Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Mimaroba

Yurt dışından ilaç getirmek mümkün mü? başıma iş alır mıyım?

Önerilen İletiler

the_escobar    184
Unrest, 2 dakika önce yazdı:

Pardon ya ben bi an kargo olarak düşündüm 30 doları görünce eğer onu kastettiyse sorun yok peptidler için hukuki bir riskte yok hghde bir peptid.

Valla ben anabolik geçiricem hocam şuan ilk etapta 😀

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Unrest    204
the_escobar, Şimdi yazdı:

Valla ben anabolik geçiricem hocam şuan ilk etapta 😀

Bunu daha önce söylemiştim. Ama birine yapma bence bunu :) Kendin geçiriyosan eyvallah ama birine geçirtiyosan ve o kişinin orda oturum izni vs. sıkıntılı durumları varsa yani vatandaş değilse, bu riski anlat karşı tarafa. Aleyhinde kullanılabilir.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
Unrest, 2 dakika önce yazdı:

Bunu daha önce söylemiştim. Ama birine yapma bence bunu :) Kendin geçiriyosan eyvallah ama birine geçirtiyosan ve o kişinin orda oturum izni vs. sıkıntılı durumları varsa yani vatandaş değilse, bu riski anlat karşı tarafa. Aleyhinde kullanılabilir.

Sonuçta denemeyene kadar sonucunu asla göremeyeceğiz hocam :) 

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
m41a4    2

Merhaba arkadaşlar, Çinli bir peptit satıcısı buldum. Ürün satın almak istiyorum, gümrükte problem yaşar mıyım? Daha önce alım yapan oldu mu?

Screenshot_20251013_130745_Excel.thumb.jpg.f7e3af87dfba7be4a4363e0e8c21d9da.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Pridz    0

Merhabalar forumda yeniyim, mitokondriyal bir hastalığım var, mitokondriyal fonksiyonu iyileştirdiği bilinen ss-31 ve mots-c isimli peptidlere ihtiyacım var fakat ülkemizde pek bilinmiyor ne yazık ki 

Sorum şu; yurtdışında peptid satan sitelerden sipariş versem gümrüğe takılır mı? 

Bu şekilde sipariş ile eline peptid ulaşan birileri var mı ?

Mümkün değilse başka türlü nasıl ulaşabilirim ?

Teşekkürler 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SPECTRE    1.190
Pridz, 34 dakika önce yazdı:

Merhabalar forumda yeniyim, mitokondriyal bir hastalığım var, mitokondriyal fonksiyonu iyileştirdiği bilinen ss-31 ve mots-c isimli peptidlere ihtiyacım var fakat ülkemizde pek bilinmiyor ne yazık 

Gümrüğe takılır muhtemelen 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Pridz    0
SPECTRE, 1 saat önce yazdı:

Gümrüğe takılır muhtemelen 

Hocam bunun bir yolu yordamı yok mudur ? Gerçekten hastalığım çok kötü durumda, bir gümrük regülasyonu yüzünden neler çekiyorum, ss-31 hali hazırda fda onayı aldı ama piyasaya sürülmesi, türkiyeye gelmesi kim bilir ne kadar sürer, yurtdışında arkadaşlarım var bunlar dönerken uçakla getirse problem olur mu ? 

Ya da başka bir yolu var mıdır ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Mertcikmaz    8

Geçmiş olsun, valizle getirdiğiniz de herhangi bir sıkıntı olmaz kargo düşük ihtimal takılmayabilir şans biraz bu işler 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Unrest    204

Ss31 yasal sınırlamalara tabi değil, kontrollü madde değil. Steroidlerle aynı düşünmeyin. Geçmiş olsun hastalığınız nedir ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Pridz    0
Mertcikmaz, 59 dakika önce yazdı:

Geçmiş olsun, valizle getirdiğiniz de herhangi bir sıkıntı olmaz kargo düşük ihtimal takılmayabilir şans biraz bu işler 

Teşekkürler, birisine getirtmek mantıklı sanırım.

Unrest, 29 dakika önce yazdı:

Ss31 yasal sınırlamalara tabi değil, kontrollü madde değil. Steroidlerle aynı düşünmeyin. Geçmiş olsun hastalığınız nedir ?

