Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Yusufdemir1995

Mk677 ve yk-11 kullanımı nasıl olmalı bilgi rica edebilir miyim?

Önerilen İletiler

SERKO    1.087
Yasar, 3 saat önce yazdı:

Abi bu halsizlik ve eklem ağrısı mi dan dolayı mı ben de gaza gelip ağır deniyorum diye oluyor sanıyorum vallaha🤦😁 kötü bir şey mi bu yani aşırı zorlama gibi bişey belirtisi mi peki

Hayır mk nın karaktersitik özelliği 3 marka kullandım hepsinde aynı yan etkiler böyle bir halsizlik yok ama ilacı bırak 2 güne eser kalmıyor

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


SERKO    1.087
Diver, 55 dakika önce yazdı:

Bende 3 aydan sonra oldu abi. 4.Ye başlamadım o yüzden. Kedi gibi bulduğum yerde uyuyordum😂Eklem ağrısı vs bende yapmadı 😅

Spora giderken yoldan eve geri döndüğümü biliyorum normalde tek başına bir makinayımdır hahahaha

  • ahahaha 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
lockedin    0
the_escobar, 11/25/2024 - 13:30 yazdı:

Hocam bende 677, 2866 ve lgd4033 mix ürün var, sabah akşam 1 kapsül olarak alıyorum daha çok kanda dolaşsın diye de sabah direkt 2sini de atsam daha mı mantıklı olur?

Kanka selam sırf sana bunu yazmak için hesabı açtım. Bahsettiğin ürünü biliyorum ilk kürün mü onu da bilmiyorum ama 4. kür için bile günde 2 kapsülün içeriği çok ağır bence. Hatta 1 kapsülün içeriği de öyle eğer referans değerleri doğruysa. Testosteronunu çok kötü baskılarsın. PCT planın var mı? Ne kadar devam edeceksin? Karaciğer için supplement kullanıyor musun? Bir de bu kadar yüksek dozlar için enclomiphene ya da test base öneriyorlar.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
lockedin, 3 saat önce yazdı:

Kanka selam sırf sana bunu yazmak için hesabı açtım. Bahsettiğin ürünü biliyorum ilk kürün mü onu da bilmiyorum ama 4. kür için bile günde 2 kapsülün içeriği çok ağır bence. Hatta 1 kapsülün içeriği de öyle eğer referans değerleri doğruysa. Testosteronunu çok kötü baskılarsın. PCT planın var mı? Ne kadar devam edeceksin? Karaciğer için supplement kullanıyor musun? Bir de bu kadar yüksek dozlar için enclomiphene ya da test base öneriyorlar.

Merhaba dostum, idmandaydım mesajını gördüm ama uzun uzun yazacak vaktim yoktu. İkinci sarms kürümdeyim, 2 kapsül Trifecta'nın üstüne 7.5mg ekstra rad140 ve mk677 kullanıyorum. İlk kürümde de rad ve mk kullanmıştım ve bıraktığımda çok büyük baskılanma hissetmediğimden şuan bu cesareti buldum. Yurtdışında lawless labs için underdose diyorlar. İçerisinde 25mg ligandrol olmama ihtimali var anlamına geliyor bu. Karaciğer için ise düzenli olarak milk thistle ve diğer tüm vitaminleri alıyorum, arada da NAC600. İlaçları 8 veya duruma göre 12 haftaya kadar uzatmayı düşünüyorum. Herhangi bir pct planım yok, zaten pctnin önceden planmasına karşıyım. Kür sonu gerekli testleri vererek uygun pctyi yapabilirim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
lockedin    0
the_escobar, 42 dakika önce yazdı:

Merhaba dostum, idmandaydım mesajını gördüm ama uzun uzun yazacak vaktim yoktu. İkinci sarms kürümdeyim, 2 kapsül Trifecta'nın üstüne 7.5mg ekstra rad140 ve mk677 kullanıyorum. İlk kürümde de rad ve mk kullanmıştım ve bıraktığımda çok büyük baskılanma hissetmediğimden şuan bu cesareti buldum. Yurtdışında lawless labs için underdose diyorlar. İçerisinde 25mg ligandrol olmama ihtimali var anlamına geliyor bu. Karaciğer için ise düzenli olarak milk thistle ve diğer tüm vitaminleri alıyorum, arada da NAC600. İlaçları 8 veya duruma göre 12 haftaya kadar uzatmayı düşünüyorum. Herhangi bir pct planım yok, zaten pctnin önceden planmasına karşıyım. Kür sonu gerekli testleri vererek uygun pctyi yapabilirim.

