Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

anomalousexperience

Ilk kürüme sarmlar ile girme kararı aldım! bana yardımcı olur musunuz?

Önerilen İletiler

Merhaba herkese,

İlk Sarms kürüme girmek istiyorum. 82 Dövüş sporları ve vücut geliştirme tecrübem var. 1,5 Yıl önce omurgamda oluşan kırık sebebiyle spor yapmayı bırakmak zorunda kaldım. Tekrar antrenmanlara başladım. 8 Haftalık bir Sarms kürüne başlamak istiyorum

KİŞİSEL BİLGİLERİM:

  • Boy 1.84
  • Kilo: 82

KÜR İÇERİĞİM:

  • MK-667
  • MK-2866
  • RAD140

SORULARIM:

  1. MG ayarlamalarını nasıl yapmalıyım?
  2. Kür sürecinde böbrek ve karaciğeri korumak için hangi supplementleri kullanmalıyım?
  3. Kür bittikten sonra pct için ne kullanmalıyım?
  4. Kür sürecinde hangi testleri yapmalı ve hangi değerleri takip etmeliyim?

Forumda bu konularla ilgili bir çok başlık okudum fakat kafam karıştı yine de sormak istedim. Sarms olarak grimmlab (tartışmalı ama kullanıp verim alanlar da var) kullanmayı düşünüyorum. diğer markalarda stock bulmak zor gibi. Öneriniz olur mu?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


sven    70

hocam açıkcası sarmslarla uğraşmanın bi manasını göremiyorum anabolik kullandığınız gibi hpta eksenini yine bozup daha az verim alacaksınız.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Çevremde doğru kür reçeteleri verecek, doğru yorumlar ile kür sürecini yönetebilecek kimse yok. Enjeksiyon da ayrıca problem. Etkinliği düşük olsa da kullanımı ve yan etkisi bir nebze daha düşük olduğu, östrojen artışı gibi kontrol altına alınması gereken ek problemler ile karşılaşmanın daha zor olması gibi sebepler ile yöneldim.

Tabi ki kürler konusunda çok tecrübeli değilim yanlış bir çıkarım da yapmış olabilirim. Aynı zamanda steroid temini, soğuk zincirde taşınması vb. problemler sebebi ile temin etmek konusunda da kimden alınır vb. sıkıntılar da benim için ayrı bir problem.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SPECTRE    1.187

Hepsine aynı anda mi başlayacaksın? Yoksa ikisiyle başlayıp biriyle mi bitireceksin? Pct ihtiyacın olacağını düşünmüyorum ama yine kan testi verirsin. Lh ve fsh total testosteron e2 alt ast bunlar yeter.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hepsine aynı anda başlayıp bitirmeyi düşündüm ama. Verimlilik ve yan etkiler için farklı bir öneri varsa ikisi ile başlayıp biri ile de bitirebilirim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    320
anomalousexperience, 6 dakika önce yazdı:

Çevremde doğru kür reçeteleri verecek, doğru yorumlar ile kür sürecini yönetebilecek kimse yok. Enjeksiyon da ayrıca problem. Etkinliği düşük olsa da kullanımı ve yan etkisi bir nebze daha düşük olduğu, östrojen artışı gibi kontrol altına alınması gereken ek problemler ile karşılaşmanın daha zor olması gibi sebepler ile yöneldim.

Tabi ki kürler konusunda çok tecrübeli değilim yanlış bir çıkarım da yapmış olabilirim. Aynı zamanda steroid temini, soğuk zincirde taşınması vb. problemler sebebi ile temin etmek konusunda da kimden alınır vb. sıkıntılar da benim için ayrı bir problem.

Araştırarak öğrenebilirsin forumda baya bir bilgi var youtube'dan da öğrenebilirsin veya maddi durumun yeterliyse online koç ile çalış sarmslar para ve vakit kaybı olur.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    70
anomalousexperience, 39 dakika önce yazdı:

Çevremde doğru kür reçeteleri verecek, doğru yorumlar ile kür sürecini yönetebilecek kimse yok. Enjeksiyon da ayrıca problem. Etkinliği düşük olsa da kullanımı ve yan etkisi bir nebze daha düşük olduğu, östrojen artışı gibi kontrol altına alınması gereken ek problemler ile karşılaşmanın daha zor olması gibi sebepler ile yöneldim.

