Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

AugCommand

Zayıflamak için trenbolone kullanılır mı?

Önerilen İletiler

AugCommand    8

Merhaba,

Şu an SR-9009+GW-501516 mix ve yohimbe kullanıyorum, 20 günlük kaldı.

Salonda tanıştığım bir kişi zayıflamak için trenbolone + testo c kullandığını ve vücudunu güzel kuruttuğunu söyledi, çocuk gerçekten fit bir vücuda sahip 130 kilodan düşmüş.

Soru: Sizce zayıflamak için trenbolone + testo c kürüne girilir mi? Ya da ne gibi önerilerde bulunabilirsiniz?

--- 25 kilo vermem gerekli ---

Cevaplarınız için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Fuhrer    930

Trenbolone zayıflatmaz, hatta şundan emin ol hiç bir anabolik seni zayıflatmaz seni zayıflatacak tek şey diyettir. Stano su atar, tren bombeli gösterir gh sadece çıtırdan yağ yakar. 

  • Beğen 2
  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
AugCommand    8
Fuhrer, 31 dakika önce yazdı:

Trenbolone zayıflatmaz, hatta şundan emin ol hiç bir anabolik seni zayıflatmaz seni zayıflatacak tek şey diyettir. Stano su atar, tren bombeli gösterir gh sadece çıtırdan yağ yakar. 

Amacım yağ yakım sürecini hızlandırmak hocam.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    930
AugCommand, 14 dakika önce yazdı:

Amacım yağ yakım sürecini hızlandırmak hocam.

Dostum gh kullan 5 iu günlük, yohimbine diyet kardiyo ve adım say en maksimum yapabileceğin şeyler emin ol bunlar. Sana tren wins prop ox maste önerecekler büyük ihtimalle ilaç satıcıları, onların amacı seni şekillendirmek değil kendi ceplerini şekillendirmek. Türkiye şartlarında neredeyse ilk kürde dolandırılmama ihtimali sıfıra yakın, bizim bu forumda temel amacımız yaşadığımız acı tecrübeleri sizlere aktarıp aynı tuzağa düşmemeniz. Bu forumda kimse satıcı ismi paylaşamaz, kendi ismini paylaşamaz. 

  • Beğen 2
  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
AugCommand    8
Fuhrer, 6 dakika önce yazdı:

Dostum gh kullan 5 iu günlük, yohimbine diyet kardiyo ve adım say en maksimum yapabileceğin şeyler emin ol bunlar. Sana tren wins prop ox maste önerecekler büyük ihtimalle ilaç satıcıları, onların amacı seni şekillendirmek değil kendi ceplerini şekillendirmek. Türkiye şartlarında neredeyse ilk kürde dolandırılmama ihtimali sıfıra yakın, bizim bu forumda temel amacımız yaşadığımız acı tecrübeleri sizlere aktarıp aynı tuzağa düşmemeniz. Bu forumda kimse satıcı ismi paylaşamaz, kendi ismini paylaşamaz. 

Satın almak istersem zaten Burak hocayla iletişime geçerim hocam o konuda sıkıntı yok, çok şükür Burak hocamız var. Yorumlarınız çok değerli.

  • Gülümse 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
makro1178    102

Yüksek yağ oranı için anaboliklerin kullanılmaması yönünde çok uyarı aldım. Kaldı ki yüksek yağ oranında TREN gibi bir ilaç daha da kötü olacaktır. Kolestrol değerlerinden tutun da karaciğer değerlerine kadar zaten biz kilolular eksi durumdayız. işin içine bu mereti eklersek bozuk değerleri daha da bozarak bize zulüm olabilir.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
abartach    64
AugCommand, 9 saat önce yazdı:

