Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Tr3n

Yeni kür planlamam hk. - yorumlarınızı rica ediyorum!

Önerilen İletiler

Tr3n    332

Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?

KÜR PLANLAMAM:

  • ment 100 mg haftalık 
  • testesteron e 500 mg haftalık 
  • clenbuterol+anavar 2+2 günlük 4 tablet 
  • igf lr1-3  tablet 3 günlük 

KÜR MALİYETİM:

  • 10k

GÜNCEL FORMUM:

InShot_20241127_210307492.jpg

KÜR AMACIM:

3 ay içinde yağ yakmak yarışma planı yapıyorum daha uzunda sürebilir.

Tüm cevaplar için teşekkürler. :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


GHOST    940

İgf tablet pek iç açıcı durmamış küründe. Enjeksiyon tavsiye ederim igf.

Biraz karmaşık geldi.

  • Testo 
  • Tren veya sr9009
  • Yohimbe

Bu kombin hem daha ucuz hem daha amaca yönelik geldi bana.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Tr3n    332

flakon tren enant ve ment(trestolone) var ox clen karışık değil aslında igf tablet aldım onun pişmanlık var

testo yok *

trestolone deniyimleyen var mi çalıştığını nasıl anlarız kalvahaltı yaptım sanki birşey yememiş gibiyim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Mastercoach    10
Tr3n, 3 saat önce yazdı:

flakon tren enant ve ment(trestolone) var ox clen karışık değil aslında igf tablet aldım onun pişmanlık var

testo yok *

trestolone deniyimleyen var mi çalıştığını nasıl anlarız kalvahaltı yaptım sanki birşey yememiş gibiyim.

Ment ne marka ? orijinalini bulmak çok zordur 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Tr3n    332

@SERKO hocam ment kullandınız mi hiç 

minnatour markası aslında bir markası yok da özel yaptırıyorlar internette ment bulunmuyor

Screenshot_20241128-102351.png

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.087
Tr3n, 27 dakika önce yazdı:

@SERKO hocam ment kullandınız mi hiç 

minnatour markası aslında bir markası yok da özel yaptırıyorlar internette ment bulunmuyor

ment kullandım evet her gün yada gün aşırı günlük 50 mg yani haftalık 350mg/max kullanılabilir ama çok yaygın bir ilaç değil

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Redible    28

Bulk küründe kullanmıştım Menti. 300mg tren ace 50mg ment vardı kürümde. Trenin anabolik etkisi zaten yüksek ama işin içine ment girince kullandığım 5 haftalık süreçte boyut atladım. 

Enjeksiyonun ertesi günü direkt güç farkını bariz şekilde hissediyorsun. Her hafta ağırlıkların plaka plaka artıyor diyebilirim :)

Orjinalini bulman çok zordur zaten Türkiyede satılan zart zurt pharmaların hiçbirisi ment satmıyor diye biliyorum. Gerçi satsa bile boş olacaklarına eminim. 10gr hammadde şu an 10-12k arasında. En pahalı roidlerden birisi.

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Mastercoach    10
Tr3n, Bir saat önce yazdı:

@SERKO hocam ment kullandınız mi hiç 

minnatour markası aslında bir markası yok da özel yaptırıyorlar internette ment bulunmuyor

Satıcına güveniyorsan kullan uzun yıllar önce kullanmıştim Cok güzel etki almıştım. Yarılanma ömrü çok kısa hergun vurman gerekiyor yada en geç gün aşırı olabilir. güzel yanı tren gibi prolaktin yukseltmiyor.

Yine söylediğim Gibi eğer Orjinal olduğuna güveniyorsan kullan hammadde kg fiyatı 22 bin dolar yani trenin bile 8-9 katı fiyatı var ona göre.

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Tr3n    332
Redible, 2 saat önce yazdı:

Bulk küründe kullanmıştım Menti. 300mg tren ace 50mg ment vardı kürümde. Trenin anabolik etkisi zaten yüksek ama işin içine ment girince kullandığım 5 haftalık süreçte boyut atladım. 