Tabi ki kürler konusunda çok tecrübeli değilim yanlış bir çıkarım da yapmış olabilirim. Aynı zamanda steroid temini, soğuk zincirde taşınması vb. problemler sebebi ile temin etmek konusunda da kimden alınır vb. sıkıntılar da benim için ayrı bir problem.

hocam açıkcası sarmslar anabolikler kadar yan etkili ve öngörülemez. bence aklında illa farmakolojiye bulaşmak varsa 250mg only test yapıp süreci takip edebilirsin.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Daha önce anabolik kullanmamış biri için only testo ile vücudun ilk tepkisini boşa harcamayın diye birşey okumuştum ne düşünüyorsunuz? Bir de östrojen derdi oluşacak. Kafam çok karıştı açıkçası. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    864
anomalousexperience, 19 dakika önce yazdı:

Daha önce anabolik kullanmamış biri için only testo ile vücudun ilk tepkisini boşa harcamayın diye birşey okumuştum ne düşünüyorsunuz? Bir de östrojen derdi oluşacak. Kafam çok karıştı açıkçası. 

yani yaşın 30-35 üzeri ise only testo güzeldir, planlama yapmayı bilmiyorsan zaten enjektörü sokma kendine. Yanına biraz oral ve primobolan ile güzel gelişim elde edilir. Şu ilaç işinde mantıken baksan illa bir yerden falso alırsın, tren kullanma masteron saç döker boldenon e2 düşürür geç açılır oral karaciğer bitirir cart curt o yüzden bence bir planlama yaparken kendini birinci plana koymalısın ki istediklerini karşılayacak ilaçlar kullanmalısın.

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    70
anomalousexperience, 36 dakika önce yazdı:

Daha önce anabolik kullanmamış biri için only testo ile vücudun ilk tepkisini boşa harcamayın diye birşey okumuştum ne düşünüyorsunuz? Bir de östrojen derdi oluşacak. Kafam çok karıştı açıkçası. 

tamamen aptalca birşey ilk kürünüz sihirli değil. en çok kazancı ilk kürümüzde yaparız çünkü reseptor tazeliği o bu değil kas kütlesi kazandıkça kas kütlesi kazanmak zorlaşır. 70 kg birinni 80 kgye temiz kas kütlesiyle çıkmasıyla 90 kilo birinin 10kgye çıkması aynı şey değil belki 2 kat daha uzun süreçler belki daha fazla. günün sonunda sarms kullanarakda reseptorlerini uyarıcaksın sarmslar farklı bir iş yapmıyor seçiçi androjen reseptorleri yani çoğunlukla kasındaki reseptorlere bağlanıyor. 

Fuhrer, 15 dakika önce yazdı:

yani yaşın 30-35 üzeri ise only testo güzeldir, planlama yapmayı bilmiyorsan zaten enjektörü sokma kendine. Yanına biraz oral ve primobolan ile güzel gelişim elde edilir. Şu ilaç işinde mantıken baksan illa bir yerden falso alırsın, tren kullanma masteron saç döker boldenon e2 düşürür geç açılır oral karaciğer bitirir cart curt o yüzden bence bir planlama yaparken kendini birinci plana koymalısın ki istediklerini karşılayacak ilaçlar kullanmalısın.

bence iyi bi fizik için test yeterli zaten fazla anabolik kullanımın manası yok temel olarak kas kazanma amaçsa yani sahne görüntüsü sertlik gibi spesifik arayışlar yoksa test gereken herşeyi fazlasıyla yapıyor.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    864
sven, 1 dakika önce yazdı:

bence iyi bi fizik için test yeterli zaten fazla anabolik kullanımın manası yok temel olarak kas kazanma amaçsa yani sahne görüntüsü sertlik gibi spesifik arayışlar yoksa test gereken herşeyi fazlasıyla yapıyor.

