Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Tren Sevicisi

Zphc marka ilaç aldım ürünler gerçek mi?

Önerilen İletiler

Zngrie    11
kinittifak, 10 dakika önce yazdı:

hocam bu söylediğiniz grimlabs marka olan mı ? bende almayı düşünüyordum 5 tane falan 2ml'lık işe yaramıyorsa hiç bulaşmayalım 

Eczaneye gidip 2ml yada 10ml enjeksiyonluk saf su istesen verirler hocam, çok daha uygun fiyatları ve emin ol daha temiz oradan alacağından. Tek şişeyi tek peptide ihtiyacın kadar kullandıktan sonra geri kalanını at başka şişe için bekletme yeter hepsi kapalı sen açana kadar temiz kalır.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


kinittifak    25
Zngrie, 8 dakika önce yazdı:

Eczaneye gidip 2ml yada 10ml enjeksiyonluk saf su istesen verirler hocam, çok daha uygun fiyatları ve emin ol daha temiz oradan alacağından. Tek şişeyi tek peptide ihtiyacın kadar kullandıktan sonra geri kalanını at başka şişe için bekletme yeter hepsi kapalı sen açana kadar temiz kalır.

30mg retaya geçiş yapacağım tek flakon çin en az 4-5hafta dayanması lazım 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mnefb    2
Zngrie, Bir saat önce yazdı:

Hocam grimlabsa yanaşmam ben olsam, muhtemelen toz halinde açık getirip buralarda şişeliyorlar hem peptid çabuk bozuluyor hem pahalı hem endotoxin testine soksak yüksek çıkar.

Ben peptide Grimlabs ile başladım başka pek bilmiyordum açıkçası bi oxygen bi grimlabs vardı. Grimlabs şuana kadar 3 reta, 3 bpc-157, 2 tb500 1ipa-cj1295 bir kaç kutu fragment kullandım gayet memnunum. Ama dediğnizede katılıyorum Çinden getirip burda flakonlara yerleştiriyolar. Fakat verim aldığımdan sıkıntı yok ama gerçekten zphc ye göre çok pahalı( ki zphc pahalı bir marka deniyor)

kinittifak, 53 dakika önce yazdı:

60mg reta kaca geldi hocam ?

Selam 16.200TL fakat bende işte önceki alışverişlerden belli miktarda puan vardı 14.400tl ye aldım.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
RyokoHama    5
kinittifak, 33 dakika önce yazdı:

ZPHC 11ml bac wateri sorun olmadı 1 şişeyi yaklasık 6 hafta kullandım 

hocam bilmediğim için soruyorum bendede zphc var 3 flakonu bitirdim 2 ay önce 11 mlik bac water şişesini kullanmaya başladım halada aynı şişeyi kullanıyorum şişeye bir kere şırınga girince bac water şişesinde bulunan bac waterlar bozuluyor mu ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Zngrie    11
kinittifak, 5 dakika önce yazdı:

30mg retaya geçiş yapacağım tek flakon çin en az 4-5hafta dayanması lazım 

Dayanır hocam 4-5 haftayı deneyimledim sorun yaşamadım.

mnefb, 6 dakika önce yazdı:

Ben peptide Grimlabs ile başladım başka pek bilmiyordum açıkçası bi oxygen bi grimlabs vardı. Grimlabs şuana kadar 3 reta, 3 bpc-157, 2 tb500 1ipa-cj1295 bir kaç kutu fragment kullandım gayet memnunum. Ama dediğnizede katılıyorum Çinden getirip burda flakonlara yerleştiriyolar. Fakat verim aldığımdan sıkıntı yok ama gerçekten zphc ye göre çok pahalı( ki zphc pahalı bir marka deniyor)

Sorun yaşamadığınıza sevindim. Forumda yeni reta deneyimleyen bir arkadaş aşırı kan şekeri düşmesi yaşamıştı grimlabs ile.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    25
mnefb, 5 dakika önce yazdı:

Selam 16.200TL fakat bende işte önceki alışverişlerden belli miktarda puan vardı 14.400tl ye aldım.

aldığınız yeri tahmin ediyorum 320$ dediler toptancı birisi 60mg zphc için 20mg 160$ , 40mg 250$ 60mg 320$ alıyorum ben

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mnefb    2
Zngrie, Şimdi yazdı:

Dayanır hocam 4-5 haftayı deneyimledim sorun yaşamadım.

