Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Tren Sevicisi

Zphc marka ilaç aldım ürünler gerçek mi?

Önerilen İletiler

berkay16    336
kisetet55, 14 dakika önce yazdı:

Doğru, bir çok yabancı formda da bu şekilde diyor ama baktığımızda Çin retasi hemen etki ederken zphc 1 haftayı geçmesine rağmen bir etki gözlemlenmedi henüz. 

2. Kez kullanıyorsan tolerans gelişmiştir ben şuan aktif olarak 2mg kullanıyorum hemen acıkıyorum kolesterol için kullanıyorum sadece.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


berkay16    336
kisetet55, 14 dakika önce yazdı:

Doğru, bir çok yabancı formda da bu şekilde diyor ama baktığımızda Çin retasi hemen etki ederken zphc 1 haftayı geçmesine rağmen bir etki gözlemlenmedi henüz. 

2. Kez kullanıyorsan tolerans gelişmiştir ben şuan aktif olarak 2mg kullanıyorum hemen acıkıyorum kolesterol için kullanıyorum sadece.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kisetet55    60
kinittifak, 48 dakika önce yazdı:

Bende Kardeşim için avrupa zphc markasına yazmıştım dönüş yapmışlar avrupa temsilcisinin telegramını verdiler almanya için fiyatlar fena değil tam stok listeyi iletecekler ama reta için avrupa satıcısının verdigi fiyatlar .

  • Retatrutide pen 60mg 330$
  • Retatrutide 10mg 75 $ 
  • Retatrutide 20 mg 130$ 
  • Retatrutide 40 mg 220$
  • Retatrutide 60mg 320$
  • Retatrutide 120 mg 550$ 

TR ile ayni.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kisetet55    60
berkay16, 16 dakika önce yazdı:

2. Kez kullanıyorsan tolerans gelişmiştir ben şuan aktif olarak 2mg kullanıyorum hemen acıkıyorum kolesterol için kullanıyorum sadece.

2. Kez derken 2. Dozdan bahsetmiyorsun sanırım? Ben henüz 2. Dozu enjekte ettim. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kisetet55    60
Turkwolff, 37 dakika önce yazdı:

Bu arada Reddit’te herkes reta’nın iştahı kesmediğini, buna rağmen çok yedirtmeyerek ve yağ yaktırarak kilo verdirdiğini söylüyor. Tabii ki kaliteyi bilemem ama Çin retasının reta yerine tirzepatide olma ihtimali de var. 

Aslında benim 3 kg bir fazlam var. Retasizda verilir bu kilo. Benim için sorun olan vücut artık yemek yemek istiyor sürekli açıklıyorum direnç gosteremiyorum çok uzun süredir diyetteyim. Reta kullanım amacim iştahı baskilamasi içindi ama hiç bir değişim yok istahta.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    22
gönderildi (düzenlendi)
kisetet55, 4 dakika önce yazdı:

Aslında benim 3 kg bir fazlam var. Retasizda verilir bu kilo. Benim için sorun olan vücut artık yemek yemek istiyor sürekli açıklıyorum direnç gosteremiyorum çok uzun süredir diyetteyim. Reta kullanım amacim iştahı baskilamasi içindi ama hiç bir değişim yok istahta.

İştah için tirzepatid almasın çok feci kesiyor (mounjaro) için zhpc veya baska marka denemedim zhpc reta pek istah kestiği söylenemez. Bir arkadaşım ZPHC Tirzepatid almış denicek Mounjaro kullanıyor şuan 

tarihinde kinittifak tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Turkwolff    2
kisetet55, 17 dakika önce yazdı:

Aslında benim 3 kg bir fazlam var. Retasizda verilir bu kilo. Benim için sorun olan vücut artık yemek yemek istiyor sürekli açıklıyorum direnç gosteremiyorum çok uzun süredir diyetteyim. Reta kullanım amacim iştahı baskilamasi içindi ama hiç bir değişim yok istahta.