yani ben buna kısmen katılmıyorum, iyi bir fizik çok göreceli bir terim olduğundan dolayı herkese istediğini vermiyor. Ama bence uzun bir off-season yapılacaksa test gerçekten fazlasıyla yeterli, NPP Bolde Deca gereksiz kaçıyor bana artık, primobolan belki iyi olabilir. GH+Test zaten profesyonellerin vazgeçilmezi off seasonda. Zaten kas kütlen yok ise anabolik eklemenin de dediğin gibi pek bir manası yok. Adam dbol ekleyip kilo alıyor kersince gidiyor, e ne anladım bu işten? Benim amacım kalıcı kütle koymak ise dediğin testosteron yeterli, amacı adamın kısa sürede eklemek ise anabolikler biraz daha uygun geliyor

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    70
Fuhrer, 15 dakika önce yazdı:

yani ben buna kısmen katılmıyorum, iyi bir fizik çok göreceli bir terim olduğundan dolayı herkese istediğini vermiyor. Ama bence uzun bir off-season yapılacaksa test gerçekten fazlasıyla yeterli, NPP Bolde Deca gereksiz kaçıyor bana artık, primobolan belki iyi olabilir. GH+Test zaten profesyonellerin vazgeçilmezi off seasonda. Zaten kas kütlen yok ise anabolik eklemenin de dediğin gibi pek bir manası yok. Adam dbol ekleyip kilo alıyor kersince gidiyor, e ne anladım bu işten? Benim amacım kalıcı kütle koymak ise dediğin testosteron yeterli, amacı adamın kısa sürede eklemek ise anabolikler biraz daha uygun geliyor

npp deca bolde neden gereksiz görüyorsunuz hocam risk kazanç olarakmı değmiyor. dbol gerçekten powerlifting veya benzer bi branş ya da hedef yoksa gereksiz bi ürün genel olarak oralların kullanımı gereksiz. en iyi kazanç surdulebilir ve kalıcı olandır bana göre.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Cevaplarınız için çok teşekkür ederim. Yaşım 31 kullanım amacımı yeterince açıklamadığımı fark ettim. Buna istinaden yorumlarınızı rica edersem daha doğru olacak sanırım. MMA sporcusuyum. Bir maç sonrası omurgamda kırık oluştu. Pars defekti ismi ile bilinen stres kırığı sonucu ameliyat olmadım fakat uzun süre boyunca pasif bir yaşantım olmak sorunda kaldı. Toparlanma sürecinde tekrar ağırlık antremanlarıma başladım.

Kasların tepkisi iyi hızlı karşılık veriyor fakat uzun süre hareketsiz kalmaktan dolayı başta omurga çevresindeki kas grupları ve destek kas gruplarında gerileme çok bariz. Sakatlanmaktan kaçınmak için destek kas gruplarının hızlıca toparlanıp güç kazanması, tendonları hızlı adapte etmek, kemik yapısını güçlendirmek kazandığım yağları biraz daha hızlıca uzaklaştırmak istiyorum. Sarmslar neden ilgimi çekti derseniz daha izole şekilde etki ettiğinin söyleniyor olması.

Tabi ki Türkiyede orjinal ve sağlam içerikte ürün bulmak mesele gibi. Okuduklarımdan yürüttüğüm mantıkla senin beklentin farklı zaten bu beklentini çok düşük dozlarla sistemini etkilemeden steroid kürü ile karşılayabilirsin gibi bir öneriniz olur mu? Belki bu sayede sistemime daha az zarar verip daha verimli sonuç alabilirim. Önerilerinizde oral steroid bulunur mu? Tavsiye eder misiniz? Yıllar önce üniversitedeyken spor salonu hocası gelene gidene dayıyordu bilinçsizce steroidi. Çok kişinin zarar gördüğünü gördüm o yüzden bu güne kadar çekindim.