Sorun yaşamadığınıza sevindim. Forumda yeni reta deneyimleyen bir arkadaş aşırı kan şekeri düşmesi yaşamıştı grimlabs ile.

Hatırlıyorum o yazıyı bana o reta bozulmuş gibi gelmişti galiba sonrasında flakonun fotosunu atmıştı. Ama bende okuduktan sonra huylanmıştım her peptidden önce ve sonrasında kan şekeri ölçmüştüm özellikle Fragmentten sonra

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    25
gönderildi (düzenlendi)
RyokoHama, 8 dakika önce yazdı:

hocam bilmediğim için soruyorum bendede zphc var 3 flakonu bitirdim 2 ay önce 11 mlik bac water şişesini kullanmaya başladım halada aynı şişeyi kullanıyorum şişeye bir kere şırınga girince bac water şişesinde bulunan bac waterlar bozuluyor mu ?

alkollü bez ile temizliyorsanız flakon üstünü sorun olmaz sanırım bende 6-8 hafta arası haftada 1-2 arası sıvı çekiyordum bitene kadar kullanmıştım şuan yeni 11ml şişeye geçtim 1ml çekiyorum her flakona reta ve tirze için 

tarihinde kinittifak tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mnefb    2
kinittifak, 5 dakika önce yazdı:

aldığınız yeri tahmin ediyorum 320$ dediler toptancı birisi 60mg zphc için 20mg 160$ , 40mg 250$ 60mg 320$ alıyorum ben

Benimki internette takviye satış mağazası.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Turkwolff    2

Merhaba. Hiç reta’ya ara veren oldu mu? Şu an 1-2 aylık stoğum var ama ara vermek zorunda kalacağım gibi duruyor. Daha sonra tekrar başladığımda bir sorun olur mu? Yine aynı dozdan mı başlamam gerekir?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
skyahmetson    0

Arkadaşlar selamlar, yakın zamanda ZPHC Retadrutide aldım. 1 flakon bitirdim. Haftada 6mg. ye kadar çıktım ama ne etki ne de yan etki hissedemedim. Barkod okuttum.Ürün orijinal. Daha önce 2,5mg./hafta semaglutide kullanmıştım. 10 gün boyunca hep tok gezdim. Çok etkiliydi. Reta bende mi işe yaramıyor acaba ? 

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
GHOST    940
skyahmetson, 11 dakika önce yazdı:

Arkadaşlar selamlar, yakın zamanda ZPHC Retadrutide aldım. 1 flakon bitirdim. Haftada 6mg. ye kadar çıktım ama ne etki ne de yan etki hissedemedim. Barkod okuttum.Ürün orijinal. Daha önce 2,5mg./hafta semaglutide kullanmıştım. 10 gün boyunca hep tok gezdim. Çok etkiliydi. Reta bende mi işe yaramıyor acaba ? 

Fotoğrarfını paylaşır mısın ilacın?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    25
gönderildi (düzenlendi)
skyahmetson, 28 dakika önce yazdı:

Arkadaşlar selamlar, yakın zamanda ZPHC Retadrutide aldım. 1 flakon bitirdim. Haftada 6mg. ye kadar çıktım ama ne etki ne de yan etki hissedemedim. Barkod okuttum.Ürün orijinal. Daha önce 2,5mg./hafta semaglutide kullanmıştım. 10 gün boyunca hep tok gezdim. Çok etkiliydi. Reta bende mi işe yaramıyor acaba ? 