Yasal sınırlamalara tabi olmayınca gümrükte problem yaşanmaz mı ? 

Sekonder mitokondriyal disfonksiyon, buna bağlı nöropati ve otonom sinir sistemi bozukluğu 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Unrest    204
Pridz, 18 dakika önce yazdı:

Yasal sınırlamalara tabi olmayınca gümrükte problem yaşanmaz mı ? 

Sekonder mitokondriyal disfonksiyon, buna bağlı nöropati ve otonom sinir sistemi bozukluğu 

En fazla el konulur ama bunun içinde bir neden yok, ve bu çok çok düşük bir ihtimal. 100lerce şase getirmediğiniz sürece farkedilmeyecektir. Diğer şekilde aslında el koymaya yetkileri yok.

Merak ediyorum bugüne kadar neleri denediniz tedavi olarak ? Konuyuda tekrar tekrar güncellemek istemiyorum süreciniz hakkında bir konu açabilme şansınız var mı ? Belki sizin gibi olup çözüm bulanlar vardır veya burda birileri bişeylere bakıp araştırmanızı önerebilir.

Ben ss31, mots c, nad+ , slu pp 32, metilen blue gibi hafif yada daha güçlü mitokondri destekleyicileri çok fazla okudum. Bunlardan nad+ dünyada en ucuz Türkiyede ulaşılabilecek bir tedavi . Ama sizin durumunuz için büyük ihtimal yeterli değildir. Bunların hiç birisi kontrollü madde değil, ben bunları henüz hiç kullanmasamda arladaşlarıma bpc 157 tb500 gibi peptidleri birçok kez getirttim

Ayrıca amerikansepetim gibi yerlerde bunlari getiriyor.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
shX648    55
Unrest, 2 saat önce yazdı:

En fazla el konulur ama bunun içinde bir neden yok, ve bu çok çok düşük bir ihtimal. 100lerce şase getirmediğiniz sürece farkedilmeyecektir. Diğer şekilde aslında el koymaya yetkileri yok.

Merak ediyorum bugüne kadar neleri denediniz tedavi olarak ? Konuyuda tekrar tekrar güncellemek istemiyorum süreciniz hakkında bir konu açabilme şansınız var mı ? Belki sizin gibi olup çözüm bulanlar vardır veya burda birileri bişeylere bakıp araştırmanızı önerebilir.

Ben ss31, mots c, nad+ , slu pp 32, metilen blue gibi hafif yada daha güçlü mitokondri destekleyicileri çok fazla okudum. Bunlardan nad+ dünyada en ucuz Türkiyede ulaşılabilecek bir tedavi . Ama sizin durumunuz için büyük ihtimal yeterli değildir. Bunların hiç birisi kontrollü madde değil, ben bunları henüz hiç kullanmasamda arladaşlarıma bpc 157 tb500 gibi peptidleri birçok kez getirttim

Ayrıca amerikansepetim gibi yerlerde bunlari getiriyor.

amerikansepetimdeki markalar dolu mu hocam sizce selank almayı düşünüyorum bulabilirsem 

m41a4, 13.10.2025 - 13:18 yazdı:

Merhaba arkadaşlar, Çinli bir peptit satıcısı buldum. Ürün satın almak istiyorum, gümrükte problem yaşar mıyım? Daha önce alım yapan oldu mu?

kafalarına göre oxy satabilecek kadar denetimsiz takılmaları güven vermedi çinli satıcılar korkutmaya başladı 😅

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Unrest    204
shX648, 5 dakika önce yazdı:

amerikansepetimdeki markalar dolu mu hocam sizce selank almayı düşünüyorum bulabilirsem 

Hiç denemedim şuana kadar. Ama kendi istediğin markayıda getirebiliyirsun, kendin al gibi birşey var. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
shX648    55
Unrest, 1 dakika önce yazdı:

Hiç denemedim şuana kadar. Ama kendi istediğin markayıda getirebiliyirsun, kendin al gibi birşey var. 

uğraşmak istemiyom hocam ya daha once yohimbine aldım bi iki arkadaşım chemyodan sarms almıştı onun dışında ordaki peptidlerin doluluğundan endişe ediyom biraz getirebilsem selank ve semax getirmeyi çok istiyom nootropic lere merak sardım bayadır 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Pridz    0
Unrest, 17 saat önce yazdı:

En fazla el konulur ama bunun içinde bir neden yok, ve bu çok çok düşük bir ihtimal. 100lerce şase getirmediğiniz sürece farkedilmeyecektir. Diğer şekilde aslında el koymaya yetkileri yok.