Örneğin o dönem 6000 kalori alıp kilo alamamaktan şikayet ediyordum. 85kg, %14 yağ oranıyla beslenme önerisi beklerken danabol tablet dayamaya çalışıyordu. Bu dönem sonrasında rotrator cuff yırtığı ve tendinit sebebiyle bir süre uzak kalmıştım. Akabinde şu an spor hayatını bırakmış bir hocamın özel ilgisi ile yanlış teknikler ile çalıştığımı öğrenip düzeltmiştik.

Şu an farklı illerdeyiz ve sporu bıraktı o yüzden kendisinden destek isteyemiyorum farklı bir hayatı var :) Kısacası yanlışların dönüşünün ne kadar zarar verdiğini görmüş biri olarak tedirgin yaklaşıyorum. Bu noktada madem bu kadar düşünüyorsun sarms gibi uzun vadeli etkileri bilinmeyen şeylere neden bulaşmak istiyorsun diyebilirsiniz. İzole etki sebebi ile diyebilirim. Örneğin mk2866' nın kemik dokusu üzerinde etkili olması diyebilirim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    70

hocam kullandığınız ürünler sizin bu tendon kemik sakatlık sorunlarınızı düzeltmez. tavsiyem tb500 bpc gibi peptitleri araştırıp denemeniz sonra bu ürünlere girişmeniz sarmslar bana göre safsatadır.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Tendonların tedavisi omuz kapsülüne yapılan enjeksiyonlar ile (doktor kontrolünde olduğu ve mental olarak çok etkilendiğim için hiç sorgulamadım bile ne enjekte ettiler hatırlamıyorum haftada 1 kez 4 enjeksiyon yapılmıştı. Bir şey yapıp iyileştirin yeterki modundaydım.) 6 yıl önce tedavi edildi şu an problem yaşamıyorum. Sakatlığı referans gösterme sebebim şuydu aslında.

O dönemlerde tendonlarım ve yardımcı kas grupları yeterince güçlenmeden ağır çalışmanın sebep olduğu görüşü vardı antrenörlerde. Hatta hatırlıyorum 35kg dumbell curl yaparken bileğim bükülür bilek kaslarım geride kaldığı için baya sarıp sarmalamak zorunda kalırdım. Hedef kas grubu çalışırken secondary olarak bir çok kas grubu eşlik ediyor bunlar zayıf olduğunda sakatlığa götürüyor. Amacım sakatlığı önlemek aslında.

Destek kas grupları beklenenden hızlı recovery sürecini tamamlasın ana kas gruplarına eşlik edebilsin.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    70
anomalousexperience, 12 dakika önce yazdı:

Tendonların tedavisi omuz kapsülüne yapılan enjeksiyonlar ile (doktor kontrolünde olduğu ve mental olarak çok etkilendiğim için hiç sorgulamadım bile ne enjekte ettiler hatırlamıyorum haftada 1 kez 4 enjeksiyon yapılmıştı. Bir şey yapıp iyileştirin yeterki modundaydım.) 6 yıl önce tedavi edildi şu an problem yaşamıyorum. Sakatlığı referans gösterme sebebim şuydu aslında. O dönemlerde tendonlarım ve yardımcı kas grupları yeterince güçlenmeden ağır çalışmanın sebep olduğu görüşü vardı antrenörlerde. Hatta hatırlıyorum 35kg dumbell curl yaparken bileğim bükülür bilek kaslarım geride kaldığı için baya sarıp sarmalamak zorunda kalırdım. Hedef kas grubu çalışırken secondary olarak bir çok kas grubu eşlik ediyor bunlar zayıf olduğunda sakatlığa götürüyor. Amacım sakatlığı önlemek aslında. Destek kas grupları beklenenden hızlı recovery sürecini tamamlasın ana kas gruplarına eşlik edebilsin.