İştah sorunu için kesinlikle mounjaro almalısın. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ascendxt    10
alpxieg, 10 dakika önce yazdı:

zphc almanı öneririm ama testo enantat yoktu en son elinde 

Sahte ürün mü bilgili arkadaşlar bakabilir mi 

1C2B7815-0110-431F-AE21-734EAE853795.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Seffa    11
ascendxt, 7 dakika önce yazdı:

Sahte ürün mü bilgili arkadaşlar bakabilir mi 

Orijinal. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    118
ascendxt, 55 dakika önce yazdı:

Sahte ürün mü bilgili arkadaşlar bakabilir mi 

Ne kadar dediler kankam buna. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Turkwolff    2
gönderildi (düzenlendi)
Classemre, 14 saat önce yazdı:

Satıcım sp ve zhpc retasıda satıyor buda çin retasıymış kullanan var mı ?

Bunların geçen ay test yaptırması çok iyi. Acaba kendi ürününün testleri midir yoksa rastgele bir ürünün raporunu mu koydular. Size pdf değil fotoğraf atmışlar sanki. 

Komutan, 3 saat önce yazdı:

arkadaşlar sosyal medyadan ZPHC ve HUMAX satıcısı buldum, sizce fiyatlar okey mi ve satıcı güvenilir gibi mi ? 

Aynı zamanda Cinnatropin, Aburaihan Testo Fotoğrafları dahil zphc ve humax fotoğrafları da attı. Doğru satıcıda mıyım :) ?

Zphc reta fiyatı çok iyiymiş

tarihinde Turkwolff tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ascendxt    10
Rma, 42 dakika önce yazdı:

Ne kadar dediler kankam buna. 

Hocam merhaba bunun fiyatını almadım ama 10ml zphc testo şuna 1800 fiyst çekti sitesinden check edebilirsin dedi güveniyor kendine 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    118
ascendxt, 20 dakika önce yazdı:

Hocam merhaba bunun fiyatını almadım ama 10ml zphc testo şuna 1800 fiyst çekti sitesinden check edebilirsin dedi güveniyor kendine 

Güzel fiyat 

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Zxien    8
Komutan, 5 saat önce yazdı:

arkadaşlar sosyal medyadan ZPHC ve HUMAX satıcısı buldum, sizce fiyatlar okey mi ve satıcı güvenilir gibi mi ? 

Aynı zamanda Cinnatropin, Aburaihan Testo Fotoğrafları dahil zphc ve humax fotoğrafları da attı. Doğru satıcıda mıyım :) ?

Bende bu arkadaştan alıyorum güvenilir 👍

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    95
Kaslıadam, 25 dakika önce yazdı:

Hocalarım merhabalar, bu ürün sahte mi acaba? 

evet türk üretimi bunlar zphcmedicine yazıyor kutularında

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Wassat26    47

Ben 20mg ZPHC reta kullanıyorum. Haftalık 1mg kalibrasyon için, kan şekerini, kolestrolü, yağlı karaciğeri toparlasın diye.

İştah kesmedi ama sabah ölçtüğüm kan şekeri 120 lerden 90-100 bantlarına düştü ve karın bölgesinde gözle görülür incelme var 7. haftadayım. 

Kilo kaybetmemek için yiyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Estel    16
drkvision, 21.04.2026 - 00:23 yazdı:

sitesinden check ettim eski korsanla mücadele sisteminden orjinal gösterdi 2035 skt li ama kutuya sonradan basılmış gözüküyor

Deca almistim bende ampul kullanmadım daha 1 aydır duruyor, aynı şekilde 2025 üstüne 2035 basmışlar check VS sorun yok, başlasam mı başka ürün mü baksam bilemedim sen memnun kaldın mı? 

@Fuhrer

Senin yorumun ne hocam şans vereyim mi deca ya

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
Komutan, 8 saat önce yazdı:

arkadaşlar sosyal medyadan ZPHC ve HUMAX satıcısı buldum, sizce fiyatlar okey mi ve satıcı güvenilir gibi mi ? 