Kanka helal olsun ne diyeyim bilemedim. Dikkat et ama hem stacklemişsin hem de dozların çok yüksek geldi bana. Ben de kullanmayı düşündüğümden uzun bir araştırma yaptım en kılçıksız nasıl olur diye o araştırmaya dayanarak bilgilerimi sana vermeye çalıştım. Enclomiphene'i bir araştır bence SARMs forumlarının hepsinde bu kadar yüksek dojazlarda kullanımını öneriyorlar. Gelişmelerden güncellersin bizi.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
lockedin, 11 dakika önce yazdı:

Kanka helal olsun ne diyeyim bilemedim. Dikkat et ama hem stacklemişsin hem de dozların çok yüksek geldi bana. Ben de kullanmayı düşündüğümden uzun bir araştırma yaptım en kılçıksız nasıl olur diye o araştırmaya dayanarak bilgilerimi sana vermeye çalıştım. Enclomiphene'i bir araştır bence SARMs forumlarının hepsinde bu kadar yüksek dojazlarda kullanımını öneriyorlar. Gelişmelerden güncellersin bizi.

Enclomiphene sanırım östrojen inhibitörüymüş. Faydası ne olur detaylı bi araştırırım, sağolasın. Başlamayı düşünüyorsan hedef bulk ise en basitinden mk677 ile başlayabilirsin. Testonu baskılama ihtimali çok düşük fakat kendi yorumum tek başına değilde yanına bi rad veya lgd eklenerek kullanılması taraftarıyım.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
oppomer    29
Diver, 26.11.2024 - 11:25 yazdı:

Bende 3 aydan sonra oldu abi. 4.Ye başlamadım o yüzden. Kedi gibi bulduğum yerde uyuyordum😂Eklem ağrısı vs bende yapmadı 😅

hocam hangi marka mk kullandın?ciddi bir yan etkisi oldumu? bulk steroid küründe iştah vermesi için kullanılabilir gibi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Herkül    46
SERKO, 26.11.2024 - 14:22 yazdı:

Spora giderken yoldan eve geri döndüğümü biliyorum normalde tek başına bir makinayımdır hahahaha

Hocam mk-677 deri altınamı önerirsiniz kapsülünüde alsak bire bir aynı etki alırmıyız ? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
deluxes    224
Herkül, 37 dakika önce yazdı:

Hocam mk-677 deri altınamı önerirsiniz kapsülünüde alsak bire bir aynı etki alırmıyız ? 

MK677'nin enjeksiyon versiyonu var mı?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
EmreGundi    404
deluxes, 3 dakika önce yazdı:

MK677'nin enjeksiyon versiyonu var mı?

Dil altı demek istedi herhalde sıvı şekilde

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Perseu    55
deluxes, 5 dakika önce yazdı:

MK677'nin enjeksiyon versiyonu var mı?

Redditte bir kaç kullanan kişi görmüştüm ama Türkiyede hiç rastlamadım ben de

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Herkül    46

Bu markanın godzilla içeriği  var MK2866 + MK677 + LİGANDROL + RAD140 + CARDARİNE kullanan varmı iş görürmü ? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Yasar    58
Herkül, 11 saat önce yazdı:

Bu markanın godzilla içeriği  var MK2866 + MK677 + LİGANDROL + RAD140 + CARDARİNE kullanan varmı iş görürmü ? 

Çok bktan bir şekilde gelecek büyük ihtimalle sahte ürün sanacaksin ama çalışıyor dozajlari cok düşük günde 2 kapsül kullansan 1.5 ay gider onun dışında antrenman öncesi alıyordum ben tek kapsül güç artışı kardiyo yaparken terleme toparlanma iyiydi ama ben tek kapsül kullandım yine de  Total testoyu falan baskilayip e2 yi mi ne arrtirmisti birde yan etki olarak halsizlik ve sivilcelenme yaptı koruyucular vitaminler falan tam olmasına rağmen yine de kullanılır mi kullanilir 

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.087
Yasar, 06.06.2025 - 12:40 yazdı:

Çok bktan bir şekilde gelecek büyük ihtimalle sahte ürün sanacaksin ama çalışıyor dozajlari cok düşük günde 2 kapsül kullansan 1.5 ay gider onun dışında antrenman öncesi alıyordum ben tek kapsül güç artışı kardiyo yaparken terleme toparlanma iyiydi ama ben tek kapsül kullandım yine de  Total testoyu falan baskilayip e2 yi mi ne arrtirmisti birde yan etki olarak halsizlik ve sivilcelenme yaptı koruyucular vitaminler falan tam olmasına rağmen yine de kullanılır mi kullanilir 

sivilce yapıyor evet

Herkül, 06.06.2025 - 00:55 yazdı:

Bu markanın godzilla içeriği  var MK2866 + MK677 + LİGANDROL + RAD140 + CARDARİNE kullanan varmı iş görürmü ? 

kullandım gayet iyiydi

Herkül, 05.06.2025 - 13:52 yazdı:

Hocam mk-677 deri altınamı önerirsiniz kapsülünüde alsak bire bir aynı etki alırmıyız ? 

dil altında 20 saniye kadar bekle sonra suyla yut 

sıvı formu daha iyi ve daha etkili

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO, 10.06.2025 - 14:41 yazdı:

sivilce yapıyor evet

kullandım gayet iyiydi

dil altında 20 saniye kadar bekle sonra suyla yut 

sıvı formu daha iyi ve daha etkili

Likit formda tadı berbat hocam dil altında bekletince fark olur mu cidden?

oppomer, 05.06.2025 - 12:22 yazdı:

hocam hangi marka mk kullandın?ciddi bir yan etkisi oldumu? bulk steroid küründe iştah vermesi için kullanılabilir gibi

Ben lawless kullandım 45 kapsül açlığımda çok fazla bir artış göremedm ama yedkçe yiyesin geliyor bazen yedpim yemek beni daha çok acıktırıyordu ek olarak uyku sabah dinç uyanmaya başladım biri beni uyandırdığında fırlıyordım direkt yerimden uyanık oluyordım rem uykumu arttırdı muhtemelen çünkü her gün underdose veya değil bilmiyorum ama bende çalıştı noxy biraz tuzlu bence fiyat olarak onun yerine genotropin vurursun 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.087

Lawlesin tüm ürünleri gayet güzel ve çalışıyor 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
oppomer    29
SERKO, 26.11.2024 - 11:20 yazdı:

Hayır mk nın karaktersitik özelliği 3 marka kullandım hepsinde aynı yan etkiler böyle bir halsizlik yok ama ilacı bırak 2 güne eser kalmıyor

Hocam bu sarm ların cidden bir yan etkisi yok mu? Bana kapalı kutu gibi geliyor, mk  güzel iştah açıyo diye okudum ama kullabmakta kararsızım, bir de ananboliklere göre sarm ların verdiği etkiyi kıyaslarsak anabolikler 10 sarmlar 3 oranında diyebilirmiyiz?saçma bir kıyaslama oldu sanırım:)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.087
oppomer, 16 saat önce yazdı:

Hocam bu sarm ların cidden bir yan etkisi yok mu? Bana kapalı kutu gibi geliyor, mk  güzel iştah açıyo diye okudum ama kullabmakta kararsızım, bir de ananboliklere göre sarm ların verdiği etkiyi kıyaslarsak anabolikler 10 sarmlar 3 oranında diyebilirmiyiz?saçma bir kıyaslama oldu sanırım:)

sarmsların hiç bir zaman anabolikler gibi bir etki verebileceğini düşünmüyorum 

mk çok iyi iştah açar su tutar hacim için gayet iyi ama eklem ağrısı inaılmaz halsizlik ayak bileklerinde ödem uyuşukluk gibi yan etkileri var insanı hayattan soğutur hepsinin genel yan etkisi olarak şunu gözlemledim düşük kan şekeri bu hiç iyi birşey değil 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: LegendFingerst
      merhaba definasyona giricem ardından tekrar bulk için envanterimi topluyorum enjekte olarak sadece testo kullanıcam onun dışında;
      define için - mlo fat burner, mk2866 ostarine sarms, clenbuterol
      bulk için - danabol veya anapolon, mk677, rad140 
      extra olarak elimde arimidex, milk thistle ve proviron var bu envanteri neyleri neyle kombine etmeliyim, extra bir sıvı steroid düşünmüyorum 
       
