Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Hsyn

Sarms kürü mü daha mantıklı yoksa başlangıç testosteron kürü mü?

Önerilen İletiler



Shiedas    9
Hsyn, 1 saat önce yazdı:

Sizce kür yapmayı kafaya koyan sağlıklı biri icn sarms kürü mü steroid kürü mü mantıkli?

Sarmslar bence kullanılmamalı neden diyecek olursanız hakkında uzun ömürlü bi çalışma göremedim rad-140 mk677 vs. üzerinde şuan bişey yapmamış sana zarar vermemiş olabilir ama 5-10 sene sonra kanser olmana sebep olmayacağı ne malûm o yüzden steroid daha mantıklı ama uyarayım sağlığın ve zamanın geri dönüşü yoktur yerinde olsam natural devam ederdim. Sarms kullansan ve etki alsan bile ilerde daha ileri gidip steroid e kayacaksın çünkü dopaminin sonu yoktur o vücut seni bi yere kadar tatmin eder sonra daha iyisini istersin dışarıdan aldığın iltifatlar seni bu işin içine daha çok iticek o yüzden naçizane tavsiyem hiç başlama 

Hayırlı akşamlar dilerim

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Hsyn    9
Shiedas, 9 dakika önce yazdı:

Sarmslar bence kullanılmamalı neden diyecek olursanız hakkında uzun ömürlü bi çalışma göremedim rad-140 mk677 vs. üzerinde şuan bişey yapmamış sana zarar vermemiş olabilir ama 5-10 sene sonra kanser olmana sebep olmayacağı ne malûm o yüzden steroid daha mantıklı ama uyarayım sağlığın ve zamanın geri dönüşü yoktur yerinde olsam natural devam ederdim. Sarms kullansan ve etki alsan bile ilerde daha ileri gidip steroid e kayacaksın çünkü dopaminin sonu yoktur o vücut seni bi yere kadar tatmin eder sonra daha iyisini istersin dışarıdan aldığın iltifatlar seni bu işin içine daha çok iticek o yüzden naçizane tavsiyem hiç başlama 

Hayırlı akşamlar dilerim

Doğru diyorsun fakat doğal ne kadar daha gidebilirim bilmiyorum. Şuan 34 yaşındayım gücüm fizik tatmin edici. Formum iyi. Ama hep şeytan dürtüyor. Sanki testo gibi anabolik kullanınca hayat daha berrak gelecek daha iyi gelişecek daha iyi uyuyacakmisim gibi geliyor

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Shiedas    9
Hsyn, 18 dakika önce yazdı:

Doğru diyorsun fakat doğal ne kadar daha gidebilirim bilmiyorum. Şuan 34 yaşındayım gücüm fizik tatmin edici. Formum iyi. Ama hep şeytan dürtüyor. Sanki testo gibi anabolik kullanınca hayat daha berrak gelecek daha iyi gelişecek daha iyi uyuyacakmisim gibi geliyor

illede yapıcam diyorsan profesyonel bir hocayla çalışman lazım benim şahsi düşüncem ve bu konuda epey araştırma yapmalısın onun yanı sıra ilaçlar gözüne pahalı gelmeyebilir ama cebini biraz yakıcak çünkü yediğin kaloriyi küre göre arttırıp protein karb yağ makrolarini takip yemeğede epey para gidicek(kırmızı etiydi, tavuğuydu, pilavıydı,zeytin yağıydı,vitamin, probiyotik,supplement vs.) onun dışında underdose,overdose ilaç mevsuzuda var orjinal ilaç bulman lazım düzenli antreman disiplin vs. iyice hazır olman gerekiyor. 

en önemlisi ise sağlığından feragat ediyorsun bunun bilincinde olmalısın bence yerinizde olsam bu işi meslek olarak görmüyorsanız küre girmeyiniz(meslekten kastım sadece yarışma değil mankenlik vs. de olabilir)

yukarıda neden ayrıntılarını anlattın aşağıda girme diyorsun diyicek olursan karmaşık bi iş olduğunu bilmen gerekiyor 

iyi forumlar dilerim

tarihinde Shiedas tarafından düzenlendi
yazım hatası
  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
gerokx    40
Hsyn, 7 saat önce yazdı:

Doğru diyorsun fakat doğal ne kadar daha gidebilirim bilmiyorum. Şuan 34 yaşındayım gücüm fizik tatmin edici. Formum iyi. Ama hep şeytan dürtüyor. Sanki testo gibi anabolik kullanınca hayat daha berrak gelecek daha iyi gelişecek daha iyi uyuyacakmisim gibi geliyor

1. Degerlerinizi gorelim eger ki degerleriniz zaten iyi seviyede degilse dusunmeyin.

2. Sarmslar hakkinda arastirma cok kisitli o yuzden neler dogurabilecegini cok bilmiyoruz onun icin basit testo gibi kurler daha mantikli geliyor bana cunku en azindan incigini cincigi biliniyor.

3. Buna hazir misiniz? Baslayanlarin bir cogu birakiyor vitamin, koruyucu, ilac bunlara para harcamaya gercekten iyi beslenmeye ve vitamin alinimlarina hazir misiniz?

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Larues    235
Shiedas, 8 saat önce yazdı:

Sarmslar bence kullanılmamalı neden diyecek olursanız hakkında uzun ömürlü bi çalışma göremedim rad-140 mk677 vs. üzerinde şuan bişey yapmamış sana zarar vermemiş olabilir ama 5-10 sene sonra kanser olmana sebep olmayacağı ne malûm o yüzden steroid daha mantıklı ama uyarayım sağlığın ve zamanın geri dönüşü yoktur yerinde olsam natural devam ederdim. Sarms kullansan ve etki alsan bile ilerde daha ileri gidip steroid e kayacaksın çünkü dopaminin sonu yoktur o vücut seni bi yere kadar tatmin eder sonra daha iyisini istersin dışarıdan aldığın iltifatlar seni bu işin içine daha çok iticek o yüzden naçizane tavsiyem hiç başlama 

Hayırlı akşamlar dilerim

Vitamin veya supplement kullanırken bile etkisi gördükçe dozajı arttırıyoruz cidden Bugün 250 ile başlarsın seneue 1k bile yetmez ta ki acillik olana kadar 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Shiedas    9
Larues, Bir saat önce yazdı:

Vitamin veya supplement kullanırken bile etkisi gördükçe dozajı arttırıyoruz cidden Bugün 250 ile başlarsın seneue 1k bile yetmez ta ki acillik olana kadar 

haklısın arkadaşım clenbuterol kullaniyordu kendisi tabiri caizse zarganaydı hafif göbeği vardı piramit halinde giderken bir gün kafasina esmiş 3 yerine 7 tablet atmış. acile götürdüklerinde saatlerce ağlamış, çok korkmuş bir dahada öyle bir şeye cesaret edemedi şuan kafein i bile mglarini sayıp kullanıyordur

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Hsyn    9
gerokx, 3 saat önce yazdı:

1. Degerlerinizi gorelim eger ki degerleriniz zaten iyi seviyede degilse dusunmeyin.

2. Sarmslar hakkinda arastirma cok kisitli o yuzden neler dogurabilecegini cok bilmiyoruz onun icin basit testo gibi kurler daha mantikli geliyor bana cunku en azindan incigini cincigi biliniyor.

3. Buna hazir misiniz? Baslayanlarin bir cogu birakiyor vitamin, koruyucu, ilac bunlara para harcamaya gercekten iyi beslenmeye ve vitamin alinimlarina hazir misiniz?