Merak ediyorum bugüne kadar neleri denediniz tedavi olarak ? Konuyuda tekrar tekrar güncellemek istemiyorum süreciniz hakkında bir konu açabilme şansınız var mı ? Belki sizin gibi olup çözüm bulanlar vardır veya burda birileri bişeylere bakıp araştırmanızı önerebilir.

Ben ss31, mots c, nad+ , slu pp 32, metilen blue gibi hafif yada daha güçlü mitokondri destekleyicileri çok fazla okudum. Bunlardan nad+ dünyada en ucuz Türkiyede ulaşılabilecek bir tedavi . Ama sizin durumunuz için büyük ihtimal yeterli değildir. Bunların hiç birisi kontrollü madde değil, ben bunları henüz hiç kullanmasamda arladaşlarıma bpc 157 tb500 gibi peptidleri birçok kez getirttim

Ayrıca amerikansepetim gibi yerlerde bunlari getiriyor.

O halde bir adet sipariş vermeyi düşünüyorum, tek sıkıntı bpc-157 gibi bilinen peptidlerden olmadığı için fiyatı da pahalı, birden fazla verirsem gümrüğe takılırsa yine sıkıntı, ayrıca tek sefer değil de benim hastalığımdan müzdarip olanlar 1 ay on 1 ay off şekilde cycle yapıyorlar redditte, yani düzenli bir şekilde benim bu iki peptide erişimim olması lazım :/

Daha önce kullandığım ve hali hazırda kullandığım tonlarca mitokondriyal supplement var, coq10, mitoQ, Pqq, nad, shilajit, alcar, metylene blue vs vs ama hepsi geçici rahatlama sağlıyor bazen ise yaramıyor, konuyu ise ben aslında başka yere açmıştım ama yanlış yer olduğu için sanırım buraya taşınmış, biraz iyi hissettiğimde detaylı konu açmak istiyorum.

Ayrıca yurtdışından sipariş için bilinen/güvenilen siteleri yazabilirseniz, yasaksa pm atabilirseniz harika olur.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Unrest    204
Pridz, Bir saat önce yazdı:

O halde bir adet sipariş vermeyi düşünüyorum, tek sıkıntı bpc-157 gibi bilinen peptidlerden olmadığı için fiyatı da pahalı, birden fazla verirsem gümrüğe takılırsa yine sıkıntı, ayrıca tek sefer değil de benim hastalığımdan müzdarip olanlar 1 ay on 1 ay off şekilde cycle yapıyorlar redditte, yani düzenli bir şekilde benim bu iki peptide erişimim olması lazım :/

Daha önce kullandığım ve hali hazırda kullandığım tonlarca mitokondriyal supplement var, coq10, mitoQ, Pqq, nad, shilajit, alcar, metylene blue vs vs ama hepsi geçici rahatlama sağlıyor bazen ise yaramıyor, konuyu ise ben aslında başka yere açmıştım ama yanlış yer olduğu için sanırım buraya taşınmış, biraz iyi hissettiğimde detaylı konu açmak istiyorum.

Ayrıca yurtdışından sipariş için bilinen/güvenilen siteleri yazabilirseniz, yasaksa pm atabilirseniz harika olur.