    • Yazan: kadireis01
      Merhaba arkadaşlar,
      Uzun bir dönemdir gerek hayat gerek askerlik(yedek sb. olarak ıraktaydım.) ciddi bir düşüş yaşadım.Yaklaşık 2,5 senedir. 2021 yılında mk677 kullandım tamamen düzensizdi. E2 yükseldi memeden hafif bazen sıkınca sıçrayan su gelmeye başlamıştı. Sağlıkçıyım baya korkuttu ancak alıştım ve hala geliyor sıkınca. O süreçte haftada 4 gün olmak üzere 3 yıllık bir geçmişim vardı ancak tamamen gitmedim tabi o da düzensizdi. Şuan tekrar hayatım normale döndü ve artık bırakmamak üzere spora adım atıyorum tekrardan yaklaşık bir ay oldu ve fullbody girmeye çalışıyorum 5*5 powerlifting gibi temel hareketlere yöneldim.
      KİLOM 104 BOY 178 Bel ve karın bölgesi yağlı çok çirkin bir görüntü var. Özgüven çok düşük. Psikiyatri hemşiresiyim ilaçları detaylı olarak biliyorum kullansam bile dopamine serotonine etki ettiricem diye bu kez yağlanmayı arttıyor. Bu yüzden bana iyi gelen tek şeye yani spora ağırlık vermek istiyorum. Kızılacaktır belki ama artık başla bırak başla bırak yapmaktan emeklerin karşılığınız zerre göremedim.
      Ürün kullanmak istiyorum. Bana yol göstermenize ihtiyacım var
    • Yazan: Altay1995
      Arkadaşlar merhaba,
      Kür olarak bu kombinasyonu kullanmayı düşünüyorum , sizin de fikir ve görüşlerinize değer veriyorum yardımcı olur musunuz , kullanan var mı sizce etkili olur mu?
      PLANLADIĞIM KÜR İÇERİĞİ:
      GW-501516 LGD-4033 MK-677 RAD-140  Bana ne kazandırır +sı -si  ne olur merak ediyorum teşekkürler.
    • Yazan: Gulyabani
      Selamlar,
      Ürünlerin tamamı ve planlama Burak hocamdan. Burak hocanın planlamasına tam anlamıyla uyduğum söylenemez ama dikkat etmeye çalışıyorum.
      Güncel Durum: 
      Yaş: 26  Boy: 187   Kilo: 119  Yağ Oranı: 29 (hastane ortamında makine ölçümü)  Geçmiş:
      16 ay kadar önce 170 kiloydum ve tüp mide operasyonu geçirdim, 14 ayda 116 lara kadar düştüm ve sonrasında sigara bırakma denemesi ve iştahın geri gelmesi sonucu 128 lere kadar çıktım. İlk 6 ay göbek fıtığını riski için 3 ay sadece beslenme ve iyileşme süreci, sonraki aylarda kadar hafta 3 gün 1,5 saat yüzme/yürüyüş şeklinde ilerledim. Son 5 aydır da ciddi şekilde ağırlık antrenmanı yapıyorum (haftada 5 gün ortalama). 3 ay kadar sigarayı bırakma denemem sonucunda kilo vermem durduğu hatta geri aldığım için bir daha kilo almayı göze alamam diyerek sarm + peptid kürüne başladım.  
      Şimdilik 8 hafta kadar sürmesini planladığım kür içeriğim :
      Sarm Noxy
      SR-9009 | 8 Hafta GW-501516 | 8 Hafta Peptid Noxy:
      Hgh frag (176-191) | 8 Hafta Retatrutide | 8 Hafta Cjc 1295 DAC | 4-8 Hafta Diğer:
      Yohimbine (İran) Beslenme:
      1700-1900 Kalori 60-100 Yağ 80-100 Carb 120-160 Protein 128 kilo ile başladım ilk 4 hafta 120-121 lere indim 5. haftanın içindeyim 119 lara düştüm. Bu değerlere normalde de inerdin diyenler için 2200 kalori üstü kilo alıyorum (haftada 3 gün hareketli olduğum dönemde) ve 170 kilolardan buralara geldiğimi hatırlatmak isterim. Mesleğim gereği tüm gün oturuyorum ve nispeten az hareketli bir hayatım var. Hareket edebildiğim tüm vaktimi de en verimli şekilde geçirmek istiyorum. Dozajlar konusunda bilgi vermeyeceğim yanlış yönlendirme olmaması için kişiden kişiye değişir ama artır veya azalt önerilerinize açığım.

      Kan Değerleri:
          
      CRP HS değeri korkuttu açıkçası ve DHEA-S için de aşırı kilolu olduğum yıllarda (4+) sırtım başta olmak üzere vücudumun bir çok yerinde sivilceler çıktı ve hala varlar (karaciğer yağlanması ve kan değerleri bozukluğu vb.) ayrıca son 1 haftadır artış var acaba DHEA dan mı diye düşünüyorum önceden baktırdığımda normal aralıklardaymış SARM lar yükseltmiş olabilir mi ? Bayramda el bileğimi sakatladım ve 4 gün kadar aktif antrenman yapmadım. Kreatin Kinaz değeri öncesi günün akşamı antrenman yapmıştım ondan dolayı yüksek. Süreç boyunca normalde yaşadığım enerji düşüklüğünü hiç yaşamadım desem yeridir haftada 5-6 gün antrenman normalde benim gibi biri için gayet yorucu olması gerekirken sarm lardan olsa gerek deli gibi bir enerjik hissediyorum.
      Genel gidişat ve kan testi yorumlamalarınız için desteğinizi bekliyorum.
      İyi Forumlar.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×