IMG_20230617_175020.jpg

Enabiz-Tahlilleri (20).pdf

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
janbertozen    334

Hocam yaşınız kaç bilmiyorum ama bu fsh,lh değerleriyle sperm testi yapmadan küre girmeyi düşünmeyin bile 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Hsyn    9
janbertozen, 17 dakika önce yazdı:

Hocam yaşınız kaç bilmiyorum ama bu fsh,lh değerleriyle sperm testi yapmadan küre girmeyi düşünmeyin bile 

Yaş 34 3 yaşında kızım var Ağustos'ta ikinci çocum olacak. Neden problem mi var?

SH 7.68 Lh 7.63 iyi değil mi kaç olması lazim

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
janbertozen    334

O zaman  problem olmaya bilir zaten çocuğunuz da varmış. Problem şöyle genç bir bireyse testosteron seviyeleri normalse lh,fsh bu seviyede ise vücuda üretilen testosteron yetmiyor demektir bu da aslında potansiyel bir kısırlığı temsil ediyordur yaşı 20-21 olan biri için bu. Daha çocuk yapmayı düşünmüyorsanız etkilemez bile sizi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Hsyn    9
janbertozen, 43 dakika önce yazdı:

O zaman  problem olmaya bilir zaten çocuğunuz da varmış. Problem şöyle genç bir bireyse testosteron seviyeleri normalse lh,fsh bu seviyede ise vücuda üretilen testosteron yetmiyor demektir bu da aslında potansiyel bir kısırlığı temsil ediyordur yaşı 20-21 olan biri için bu. Daha çocuk yapmayı düşünmüyorsanız etkilemez bile sizi

Anladım peki testo seviyesi normal mi benim yaşıma göre sizce iyi mi yani?

Vallah şimdi aklıma kurt düştü bir sağlık problemim mi var diye benim erkek olarak😀

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Shiedas    9
Hsyn, Bir saat önce yazdı:

Anladım peki testo seviyesi normal mi benim yaşıma göre sizce iyi mi yani?

Vallah şimdi aklıma kurt düştü bir sağlık problemim mi var diye benim erkek olarak😀

çok iyi değerleriniz t3 t4 değerleriniz benimkinden bile  daha iyi (19 yaşındayım). başka çocuk düşünmüyorsanız küre girebilirsiniz ama belirli bir bütçe ayırmanız lazım ucuz birşey değil.

Allah umarım banada sizin gibi bi kız çocuğu nasip eder o duyguyu merak ediyorum cidden çok şanslısınız 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Hsyn    9
Shiedas, 41 dakika önce yazdı:

çok iyi değerleriniz t3 t4 değerleriniz benimkinden bile  daha iyi (19 yaşındayım). başka çocuk düşünmüyorsanız küre girebilirsiniz ama belirli bir bütçe ayırmanız lazım ucuz birşey değil.

Allah umarım banada sizin gibi bi kız çocuğu nasip eder o duyguyu merak ediyorum cidden çok şanslısınız 

Çok teşekkür ederim bilgilendirme için Allah sağlıkli ve hayırlı bir kız çocuğu nasip etsin inşaallah kardeşim size de.Keyifli forumlar dilerim

tarihinde Hsyn tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
oppomer    29

selam arkadaşlar,

8 hafta MK-677, LGD-4033, RAD-140 kürü mü yoksa 250-500mg only testosteron kürü mü daha etkili olur?

Teşekkürler

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BBurak    276

İlla 8 hafta sürecekse bence sarm grubu ama daha uzun 15-16 hafta ise minimum only test.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
oppomer    29

15 hafta only testo olabilir ama benim merak ettiğim hangisinde kazanılan kütle kalıcı olur? steroid de bildiğim kadarı ile kür bitince çoğu gidiyo yani ilaçla gelen ilaçla gider misali. ama sarms'ta da öylemi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Bucky    3

Zaten hormonları her şekilde baskılayacaksın hocam. Buradaki en iyi seçenek testosteron + yanına anabolik koyduğun senaryo. Sarm kullanıp testoyu sıfırlayıp sonrasında pct kovalamaktansa 300 testo+ yanına anabolik koyduğun bir senaryoyu hesaba katmalısın tabii kendi fikrim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SPECTRE    1.190
oppomer, 31 dakika önce yazdı:

15 hafta only testo olabilir ama benim merak ettiğim hangisinde kazanılan kütle kalıcı olur? steroid de bildiğim kadarı ile kür bitince çoğu gidiyo yani ilaçla gelen ilaçla gider misali. ama sarms'ta da öylemi

Okumadıysan oku bu konuyu

Okuduysan anlamamissin tekrar oku cunku sorunun cevabını veriyor konu zaten sarm peptid steroid diye bahsetmiş adam konuda.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Dkrahe    13
oppomer, 45 dakika önce yazdı:

15 hafta only testo olabilir ama benim merak ettiğim hangisinde kazanılan kütle kalıcı olur? steroid de bildiğim kadarı ile kür bitince çoğu gidiyo yani ilaçla gelen ilaçla gider misali. ama sarms'ta da öylemi

Hızlı gelen hızlı gider kürlerimi hep uzun esterle yaptım ilacı tamamen kestiğimde oldu ama bu dönemde ne idmanı ne beslenmeyi saldım gideni minumuma çekmek için çok bir kayıp yaşamadım 96kg maks halimden şuan cruise dosunda test alıyorum 89 kiloyum ilk kürümde only testti vücudumu tanımak ve olası yan etkileri gözlemlemek için bu dozda ve tek ilaç başladım yanına sonra masteron sonraki kürümde npp ekledim

+ daha ya etkileri bilinmeyen bir ilaç(sarms) kullanmak yerine testesteron ve yanına anabolizan eklemek daha mantıklı en azından olası yaşayabileceğin şeyleri az çok bileceksin ve Türkiyede orijinal sarms bulmak mucize

tarihinde Dkrahe tarafından düzenlendi
  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
oppomer    29
Dkrahe, 41 dakika önce yazdı:

Hızlı gelen hızlı gider kürlerimi hep uzun esterle yaptım ilacı tamamen kestiğimde oldu ama bu dönemde ne idmanı ne beslenmeyi saldım gideni minumuma çekmek için çok bir kayıp yaşamadım 96kg maks halimden şuan cruise dosunda test alıyorum 89 kiloyum ilk kürümde only testti vücudumu tanımak ve olası yan etkileri gözlemlemek için bu dozda ve tek ilaç başladım yanına sonra masteron sonraki kürümde npp ekledim

+ daha ya etkileri bilinmeyen bir ilaç(sarms) kullanmak yerine testesteron ve yanına anabolizan eklemek daha mantıklı en azından olası yaşayabileceğin şeyleri az çok bileceksin ve Türkiyede orijinal sarms bulmak mucize

hocam bu konu da çok haklısın testo ve anabolizanın ne zarar vereceğini biliyoruz ama sarms' lar tamamen kapalı kutu gibi. artık 40 yaşımı geçtiğim için anabolizan kullanmakta biraz korkutuyo, yoksa aklımda ki kür testo-masteron-npp idi 15 hafta, ama npp' de bir sıkıntı yaşamak biraz korkutuyo. aslında testo-rimobolan favorim ama maalesef artık eczaneden alınamıyor

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Dkrahe    13
oppomer, 13 dakika önce yazdı:

hocam bu konu da çok haklısın testo ve anabolizanın ne zarar vereceğini biliyoruz ama sarms' lar tamamen kapalı kutu gibi. artık 40 yaşımı geçtiğim için anabolizan kullanmakta biraz korkutuyo, yoksa aklımda ki kür testo-masteron-npp idi 15 hafta, ama npp' de bir sıkıntı yaşamak biraz korkutuyo. aslında testo-rimobolan favorim ama maalesef artık eczaneden alınamıyor