Mesorxde en ucuz satıcıları bulabilirsin janoshik testleri var. Onun dışında abd için finnrickden taratabilirsin en güvenilir yasal peptid satıcılarını ama biraz daha pahalı olur. Haftalık nad+ IV yi de eğer maddi imkanların yetiyorsa doktoruna bir danış derim.

shX648, 17 saat önce yazdı:

uğraşmak istemiyom hocam ya daha once yohimbine aldım bi iki arkadaşım chemyodan sarms almıştı onun dışında ordaki peptidlerin doluluğundan endişe ediyom biraz getirebilsem selank ve semax getirmeyi çok istiyom nootropic lere merak sardım bayadır 

Bunu şimdi gördüm uğraşılcak birşey yok amerikan sepetim gibi sitelerde kendin al hizmeti var. Sadece ürün farklı olcak onların sistemi üzerinden satın alcaksın

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
emirucar    5

Merhabalar. Türkiye’ye Chemyo getirip onu kullanmak istemekteyim. Kendi sitelerinde Türkiye’ye kargo yapmıyorlar, Türkiye’de de amerikasepetim ve amerikanpaketim adında iki posta yönlendiricisi neredeyse aynı fiyatlarla ürünleri ithal ediyor. Bunlara güvenilebilir mi? Güvenilirse de hangisine güvenilir? Bunların dışında Türkiye’de bunu orijinal satan yetkili bir satıcı var mı (isim veya kaynak vermeden), yoksa arayarak vakit mi kaybederim? @EmreGundi hocam sen bu Chemyo işlerini biliyordun galiba senin de fikrini almak isterim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
shX648    55
emirucar, 2 dakika önce yazdı:

Merhabalar. Türkiye’ye Chemyo getirip onu kullanmak istemekteyim. Kendi sitelerinde Türkiye’ye kargo yapmıyorlar, Türkiye’de de amerikasepetim ve amerikanpaketim adında iki posta yönlendiricisi neredeyse aynı fiyatlarla ürünleri ithal ediyor. Bunlara güvenilebilir mi? Güvenilirse de hangisine güvenilir? Bunların dışında Türkiye’de bunu orijinal satan yetkili bir satıcı var mı (isim veya kaynak vermeden), yoksa arayarak vakit mi kaybederim? @EmreGundi hocam sen bu Chemyo işlerini biliyordun galiba senin de fikrini almak isterim.

amerikanpaketim güvenilir müşteri hizmetleri ilgili iherb den yohimbine almıştım nutricost 20 gün gibi bi sürede ulaştı elime bilgin olsun iherb den falan alışveriş yapmak istersen yönlendirebiliyosun sana verdikleri adrese ama ilaç vs.. sokamıyolar içeri 

peptidler ve sarmslar research chemical olarak geçtiğinden sıkıntı olmuyor sanırım umarım yasak değildir site ismi vermek 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
emirucar    5
shX648, 6 dakika önce yazdı:

amerikanpaketim güvenilir müşteri hizmetleri ilgili iherb den yohimbine almıştım nutricost 20 gün gibi bi sürede ulaştı elime bilgin olsun iherb den falan alışveriş yapmak istersen yönlendirebiliyosun sana verdikleri adrese ama ilaç vs.. sokamıyolar içeri 

peptidler ve sarmslar research chemical olarak geçtiğinden sıkıntı olmuyor sanırım umarım yasak değildir site ismi vermek 

Sağolasın hocam, ekşi de kötü diye birkaç entry görmüştüm de getirdi diyorsan süper. Forumda 6-7 farklı konuda bu sitelerin adı verilmiş, bir şey denmemiş, sorun olacağını sanmam o yüzden.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
shX648    55
emirucar, 2 dakika önce yazdı:

Sağolasın hocam, ekşi de kötü diye birkaç entry görmüştüm de getirdi diyorsan süper. Forumda 6-7 farklı konuda bu sitelerin adı verilmiş, bir şey denmemiş, sorun olacağını sanmam o yüzden.

gümrüğe takılıcağını vs.. çok sanmıyorum sanırım birilerine geçirtiyolar yada anlaştıkları birileri var mesela 30€ sınırı var gümrükde çoğu insan bu fiyat sınırını delmek için de bu tarz aracı firmaları kullanıyo aynısı almanya ve polonya için de var ama oradaki dealerleri hiç kullanmadım açık konuşiyim 

tarihinde shX648 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
emirucar    5
shX648, 11 dakika önce yazdı:

gümrüğe takılıcağını vs.. çok sanmıyorum sanırım birilerine geçirtiyolar yada anlaştıkları birileri var mesela 30€ sınırı var gümrükde çoğu insan bu fiyat sınırını delmek için de bu tarz aracı firmaları kullanıyo aynısı almanya ve polonya için de var ama oradaki dealerleri hiç kullanmadım açık konuşiyim 