--- 25 kilo vermem gerekli ---

25 değil 50 olsa verirsin . sen hızlı vermek istiyorsun sanırım. kilo almakta vermekte uzun süreçli iş. vücut makine gibi eğer yetrsiz beslenir overtreaning olursan kapatır bir süre sonra kendini. insan vücudunun günlük yakabileceği yağ sınırlı yapabileceği kas sınırlı. beslenmeni antrenmanını oturt disiplinli devam et. dışarıdan alacağın destek oransal olarak çok ufak bir yardım olacak bu yağ oranı %6 7 yarşmacı 4 hafta kullanacak olan birisi için önemli belki ama sende devede kulak kalır ve aylarca kullanman gerekecek. makine yağ yakmaya dişli kırmaya başlayınca hastanede anlayan doktor zor bulursun. önce beslenme ve antrenman disiplini.

hızlı gelen hızlı gider 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Trenbolone recomp un kralidir ondan baska recomp yapabilecek bir ilac yok. Zayiflamak icin mantigina uygun degil fakat ben 80 kiloya duseyim ama dustugumde takir tukur olayim dersen trenbolone elbet en iyisi. Ama kas kaybetmeyim zararda gormeyim dersen only testo cypionate ile de kas kaybini engellersin. Cok paran varsa gh de eklersin.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
AugCommand    8
steroidnediryahu, 14 saat önce yazdı:

Trenbolone recomp un kralidir ondan baska recomp yapabilecek bir ilac yok. Zayiflamak icin mantigina uygun degil fakat ben 80 kiloya duseyim ama dustugumde takir tukur olayim dersen trenbolone elbet en iyisi. Ama kas kaybetmeyim zararda gormeyim dersen only testo cypionate ile de kas kaybini engellersin. Cok paran varsa gh de eklersin.

Hocam dediğiniz gibi kullanmayı istememin bir diğer sebebi de zayıfladığımda vücut dağılmış gibi gözükmesin. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
makro1178    102
AugCommand, 8 dakika önce yazdı:

Hocam dediğiniz gibi kullanmayı istememin bir diğer sebebi de zayıfladığımda vücut dağılmış gibi gözükmesin. 

Boy kilo kaçtı hocam ve vücut yapınız nasıl yağ oranı vs

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
AugCommand    8
makro1178, Şimdi yazdı:

Boy kilo kaçtı hocam ve vücut yapınız nasıl yağ oranı vs

1,80 boy, 102 kilo, yağlı bir vücudum var.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
AugCommand, 9 saat önce yazdı:

Hocam dediğiniz gibi kullanmayı istememin bir diğer sebebi de zayıfladığımda vücut dağılmış gibi gözükmesin. 

Sadece dagilmis gibi gozukmesin diyorsan testesterone yeterli olur.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
makro1178    102
AugCommand, 18 saat önce yazdı:

1,80 boy, 102 kilo, yağlı bir vücudum var.

Aynı sayılırız hocam. Kalp sağlığı durumuna vs dikkat et mutlaka bu tür ilaçlardan önce. ben 3 ayda bir genel test 6 ayda bir mutlaka hormon testlerine baktırırım her testte ldl hdl ve türevi değerlere vitaminlere dahi baktırırım. Şundan emin ol millet 1 etkileniyor ise bu ilaçlardan bizim etkilenmemiz  3 olacaktır. Çünkü vücut zaten yıpranmış ve hasarlı bu yağlar yüzünden. buna ekstra yük ekliyoruz. Yani ne yapacaksan senin kararın ama mutlaka süreçte değerlerini takip et çünkü bizde çok daha önemli benim gözümde.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
AugCommand    8
makro1178, 43 dakika önce yazdı:

Aynı sayılırız hocam. Kalp sağlığı durumuna vs dikkat et mutlaka bu tür ilaçlardan önce. ben 3 ayda bir genel test 6 ayda bir mutlaka hormon testlerine baktırırım her testte ldl hdl ve türevi değerlere vitaminlere dahi baktırırım. Şundan emin ol millet 1 etkileniyor ise bu ilaçlardan bizim etkilenmemiz  3 olacaktır. Çünkü vücut zaten yıpranmış ve hasarlı bu yağlar yüzünden. buna ekstra yük ekliyoruz. Yani ne yapacaksan senin kararın ama mutlaka süreçte değerlerini takip et çünkü bizde çok daha önemli benim gözümde.