dostum 35kg curl atman zaten hatalı. tendonlarını güçlendirecek pek bi anabolikde yok ilaçta belki tb500 ve bpc ile genel olarak recovry hızlandırabilirsin. genel olarak powerlifter değilsen sadece test işini görür 250 300mgla bi 10 12 haftalık bi süreç işini görür

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Cevaplarınız için teşekkür ederim. Şöyle bi düşündüm de problemim zaten spordan uzak kalmak ve geri dönmek içen ileride sağlık dengemin bozulmasından veya etkilenmesinden tekrar uzak kalma ihtimali almamam gereken bir risk olarak düşünmeye başladım. Vazgeçmeme katkı sağladığınız için teşekkür ederim :) Anabolik ve sarms işine bunca zaman bulaşmamıştım ucundan dönüyorum :D 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    70
anomalousexperience, 37 dakika önce yazdı:

Cevaplarınız için teşekkür ederim. Şöyle bi düşündüm de problemim zaten spordan uzak kalmak ve geri dönmek içen ileride sağlık dengemin bozulmasından veya etkilenmesinden tekrar uzak kalma ihtimali almamam gereken bir risk olarak düşünmeye başladım. Vazgeçmeme katkı sağladığınız için teşekkür ederim :) Anabolik ve sarms işine bunca zaman bulaşmamıştım ucundan dönüyorum :D 

hocam bu yolun arası yok minimal risk ve yüksek kazanç maalesef ki yok. ya sağlığınızı riske atmadan devam edersiniz ya da farmakolojiğe bulaşıp tonla dertle ilerlersiniz. ben bile açıkçası son günlerde bırakmayı değerlendiriyorum gerçekten neyi neden istediğinize karar vermelisiniz. sadece iyi görünen bi fizik istiyorsanız kesinlikle natural buna ulaşabilirsiniz ekstrem bi amacınız varsa bu yol mantıklı ama neden ekstrem bi arayış var en önemli soru bu.yardımcı olduğum için memnun oldum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: LegendFingerst
      merhaba definasyona giricem ardından tekrar bulk için envanterimi topluyorum enjekte olarak sadece testo kullanıcam onun dışında;
      define için - mlo fat burner, mk2866 ostarine sarms, clenbuterol
      bulk için - danabol veya anapolon, mk677, rad140 
      extra olarak elimde arimidex, milk thistle ve proviron var bu envanteri neyleri neyle kombine etmeliyim, extra bir sıvı steroid düşünmüyorum 
       
