Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

KaiserSchoze

Bulk dönemlerinde kaç dakika kardiyo yapılmalı? sabahları aç karna kardiyo yapmanın bir zararı olur mu?

Önerilen İletiler

Herkese merhaba,

Eylül yarışmasına hazırlanıyorum 4-5 haftalık bir süreç kaldı yarışmadan sonra 2 3 ay dinlenip daha sonra kışa growth ve insülinle artık vücuduma seviye atlatacağım merak ettiğim bir konu var. Evime salon tipi bisiklet aldım şu an definasyon döneminde sabahları aç karna kardiyo yapıyorum. Bulk dönemine girdiğimde de sabahları aç karna kardiyo yapmayı düşünüyorum. Sabah kardiyodan sonra kendimi daha dinç hissediyorum ve kondisyonum aşırı derecede düzeldi. Kalp sağlığında etkili ve yağlanmayı azaltıyormuş sanırım.

SORULARIM:

  1. Bulk dönemlerinde kaç dakika kardiyo yapılmalı?
  2. Bulk döneminde sabahları aç karna kardiyo yapmanın bir zararı olur mu kaslar açısından ?

Cevaplarsanız sevinirim. Herkese iyi günler dilerim. :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


BBurak    276

20-30 dakika kardiyo ile kilo verecek kadar hızlı bir yapın yoksa kesin eklemelisin. Süre kişiden kişiye değişmekle birlikte ısınma sonrası 20-25 dakika tempolu maksimum 30 dakika iyidir. Süre az gibi fakat definasyona geçtiğinde kalorileri düşmeden açlık periyodundaki kardiyoyu arttırabileceksin.

Halihazırda neredeyse her pro her dönemde sabah aç kardiyo yapıyor fakat kardiyodan sonra mümkün mertebe hızlıca gıda sokmaya başla vücuduna. Büyüme döneminde zaten uyku ve açlık periyodu dolayısıyla depolar gece bir nebze boşalıyor.

Kardiyonun da faydaları saymakla bitmez, kendin bahsetmişsin zaten.

Bu arada form bomba duruyor, maşallah B|

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184

Bulkta zararın aksine güzel yararı olur, iştahı açar, yağlanmayı önler ve besinlerin daha iyi taşınmasını sağlar.

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BBurak, 2 saat önce yazdı:

20-30 dakika kardiyo ile kilo verecek kadar hızlı bir yapın yoksa kesin eklemelisin. Süre kişiden kişiye değişmekle birlikte ısınma sonrası 20-25 dakika tempolu maksimum 30 dakika iyidir. Süre az gibi fakat definasyona geçtiğinde kalorileri düşmeden açlık periyodundaki kardiyoyu arttırabileceksin.

Halihazırda neredeyse her pro her dönemde sabah aç kardiyo yapıyor fakat kardiyodan sonra mümkün mertebe hızlıca gıda sokmaya başla vücuduna. Büyüme döneminde zaten uyku ve açlık periyodu dolayısıyla depolar gece bir nebze boşalıyor.

Kardiyonun da faydaları saymakla bitmez, kendin bahsetmişsin zaten.

Bu arada form bomba duruyor, maşallah B|

Kafamda ki düşünce sabah kalkıp bir çörçil içip direk 20 -30 dk kardiyo yapıp daha sonra hemen ilk öğünü yapmaktı. Kilo verecek hızlı bir yapım yok aksine anabolikler ve growth olacağı için çok sıkıntı yaratabileceğini düşünmüyorum. Yine de sizlerinde fikrine danışmak istedim.

Güzel sözleriniz için teşekkür ederim ❤️

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
yusufbilo78    0

Selamlar, şuanda tren e ve test e küründeyim. Amacım şuanda biraz kurumak. Kürün başlarında daha çok bulk gidiyordum antrenmanlara asla aç gitmezdim. Dediğim gibi bu ara definasyona başladım. Daha verimli bir şekilde yağ yakmak için antrenmanlara sabah uyandığım gibi aç gitmek mantıklı olur mu? Çünkü girdiğim set ağırlıkları oldukça yüksek, aç karına gidince setler çıkmayabiliyor.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184

Antrenmanda amacın yağ yakmak olmamalı bence. Antrenman zamanı sağlam antrenman, kardiyo zamanı sağlam kardiyo yapılmalı. Bu ikisini ayırmalısın. Eğer gücün düşecekse, kendini çok boş hissedeceksen hafif öğün yapıp gidebilirsin. Kimisi aç karna çok iyi verim alırken kimisi benim gibi hiç iyi hissetmez. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ArdaKarakurt    32