Aynen hocam bu sabah kan ve idrar verdim tahlil için. Çıkan sonuçları konu açıp paylaşcam. Ne olursa olsun hayırlısı olsun.

steroidnediryahu, 9 saat önce yazdı:

Sadece dagilmis gibi gozukmesin diyorsan testesterone yeterli olur.

Hocam bir de şöyle düşündüm, en başta sadece testo c, zayıflamanın sonlarına doğru ise örneğin son 5-8 kilo fazlam kaldığı zaman yanına trenbolone eklemek. Yani kastettiğim zayıflamanın sonundan bulk döneminin başlangıcına geçiş süreci. Sizce doğru mu düşündüm?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
makro1178    102
AugCommand, 10 saat önce yazdı:

Aynen hocam bu sabah kan ve idrar verdim tahlil için. Çıkan sonuçları konu açıp paylaşcam. Ne olursa olsun hayırlısı olsun.

Hocam bir de şöyle düşündüm, en başta sadece testo c, zayıflamanın sonlarına doğru ise örneğin son 5-8 kilo fazlam kaldığı zaman yanına trenbolone eklemek. Yani kastettiğim zayıflamanın sonundan bulk döneminin başlangıcına geçiş süreci. Sizce doğru mu düşündüm?

Hocam fazla 8 kg falan kaldıysa yağ oranı 15  16 lare gelmiş gibi bişidir zaten bence daha uygun olur. İlk süreçte 4 .hafta mutlak kan testi ver hocam. Testo yüksek yağ oranından dolayı aromatize olabilir öst. kontrolünü aksatma ona göre ai kullanımı yaparsın.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
AugCommand    8

Merhaba,

Aklıma şöyle bir soru geldi, zayıflamayı beklemeden vücut geliştirme kürüne girilir mi? Aramızda deneyen oldu mu arkadaşlar ve sonuç alabildiniz mi?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
GHOST    940
AugCommand, 4 dakika önce yazdı:

Merhaba,

Aklıma şöyle bir soru geldi, zayıflamayı beklemeden vücut geliştirme kürüne girilir mi? Aramızda deneyen oldu mu arkadaşlar ve sonuç alabildiniz mi?

İstediğine girersin bulk girersen vücut yağlı ve kötüyse daha yağlı ve daha kötü olabilir. ihtiyaç neyse ilk ona başlamalı.

trende ciddi tecrübe isteyen tehlikeli ilaçlardan birisi. kullanmadan bu yukarıda Burak hocanın konusunu oku

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
AugCommand    8
GHOST, 30 dakika önce yazdı:

İstediğine girersin bulk girersen vücut yağlı ve kötüyse daha yağlı ve daha kötü olabilir. ihtiyaç neyse ilk ona başlamalı.

trende ciddi tecrübe isteyen tehlikeli ilaçlardan birisi. kullanmadan bu yukarıda Burak hocanın konusunu oku

Tren i  biliyorum hocam etkilerinin farkındayım. sr-9009+gw-501516 ve yohimbine kullanıyorum açıkçası kilo vermekten ziyade vücudum sıkılaştı görüntüm eskiye göre çok daha iyi, yağ oranım halen fazla. Zayıflayana kadar küre girip gelişip definisyonu en sona bırakmak gibi düşünmüştüm. Mantıklı mı sizce?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336
AugCommand, 6 dakika önce yazdı:

Tren i  biliyorum hocam etkilerinin farkındayım. sr-9009+gw-501516 ve yohimbine kullanıyorum açıkçası kilo vermekten ziyade vücudum sıkılaştı görüntüm eskiye göre çok daha iyi, yağ oranım halen fazla. Zayıflayana kadar küre girip gelişip definisyonu en sona bırakmak gibi düşünmüştüm. Mantıklı mı sizce?

Yüksek yağ oranıyla e2 ile savaşırsın. Cardarin stenabolic ile kilo veremiyorsan ya kalori deficitte kalmıyorsundur ya da insülin direnci gelişmiştir diyetine uyduğuna eminsen homa-ir veya hba1c testi yaptırabilirsin. 