Aynı zamanda Cinnatropin, Aburaihan Testo Fotoğrafları dahil zphc ve humax fotoğrafları da attı. Doğru satıcıda mıyım :) ?

Satıcı güvenilir, fiyatlar da çoğu zphc humax satana göre iyi. Kendisinden 30 ml zphc boldenon ve 10 ml testo aldım

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Kaslıadam    2
M.O.K, Bir saat önce yazdı:

evet türk üretimi bunlar zphcmedicine yazıyor kutularında

Çok teşekkürler hocam

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    924
gönderildi (düzenlendi)
Estel, Bir saat önce yazdı:

Deca almistim bende ampul kullanmadım daha 1 aydır duruyor, aynı şekilde 2025 üstüne 2035 basmışlar check VS sorun yok, başlasam mı başka ürün mü baksam bilemedim sen memnun kaldın mı? 

@Fuhrer

Senin yorumun ne hocam şans vereyim mi deca ya

ucuz çin anabolikleri ZPHC dediğimiz olay aslında, dünya çapında bir olayı olmayan ilaçlar. Paketlemesine bakıp da aldanma, bizim ülkemizde tabiki de yerlilerden 10-0 ileride ancak UGL'ler genelde 5-6 yıl yazıyor SKT'lere. Bunu silip üstüne yeni tarih yazıldıysa ben olsam kullanmam. Sonuç olarak nerede muhafaza edildiği belli değil.

Hatta şunu da söyleyim, bizzat kendim şahit oldum. Kutuda TRE00012 yazıp da ilaçta TRE00021 yazdığını gördüm. Eski serilerin içeriği bile değiştirilebiliyor. O yüzden ZPHC yenin serilerin kodlarını okutunca ürünün son kullanma tarihini de yazıyor. 

Bana kalırsa kullanma, sonuçta 30-40$ için kendini riske atmaya gerek yok. Büyük ihtimalle kutu ZPHC ürün farklıdır demin yazdığım olay gibi. ZPHC zaten kendisi super solvent ile ürünlerini çözdürüyor, bu kullandığın içeriği farklı ürünlerin içinde ne vardır kim bilir...

tarihinde Fuhrer tarafından düzenlendi
  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kisetet55    60
kinittifak, 9 saat önce yazdı:

İştah için tirzepatid almasın çok feci kesiyor (mounjaro) için zhpc veya baska marka denemedim zhpc reta pek istah kestiği söylenemez. Bir arkadaşım ZPHC Tirzepatid almış denicek Mounjaro kullanıyor şuan 

zphc retayı o kadar etkisi yok dedik bugün inceden vurmaya başladı. ishal başlattı karın ağrısı ve iştahta azalmalar başladı.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    22
gönderildi (düzenlendi)
kisetet55, 21 dakika önce yazdı:

zphc retayı o kadar etkisi yok dedik bugün inceden vurmaya başladı. ishal başlattı karın ağrısı ve iştahta azalmalar başladı.

Bende 4mg dayım bu hafta fena değildi elimde biraz 80mg reta var bitene kadar kullanacağım bakacağım sonrasında :) yarın 2. 4mg vuracağım 

Fuhrer, 2 saat önce yazdı:

ucuz çin anabolikleri ZPHC dediğimiz olay aslında, dünya çapında bir olayı olmayan ilaçlar. Paketlemesine bakıp da aldanma, bizim ülkemizde tabiki de yerlilerden 10-0 ileride ancak UGL'ler genelde 5-6 yıl yazıyor SKT'lere. Bunu silip üstüne yeni tarih yazıldıysa ben olsam kullanmam. Sonuç olarak nerede muhafaza edildiği belli değil.

Hatta şunu da söyleyim, bizzat kendim şahit oldum. Kutuda TRE00012 yazıp da ilaçta TRE00021 yazdığını gördüm. Eski serilerin içeriği bile değiştirilebiliyor. O yüzden ZPHC yenin serilerin kodlarını okutunca ürünün son kullanma tarihini de yazıyor. 