    • Yazan: kadireis01
      Merhaba arkadaşlar,
      Uzun bir dönemdir gerek hayat gerek askerlik(yedek sb. olarak ıraktaydım.) ciddi bir düşüş yaşadım.Yaklaşık 2,5 senedir. 2021 yılında mk677 kullandım tamamen düzensizdi. E2 yükseldi memeden hafif bazen sıkınca sıçrayan su gelmeye başlamıştı. Sağlıkçıyım baya korkuttu ancak alıştım ve hala geliyor sıkınca. O süreçte haftada 4 gün olmak üzere 3 yıllık bir geçmişim vardı ancak tamamen gitmedim tabi o da düzensizdi. Şuan tekrar hayatım normale döndü ve artık bırakmamak üzere spora adım atıyorum tekrardan yaklaşık bir ay oldu ve fullbody girmeye çalışıyorum 5*5 powerlifting gibi temel hareketlere yöneldim.
      KİLOM 104 BOY 178 Bel ve karın bölgesi yağlı çok çirkin bir görüntü var. Özgüven çok düşük. Psikiyatri hemşiresiyim ilaçları detaylı olarak biliyorum kullansam bile dopamine serotonine etki ettiricem diye bu kez yağlanmayı arttıyor. Bu yüzden bana iyi gelen tek şeye yani spora ağırlık vermek istiyorum. Kızılacaktır belki ama artık başla bırak başla bırak yapmaktan emeklerin karşılığınız zerre göremedim.
      Ürün kullanmak istiyorum. Bana yol göstermenize ihtiyacım var
    • Yazan: Altay1995
      Arkadaşlar merhaba,
      Kür olarak bu kombinasyonu kullanmayı düşünüyorum , sizin de fikir ve görüşlerinize değer veriyorum yardımcı olur musunuz , kullanan var mı sizce etkili olur mu?
      PLANLADIĞIM KÜR İÇERİĞİ:
      GW-501516 LGD-4033 MK-677 RAD-140  Bana ne kazandırır +sı -si  ne olur merak ediyorum teşekkürler.
    • Yazan: Gulyabani
      Selamlar,
      Ürünlerin tamamı ve planlama Burak hocamdan. Burak hocanın planlamasına tam anlamıyla uyduğum söylenemez ama dikkat etmeye çalışıyorum.
      Güncel Durum: 
      Yaş: 26  Boy: 187   Kilo: 119  Yağ Oranı: 29 (hastane ortamında makine ölçümü)  Geçmiş:
      16 ay kadar önce 170 kiloydum ve tüp mide operasyonu geçirdim, 14 ayda 116 lara kadar düştüm ve sonrasında sigara bırakma denemesi ve iştahın geri gelmesi sonucu 128 lere kadar çıktım. İlk 6 ay göbek fıtığını riski için 3 ay sadece beslenme ve iyileşme süreci, sonraki aylarda kadar hafta 3 gün 1,5 saat yüzme/yürüyüş şeklinde ilerledim. Son 5 aydır da ciddi şekilde ağırlık antrenmanı yapıyorum (haftada 5 gün ortalama). 3 ay kadar sigarayı bırakma denemem sonucunda kilo vermem durduğu hatta geri aldığım için bir daha kilo almayı göze alamam diyerek sarm + peptid kürüne başladım.  
      Şimdilik 8 hafta kadar sürmesini planladığım kür içeriğim :
      Sarm Noxy
      SR-9009 | 8 Hafta GW-501516 | 8 Hafta Peptid Noxy:
      Hgh frag (176-191) | 8 Hafta Retatrutide | 8 Hafta Cjc 1295 DAC | 4-8 Hafta Diğer:
      Yohimbine (İran) Beslenme:
      1700-1900 Kalori 60-100 Yağ 80-100 Carb 120-160 Protein 128 kilo ile başladım ilk 4 hafta 120-121 lere indim 5. haftanın içindeyim 119 lara düştüm. Bu değerlere normalde de inerdin diyenler için 2200 kalori üstü kilo alıyorum (haftada 3 gün hareketli olduğum dönemde) ve 170 kilolardan buralara geldiğimi hatırlatmak isterim. Mesleğim gereği tüm gün oturuyorum ve nispeten az hareketli bir hayatım var. Hareket edebildiğim tüm vaktimi de en verimli şekilde geçirmek istiyorum. Dozajlar konusunda bilgi vermeyeceğim yanlış yönlendirme olmaması için kişiden kişiye değişir ama artır veya azalt önerilerinize açığım.

      Kan Değerleri:
          
      CRP HS değeri korkuttu açıkçası ve DHEA-S için de aşırı kilolu olduğum yıllarda (4+) sırtım başta olmak üzere vücudumun bir çok yerinde sivilceler çıktı ve hala varlar (karaciğer yağlanması ve kan değerleri bozukluğu vb.) ayrıca son 1 haftadır artış var acaba DHEA dan mı diye düşünüyorum önceden baktırdığımda normal aralıklardaymış SARM lar yükseltmiş olabilir mi ? Bayramda el bileğimi sakatladım ve 4 gün kadar aktif antrenman yapmadım. Kreatin Kinaz değeri öncesi günün akşamı antrenman yapmıştım ondan dolayı yüksek. Süreç boyunca normalde yaşadığım enerji düşüklüğünü hiç yaşamadım desem yeridir haftada 5-6 gün antrenman normalde benim gibi biri için gayet yorucu olması gerekirken sarm lardan olsa gerek deli gibi bir enerjik hissediyorum.
      Genel gidişat ve kan testi yorumlamalarınız için desteğinizi bekliyorum.
      İyi Forumlar.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×