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
AugCommand    8
berkay16, 1 dakika önce yazdı:

Yüksek yağ oranıyla e2 ile savaşırsın. Cardarin stenabolic ile kilo veremiyorsan ya kalori deficitte kalmıyorsundur ya da insülin direnci gelişmiştir diyetine uyduğuna eminsen homa-ir veya hba1c testi yaptırabilirsin. 

Tip-2 diyabetim var hocam.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
makro1178    102
AugCommand, 28 dakika önce yazdı:

Merhaba,

Aklıma şöyle bir soru geldi, zayıflamayı beklemeden vücut geliştirme kürüne girilir mi? Aramızda deneyen oldu mu arkadaşlar ve sonuç alabildiniz mi?

Merhaba tarafımca denendi. Kendi nezdimde başarısız deneyimsiz bir süreç geçirdim daha da yağlandım su tuttugum için iyice suratım şişti süreç sonrasında çok büyük çöküş yaşamıştım. ama deneyımlı ve bilinçli olursanız bu süreç daha lehinize olabilir.

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336
AugCommand, 17 dakika önce yazdı:

Tip-2 diyabetim var hocam.

Endokrinolog bir ilaca başlattı mı peki ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
AugCommand    8
berkay16, 1 dakika önce yazdı:

Endokrinolog bir ilaca başlattı mı peki ?

Glifor kullanıyorum sabah akşam 1000'er mg.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336
AugCommand, 2 dakika önce yazdı:

Glifor kullanıyorum sabah akşam 1000'er mg.

Cardarine de kaslardaki insülin duyarlılığını doğrudan arttıran bir ilaç muhtemelen süreci hızlandıracaktır ama diyete uymakta sorun yaşıyorsan semaglutid, tirzepatide gibi ilaçlara da yönelebilirsin hem cardarinden daha güvenilirler hem de diyeti çok daha kolay bir hale getiriyorlar maliyeti biraz yüksek ama ugl semaglutid çok pahalı değil.

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: kutukutupense
      Dostlar selamlar, forumu uzun zamandır takip ediyorum ilk gönderim olacak biraz heyecanlıyım tecrübenize çok ihtiyacım var. Yakın zamanda ikinci kürüme girmeyi planlıyorum ilk kürüm kendimi deneme amaçlı 12 hafta 250mg only testo yapmıştım yaklaşık 8 haftadır cut yapıyorum trt dozu alıyorum açıkcası yağ oranım da yüksekti only testoyu uzatabilirdim ama cut yapıp artık düzgün bir kür yapma kararı verdiğim için süreç böyle ilerledi.
      Kişisel Bilgiler:
      Yaş: 24 Boy: 1.87 Kilo: 81 Yağ Oranı: 14 (mezurayla 14 buldum) Şimdi izninizle kafamdaki planı söylemek istiyorum,
      Kür İçeriği:
      750mg Test E. 500mg Bolde 375mg Deca 3 tablet Proviron ED testo panpharma (sanırım iran eczanesi ürünü forumda öyle yazılmış nessieci satıcım da aynısını söylemişti), bolde ve deca nessie, proviron eczane
      Açıkcası vücudum cidden fazla östrojen dönüşümü gerçekleştiriyor o yüzden boldeyi biraz fazla tercih ettim, ciddi manada kas kütlesine ihtiyacım olduğu için böyle uzun soluklu off season kafasında bir kür serüveninin bana iyi geleceğini hissediyorum 20 hafta en az gitmek istiyorum bu şekilde, Kafamdaki süre fazla olmasaydı belki npp tercih edebilirdim ama nandrolone seçimimi deca yapmak istedim hem açıkcası daha uygun olması da güzel diye düşünüyorum. test-deca oranını 2/1 ayarlayıp yanına dht türevi proviron alarak dht’min dhn’den fazla olmasını amaçlıyorum deca dick yaşamamak için keza düzenli olarak kan tahlillerimi de vereceğim. 
      Sizin gözünüze takılan bir problem var mı, genel olarak anlattığım bu planlama için yorumlarınızı merak ediyorum tecrübeleriniz ve yorumlarınız benim için çok değerli bilmediğim bir cahilliğim varsa acısını çekmeden önceden haberim olmasını isterim açıkcası,  bu şekil bir planlama ile güzel miktarda kas kütlesi koyabilir miyim yorumlarınızı bekliyorum dostlar. 🙏 @Fuhrer

