Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

AnarchyZone

Alpha med markası hk.

Önerilen İletiler

AnarchyZone    73

Selamlar arkadaşlar. Acaba bu ürün hakkında bilgisi olan var mı? Satıcı Iran malı olduğunu söyledi. Bayadır Masteron Enanthate arıyorum. Ulaşabildiğim markalar Zphc ve Alpha Med oldu.

Kullanan arkadaşlar varsa yardımcı olurlarsa sevinirim. :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


shX648    55

Merhaba, Masteron enanthate arıyorum şuan kime sorsam hammade sıkıntısı var yada stok yok diyor arkadaşlar birini buldum kutusu 3000 tl ye alpha med masteron enanthate satıyor aynı kişi spectrum novo humx ürünlerini de satıyor. 

kullanan var mı güvenilir mi?

IMG-20251129-WA0041.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
efesarac    24
shX648, 57 dakika önce yazdı:

Merhaba, Masteron enanthate arıyorum şuan kime sorsam hammade sıkıntısı var yada stok yok diyor arkadaşlar birini buldum kutusu 3000 tl ye alpha med masteron enanthate satıyor aynı kişi spectrum novo humx ürünlerini de satıyor. 

kullanan var mı güvenilir mi?

3000tl çok pahalı bir fiyat dostum.Markayı da ilk defa duydum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
shX648, 57 dakika önce yazdı:

Merhaba, Masteron enanthate arıyorum şuan kime sorsam hammade sıkıntısı var yada stok yok diyor arkadaşlar birini buldum kutusu 3000 tl ye alpha med masteron enanthate satıyor aynı kişi spectrum novo humx ürünlerini de satıyor. 

kullanan var mı güvenilir mi?

Bu ürününü bilmem ama satıcı güvenilir, kendisiyle alışverişlerim oldu

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
shX648    55
efesarac, 57 dakika önce yazdı:

3000tl çok pahalı bir fiyat dostum.Markayı da ilk defa duydum.

normalde 1800 e aluyorum etiketsiz optimum güzel de çalışıyo ama denemek istiyorum farklı markalar sonuçta ilkkez masteron kullanıyorum anabolizanlarla çok bi geçmişim yok 2.kürüm en optimal verim aldığım markayı bulmaya çalışıyorum ve 1800 e herkes stok yok hammade sorunu var derken optimum satan adamın al kardeşim 1800 şak diye önüme koyması biraz işkillendirdi ha masteronu aldığım adam da düzgün iş ahlakı olan bi adam bu arada onda sıkıntı yok 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
shX648, 2 saat önce yazdı:

normalde 1800 e aluyorum etiketsiz optimum güzel de çalışıyo ama denemek istiyorum farklı markalar sonuçta ilkkez masteron kullanıyorum anabolizanlarla çok bi geçmişim yok 2.kürüm en optimal verim aldığım markayı bulmaya çalışıyorum ve 1800 e herkes stok yok hammade sorunu var derken optimum satan adamın al kardeşim 1800 şak diye önüme koyması biraz işkillendirdi ha masteronu aldığım adam da düzgün iş ahlakı olan bi adam bu arada onda sıkıntı yok 

masteron enanthate şuan 1800 gibi rakamlara imkansız gibi bir şey zaten. Hammadde sıkıntısı var doğru, 3000tl olması normal kabul edilebilir fakat bu markayı güvenilir kılmıyor. TR'de bulunan markalardan zphc erişimin varsa kullan yoksa hiç maste enanthate'a bulaşma derim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
shX648    55
the_escobar, 14 dakika önce yazdı:

masteron enanthate şuan 1800 gibi rakamlara imkansız gibi bir şey zaten. Hammadde sıkıntısı var doğru, 3000tl olması normal kabul edilebilir fakat bu markayı güvenilir kılmıyor. TR'de bulunan markalardan zphc erişimin varsa kullan yoksa hiç maste enanthate'a bulaşma derim.

aynı adam zphc de satıyo da zphc bitti şuan bu var dedi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
shX648, 9 saat önce yazdı:

aynı adam zphc de satıyo da zphc bitti şuan bu var dedi

en son zphc mastelerin flakonu bitmişti, ampul olarak vardı. Sen yine başkasına falanda sor. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
shX648    55
the_escobar, 12 dakika önce yazdı:

en son zphc mastelerin flakonu bitmişti, ampul olarak vardı. Sen yine başkasına falanda sor. 