Bana kalırsa kullanma, sonuçta 30-40$ için kendini riske atmaya gerek yok. Büyük ihtimalle kutu ZPHC ürün farklıdır demin yazdığım olay gibi. ZPHC zaten kendisi super solvent ile ürünlerini çözdürüyor, bu kullandığın içeriği farklı ürünlerin içinde ne vardır kim bilir...

Hocam ZPHC konusunda güveniniz varmıdır markaya diğer ne olduğu belirsiz markalara göre 2x daha pahalı Check sistemi iyi çalışıyor 1 kere sorguladıktan sonra 2-3. denemede altta bilgi çıkıyor daha önce sorgulama yapıldığına dair.

tarihinde kinittifak tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    924
kinittifak, 26 dakika önce yazdı:

Bende 4mg dayım bu hafta fena değildi elimde biraz 80mg reta var bitene kadar kullanacağım bakacağım sonrasında :) yarın 2. 4mg vuracağım 

Hocam ZPHC konusunda güveniniz varmıdır markaya diğer ne olduğu belirsiz markalara göre 2x daha pahalı Check sistemi iyi çalışıyor 1 kere sorguladıktan sonra 2-3. denemede altta bilgi çıkıyor daha önce sorgulama yapıldığına dair.

ZPHC ucuz çin anaboliklerdir dostum, yurt dışında yüzüne bakılmayan bir marka ancak ülkemizde revaçta. Tren grubu anabolikleri mesela berbat, NPP benim aldığım seri yoğun apse yapıyordu belki filtrelenmemiş bile olabilir, masteron 30 ml gayet iyi çalışıyor, testo bolde iyi çalışıyor. Yani şöyle bakarsak, demlemesi kolay ve hammaddesi ucuz ürünler gayet iyi çalışıyor. Fiyat bakımından bu ürünün ederi 30-50$ bandıdır. Check sistemini daha demin anlattım zaten ben sana, elime 5 senedir ZPHC'ler gelip geçiyor yani bana anlatman saçma olmuş. 

Mesela şu an ben yerinizde olsam ZPHC'ye servet dökeceğime direkt Noxy kullanırım veya Nessie kullanırım. Eğer bütçe sıkıntısı yoksa bence gerçekten Noxy kullanın, ancak bütçede sıkıntı yaşıyorsanız Nessie tercih edin. Sonuç olarak hepsi merdiven altı üretim, bu durumda en güvenli markayı seçmek sizin yararınıza olacaktır. ZPHC şu durumda kullanırım mesela ben 30 ml masteron serisini 100$'dan almıştım aşağı yukarı 33$'a denk geliyor bu durumda kullanılır mesela veya testosteronu ucuzdan çözerseniz kullanılır. Ama trendi mentdi primoydu bence uzak durmanız gerekir.

ZPHC ambalajına kanıp da para dökmenin anlamı yok, Çin bu hammadde işinin cennetidir. Yurt dışında tutulan markalardan örneğin Dragon Pharma bu hammaddeyi satın alır ve kendi üretim yapar. Üretim yaparken konsantrasyona dikkat eder, içeriğe dikkat eder, kaliteye dikkat eder. Ancak ZPHC hammaddeyi ekler ve o hammaddenin %100'ünü kullanmak için içerisine her şeyi ekleyebilir. Maddiyatı kısmak için NPP'de yaşadığım pip sorununu buna bağlıyorum belki filtreleme bile yapılmamıştır. Demek istediğim şeyi para hesabına dökersek.