    • Yazan: GymFaresi
      Saygıdeğer arkadaşlar hepinize selamlar. Yeni üye oldum ve gerçekten fikrinize bilginize ihtiyacım var. 
      Adım Burak 24 Yaşındayım İzmir'de yaşıyorum. 100kilo 1,70 boyundayım. RezzLab adlı markadan Yohımbıne aldım ürünün görselleri ektedir. 1 Kapsül ile başlayıp sonrasında 2 kapsüle çıkabileceğim söylendi. Fazla almamak gerekiyormuş çünkü kalp çarpınıtısı, elde titreme, aşırı terleme, vücudun ısınması gibi durumların olduğu söylendi. İnanır mısınız 1-2 işe yaramayınca aç karnı sabah fullbody+kardio dan 30dakika önce 4 adet attım ama ne yazık ki denilen hiçbir şey olmadı. Çalıştığını nasıl anlayacağım bir ürünün hissettirmedikten sonra?  
      4 kapsülün aşırı fazla kimsenin kullanamayacağını söylediler. 1 en iyisi 2 bile çok fazla dediler. Ne yapmalıyım. Şimdiden sağ olun.
        
    • Yazan: Loving
      Merhaba arkadaşlar; 
      Bugün trenbolone ele alacağız çünkü piyasada kimse size şimdi anlatacaklarımı bu kadar derinlemesine anlatmayacaklardır. Peki neden anlatmayacaklardır? Anlattıkları taktirde satış yapamayacaklardır muhtemelen çünkü aklı olan trenbolon dan uzak durur. Ha aklı olan uzak durur derken bir kere deneyen de kolay kolay vaz geçemez çünkü trenbolone verdiği hazzı ve sonuçları dünyada başka verecek bir ilaç henüz keşfedilmedi.  
      Trenbolone nedir? Tarihçesi...
      Trenbolone, çoğu sporcu tarafından süratle fiziğinizi değiştirmek için en güçlü, en etkili ve en tehlikeli steroidlerden biri olarak kabul görmüştür. Bu ürün 19-nor steroid ailesinin bir parçasıdır. Trenbolone gibi, bu 19-nor ailede oldukça popüler bir başka steroid de Nandrolone’dır (Deca Durabolin ve NPP) Nandrolone ve trenbolone’un etki mekanizmaları benzer olmakla birlikte gerçekte bu iki steroid den alacağınız sonuçları çok farklı olacaktır.
      Nandrolone grubunun bir androjen ve anabolik steroid modelidir. Deca durabolin'in yeni yani geliştirilmiş versiyonudur. Misal peptidler de follistatin ilk olarak çıktı sonra geliştirilmiş versiyonu Follistatin 344 çıktı veya herkesin tanıdığı bir ürün Yohimbe çıktı daha sonra saf ve üst versiyonu olan Yohimbe HLC geldi gibi düşünebilirsiniz. Deca ve Tren. iki kardeş arkadaşlar ama ikiz kardeşler değiller sadece kardeşler. Misal deca da libido konusunda sorunlar yaşarken tren. kullanımında aksi yönde pozitif çıkışlar yakalarsınız ve bizim camia'da '' BÜYÜMEK İÇİN DECA! ESTETİK İÇİN TREN '' sözü vardır. Deca sizin sinir sisteminize veya paranoya kavramınıza negatif etki etmez ama trenbolone bu kavramın tabiri caiz ise içinden deler geçer. Yani bunlar kardeş olmalarına rağmen iki farklı deneyim sunan ürün diyebiliriz.  Konuyu çok dağıtmadan tren kullanıcıları nelere dikkat etmeli bunlara değinelim.
      Trenbolone kullanmaya karar verdim yan etkileri nelerdir?