3 farklı satıcıya sordum hepsi stok yok diyor enanthate için prop da vurmak istemiyorum her gün her gün ve hiç kısa ester ilaç kullanmadım ne sıklıkla vurucağımı da bilmiyorum 😅

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
shX648, 45 dakika önce yazdı:

3 farklı satıcıya sordum hepsi stok yok diyor enanthate için prop da vurmak istemiyorum her gün her gün ve hiç kısa ester ilaç kullanmadım ne sıklıkla vurucağımı da bilmiyorum 😅

Benimde elimde 4 5 flakon prop var, bende bıktım kısa esterden ama ne yapayım bu ilaçları 😀 Normalde ED yapılması daha iyi ama arada 1 gün boşluk vererek yapabilirsin prop başlarsan

  • Beğen 1
  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    930
the_escobar, 2 saat önce yazdı:

Benimde elimde 4 5 flakon prop var, bende bıktım kısa esterden ama ne yapayım bu ilaçları 😀 Normalde ED yapılması daha iyi ama arada 1 gün boşluk vererek yapabilirsin prop başlarsan

masteron prop her zaman enanthateden daha iyidir, 200 mg masteron enanthatenin yerini bence doldurabilir 100mg propionat. Sebebi basit, yarılanma süresi, ester bağının taşıma kapasitesi, ek olarak fiyat bakımından da prop daha uyguna geliyor. Örneğin 3gr mast prop 100$ civarında bulabiliyorum ZPHC 30 ml yani, ancak 70$ civarına masteron enanthate alabiliyorum. Tavsiyem tüm ilaçlarını bir flakona ekleyip kendini günlük iğnelemen.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
Fuhrer, 12 dakika önce yazdı:

masteron prop her zaman enanthateden daha iyidir, 200 mg masteron enanthatenin yerini bence doldurabilir 100mg propionat. Sebebi basit, yarılanma süresi, ester bağının taşıma kapasitesi, ek olarak fiyat bakımından da prop daha uyguna geliyor. Örneğin 3gr mast prop 100$ civarında bulabiliyorum ZPHC 30 ml yani, ancak 70$ civarına masteron enanthate alabiliyorum. Tavsiyem tüm ilaçlarını bir flakona ekleyip kendini günlük iğnelemen.

Npp, masteron bende ne olursa olsun enjeksiyon bölgesinde sonraki bir iki gün ağrı yaptığı için her gün vuramıyorum. Kalça ve omuzları kullanıyorum. Blasta geçince EOD yapmayı planlıyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
the_escobar, 41 dakika önce yazdı:

Npp, masteron bende ne olursa olsun enjeksiyon bölgesinde sonraki bir iki gün ağrı yaptığı için her gün vuramıyorum. Kalça ve omuzları kullanıyorum. Blasta geçince EOD yapmayı planlıyorum.

Ben uzun esterlerde EOD ye geçtim. Kısa ester kullanmak durumunda kalırsam da ED yaparım. İlaçları bence ağırlık antrenmanı da yaptığımız için daha hızlı metabolize ediyoruz. Todd Lee isminde biri, hem doktor hem IFBB pro, her ilacı günlük enjeksiyonlara bölerek yapılmasını söylüyordu. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
AnarchyZone    73

Ben samimi olduğum satıcıyla konuştum. Ürün 5 para etmez sana göndermem dedi. Alanlar da şikayetçiymiş. Bence Prop kullan. Normal satış fiyatı 50$ zaten o ilacın. O Paralara değmez.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
shX648    55
the_escobar, 3 saat önce yazdı:

Benimde elimde 4 5 flakon prop var, bende bıktım kısa esterden ama ne yapayım bu ilaçları 😀 Normalde ED yapılması daha iyi ama arada 1 gün boşluk vererek yapabilirsin prop başlarsan

bidahakine prop alırım elimdeki kutu bitince muhtemelen arada 1 günlük boşluk bırakarak günlük yapabilirim haftalık 400mg kullanmak istesem 100 mg lık ampulü kaça bölücem nasıl vurucam 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Merts    2
shX648, 7 dakika önce yazdı:

bidahakine prop alırım elimdeki kutu bitince muhtemelen arada 1 günlük boşluk bırakarak günlük yapabilirim haftalık 400mg kullanmak istesem 100 mg lık ampulü kaça bölücem nasıl vurucam 