Abi bence testo ox veya dediğin kür düşük mglarda kan değerlerinide çok oynatmaz en azından bi risk alıcaksan sarms yerine çok daha mantıklı sonuçta her türlü sağlığını riske atıcaksın en azından sonuçlarını bildiğin bi yol var bu öbürüne göre daha öngürülebilir ve güvenilir bi yol ama tercih tamamen senin

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Husoyz
      Öncelikle selamlar,
      19 yaşındayım 1 yıldır spor yapıyorum 17-18 yaşlarımda da  libidom ve cinsel isteksizlik ve  sertleşme gibi konularda bayağı sıkıntım vardı 19 yaşımın başında 6 aylık spor geçmişimle salondaki bir abinin telkini sayesinde küre girdim küre girmeden önceki kan değerlerimi aşağıya bırakıyorum 3 aylık bir kür süreciydi ilk ay 300 mg testo prop 350-400mg civarındada masteron prop kullandım    sonraki ayda haftalık 150mg npp ekledim  kalan son ayda testo enanthat masteron entathat olarak devam ettim  kürümde de çok güzel verim aldım hem kurudum hem kütle koydum ve şuan kürü bitirmiş bulunmaktayım.
      Ayriyeten birşey fark ettim sanki vücudumda gerçekten bir testosteron eksikliği varmış gibiydi kullanmaya başladıktan sonra fark ettim  harbide kendimi erkek gibi hissetim bi keyfim hayat enerjim yerine geldi libidom ve ereksiyon sorunlarım düzeldi bu cinsel sorunlarım düzelince flörtöz yeteneklerimde gerçekten değişiklik oldu ve özgüvenimi tamamladım gibi oldu işte şuan kür sürecini bitirdim sayılır   3 ayın sonuna geldim fakat ağustos eylül gibi üniversiteye gideceğim o sıralar tekrar küre girmek istiyorum şimdi  eylüle kadar 3 ay var zaten bu 3 ayda düşük doz haftalık 100mg gibi testosteron kullansam sonra tekrar küre girsem ne gibi sıkıntılar yaşarım çünkü testo kullanımı gerçekten bırakmak istemiyorum spordan bağımsız olarak üroloji doktoruna git diyenler olacaktır 3 farklı üroloji doktoruna gittim  çoğu benimle dalga geçti bu yaşta ne  libidosu sanki düzenli sex hayatın var gibi şeyler söyleyip gönderdiler çok kafana takma dediler kür bitiminde yaptırdığım kan tahlillerimde aşağıya bırakıyorum ne yapmam gerektiği hakkında açıkçası pek bir fikrim yok bana yardımcı olurumsunuz lütfen  ne yapmam gerekiyor pct süreci hakkında da pek bir bilgim yok  kullandığım markalar doluydu ondan eminim önce evogen kullandım sonra science pharmaya geçtim gayet memnundum.
      KAN TESTLERİM:
        