      2,6 HAFTALAR ARASI ATEŞİNİZİN ÇIKMASI 3,10 HAFTALAR ARASI YÜKSEK SİNİR 3,10 HAFTALAR ARASI YÜKSEK PARONOYA 2,6 HAFTALAR ARASI VÜCUT GENELİ VE AVUÇ İÇİ TERLEME 3,10 HAFTALAR ARASI NEFES DARLIĞI KOMPLİKASYONLARI 4,10 HAFTALAR ARASI ÖKSÜRME 3,10 HAFTALAR ARASI HALSİZLİK VE YORGUNLUK BELİRTİLERİ 4,10 HAFTALAR ARASI YÜKSEK TANSİYON BELİRTİLERİ Şimdi arkadaşlar bunların arasında en ağır yaşayacağınız 3 sorun 
      YÜKSEK SİNİR PARONOYA ( AĞIR ŞEKİLDE ) NEFES DARLIĞI (NEFES ALAMAMA) 1 ve 2. madde konusunda eğer özünüzde sinirli, saman alevi gibi parlayan biriyseniz ve duygu durum bozukluğu, anksiyete, geçmişte veya ürünü kullanacağınız dönem psikolojik sorunlarınız oldu veya varsa '' kesinlikle uzak durun '' çünkü trenbolone öyle ağır şekilde bunları size yaşatır ki ya her gün adam döver veya dayak yersiniz.  
      Kendimden bir hikaye anlatayım hemen; Tren kullandığım dönem sokakta yay geçidinden karşıya geçeceğim (özünde çabuk sinirlenen birisiyimdir ama saman alevi gibi hemen şeker adam moduna dönmem de çok basittir.) toplu taşıma şoförü olan adam kilitlendim bakıyorum (bana bakıyor sanıyorum) dedim bana posta koyuyor herhalde (ne alakaysa) yeşil yandı araçlara aracın önüne geçtim gidemesin diye sen niye bana bakıyorsun diye adamla kavgaya tutuştum adam yemin ediyor ya sana değil ışığa bakıyordum yeşil yansın da geçeyim diye.  Neyse sonra aaa bir sn bende tren vardı sakin olmalıyım deyip yoluma gitmişliğim olmuştur bunun gibi nice hikayelerim vardır tren kullandığım dönemlere dair. 
      Bakın tren öyle ilaçtır ki evliyseniz yuvanız  bozulur, dağılır  Sevgiliniz varsa ayrılırsınız. Ananız, babanıza ağır sözler söyler hatta el kaldırırsınız. Tren adamı böyle manyak eder haberiniz olsun.  Bir gün destek verdiğim biriyle konuşuyoruz tren dedim nasıl gidiyor? İyi abi dedi. Ya dedim nasıl iyi? Paranoya falan yok mu dedim şuan bir şey yok dedim 1 belki 2 hafta sonra beni aradı abi dediğin gibi paranoya yaptım ama iyi ki tren kullanmışım yoksa fark edemeyecektim dedi. Dedim ki ne oldu? Abi kız arkadaşımla hiç telefonuna bakmaz, karıştırmazdım trenden galiba aldatıldığım paranoyasına kapıldım bir de ne göreyim? Aldatılıyormuşum üstelik başka bir vücut geliştirmeci çocukla!! Aldatılmak değil de çocuğun benden vücudunun daha iyi olması zoruma gitmişti abi demişti. (Bende gülsem mi ağlasam mı bilememiştim.)
      Peki trenbolone bu kötü özelliğinden nasıl etkilenmeden kullanabiliriz? Bunu kariyerimde kimseye anlatmadım çünkü parayla bile ölçülemeyecek değerde bir bilgi ve %99 çözüm sunuyor. Tren negatif etkilerinden kurtulmak için kür planınızı şu şekilde yapın bu yazdığım yan etkilerin neredeyse hiç birini görmeyeceksiniz arkadaşlar.  
      MİSAL TREN KÜRÜNDE YAPILMAMASI GEREKEN : 
      1-15 HAFTA TESTOSTERON  1-10 HAFTA TRENBOLONE 1-5 HAFTA DIANABOL  Böyle bir kürde genelde 500 testo + 300 tren + 30 mg dianabol yapar çoğu sporcu. Ama o yan etkileri görmemek için yapılması gereke düzenleme şu şekilde olmalıdır arakadalar.