Pazartesi çarşamba cuma 1 er ml yeterli 4 vurucaksan pazarda vur sonraki hafta salı perşembe cumartesi pazartesi başa al

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
shX648    55
Merts, 21 dakika önce yazdı:

Pazartesi çarşamba cuma 1 er ml yeterli 4 vurucaksan pazarda vur sonraki hafta salı perşembe cumartesi pazartesi başa al

2 kutu masteron ediyor 1 ayda 😮‍💨 rimo da kalmamış hiçbiyerde boldenon giricem bulkda bakalım şimdilik her şey güzel gidiyo formum açılıyo valla tr de ilaç işleri çok problemli 

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
hectordoyle, 7 saat önce yazdı:

Ben uzun esterlerde EOD ye geçtim. Kısa ester kullanmak durumunda kalırsam da ED yaparım. İlaçları bence ağırlık antrenmanı da yaptığımız için daha hızlı metabolize ediyoruz. Todd Lee isminde biri, hem doktor hem IFBB pro, her ilacı günlük enjeksiyonlara bölerek yapılmasını söylüyordu. 

Uzun ester EOD kafîdir. Kısa ester için ise arada 1 gün boşluk vererek yaptığımla ED yaptığım dönem arasında pek fark hissetmedim. 

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336
hectordoyle, 22 saat önce yazdı:

Ben uzun esterlerde EOD ye geçtim. Kısa ester kullanmak durumunda kalırsam da ED yaparım. İlaçları bence ağırlık antrenmanı da yaptığımız için daha hızlı metabolize ediyoruz. Todd Lee isminde biri, hem doktor hem IFBB pro, her ilacı günlük enjeksiyonlara bölerek yapılmasını söylüyordu. 

O eleman masteron primodan daha iyi de diyo görüşleri biraz enteresan hatta masteron saç dökmez de diyor 😂

tarihinde berkay16 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
AS1L    492
hectordoyle, 30.11.2025 - 15:29 yazdı:

Ben uzun esterlerde EOD ye geçtim. Kısa ester kullanmak durumunda kalırsam da ED yaparım. İlaçları bence ağırlık antrenmanı da yaptığımız için daha hızlı metabolize ediyoruz. Todd Lee isminde biri, hem doktor hem IFBB pro, her ilacı günlük enjeksiyonlara bölerek yapılmasını söylüyordu. 

Bu fikre ben de tamamen katılıyorum. İster uzun ester ister kısa ester olsun haftalık toplam mg 6 ya da 7 bölerek her gün enjeksiyon yapmak kadar temiz ve stabil kan seviyesi sağlayan başka bir yöntem yok. Ben şahsen Pazar gününü tamamen iğnesiz tatil günü olarak bırakıyorum kalan 6 güne haftalık toplam dozu eşit bölüyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
berkay16, 3 saat önce yazdı:

O eleman masteron primodan daha iyi de diyo görüşleri biraz enteresan hatta masteron saç dökmez de diyor 😂

Ya o adam klasik testo bolde küründe azalan e2 yi ment ile dengelenmesini söyleyen biri :D Hadi dediği mantıklı tr de ment satanların neredeyse hepsi tren acetate veriyor zaten. Her sakallıyı dede sanmamak lazım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336
hectordoyle, Bir saat önce yazdı:

Ya o adam klasik testo bolde küründe azalan e2 yi ment ile dengelenmesini söyleyen biri :D Hadi dediği mantıklı tr de ment satanların neredeyse hepsi tren acetate veriyor zaten. Her sakallıyı dede sanmamak lazım

Bana da dedikleri mantıksız gelmiyo ama mantıklı da gelmiyo 😂 ben bi şans verip masteron e aldım yolda bakalım dediği gibi serm etkisi yapıcak mı şuan klasik trt de 71ng/L e2 ile yan etki yaşamıyorum

tarihinde berkay16 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
shX648    55
berkay16, 6 saat önce yazdı:

ben bi şans verip masteron e aldım yolda bakalım 

markası nedir hocam 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336
shX648, 13 saat önce yazdı:

markası nedir hocam 

Driada medical yurt dışından getirtebiliyorum ben akrabalara

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×