyorsan bunlara çok takılmana gerek yok, ilk hafta klomen + tamoksifen sonrasında klomen ile devam etmen yeterli olur zaten açık sistem.

İlk kürümdü. Teşekkür ederim yardım için. Kırıklar biraz ciddi 4 ay alçıda kalacağım zaten kendi haline bırakmakta sakınca var mı sence

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
0xhex    68
Estel, 15 saat önce yazdı:

İlk kürümdü. Teşekkür ederim yardım için. Kırıklar biraz ciddi 4 ay alçıda kalacağım zaten kendi haline bırakmakta sakınca var mı sence

kendi haline bırakmaktan kastın ne ilaçları bırakmak mı , antreman beslenme vs bırakmak mı?


24 hafta kür için bana göre uzun bi süre ben daha kısa kürler yapılması taraftarıyım max 12-14 hafta gibi 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Estel    16
0xhex, 1 saat önce yazdı:

kendi haline bırakmaktan kastın ne ilaçları bırakmak mı , antreman beslenme vs bırakmak mı?


24 hafta kür için bana göre uzun bi süre ben daha kısa kürler yapılması taraftarıyım max 12-14 hafta gibi 

Pct yapmayıp döngüyü kendi haline bırakmak çok sorun yaratır mı demek istedim, sonuçta en az 6ay idman atmayacağım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Komutan    80
Estel, 48 dakika önce yazdı:

Pct yapmayıp döngüyü kendi haline bırakmak çok sorun yaratır mı demek istedim, sonuçta en az 6ay idman atmayacağım

Merhaba, Rabbim şifa versin inşallah. Kesinlikle pct yapmalısın abicim.

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Unrest    204

Çok geçmiş olsun. Acaba trt dozda only testo devam etmen iyileşme açısından daha iyi olmaz mıydı ? Tabi riskli hareket edemiyoken bu maddeleri almakta bir sorun yaratabilir ama testoyu 800 900 lerde tutacağın bir protokolle çok daha iyi iyileşirdin gibi geliyor. Kemik sağlığına faydaları belli testonun ve e2 nin. Bu şurdan aklıma geldi yurtdışında kanser hastası olup kemoterapi alan insanlara bazı doktorlar trt öneriyor. Aynı şey değil ama bu yolla vücudu optimum düzeyde tutabilirsin

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Estel    16

Geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkür ederim. Only testo yapmayı düşündüm ama sonra 6 ay gibi bir süre spor yapamayacağım için vücut dinlensin sistem açılsın döndüğüm zaman temiz ve sağlıklı vücut ile belki bir kür yaparım diye düşündüm.

En doğrusu bir ay klomen tomoksifen günlük birer tablet alıp tekrar bir test vereyim

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Estel    16

İyi akşamlar arkadaşlar,kürü sonlandırdiktan 25gun sonra klomen tomoksifen almaya başladım günlük 1 er tablet 30 gün devam ettim.

16 ekimde kullanmayı bıraktım.

10 gün sonra test verdim yani 26 ekimde sonuçlar bu şekilde. 

Screenshot_20251027_210413_com_hihonor_hnoffice_PDFPhoneActivity0.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
0xhex    68

kazada testislerine darbe aldın mı? fsh çok düşük sperm üretimin çok düşük bilgin olsun korkutmak istemem... lh ve testo gayet yerinde.

normal şartlarda önce lh yükselir ardından lh fsh ı açar fsh yükselir (genelde lh ve fsh başabaş gider bi noktadan sonra) fakat sende böyle bir durum olmamış , hocam sende bir bakmak ister misin ? @metinav

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Estel    16
0xhex, 9 dakika önce yazdı:

kazada testislerine darbe aldın mı? fsh çok düşük sperm üretimin çok düşük bilgin olsun korkutmak istemem... lh ve testo gayet yerinde.

normal şartlarda önce lh yükselir ardından lh fsh ı açar fsh yükselir (genelde lh ve fsh başabaş gider bi noktadan sonra) fakat sende böyle bir durum olmamış , hocam sende bir bakmak ister misin ? @metinav

Herhangi bir rahatsızlığım olmadı, testis boyutunda oldukça iyi düzeyde, ilginç olan pct başlamadan önce FSH daha yüksek çıktı pct sen sonra daha düşük 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
0xhex    68
Estel, 16 dakika önce yazdı:

Herhangi bir rahatsızlığım olmadı, testis boyutunda oldukça iyi düzeyde, ilginç olan pct başlamadan önce FSH daha yüksek çıktı pct sen sonra daha düşük 

çok ilginç burda aklıma gelen tek durum testin yanlış ölçmesi, tekrar test yaptırmanda fayda var

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Saianx    4
Estel, Bir saat önce yazdı:

Herhangi bir rahatsızlığım olmadı, testis boyutunda oldukça iyi düzeyde, ilginç olan pct başlamadan önce FSH daha yüksek çıktı pct sen sonra daha düşük 

Çok geçmiş olsun 2 sene önce Bende aynı durumu yaşadım. Asla testo kullanma kırık varken. Kemik iyileşmesinde çok ciddi sorunlar yaratabilir. Ortopedi uzmanı özellikle uyarmıştı beni.  Şuanlık kırığın iyileşmesine bak. Kırık iyileştikten sonra diğerlerine bakabilirsin. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Estel    16
0xhex, 13 saat önce yazdı:

çok ilginç burda aklıma gelen tek durum testin yanlış ölçmesi, tekrar test yaptırmanda fayda var

1 ay sonra tekrar vereceğim 

Saianx, 12 saat önce yazdı:

Çok geçmiş olsun 2 sene önce Bende aynı durumu yaşadım. Asla testo kullanma kırık varken. Kemik iyileşmesinde çok ciddi sorunlar yaratabilir. Ortopedi uzmanı özellikle uyarmıştı beni.  Şuanlık kırığın iyileşmesine bak. Kırık iyileştikten sonra diğerlerine bakabilirsin. 

Teşekkür ederim uzun süre natürel kalmayı planlıyorum 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
oppomer    29

geçmiş olsun kardeşim, motordan her zaman korkarım, araba candır

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metinav    4.978
0xhex, 15.09.2025 - 19:40 yazdı:

lh fsh açık şuan,yaşın kaç acaba genç misin? iyi toparlamış

  • 1 hafta günlük 20 mg tamoksifen 
  • 3 hafta 1 klomen kullanman yeterli olur 
  • ilk hafta klomen + tamoksifen 

e2 ve prolaktin değerlerinde önemli libido için.

Bu öneri doğru olmamış, 16 hafta kapalı kalan hipofiz/testis fonksiyonu bu şekilde olması gereken seviyeye geri döndürülemez...

0xhex, 21 saat önce yazdı:

kazada testislerine darbe aldın mı? fsh çok düşük sperm üretimin çok düşük bilgin olsun korkutmak istemem... lh ve testo gayet yerinde.

normal şartlarda önce lh yükselir ardından lh fsh ı açar fsh yükselir (genelde lh ve fsh başabaş gider bi noktadan sonra) fakat sende böyle bir durum olmamış , hocam sende bir bakmak ister misin ? @metinav

Kür öncesi doğal hormon değerleri olmadığı için bu sonuca göre pct işe yaramamış ve fsh değeri toparlamamış diye düşünmek durumundayız...

Kısırlık riski mevcut, bu belki kürden önce de vardı, belki de kürden sonra ortaya çıktı...İyi bir pct yapılmalı sonra konu hakkında net bir şey söylenebilir...

Son olarak trenbolon deca gibi bir anabolik kullanılıyorken asla herşeyi bir anda bırakmayın...! En az tren-deca esterinin yarılanma süresi boyunca, testosteronla ve yanında provironla devam edilmeli...

Geçmiş olsun.

tarihinde metinav tarafından düzenlendi
  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Estel    16
metinav, 14 dakika önce yazdı:

Bu öneri doğru olmamış, 16 hafta kapalı kalan hipofiz/testis fonksiyonu bu şekilde olması gereken seviyeye geri döndürülemez...

Kür öncesi doğal hormon değerleri olmadığı için bu sonuca göre pct işe yaramamış ve fsh değeri toparlamamış diye düşünmek durumundayız...

Kısırlık riski mevcut, bu belki kürden önce de vardı, belki de kürden sonra ortaya çıktı...İyi bir pct yapılmalı sonra konu hakkında net bir şey söylenebilir...

Son olarak trenbolon deca gibi bir anabolik kullanılıyorken asla herşeyi bir anda bırakmayın...! En az tren-deca esterinin yarılanma süresi boyunca, testosteronla ve yanında provironla devam edilmeli...

Geçmiş olsun.

Teşekkürler. Trenden sonra 4 hafta 250mg testosteron devam ettim sonra sonlandırdim, 1 ay günlük 1 tomoksifen 1 klomen kullandım. Pct başlarken test verdim konunun başındaki görsel, lh Fsh açılmaya başlamış, onun üzerine 1 ay Pct yaptım lh iyi bir değerde, Fsh Pct önceki rakamın altında, total testosteron iyi bir seviyede, Pct den sonra Fsh daha düşük çıkmaksı normal midir? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: BqRide
      Selamlar herkese. @Fuhrer @berkay16 @GHOST @metinav
      24 haftalık kürümden çıktım. Son testo enjeksiyonumdan 5 hafta geçti. Kan testi verdim. Pct için yardıma ihtiyacım var. 
      Kür içeriğim şöyle;
      0-12 hafta testo en 500 0-12 hafta bolde 400  0-6 hafta dbol (günlük 3 tablet) Sonra hiç ara vermeden:
      12-24 hafta testo en 500 12-24 hafta rimo 400 12-24 hafta ox (günlük 5 tablet) Testisler için 24. Hafta 2ye bölerek 5.000 iu iran prglyn  25.Hafta 5e bölerek 5.000 iu iran prglyn kullandım. 25.Hafta itibariyle 2 kutu klomen aldım. İlk 7 gün günlük 2 adet. Sonraki 6 gün günlük 1 adet Bununla beraber 1 kutu proviron aldım  Son 7-8 gündür @SERKO hocamın bitkisel kür1 ini tüketiyorum. 
      Pct için neler yapmam; neler kullanmam gerekiyor ?
         