      1-15 HAFTA TESTOSTERON - 250 mg hatta 200 mg  1-10 HAFTA TRENBOLONE - 500/900 mg kadar çıkabilirsiniz bu dediğim formülde (sonuçlar şaşırtacaktır yan etki anlamında) 1-5 HAFTA DIANABOL  - 30 mg Bu şekilde olduğunda en ağır baskın kötü özelliklerini trenbolone ekarte etmiş olursunuz. Ha şöyle de bir şey var forumda da o arkadaşlar aktif olarak aramızda benim destek sağlayıp bu formülü yapmadan rutin uygulamalar ile tren küründe 4,6 ay kalan ama gram yan etki hissetmeyen vücut gelişimi olarak muazzam sonuçlar alan sporcular yok mu? VAR! Ama 1000 kişi de 1 kişi arkadaşlar.  O kişilerdenseniz zaten ömür boyu kullanın trenbolone hiç vazgeçmeyin. 
      Bunu şöyle açıklayalım '' yahu öyle şey mi olur diyenler anlasın diye '' 
      1 masa olsun bu Masa'nın sağ ucuna sen sol ucuna ben oturayım. Önümüzde 4 tane y*ni rakı 70'lik olsun 2 sende 2 bende şeklinde. Sonra başlayalım içmeye ben 1. şişede sarhoş olup bayılıp kalayım sen 3. şişede çakır keyif ol  bu mümkün mü? Evet mümkün dünyaları içip hala ayakta olan onlarca kişi var daha 1 bardakta ayılıp, bayılan kişileri de gördük değil mi? Eee şimdi diyebilir miyiz ya kardeşim aynı rakı sen ona gerçek bana sahte vermişsin? Hayır işte ilaç ve genetik böyle bir şey arkadaşlar dünyada bilimin inceleyip sonuca vardığı çoğu konuda tek spor dalı vücut geliştirme ama bilimin bile hala bulamadığı bazı gerçekler var bu durumda onlardan bir tanesi. 
      Mesela dış kaynaklı forumları veya platform veya makaleleri inceleyin Avrupa'nın en sevdiği ilaçlar başında trenbolone gelir ve adamlar şaka değil 1 yıl kesmeden kullanırlar. O  konuda bende bu eğilimi mantıklı buluyorum ama uzun kullanım yapacak arkadaşlar lütfen çok abartmayın uzunluğu ve mg kısımlarını tavsiyem bu yönde olacaktır. 
      Parabolan insanlar için üretilen versiyonudur acetat ve ent. formu veteriner gruplarında vardır haliyle eczane ürünleri parabolan formatında üretir lab ürünleri acetat ve ent. olarak üretirler. Misal balkan pharma : parabolone alt markası sp : acetat ve ent. olarak piyasada bulunmaktadır.
      Peki vücuttaki işleyişi nasıl olur? Nelere etki eder nasıl çalışır?
      Diye bakacak olursak;
      Trenbolone, kas yapı dokusu içinde bulunan igf-1 hormonunun seviyesini çok büyük oranda pozitif yönlü arttırmaktadır. ( igf normalde gece biz uyurken beyinde salgılanan gh nin karaciğere ulaşması ve orada igf 1'e dönmesi ile gerçekleşir. ) Böylelikle kastaki igf-1 seviyesi 2,3 hatta daha fazla artıp kas uydu hücrelerinin yani hasarlı kas hücreleri'nin igf-1 ve diğer büyüme faktörlerine çok daha duyarlı hale gelmesini sağlar. Kas hücre oranlarına belirli paralelikte ilerleyen DNA ölçüsünü de oldukça fazla oranda attırır.
      DEDİKLERİMİ DOĞRULAR NİTELİKTE AÇILAN ÖRNEK KONULAR : 