Bende ZPHC Reta Kullanıyorum 1-3 hafta 2mg , 4-9 hafta haftadır 4mg kullanıyorum valla hiç aç hissetmiyorum yan etkisi migde sorunları yaşıyorum yağlı bir şey yersem 6mg çıkacağım sonraki doz (2mg kullanıyorken açlık hisseti birazda olsa vardı ama 4mg da çok az seviyede ) toplamda 12kg verdim 70günde 

tarihinde kinittifak tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Nesrullahh    2

Selamlar bir satıcıdan aşağıdaki urunleri almak istiyorum?

1.Sizce sahte olabilirler mi?

2. Zphc reta icin soğuk zincir gerekli mi?

Teşekkürler 

Screenshot_20260618_055010_Facebook.jpg Screenshot_20260618_054951_Facebook.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    25

hocam düşündüğüm kişi ise dolandırıcı ürünü trabzondaki depodan yolluyoruz diyorsa aynı resimleri bana atmıştı ve ürünü yollamamıştı ilk seferimde sonra engellemişti dışardan dolandırıcıyla alakası yok kendi banka hesabı + kendi adına açılmış tüm instagram, facebook , wh profilleri vs ama malesef dolandırıcı çok

Wh profili işletme hesabı ve her türlü ürün gözüküyorsa o kişidir . 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless    90

Ürünler orjinal, çözülmemiş şekilde olduğu için soğuk zincire girmiyor yani kargoyla almanda sakınca yok hocam yalnız ürünün kurulumunu yaptıktan sonra buzdolabında, ışıktan uzakta muhafaza et. Üstteki arkadaşın yorumunu da ciddiye al derim, dolandırıcı çok bu zamanda, orjinal ürün görseli atar ama ürünü yollamaz parana yazık olmasın. Ne kadar istedi 20mg olana? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
62cmbiddelt    1
kinittifak, 1 saat önce yazdı:

hocam düşündüğüm kişi ise dolandırıcı ürünü trabzondaki depodan yolluyoruz diyorsa aynı resimleri bana atmıştı ve ürünü yollamamıştı ilk seferimde sonra engellemişti dışardan dolandırıcıyla alakası yok kendi banka hesabı + kendi adına açılmış tüm instagram, facebook , wh profilleri vs ama malesef dolandırıcı çok

Wh profili işletme hesabı ve her türlü ürün gözüküyorsa o kişidir . 

hocam bahsettiğiniz kişi hangi markaları satıyor?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Nesrullahh    2
kinittifak, 3 saat önce yazdı:

hocam düşündüğüm kişi ise dolandırıcı ürünü trabzondaki depodan yolluyoruz diyorsa aynı resimleri bana atmıştı ve ürünü yollamamıştı ilk seferimde sonra engellemişti dışardan dolandırıcıyla alakası yok kendi banka hesabı + kendi adına açılmış tüm instagram, facebook , wh profilleri vs ama malesef dolandırıcı çok

Wh profili işletme hesabı ve her türlü ürün gözüküyorsa o kişidir . 

Teşekkürler iyi ki sizler varsınız 

Ruthless, 3 saat önce yazdı:

Ürünler orjinal, çözülmemiş şekilde olduğu için soğuk zincire girmiyor yani kargoyla almanda sakınca yok hocam yalnız ürünün kurulumunu yaptıktan sonra buzdolabında, ışıktan uzakta muhafaza et. Üstteki arkadaşın yorumunu da ciddiye al derim, dolandırıcı çok bu zamanda, orjinal ürün görseli atar ama ürünü yollamaz parana yazık olmasın. Ne kadar istedi 20mg olana? 

100 ve 150 diye yazdi. Almadım teşekkürler 

62cmbiddelt, 2 saat önce yazdı:

hocam bahsettiğiniz kişi hangi markaları satıyor?

Sadece zphc var demisti

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    96
Nesrullahh, 3 saat önce yazdı:

Selamlar bir satıcıdan aşağıdaki urunleri almak istiyorum?

1.Sizce sahte olabilirler mi?

2. Zphc reta icin soğuk zincir gerekli mi?

Teşekkürler 

Ürünler görsel olarak orjinal ama satıcı hakkında bilgim yok.

