Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Rheiwa

Redbox labs orijinal mi?

Önerilen İletiler



rosenlow    21

TLB-150 kullanıp memnun olan arkadaşlarım var. Alınabilir.

  • Teşekkürler 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rheiwa    2
rosenlow, 6 saat önce yazdı:

TLB-150 kullanıp memnun olan arkadaşlarım var. Alınabilir.

Evet banada alınabilir gibi geldi. Fiyatı yüksek (sahte sarmlara göre yüksek kalıyor) ve biraz daha kurumsal gibi göründü gözüme, yorumunuz için teşekkür ederim. Sizce Grimlabs mı yoksa Redbox mu kullanmalıyım.

Grimlabs official site

tarihinde Rheiwa tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rheiwa    2
Kado, 7 saat önce yazdı:

O iki ürünü de kullandım , hiç bir etki almadım.

Etki gören de var, görmeyen de var çok kararsız kaldım. Biraz daha yorum bekleyeceğim

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
5-HT    43

Forumda  bu markanın rad140 nı kullanıp karaciğer ve pct konusunda sıkıntı yaşayan bir arkadaş vardı sanırım.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Kado    110
Rheiwa, Bir saat önce yazdı:

Etki gören de var, görmeyen de var çok kararsız kaldım. Biraz daha yorum bekleyeceğim

Nasıl istersen,  ben sadece deneyimimi paylaştım. 

IMG_4089.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rheiwa    2
Kado, 42 dakika önce yazdı:

Nasıl istersen,  ben sadece deneyimimi paylaştım. 

Yorumunuz için teşekkür ederim, peki noxy hariç önerebileceğin bir SARM firması var mı acaba? Ayrıca şu iki firma hakkında ne düşünüyorsun. grimlabs ve lawless labs

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rosenlow    21
Rheiwa, 9 saat önce yazdı:

Yorumunuz için teşekkür ederim, peki noxy hariç önerebileceğin bir SARM firması var mı acaba? Ayrıca şu iki firma hakkında ne düşünüyorsun. grimlabs ve lawless labs

Lawless kullanmadım, grimden 2-3 ürün aldım memnun etti.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Kado    110
Rheiwa, 13 saat önce yazdı:

Yorumunuz için teşekkür ederim, peki noxy hariç önerebileceğin bir SARM firması var mı acaba? Ayrıca şu iki firma hakkında ne düşünüyorsun. grimlabs ve lawless labs

Diyeceğim farklı bir şey yok maalesef aynı kefeye koyabilirsin grim ve lawı da.

  • Teşekkürler 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Askabar    1.630

Bu site animal ın resmi sitesinde resmî Türkiye satıcı olarak yazıyor ama yinede güvenmiyorum. Adana’da satıcısı hakkında bir iki yorum duydum ama karalama da olabilir.  Şimdi tekrar baktım resmi sitede adını göremedim. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rheiwa    2
Askabar, 33 dakika önce yazdı:

Bu site animal ın resmi sitesinde resmî Türkiye satıcı olarak yazıyor ama yinede güvenmiyorum. Adana’da satıcısı hakkında bir iki yorum duydum ama karalama da olabilir.  Şimdi tekrar baktım resmi sitede adını göremedim. 

Yorumunuz için teşekkürler, önerebileceğiniz bir marka var mı?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Askabar    1.630
Rheiwa, 4 saat önce yazdı:

Yorumunuz için teşekkürler, önerebileceğiniz bir marka var mı?

Ben genel olarak sarm önermiyorum o yüzden hiç bilgim maalesef 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rheiwa    2

Son olarak bir şey isteyeceğim.

redbox un amerikan sitesine biri who.is den domain bilgilerine bakabilir mi?

Site fake mi yoksa gerçek amerika asıllı bir site mi onu öğrensem çoğu şey yerine oturur ztn siteyi altta vereceğim:

Redboxlabs

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: kadireis01
      Merhaba arkadaşlar,
      Uzun bir dönemdir gerek hayat gerek askerlik(yedek sb. olarak ıraktaydım.) ciddi bir düşüş yaşadım.Yaklaşık 2,5 senedir. 2021 yılında mk677 kullandım tamamen düzensizdi. E2 yükseldi memeden hafif bazen sıkınca sıçrayan su gelmeye başlamıştı. Sağlıkçıyım baya korkuttu ancak alıştım ve hala geliyor sıkınca. O süreçte haftada 4 gün olmak üzere 3 yıllık bir geçmişim vardı ancak tamamen gitmedim tabi o da düzensizdi. Şuan tekrar hayatım normale döndü ve artık bırakmamak üzere spora adım atıyorum tekrardan yaklaşık bir ay oldu ve fullbody girmeye çalışıyorum 5*5 powerlifting gibi temel hareketlere yöneldim.
      KİLOM 104 BOY 178 Bel ve karın bölgesi yağlı çok çirkin bir görüntü var. Özgüven çok düşük. Psikiyatri hemşiresiyim ilaçları detaylı olarak biliyorum kullansam bile dopamine serotonine etki ettiricem diye bu kez yağlanmayı arttıyor. Bu yüzden bana iyi gelen tek şeye yani spora ağırlık vermek istiyorum. Kızılacaktır belki ama artık başla bırak başla bırak yapmaktan emeklerin karşılığınız zerre göremedim.
      Ürün kullanmak istiyorum. Bana yol göstermenize ihtiyacım var
    • Yazan: Altay1995
      Arkadaşlar merhaba,
      Kür olarak bu kombinasyonu kullanmayı düşünüyorum , sizin de fikir ve görüşlerinize değer veriyorum yardımcı olur musunuz , kullanan var mı sizce etkili olur mu?
      PLANLADIĞIM KÜR İÇERİĞİ:
      GW-501516 LGD-4033 MK-677 RAD-140  Bana ne kazandırır +sı -si  ne olur merak ediyorum teşekkürler.
    • Yazan: Gulyabani
      Selamlar,
      Ürünlerin tamamı ve planlama Burak hocamdan. Burak hocanın planlamasına tam anlamıyla uyduğum söylenemez ama dikkat etmeye çalışıyorum.
      Güncel Durum: 
      Yaş: 26  Boy: 187   Kilo: 119  Yağ Oranı: 29 (hastane ortamında makine ölçümü)  Geçmiş:
      16 ay kadar önce 170 kiloydum ve tüp mide operasyonu geçirdim, 14 ayda 116 lara kadar düştüm ve sonrasında sigara bırakma denemesi ve iştahın geri gelmesi sonucu 128 lere kadar çıktım. İlk 6 ay göbek fıtığını riski için 3 ay sadece beslenme ve iyileşme süreci, sonraki aylarda kadar hafta 3 gün 1,5 saat yüzme/yürüyüş şeklinde ilerledim. Son 5 aydır da ciddi şekilde ağırlık antrenmanı yapıyorum (haftada 5 gün ortalama). 3 ay kadar sigarayı bırakma denemem sonucunda kilo vermem durduğu hatta geri aldığım için bir daha kilo almayı göze alamam diyerek sarm + peptid kürüne başladım.  
      Şimdilik 8 hafta kadar sürmesini planladığım kür içeriğim :
      Sarm Noxy
      SR-9009 | 8 Hafta GW-501516 | 8 Hafta Peptid Noxy:
      Hgh frag (176-191) | 8 Hafta Retatrutide | 8 Hafta Cjc 1295 DAC | 4-8 Hafta Diğer:
      Yohimbine (İran) Beslenme:
      1700-1900 Kalori 60-100 Yağ 80-100 Carb 120-160 Protein 128 kilo ile başladım ilk 4 hafta 120-121 lere indim 5. haftanın içindeyim 119 lara düştüm. Bu değerlere normalde de inerdin diyenler için 2200 kalori üstü kilo alıyorum (haftada 3 gün hareketli olduğum dönemde) ve 170 kilolardan buralara geldiğimi hatırlatmak isterim. Mesleğim gereği tüm gün oturuyorum ve nispeten az hareketli bir hayatım var. Hareket edebildiğim tüm vaktimi de en verimli şekilde geçirmek istiyorum. Dozajlar konusunda bilgi vermeyeceğim yanlış yönlendirme olmaması için kişiden kişiye değişir ama artır veya azalt önerilerinize açığım.

      Kan Değerleri:
          
      CRP HS değeri korkuttu açıkçası ve DHEA-S için de aşırı kilolu olduğum yıllarda (4+) sırtım başta olmak üzere vücudumun bir çok yerinde sivilceler çıktı ve hala varlar (karaciğer yağlanması ve kan değerleri bozukluğu vb.) ayrıca son 1 haftadır artış var acaba DHEA dan mı diye düşünüyorum önceden baktırdığımda normal aralıklardaymış SARM lar yükseltmiş olabilir mi ? Bayramda el bileğimi sakatladım ve 4 gün kadar aktif antrenman yapmadım. Kreatin Kinaz değeri öncesi günün akşamı antrenman yapmıştım ondan dolayı yüksek. Süreç boyunca normalde yaşadığım enerji düşüklüğünü hiç yaşamadım desem yeridir haftada 5-6 gün antrenman normalde benim gibi biri için gayet yorucu olması gerekirken sarm lardan olsa gerek deli gibi bir enerjik hissediyorum.
      Genel gidişat ve kan testi yorumlamalarınız için desteğinizi bekliyorum.
      İyi Forumlar.
    • Yazan: anomalousexperience
      Merhaba herkese,
      İlk Sarms kürüme girmek istiyorum. 82 Dövüş sporları ve vücut geliştirme tecrübem var. 1,5 Yıl önce omurgamda oluşan kırık sebebiyle spor yapmayı bırakmak zorunda kaldım. Tekrar antrenmanlara başladım. 8 Haftalık bir Sarms kürüne başlamak istiyorum
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Boy 1.84 Kilo: 82 KÜR İÇERİĞİM:
      MK-667 MK-2866 RAD140 SORULARIM:
      MG ayarlamalarını nasıl yapmalıyım? Kür sürecinde böbrek ve karaciğeri korumak için hangi supplementleri kullanmalıyım? Kür bittikten sonra pct için ne kullanmalıyım? Kür sürecinde hangi testleri yapmalı ve hangi değerleri takip etmeliyim? Forumda bu konularla ilgili bir çok başlık okudum fakat kafam karıştı yine de sormak istedim. Sarms olarak grimmlab (tartışmalı ama kullanıp verim alanlar da var) kullanmayı düşünüyorum. diğer markalarda stock bulmak zor gibi. Öneriniz olur mu?
    • Yazan: Gulyabani
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Myostatini baskılamanın yöntemleri hakkında size birkaç soru sormak istiyorum. @metinav @Askabar
      Bu hormonu bloke edebilmek için peptidler de:
      Follistatin Follistatin 344 Follistatin 315 Ace-031 Bu hormonu bloke edebilmek için sarmlar da:
      YK-11 SORULARIM:
      En asgari boyutta zararı alarak myostatin nasıl bloklanabilir veya Follistatin artırılabilir ? Bulk, def, pct, trt hangi aşamalarda hangisi kullanılmalı ? Ve ikisinden birini alma hakkınız olsa hangisi ve neden ? Yıl boyu kullanılmak istenirse hangisi tercih edilmeli ? Konuya katılım gösterip tüm yorum yapan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×