      Etkilerinden pozitif yanların dan hiç bahsetmedim kapanışı öyle yapalım arkadaşlar;
      TESTOSTERON DAN 500 KAT NEREDEYSE GÜÇLÜ BİR İLAÇ DÜŞÜNÜN  YUNAN HEYKELİ BENZETMESİ VARDIR YA HEP HAH İŞTE O HEYKEL KIVAMINA GETİRİR SİZİ VÜCUDUNUZ KARAKALEM İLE ÇİZİLMİŞÇESİNE MUHTELŞEM DURUR KAS ADALE YAPINIZ SU DOLU DEĞİL ADALE/ET DOKUSU OLARAK YANSIR GÖREN GÖZLERE SOKAK TABİRİ İLE KAPANIŞ YAPALIM = MERMİ GİBİ BİR VÜCUDUNUZ OLUR Evet arkadaşlar trenbolone denilen ilacı iyisi ile kötüsü ile hatta bazı minik bilinmeyen duyulması zor sırlar ile sizlere anlatmaya çalıştım bu ilacı kullanmadan 10 kere düşünün tüm bunlara rağmen kullanacağım derseniz mutlaka doğru bir rehber ile bu süreci geçirin yoksa çok üzülürsünüz piyasa da 300,500,800 tl gibi tren tedariği sunumu yapanlara kanmayın tren. ve oxandrolone dünya da ham maddesi en pahalı 2 ilaçtır bunu unutmayın zaten özünde sakat bir ürün olan tren'e en doğru şekilde ulaşmak için en doğru seçeneği vücudunuza almak için uğraşın ilk çabanız bu yönde olsun.
      KEYİFLİ FORUMLAR
    • Yazan: arnold ciwardanegezer
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Daha önce 2 kür yaptım testosteron+masteron ile yağ yakım sürecim oldu ve sonrasında testo, masteron dhb ile recomp. Bundan sonraki hedefim yağlanmadan kas kütlesi arttırmak.
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş: 44 Boy: 1.73 Kilo: 68,5 Bel: 71,5 Kol: 38 KÜR İÇERİĞİM : (16 Hafta - Zphc / Novatis)
      Testosteron e 500mg (Pazartesi-Cuma bölerek) Dihydroboldenone c 225mg (Pazartesi-Cuma bölerek) Primobolan 200 mg (Pazartesi-Cuma bölerek) Tren ace 140 mg (günlük 20mg) Gh 6iu (Sabah, antrenman öncesi ve yatarken) Humulin r 4iu (antrenmandan hemen sonra) Lantus 10 iu (sabah gh ile beraber) BESLENME PLANIM:
      440gr basmati pirinç 3 adet tam yumurta 400gr tavuk göğüs 30gr whey protein  1 adet muz 20gr zeytinyağı 4-5 lt su 6-7 gr tuz Toplam kalori: 2580 Karb: 378,8     Protein: 164,7     Yağ: 40 SUPPLEMENT & VİTAMİN GRUPLARIM:
      Omega 3 balık yağı 2000mg Nac600 500mg Ester c vitamini 10 gr Eaa Kreatin 8gr Glutamine 10 -gr Magnezyum Bsiglinat  Kolajen D3k2 Alfa lipoik asit 600mg Çinko Demir Lipomozal berberin E vitamini B kompleks Biotin Ubiquinol 100mg Milk Thistle Lipomozal Glutatyon Citrulline malat Beta Alanine FORM CHECK:
       
      @GHOST @SPECTRE @Fuhrer @hectordoyle @Askabar @metinav @Rma @berkay16 @AnabolikLover @sven
      Öneri ve eleştirilerinizi bekliyorum.
    • Yazan: Revengew
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Temiz büyümek istiyorum tren kullanırken igf seviyeleri yükseliyor buda büyümeyi kolaylaştırıyor diye biliyorum. Genelde tren acetat definasyon döneminde kullanılıyor. Bulk yaparken kullanmak mantıklı olur mu? 
      Bilmediğim için bilgilerinize sığınıyorum beni aydınlatır mısınız?  

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×