Nesrullahh, 40 dakika önce yazdı:

100 ve 150 diye yazdi. Almadım teşekkürler 

20mg 100 mü 150 dolar mı? Eğer satıcılarına ulaşabilirsen 30mg çin retası 150 - 200 dolar aralığında bulunuyor piyasada.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    25
62cmbiddelt, Bir saat önce yazdı:

hocam bahsettiğiniz kişi hangi markaları satıyor?

Her marka var diyordu ben 150$ 20mg reta alacaktım ilk tecrübeli olmadıgımız zamanlar 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SPECTRE    1.190

Sağlam kaynaklardan şaşmayın wp kapatıyor instayi cogu yok oluyor 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
uyhak    4
Turkwolff, 6/4/2026 - 14:33 yazdı:

Merhaba. Hiç reta’ya ara veren oldu mu? Şu an 1-2 aylık stoğum var ama ara vermek zorunda kalacağım gibi duruyor. Daha sonra tekrar başladığımda bir sorun olur mu? Yine aynı dozdan mı başlamam gerekir?

Hocam vericeğiniz ara süresine göre değişir 1 hafta ara verecekseniz aynı dozdan devam edebilirsiniz bence ama 1-2 ay falan bırakacaksanız daha düşük dozlardan tekrar etki görebilirsiniz gibi düşünüyorum en azından yabancı forumlarda ve reddite okuduğum bilgiler böyle

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Turkwolff    2
uyhak, 18.06.2026 - 14:53 yazdı:

Hocam vericeğiniz ara süresine göre değişir 1 hafta ara verecekseniz aynı dozdan devam edebilirsiniz bence ama 1-2 ay falan bırakacaksanız daha düşük dozlardan tekrar etki görebilirsiniz gibi düşünüyorum en azından yabancı forumlarda ve reddite okuduğum bilgiler böyle

Hocam 1-2 aylık ara vermem gerekecek en az. Reddit’te ara verince geri calismadigi yönünde birkaç şeyi okumuştum ondan korkuyorum  

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Lightweight
      Selam arkadaşlar bu ZPHC markasına dair olumlu şeyler duymaya başladım.(Yan markası Spectrum Pharma bana Balkan ve SP'nin ilişkisi gibi geldi)
      İnternet sitesinde T-shirt siparişi verir gibi Anabolik steroid söyleyebiliyorsunuz bu biraz garibime gitti ama internet siteleride bir o kadar ciddi gözüküyor ki Adres ve telefon bilgisi de verilmiş sitesinde. Belki bir avlama politikasıdır ve bende yemişimdir bunu ama siz ne düşünüyorsunuz.
      Kullanan edeniniz varsa tecrübelerini aktarabilir mi ?
    • Yazan: Samedbumstead
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate 500 mg Npp 300 mg Haftalık yükleme yapıyorum! Kürüme trenbolone enanthate eklemek istiyorum sizce zphc nasıldır?
      Tüm yorumlar için şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: 6arrows
      iranlı bir satıcıdan aldığım fiyat listeleri bunlar. fiyatlar çok ucuz gözüküyor gerçekçi olma ihtimali var mı? 
         
    • Yazan: murta
      Merhabalar,
      Elimde 4 tane marka seçeneği var sizce hangisini tercih etmeliyim?
      Zphc - Humax - Spectrum - Canada
      1x testo e  1x deca  Almayı planlıyorum hangi markayı tercih edeyim?
    • Yazan: Gordo
      Şu sıralar çok fazla önüme çıkmaya başladı, kullanacağımdan değil ancak forumda arşiv olsun, belki markayı görüp kullanmak isteyen vardır ve bilgi sahibi olmak istiyordur diye açmak istedim.
      UGL olduğu kanaatindeyim, çinden buraya ilaç geleceği hikayesi pek inandırıcı gelmiyor, kullanan tanıdığınız varsa, kullandıysanız iyi/kötü tecrübelerinizi paylaşırsanız, fason bir ilaçsa belki kullanacak arkadaşlara caydırıcı bir konu olur, şimdiden cevap veren herkese teşekkür ederim.
      https://tk.zphcgroup.com/products/ 

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×