Hammadde 100 tl, Yağ 10 tl, Filtre 10 tl, Çözücüler+işçilik 20 tl, 

hepsini kullanırsanız 140₺'ye ürünü mal ediyorsunuz, aynı ürünü bir de şöyle düşünün

Hammadde 70tl, yağ 3 tl, filtre yok, çözücüler+işçilik 2 tl

75₺'ye aynı ürünü ortaya çıkartıyorsunuz. Bu durumda ikisi de 100 tl kâr koysa 175₺ birinin satış fiyatı diğerinin satış fiyatı 240₺. Yani ucuz etin yahnisi acı olmadan kendinize güvenli bir kaynak bulun. Ucuz diye tarihi geçmiş tavuk bile yemeyen bizler gidip de 20$-30$ için vücudumuza saçma ilaçlar sokmayalım. Burada ZPHC'yi yerin dibine sokmuş gibi gözükebilirim ancak gerçekten son zamanlarda öyle bir satılıyor ki flakonu 80-100$'a gidiyor... Gerçekten saçma fiyatlar, bu markaya değmez o fiyatlar. Ucuz ise tercih edilir.

  • Beğen 2
  • Yıldız 1
  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    22
Fuhrer, 9 saat önce yazdı:

ZPHC ucuz çin anaboliklerdir dostum, yurt dışında yüzüne bakılmayan bir marka ancak ülkemizde revaçta. Tren grubu anabolikleri mesela berbat, NPP benim aldığım seri yoğun apse yapıyordu belki filtrelenmemiş bile olabilir, masteron 30 ml gayet iyi çalışıyor, testo bolde iyi çalışıyor. Yani şöyle bakarsak, demlemesi kolay ve hammaddesi ucuz ürünler gayet iyi çalışıyor. Fiyat bakımından bu ürünün ederi 30-50$ bandıdır. Check sistemini daha demin anlattım zaten ben sana, elime 5 senedir ZPHC'ler gelip geçiyor yani bana anlatman saçma olmuş. 

Teşekkürler bilgiler için. ZPHC Gerçek ederi veya fiyatlarını bilmediğimiz için hong kong merkezli zphcstore gecen siteyi baz alıoruz ama diğer firmalara göre tabi türkiye için bence aşırı pahalı gibi duruyor.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Lightweight
      Selam arkadaşlar bu ZPHC markasına dair olumlu şeyler duymaya başladım.(Yan markası Spectrum Pharma bana Balkan ve SP'nin ilişkisi gibi geldi)
      İnternet sitesinde T-shirt siparişi verir gibi Anabolik steroid söyleyebiliyorsunuz bu biraz garibime gitti ama internet siteleride bir o kadar ciddi gözüküyor ki Adres ve telefon bilgisi de verilmiş sitesinde. Belki bir avlama politikasıdır ve bende yemişimdir bunu ama siz ne düşünüyorsunuz.
      Kullanan edeniniz varsa tecrübelerini aktarabilir mi ?
    • Yazan: Samedbumstead
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate 500 mg Npp 300 mg Haftalık yükleme yapıyorum! Kürüme trenbolone enanthate eklemek istiyorum sizce zphc nasıldır?
      Tüm yorumlar için şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: 6arrows
      iranlı bir satıcıdan aldığım fiyat listeleri bunlar. fiyatlar çok ucuz gözüküyor gerçekçi olma ihtimali var mı? 
         
    • Yazan: murta
      Merhabalar,
      Elimde 4 tane marka seçeneği var sizce hangisini tercih etmeliyim?
      Zphc - Humax - Spectrum - Canada
      1x testo e  1x deca  Almayı planlıyorum hangi markayı tercih edeyim?
    • Yazan: Gordo
      Şu sıralar çok fazla önüme çıkmaya başladı, kullanacağımdan değil ancak forumda arşiv olsun, belki markayı görüp kullanmak isteyen vardır ve bilgi sahibi olmak istiyordur diye açmak istedim.
      UGL olduğu kanaatindeyim, çinden buraya ilaç geleceği hikayesi pek inandırıcı gelmiyor, kullanan tanıdığınız varsa, kullandıysanız iyi/kötü tecrübelerinizi paylaşırsanız, fason bir ilaçsa belki kullanacak arkadaşlara caydırıcı bir konu olur, şimdiden cevap veren herkese teşekkür ederim.
      https://tk.zphcgroup.com/products/ 

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×