Enjeksiyonun ertesi günü direkt güç farkını bariz şekilde hissediyorsun. Her hafta ağırlıkların plaka plaka artıyor diyebilirim :)

Orjinalini bulman çok zordur zaten Türkiyede satılan zart zurt pharmaların hiçbirisi ment satmıyor diye biliyorum. Gerçi satsa bile boş olacaklarına eminim. 10gr hammadde şu an 10-12k arasında. En pahalı roidlerden birisi.

kanka hangi doluki örnek 400 mg bolde alınıyorsa biri içinde 200 mg varsa öp başına koy 🤣

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Redible    28
Tr3n, 17 dakika önce yazdı:

kanka hangi doluki örnek 400 mg bolde alınıyorsa biri içinde 200 mg varsa öp başına koy 🤣

Aldığım ürünü bir arkadaşım üretiyor. Tüm üretim süreçlerine hakimim. Atıyorum 10gr rimo var pişirilmesi gereken normalde 10 flakon ürün çıkar ama filtrelerken vs 0.5 meleklerin payı oluyor. Bunu fitlemek için 0.5ml yağ daha fazla konulabilir ama ürün tam miligram olsun diye 9 tam flakon ve 0.5lik bir yarım flakon çıkıyor o yarımı ayırıyor.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.087
Redible, 21 dakika önce yazdı:

Aldığım ürünü bir arkadaşım üretiyor. Tüm üretim süreçlerine hakimim. Atıyorum 10gr rimo var pişirilmesi gereken normalde 10 flakon ürün çıkar ama filtrelerken vs 0.5 meleklerin payı oluyor. Bunu fitlemek için 0.5ml yağ daha fazla konulabilir ama ürün tam miligram olsun diye 9 tam flakon ve 0.5lik bir yarım flakon çıkıyor o yarımı ayırıyor.

çevremde makarna haşlamasını bilmeyen aveller var millet evde trenbolone kaynatıyor olacak iş değil :D

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Tr3n    332
Emin982, 44 dakika önce yazdı:

Yarışma biraz show olur sanki çok yolun var gibi duruyor yaş kaçtı bu arada

yarışmayı gözünde çok büyütmüşsün belli parası bütcesi olan herkes yarışma yapar 

atıyorum a hocadan yarışma kür hazırlamısin diye sorunca paradan söz diyor ilk önce 15 k aylık kenara at 16 haftada yarışmalik vücut çıkar

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Tr3n    332

clen el titremesi yaptı bende carpinti felan olmuyor normal mi sizce?:|

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Tr3n    332

üzerinden 3 buçuk hafta geçmiş bir güncelleme atayım pump yok soğuk form 3 buçuk haftada hafiften yağ yaktım karbonhidrat kesmedim hiç 

IMG_20241222_184851_883.jpg

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mark    55
Tr3n, 48 dakika önce yazdı:

üzerinden 3 buçuk hafta geçmiş bir güncelleme atayım pump yok soğuk form 3 buçuk haftada hafiften yağ yaktım karbonhidrat kesmedim hiç 

gelişim güzel gidiyor reis dikkatli bakınca anlaşılıyor kürün çok güzel üstüne düş biraz sınırlarını zorla ment den igf tablet den memnun kaldın mı 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Tr3n    332
mark, 4 dakika önce yazdı:

gelişim güzel gidiyor reis dikkatli bakınca anlaşılıyor kürün çok güzel üstüne düş biraz sınırlarını zorla ment den igf tablet den memnun kaldın mı 

teşekkür hocam menth çok iyi ama bütçeyi zorluyor küçük flakon 1.5 haftada bitiyor ment+tren votka vişne suyu gibi birbirini tamamlıyor ment den çok memnun kaldım. igf tablet önermem enjeksiyon formunu alicam bir dahaki sefere.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mark    55
Tr3n, 19 dakika önce yazdı:

teşekkür hocam menth çok iyi ama bütçeyi zorluyor küçük flakon 1.5 haftada bitiyor ment+tren votka vişne suyu gibi birbirini tamamlıyor ment den çok memnun kaldım. igf tablet önermem enjeksiyon formunu alicam bir dahaki sefere.

hakkında hayırlısı bakalım kafana birşeyler koymuşsun belli 3.haftan şuan bundan sonrası çok kuvvetli gelecektir hele bir de enjeksiyon igf ekle o zaman işte görürsün:) yalnız sırf igf günde 100mcg alsan ayda 10bini geçer böylede bütçe sıkıntıları var işte gerçek bir küre girmenin