En önemlisi sabah aç karnına gittiğinde vücudun tamamen kendine gelmiş olmayacaktır ve sert antrenmanlarda sakatlanma ihtimali çok yüksek oluyor. 3 Ay kadar mecbur kalarak sabahları uyanıp antrenman yaptım sonra işe gittim. Hem ağırlıklarım düştü hemde omuz ve boyun ağrılarımla baş edemedim. Kardiyo olarak benim favorim eliptik bisiklet, sabahları aç karnına 10 mg yohimbe, pre-workout ve l-carnitin aldım. Kahvaltımı kardiyodan en az 2 saat sonra yaptım ve 3-4 tane limonlu su içtim. Gerçekten bel bölgem inceldi denemeni tavsiye ederim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BBurak    276
yusufbilo78, 24 dakika önce yazdı:

Selamlar, şuanda tren e ve test e küründeyim. Amacım şuanda biraz kurumak. Kürün başlarında daha çok bulk gidiyordum antrenmanlara asla aç gitmezdim. Dediğim gibi bu ara definasyona başladım. Daha verimli bir şekilde yağ yakmak için antrenmanlara sabah uyandığım gibi aç gitmek mantıklı olur mu? Çünkü girdiğim set ağırlıkları oldukça yüksek, aç karına gidince setler çıkmayabiliyor.

 Sabah aç karnına kardiyo karb içeren 1-2 öğün sonrası antrenman olabilir bence. Beslenmede karb yoksa çok önemi yok bence kardiyoyu gün içine yaysanda olur. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
oppomer    29

Hocam temiz bulk yaparken sabah aç karna yohimbe kullanımı göbek çecresindeki yağları yakar mı?etkisi gün içindemi oluyo, yoksa antreman öncesi mi almak gerekiyor

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
oppomer, Bir saat önce yazdı:

Hocam temiz bulk yaparken sabah aç karna yohimbe kullanımı göbek çecresindeki yağları yakar mı?etkisi gün içindemi oluyo, yoksa antreman öncesi mi almak gerekiyor

Yohimhine aç karna alınmalı, insülin ile ters çalışıyor. Etkisi kullandıktan 2 3 saat sonra daha devam eder. Antrenman öncesi alınmasını önermem ilginç bir duygu durumuna sokuyor adamı

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: oppomer
      Merhaba,
      Zayıf yapılı skinny fat vücudum var. ama az kilo da olmama rağmen sanırım vücut yağım o kadar az değil ki az da olsa karın kaslarını göremiyorum, tatlı yiyen ve şeker kullanan birisi de değilim, antreman öncesinde ya da sonrasına hafta da 2 kez 15dk kardiyo eklesem çözüm olur mu yoksa en az 45 dakika falan mı yapılmalı kardiyo?
      Teşekkürler
    • Yazan: mamo
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Bir arkadaşımla çıkmaza girdik ikimiz de %30 civarı yağ oranına sahibiz. Ben günde 2 bölge 3er hareket şeklinde uygulayıp (3x12-16 şeklinde) sonrasında 50 dakika kardiyo yapma taraftarıyım fakat kendisi x hipertrofi programı uygulayıp 30dk kardiyo yapmanın daha mantıklı olduğunu söylüyor.
      SORULARIM:
      Sizce hangisi daha mantıklı olur? Kilo verip daha sonra kas kütlesi eklemek daha mantıklı-kolay olmaz mı? Tüm cevaplar için şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: ggaridesgafa
      Hocalarım selam,
      Kardiyo için önümüzde bir sürü seçenek var açık hava yürüyüşü koşu bandı yatay bisiklet dikey bisiklet eliptik gibi kardiyo yaparken önemli olan nabız aralığı mıdır mesela benim şuan dikey bisiklet ve eğimsiz bir yürüyüş bandım var nabız aralığı mı daha çok önemli yoksa eğimli bir kardiyo yapmak mı?
      Tüm cevaplar için teşekkürler.
    • Yazan: garibansporcu
      Saygıdeğer hocalarım,ağabeylerim...
      Kardiyo gerçekten önemli mi? Diyetimize dikkat ettiğimiz ve sert antrenman çıkarttığımız sürece kardiyo önemli mi? Yoksa yapmasakda olur mu? 
      Tüm cevaplar için teşekkürler.
    • Yazan: Draqul Org
      Merhabalar nasılsınız?
      Boyun 180, kilom 72. Yağ oranım düşük yağlı değilim. Sadm bulk kürü içinde antrenmanıma kerdiyo eklemeli miyim?
      haftada 1 gün mesela. Ama amacım sadece hacim olmak ve bu yüzden eklemesem de olur diye düşündüm fakat bazıları kardiyo önemli diyor.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×