    • Yazan: Husoyz
      Öncelikle selamlar,
      19 yaşındayım 1 yıldır spor yapıyorum 17-18 yaşlarımda da  libidom ve cinsel isteksizlik ve  sertleşme gibi konularda bayağı sıkıntım vardı 19 yaşımın başında 6 aylık spor geçmişimle salondaki bir abinin telkini sayesinde küre girdim küre girmeden önceki kan değerlerimi aşağıya bırakıyorum 3 aylık bir kür süreciydi ilk ay 300 mg testo prop 350-400mg civarındada masteron prop kullandım    sonraki ayda haftalık 150mg npp ekledim  kalan son ayda testo enanthat masteron entathat olarak devam ettim  kürümde de çok güzel verim aldım hem kurudum hem kütle koydum ve şuan kürü bitirmiş bulunmaktayım.
      Ayriyeten birşey fark ettim sanki vücudumda gerçekten bir testosteron eksikliği varmış gibiydi kullanmaya başladıktan sonra fark ettim  harbide kendimi erkek gibi hissetim bi keyfim hayat enerjim yerine geldi libidom ve ereksiyon sorunlarım düzeldi bu cinsel sorunlarım düzelince flörtöz yeteneklerimde gerçekten değişiklik oldu ve özgüvenimi tamamladım gibi oldu işte şuan kür sürecini bitirdim sayılır   3 ayın sonuna geldim fakat ağustos eylül gibi üniversiteye gideceğim o sıralar tekrar küre girmek istiyorum şimdi  eylüle kadar 3 ay var zaten bu 3 ayda düşük doz haftalık 100mg gibi testosteron kullansam sonra tekrar küre girsem ne gibi sıkıntılar yaşarım çünkü testo kullanımı gerçekten bırakmak istemiyorum spordan bağımsız olarak üroloji doktoruna git diyenler olacaktır 3 farklı üroloji doktoruna gittim  çoğu benimle dalga geçti bu yaşta ne  libidosu sanki düzenli sex hayatın var gibi şeyler söyleyip gönderdiler çok kafana takma dediler kür bitiminde yaptırdığım kan tahlillerimde aşağıya bırakıyorum ne yapmam gerektiği hakkında açıkçası pek bir fikrim yok bana yardımcı olurumsunuz lütfen  ne yapmam gerekiyor pct süreci hakkında da pek bir bilgim yok  kullandığım markalar doluydu ondan eminim önce evogen kullandım sonra science pharmaya geçtim gayet memnundum.
      KAN TESTLERİM:
        
    • Yazan: GorkemD
      Şuanda pharmtec marka testo enth kullanıyorum yanınada primobolan kullanıyorum 
      haftalık 200mg testo 200mg primobolan alıyorum pctyi proviron ile yapıcağım nasıl kullanabilirim ne önerirsiniz
    • Yazan: swange
      Merhaba 8 hafta boyunca rad-140 kürü yapsam PCT yapmama gerek kalır mı? Kalırsa hangi ilaçları kullanmalıyım?
    • Yazan: AtesTamer
      Değerli hocalarım öncelikle selamlar saygılar.
      Yakın bir zamanda ilk kürüme gireceğim,kürüm 10 hafta 500mg testo,10 hafta 250mg deca,5 hafta günlük 30mg danabol olacak şekilde.Bunun için uygulayacağım pct kürünü de sizlerle paylaştım görsel olarak.Kürümle ilgili eklememi çıkarmamı istediğiniz şeyleri söyleyebilirsiniz değerli tavsiyelerinize bilgilerinize ihtiyacım var deca dick problemiyle karşılaşmak istemiyorum bunun için ne gibi tavsiyeleriniz olur.Ve ayrıca kafamda testo ve danabol içeren başka bir kür daha var hangisini tercih etmeliyim açıkçası kararsız kaldım,cehaletimi mazur görün ilk kürüm araştırma sürecindeyim.Şimdiden yardımcı olan olmayan herkese teşekkürler:)

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×