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Dess
      Herkese selamlar,
      55 kilo olarak spora başladım ve doğal şekilde 2 yılda 80 kiloya çıktım, ardından testo bolde kürü yaptım kür sonunda 89 kiloya ulaştım. Sonrasında askeri personel olduğum için görev yerim kaynaklı 1 yıl spor yapamayıp 73 kiloya kadar düşüp, ardından şimdi tekrar 2 aydır sporumu beslenmemi başlatıp 80 kiloya yeniden ulaştım. Bu sporla alakalı ciddi hedeflerim var, bu yüzden tekrar ilaca başlamak ve uzun bir süre blast cruze yaparak 2 yıl sonra yarışmayı hedefliyorum. Sonrasında kan değerlerim ve sağlığım izin verirse eğer bir süre 200 mg testo ile cruze dönemine geçmeyi planlıyorum. Antrenman sistemim ppl, her bölge 2 kez çalışıyor ve haftalık set sayım düşük. (kas başı 12-15 civarı toplam iki antrenmanda)
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş : 28 Boy : 1.80 Kilo : 80 Yağ : %13 YENİ KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate 24 hafta 400 mg Npp 6-7 hafta 250 mg Boldenon 24 hafta 250 mg FORM:
       
      Genel anlamda tavsiye, öneri ve yorumlarıyla destek olan herkse şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: shotpowertr
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Aşağıda belirttiğim kürüne girmeyi düşünüyorum fakat son 1 yıldır birkaç problemden dolayı spora ara verdim ve bu süreçte yağlandım forumdaki bilgili ve sağlam kür geçmişi olan arkadaşlardan yorum bekliyorum öneriye göre ilaç değişikliği yapabilirim aklımda küre ilk 6 hafta turinabol da eklemek var amacım yağ oranımı düşürüp 100kg larda güzel bir vücut inşa etmek yağ oranımı düşürmek. 
      KÜR İÇERİĞİM: (16 Hafta)
      Testosteron Enanthate 400mg Boldenon 300mg KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Boy: 1.90cm Kilo: 95kg Yaş: 23 Yağ: %20-25 arası MCT GRUPLARIM:
      Arimidex NAC C Vitamini Omega3 Multivitamin Deve dikeni Yorumları ile konuya katılım gösteren, tecrübelerini paylaşan herkse şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: Murattt
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      2 senedir spor yapıyorum çok büyük bir değişim olmadı hatta son aylar ağırlıklarla da platoya girdim, geçen sene hafif testo+boldenon kürü yaptım ama çok işe yaradığı sanmıyorum belki de sahte ürünleri kullanmışım.
      KİŞİSEL BİLGİLER:
      Yaş: 32 Boy: 1.78 Kg: 73 Yağ: %20 KÜR MAKSADIM:
      73 kiloda kalmak 4-5 kilo yağ yakıp 4-5 kas kazanmak Şuan 2 haftadır 500 kalori açığı yapıyorum sağlıklı beslenmeyle yağ yakmak için be kaslarımı korumak için günde 170-190g protein yiyorum (73*2,2) Ama tabiiki sürekli yeni küre mi başlayım diye düşünüyorum, sizden tavsiye almak istiyorum.
    • Yazan: ascendxt
      Hocalarım merhaba,
      4.kürümü yapacağım en son kürümü 7 ay önce,
      GEÇMİŞTE YAPTIĞIM KÜR İÇERİĞİ:
      Testosteron Boldenon Npp Dinabol Şeklinde yaptım genellikle hep sporu yap bırak yap bırak yapan birisiyim dengesizliğimin bende farkındayım ama psikolojik etkenler erkek hali ergenlik hali derken maddiyat bu tür hareketlerde bulundu 6 aydır spora gitmiyordum son 1 aydır spora gidiyorum ve tekrardan kendimi mental olacak topladığımı ve hazır olduğumu hissediyorum artık spor bir hayat parçam olacak hep gideceğim her neyse. Hiçbir kürümde arimidex olsun dostinex tarzı bir şey kullanmadım tahlillerim kürlerimde olması gerektiği gibi çıktı Jinekomasti sorunuyla hiçbir zaman karşılaşmadım ama e2 bir ilaç markası vermeyeceğim boldenon yüzünden sıfırlandı tüm kemiklerim kıtlaya kıtlaya yürüyordum.
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş: 23 Boy: 1.76 Kg: 64 YENİ DENEMEYİ PLANLADIĞIM KÜR İÇERİĞİ: (24 hafta)
      Testosteron 300 (1 ay sonra 500) Boldenon 300 (1 ay sonra 500) Npp 300 Anapolon 30 Planlıyorum yüksek dozdan ziyade stabil şekilde gitmek daha mantıklı bence! npp kür sonu son 5-6 hafta 150-200 şeklinde kullanmayı düşünüyorum totalde 30 haftalık bir kür var 80 kilolara çıkma hedefim var!