Ama sen diyorsun ki amerikanpaketim amerikasepetimden daha iyi olur doğru mudur?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
shX648    55
emirucar, 21 dakika önce yazdı:

Ama sen diyorsun ki amerikanpaketim amerikasepetimden daha iyi olur doğru mudur?

ikisini de deneyim etmedim amerikanpaketim kullandım ve iyiydi teslimat süreci

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Perseu    55

Amerikasepetim’den chemyo sipariş vermiştim gelmesi biraz sürmüştü ama elime ulaşmıştı.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
Pyschokiller, 1 saat önce yazdı:

Ben şunların hepsini artı resimde olmayan zphc avanafil’i tek seferde aynı bavulda uçakla Türkiye’ye getirdim.

Beligaslar, A-Techler, ultimalar hepsi fişek markalar 💪

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Arnoldswazz
      Arkadaşlar bir tanıdığım Ukrayna'da yaşıyor eczaneden testo aldıracağım testo prop var ve fiyatları o kadar ucuz ki 25 TL 1ml Balkan Pharmanın fiyatı çerez gibi orda satılıyor sizce kargo göndertsem gümrükte sıkıntı çıkarmı daha önce yapan oldumu ve oralardanda sadece Ukrayna'ya satış yapan siteler boş ilaç koyuyolarmı bilgi sahibi kişileri bekliyorum 
    • Yazan: bloodiamond
      Herkese Merhaba,
      Uzun senelerdir amatör olarak bu spor ile ilgileniyorum. Yaş 32 belli bir yaşa geldik bazı şeyleri de deneyimlemek ve biraz kendime artı katmak için bu yola gireceğiz fakat sorum şu ;
      Çok bilindik önde gelen hocalarımızdan birisi ile çalışıyorum , yurtdışından Türkiye ye ilaç sokmanın net bir şekilde imkansız olduğunu, tüm hammaddelerin çinden geldiğini burda üretildiğini söylüyor. Dolayısıyla gelen hammaddeleri üreten kişiler bile içeriğini ölçemiyor. Bu sebeple içersinde ağır metaller bulunması ve burada steril olmayan ortamda üretilmesi sebeplerden dolayı cok ilerleyen yaşlarda alzheimer vs gibi hastalıklara bile sebep olabilir bilgisini aldım. Ülkeye üretilmek üzere giren hammadde dışında hiç mi eczane ürünü , veya hiç mi orjinal üretim labaratuvar ürünü yok testosteron anlamında sizce konu hakkında fikir alışverişi için açtım net bilgiye dayalı cevap verenlere teşekkürler.
    • Yazan: Jamaica
      Bir arkadaşım yakın zamanda İngiltereye gidicek Onunla beraber hangi ilaçları  getirtebilirim bilen biri varmı Şimdiden teşekkürler 
    • Yazan: arifkarakaya
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Temmuz sonu gibi balkan turu düşünüyorum Arnavutluk, Karadağ, Kosova, Makedonya gibi buralardan eczane testosteronu getirebilir miyim? 5 kutu kadar olacak yani 20 haftalık kür düşünüyorum kürün geri kalan ilaçlarını Türkiye'den de temin ederim diye düşünüyorum dönüş uçakla olacak herhangi bir sıkıntı çıkar mı sizce?
    • Yazan: gymibo
      Merhaba saygideger sevgili hocalarim,abilerim,ablalarim.  Herkese saglikli gunler. Sorum şu; Acaba yurtdışı uçuşlarında mevcut kullandigim urunleri yurtdisina cikarabilir miyim? 3 flakon ilac soz konusu miktar olarak. Herhangi bir deneyimi olan varsa anlatabilir mi? İllegal sayiliyorsa basima bela almak istemem. Tesekkurler.🙏🏻

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×