    • Yazan: bnvfrn
      Merhaba arkadaşlar,
      Yaklaşık 2 yıldır yüksek prolaktin problemi yaşıyorum. Kür geçmişim yok, hayatım boyunca anabolik steroid kullanmadım. Sigara ve alkol kullanmıyorum. Düzenli kullandığım hiçbir ilaç yok. 175 cm boyunda, 80 kg ağırlığındayım ve yaklaşık 2 yıldır fitness ile uğraşıyorum. Yağ oranım yüksek değil. Kan tahlillerimin tamamı cinsel perhiz sonrası verildi. Stresli biri olduğumu da düşünmüyorum. Gilbert sendromum var.Farklı tarihlerde prolaktin değerlerim 40.6, 32.7, 31.4 ve son olarak 32.1 µg/L olarak ölçüldü (referans 4.04-15.2). @metinav
      Total testosteronum genellikle 500-530 ng/dL civarında. TSH, Serbest T4, LH, FSH, Estradiol ve IGF-1 gibi diğer hormonlarım referans aralığında. Daha önce prolaktin havuz testi de yapıldı. 30 dakika arayla iki kez kan verildi ve sonuçlar 32 ve 31 µg/L çıktı. Hipofiz MR'ında Rathke kisti tespit edildi ancak görüştüğüm doktorlar bunun prolaktin yüksekliğini açıklamadığını, strese bağlı olabileceğini söylediler. Son görüştüğüm doktor ise Dostinex başlamak konusunda çekimser davrandı ve tekrar prolaktin havuz testi istedi. Belirgin bir libido problemim yok, cinsel ilişkide ereksiyon sorunu yaşamıyorum. Ancak sabah ereksiyonları uzun süredir yok denecek kadar az.
      SORULARIM:
      Benzer durum yaşayan veya Rathke kisti ile birlikte prolaktin yüksekliği olan var mı? Sizce Dostinex düşünülmeli mi, yoksa araştırılması gereken başka nedenler olabilir mi?    
    • Yazan: whiteface
      Herkese merhaba,
      İlk defa testosterone kürüne başlayacağım. Yaklaşık 2-3 haftadır gerek bu forumda gerekse diğer platformlarda araştırma yapıyor, bilgi ediniyorum. Sürece "Only Testo" (Sadece Testosteron) olarak başlama kararı aldım. Sizlerden öğrendiklerim ve gördüklerim kadarıyla benim için ulaşması en güvenilir ve en kolay seçenek Sustanon 250 mg oldu. Tanıdık bir eczane buldum; ancak kendisi, beni tanıdığı ve güvendiği için şimdilik sadece 1 kutu verebileceğini söyledi.
      Forumdaki konularda genellikle 20 haftalık kürlerden bahsediliyor. Sustanon'un 1 kutusunda 1 ml ampul olduğu düşünülürse, benim bu süreç için yaklaşık 20 kutuya ihtiyacım olacak. Nasıl bir yol izlememi önerirsiniz? Tavsiyeleriniz benim için çok değerli.
      Şimdiden herkese çok teşekkürler.
    • Yazan: Hakandmn
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Önümüzdeki pazartesi günü küre giriyorum.
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate (zphc) 500mg Masteron (Humax) SORULARIM:
      Masteron yerine NPP kullansam nasıl olur? Testosteron haftalık toplam enjeksiyon miktarı yeterli mi veya fazla mı? Testosteron+masteron küründe hangi koruyucuları kullanmamı tavsiye edersiniz? GÜNCEL FORM:

      Konuya katılım gösteren, tecrübelerini paylaşan herkese şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: kadireis01
      Merhaba arkadaşlar,
      Uzun bir dönemdir gerek hayat gerek askerlik(yedek sb. olarak ıraktaydım.) ciddi bir düşüş yaşadım.Yaklaşık 2,5 senedir. 2021 yılında mk677 kullandım tamamen düzensizdi. E2 yükseldi memeden hafif bazen sıkınca sıçrayan su gelmeye başlamıştı. Sağlıkçıyım baya korkuttu ancak alıştım ve hala geliyor sıkınca. O süreçte haftada 4 gün olmak üzere 3 yıllık bir geçmişim vardı ancak tamamen gitmedim tabi o da düzensizdi. Şuan tekrar hayatım normale döndü ve artık bırakmamak üzere spora adım atıyorum tekrardan yaklaşık bir ay oldu ve fullbody girmeye çalışıyorum 5*5 powerlifting gibi temel hareketlere yöneldim.
      KİLOM 104 BOY 178 Bel ve karın bölgesi yağlı çok çirkin bir görüntü var. Özgüven çok düşük. Psikiyatri hemşiresiyim ilaçları detaylı olarak biliyorum kullansam bile dopamine serotonine etki ettiricem diye bu kez yağlanmayı arttıyor. Bu yüzden bana iyi gelen tek şeye yani spora ağırlık vermek istiyorum. Kızılacaktır belki ama artık başla bırak başla bırak yapmaktan emeklerin karşılığınız zerre göremedim.
      Ürün kullanmak istiyorum. Bana yol göstermenize ihtiyacım var

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×