      MCT GRUPLARIM:
      hepasafe Meryem Ana Dikeni Ekstresi Enginar Ekstresi Kadın Tuzluğu ekstresi Safran ekstresi C vitamini Multi vitamin liv52 nac600 İleride düşünebilirim her sabah enginar suyu özü iciyorum genel hayatımda kolajen ve sığır jelatini opsiyonel beslenme konusunda sabit bir beslenme rutinim vardır eskiden beridir sizler olsun hocalarım olsun öğrendiğim fazla çeşitlilik yok has bir şekilde.
      SABAH 2 yumurta 100  yulaf 200 ml süt ÖĞLEN 200 pirinç 200 tavuk 15 gram badem AKŞAM 200 pirinç 200 tavuk 15 gram badem Spor sonrası gece bir öğünüm oluyor 100 gram makarna her öğünümde yeşillik vardır sabit olarak günlük 40 gram protein tozu içiyorum gerektiği kadar beslenme listesinde total olarak 20-25gram zeytinyağı bulunuyor köyümden kendim ağaçtan toplayıp çıkarıyorum önerileniniz nelerdir?
    • Yazan: Rma
      Hocalarım hepinize Selamlar öncelikle iyi günler dilerim,
      Size basit bir özet geçmek isterim geçmişle alakalı testo + masteron biçimde gittiğim kürde ne yazık ki başıma gelen talihsiz olaylar kaybettiğim yakınlarım ve sınav stresi birleşince iyice mental açıdan çökmüştüm mevcut kürümü sonlandırıp TRT doz hayatıma devam etmeye başladım bu süreçte sporu fln saldım iyici haftada 1 gün fullbody idmana kadar düştüm aşırı pis beslendim 90 kilolardan 97 98 kilolara çıktım şimdi tekrardan birşeyler yapma isteği var içimde bu iğrenç yaşantımdan bıktım zaten. Diyet dönemime tekrar adım attım şu an ilaçları devreye sokmadığım için karb biraz yüksek toplam 2250 kalori 210 karb 250 protein 40 yağ alıyorum ilaçlar kana girince yağ protein sabit karbı 130 140 fln yapabilirim daha da inebilirim hatta yağdan da kısıp ilk başta mounjaro ile başladım bu arada diyete bu sadece süreç başlangıcında kullanacağım bir ilaçtır.
      Şu anda yapmak istediğim kür boldenon + testosteron enhantat kürü dozajlamalar için sizden tavsiye almak istiyorum net dozaj belirlemedim kafamda ve östrojen kontrolümü ben normalde 500 testo kullanırken haftada 2 arimidex ile 30larda tutuyordum bu yeni süreçte nasıl olucak ne yapmam gerek bir tavsiye vermeniz benim için çok kıymetli. Başlangıç olarak tren acetat ile haftada 200 yada 250 mg kullanmak istiyorum bu sadece hem trenin kendi üzerimde nasıl bir etkisi olduğunu gözlemlemek için hem de kick mantığında olması için. Kan tahlillerimi verdim fakat e nabza giremiyorum şu an fotoğraf çekmiştim hastanedeyken onları da yükleyemiyorum 8k fotoğraf çekmişim aptal gibi o yüzden birkaç değerimi yazayım siz ona göre bana öneride bulunun teşekkür ediyorum.
      KAN TESTİ VERİLERİ HK:
      Alt 33 Ast 40 Üre 15 Total testo 1133 E2 53  Başka referans dışı değerim bulunmuyor tamamen hepsi referans için sizin bana yardım için istediğiniz bir değer varsa ekleyebilirim. Form olarak birkaç foto ekleyebiliyorum sadece bu berbat formda utancımdan mazur görün. Son olarak definasyon da artım masteron vs. kullanmak istemiyorum çünkü pahalı ve etki almak için gerçekten yüksek doz kullanmam gerekiyor bütçe için zor bir durum primo zaten almış başını gitmiş bana tek seçenek EQ kalıyor geriye yapabilecek birşeyim yok isterdim primo ile kür yapmayı ama yapamam bu yüzden bana lütfen bu kür saçma bunun yerine primo masteron kullan falan demeyin lütfen. @Fuhrer @hectordoyle @AS1L @berkay16 @sven @GHOST @Askabar @SPECTRE @Ruthless @zoszos
      KULLANMAYI PLANLADIĞIM MARKALAR:
      Zphc testosteron Zphc boldenon Spectrum trenbolone PLANLADIĞIM KÜR İÇERİĞİM:
      1-24 hafta Testo / dozajı size bırakıyorum 1-24 hafta Bolde / dozajı size bırakıyorum 1-10 hafta tren 200 yada 250 hafta tam belli değil GÜNCEL FORM:
        

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×